2019-03-27T09:55:00+01:00 eOstroleka.pl 2 1 7 42.9%
Powiat ostrołecki,

Koszmarny wypadek w Kordowie. Zginęło dwoje dzieci! [ZDJĘCIA, AKTUALIZACJA]

REKLAMA
fot. eOstroleka.pl
REKLAMA
3
4
73
Najlepszy komentarz
~:-/, 10:37 27-03-2019,   85%
Oddzielne drogi? Niby po co? Ciężarówki mają kagańce i więcej niż 90km/h nie pojadą. To małe,osobowe samochody  grzeją po 120 na godzinę i wyprzedzają co się da. Ludzie całe zło przypisują ciężarówkom,a gdyby nie one to i towarów na półkach by nie było.
odpowiedz   •   oceń :  
Do poważnie wyglądającego wypadku doszło niedawno na drodze krajowej nr 61 w Kordowie. Doszło do zderzenia samochodu ciężarowego z autem osobowym. Nie żyją dwie osoby, to dzieci - niespełna roczne i w wieku około 7 lat. Droga jest zablokowana, na miejscu pojawiają się służby ratunkowe. .

Wypadek wyglądał bardzo poważnie. Auto osobowe zderzyło się czołowo z ciężarówką, jest kompletnie zniszczone. Z naszych informacji wynika, że są dwie ofiary śmiertelne, także dwie osoby są ranne. Droga krajowa nr 61 jest zablokowana, ruch odbywa się objazdami. Utrudnienia mogą potrwać kilka godzin.

- Ze wstępnych ustaleń policjantów obsługujących to zdarzenie wynika, że 36-letnia kierująca oplem, jadąc od strony Warszawy w kierunku Ostrołęki dojechała do miejsca, w którym zatrzymały się przed nią dwa pojazdy. Kierujący tymi pojazdami wykonywali manewr skrętu w lewo w drogę prowadząca do centrum miejscowości Kordowo. Z nieznanych przyczyn kierująca Oplem zjechała na lewy pas ruchu i wykonywała manewr ominięcia tych pojazdów. Z przeciwka jednak poruszał się samochód ciężarowy, który uderzył przodem w prawy bok Opla. Kierująca z obrażeniami ciała została zabrana do szpitala w Ostrołęce. Dwoje pasażerów, tj. kilkumiesięczne dziecko i kilkuletnia dziewczynka zginęło na miejscu. Droga w tym miejscu jest całkowicie zablokowana. Trwają czynności ostrołęckich policjantów pod nadzorem prokuratora – informuje aspirant Krzysztof Kolator, rzecznik prasowy Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce.

Wkrótce więcej szczegółów z miejsca zdarzenia.
Więcej o: Kordowo, DK 61, wypadek

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~tragedia, 10:15 27-03-2019,   100%
to jest tragedia

czarny tydzień w regionie Ostrołęki, wczoraj 3 osoby, dziś 2 i to malutkie dzieci, płakać się chce

wyrazy współczucia dla rodziny, coś okropnego :(
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:18 27-03-2019,   100%
@~tragedia popieram. Jeździjmy ostrożniej, dostosowujmy prędkość do warunków pogodowych
odpowiedz   •   oceń :  
~ja, 10:32 27-03-2019,   18%
To straszne, powinny być specjalnie wytyczone drogi dla dużych samochodów pow. 3,5 tony! Współczuję rodzinie
odpowiedz   •   oceń :  
~:-/, 10:37 27-03-2019,   85%
@~ja Oddzielne drogi? Niby po co? Ciężarówki mają kagańce i więcej niż 90km/h nie pojadą. To małe,osobowe samochody  grzeją po 120 na godzinę i wyprzedzają co się da. Ludzie całe zło przypisują ciężarówkom,a gdyby nie one to i towarów na półkach by nie było.
odpowiedz   •   oceń :  
~przeciwnik TiRów, 10:37 27-03-2019,   36%
@~ja te samochody czyli TiRy powinny wrócić na tory, transport koleją, ile już ludzi zginęło przy zderzeniach z TiRem, kierowcy osobówek przeważnie nie mają szans, nie tylko ludzkie życia zabierają ale i drogi niszczą pod ogromnym ciężarem który transportują
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:41 27-03-2019,   89%
@~ja Naucz sie czytac ze zrozumieniem czlowieku kogo wina byla i dopiero komentuj.
odpowiedz   •   oceń :  
~:-/, 12:13 27-03-2019,   95%
@~przeciwnik TiRów Po pierwsze to te samochody to nie tiry tylko ciężarówki. TIR to skrót od nazwy konwencji celnej. Nie każda ciężarówka to TIR. Po drugie to jak widać w artykule,wina leżała po stronie kierujące orłem.  Tak jej się spieszyło, że nie mogła poczekać,aż pojazdy przed nią skręcą,a ona będzie mogła jechać dalej i dzięki temu zabiła własne dzieci. Współczuję jej strasznie,ale pośpiech i głupota robią swoje. Ale ludzie jak tylko zobaczą,że w wypadku uczestniczyła ciężarówka to już na pewno jej wina. A dzięki tym ciężarówki mamy pełne półki w sklepach,aptekach itd. Kierowcy wykonują ciężka pracę,nie widuje się  z rodzinami tygodniami i jeszcze wiecznie są Ci najgorsi.
odpowiedz   •   oceń :  
~kierowca ,,osobówki", 12:21 27-03-2019,   100%
@~przeciwnik TiRów nóż się w kieszeni otwiera czytając takie komentarze...oczywiście, że pojazd osobowy nie ma szans przy zderzeniu z ciężarówką ale zazwyczaj wina  leży po stronie kierowców samochodów osobowych i kierowcy tych pojazdów sami na własne życzenie odbierają życie sobie lub innym poprzez swój  brak wyobraźni jak było również w tym przypadku.  Drogi niszczą pod ciężarem, który transportują? Człowieku dostarczają towar, który kupujesz w sklepach! Szanowny autorze nie wypowiadaj się na żadnych forach i nie denerwuj normalnych ludzi!
odpowiedz   •   oceń :  
~Jii, 18:20 27-03-2019,   78%
@~ja Wogole niech nie jeżdżą. A ty zamiast chleba będziesz jadł piach na śniadanie
odpowiedz   •   oceń :  
~rowerzysta, 20:05 27-03-2019,   100%
@~ja Weż pod uwagę że to ona zawiniła a nie kierowca ciężąrówki myślała o niebieskich migdałach i narobiła niezłego bigosu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:22 27-03-2019,   100%
@~ja Tu raczej nie zawinil samochod ciezarowy
odpowiedz   •   oceń :  
~PT35, 14:16 28-03-2019,   -
@~:-/ Ciekawe. powiedział co wiedział...................
odpowiedz   •   oceń :  
~PT35, 14:18 28-03-2019,   0%
@~Jii Nie masz racji. Pewnie sam jeździsz takim autem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Sylwia, 18:52 28-03-2019,   -
Nie ciężarówka,tylko ta biedna matka zawiniła....współczuję jej...trauma do konca jej życia
odpowiedz   •   oceń :  
~Kierowca Tira, 19:07 28-03-2019,   -
@~przeciwnik TiRów Głupi jestes jak osioł!
odpowiedz   •   oceń :  
~Miska, 21:16 28-03-2019,   -
@~ja Czlowieku czytaj artykul ze zrozumieniem. Tak sie kobiecie spieszylo ze zaczela wyprzedzac dwa tiry ktore czekaly aby przed trzecim nie wymusic pierwszenstwa ... Ktory jechal z naprzeciwka swoim pasem ruchu.... Tu zadna wina tora
odpowiedz   •   oceń :  
~elfika, 10:41 27-03-2019,   72%
jak znam życie to dzieci były bez fotelików albo na jakichś pożal się poddupnikach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:47 27-03-2019,   89%
@~elfika Jeszcze sporo lat minie, zanim ludzie zrozumieją, że na fotelikach się nie oszczędza...

Straszna tragedia...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:54 27-03-2019,   93%
@~elfika Oczywiscie nie twierdze, ze tak bylo w tym przypadku!

Po prostu widze na miescie jak rodzice przewoza dzieci.. Dwulatki, trzykatki z przodu, bez fotelika czy na poddupniku... Niemowleta na rekach lub w skorupce "odwrotnie".. Proszę, pamietajcie o bezpieczeństwie dzieci!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:53 27-03-2019,   100%
Tak, to niestety norma, a jak zwrócisz uwagę, że dziecko 4 letnie jest za małe na siedzisko, to jeszcze foch. Pomyślcie o tym gdy oglądacie te zdjęcia z wypadku.
odpowiedz   •   oceń :  
~Obywatel, 11:19 27-03-2019,   97%
Ludzie, co wy gadacie. Przecież to ewidentna wina tej kobiety a nie TIR-a. Przecież tamte samochody czekały na skręt w lewo więc musiały ustąpić pierwszeństwa ciężarówce, a ona tego nie zrobiła. Szkoda tych dzieci bo one nie zawiniły nic
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:26 27-03-2019,   100%
@~Obywatel dokładnie. tam notorycznie wymuszają...
odpowiedz   •   oceń :  
~Przeciwnik tirów. Czytaj , 11:27 27-03-2019,   0%
Paweł
odpowiedz   •   oceń :  
~Paweł, 11:29 27-03-2019,   86%
@~Przeciwnik tirów. Czytaj Przeciwnik tirów czytaj ze zrozumieniem czyja była wina. I wogole je... ij się w czoło deklu
odpowiedz   •   oceń :  
~t.k., 11:46 27-03-2019,   95%
Tragedia. Współczuję tej kobiecie bo winę ewidentnie ona ponosi i teraz będzie musiała żyć ze świadomością że zabiła swoje dzieci, a wystarczyło oprócz świateł włączyć jeszcze myślenie. [*] [*]
odpowiedz   •   oceń :  
~Gdd, 13:56 27-03-2019,   60%
Niebezpieczna jazda to jedno a kiepskie drogi to drugie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:52 27-03-2019,   84%
@~Gdd Widziałam to miejsce wracałam z Warszawy, było już posprzatane, duża plama, została w tym miejscu akurat droga jest idealna lekki łuk przy przystanku autobusowym, jakim trzeba być kierowcą, wymijajac na lekkim łuku pchając  się prosto pod koła ciężarówki na czołówkę? Dla tej kobiety lepiej by było gdyby zginęła razem z dziećmi, żyć teraz ze świadomością iż zabiła dzieci... ciężko, współczuję temu kierowcy z tej ciężarówki, trauma dla niego
odpowiedz   •   oceń :  
~Maria, 14:18 27-03-2019,   48%
madka powinna zostać skazana za spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym. Nie można pobłażać piratom drogowym, którzy prawo i bezpieczeństwo innych mają za nic. Ale niestety pewnie nasz Wymiar Niesprawiedliwości i beznadziejni sędziowie zadbają by kobieta pozostała bezkarna. Trzeba śledzić tę sprawę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:52 27-03-2019,   86%
@~Maria Ludzie zostawcie ich w spokoju... wystarczy... to i tak najgorszy dzień w ich życiu...
odpowiedz   •   oceń :  
~kierowca, 17:39 27-03-2019,   32%
Jak to zostawcie w spokoju ??
Nie chcę żeby taka morderczyni korzystała z publicznych dróg. Ma posiedzieć w ciupie i zastanowić się nad sobą, a do samochodu to tylko jako pasażer.
Nie chcę aby po wyjściu znów zagrażała życiu moich bliskich i mnie na drogach. Nikt mi nie zagwarantuje że ten człowiek się zmieni więc nie należy ryzykować.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do kierowcy, 17:51 27-03-2019,   84%
@~kierowca Boże ona straciła dzieci! Na raz dwoje. Wiec schowaj te zasrane opinie do dupy bo one nic tu nie wnoszą...
odpowiedz   •   oceń :  
~Magda, 18:53 27-03-2019,   100%
@~kierowca Jezu, jad sie leje strumieniami. Tylko usiąść i płakać....
odpowiedz   •   oceń :  
~Pola, 22:30 27-03-2019,   100%
@~Maria Ona pewnie i tak już nie wsiadzie za kierownicę.  Dostała wystarczająca kare
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:56 28-03-2019,   -
@~kierowca krety.nie, ona i tak już do końca życia nie wsiądzie za kółko ze wzgleducna stan psychiczny...
odpowiedz   •   oceń :  
~Mama dwójki małych, 10:44 28-03-2019,   -
@~Maria Ona I tak na Karę dajcie jej spokój kobieta i tak załamana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:01 28-03-2019,   -
@~kierowca Czlowieku co Ty wypisujesz!!! Kazdego w zyciu moga spotkac rozne rzeczy. Ta kobieta zostala juz i tak ukarana. Stracila dwoje dzieci. Bardzo jej współczuję. To co ona teraz czuje to tylko ona wie. Od osadzania jest tylko Pan Bóg.
odpowiedz   •   oceń :  
~Sylwia, 19:00 28-03-2019,   -
@~kierowca Masz rację
odpowiedz   •   oceń :  
~mila, 15:08 27-03-2019,   50%
Jak to brzydko brzmi  "madka". Nie jesteście nosaczami i słowo matka powinno się szanowac
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:15 27-03-2019,   67%
@~mila Właśnie z szacunku dla słowa matka, mówi się na niektóre panie  per "madka".
odpowiedz   •   oceń :  
~bu, 15:22 27-03-2019,   0%
czy wiadomo kto to?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:25 27-03-2019,   34%
Wiadomo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:21 27-03-2019,   17%
A kto to jest?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:35 27-03-2019,   100%
@~Gość kobieta.
odpowiedz   •   oceń :  
~..., 16:36 27-03-2019,   0%
Wiadomo jak ma na imię ta kobieta?
odpowiedz   •   oceń :  
~Olo, 01:08 29-03-2019,   -
@~... tak
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:41 27-03-2019,   0%
A jak ma na imię i na nazwisko?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:44 27-03-2019,   50%
Wiem ale Ci nie  napiszę  kobieta ma złamaną prawą rękę .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:52 28-03-2019,   0%
Powiesz jak ona miała na imię ?
odpowiedz   •   oceń :  
~j, 01:09 29-03-2019,   -
Juz mówię


Powiedziałem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Aaaa..., 16:47 27-03-2019,   0%
A nazwisko?
odpowiedz   •   oceń :  
~eryk, 01:10 29-03-2019,   -
@~Aaaa... po mężu
odpowiedz   •   oceń :  
~eryk, 03:19 29-03-2019,   -
@~Aaaa... po mężu
odpowiedz   •   oceń :  
~Ms, 16:55 27-03-2019,   100%
Sensacje robicie? Jak się nazywa? Serio. Wydarzyla się tragedia
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęczanka, 17:54 27-03-2019,   100%
Czemu przy ogłaszaniu smierci Pana z ratusza komentarze zostały zablokowane, a przy każdym innym wypadku śmiertelnym normalnie można komentować. Droga Eostroleko to niestosowne... nie widzicie tego? Rodzina i tak to przeżywa a nie daj Boże trafiają na takie komentarze myślicie ze to bardziej pomaga.? Błagam blokujecie dodawanie komentarzy....
odpowiedz   •   oceń :  
~Projektand drogowy, 18:13 27-03-2019,   70%
Powiele mój wpis z mojej- Ostrołęki.
Mam 3 dzieci i nie wyobrażam sobie żeby coś im się mogło stać. Wielka tragedia. Co do roztargnienia Matki która kierowała, czy ktoś z państwa wiózł w samochodzie 2 miesięczne dziecko. Może zaczęło się dławić, dusić, płakać. Matka instynktownie chciała zerknąć co się dzieje. Jak wzrok wrócił na jednie to się okazało że stają samochody na pasie ruchu i tak jak ktoś napisał odbiła w lewo żeby uniknąć kolizji. Ile ludzi zginęło bo omijało sarnę, zająca. Droga na Różan to loteria. Rowy drogowe pokopane na 2 metry w dół. Projektuje drogi i marzą mi się rozwiązania jak ze stanów. Brak drzew w pasie drogowym, zamiast rowów niewielki niecki. Nawet jak ktoś się zagapi, zaśnie to ma szanse przeżyć. U nas albo głęboki rów i dachowanie albo bliskie spotkanie z drzewem. Sił Pani życzę i łącze się w bólu.
odpowiedz   •   oceń :  
~mi, 18:37 27-03-2019,   34%
Ona nie odbiła w lewo żeby uniknąć kolizji ale wyprzedzała na ciągłej !!
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 17:05 28-03-2019,   -
@~mi A skąd to wiesz ?!!! Wiedziałeś obok?
odpowiedz   •   oceń :  
~Matka, 18:38 27-03-2019,   100%
Proszę Państwa, czy ktokolwiek z Was stracił najbliższe osoby- dzieci? Nie oceniajcie, wydarzyła się niewyobrażalna tragedia. Z pewnością nikt tego nie chciał. Ta kobieta dziś umarła razem ze swoimi dziećmi.  Ogromna tragedia. Nie komentujcie głupio.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 18:47 27-03-2019,   0%
A co to za Pani?
odpowiedz   •   oceń :  
~Julia, 01:07 29-03-2019,   -
@~Gosc Pani Matka
odpowiedz   •   oceń :  
~Brak_słów, 19:09 27-03-2019,   34%
Z jednej strony kobieta praktycznie sama wydała wyrok na siebie i swoje dzieci taki a nie inny, wyprzedzając pojazdy przygotowujące się do skrętu. ALE może faktycznie chciała odbić i uniknąć kolizji bo się zagapiła, może nie widziała ciężarówki jadącej z daleka. LUDZIE!! Byliście? Widzieliście? Nie wiecie jak było w rzeczywistości a mówicie i oceniacie. Wystarczającą karą dla tej kobiety bedzie życie ze świadomością, że przyczyniła się do śmierci własnych dzieci. Skad wiecie, że dzieci bez fotelików jechały i w jaki sposób? Może miała fotelik za 1,5 tys zł i jeszcze droższe nosidło dla niemowlaka? Cena nie jest wyznacznikiem jakości. Przestańcie gadać, że źle przewoziła dzieci, skoro nie było nawet najmniejszej wzmianki na ten temat. Zadwn fotelik i tak nigdy nie bedzie całkowicie bezpieczny i bieg wydarzeń zniszczy nawet fotelik za 2 tys. Jako matka na pewno nie chciała niczyjej śmierci, a już tym bardziej swoich dzieci. Postawcie się na miejscu tej kobiety i kierowcy ciężarówki. Jedno i drugie trauma pewnie do konca życia. A w kwestii winowajcy to nawet gdyby była wina ciężarówki to masa pojazdu nie pozwala na hamowanie na odcinku 5 m. Zawsze wina ciężarówki, bo co? Bo większą? Walnijcie się w łeb i wracajcie do szkoły.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:02 27-03-2019,   67%
@~Brak_słów Cena nie jest wyznacznikiem jakości, ale testy (np. test PLUS) jak najbardziej.
Nikt nie napisał w jakich fotelikach jechały dzieci, ale tak przy okazji jest dodane, żeby zwracać na takie rzeczy uwagę. NIE fotelikom z marketów, no name itd. Trzeba inwestować w porządne zabezpieczenie dla naszych dzieci z nadzieją, żeby nigdy nie przyszło nam sie przekonać czy zadziała.

Proszę obejrzeć crash testy z fotelikami np. RWF i marketowymi - wtedy się rozjaśni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Brak_słów, 09:30 28-03-2019,   100%
Ale crasch testy przeprowadzane są w warunkach kontrolowanych. Nikt nie może przewidzieć co sie stanie na drodze. Może jakiś samochód w wyniku zderzenia zostanie wyrzucony w górę i spadnie na inny samochód i pech bedzie chciał, że na dziecko w foteliku popularnej marki, dobrej, po całej masie crasch testów itd. I co wtedy? Niefortunny bieg wydarzeń i dziecko zmiażdżone a fotelik cały. Żeby zapewnić dziecku 100% ochrony i zapewnić przeżycie każdego wypadku to foyltelik musiał by się zamieniać w kapsułę z jakiegoś super wytrzymałego metalu. Nie chodzi mi o to by kupować fotelik jakiejś marki własnej np biedronki, bo oni stawiają na ilość, nie jakość, ani nie mówię żeby oszczędzać na bezpieczeństwie nie tylko dziecka ale i własnym. Chodzi mi o to, że niekiedy przy zderzeniu najbezpieczniejszy fotelik na świecie może po prostu nie dać rady, zawsze jest to ryzyko, że coś pójdzie nie tak. Sama mam 7-miesięczną córeczkę, na foteliku też nie oszczedzałam, ale co z tego, jeżeli i tak jest narażona na jakieś niebezpieczeństwo mimo wszystkich zapięć, pasów, zabezpieczeń przed rozpięciem się i cholera wie co jeszcze. Foteliki marketowe to można sobie kupić jak się jeździ po pustej drodze, gdzie nawet zwierzęta nie chcą chodzić i gdzie nie ma drzew i rowów. Ludzie mówią, że "pewnie najtańszy fotelik", "pewnie źle zapięła". Może dobrze zapięła dzieci, może przez coś innego zginęły a nie przez zły fotelik i zapięcie. Nikogo z komentujących nie było w środku więc skąd takie komentarze skoro gó*no wiedzą? Tego nie rozumiem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Piotrek, 19:16 27-03-2019,   86%
Nakły pogrążone w żałobie. Trzymaj się Ewa!
odpowiedz   •   oceń :  
~Piotrek Wyszków, 13:15 29-03-2019,   100%
@~Piotrek Jestem obcym czlowiekiem pochodzącym z okolic Wyszkowa ale kiedy dowiedzialem sie o tym wypadku nie mogę dojśc do siebie.Strasznie szkoda mi tych dzieci.Mam nadzieję że nie cierpiały.Też mam mała córkę niemowlaka i  teraz zrozumiałem że nie wiem jakbym żył gdyby jej zabrakło.Cieżko mi się z tym pogodzić.Matki nie obwiniam i tak poniosła największe konsekwencje.Zal mi ojca w ciągu minuty stracił pól rodziny.Chciałbym kiedyś się z nimi skontaktować i porozmawiać.
odpowiedz   •   oceń :  
~@, 19:16 27-03-2019,   93%
Do poważnie wyglądającego wypadku  -jak tak mozna napisać przecież to był tragiczny wypadek a nie tylko wyglądający .WYRAZY  WSPÓŁCZUCIA DLA NAJBLIŻSZYCH!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Do przeciwnik tirów, 22:48 27-03-2019,   100%
Ciężarówka ma blokadę do 90km/h i 90% wypadków z ciężarówkami jest spowodowane przez osobe kierującą samochodem osobowym ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Do przeciwnik tirów, 22:49 27-03-2019,   100%
Tak jakbyś napisał że zlikwidować pociągi bo ludzie ginę ze zderzenie z pociągiem...
odpowiedz   •   oceń :  
~Jola, 22:54 27-03-2019,   86%
Nie oceniamy tej mamy źle, ona nie chciała zabić swoich dzieci. Stało się jedno z najgorszych tragedia. Nie życzę nikomu takiej traumy jaką oba teraz przechodzi. Jestem z Panią modlę się i za te aniołki też.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jjaa, 06:51 28-03-2019,   100%
Zawsze woziłam dzieci.
Jeździłam bardzo ostrożnie, aż się niektórzy podśmiewywali.
Ale to moje największe skarby.
Bardzo współczuję matce i rodzinie
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna, 10:32 28-03-2019,   100%
Bardzo współczuję  matce, niewyobrażalna tragedia. Jednak nie da się ukryć, że takie osoby jak ona to potencjalni mordercy. Tym razem została od rau strasznie ukarana za swoją glupotę czy brawurę. Ale co by było, szanowni przedmówcy, gdyby zamiast ciężarówki ta kobieta sppotkała się na drodze z wami np. wiozącymi swoje dzieci. Mogło by tak być, to przypadek, że trafiła akurat na ciężarówkę! Czy gdyby ta osoba zabiła wam dzieci, też bylibyście tacy wyrozumiali?
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna, 12:11 28-03-2019,   100%
Bardzo współczuję  matce, niewyobrażalna tragedia. Jednak nie da się ukryć, że takie osoby jak ona to potencjalni mordercy. Tym razem została od rau strasznie ukarana za swoją glupotę czy brawurę. Ale co by było, szanowni przedmówcy, gdyby zamiast ciężarówki ta kobieta sppotkała się na drodze z wami np. wiozącymi swoje dzieci. Mogło by tak być, to przypadek, że trafiła akurat na ciężarówkę! Czy gdyby ta osoba zabiła wam dzieci, też bylibyście tacy wyrozumiali?
odpowiedz   •   oceń :  
~Ute, 23:32 28-03-2019,   -
Jak można o tak poważnym wypadku pisać: 'wyglądający poważnie'. Nie 'wyglądający' a rzeczywiste poważny i to bardzo. Przecież nie żyje dwójka dzieci, dwie inne osoby ranne! Ogromna tragedia. Współczuję szczególnie tej kobiecie, sumienie nie da jej spokoju po czymś takim.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.