Ostrołęka, 11 maja 2017, 22:00

Głównym partnerem akcji Galerii Bursztynowej pn. „Stylowe dzieciaki” jest marka Reporter Young

Trwa casting dla dzieci do udziału w akcji "Stylowe dzieciaki", który kilka dni temu ogłosiła Galeria Bursztynowa. Laureaci, których spośród zgłoszeń wyłoni centrum handlowe, dodatkowo będą mieli szansę zostać „Twarzą Reporter Young” – znanej marki odzieży dziecięcej.

Jeżeli twoje dziecko lubi się stroić i ładnie wyglądać, a także chętnie stanie przed obiektywem aparatu, zgłoś je do akcji "Stylowe dzieciaki". Ze zgłoszeń zostanie wybranych dziesięcioro dzieci w wieku od 3 do 14 lat, które wezmą udział w sesji zdjęciowej zaplanowanej na 22 i 23 maja (poniedziałek i wtorek).

Podczas sesji dzieci prezentować będą kolekcje znanych marek: Reporter Young, 5.10.15, Coccodrillo oraz Wójcik. Każdy młody uczestnik otrzyma upominki od partnerów akcji. Dzieci wezmą udział także w konkursie z okazji Dnia Dziecka, w którym do wygrania jest 500 zł na zakupy.

Głównym partnerem akcji  jest znana marka odzieży dziecięcej Reporter Young, która obecnie przeprowadza serię  castingów w największych miastach w Polsce, podczas których poszukuje nowych twarzy. Dzieci, które wezmą udział projekcie Galerii Bursztynowej również będą miały szansę zostać „Twarzą Reporter Young”.

Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie Galerii Bursztynowej.

Artykuł sponsorowany.

Więcej o: