2018-09-26T18:01:00+02:00 eOstroleka.pl 2 1 13 46.2%
Ostrołęka,

Jakub Frydryk o brudnej kampanii wyborczej. "Nie damy się zastraszyć"

REKLAMA
Jakub Frydryk w otoczeniu kandydatów na radnych KWW Bezpartyjne Miasto (fot. www.facebook.com/BezpartyjneMiasto/)
REKLAMA
6
7
59
Jakub Frydryk - lider ruchu Bezpartyjne Miasto - jest zdziwiony opiniami o jego rzekomej przynależności partyjnej. Ostrzega, by nie wierzyć w kłamstwa powielane w internecie. Mówi też o nieuczciwej wyborczej grze i niskim poziomie debaty.

W ostatnim czasie pojawiły się opinie, że komitet Bezpartyjne Miasto jest "bezpartyjny tylko z nazwy". O tym, że to nieprawda, mówi nam sam Jakub Frydryk - lider ruchu, mającego szansę na dobry wynik w nadchodzących wyborach. Jak wygląda sprawa z przynależnością partyjną, o której tak wiele się mówi?

- Nigdy nie byłem członkiem żadnej partii politycznej. Łączenie mnie z jakąkolwiek organizacją jest zwykłą złośliwością internetowych komentatorów lub politycznych konkurentów. Po prostu nie mają mi nic do zarzucenia, więc chwytają się dość absurdalnych pomysłów - mówi Frydryk.  - Choć jestem bezpartyjny, to byłem już łączony z wieloma środowiskami i wieloma partiami. Wszystkie strzały są nietrafione. Jestem niezależnym kandydatem i tak pozostanie - uśmiecha się.

Frydryk mówi też o założeniach swojego komitetu. Ma być to realna alternatywa dla rządów partii politycznych w samorządach. Najważniejsi mają być mieszkańcy miasta, a nie partyjni działacze.

- Nasz komitet łączy wiele środowisk, od prawej do lewej strony sceny politycznej. Tylko łącząc te środowiska, możemy doprowadzić do tego, że Ostrołęka będzie przyjazna każdemu mieszkańcowi. Zdecydowana większość osób w moim komitecie, tak jak ja, nigdy nie była członkiem partii politycznych. To młodzi ludzie, pełni ambicji i chęci wprowadzenia zmian na lepsze. Jednakże nie zamykałem przed nikim drzwi, także osobom z przeszłością w różnych strukturach politycznych. Miałem tylko jeden warunek: chcesz być z nami, złóż legitymację partyjną. Zrobili tak wszyscy, którzy chcieli z nami współpracować. Jesteśmy bezpartyjnym komitetem nie tylko z nazwy, ale i z idei. W przeciwieństwie do niektórych, nie mamy w swoich szeregach ani jednego członka jakiejkolwiek partii politycznej - zapewnia.

Jak podkreśla Frydryk, w ostatnim czasie w internetowych komentarzach przetoczyła się fala obraźliwych wpisów na jego temat. Jeden z takich wpisów znajdzie swój finał w sądzie.  

Dodaje również, że kandydaci jego komitetu, ale także sympatycy, prywatni znajomi czy nawet rodzina (!) mieli nieprzyjemności (m.in. w pracy zawodowej) w związku z jego aktywnością. - Niestety, tegoroczna kampania wyborcza jest niezwykle brudna. Szkoda, że za hasłami dotyczącymi wartości rodzinnych oraz miłości do bliźniego , robi się takie rzeczy. Mimo tego, nie damy się zastraszyć. Zrobimy wszystko, by zyskać zaufanie mieszkańców i zmienić miasto na lepsze - mówi Frydryk.

Wybory samorządowe odbędą się 21 października. Ewentualna druga tura zaplanowana została na 4 listopada.
REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 18:29 26-09-2018,   72%
Chyba dopiero będzie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:36 26-09-2018,   81%
Niech kandydat jasno określi czy dostawał dotacje lub inne formy wsparcia od miasta zarządzanych przez PiS. Czy ma wobec PiS jakieś zobowiązania? Czy zamierza przeprowadzić audyt i prześwietlić działalność PiS?, prześwietlić wyprzedaże majątku miasta, przetargi, umorzenia podatków, działalność spółek miejskich, konkursy na stanowiska, egzekwować kary za opóźnienia w realizacji przetargów? podać do publicznej wiadomości wysokość wypłaconych nagród i premii przez PiS, czy zamierza zlikwidować straż miejską? Samo jestem młody i chce być prezydentem miasta raczej nie wystarczy wyborcom. Proszę o konkrety? Co z długiem miasta ponad 100 milionów złotych?
odpowiedz   •   oceń :  
~Bezpartyjny, 08:07 27-09-2018,   12%
Podpisz się nazwiskiem i zadaj konkretne pytania a nie sypiesz ogólnikami
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:33 27-09-2018,   85%
@~Bezpartyjny Czego nie rozumiesz w tych pytaniach? Bardziej konkretnie chyba nie można? Czemu nie podpisałeś się nazwiskiem?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:50 27-09-2018,   15%
Frydryk prześwietli a czy Kulik to zrobi, bo towarzystwo w jakim widywany jest Kulik ostatnio, może budzić takie wątpliwości :(
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:51 27-09-2018,   100%
Skąd wiesz rozmawiałeś z nim? Dopóki Frydryk nic oficjalnie nie powiedział sprawa jest wątpliwa. Czekamy z niecierpliwością na odpowiedzi ze strony kandydata. Milcząc naraża się na fale hejtu, a twierdzi, że chce tego uniknąć, więc niech zbierze się na odwage i jasno wypowie w poruszonych tematach. Czasami trzeba pokazać jaja, a nie nabierać wody w usta. Kampania wszystkich kandydatów to porażka. Nie poruszają najważniejszych problemów, nie proponują konkretnych dlugotrwałych rozwiązań dla mieszkańców, tylko poruszają jakieś podrzędne kwestje. W innych miastach kampania trwa u nas mozolnie się wlecze i totalny brak pomysłów, rozwiązań i dynamiki. Na razie nic nam mieszkańcom nie zaoferowaliście.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:48 26-09-2018,   63%
Bezpartyjne pisiorki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:49 26-09-2018,   72%
ciekawe którzy to nie potrafią pogodzić się demokracją ?
odpowiedz   •   oceń :  
~htc, 19:48 26-09-2018,   49%
ci od "wolnych sądów", podpowiem od razu
odpowiedz   •   oceń :  
~KWW, 18:50 26-09-2018,   57%
To miasto potrzebuje przewietrzenia ewidentnie!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~przedstawiam się, 19:50 26-09-2018,   60%
@~KWW No raczej, umyjcie się więc i otwórzcie okna oraz przy okazji oczy...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:52 26-09-2018,   60%
Co taki miekki? Jeszcze nie na urzędzie a już komentarze przeszkadzają. Co ma powiedzieć Kotowski? nie mowa o samych komentarzach których było bardzo dużo, ale również kąśliwe artykuły puszczane przez portale. Relanium zalecam. Start hejterze!!! Komentujecie wpis
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:58 26-09-2018,   58%
Po co? Sam se piszesz sam se odpowiadasz. Baw się dalej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:02 26-09-2018,   75%
nie ma tu słowa o komentarzach, raczej o konkretnej partii która dociera do kandydatów na radnych i skutecznie ich zniechęca do startu
odpowiedz   •   oceń :  
~htc, 19:46 26-09-2018,   49%
Heh, jeśli już się usmarkali tymi nieprzyjemnościami, to co ma powiedzieć obecny prezydent Janusz Kotowski, który każdego dnia mierzy się z nieopisanym hejtem i nierzadko w stronę rodziny. Zatkao kakao internetowym napinaczom ? Dawać meble stajenne, hejtować, nazywać mnie pisiorem, moherem, zaściankiem...choć z polityką mam tyle wspólnego, co pewnie i wy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:56 26-09-2018,   66%
@~htc Bez hejtu podaj jakieś sukcesy obecnego prezydenta? 12 lat rządów i...?
odpowiedz   •   oceń :  
~Czarna dziura zamiast fot, 21:19 26-09-2018,   41%
Zajrzyj na jego stronę internetiwą i poczytaj:) Przynajmniej jest co, bo na bezpartyjnym mieście nawet zdjęć nie potrafili zrobić wszystkim swoim kabdydatom, a chcą miastem rządzić:)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:53 26-09-2018,   56%
@~Czarna dziura zamiast fot 12 lat przy władzy i..... sukces obecnego prezydenta to strona internetowa? Powiedz to rodzicom, zwłaszcza matkom dla których codzienne życie w Ostrołęce to wyzwanie. Rozkład jazdy MZK to porażka, rozkład jazdy PKS i PKP to porażka, plan lekcji i organizacja w szkołach to porażka, organizacja ruchu w mieście dla pracujących mieszkańców, dojeżdżającej do szkół młodzieży i dzieci to porażka nad porażkami. Ilu inwestorów przyciągnął, ile nowych zakładów pracy i nowych miejsc pracy powstało dzięki działaniom obecnego prezydenta?  Ile nowych mostów, dróg, ulic, placów zabaw, żłóbków, przedszkoli? O ile dzięki inicjatywom prezydenta wzrosły wpływy do budżetu miasta? Ile spółek miejskich zmniejszyło deficyt? Które spółki miejskie przyniosły zyski? Ile funduszy pozyskano z dotacji? Ile z programów rządowych czy UE? Jakie kroki podjęto, aby zmniejszyć zadłużenie miasta?



odpowiedz   •   oceń :  
~Ole, 22:46 26-09-2018,   41%
Skąd to kopiowałeś? Most w remoncie, drogi też, wszystkie dzieci w przedszkolach, spółki na plusie, autobusy bezpłatne, PKS po Platformie ogarnięty, elektrownia za 6 mld zł rusza z budową, 159 mln zł z dotacji, zadłużenie spłacane i mniejsze niż rok temu. Ale oczywiście to wszystko nie istnieje, tak mi się tylko wydaje:))
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:55 26-09-2018,   67%
@~Ole Biały Kruk na dyżurze?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:27 27-09-2018,   86%
@~Czarna dziura zamiast fot To mi argument o zdjęcia się nawet czepiasz :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:52 27-09-2018,   63%
@~Ole Mniej propagandy a więcej prawdy. Z Ratusz rzeczywistość wygląda wspaniale, ale nie dla mieszkańców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ha ha ha, 08:04 27-09-2018,   63%
@~Ole Poczytaj co piszą o waszych sukcesach mieszkańcy i przestań bajki wyborcze opowiadać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:12 27-09-2018,   63%
@~Ole Spółki na plusie hahahahah chyba nie piszesz o zadłużonym MZK
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:55 27-09-2018,   73%
@~Ole Które spólki miejskie są na plusie? konkretnie? Dlaczego tak okrojono rozkład jazdy MZK? - bo nie ma wpływów z biletów? Gdzie są pieniadze na elektrownie, bo nie ma chętnych na finansowanie? Zadłużenie miasta mniejsze? to jakaś kpina, na początku roku miasto wyemitowało obligacje na 30 milionów, a to dług, który będzie trzeba spłacić z procentem.
Wyjdz z urzędu do mieszkańców i popytaj co o tym wszystkim myslą to przejrzysz na oczy i uszy ci zwiędną.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:33 27-09-2018,   72%
@~Ole Znafco, na który z programów rządu PiS się łapiemy? Ile budżet rządu PiS przeznaczył dla Ostrołęki?

Śledzę uważnie konwencję PIS we wszystkich miastach i tam z rządowych programów wszyscy łapią się na mosty, lotniska, porty, drogi, inwestycje, zakłady pracy, fabryki, nowe miejsca pracy,  przedszkola, żłobki, a my na nic się nie łapiemy?

ani na nowy dworzec PKS, ani na nowy most, ani na nowe schetynówki (dostaliśmy ''jedną'', a PiS rządzi ponad trzy lata), ani na nowe przedszkola, ani na nowe żłóbki, ani na nowych inwestorów, ani na nowe zakłady, ani na nowe fabryki, ani na odnowienie infrastruktury osiedli, ani na koszary dla wojska, ani na nowy rozkład jazdy MZK biorący pod uwagę potrzeby mieszkańców, ani na jedną zmianę w szkołach dla najmłodszych klas 1-3... dzieci uczą się na korytarzach i do póżnych godzin popołudniowych

propozycja PiS na kolejne 4 lata rządów to 300+ dla wybranej grupy młodych ludzi, która czym prędzej stąd wyjedzie i nie wróci, bo nie ma dla nich miejsc pracy i warunków na utworzenie rodziny dla młodych pracujących ludzi.

Swoją propagandą stołka nie utrzymasz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:54 26-09-2018,   46%
A ja nie idę na wybory i mam już dość tego Frydryka i innych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:58 26-09-2018,   50%
co ta bezpartyjnośc znaczy? nic nie znaczy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:27 26-09-2018,   64%
Na plakacie za Frydrykiem stoi 1/2 obsady aquaparku gdy rzadzil nim Mierzejewski :)
Bezkolesiowa partia :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:38 26-09-2018,   76%
Na zdjęciach z Kulikiem stoi 1/1 osoby z PO pracującej na partyjnym stołku w WORD, oraz 2 i 1/2 człowieka z SLD
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:32 27-09-2018,   50%
Ale oni nie trąbią na prawo i lewo o bezpartyjności. Taka mała różnica do tego Kulik pisał w którymś artykule, że chce współpracować z ludźmi o różnych poglądach politycznych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:14 27-09-2018,   50%
ale Bezpartyjne Miasto to ugrupowanie ludzi bezpartyjnych. Chyba masz odpowiedź w artykule.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:34 27-09-2018,   25%
Oni powinni nazywac sie Bezmoralnosciowi . Ida tam gdzie daja a jak przestaja dawac to zmieniaja reke . Trzeba by popytac pracownikow basenu o wspolprace z p Agnieszka i p.o dyr Brzozka :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Ala, 20:33 26-09-2018,   20%
Brawo . Zagłosuje na bezpartyjne miasto .
odpowiedz   •   oceń :  
~Ciernie i osty, 20:37 26-09-2018,   84%
Taki jest smak tego samorządowego chleba, gorzki. I doświadczy go każdy, niezależnie kto wygra:) Taki wyborczy lajf, co nie znaczy, że mi się to podoba. Ale twardym trzeba być, nie miętkim panie kandydacie:)
odpowiedz   •   oceń :  
~.., 20:49 26-09-2018,   23%
Ja na pewno zagłosuje na Bezpartyjne Miasto Ostrołęka! Dość już dotychczasowych żądzących
odpowiedz   •   oceń :  
~carlo, 20:56 26-09-2018,   40%
Te miasto potrzebuje przewietrzenia a jedynym dobrym kandydatem który to zrobi to młody kandydat który nabrał doświadczenia w radzie miasta a przegrał w drugiej turze 4 lata wstecz to Łukasz Kulik oddajemy na Pana głosy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:08 26-09-2018,   62%
@~carlo uważam że ani Frydryk bez Kulika ani Kulik bez Frydryka nie jest w stanie pokonać Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:30 26-09-2018,   34%
Popieram,  zgadzam się.  Chłopaki do boju.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:32 26-09-2018,   43%
@~carlo Tylko że widzę tylko Frydryka który walczy z obecną władzą.  Trochę Popielarz walczy.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:08 26-09-2018,   50%
@~carlo Wszyscy powinni prowadzić kampanie przeciwko obecnemu prezydentowi, a nastepnie niech wygra najlepszy z nich.
odpowiedz   •   oceń :  
~Edek, 00:17 27-09-2018,   53%
@~carlo Nie dziękuję, Pan Łukasz odpada. Nie potrzebujemy tęczy na placu Bema. Małżeństw homoseksualnych w USC, likwidacji straży miejskiej (a jedynie jej transformacji). Nie chcemy odwracania ruchu na ul.Kilińskiego tylko alternatywy dla obecnych mostów. SLD miało swoje 5 minut w tym kraju i większość z nas pamięta jak to się skończyło. Panowie Łukasz i Kuba to bardzo sympatyczni ludzie jednak to miasto za czasów PO zostało w tyle i nie mamy czasu na eksperymenty. JK nie jest idealnym menedżerem ale na dzień dzisiejszy to jedyny racjonalny wybór.
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 07:27 27-09-2018,   50%
@~Edek Panie Edku może jak JK nie będzie prezydentem to Pan pracy nie straci.
odpowiedz   •   oceń :  
~stanislaw, 21:44 26-09-2018,   59%
Pan Frydryk kandydat na Prezydenta miasta mówi że łączy wiele środowisk od prawej do lewej strony sceny politycznej.Tylko łącząc te środowiska możemy doprowadzić do tego że Ostrołęka będzie przyjazna każdemu mieszkańcowi czyli wszystkim czyli też i partyjnym.Ja bym to nazwał Ostrołęka Dla Wszystkich.Tylko taki Komitet Wyborczy powstał już cztery lata temu i w tych wyborach też został zarejestrowany.Brak tu logiki bo nazwa komitetu Bezpartyjne Miasto w samym założeniu dzieli mieszkańców Ostrołęki na partyjnych można domniemywać tych gorszych i bezpartyjnych tych lepszych.Pan jest młodym człowiekiem i zaczyna Pan swoją aktywność od dzielenia mieszkańców licząc na zwiększony iloczyn a to jest absurd.Jeszcze nikomu się  nie udało udowodnić że jak się coś podzieli to tego coś będzie więcej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:47 26-09-2018,   50%
@~stanislaw Nie pij
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:57 26-09-2018,   19%
@~stanislaw A gdyby tak Bezpartyjne Miasto zmieniło nazwę na Ostrołęka Jest Dla Wszystkich?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:59 27-09-2018,   45%
Lukasz puść proszę to.co.masz a ja poprawie bo ileż można oszukiwać ludzi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:16 27-09-2018,   70%
A co oznaczają tajne spotkania Pana Łukasza z panem Płocha. Czyżby to początek jakiejś koalicji ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:35 27-09-2018,   20%
Pierwsze slysze , co znowu za kłamstwa
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:26 27-09-2018,   45%
Trzymajcie się, nie dajcie się obecnemu układowi
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:49 27-09-2018,   60%
Kulik zamiast walczyć z Kotowskiem, walczy z Frydryka bez sensu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:35 27-09-2018,   34%
Gdzie on walczy z Fryderykiem?
odpowiedz   •   oceń :  
~koleś, 09:48 27-09-2018,   67%
Bez partyjne miasto to widzę Aquapark  w całej obsadzie .To już wolę zagłosować na obecnego prezydenta.Żeby mi okno nie spadło w urzędzie na głowę jak tam wejdę hehehe
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:19 27-09-2018,   50%
@~koleś Tylko że obecnie jest inny dyrektor i to on odpowiada za stan techniczny a była obsada parku. Także pretensje nie do tych ludzi ci trzeba. Pudło koleś
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:37 27-09-2018,   34%
Ale swego czasu p.o dyrektora p Brzozko , szybko dorobil sie pewnej przypadlosci a mianowicie ,,syndrom zadartego nosa " i przestal postrzegac pracownikow jako dawnych kolegow
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:44 27-09-2018,   34%
@~koleś ,,koleś,, ty pisowski trollu - szyba spadła na kobietę i dziecko niedawno tzn. za rządów pisowskiego nominata od wf. Za Mierzejewskiego taka sytuacja nie miała prawa się zdarzyć. Bo on był fachowcem i zatrudniał fachowców. A obecny został z grupą klakierów. To leci mu na obiekcie elewacja i szyby. Zobaczymy jaki teatr jeszcze mamy przed sobą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jd, 11:19 27-09-2018,   46%
Widać postęp mosty drogi fontanny elektrownie chodniki to jest ten czas to jest czas aby dzięki PiS i Prezydentowi Kotowskiemu wyskoczyć z marazmu o to walczył ostatnie lata i to przyniosło efekty.  Nie pozwólmy zmarnować tego Panom Fry i Kuli. Im będzie ciężko dalej forsować w Warszawie co kolwiek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:40 27-09-2018,   29%
@~Jd Dobrze gadasz !!!!!

Tyle lat pracy, rozmów i budowania fundamentów pod konkretne działania, tyle wysiłku !!!!

A teraz dreamTeam  FRY_KULI mieliby to zaprzepaścić, byłaby wielka szkoda. zagłosuję na Kotowskiego żeby mógł dokończyć to co zaczął

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:33 27-09-2018,   63%
Boże aż się boję jak on zacznie kończyć ! Niech Pan Janusz weźmie udział w programie "Dobry Finisz" i odejdzie!
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~Gość, 19:36 26-09-2018,   81%
Niech kandydat jasno określi czy dostawał dotacje lub inne formy wsparcia od miasta zarządzanych przez PiS. Czy ma wobec PiS jakieś zobowiązania? Czy zamierza przeprowadzić audyt i prześwietlić działalność PiS?, prześwietlić wyprzedaże majątku miasta, przetargi, umorzenia podatków, działalność spółe...
odpowiedz   •   oceń :  
Zobacz również