2019-02-08T08:00:00+01:00 eOstroleka.pl 2 1 0 -
Ostrołęka,

Jest praca w ratuszu. To stanowisko jest wolne

REKLAMA
REKLAMA
0
0
6
Najlepszy komentarz
~Gość, 09:02 08-02-2019,   100%
Rosak?
odpowiedz   •   oceń :  
Prezydent Ostrołęki ogłosił konkurs na stanowisko podinspektora ds. pracowniczych w Urzędzie Miasta. Ujawniamy, czym będzie zajmować się taka osoba, jakie są wymagania i do kiedy można składać dokumenty.

W zakresie obowiązków osoby na tym stanowisku będzie m.in. prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, w tym czynności związane ze zwalnianiem z pracy w ratuszu: wystawianie świadectw pracy i dostarczanie ich zainteresowanym we właściwym terminie, ustalanie innych świadczeń związanych z ustaniem stosunku pracy (np. odprawy emerytalne, rentowe) czy rozwiązanie stosunku pracy.

To nie koniec obowiązków podinspektora do spraw pracowniczych. Będzie on odpowiadał także za organizowanie prac związanych z przebiegiem procesu naborów kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w urzędzie, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze oraz naborów kandydatów na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.

Kolejne obowiązki to m.in. przygotowywanie list uprawnionych do wypłaty dodatkowego wynagrodzenia rocznego, koordynowanie spraw z zakresu ocen okresowych pracowników urzędu czy przygotowywanie propozycji planów budżetu miasta w zakresie m.in. wydatków osobowych czy dodatkowych wynagrodzeń rocznych.

Skoro już wiadomo, co taka osoba będzie robić, to spójrzmy na wymagania.

Wymagania niezbędne:

1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
3. Wykształcenie: wyższe, kierunki: ekonomiczne, administracja, prawo.
4. Doświadczenie zawodowe: staż pracy - 5 lat, w tym 2 lata przy wykonywaniu podobnych czynności tj.
prowadzenie spraw kadrowych.

Wymagania dodatkowe:

Znajomość regulacji prawnych z zakresu:
a) kodeksu pracy i aktów wykonawczych do kodeksu,
b) ustawy o samorządzie gminnym,
c) ustawy o ochronie informacji niejawnych,
d) ustawy o ochronie danych osobowych,
e) Karty Nauczyciela,
f) ustawy o pracownikach samorządowych,
g) ustawy o zaliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy,
h) ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
i) ustawy o związkach zawodowych,
j) ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianie osób niepełnosprawnych,
k) ustawy z zakresu ubezpieczeń społecznych, w tym z zakresu emerytur i rent z tyt. niezdolności do pracy, rent
rodzinnych,
l) rozporządzenia w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych ,
ł) rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracowników dokumentacji w sprawach związanych ze
stosunkiem pracy oraz sposobem prowadzenia akt osobowych pracownika.

Wymagane cechy osobowe:
opanowanie, kreatywność, rzetelność, dyspozycyjność, lojalność.

Wymagane umiejętności:
obsługa komputera w zakresie podstawowego oprogramowania Microsoft Office (Word i Excel), LEX OMEGA,
interpretowania przepisów i wykorzystanie ich w praktyce, podejmowania decyzji.

Zgłoszenia kandydatów potrwają do 15 lutego do godz. 12.00. Szczegóły naboru znajdziecie w Biuletynie Informacji Publicznej.

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Jurek, 08:48 08-02-2019,   50%
Teraz trzeba o konkurs pytać. O protokół z rozmów o dokumenty, ilość podań ciekawe jak chłopcy sobie poradzą. Chodzą słuchy, że stanowiskiem już jedna osoba się chwali...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:02 08-02-2019,   100%
@~Jurek Rosak?
odpowiedz   •   oceń :  
~prosba, 09:12 08-02-2019,   0%
Dajcie spokoj tym osobom,ktore juz oeeszly z UM wystarczy  jak bedziecie przezywac problemy tych, ktorzy zostali w Ratuszu.
odpowiedz   •   oceń :  
~starszak1, 10:54 08-02-2019,   50%
Kandydaci spełniający ww wymagania dawno już maja prace w prywatnym biznesie albo sami prowadzą swoje biznesu, jak mniemam, z sukcesem. Z takim wykształceniem i doświadczeniem, nikt przy zdrowych zmysłach nie pójdzie do pracy za 2,5 tys zł. Żenada.
odpowiedz   •   oceń :  
~SMUTNY, 13:53 08-02-2019,   50%
JAJA JAK BERETY >< CZY TAKIE STANOWISKO JEST POTRZEBNE ??? ,,,, WIĘKSZOŚĆ TYCH SPRAW REGULUJE KODEKS PRACY
I INNE AKTY PRAWNE A NIE STOŁEK >< DO TEGO STARCZY ZWYKŁY PRACOWNIK  >< A PODINSPEKTOR ??? >< O ??? TO ??? JEST PYTANIE
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:22 08-02-2019,   50%
Szukają karzaniarza
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.