2018-08-24T09:00:00+02:00 eOstroleka.pl 2 1 8 50%
Powiat ostrołecki,

Bartosz Podolak ma już pewność. Może kandydować na wójta gminy Rzekuń

REKLAMA
fot. facebook.com/Bartosz-Podolak-Radny-Gminy-Rzekuń
REKLAMA
4
4
78
Aż 414 głosów oddano w ankiecie radnego gminy Rzekuń Bartosza Podolaka. Pytał on na Facebooku, czy powinien kandydować na wójta gminy Rzekuń. Wybór jest jednoznaczny: mieszkańcy gminy w 85 procentach opowiedzieli się za zwycięską opcją.

Czy Bartosz Podolak powalczy o fotel wójta gminy Rzekuń? - to pytanie zadawaliśmy ostatnio naszym czytelnikom, a swoim fanom na Facebooku zadał je sam zainteresowany. W ankiecie wzięło udział ponad 400 osób.

85 procent głosujących wybrało opcję TAK. Jeżeli więc Bartosz Podolak wypełni wolę większości, to wkrótce powinien ogłosić swój start w wyborach samorządowych 2018 jako kandydat na wójta gminy Rzekuń.
REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Dziękujemy, 09:30 24-08-2018,   8%
I na tę wspaniałą wiadomość czekało wielu mieszkańców tej gminy. To najlepszy kandydat który z pewnością nie sprzeda naszej gminy Ostrołęce.  Mieszka wśród nas od kilku pokoleń,  nie ma żadnych powiązań politycznych z władzami miasta A to w obecnej chwili największy atut. Sam wójt Godzina powiedział radnym że Ostrołęka ma zakusy na kolejne ziemię, Laskowiec,  Dzbenin itp.
Dlatego w obawie o granicę gminy czekaliśmy na decyzję Pana Podolaka.  Cieszy nas ta wspaniała wiadomość.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:49 24-08-2018,   90%
@~Dziękujemy Podołek nie pisz sobie komentatorzy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:34 24-08-2018,   90%
@~Dziękujemy Te ziemie należą się Ostrołęce jak psu buda. Zaraz kolej na Ławy, bo to już normalne miejskie tereny przemysłowe.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do gościa, 19:07 24-08-2018,   7%
Nie musi, rzesza ludzi stoi za tym człowiekiem,  bo jest dobry i czyni dobrze,  to tylko zło musi się samo bronić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:49 24-08-2018,   97%
@~Do gościa To przestań go bronić, bo znaczy, że jest złem :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:16 24-08-2018,   0%
Zło chciano solą przepędzić
odpowiedz   •   oceń :  
~RZEKUNIAk, 09:32 24-08-2018,   16%
Jestem za Panem.  Po niedzielnej mszy w Rzekuniu nikt mnie nie przekona do obecnego kandydata. Jestem zażenowany jego postawą wobec grabieżców naszych ziem. Wstyd mi było za niego gdy mu te ordery poseł wręczał. Dlatego Pan Podolak ma moje poparcie. Pozdrawiam.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 09:35 24-08-2018,   16%
To świetnie że dałeś się Bartku przekonać.  Gmina potrzebuje zmiany. Wójt jest skonfliktowany że wszystkimi środowiskami: sołtysami,  radnymi,  urzędnikami,  nauczycielami,  strażakami, stracił w oczach mieszkańców w ostatniej kadencji znacząco. Nie ma już szans.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 09:38 24-08-2018,   33%
Dobrze,  bo czas obecnego wójta już dobiega końca.  Brawo Panie Bartku za decyzję.  Wójt musi być naszym mieszkańcem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Z gminy, 09:38 24-08-2018,   20%
Brawo za decyzję!
Jest Pan doskonałym kandydatem.
Zmiana konieczna w obliczu gminnego bałaganu i zastoju inwestycyjnego.

Pozdrawiamy z Ław
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek, 09:41 24-08-2018,   16%
Nareszcie jakiś człowiek na miarę XXI wieku.  Młody,  z energią i pomysłami.  Byłem na dożynkach w Lelisie i naocznie przekonałem się że to bardzo kulturalny młody człowiek tam bardzo lubiany i szanowany jako dyrektor. Będzie bardzo dobrym wójtem. Może pogodzi te skłócone środowiska.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:52 24-08-2018,   86%
@~Marek To przecież  on te kłótnie kreuje, hahaha ale jesteście naiwni...
Wierzycie "prawnikowi" bez aplikacji, hahahaha
odpowiedz   •   oceń :  
~Do ...., 21:16 24-08-2018,   15%
Tak, wierzymy bardziej niż historykowi, który na każdym kroku  mija się z prawdą. Rzekomo walczył o nasze ziemie a w niedzielę gościł tych których rzekomym brakiem współpracy straszył. Wstyd.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:28 25-08-2018,   86%
@~Do .... Wstydem powinno być udzielanie porad prawnych bez aplikacji.  Wstydem powinno być obrzucanie błotem uczciwych ludzi. Jednak do tego konieczny jest kręgosłup moralny, którego p. Podolakowi brak.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:00 25-08-2018,   12%
Proszę Wójcie odejść od komputera. Wstydem powinno być ustalanie z prezydentem przejęcia ziem za plecami wszystkich mieszkańcow.
Kręgosłupa moralnego Panu brak goszcząc grabieżców Pan to pokazał. I za to oszukiwanie mieszkańców powinien się Pan wstydzić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:14 26-08-2018,   25%
Myślisz że obrażaniem Pana Podolaka wygrasz wybory? Kimkolwiek jesteś. Nie pomawiaj
odpowiedz   •   oceń :  
~prawda, 23:14 26-08-2018,   89%
Panie Podolak, myśli Pan, że jak sam sobie będzie pisał komentarze w internecie to Pan wygra wybory?
odpowiedz   •   oceń :  
~Stefan, 09:45 24-08-2018,   20%
Jestem za choć nie znam Pana Bartka osobiście.  Znam rodzinę natomiast,  szanowaną i poważaną w gminie, znam ojca który był w Ołdakach moim nauczycielem. Wspaniały mądry człowiek.  Pan Bartek też wygląda na statecznego i mądrego człowieka.  Dobrze że mamy wybór bo w ostatnich wyborach nie było dobrej alternatywy. Życzę Panu wygranej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Znajoma, 09:47 24-08-2018,   22%
To będzie najfajniejszy wójt w całym powiecie. To skromny facet z dystansem do siebie i otwarty na ludzi a nie jakiś kolejny nadęty polityk bufon który krzywdzi nawet swoich pracowników.
odpowiedz   •   oceń :  
~litości Podolak, 10:48 24-08-2018,   79%
@~Znajoma Skromny facet, który spamuje setkami komentarzy o swojej rzekomej zaj****tości?
odpowiedz   •   oceń :  
~Pola, 19:10 24-08-2018,   14%
@~litości Podolak Gwarantuje Ci że sam o sobie nie przywykł ani mówić ani pisać.  Ma dziesiątki przyjaciół w przeciwieństwie do wójta.  To oni wspierają bo wiedzą że warto. A wójta otoczenie od niego odeszło.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 09:52 24-08-2018,   20%
Panie Bartku! Dzbenin za panem! Nasi Radni za Panem! Wójt nie dostanie u nas głosu poza rodziną państwa M.( były sołtys) i to też najbliższą tylko. Wygra Pan w cuglach. Obecny już się w gminie przejadł i odbija się czkawką tym co mu uwierzyli. Pozdr...Z Dzbenina.
odpowiedz   •   oceń :  
~Paweł, 09:56 24-08-2018,   18%
Bartku jesteś całkowitym przeciwieństwem obecnego czyli masz największe szanse na wygraną. Ten drugi z PISu co ma kandydować to tego samego pokroju. Nie ma szans.  Ludzie nie chcą wcielenia gminy do miasta.  Jak najdalej od ratusza  Bartku i zostaniesz naszym wójtem.
odpowiedz   •   oceń :  
~., 20:48 24-08-2018,   88%
@~Paweł Tak, całkowite przeciwieństwo - bo obecny wójt jest porządnym i uczciwym człowiekiem... Skończyły się czasy wałków, przekretów i mam nadzieję, że nie wrócą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:18 24-08-2018,   9%
@~. Jak tak zachowuje się porządny facet to Ty musisz być tego co on pokroju.  Ewentualnie jesteś nim i musisz znów sam siebie bronić.
odpowiedz   •   oceń :  
~jolka, 22:02 25-08-2018,   -
@~. chyba parskne smiechem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:17 26-08-2018,   13%
@~. Pewien jesteś że się skończyły? Może warto przyjrzeć się zatrudnianiu rodzin i znajomych? Ja takiej pewności nie mam
odpowiedz   •   oceń :  
~Z Daniszewa, 09:57 24-08-2018,   17%
Jesteśmy za i wesprzemy w wyborach.
odpowiedz   •   oceń :  
~rzekunianka, 09:59 24-08-2018,   20%
Zagłosujemy! Rzekuń nareszcie będzie miał odpowiedniego wójta. Proszę się tylko z tej decyzji nie wycofać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Sołtys, 10:01 24-08-2018,   20%
Sołtysi z Panem prócz tych kilku że wschodu. Niegroźni.  Z jednego okręgu na szczęście wszyscy. Pozostali sołtysi za Panem.  Olech...wiadomo....Sam nie wie za kim...
odpowiedz   •   oceń :  
~Do redakcji, 10:06 24-08-2018,   20%
Cieszy mnie że eOstrołęka nareszcie przestała przedrukowywać te wójta wypociny i wykazała zainteresowanie również kontrkandydatem obecnego.  Od dziennikarzy oczekujemy obiektywizmu i rzetelności zgodnej z etyką dziennikarską.  Media powinny służyć mieszkańcom, nie partiom.  

Pan Podolak wygra wybory bo ma ku temu doskonałą okoliczność i świetne predyspozycje. Dwa lata to wystarczajaco dla wójtów. Dwukadencyjność to dobra rzecz.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Wesprzemy, 10:09 24-08-2018,   20%
Biorąc pod uwagę fakt, że każdy mógł w ankiecie zagłosować tylko raz a czas na to był dość krótki Pan Bartek uzyskał doskonałe poparcie. Faceebooka nie wszyscy mają.  Młodzi formują szyki.  
odpowiedz   •   oceń :  
~., 20:56 24-08-2018,   100%
@~Wesprzemy Młodzi ludzie są dużo mądrzejsi i umieją rozpoznać fałsz i obłudę
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:20 24-08-2018,   0%
@~. Zgadza się,  dlatego na Faceebooku wyrażają poparcie dla Pana Bartka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Prawda, 01:07 26-08-2018,   86%
Podolak sam sobie założył profil Mieszkańcy Gminy Rzekuń na którym sam siebie promuje na wójta. Załosne zachowanie, w te jego ankiety też nie wierzę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Sąsiad, 10:18 24-08-2018,   20%
Kamianka za Panem Bartkiem. Wójt w naszych stronach nie ma żadnych szans za Panią Małgosię. Pozdrawiamy ją serdecznie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Laskowiec, 10:20 24-08-2018,   21%
Krzywdy na ludziach i naszych mieszkańcach nie będą wybaczone w żadnym wypadku. Głosy w Laskowcu pójdą na innych kandydatów w dużej mierze za panem Podolakiem. Obecny nie ma tu u nas czego szukać.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Mój głos też za, 10:25 24-08-2018,   20%
Zbieramy siły panie Bartku i poprzemy bo zabieranie nam ziemi stało się faktem. Wcześniej tylko straszono.  Bo słuchy chodziły od wielu lat.  Dlatego oddamy głos na Pana bo  jako jedyny stanął pan publicznie w obronie ziem.  Oczekiwaliśny jeszcze od innych ale ze strachu przed władzami PISu się nie wychylali.  Dlatego nigdy już ich nie poprzemy.
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 10:32 24-08-2018,   21%
Uważam, że wszyscy mieszkańcy którzy szanują siebie i innych, którzy nie są obojętni na ludzką krzywdę wyrządzaną niesłusznie i nie chcą się do krzywd przyczyniać  -  będą głosować na Pana Podolaka  z własnego świadomego przekonania, chętnie, mając pewność, że  nastąpi integracja mieszkańców, że nie będzie zemst żadnych, że  o wszystkich problemach a także  najlepszych rozwiązaniach dla naszej gminy będziemy wiedzieli w porę,  nie będzie zakazu informacji, jak jest teraz.
Jestem za Panem Bartkiem zdecydowanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:03 24-08-2018,   8%
Będzie się działo! Brawo!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Wsoaniale, 11:09 24-08-2018,   16%
Wspaniała wiadomość, panie Bartku jesteśmy z Panem , ma Pan nasze głosy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Brawo, 11:17 24-08-2018,   18%
Brawo !!!!!Nareszcie wójtem tej gminy będzie mieszkaniec Rzekuniak. Jesteśmy przekonani, że w przeciwieństwie do poprzednika , pan Podolak będzie pamiętał o wszystkich miejscowościach. Wszędzie są duze potrzeby a Rzekuń będzie przypominał "stolicę" Gminy, a nie grajdołek kurpiowski.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mój głos też za, 11:30 24-08-2018,   19%
Zbieramy siły panie Bartku i poprzemy bo zabieranie nam ziemi stało się faktem. Wcześniej tylko straszono.  Bo słuchy chodziły od wielu lat.  Dlatego oddamy głos na Pana bo  jako jedyny stanął pan publicznie w obronie ziem.  Oczekiwaliśny jeszcze od innych ale ze strachu przed władzami PISu się nie wychylali.  Dlatego nigdy już ich nie poprzemy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:31 24-08-2018,   18%
Dziwna ta nasza gmina ,wójt z Zabrodzia bank z Ostrowi a  później płacz że źle się w gminie dzieje.Pozdrawiam i życzę rozsądku przy urnach
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:32 24-08-2018,   18%
Dobrą wróżką na przyszłość jest poparcie powiatu dla kandydatury Pana Podolaka.  Współpraca z powiatem jest bardzo ważna dla gminy a w obecnej kadencji  widoczny był jej brak.
odpowiedz   •   oceń :  
~Polityk, 11:36 24-08-2018,   20%
Nie wyobrażam sobie nawet jak będzie wyglądać nasza gmina za rok gdyby nadal nią rządził obecny a raczej był sterowany przez władze miasta. Czy jeszcze w ogóle coś by z tej gminy zostało bo ta niedzielna wizyta Ostrołęckiej władzy to dla nas zapowiedź dalszej "współpracy " by Ostrołęka mogła się rozwijać. Naszym kosztem oczywiście.  
odpowiedz   •   oceń :  
~KTOŚ, 11:38 24-08-2018,   17%
Dobry wobór widzę będzie możliwy. Nie chodziłem do wyborów bo nie było w czym wybierać ale teraz pójdę i zagłosuje na pana.  
odpowiedz   •   oceń :  
~hmm, 13:23 24-08-2018,   80%
A co wcześniej PSL mu nie pozwalał. Po co ta cała obłuda i populizm Panie Bartku.
odpowiedz   •   oceń :  
~ktoś, 13:24 24-08-2018,   0%
Pioter S wróci z roboty to będzie wazelina.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkanuec, 14:23 24-08-2018,   20%
I bardzo dobrze, bo kto to słyszał żeby obcy rządził taka dużą gminą. PANIE Bartku ma Pan pełne poparcie moje , mojej rodziny i i wszystkich moich znajomych i sąsiadów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Z Zabrodzia, 14:26 24-08-2018,   18%
Nareszcie idą mieszkańcy po rozum do głowy i
pogonia Stasia, on jest strasznie nieszczęśliwy ostatnio, ale nie dziwie się, stołek ucieka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Już niedługo, 15:15 24-08-2018,   20%
Jakie to szczęście, że niedługo w tej gminie zapanuje normalność. Już dość buty, arogancji i hipokryzji obecnego wójta. Ja i moja rodzina oddamy  głos na Pana Bartka . Podolaka. Będziemy się modlić, żeby wygrał.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 15:40 24-08-2018,   19%
Obecny wójt to porażka.  Za względu na aneksję naszych ziem - ok. 500 ha -  straciliśmy wszyscy i nasze przyszłe pokolenia.  
Ziemie  te już nie wrócą a  wraz z nimi miliony, które moglibyśmy mieć na rozwój naszej gminy w przyszłości.  Sposób zaś owego przejęcia woła o pomstę do nieba.  Wójt nie widział potrzeby spotkania się z mieszkańcami, wyjaśnienia, poinformowania, itp.
Na pytania radnych w tej sprawie odpowiadał : - nie widzę takiej potrzeby.    Koniec. Tyle mu zależało.
Bardzo ważna jest sprawa zwolnień z pracy , wielu musiało odejść ... ,dobrze, że niektórzy poszli po pomoc do sądu  i wygrali.  Jednak zdrowia i pieniędzy nie zwróci im nikt.   A jak traktowani są  kierownicy, pracownicy??  Ile mają do powiedzenia???  Słyszymy o tym i widzimy co się dzieje.   Teraz sprawa w sądzie Pani z Laskowca -  której ogromnie  utrudniano  życie w pracy tymi znanymi sobie "sposobami", bo merytorycznie nie było się  do czego przyczepić .  Wyrządzono krzywdę wielką tej Pani.    A co na to mieszkańcy?  Przyzwolenie jest ? Milczące??  
Nie.  Nikt świadomy, patrząc na wyrządzane komuś krzywdy,  nie powinien przechodzić obojętnie  bo to przyczynianie się do szerzenia zła.  Taka jest prawda.    Dużo by pisać .......    Pan Godzina nigdy nie powinien być wójtem ze względu na cechy charakteru (bardzo negatywne) jak też brak  umiejętności współpracy z ludżmi, a także brak kompetencji.
Nam dyktatury nie potrzeba ani żadnych szantaży czy wymuszeń ....  Nam  potrzeba rozsądku, życzliwości i dobrej współpracy.   Na podstawie  przeszłości  kandydatów  i  aktualnych ich  zachowań -  zdecydowanie popieram Pana Bartka Podolaka.  Pan Godzina natomiast powinien  przeprosić mieszkańców za bardzo wiele swoich złych, krzywdzących innych decyzji  i odejść.

odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 17:26 24-08-2018,   20%
Dobra wiadomość dla mieszkańców naszej gminy.Popieram Panie Bartku i deklaruję zaangażowanie by przekonać do Pana osoby  tych nielicznych którzy trzymają się jeszcze portek obecnego wójta.
odpowiedz   •   oceń :  
~A gdzie honor??????!!!!!!, 17:39 24-08-2018,   20%
Ten obecny wójt naprawdę zamierza  kandydować???!!  Jeśli tak, to sam sobie powinien w gębę napluć.
Niech stanie przed lustrem, powie do siebie to co mówił wcześniej do Tyszki i o Tyszce gdy razem kandydowali. Gdyby miał honor to zszedłby już z tej sceny politycznej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Peter, 18:57 24-08-2018,   20%
Z wójtem to już same niedobitki do woborów idą z nadzieją że krzywdy zostaną wójtowi wybaczone. Tak więc jedni liczą na ludzką głupotę, inni na ślepotę a jeszcze inni na głuchotę. Co by się nie przeliczyli.
Panie Bartku ja z tych zdrowych jestem dlatego oddam na Pana swój głos.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ból, 19:02 24-08-2018,   20%
Zagłosuje na każdego tylko nie na obecnego.  Ten już tyle narobił bałaganu i tyle nakrzywdził ludzi że mu Ci ludzie do końca życia będą się po nocach śnić.  Nie potrafił nic kultaralnie załatwić a teraz podobno interesantów na korytarzu wita.
odpowiedz   •   oceń :  
~UWAGA, 16:37 25-08-2018,   86%
TE WSZYSTKIE KOMENTARZE SĄ PISANE CAŁY CZAS PRZEZ KILKA OSÓB, BYĆ MOŻE NAWET PRZEZ SAMEGO KANDYDATA PODOLAKA

PAN PODOLAK ZAŁOŻYŁ PROFIL NA FACEBOOKU MIESZKAŃCY GMINY RZEKUŃ, POPRZEZ KTÓRY PROMUJE SIEBIE JAKO KANDYDATA NA WÓJTA


KREUJE SZTUCZNE POPARCIE W INTERNECIE


KIM TRZEBA BYĆ ŻEBY ROBIĆ TAKIE RZECZY, ABY TYLKO WEJŚĆ NA STOŁEK PANIE PODOLAK!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:06 25-08-2018,   89%
@~UWAGA Jeżeli to prawda i rzeczywiście poprzez kilka kont sam ze sobą prowadzi polemiki to tylko współczuję.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:17 25-08-2018,   88%
@~UWAGA Na szczęście ludzie widzą jak pięknie rozwinęła się gmina   -  nie nabiorą się na jakąś internetowa propagandę  i hejt wylewany na p. Godzinę :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:42 25-08-2018,   91%
@~UWAGA Na szczęście ludzie widzą jak pięknie rozwinęła się gmina   -  nie nabiorą się na jakąś internetowa propagandę  i hejt wylewany na p. Godzinę :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Do Gościui Uwaga, 18:39 25-08-2018,   10%
Czy ty masz za idiotów mieszkańców tej gminy?,oni poprostu mają już dość rządów tego z metra ciętego,mściwego człowieka.I dlatego poprą
mieszkańca swojej Gminy ,Bartka.Pamietamy utratę naszych ziem,gdyby był honorowy to by sam ustąpił biorąc na siebie ta aneksję.Tak postepuje szef gdy firma notuje straty.
odpowiedz   •   oceń :  
~Rzekub, 19:55 25-08-2018,   88%
@~Do Gościui Uwaga Wdzędzie na mojejvistrolece i tutaj na eostroleka jest naginka na wójta. A jak sie czlowiekvprzejdzie po Rzekuniu i ludzi popyta to wiekszisc jest za wójtem. Jyz sam nie wiem co mam o tym myslec.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:20 26-08-2018,   27%
@~Rzekub Wszyscy mieszkańcy wiedzą że wójt jest konfliktowy. Nie może dogadać się z radą sołtysami a z pracownikami się sądzi. Sprawdźcie sprawę soli święconej. Przecież to wszyscy wiedzą
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 18:43 25-08-2018,   10%
Gmina się rozwinęła dzięki wpływom z tej ziemi której wójt nie potrafił zatrzymać ,inni przygotowali projekty,stosowne uchwały ,a ten wydał kasę i utracił ziemię.I to cała prawda o tym włodarzu.Jemu już dziękujemy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:01 25-08-2018,   20%
@~Mieszkaniec Wójt jest konfliktowy i przez to jest tyle problemów w gminie
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 19:05 25-08-2018,   0%
Mam pytanie czy Bartek to PIS czy PO bo to ważne ?
odpowiedz   •   oceń :  
~PO-PSL juz było, 19:50 25-08-2018,   90%
@~Mieszkaniec PSLowiec, który wchodzi w układy z Po
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:02 25-08-2018,   16%
@~Mieszkaniec Pan Podolak jest bezpartyjny
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:51 25-08-2018,   89%
Hahaha bezpartyjny - czyt. Należy do tej którą da więcej ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~PO-PSL, 01:13 26-08-2018,   89%
Bezpartyjny? To dlaczego Maciej Kleczkowski reklamuje go na swoim Facebook? koalicja PO-PSL już była, dziękujemy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Stan, 20:29 25-08-2018,   12%
Te przypinanie Bartka pod szyld  partii to robota obecnego  wlodarza.Sam wyznaje kult Jarosława , to myśli że wszyscy muszą gdzieś należeć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Bezpartyjny?, 01:15 26-08-2018,   89%
@~Stan To dlaczego Maciej Kleczkowski reklamuje Podolaka na swoim facebook??????
odpowiedz   •   oceń :  
~Kazio, 20:38 25-08-2018,   10%
Mieszkańcy wybiorą teraz wójta ze swojej Gminy.Import się nie sprawdził gdy trzeba było bronić naszych terenów.Gdyby był mieszkańcem walczył by,a tak jemu było obojętne.Bardziej kalkulował  by się nie narazić.W niedzielę było widać wdzięczność sąsiadów z miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Partia, 20:47 25-08-2018,   10%
W powiecie w żadnej gminie nie rządzi żadna partia.Radni to ludzie bezpartyjni,i tak pozostanie w naszej gminie.Bartek jest bezpartyjny i kandydaci na radnych też.A jaką partię reprezntuje obecny włodarz nie trudno się domyślić.W niedzielę było widać w kościele.
odpowiedz   •   oceń :  
~PO-PSL, 01:18 26-08-2018,   90%
@~Partia Było też widać kogo reklamuje Maciej Kleczkowski na swoim Facebook. Proszę nie wmawiać ludziom, że Podolak jest bezpartyjny. To stary układ PO-PSL.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:22 26-08-2018,   34%
Na siłę ktoś tu próbuje przypisać panu Podolakowi przynależność partyjną. Pomawiacie porządnego człowieka w obawie o wybory.
odpowiedz   •   oceń :  
~PO-PSL, 23:09 26-08-2018,   90%
To dlaczego Maciej Kleczkowski promuje go na swoim Facebook????????
Prawda wyszła na jaw.
Porządny człowiek nie pisze sam sobie pochlebnych komentarzy w internecie i nie zakłada fikcyjnych kont na facebook.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~Gość, 10:49 24-08-2018,   90%
Podołek nie pisz sobie komentatorzy
odpowiedz   •   oceń :  
Zobacz również