2018-08-27T14:00:00+02:00 eOstroleka.pl 2 1 6 83.3%
Powiat ostrołecki,

Dariusz Łukaszewski zarejestrował komitet. Przedstawił też kandydatów

REKLAMA
REKLAMA
5
1
53

Wójt gminy Kadzidło Dariusz Łukaszewski zarejestrował swój komitet na nadchodzące wybory samorządowe. Wiadomością podzielił się w mediach społecznościowych. Jako lider komitetu, Łukaszewski będzie starał się o reelekcję i stanowisko wójta gminy na kolejne 5 lat.

- To będą istotne wybory. Zdecydujemy nie tylko o wyborze wójta oraz radnych. Mam wrażenie, że stawką są także pewne wartości, decydujące, w gruncie rzeczy, o obliczu wspólnoty samorządowej. Mam nadzieję, że wybierzemy otwartość, tę cudowną pokusę różnorodności o której pisał Herbert, także zachowany chłodny dystans wobec partii politycznych, także innych podmiotów, próbujących odgrywać pierwszorzędną rolę wobec małych Ojczyzn. Mam odwagę prosić również o istotną uważność, o weryfikowanie płynących do Państwa informacji, o cenną odwagę odpowiadania złu, to znaczy niezgodę na kłamstwo i manipulację. Proszę o aktywność, także moich uczniów, dawnych i niedawnych, drogich gimnazjalistów, gdziekolwiek się podziewają, pamiętajcie kochani o naszych rozmowach, przypowieści o balonowej podróży, intensywnych prawdach, zamkniętych w podarowanych książkach - napisał na swoim profilu na Facebooku wójt Dariusz Łukaszewski.

Obecny wójt gminy Kadzidło przedstawił także kandydatów na radnych gminy, którzy startować będą z poszczególnych okręgów. Oto oni:

Kadzidło-Todzia: Renata Romanowska-Olbryś, Tadeusz Bieńkowski, Janusz Tabaka, Ewa Szurnicka, Paweł Gadomski, Jan Majewski.
Dylewo - Jeglijowiec: Jan Kaczyński ( animator Orlika), Jan Sadłowski
Chudek: Roman Florek
Czarnia- Brzozowa - Grale: Czesław Bolesław Olender
Piasecznia-Kuczyńskie- Strzałki: Kazimierz Koczkodan
Wach - Siarcza Łąka - Pogdórze : Małgorzata Cis
Tatary-Golanka-Brzozówka-Sul: Krzysztof Szlachetka
Gleba-Kierzek-Karaska: Zdzisław Pokora
Jazgarka-Krobia-Klimki-Rososz: Jan Mirosław Kulasik

REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Z powiatu, 15:43 27-08-2018,   67%
Jakie szanse ma Pani Śniadach? Niech ktoś się wypowie z Kadzidła
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:21 27-08-2018,   73%
@~Z powiatu Całe Dylewo zagłosuje na Panią Śniadach bo to Dylewianka :) A pewnie i pół Kadzidła bo to Kadzidlanka :D Trzymamy kciuki Ania!
odpowiedz   •   oceń :  
~Dylewianin., 19:49 27-08-2018,   34%
Wójt zrobił wiele dobrego dla Dylewa  i wielu mieszkańców darzy go dużym zaufaniem. Oczywiście można się pocieszać, ale zawsze lepiej mieć obiektywne spojrzenie na sytuację- po fakcie jest mniejsze  rozczarowanie . Powodzenia Panie Wójcie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:41 27-08-2018,   60%
@~Dylewianin. Niech się wójt pociesza :D
odpowiedz   •   oceń :  
~P, 21:10 27-08-2018,   50%
@~Dylewianin. Co dobrego zrobił wójt dla Dylewa??? No Co???
odpowiedz   •   oceń :  
~kurp, 00:12 28-08-2018,   0%
@~P Dylewo. Świątki? To wymieńmy: Orlik, wodociąg, Stacja Uzdatniania Wody, hala sportowa, ulica Zaparowa, Polna, Chabrowa, ks. Mariana, ulica przy remizie,   chodniki przy Szkolnej, ks. Mieszki, Wodnej, plac zabaw, boisko wielofunkcyjne, bieżnia tartanowa, remont remizy, nowy samochód strażacki, chodnik na Sachalinie, chodnik w stronę Szafarni, finansowanie drogi do Obierwi, pracownia komputerowa, remont generalny szkoły, tak tylko piszę, bo widać ktoś pamięć stracił
odpowiedz   •   oceń :    
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


Najlepszy komentarz
~Gość, 19:19 27-08-2018,   100%
Taki przykład. Znałem kiedyś wójta, który w swojej gminie zrobił naprawdę sporo różnych spraw ułatwiając życie ludziom. Między innymi rozbudował bardzo mocno kanalizację i wodociąg, chodniki i ścieżki rowerowe (w odróżnieniu do Kadzidła tych inwestycji było bardzo dużo). I proszę sobie wyobrazić, że...
odpowiedz   •   oceń :    
Dylewo. Świątki? To wymieńmy: Orlik, wodociąg, Stacja Uzdatniania Wody, hala sportowa, ulica Zaparowa, Polna, Chabrowa, ks. Mariana, ulica przy remizie,   chodniki przy Szkolnej, ks. Mieszki, Wodnej, plac zabaw, boisko wielofunkcyjne, bieżnia tartanowa, remont remizy, nowy samochód strażacki, chodnik na Sachalinie, chodnik w stronę Szafarni, finansowanie drogi do Obierwi, pracownia komputerowa, remont generalny szkoły, tak tylko piszę, bo widać ktoś pamięć stracił
odpowiedz   •   oceń :    
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


Najlepszy komentarz
~Gość, 19:19 27-08-2018,   100%
Taki przykład. Znałem kiedyś wójta, który w swojej gminie zrobił naprawdę sporo różnych spraw ułatwiając życie ludziom. Między innymi rozbudował bardzo mocno kanalizację i wodociąg, chodniki i ścieżki rowerowe (w odróżnieniu do Kadzidła tych inwestycji było bardzo dużo). I proszę sobie wyobrazić, że...
odpowiedz   •   oceń :    Dylewo. Świątki? To wymieńmy: Orlik, wodociąg, Stacja Uzdatniania Wody, hala sportowa, ulica Zaparowa, Polna, Chabrowa, ks. Mariana, ulica przy remizie,   chodniki przy Szkolnej, ks. Mieszki, Wodnej, plac zabaw, boisko wielofunkcyjne, bieżnia tartanowa, remont remizy, nowy samochód strażacki, chodnik na Sachalinie, chodnik w stronę Szafarni, finansowanie drogi do Obierwi, pracownia komputerowa, remont generalny szkoły, tak tylko piszę, bo widać ktoś pamięć stracił
odpowiedz   •   oceń :  
~Pamiec, 05:41 28-08-2018,   80%
@~kurp Zapomniałeś dodać, że te wszystkie wyczyny to przez 12 lat. Jak na 3 kadencje - cieniutko! I też zapomniałeś dodać, że wszystkie duże projekty to pomysły i rozpoczęcie należą do byłego Wójta Pabicha, a nie obecnego. A chodnik w Dylewie na Sachalinie to robiony był za czasów Wójta Józka Kura. Masz jakieś luki w pamięci. Ale pocieszę - ludzie pamiętają. A droga do Obierwi - no cóż wystarczy tam pojechać i zobaczyć jak kończy się cywilizacja drogowa na granicy gm. Lelis.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:02 27-08-2018,   34%
Żadnych. Najsłabszy kandydat od lat.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:51 27-08-2018,   60%
Czemu najsłabszy? Niech przedstawia program i zobaczymy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:54 27-08-2018,   0%
Obiecać to można wszystko, tylko potem realizacja jest niemożliwa do wykonania.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:19 27-08-2018,   75%
Taki przykład. Znałem kiedyś wójta, który w swojej gminie zrobił naprawdę sporo różnych spraw ułatwiając życie ludziom. Między innymi rozbudował bardzo mocno kanalizację i wodociąg, chodniki i ścieżki rowerowe (w odróżnieniu do Kadzidła tych inwestycji było bardzo dużo). I proszę sobie wyobrazić, że w wyborach wystartowała osoba, o której się mówiło, że nie ma absolutnie żadnych szans. I co? I wygrała :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:53 27-08-2018,   50%
Mówiąc krótko. Różnie bywa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kadzidlanin, 19:58 27-08-2018,   20%
Pani Aniu, wójt niczego nie zaniedbał, przez lata uczył w szkole, zawsze miał dobry kontakt z młodymi, jest otwarty, wiele zrobił, wszyscy go znają, nic do pani nie mam, ale zglosuję na Pana Darka, i czuję, że tak zrobi zdecydowana większość. Takie życie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:44 27-08-2018,   80%
@~Kadzidlanin Jeśli wójt niczego nie zaniedbał to dlaczego tak się boi? :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 21:12 27-08-2018,   67%
A pan jest jego spowiednikiem?
odpowiedz   •   oceń :  
~P, 21:25 27-08-2018,   78%
Dylewo to się powinno w końcu obudzić. Zaglosowac na kogos komu bedzie zalezalo na rozwoju tej wsi. Ani placu zabaw dla dzieci(przy szkole się nie liczy) przedszkole otwarte 8h... smieszne ludzie 8h to co najmniej normalni ludzie musza siedziec w pracy... a gdzie dojazd, brak nawet planów na kanalizację.. wylewaja te szamba na pola, drenaze robia ...A później inni to piją, bo przecież w przyrodzie nic nie ginie. Drogi kiepskie, to ze w roku wyborczym powstal jakis kawalek chodnika to ma byc powód do radości... ja za tą sniadachowa nie przepadam... ale czas na zmiany!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:35 27-08-2018,   78%
@~P Brawo! W końcu ktoś coś mądrego napisał. Z rozmów z mieszkańcami innych wsi też wyłania się obraz zmęczenia obecnym włodarzem. Myślę że Anka jest realnym faworytem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Czas_na_zmiane, 21:36 27-08-2018,   78%
@~P Popieram! Najwyższy czas! Dylewo się budzi i oddaje głos na kobietę. Zapewne będzie miała więcej do zaoferowania, niż świątka przy drodze.I to wszystko przez 3 kadencje!!! Dylewiaki budzimy się :-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:43 27-08-2018,   100%
Gratuluję dobrego humoru.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurp, 00:08 28-08-2018,   67%
@~P a ja myślę, ze ktoś tu sam ze sobą rozmawia.
odpowiedz   •   oceń :  
~z gminy, 23:00 27-08-2018,   78%
Popieram Panią Anię. Dosyć już poety w gminie jak się czyta i słucha to aż nie dobrze  się robi . Myśli,że jak Koła Gospodyń na wycieczkę wyślę to już wszyscy będą zadowoleni no i jeszcze sam z rodzinką się przejedzie bo za cudze najlepiej. Niech poeta teraz do Czarnolasu podąży i treny zacznie pisać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:25 27-08-2018,   45%
@~z gminy Zazdrość przemawia i brak merytorycznej argumentacji, nie chce by tacy ludzi doszli do władzy. Głosuję na obecnego Wójta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurp, 00:07 28-08-2018,   25%
@~z gminy Ostrożnie, z oskarżeniami, to już tryb wyborczy!
odpowiedz   •   oceń :  
~Nocny marek, 23:52 27-08-2018,   17%
Dylewo. Świątki? To wymieńmy: Orlik, wodociąg, Stacja Uzdatniania Wody, hala sportowa, ulica Zaparowa, Polna, Chabrowa, ks. Mariana, ulica przy remizie,   chodniki przy Szkolnej, ks. Mieszki, Wodnej, plac zabaw, boisko wielofunkcyjne, bieżnia tartanowa, remont remizy, nowy samochód strażacki, chodnik na Sachalinie, chodnik w stronę Szafarni, finansowanie drogi do Obierwi, pracownia komputerowa, remont generalny szkoły, tak tylko piszę, bo widać ktoś pamięć stracił
odpowiedz   •   oceń :  
~Pamięć, 05:48 28-08-2018,   100%
@~Nocny marek Zapomniałeś dodać, że te wszystkie wyczyny to przez 12 lat. Jak na 3 kadencje - cieniutko! I też zapomniałeś dodać, że wszystkie duże projekty to pomysły i rozpoczęcie należą do byłego Wójta Pabicha, a nie obecnego. A chodnik w Dylewie na Sachalinie to robiony był za czasów Wójta Józka Kura. Masz jakieś luki w pamięci. Ale pocieszę - ludzie pamiętają. A droga do Obierwi - no cóż wystarczy tam pojechać i zobaczyć jak kończy się cywilizacja drogowa na granicy gm. Lelis. Ooo i chodnik do Szafatni :-) Zapomniałeś dodać ścieżki rowerowej do Dylewa kórej nie ma.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pamiec, 05:54 28-08-2018,   100%
@~Pamięć I jeszcze kanalizacja! Tak pięknie obiecywana co kampanię.
odpowiedz   •   oceń :  
~U, 07:39 28-08-2018,   100%
@~Nocny marek Szczególnie Chabrowa... na którą Stach wjeżdżać żeby sobie auta nie uszkodzić... A orliki to inicjatywa rządowa. Plac zabaw przy szkole otwarty tylko w godzinach otwarcia szkoły... Nie służy wszystkim dzieciom
odpowiedz   •   oceń :  
~Kadzidlak, 00:58 28-08-2018,   56%
Mam nadzieję,  że Pan Łukaszewski wróci do szkoły. Jako wójt kompletnie się nie sprawdził. Gmina Kadzidło , za tego Pana marnuje swój potencjał. Powodzenia Pani Aniu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 01:18 28-08-2018,   34%
@~Kadzidlak Naprawdę ma Pan aż takie kompleksy wobec jednego człowieka? Musi być Pan bardzo nieszczęśliwą osobą. Osobiście współczuje. Darek rób to co do tej pory , wszyscy widzą jaka jest prawda, ile zrobiłeś. Głosujemy całą rodziną.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kadzidło, 06:59 28-08-2018,   100%
Również
odpowiedz   •   oceń :  
~Kadzidlak do Gościa, 07:07 28-08-2018,   67%
Zgadzam się , że wójt powinien robić to co do tej pory robił. To zwiększa szansę,  iż nareście odejdzie . Powinien odejść , gdyż swoją osobowością dzieli strasznie mieszkańców. Stosunek do niego jest silniejszy niż sympatie polityczne mieszkańców. Jego wrogów i wyznawców znajdziesz wśród sympatyków wszystkich partii politycznych. Potrzebny jest Nam ktoś kto nie będzie wzbudzał tak skrajnych emocji. A o zarządzaniu gminą już nie wspomnę bo szkoda gadać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 07:15 28-08-2018,   0%
Czy opluwanie to jedyny punkt programu? Wstyd.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pamiec, 07:56 28-08-2018,   100%
@~Ja Więcej pokory i samokrytyki. Czytamy ze zrozumieniem. To nie oplówanie, to jest to co ludzie myślą i zaczynają mówić :-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurpik, 07:51 28-08-2018,   34%
I tak co kampania. Panie Darku będzie dobrze.
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkaniec gminy, 07:57 28-08-2018,   100%
podczas wyborów pamiętajcie o drodze Piasecznia -Wach  należy zmienić i wójta i starostę przerzucają piłeczkę pomiędzy sobą a droga jak była dziurawa tak jest
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 08:15 28-08-2018,   34%
@~mieszkaniec gminy Ale to droga powiatowa. Pani Sniadach jest wiceprzewodniczącą Rady Powiatu. Co ma wójt do tego?
odpowiedz   •   oceń :  
~Janek, 08:21 28-08-2018,   67%
Dylewo idziemy głosować na Anię Śniadach. WSZYSCY! Najwyższy czas dokonać zmiany. Kobieta za stery!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:16 28-08-2018,   0%
@~Janek Tak, jeszcze Mongolia i Pakistan
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:16 28-08-2018,   34%
@~Janek Nigdy! Tylko Łukaszewski
odpowiedz   •   oceń :  
~uczennica, 09:47 28-08-2018,   20%
Panie Dariuszu ja i cała rodzina jesteśmy za Panem . Wszystko co Pan robi to widać  .  Jest Pan Bardzo dobrym człowiekiem wrażliwym na ludzką krzywdę. Głowa do góry. Będzie  dobrze. Trzymamy  Kciuki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kadzidlak, 09:49 28-08-2018,   34%
Popieramy Darka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Zygfryd z Kadzidła, 10:12 28-08-2018,   0%
Kadzidło jako druga (po Ostrołęce) największa miejscowość w powiecie ostrołęckim, powinno już uzyskać prawa miejskie . Oddam głos na tego kandydata, który będzie do tego dążył.
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkaniec, 10:50 28-08-2018,   34%
 Powiem Tak  LEPIEJ BYĆ PORZĄDNĄ WSIĄ JAK BYLE JAKIM MIASTEM. WÓJCIE łUKASZEWSKI  JESTEŚMY Z TOBĄ.
odpowiedz   •   oceń :  
~przedst, 12:10 28-08-2018,   0%
 Dariusza Łukaszewskiego:
- doświadczenie w zarządzaniu gminą,
- świetny kontakt z ludźmi, indywidualnie można u niego załatwić bardzo wiele,
- dla wójta nie liczą się tylko drogi, ale też inne ośrodki kultury i sportu, ( duże środki na drogi gminne - czyli mało znaczące dla ogólnego ruchu drogowego),
minusy
- słaba współpraca z powiatem, przez co drogi powiatowe powstają dużo wolniej niż na innych gminach, a na tym polu mogło by być dużo lepiej, bo starostę mamy bardzo obrotnego i pochodzącego z Kadzidła.
- źle znosi krytykę, a przynajmniej znosił,
Ogólnie dobry Wójt, ale kontrkandydat też jest niezły.
Anna śniadach
plusy
- pracowitość,
- dobry kontakt z ludźmi,
- na pewno dobra współpraca ze Starostwem, duże środki na drogi powiatowe, pomoc  szybkiej realizacji zadań na szczeblu powiatowym,
minusy
bark doświadczenia,
Na pewno do tej pory najlepszy kontrkandydat dla Dariusz Łukaszewskiego, ale myślę, że i tak nie wygra. Będąc Wójtem wykonuje się wiele przysług dla mieszkańców, co pozwala na zebranie dużego grona sprzymierzeńców, ale także zbiera się przy okazji wielu wrogów, bo nie wszystkie rzeczy da radę się wykonać, a ludzie tego nie rozumieją.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:36 28-08-2018,   67%
@~przedst /.../ minusy brak doświadczenia /.../
A czy obecny wójt obejmując urząd miał jakieś doświadczenie?
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkaniec, 12:26 28-08-2018,   40%
Co ma wójt i gmina do dróg powiatowych, gmina niech robi drogi gminne a powiat  powiatowe jest to logiczne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wachowianin, 12:39 28-08-2018,   20%
Czy ktoś kiedykolwiek słyszał publiczna wypowiedź Pani Śniadach? Na wszystkich wiejskich imprezach w gminie jakoś tak szybko zanika na szarym końcu bądź w kątach sal. Nawet na tym przeglądzie kapel weselnych praktycznie nic nie powiedziała na scenie.  Za to ode mnie duży minus.  Wolę Wójta pewnego i zdecydowanego w swoim działaniu. Głosuje na Pana Darka
odpowiedz   •   oceń :  
~Z gminy, 12:44 28-08-2018,   25%
Popieram  Wachowianina. Głosuję na Darka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ktoś, 13:27 28-08-2018,   34%
Ludzie przestańcie gadać głupoty. KADZIDŁO dzięki panu Wójtowi jest rozpromowane po całej Polsce jak i za granicą. Takze zastanówcie się co wy PISZECIE. WSTYD
odpowiedz   •   oceń :  
~Rybka, 13:33 28-08-2018,   40%
Wójt na FB przynajmniej wymienił swoich radnych, w przeciwieństwie do pani Sniadach. Jaki to jest szacunek niech ktoś mi powie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:50 28-08-2018,   50%
Przykład taki. Drogi w gminie Lelis i drogi w gminie Kadzidło.
https://pictr.com/images/2018/08/28/0B10Gq.jpg
https://pictr.com/images/2018/08/28/0B1PB6.jpg
odpowiedz   •   oceń :  
~lulu, 16:16 28-08-2018,   100%
Drogi powiatowe w gminie Lelis i drogi powiatowe w gminie Kadzidło
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:05 28-08-2018,   100%
@~lulu Lelis współpracuje. Kadzidło ma w du....żym palcu.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~z gminy, 23:00 27-08-2018,   78%
Popieram Panią Anię. Dosyć już poety w gminie jak się czyta i słucha to aż nie dobrze  się robi . Myśli,że jak Koła Gospodyń na wycieczkę wyślę to już wszyscy będą zadowoleni no i jeszcze sam z rodzinką się przejedzie bo za cudze najlepiej. Niech poeta teraz do Czarnolasu podąży i treny zacznie pisa...
odpowiedz   •   oceń :  
Zobacz również