2018-10-27T12:50:40+02:00 eOstroleka.pl 2 1 13 46.2%
Ostrołęka,

Estakada i park. Oto najnowsze obietnice prezydenta Kotowskiego

REKLAMA
Estakada w Kłodzku / By Jacek Halicki - Praca własna, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=36565894
REKLAMA
6
7
187
Wizyta premiera Mateusza Morawieckiego w Ostrołęce była okazją do przedstawienia najnowszych projektów, jakie przygotował rządzący obecnie miastem prezydent Janusz Kotowski. Wśród nich znalazł się park nad Narwią na 100-lecie Niepodległości czy... estakada nad rondem Siemowita.

Szczególnie ten drugi projekt brzmi niezwykle widowiskowo. Estakada to budowla mostowa mająca na celu przeprowadzenie ciągu komunikacyjnego (droga, linia kolejowa) nad terenem zabudowanym. Podobne budowle są już w Polsce, lecz czy akurat sprawdzi się w Ostrołęce? Prezydent Kotowski uważa, że jest to sposób na rozładowanie ruchu z różnych kierunków, który schodzi się na jednym rondzie. Jak informowano na wczorajszej konferencji, wsparcia na budowę estakady miałby udzielić rząd.

Jest też park nad Narwią na 100-lecie odzyskania Niepodległości. Miałby on nosić nazwę "Parku Stulecia Niepodległości" i być miejscem do rekreacji. Niestety, więcej szczegółów w tej kwestii nie udało nam się poznać. Być może dowiemy się o tym w kolejnych dniach kampanii wyborczej.

Relację z wizyty premiera Morawieckiego w Ostrołęce przeczytasz w naszym serwisie.
REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 12:53 27-10-2018,   67%
Estakafa powinna rozwiązać problem na tym rondzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:54 27-10-2018,   79%
*estakada
odpowiedz   •   oceń :  
~anty PO PIS, 15:47 27-10-2018,   57%
Estakadę mają budować PIS dzielcy za karę. Ci co przegrają wybory Mateusz im to obiecał, dlatego tak gorliwie piszą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:27 27-10-2018,   43%
@~anty PO PIS Trzeba głosować na PiS to wybudują estakadę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Budowniczy, 17:05 27-10-2018,   64%
Prezydent powinien zacząć już 12 lat temu budowę estakady z placu BEMA do swojej rodzinnej wioseczki.
Łatwiej byłoby się ewakuować z całym majdanem po przegranych wyborach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:35 27-10-2018,   56%
@~anty PO PIS Po co ten kąśliwy język. Nie denerwuj się.
odpowiedz   •   oceń :  
~Brawo PIS, 18:45 27-10-2018,   60%
Jaki kąśliwy? to PIS dzieli Polaków na I sort, II sort, ect... Sama prawda. Nie ma co się wstydzić. Tyle mówicie o odbudowie Polski, macie okazje się wykazac, a nie wybudowaliście 3 mosty do jednego ronda.

Małe dziecko jak mu powiesz narysuj 3 mosty na rzece to nigdy nie narysuje 3 do jednego ronda, a wam się udało.
odpowiedz   •   oceń :  
~vvv, 19:33 27-10-2018,   40%
Jak wybudują estakadę to gdzie radny Kulik będzie organizował protesty? A tak na serio to taniej wybudować drugi most do ronda Łupaszki i tymczasowo doprowadzić drogę do Sienkiewicza (docelowo do ronda na Goworowo) niż brnąć w projekt na który nie ma miejsca w tym rejonie. Estakada żeby miała sens musi mieć po 2 pasy bo przy rosnącej liczbie pojazdów problem za 5 lat powróci. Z resztą jest jeszcze blokujące się skrzyżowanie z Bogusławskiego, wylotówki na Lelis itd. Jedyne rozsądne rozwiązanie do wylot z innej strony miasta czyli węzły z ulicami: Sienkiewicza, Boh. Warszawy, Pomian i wylotówka do Łupaszki.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:01 27-10-2018,   47%
@~Brawo PIS Baju baj.
Weź łyk wody

Będzie estakada nie będzie problemu.
Poza tym będzie obwodnica
odpowiedz   •   oceń :  
~ha ha ha, 09:32 28-10-2018,   86%
Prawda w oczy od mieszkańców boli, musi boleć
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:57 27-10-2018,   46%
to napewno by pomogło miastu!
Jeśli premier RP i prezydent Kotowski Tak mówią to Tak bedzie.
Iga
odpowiedz   •   oceń :  
~anty PO PIS, 15:51 27-10-2018,   56%
Powstanie to Ostrołęka z kolan,  jak w pasiakach będziecie budować  estakadę po przegranych wyborach.
Przyczynicie się do odbudowy Ostrołęki PIS dzielce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:01 27-10-2018,   100%
Suweren
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:02 27-10-2018,   54%
A co obiecuje Kulik i jego ekipa?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:27 27-10-2018,   62%
Jakby ci obiecał kosmodrom, to byś zagłosował? Boże co za nędza umysłową...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:51 27-10-2018,   47%
Kulik nawet nic nie obiecuje. Jedzie na nienawiści do Kotowskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:52 27-10-2018,   54%
Nędza umyslowa nie obiecuje nic poza Klerem w mieście i elektrowni w innym mieście.
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 15:53 27-10-2018,   63%
Nic nie obiecuje czego nie może zrealizować. Natomiast gwarantuje przewietrzyć urzędy z tych z legitymacjami partyjnymi, dlatego ma większe szanse na wygraną.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:48 27-10-2018,   48%
@~bezpartyjny A co Kulik może? Kler w Ostrołęce i elektrownię w innym mieście.
odpowiedz   •   oceń :  
~Haahahah, 21:31 27-10-2018,   57%
Pewnie emisję Kleru w każdy weekend
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:48 28-10-2018,   56%
@~Haahahah Może nie tyle emisję „Kleru”, co brak zakazu emisji. Ale tak łatwo odwrwcać kota ogonem i robić z siebie ofiarę. Pies was ****ł
odpowiedz   •   oceń :  
~sejmik, 09:30 28-10-2018,   63%
Może pozyskać dotacje unijne od sejmiku mazowieckiego i bezpartyjnego powiatu, które nie lubią polityków z PIS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:33 28-10-2018,   17%
@~sejmik W sejmiku nie lubią polityków bezpartyjnych, bo tylko jeden radny sejmiku jest bezpartyjny. Teraz sejmik musi liczyć się z PiS, bo niewiele im brakuje do przewagi w sejmiku. Tylko Kotowski może pozyskać dotacje unijne z sejmiku. Już to było widać w poprzedniej kadencji.
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 09:59 28-10-2018,   100%
Wybory 2018. Stefaniak odpowiada Mazurek: Mogą zamienić prezesa Kaczyńskiego nawet na Myszkę Miki. Żadnej koalicji PSL z PiS nie będzie / sejmikiem mazowieckim rządzi KO i PSL, a oni PIS nigdy się nie bali, znów miasto zostanie bez milionów złotych dotacji jak wybiorą PIS , tylko bezpartyjni
odpowiedz   •   oceń :  
~Suweren, 13:03 27-10-2018,   50%
No i estakada będzie za ..półtorej roku.. mateuszek kłamczuszek nie nauczy się nigdy poprawnej polszczyzny...
odpowiedz   •   oceń :  
~~~ostr, 13:21 27-10-2018,   46%
@~Suweren Kodziarzu  a co nazywasz klamstwem  prawde .
odpowiedz   •   oceń :  
~anty PO PIS, 15:45 27-10-2018,   48%
@~~~ostr Prawdopodobnie to Ci oderwani od stołków w Ostrołęce , będą budować za karę eskapadę Mateusz im obiecał jak nie wygrają.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:48 27-10-2018,   64%
@~anty PO PIS Jasne, bo ci od Kulika nie wybudują estakady.
odpowiedz   •   oceń :  
~anty PO PIS, 15:56 27-10-2018,   53%
No Mateusz obiecał, że to PIS wybuduje, więc pani radna EWA ZEBROWSKA ROSAK dopilnuje. po to została wybrana, aby bronić interesów mieszkańców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:06 27-10-2018,   39%
@~anty PO PIS I dlatego należy głosować na Kotowskiego. On dopilnuje interesów mieszkańców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:37 27-10-2018,   40%
@~~~ostr Uwaga!! Białe Kruki w akcji!!
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkaniec, 13:07 27-10-2018,   54%
Tego kota trzeba nie tylko wyprać ale dobrze wyżąć.
Żeby miał odrobinę HONORU sam by odszedł, ale gdzie u PISuara HONOR ??????????????????
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:12 27-10-2018,   57%
@~mieszkaniec A dlaczego uwazasz ze nie nie ma honoru . Ty zapewne jesteś człowiekiem bardzo honorowym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:14 27-10-2018,   49%
@~mieszkaniec No tak, najłatwiej się strzela gole gdy nie ma przeciwnika. Czy ty masz honor? Gdzie u AntyPiSiory honor?
odpowiedz   •   oceń :  
~znajomyW,S, 13:24 27-10-2018,   50%
@~mieszkaniec Uwazaj ubowcu co mowisz nie  bedziesz nikogo wyzywal a ni ublizal.Tobie brak  honoru i szacunku   dla innych i pitolisz kuku w glowie widoczne  maszi to duze kuku
odpowiedz   •   oceń :  
~zikoma, 14:22 27-10-2018,   54%
@~mieszkaniec dupku mieszkancu  to nie kot TYLKO PAN KOTOWSKI czy bezmuzgowcu tak ci to trudno rozruznic
odpowiedz   •   oceń :  
~xXx, 15:57 27-10-2018,   30%
@~zikoma zacznij baranie myśleć głową, a nie główką ;)

a, i zajrzyj do słownika ortograficznego ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~ot, 09:32 28-10-2018,   80%
@~zikoma Dla ciebie to twój PAN dla innych normalny człowiek
odpowiedz   •   oceń :  
~Wrona, 13:15 27-10-2018,   63%
Przez 12 lat nic nie mozna zrobić z wronami w parku wstyd wstyd wstyd a czy na tez estakadzie to asfalt jak na moscie na 30 dni
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:24 27-10-2018,   54%
@~Wrona A co można zrobić z wronami? Wyciąć drzewa w parku? Porównujesz most tymczasowy do estakady? Chore.
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkaniec, 13:16 27-10-2018,   64%
do @-Gość
Chociażby z powodu REKLAMÓWKI.
odpowiedz   •   oceń :  
~wg 4lomza, 13:21 27-10-2018,   64%
Taniej jest u sąsiadów
"Czysta woda, transport publiczny, czy gospodarka odpadami są podstawowymi potrzebami mieszkańców wszystkich polskich miast i gmin. Za ich odpowiednie zorganizowanie odpowiedzialność ponoszą władze samorządowe. To właśnie one powinny dbać zarówno o właściwą jakość świadczonych usług, jak i racjonalny poziom kosztów. Firma Curulis - Doradztwo Samorządowe przeanalizowała jakie są te koszty dla „przeciętnej polskiej rodziny”. W Łomży wyszło 2 tys. 313,44 zł. To po ponad 30 zł więcej niż w Białymstoku, o ponad 200 zł więcej niż w Suwałkach i o 500 zł więcej niż w Ostrołęce....
....W czołówce są m.in. Giżycko na 4 miejscu z kosztami 1 605,17 zł, Pułtusk na 6. pozycji z wynikiem 1 715,81 zł i OSTROŁĘKA na 8 miejscu z kwotą 1 813,95 zł."
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:28 27-10-2018,   59%
@~wg 4lomza Oni mają dług większy i dlatego prezydenta Łomży wyrzucili z PiS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wolna Ostrołęka, 17:24 27-10-2018,   47%
@~wg 4lomza W Łomży również prowadzi kandydat bezpartyjny, którego wyrzuciliście z PIS, bo był za dobry dla ludzi, a nie dla partii. Młodzi ludzie w Łomży przejrzeli na oczy masowo głosują na bezpartyjnych, w dupie mają ich obietnice i miliony

Wybory samorządowe 2018. Ciekawa sytuacja jest w Łomży. W drugiej turze wyborów prezydenckich zmierzą się urzędujący prezydent, startujący z własnego komitetu, Mariusz Chrzanowski (wcześniej PiS) i jego była zastępczyni, obecna kandydatka PiS - Agnieszka Muzyk.

Według danych opublikowanych przez PKW Mariusz Chrzanowski uzyskał 44,19 proc. głosów, a Agnieszka Muzyk – 23,07 proc.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:53 27-10-2018,   65%
@~Wolna Ostrołęka PiS wyrzucił prezydenta Łomży, bo narobił długów większych niż w Ostrołęce i koszty życia w Łomży są większe o ponad 30 zł więcej niż w Białymstoku, o ponad 200 zł więcej niż w Suwałkach i o 500 zł więcej niż w Ostrołęce... PiS zrobił więc prezydentowi Łomży pa pa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wasaty Janusz, 09:24 28-10-2018,   80%
Jedź na rano łbie do Łomży i zobacz jak to miasto wygląda..
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 09:36 28-10-2018,   100%
@~Wasaty Janusz Doprowadzili do tego że Ostrołeka leży pod Łomżą, dlatego nie chcą tam kandydata z PIS, a ten z PIS zrezygnował z legitymacji, aby poświęcić się pracy dla mieszkańców, a nie dla partii. Ludzie mu ufają, PIS nie ma szans w ŁOMŻY, w BIAŁYMSTOKU też przerżnęli. Młodzi szukajcie przyszłości w Łomży, albo pogońcie PIS w Ostrołęce
odpowiedz   •   oceń :  
~Młody, 13:21 27-10-2018,   50%
Estakada, wiadukt to jedyny dobry pomysł, który mógłby rozładować korki na tym rondzie... park- Ostrołęczanie narzekali że brakuje parków w Ostrołęce, więc taki park byłby naprawdę dobra inwestycja, mógłby się stać wizytówka naszego miasta, mam szczerą nadzieję że polski rząd będzie pomagał finansowo Ostrołęce a to może się stać jeśli prezydenturę będzie pełnił Pan Kotowski. Duma pozwoliła by Panom Kulik i Kleczlowski brać pieniądze od rządu, była by to hipokryzja totalna- przecież wszystko co robi PIS jest złe...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:59 27-10-2018,   50%
@~Młody Ja *****lę, co za ****a d****
odpowiedz   •   oceń :  
~pogonić od naszej kasy, 17:34 27-10-2018,   50%
@~Młody PIS nie robi za swoje ale za nasze pracujących Polaków. Widziałeś tych z PIS na kasach w biedronkach, przy budowie dróg? To praca dla tych co maja zapier..lać za miskę ryżu na nagrody dla tych z pierwszego sortu. Nie doczekanie, szukać pracy jak inni uczciwie pracujący. Moja ciocia 40 lat pracy 1100 złoty emerytury, a oni pensję po 200-300 tysięcy na rok.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:21 27-10-2018,   39%
Estakade zagearantowsla także Pani Rosomak swoim zdjęciem z Panem Premierem opublikowanym w tv info
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:26 27-10-2018,   50%
Kto to jest pani Rosomak? Co gwarantuje pan Kulik?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:57 27-10-2018,   20%
Żona pana Rosomaka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:29 27-10-2018,   70%
Kto to jest pan Rosomak?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:02 27-10-2018,   28%
I kto mu dał takie stanowisko?
odpowiedz   •   oceń :  
~dd, 09:37 28-10-2018,   100%
Sam sobie wziął
odpowiedz   •   oceń :  
~Zdegustowany, 13:31 27-10-2018,   60%
Nie ma to jak obiecać więcej niż się zrobiło przez 12 lat, i mówić wprost że jak nie wygra pis to z rządu nic nie będzie, a najgorsze jest to że ludzie w to wierzą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Rado, 14:04 27-10-2018,   48%
@~Zdegustowany Niestety ale tak jest, każdy kto pracował w jakimś urzędzie, wie dokładnie, że zawsze pomaga się najpierw swoim (zresztą to ludzka cecha) a pozostali dostaną jak sie zostaną rezerwy.  Wolałbym Kulika na prezydenta, ale rozsądek każe mi wybrać Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:03 27-10-2018,   60%
@~Rado Każdy kto ma świadomość odpowiedzialności karnej wie dokładnie, że pierw się pomaga tym, którym się należy. Za protekcję swoich się idzie do pierdla. Więc ładnie nam tu przedstawiłeś stosunki panujące w urzędzie. Takich to nie żal wy****c na zbity pysk
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:46 27-10-2018,   60%
osoba która kłamie zasiada w spółce skarbu państwa i uzyskała mandat do rady miasta - żenada
odpowiedz   •   oceń :  
~Dawid, 13:48 27-10-2018,   64%
Park z wronami i ufajdane ławki to nasza codzienność
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:54 27-10-2018,   72%
@~Dawid Trzeba było wron nie karmić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Adam, 13:53 27-10-2018,   71%
OSTROŁĘKA żąda dostępu do Morza
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:54 27-10-2018,   60%
O KURWA ALE JAJA
XDDDDDDDDDD
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:00 27-10-2018,   63%
KIEŁBASA BROWARY I INNE TOWARY
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:00 27-10-2018,   54%
JA TOBIE NARODZIE KOCHANY DAM
odpowiedz   •   oceń :  
~Iwo, 14:02 27-10-2018,   63%
Jeszcze lotnisko by się przydało. Co za brednie.A co zrobił przez 12 lat ? ŻENADA . Aby do żłobu.Nikt wam tyle nie da co pis obieca.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:32 27-10-2018,   56%
@~Iwo Co ci da Kulik?
odpowiedz   •   oceń :  
~anty PO PIS, 15:42 27-10-2018,   60%
przynajmniej "nie robi z gęby cholewy"  a jak wygra KULIK to co nie dacie. Chcecie ukarać mieszańców, to są wasze metody. Zastraszyć, zgnoić, zniszczyć, opluć, obłuda, kłamstwo, hipokryzja  Szukajcie sobie już pracy przy budowie eskapady, a biur do Ostrady premier sfinansuje
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:04 27-10-2018,   82%
@~anty PO PIS Nie robisz gęby cholewy? Do 2015 chodził na pochody 1 majowe jako szef lokalnych struktur SLD. Farbowany..
A teraz już wszedł w układ z PO w osobie Kleczkowskiego.
Gdzie tu bezpartyjność?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:22 28-10-2018,   -
Basen zewnętrzny i zagospodaruje park nad Narwia. I darmowy parking pod szpitalem. Pan Kulik ma program, sama czytałam.
odpowiedz   •   oceń :  
~Suweren, 14:04 27-10-2018,   61%
Estakada będzie??? Ale super!!! Dziękuję!!!   ... a przepraszam zapytam tylko -> a ten obiecany przed poprzednimi wyborami (nie pamiętam przez kogo obiecany) nowy most na Narwi przy rondzie Łupaszki też będzie?  Bo jeśli tak - to wspaniale :  nowy most przy Łupaszki i ta Estakada to wielka bomba dla mnie. Tak się cieszę ;) :D :D :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:09 27-10-2018,   59%
@~Suweren Nie będzie mostu na Narwi przy rondzie Łupaszki, bo Sejmik nie wyraził na niego zgody.
odpowiedz   •   oceń :  
~SIWZ, 16:06 27-10-2018,   44%
Sejmik się zmienił to i prezydenta trzeba zmienić na KULIKA. Wyrazi zgodę, bo to opozycja koalicja KO i PSL rządzi, a oni PIS nic nie dadzą. Oddanie głosu na PIS, to strata milionów złotych z dotacji sejmiku mazowieckiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:59 27-10-2018,   80%
@~SIWZ Sejmik się nie zmienił, nadal jest ta sama koalicja, więc należy głosować na Kotowskiego. Oddanie głosu na bezpartyjnego to strata milionów złotych dotacji z sejmiku mazowieckiego. W sejmiku tylko jeden radny jest bezpartyjny.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:02 27-10-2018,   13%
@~SIWZ W sejmiku narazie nie ma koalicji. PiS ma tylko o dwa glosy mniej niż ko i PSL.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:25 27-10-2018,   67%
Kulik pociągnie miasto w dół
odpowiedz   •   oceń :  
~Tu, 14:05 27-10-2018,   61%
Nic nie rozumiem! 12 lat spał a teraz wyrwany ze snu majaczy. To nasze podatki szły na śpiącego włodarza? Ludzie chociaż wy się obudżcie! Szczują,kłamią,napastują słownie a wszystko w imię utrzymania własnych stołków. Mieszkańcy ich nie i n t e r e s u j ą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:14 27-10-2018,   56%
@~Tu To nie sen, to delira. Parę dni temu nagłe zderzenie z rzeczywistością i teraz widzi „różne wizje”. Zawsze tak jest po nagłym odstawieniu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:07 27-10-2018,   43%
brawo.
ja i moja rodzina głosujemy na Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~RR, 16:02 27-10-2018,   34%
Ostatni raz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Antykaczka, 09:29 28-10-2018,   67%
Stary nie ma czym się chwalić naprawdę..jak już to zachowaj  dla siebie..
odpowiedz   •   oceń :  
~Leon, 14:12 27-10-2018,   32%
Wrony wrony wrony wroniska nigdzie miejsca żeby usiąść z dziećmi. Co za miasto.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:17 27-10-2018,   77%
@~Leon Jak się karmi wrony to nie ma gdzie usiąść z dziećmi. Gdyby wrony nie miały pożywienia w mieście to by się na wieś wyprowadziły.
odpowiedz   •   oceń :  
~W, 14:27 27-10-2018,   43%
Ostrołęka to miejsce gdzie wrony zawracają.
odpowiedz   •   oceń :  
~Zołza, 14:35 27-10-2018,   50%
Szkoda, że wybory nie mają trzech tur albo więcej - wtedy można by obiecać Ostrołęce dostęp do morza i odzyskanie Kresów :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 14:37 27-10-2018,   54%

Dzień dobry!

Drogie chłopaki-lewaki, POlszewiki-skurczybyki, Kulikowcy-ormowcy, KODoraści-pederaści, to przykre co wam naPiSzę, ale cóż - leżycie i kwiczycie, moje mordy niewyjściowe. Porzućcie złudzenia... Porzućcie marzenia... Porzućcie wszelką nadzieję... Prawda jest okrutna: zabrzmiało już podzwonne dla ludzi waszego pokroju i proweniencji. Pan JANUSZ KOTOWSKI zmiażdży Kulika jak betkę. Mogę spać spokojnie i z lekkim, napełnionym wszechogarniającą mnie radością sercem, popijać swoją ulubioną herbatkę malinową, zagryzając całość kruchym ciasteczkiem... (A szampan już mrozi się w lodówce)...

Trzymiejcie się cieplusio...

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:40 27-10-2018,   23%
@~Anna - Kurpiowska Panna Wyluzujcie, macie weekend. Do pracy dopiero w poniedziałek ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:42 27-10-2018,   32%
@~Anna - Kurpiowska Panna A z drugiej strony- urzędaski tak zaangażowane po godzinach to prawdziwy skarb. O ile nie wyzywają od debili.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kiepura, 09:27 28-10-2018,   50%
@~Anna - Kurpiowska Panna Kwiczysz to Ty i nie zapomnij tu 4 listopada wieczorem wszystkich przeprosić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Roman, 14:42 27-10-2018,   42%
JANUSZ KOTOWSKI to dobry prezydent.
Wczorajsza wizyta potwierdza ze Ostrołęka będzie się rozwijać za jego prezydentury
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:47 27-10-2018,   55%
@~Roman I TO JEST PODSTAWOWY BŁĄD.


Rząd to rzecz zmienna, a najbliższa okazja do tego w przyszłym roku. Jeśli rząd ma przydzielać dotacje tylko tym miastom, w których rządzą koledzy, to do chrzanu z takim rządem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:56 27-10-2018,   67%
Myślisz, że Kulik dostanie dotacje?
odpowiedz   •   oceń :  
~Dobra Rada, 16:14 27-10-2018,   20%
Ma w radzie miasta panią EWE ZEBROSKĄ ROSAK mieszkańcy ją wybrali, aby pozyskiwała dotacje dla miasta od rządu PIS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:33 27-10-2018,   47%
@~Dobra Rada Wystarczy na Kotowskiego zagłosować, on ma w radzie miasta panią Ewę Rosak, która będzie pozyskiwała dotacje dla miasta od rządu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:58 27-10-2018,   37%
@~Dobra Rada O ****ny, zapłacisz mi za to. Ze śmiechu aż oplułem monitor i klawiaturę zupą
odpowiedz   •   oceń :  
~Koleszka, 14:44 27-10-2018,   56%
Mimo że nie przepadam za obecnym prezydentem, jednak lepszym wyborem dla miasta obecnie, będzie Pan Kotowski. Jest już kilka kadencji wie co jest co. Problemem naszego miasta było to że państwem rządziła platforma i PSL. A u nas od lat pis. Pieniądze na inwestycje większe pochodzą jak wiadomo od rządu. Wszytko nam blokowali. Bo po co robić piar pisowskiemu prezydentowi. Teraz jest szansa na wiele inwestycji i po ciągnięcia kasy z centrali. Dlatego lepszym z punktu widzenia, dla rozwoju miasta będzie Kotowski. Kulik takiego zaplecza nie ma i nie będzie miał.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:48 27-10-2018,   45%
@~Koleszka Olaboga, a co będzie, gdy się Kotowskiemu skończy możliwość kandydowania???? Zginiemy marnie!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~S, 14:52 27-10-2018,   56%
@~Koleszka Bzdury. Skoro tak wysoko cenisz tego pana to powiedz: dlaczego spał 12 lat a ostatni tydzień taki aktywny i pomysłowy? Prezydent pracuje cały czas. To jego obowiązek wobec wyborców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:00 27-10-2018,   58%
@~S Spał 12 lat? Kłamiesz. Kulik spał 4 lata. A przepraszam, 4 lata wertował miejskie papiery, by się od Kotowskiego nauczyć prezydentowania.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wo, 15:15 27-10-2018,   34%
Mówię ci że spał. Nie zauważyłeś? No bo ty kolega to widzisz tylko to co chcesz. Wrony,wrony.....
odpowiedz   •   oceń :  
~dziękuję wybieram bezpart, 09:52 28-10-2018,   100%
@~Wo Śpiący królewicz obudził się przed wyborami, po wyborach znów zaśnie na kilka lat.
odpowiedz   •   oceń :  
~Vv, 14:53 27-10-2018,   53%
NORMALNIE NIE WIERZĘ. ZAMIAST PRZEPRAWY NA KTÓRĄ WYDANO GRUBE MILIONY ZROBIC MOST, KTORY ODCIĄŻY RUCH I CALY RUCH TRANZYTOWY BY SZEDL BOKIEM TO OBI WYDALI BA PRZEPRAWĘ A TERAZ CO.. CIEKAWE CZY TO NIE WIECEJ NIZ PORZĄDNY MOST. NIECH ONI JUZ IDA ZE SWOIMI POMYSŁAMI I TO JAK NAJSZYBCIEJ
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:33 27-10-2018,   63%
@~Vv Nie masz pojęcia w temacie to lepiej się nie wypowiadaj
odpowiedz   •   oceń :  
~Koleszka, 14:54 27-10-2018,   72%
Jak przestanie krajem rządzić pis, to będzie nam wszystko jedno kto będzie rządził miastem. Najlepiej żeby z tego samego ugrupowania co partia rządząca. Kto wie może znowu będzie SLD. I wtedy sprawdzi się Pan Kulik
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:57 27-10-2018,   72%
@~Koleszka Będzie krajem rządzić SLD to zagłosuję na Kulika.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:12 27-10-2018,   36%
Pan KULIK jest bezpartyjny tak twierdzi TVPiS, a ja im wierzę. KURSKI by nie kłamał.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:11 27-10-2018,   63%
Nie robisz z gęby cholewy, że Kulik jest bezpartyjny? Do 2015 chodził na pochody 1 majowe jako szef lokalnych struktur SLD. Farbowany..
A teraz już wszedł w układ z PO w osobie Kleczkowskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:57 27-10-2018,   91%
Estakada fajna sprawa. Ale chciałbym zapytać jak Pan prezydent wyobraża sobie budowę jej tak logistycznie?

Trzeba będzie na jakis czas zamknąć rondo siemowita. Czyli jakby nie bylo dostęp do przeprawy przez narew.  Żeby dostać się na druga strone bedzieny przez Różan jeździć?
Pytam calkiem serio...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:49 27-10-2018,   57%
To ja ci całkiem serio odpowiadam - nie zawracaj sobie głowy tymi ich pomysłami, bo tylko robią z ludzi idiotów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:12 27-10-2018,   40%
Nie wierzę w takie rzeczy :)

Sam fakt, że nie idzie tego logistycznie zaplanować, najmocniej podważa takie obietnice wyborcze.

No, chyba, że między dwoma brzegami Narwi będzie kursowala barka ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:07 27-10-2018,   63%
A Ty co ekspert od mostów?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:16 27-10-2018,   45%
No co Ty. I nawet jako nie ekspert wiem, że:
il.mostów >1 do 1 ronda = 100% prawdopodobieństwo zakorkowania miasta :) z przymrużeniem oka. Pozdrawiam
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:52 28-10-2018,   0%
Ej, a jak się nazywa ekspert od mostów z ratusza? To jest taki?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:16 28-10-2018,   40%
A co, może ratusz nie zajmuje się mostami? Kto będzie ekspertem od mostów za Kulika?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:18 28-10-2018,   -
Nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:15 28-10-2018,   -
A Ty co ekspert od mostów?
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 15:10 27-10-2018,   72%

Do ~Gość, 14:40

Dzień dobry!

Cyt. "@~Anna - Kurpiowska Panna, Wyluzujcie, macie weekend. Do pracy dopiero w poniedziałek ;)"

Mylisz się srodze, drogi Gościu. Jest gorący przedwyborczy czas - pracujemy więc przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Zasłużony odpoczynek i laury dopiero za 8 dni...

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Kiepura, 15:16 27-10-2018,   53%
Już jeden obiecywał takie cuda wianki w Warszawie.Kazdy wie jak to się skończyło bo to nie telewizją Kurskiego ,że ciemny lud wszystko kupi.To świadczy o jednym o nieuchronnej porażce p.Kotowskiego w drugiej turze.Milego Dnia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Www, 15:21 27-10-2018,   42%
Hahahajajajaha
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:32 27-10-2018,   78%
A czy ktoś mi może powiedzieć które to rondo :)?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:36 27-10-2018,   36%
Te, gdzie zbiegają się 3 mosty.
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca BMO, 15:41 27-10-2018,   48%
Ja mam apel do radnych BMO na czele z Jakubem Frydrykiem: żadnych koalicji z PiS-em i Kulikiem! Z takim poparciem, jakie otrzymaliście, bądźcie w radzie głosem rozsądku. Już jedni i drudzy dzielą stołki, więc Wy pokażcie, że nie poszliście do polityki dla synekur. Za 5 lat mieszkańcy to docenią. Rzetelna codzienna praca i będzie zwycięstwo. Jako Wasz wyborca wierzę w to.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:35 27-10-2018,   53%
@~wyborca BMO Światopogląd mysle ze Frydryk ma bliski KOTOWSKI.
Jakub stwórz koalicję z PiS. Wtedy dużo dobrego zrobicie. Wiele pomysłów zralizujecie dla nas mieszkańców.
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 17:44 27-10-2018,   28%
Gdyby miał to należał do PIS, a on jest bezpartyjny choć prawdopodobnie poseł na niego naciska, aby wziął legitymację partii. Czego mu nie życzę, bo straci wiarygodność i podzieli losy tych co wkrótce odejdą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Qqq, 15:52 27-10-2018,   60%
Ha ha ha ha... oni nie potrafili przez tyle lat rozwiązać tego problemu to teraz wszystko obiecają! Trzeba było estakadę zamiast tego pie...go muzeum wybudować. Trzeba było bezpieczną Stacha Konwy wybudować, ścieżki rowerowe, oświetlenie, chodniki a nie k...a muzea!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Nie głosuje na PIS, 16:09 27-10-2018,   36%
@~Qqq Za sprzedanie duszy Diabeł Ci wszystko obieca. Mieszkańcy swojej godności nie sprzedadzą. Może jesteśmy debilami jak twierdzicie, ale honor mamy, a Wy NIE.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:30 27-10-2018,   59%
@~Qqq Chamskie to  twoje słownictwo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:53 27-10-2018,   30%
@~Nie głosuje na PIS Arek, to ty? xD
odpowiedz   •   oceń :  
~qqq, 17:26 27-10-2018,   47%
Bo mam już dosyć takich rządów w moim mieście!
odpowiedz   •   oceń :  
~Magda, 16:38 27-10-2018,   63%
Prawica i normalność ida w parze. Światopogląd mysle ze Frydryk ma bliski KOTOWSKI.
Jakub stwórz koalicję z PiS. Wtedy dużo dobrego zrobicie. Wiele pomysłów zralizujecie dla nas mieszkańców.
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 17:09 27-10-2018,   43%
@~Magda Człowieku nie rób tego, bo skończysz jak kelnerzy z TPO wszyscy wyautowani. Graj dla siebie, a nie ratuj tyłków upadającemu układowi, bo Ci mieszkańcy nie wybaczą. Gdyby chcieli PIS to by głosowali na PIS a nie na Frydryka.

A ty Magda było startować w wyborach, a nie przy garach rad udzielasz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:56 27-10-2018,   34%
W taki sposób można ogłupić tylko prawdziwą ciemnotę, której brakuje w naszym mieście. Jakie głupoty jeszcze wymyślą do piątku aby nie dać się oderwać od koryta?
odpowiedz   •   oceń :  
~Sloik z wwy kiedys oka, 17:02 27-10-2018,   50%
Kotowski moim zdaniem mial juz swoj czas. Trzeba wybrac kogos nowego. Pamietajcie, ze psl rzadzi w sejmiku, a za rok bedzie rzadzic znowu popsl. Kotowski i pis to niestety rownia pochyla. Patrzmy do przodu.
odpowiedz   •   oceń :  
~lekarz, 17:40 27-10-2018,   30%
@~Sloik z wwy kiedys oka Niech wraca do nauki Katechezy lub zwraca kasę za studia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Krzysztof Lim z Kuala Lum, 17:12 27-10-2018,   67%
Podniecony jak Samanta
Wyczekuję znowu manta
bo 4 listopada
Kota pogonić wypada
więc hejterski wpis napiszę
nawet we wyborczą ciszę
dość pisowskich zapchajdziur
niech zyje portal mojeKualaLumpur
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 17:19 27-10-2018,   53%
Głosowałam na Frydryka,ale teraz zagłosuję na Kotowskiego. Mam nadzieję, że większość ostroleczan zrobi tak samo. Myślimy o rozwoju Ostrołęki, a nie o walkach polsko- polskich.  Pan Kulik tylko krytykuje, nie ma wizji dla mojego miasta!
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 17:39 27-10-2018,   44%
@~Wyborca Nie po to głosowali na Frydryka, aby mieli Kotowskiego. Jaką wizję miał pan Kotowski? 3 lata rządzi PIS i w latach 2015 - 2017 wydał 5% na inwestycje, a gdzie trafiło 95% ? Czemu nie chce powiedzieć o nagrodach jakie rozdał? Jak by powiedział to nie byłoby II tury już by Frydryk lub KULIK został prezydentem miasta. Frydryk stracił tylko głosy przez Kotowskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:43 27-10-2018,   70%
@~bezpartyjny Bzdury pleciesz!
Budżet to :
Inwestycje
Utrzymanie szkół
Pensje nauczycieli
Komunikacja miejska
Żłobek
Przedszkola
świetlice
Pomóc społeczną w tym  500+
Odśnieżanie
Iswietlanie ulic
Inwestycje
Kluby sportowe
Urząd
Wodociągi
Ścieki
I wiele innych

Więc nie opowiadaj bzdur
odpowiedz   •   oceń :  
~kolo, 18:03 27-10-2018,   56%
POSŁUCHAJCIE obiecanek 4 lata temu, w poprzednich wyborach. I mówił o obwodnicy i o trzecim MOŚCIE. Niczego nie zrobili. Ale za to muzeum tak... http://www.rdc.pl/podcast/wybory-samorzadowe-debata-kandydatow-na-prezydenta-w-ostrolece/
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:54 27-10-2018,   62%
@~kolo Sejmik nie wyraził zgody na wsparcie budowy trzeciego mostu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:56 28-10-2018,   50%
Sejmik? A jak sejmik ma wyrazić zgodę, jak się nawet nie składa wniosku? I co teraz kłamco kutasie ****ny?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 03:33 28-10-2018,   67%
Strasznym chamem jesteś i wulgarne masz odzywki

Wniosek prezydent składał tylko u Marszałka  PO i PSL co odrzucili
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:25 28-10-2018,   67%
@~kolo W środę, 8 stycznia 2014 roku wiceprezydent Ostrołęki, Paweł Stańczyk złożył w Urzędzie Marszałkowskim projekt pod nazwą „Poprawa zewnętrznej i wewnętrznej dostępności potencjału Mazowsza poprzez budowę przeprawy mostowej przez rzekę Narew oraz rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 544 wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie miasta Ostrołęki i gmin partnerskich”. Jeśli projekt uzyska akceptację zarządu województwa będzie realizowany w latach 2014 – 2017."

Kłamiesz.
odpowiedz   •   oceń :  
~goś, 18:12 27-10-2018,   47%
a może tak estakada  do samej STOLICY :-)
odpowiedz   •   oceń :  
~suweren, 18:19 27-10-2018,   47%
@~goś Och tak! Do samej stolicy - a dokładniej wprost do lotniska centralnego. Widzę toooo!!! I oczywiście połączona z tym nowym mostem przy rondzie Łupaszki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:58 27-10-2018,   64%
Ostrołęka żąda dostępu do morza!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:32 27-10-2018,   34%
Ogarnij się
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszczuch, 19:04 27-10-2018,   53%
Może Kotowski obieca jeszcze metro, tramwaje i lotnisko. Gdyby była trzecia tura wyborów moglibyśmy mieć jeszcze kopalnie złota , dwa mosty na Narwi , trasę S- 997 do Warszawy oraz bezpośrednie PANTWOWE połączenie podziemne z Myszynicem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 20:22 27-10-2018,   60%

Dobry wieczór!

Niuniusie-srulusie, wybijcie sobie z łepetyn myśli, że Ostrołęką kiedykolwiek  będzie rządził Łukasz Kulik. Rozmawiam z przyjaciółmi i dalszą i bliższą rodziną - nikt z nich nie głosuje na Kulika - wszyscy jak jeden mąż, bez chwili zastanowienia mówili - JANUSZ KOTOWSKI naszym prezydentem...

Pozdrawiam... Życzę dobrej nocy i smacznych, kolorowych snów...
odpowiedz   •   oceń :  
~Ha ha ha, 21:36 27-10-2018,   50%
@~Anna - Kurpiowska Panna Skoro jesteście tacy pewni wygranej to skąd ta sraczka? Normalnie czuć strachem przez neta. Ha ha ha.
odpowiedz   •   oceń :  
~Antykaczka, 09:22 28-10-2018,   50%
@~Anna - Kurpiowska Panna Przestań kwiczec bo to niczego nie zmieni i w pierwszej kolejności oderwą Cię od koryta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:34 27-10-2018,   55%
Brakuje jeszcze tylko linii metra, lotniska i kosmicznego portu komunikacyjnego, żeby ziomki Kotowski z układu Alfacentauri mieli jaki odwiedzać swoich kosmitów w układzie słonecznym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:17 28-10-2018,   50%
To ci Kulik wybuduje. W pierwszym roku prezydentury.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ziomus, 20:38 27-10-2018,   55%
Przynajmniej konkrety jakieś.
Na Kulika i tak nie zagłosuje.Na Kotowskiego miałem nie głosować , ale z dwojego złego wole stare świnie przy korycie niż takiego pseudo prezydenta jak Kulik.
Moj głos na Janusza ... niestety
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:39 27-10-2018,   25%
@~Ziomus Dziękujemy! A którym autobusem wyjeżdżasz z Ostrołęki? To może zabierzemy się z Tobą?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:03 27-10-2018,   60%
Światopogląd mysle ze Frydryk ma bliski KOTOWSKI.
Jakub stwórz koalicję z PiS. Wtedy dużo dobrego zrobicie. Wiele pomysłów zralizujecie dla nas mieszkańców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:38 27-10-2018,   50%
Jak prezydent mówi, że wybuduje estakadę na rondem Siemowita to mówi. Nie trzeba mu tego co cztery lata przypominać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:40 27-10-2018,   59%
Uwielbiam Cię za ten komentarz :) pozdrawiam
odpowiedz   •   oceń :  
~nie wierzę, 10:01 28-10-2018,   100%
Uśmiałem się znamy te obietnice  w roku wyborczym, Następna powtórka z rozrywki.
odpowiedz   •   oceń :  
~łos, 20:40 27-10-2018,   62%
całkiem juz mu sie popier doliło... Estakada .....   Dokończyc obwodnice i nowy most !!!!!!!!!!!!!!!  Estakada. Co za pokraka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:04 27-10-2018,   65%
Z OSTATNIEJ CHWILI:  Na Bema burzliwa narada jak szybko przemeldować ludzi z Rzeszowa do Ostrołęki i potem na Olszewo-Borki
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurp, 22:28 27-10-2018,   67%
Ileż to pozycji obiecanek wyborczych sprzed 4 lat skreślił nazajutrz po wyborze na prezydenta Kotowski??? Czy ktoś pamięta ? Czy takiemu można wierzyć ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:21 27-10-2018,   31%
@~Kurp KOTOWSKI to rozwój.  wsparcie rząd

Kulik to skazanie na marazm

Tylko Janusz Kotowski!
odpowiedz   •   oceń :  
~XD, 00:58 28-10-2018,   50%
WYZWOLICIEL POLSKI
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 03:35 28-10-2018,   38%
@~XD Głosowałem na Frydryka teraz zagłosuje na Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~You, 06:00 28-10-2018,   58%
Muzeum nowe ci postawi.
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 09:39 28-10-2018,   100%
Nie po to głosowałem na Frydryka, aby głosować na PIS. Wolę, aby miasto pozostało bezpartyjne tylko KULIK
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:58 28-10-2018,   0%
@~You Przynajmniej nie Muzeum Lenina jak Kulik.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurp, 11:20 28-10-2018,   100%
Masz rację Kotowski to rozwój dla ...Rosomaków, Bralskich, Pawelczyków, Rutkowskich , Ostrady , MZK- kierownictwa.Ja mam już dość 12 lat takiego " rozwoju".4ta kadencja to byłoby "przeinwestowanie".Miasto tego NIE WYTRZYMA
odpowiedz   •   oceń :  
~Wkurzony, 06:40 28-10-2018,   60%
WOLAŁBYM, ŻEBY TE HEKTARY NAD NARWIA KUPIŁ JAKIEŚ DEWELOPER I ZBUDOWAŁ COŚ FAJNEGO, A NIE KOLEJNY PARK PEŁNY ŚMIECI I MENELI NA ŁAWKACH, A CO DO ESTAKADY MOŻE BYĆ, ALE NAJPIERW NIECH KOTOWSKI ZREALIZUJE POPRZEDNIE OBIETNICE NP. NOWA HALA SPORTOWA NA WITOSA, BO OBECNA "HALA" GOLASIA TO W RZECZYWISTOSCI JEDNA WIELKA STODOLA, BO TAK WYGLĄDA, WIDAĆ JAK NA DŁONI, ŻE BYŁY PREZYDENT CZARTORYSKI OSTROLEKE MIAŁ W CZARNEJ DUPIE!!!!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~KOSCIUSZKI, 07:02 28-10-2018,   60%
I przekazanie całej ulicy Kościuszki za darmo. Nasze dziurawe ulice wasze kamienice.
odpowiedz   •   oceń :  
~pielęgniarka, 07:36 28-10-2018,   100%
fajnie  byłoby aby portal  podawał nr IP  wtedy  byśmy wiedzieli kto pisz tutaj czy to nie są przypadkiem te  same  osoby ;-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostr, 08:39 28-10-2018,   50%
Gazeta Prawna artykuł pozew przeciwko elektrowni w Ostrołęce
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:02 28-10-2018,   100%
@~Ostr Elektrownia powstanie. Niekoniecznie w Ostrołęce , jak się dorwie do koryta Ku-Klecz-Klan.
Już raz PO zrezygnowało z budowy w Ostrołęce, ale zbudowano blok 5 i 6 elektrowni w Opolu , czyli tam gdzie jest największe skupisko ludności niemieckiej w Polsce.

Gdyby blok C powstał w Ostrołęce , to już od kilku lat do miejskiej kasy wpływałyby olbrzymie podatki. Niestety PO z PSL zdecydowały o przerwaniu tej budowy.
I była to decyzja czysto polityczna.
Ale tak się przypadkowo składa ,że premier Tusk, lobbował za budową elektrowni tam gdzie podatki będą zasilać mniejszość niemiecką.To za Wikipedią :

"Decyzja PGE o wycofaniu się z inwestycji spotkała się z zadowoleniem środowiska organizacji pozarządowych. Wywołała jednocześnie silny sprzeciw środowisk samorządowych, energetycznych oraz m.in. ministerstwa skarbu oraz premiera Donalda Tuska."

A budowa elektrowni w Ostrołęce jest przesądzona.Złożono obietnice na najwyższym szczeblu:
prezydent Duda prezydentowi Trumpowi.Wykonawcą jest konsorcjum amerykańskie GE Power.Dopięto sfinansowanie tej inwestycji. Z tej budowy -choć niekoniecznie w Ostrołęce-nikt się nie wycofa.Choć jak się nowa ekipa dorwie do koryta w Ostrołęce i zacznie wierzgać, to powód do przeniesienia inwestycji się znajdzie.
Choć mam nadzieję ,że do tego nie dojdzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kiepura, 09:33 28-10-2018,   80%
CIEKAWE CZYJE TO OBIECANKI-CACANKI ROKU 2014
odpowiedz   •   oceń :  
~Kiepura, 09:34 28-10-2018,   0%
Ciekawe czy to jest
odpowiedz   •   oceń :  
~000, 10:13 28-10-2018,   100%
@~Kiepura Ale co?
odpowiedz   •   oceń :  
~......, 09:35 28-10-2018,   0%
Ciekawe czy to jest
odpowiedz   •   oceń :  
~...., 09:38 28-10-2018,   0%
Ciekawe czy to jest
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:08 28-10-2018,   -
Anty PIS
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:11 28-10-2018,   100%
ANTY PIS JAK ZWYKLE PISOWSKA SCIEMA
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:19 28-10-2018,   0%
Jezu tylko niech nie buduje wiecej muzeów i pomników
odpowiedz   •   oceń :  
~orling, 21:02 28-10-2018,   100%
Mało ambitne.Proponuję elektrownię atomową w miejsce starej elektrowni. Zderzacz handronów na starym basenie i centralny port lotniczny na Bogusławskiego .w końcu terminal na lotnisku jest  w zasadzie nie wykorzystany.
odpowiedz   •   oceń :  
~Roman, 21:42 28-10-2018,   100%
Szkoda, że dopiero teraz tyle pomysłów.
A co zostało zrobione ze składanych obietnic przez 12 LAT?
Dlaczego nie została kontynuowana budowa dalszej części obwodnicy, na którą poprzedni prezydent Załuski zrobił projekt i były wydane pozwolenia?
Tak się właśnie marnuje pieniądze podatnika, szkoda gadać...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:07 29-10-2018,   -
Ciekawe którędy będzie ona przebiegać, chociaż elektoratu PiS to nie obchodzi, ważne że coś takiego obiecują a obiecanki cacanki a głupiemu radość
odpowiedz   •   oceń :  
~sp, 09:33 29-10-2018,   -
Duży parking przesiadkowy na prawym brzegu Narwi! Może ludzie by się nauczyli, że do miasta nie zawsze opłaca się wjeżdżać. A z parkingu to już piechotą, rowerem, hulajnogą elektryczną, etc. To jest przyszłość. Oczywiście 2. most to konieczność.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~Gość, 14:57 27-10-2018,   91%
Estakada fajna sprawa. Ale chciałbym zapytać jak Pan prezydent wyobraża sobie budowę jej tak logistycznie?

Trzeba będzie na jakis czas zamknąć rondo siemowita. Czyli jakby nie bylo dostęp do przeprawy przez narew.  Żeby dostać się na druga strone bedzieny przez Różan jeździć?
Pytam calkiem serio...
odpowiedz   •   oceń :