2019-05-13T13:38:05+02:00 eOstroleka.pl 2 1 0 -
Ostrołęka,

Kolejny przetarg na zaprojektowanie obwodnicy Ostrołęki. Pierwszy - unieważniono

REKLAMA
REKLAMA
0
0
5
Najlepszy komentarz
~Anna - Kurpiowska Panna, 10:39 14-05-2019,   88%
Dzień dobry!

Misiaczku!

Primo, po pierwsze - jestem naturalną brunetką. Primo, po drugie - jakie "wyprowadzenie ruchu poza miasto", skoro projektowana "obwodnica" ma łączyć ul. Warszawską z ul. Stacha Konwy?   Po trzecie, primo - nie podniecaj się, bo dostaniesz zmarszczek na buzi, albo pypcia na jęz...
odpowiedz   •   oceń :  
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ponownie ogłosiła przetarg na opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego z elementami koncepcji programowej wraz z materiałami do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla budowy obwodnicy Ostrołęki w ciągu drogi krajowej nr 53.

Zadaniem projektanta będzie ustalenie przebiegu trasy (na podstawie analizy wariantów) oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia.

Postępowanie zostało ogłoszone w trybie przetargu nieograniczonego. Termin składania ofert został wyznaczony na 18.06.2019 r.

Termin realizacji umowy: 35 miesięcy od daty zawarcia Umowy (w tym złożenie wniosku o Decyzję o Środowiskowych Uwarunkowaniach po 18 miesiącach od podpisania Umowy). Planowane podpisanie Umowy z Wykonawcą (przy braku odwołań): wrzesień 2019 r.

Planowany harmonogram realizacji:

- 2022r. ogłoszenie przetargu w systemie ,,Projektuj i Buduj”:
- 2023r. podpisanie umowy z Wykonawcą
- 2025r. - 2027r. realizacja robót budowlanych.

Pierwszy przetarg został ogłoszony w październiku 2018 roku. W postępowaniu wpłynęło 5 ofert. Po otwarciu, oferta z najniższą ceną (3,5 mln zł) przekroczyła kwotę jaka został przeznaczona na sfinansowanie zamówienia, to jest 2,5 mln zł. Z tego powodu przetarg został unieważniony.

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~monter, 16:47 13-05-2019,   34%
Czy i tym razem zostanie unieważniony? Przypomnijmy, że to częściowe rozwiązanie dla miasta a dalszy ciąg powinien umożliwić połączenie z DK-61. Czekamy również na obwodnicę Pułtuska ten odcinek od dawna stanowi wąskie gardło.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 17:46 13-05-2019,   64%
Dzień dobry!

Na cholerę nam "obwodnica", omijająca Warszawce rondo Siemowita III  w drodze na Mazury!? Czy Ostrołęka doczeka się, do diaska, obwodnicy?

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:23 13-05-2019,   43%
@~Anna - Kurpiowska Panna Każde wyprowadzenie ruchu poza miasto jest dla Ostrołeki korzystne, tylko tępe "blądynki"nawet farbowane o tym nie wiedzą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 10:39 14-05-2019,   88%
Dzień dobry!

Misiaczku!

Primo, po pierwsze - jestem naturalną brunetką. Primo, po drugie - jakie "wyprowadzenie ruchu poza miasto", skoro projektowana "obwodnica" ma łączyć ul. Warszawską z ul. Stacha Konwy?   Po trzecie, primo - nie podniecaj się, bo dostaniesz zmarszczek na buzi, albo pypcia na języku...
Powtarzam: na cholerę nam taka "obwodnica", która nie będzie miała praktycznie żadnego wpływu, (lub wpływ minimalny) na rozładowanie korków w mieście?

Pozdrawiam... Trzymiej się cielusio...
odpowiedz   •   oceń :  
~łoś, 19:33 13-05-2019,   75%
za niewiele wiecej niż  2,5 miliona można praktycznie dociągnąć istniejąca obwodnice do Narwi na wysokości planowanego od wielu lat mostu. Brakuje raptem ze 2 km.  Potem kolejne 30-40 milionów na most . I tyle.  Można to zrobić w 2-3 lata bez specjalnego napinania sie. 3 most i te pare km drogi sprawią, że zostaną rozwiązane wszystkie główne komunikacyjne problemy Ostrołeki.  GDDKiA  powinno sie skupić tylko na jednym  - na zrobieniu szybkiego skrótu między drogą 544 a 53 zeby odciązyć rondo przy tzw nowym moscie.  Ot cała filozofia.  Zresztą  - to że to najlepszy wariant wiadomo od 15 lat.  Ale nasi włodarze wiedzą swoje....
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Kalnedarz imprez
maj 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
 29  30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31  1  2