2018-10-28T12:00:00+01:00 eOstroleka.pl 2 1 30 56.7%
Ostrołęka,

Kotowski w TVP 3 o "postanowieniu poprawy". Debatował sam, Kulika znów nie było

REKLAMA
fot. TVP 3
REKLAMA
Dokładnie za tydzień dojdzie do drugiej tury wyborów na prezydenta Ostrołęki. Program trzeci Telewizji Polskiej zaprosił obu kandydatów na debatę do programu "Region Polityka". Przyszedł tylko Janusz Kotowski, który przyznał, że jest jeszcze sporo potrzeb w Ostrołęce, a on sam postanawia poprawę, jeżeli chodzi o konsultacje z mieszkańcami.

- Ostrołęka się zmieniła. Każdy, kto nieuprzedzonym okiem widzi co się dzieje, dostrzega zmiany. Myślę tu o sprawach choćby sportowych, bo przybyło boisk i obiektów sportowych. Do tego mnóstwo nowych ulic, placów zabaw, dobrych miejsc dla młodzieży i dorosłych. Mam tę świadomość, że ciągle potrzeb jest więcej, niż możliwości - mówił Janusz Kotowski.

Prezydent Ostrołęki mówił także o pomocy rządowej, jakiej Ostrołęka ma doświadczać w ostatnich dwóch latach - od spraw drogowych, poprzez sportowe czy historyczne, takie jak Muzeum Żołnierzy Wyklętych. Stwierdził także, że budowa elektrowni w Ostrołęce spowoduje rozwój wielu branż. Kotowski ma zamiar się zmienić, jeżeli chodzi o konsultacje z mieszkańcami w kwestii planów inwestycyjnych. - To jest moje postanowienie poprawy - mówił.

Janusz Kotowski w studiu TVP miał dyskutować z Łukaszem Kulikiem - jego kontrkandydatem w wyborach na prezydenta Ostrołęki. Ten jednak trzeci raz w tej kampanii wyborczej nie spotkał się z Kotowskim twarzą w twarz. Dwa razy odmówił debaty lokalnym mediom, w tym przypadku "nie mógł dotrzeć do studia".

- Różnica między mną i moim kontrkandydatem jest duża. Szanuję ludzkie wybory i to mieszkańcy wybiorą i wydaje się, że ten wybór jest jasny. I to mieszkańcy zdecydują - stwierdził na koniec Kotowski.

Rozmowa z Januszem Kotowskim dostępna jest na stronie internetowej TVP 3.
REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Anna - Kurpiowska Panna, 12:12 28-10-2018,   48%

Dzień dobry Państwu! Witam Państwa serdecznie w ładne, niedzielne południe!

Najmilsi!

Wahałam się, miałam rozterki, nie do końca byłam zdecydowana na którego z kandydatów na stolec prezydencki oddać swój cenny głos, ale teraz nie mam absolutnie żadnych wątpliwości czy rozterek - nie może być moim prezydentem ktoś, kto unika publicznej debaty. Z pełną świadomoścą głosuję na JANUSZA KOTOWSKIEGO!!!

Pozdrawiam cieplusio... Życzę miłego popołudnia...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:16 28-10-2018,   54%
@~Anna - Kurpiowska Panna .
A kogo obchodzi na kogo oddasz swój głos, pisowski tłumoku?
.
odpowiedz   •   oceń :  
~buba, 12:18 28-10-2018,   51%
@~Anna - Kurpiowska Panna A głosuj sobnie na kogo chcesz, Wojtuś. Niec dziwnego, jak Twój szef opuści ratusz, to Ty i raszta kolesi też się bedziecie musieli pożegnać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:19 28-10-2018,   56%
Miejscowa lewacka milicja obywatelska kłamie jak z nut... wczoraj pałą dziś hejtem uderza w ludzi którzy rzeczywiście chcą dobrze dla Ostrołeki. Wybór p. Kulika będzie oznaczał rządzenie Kleczkowskiego z tylnego siedzenie. Tego chcecie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Alter Ego, 12:40 28-10-2018,   64%
To zupełnie tak samo jak KOTOWSKI  z CZARTORYSKIM. Ten pierwszy nie może pierdnąć bez zgody drugiego ;-). Metody się nie podobają? Druga strona tylko się dostosowała do poziomu "dyskusji" jaki PIS reprezentuje od 2005. To tak boli? Powinno... A na pytanie czy tego chcemy odpowiadamy.... "Aby Was i Waszą Ekipę diabli wzięli!" Tak Nam dopomóż Bóg
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:50 28-10-2018,   40%
@~Anna - Kurpiowska Panna a co to kogo obchodzi
odpowiedz   •   oceń :  
~Pytam tylko, 13:57 28-10-2018,   54%
@~Anna - Kurpiowska Panna a o jaki stolec łaskawej Pani idzie bo mam kłopot ze zrozumieniem?
- myślałem ,że to urząd..
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:58 28-10-2018,   48%
@~Anna - Kurpiowska Panna Janusz masz mój głos.
Jestes spoko gość
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:08 28-10-2018,   63%
I będzie kaszana  
I juz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:30 28-10-2018,   64%
@~Anna - Kurpiowska Panna Ty bladzio tu??  Na MO cie dojechali teraz tu szukasz wrażeń?
odpowiedz   •   oceń :  
~nie wierzę?, 18:55 28-10-2018,   61%
@~Anna - Kurpiowska Panna Te postanowienie poprawy to ja znam. Jakbym słyszał swojego sąsiada pijaka zagorzałego zwolennika PIS, jak zleje starą, aż trafia do szpitala i wraca z obdukcją oraz adwokatem, to następuje błyskawiczna poprawa i noszenie na rekach, a za 3-4 miesiące znów wóda, kolesie i stara w szpitalu, obdukcja, adwokat, postanowienie poprawy i pod rękę do kościoła. Ile można? 3 szanse, 12 lat i kolejne obiecanie poprawy, aż do wygranej, potem kolesie, układy i do następnych wyborów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:22 28-10-2018,   41%
@~Anna - Kurpiowska Panna Ja tez popieram JK. Nie ukrywa się i swojej przynależności partyjnej.
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 19:24 28-10-2018,   58%
Ty musisz, ale już nie długo. Wolni bezpartyjni zwykli śmiertelnicy, normalni uczciwie pracujący mają wybór, a nasz wybór to bezpartyjny, normalny człowiek taki jak my Łukasz KULIK.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:40 28-10-2018,   43%
@~bezpartyjny Dobre żarty... bezpartyjny kulik...
odpowiedz   •   oceń :  
~TVPiS, 21:46 28-10-2018,   67%
W TVPiS podają kandydat bezpartyjny (ODW), a ja KURSKIEMU wierzę, a TY?
odpowiedz   •   oceń :  
~znajomy, 08:05 29-10-2018,   50%
@~Alter Ego Pierdzisz Ty kodziarzu ze smierdzi  w calej Ostrolece lewackiem smrodem won!!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:06 29-10-2018,   50%
@~Alter Ego Pitolisz komuchu glupoty oj pitolisz
odpowiedz   •   oceń :  
~sasiad KJ, 08:11 29-10-2018,   100%
@~nie wierzę? Ajawiem zety tez jestes pijakiem opisz osobie wole  Tweo sasiada z PIS jak Ciebie kodziarza lewaka musimy  pozbyc sie z Ostroleki lewakow komunistow
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:53 29-10-2018,   -
@~sasiad KJ a może tak najpierw podasz definicję komunisty, tylko nie tą Waszą utworzoną przez POPiS ale taką jaka jest na prawdę
odpowiedz   •   oceń :  
~Zzz, 13:54 29-10-2018,   -
@~bezpartyjny Ha ha ha od kiedy to Pan Kulik jest bezpartyjny. Uczciwie pracujacy to ciekawe ile razy bral udzial w pracach jakiejkolwiek komisji rady miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~A., 12:20 28-10-2018,   44%
Anna-Kurpiowska Panna Zdecydowanie popieram!
Propozycja debaty Kulika na MO po uprzednim przygotowaniu? Porażka...
Nie ma nic do zaoferowania, nie potrafi nawet nic zaproponować bez przygotowania... Boi sie wystąpień publicznych ? To po co kandyduje na stanowisko Prezydenta ?!
Mój glos zdecydowania na Janusza Kotowskiego !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:13 28-10-2018,   50%
@~A. Dokładnie.
Kaszana i juz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:20 28-10-2018,   45%
Widać w komentarzach jaki jest elektorat pana kulika, ludzie zastanówcie się.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mamoń, 12:42 28-10-2018,   67%
PIS śmie coś o poziomie mówić?

Za co kochamy Pis od 25 lat? Ja kocham za: ZOMO, za zdrajców, za morderców, za kondominium, za Wolskę, za małpę w czerwonym, za wielopunktowy wybuch, za tanie loty madryckie, za obniżenie podatków najbogatszym, za plucie na kolegów z dawnej opozycji, za FOZZ, za Srebrną, Poligrafię, za SKOKi i Biereckiego, za konszachty z ART B, za skandaliczne ułaskawienie w trybie nadzwyczajnym wspólnika Dubienieckiego, za 3 mln mieszkań, za oskarżanie polskich pilotów o tchórzostwo, za "dobrych komunistów" (Gierek, Jasiński),za wiceministra w rządzie, który wsadzał opozycję za komuny, za żałosne haki na Leppera i Kwaśniewskiego, za Blidę, za "nie będę premierem", za "wybitnych fachowców", którzy jak latają, to "patrzą na skrzydło" i "sklejali w młodości modele samolotów", za egzorcyzmy pod pałacem, za więzienie za in vitro i aborcję, za spółę polityczną z Ojcem Inwestorem, za "niech Polak głosuje na Polaka a Żyd na Żyda", za chamstwo na cmentarzach, za wiece nienawiści, za gnojenie autorytetów, za kłamstwo japońskie, za bzdury o WSI, za palenie kukieł przeciwników politycznych, za dziadka z Wehrmachtu, za TW Balbina, za skłócenie narodu i zrobienie z katastrofy lotniczej narzędzia walki politycznej !!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 13:27 28-10-2018,   35%
@~Mamoń
Dzień dobry!

Uff... Chyba po tym wPiSie popuściłeś w portki...

Pozdrawiam... Buziaczki... Miłego dnia...
odpowiedz   •   oceń :  
~;-), 14:07 28-10-2018,   41%
@~Anna - Kurpiowska Panna Kwiii kwiiiii kwiiiik ;-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:07 28-10-2018,   53%
@~Mamoń Czemu padło ostrołęckie SLD?
DLACZEGO Kulik odszedł z SLD
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:34 28-10-2018,   46%
Przez przewodniczącego upadło ostrołęckie SLD.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:03 28-10-2018,   63%
Aby zostać niezależnym i bezpartyjnym. A dlaczego pan Kotowski został w PIS?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:19 28-10-2018,   47%
Partyjny został. Odszedł pozornie z czystej kalkulacji. Nie opłacało mu sie byś pod szyldem więc udaje bezpartyjne.
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 19:26 28-10-2018,   60%
Nie ma układu na utrzymaniu tych hien jak Wasz kandydat z PIS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 12:22 28-10-2018,   37%

Do ~Gość, 12:16

Cyt. "@~Anna - Kurpiowska Panna .
A kogo obchodzi na kogo oddasz swój głos, pisowski tłumoku?"

Dzień dobry!

Mój cukiereczku! Jak to "kogo obchodzi na kogo oddam swój głos?" - na pewno obchodzi zwycięskiego prezydenta JANUSZA KOTOWSKIEGO. Miluni! Każden głos na wagę zwycięstwa...

Pozdrawiam... Trzymiej się cieplusio...
.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:22 28-10-2018,   36%
Do pięt nie dorasta Kotowskiemu!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:24 28-10-2018,   60%
bohater,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:49 28-10-2018,   78%
Kulik bohater
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjni, 19:05 28-10-2018,   70%
Jest szansa na wolną bezpartyjną OSTROŁĘKĘ. Wszyscy wolni, bezpartyjni, normalnie pracujący z poza układu na wybory. Czas ratować nasze miasto.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:24 28-10-2018,   68%
Poprawa????


Po 12 latach???


Dopiero gdy grunt się pali pod nogami???


Kończ waść, wstydu oszczędź.

CZAS NA ZMIANĘ!!! LUDZIE OGARNIJCIE SIE, 12 LAT TO SZMAT CZASU A 17 TO JUŻ ZDECYDOWANIE ZA DUŻO!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Halinka gospodyni domowa, 04:53 29-10-2018,   75%
 Do obydwu Panow mam ogromny szacunek i zycze im owocnej kompani.,wygranej choc niestety wygra tylko jeden.Ja uwazam ze obydwaj sa  dobrzy.Ale jak czytam te komentarze ,czesto na rorznym poziomie to przypomina mie sie powiedzenie z kompani prezydeckiej w US A  Wybor jest miedzy , " dzuma a cholero".I jeszcze jedno ,,"lezy facet na kacu w parku siadly na nim muchy przechodzen zgonil je a on mowi pocos to zrobil,te juz byly nazarte. To tyle mam nadzieje ze nikogo nie obrazilam,bo nie oto mi naprawde chodzi,Nasunela mi sie poprostu taka mysl po przeczytaniu komentarzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:28 28-10-2018,   33%
Ale Pan Kulik napewno zmarnuje te pięć lat, będzie się uczył i poziom Pana Kotoskidgo osiągnie w 2030 R
odpowiedz   •   oceń :  
~Alter Ego, 12:32 28-10-2018,   70%
Uważam że takiego poziomu nepotyzmu to i w 2010 nie osiągnie ;-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:36 28-10-2018,   60%
@~Alter Ego Dokładnie :))
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:04 28-10-2018,   34%
@~Alter Ego Będzie kaszana?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:22 28-10-2018,   65%
Większa być już nie może. Z tej cenzury KLERu to już nie tylko Polska ale i Europa się śmieje doopami. Staliśmy się znani przez Kotowskiego ale w jakim sensie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:55 28-10-2018,   66%
A wcześniej beka z dzieci przebranych za płody, afera z reklamówką... Nie kojarzę, żeby było o Ostrołęce głośno z jakichś pozytywnych powodów
odpowiedz   •   oceń :  
~matka, 19:07 28-10-2018,   69%
Jeszcze ta ankieta w SP6 , o której mówiono w TVP info, a zszokowali całą Polskę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:11 28-10-2018,   30%
Jeden film nie przesadza niczego. Miasto to wielki organizm i prezydent wszędzie nie zajrzy. myślę że dyrektor ock zawinił  i pewnie za to poniesie konsekwencje.  Pomimo tego uważam  że kultury w wielu formach jest u nas dużo i w dobrym wydaniu.  Teraz czekam na
OSPĘ.
PANIE KOTOWSKI MA PAN mój głos
Ale proszę się rozmowic z dyrektor ock.
Ps.
Kulik to na prezydenta się nie nadaje
odpowiedz   •   oceń :  
~Nie głosuje na PIS, 21:24 28-10-2018,   62%
Do tej pory nie poniósł, podobnie jak pan, który wyzywał mieszkańców od debili, jak dyrektorka za ankietę, jak dyr. oświaty, schowali ich tylko na czas wyborów, aby tylko wygrać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:28 28-10-2018,   37%
Nie mógł dotrzeć do studia, bo się interesy oblewa. Już całe miasto huczy, że druga tura to formalność. Kulik wprowadza rządy. Mieszkańcy już są zbędni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:12 28-10-2018,   73%
Nie mogl dotrzec bo za pozno dali znac. Specjalnie zeby było ze znowu odmówił.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jonasz Pieski, 12:29 28-10-2018,   68%
Głosuję na Kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:39 28-10-2018,   36%
@~Jonasz Pieski A proszę bardzo. Żebyś tylko nie żałował.
odpowiedz   •   oceń :  
~oszukany, 19:07 28-10-2018,   66%
Głosowałem na Kotowskiego i już żałuje. Nigdy więcej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:14 28-10-2018,   31%
@~Jonasz Pieski A ja na Kotowski
odpowiedz   •   oceń :  
~Alter Ego, 12:30 28-10-2018,   66%
Czuć kakę po drugiej stronie ;-) Wszystkie siły na front!!!! Każdy pracownik z UM przynajmniej jeden post na godzinę! Dwa złote wpadnie! Anka za wątek 20 zł! ;-) Za późno.... Kotowski już wie.... To nie będą głosy oddane na Kulika ale właśnie przeciw Kotowskiemu i Klice. Uwłaszczył Nam się PIS na mieście w myśl zasady "Nam się to po prostu należało!". Przykład płynie z góry... Będą Nas teraz straszyć wstrzymaniem środków rządowych. Gorzej nie będzie! bo i do tej pory nie było żadnych a te co były były marnotrawione na etatyzm. Radośnie ekipa miała Elektorat we doopie to teraz Elektorat pokazał gdzie ma Ekipę. Trwa czyszczenie magazynów i archiwów
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:51 28-10-2018,   42%
@~Alter Ego A gdzie Kulik  ma elektorat?
odpowiedz   •   oceń :  
~Nino, 15:23 28-10-2018,   64%
@~Alter Ego Lepiej tego nie mogłeś ujàç.Moja myśl.Amen
odpowiedz   •   oceń :  
~pracownik, 19:09 28-10-2018,   72%
@~Alter Ego W spółkach miejskich wybuchła panika. Oni naprawdę mocno się boją. W końcu szansa na zmiany. Ludzie mają już dosyć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:24 28-10-2018,   67%
@~pracownik Rosak Żebrowska zna się na wszystkim, podobnie jak mąż ;-) Dadzą sobie radę.... Tacy profesjonaliści?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:59 28-10-2018,   60%
Człowiek orkiestra - aktualnie pani dyrektor w naszej elektrowni
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:25 28-10-2018,   50%
Kulik już ogląda się na radnych PiS? Jak wygra to to chyba do PiS się zapisze.
odpowiedz   •   oceń :  
~anty PO PIS, 22:16 28-10-2018,   40%
Z PIS to zaczynają uciekać, zobacz jak rzucają legitymacje. Jeden za drugim.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:32 28-10-2018,   39%
Ja chce zmiany parad rownosci koscioly pozamykac młodzi glosujemy za kulikem zadnych debad z pisem chcemy zmiany bawic sie anie pracy ciagle dosc tego glosujmy za zmiano ludzie kochajmy sie i rubmy co chcemy
odpowiedz   •   oceń :  
~Mamoń, 12:44 28-10-2018,   63%
Łże Elity PISowe trzęsą porami ;-) Księstwo wymyka się z rąk...
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjni, 19:12 28-10-2018,   67%
Mieszkańcy glosować tylko wysoka frekwencja może nas uwolnić. Zostając w domu wspierasz Czartoryskiego - Kotowskiego. Nie dajmy się.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:33 28-10-2018,   43%
Słyszałem jak stołki już dzieli w UM i spółkach. Żenada !
odpowiedz   •   oceń :  
~Tomek, 12:47 28-10-2018,   64%
Nie tak bardzo... Mnie się zdaje, że są zaskoczeni skalą sukcesu tak samo jak druga strona skalą porażki.... To oczywiście wymaga uwzględnienia wielu aspektów. Zwykłych ludzi to nie dotknie. PiSowskich sługusów na etatach i owszem ale Oni i tak do tej pory tworzyli fasadę a nie pracowali... Dlatego w Oce jest jak jest.... Kompetencje nie mają znaczenia, liczy sie lojalność wobec Partii
odpowiedz   •   oceń :  
~Skorpion, 13:31 28-10-2018,   56%
Do gosc a ja slyszalam ze byl juz u rydzyka po wytyczne uwierzysz ?
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjni, 19:32 28-10-2018,   65%
O pracujących się nie martw, oni są kręgosłupem miasta, będą potrzebni, aby odbudować nasze miasto
Strach padł nierobów z PIS dyrektorków, przesików, dupolizów, przydupasów, niekompetentnych, bez wykształcenia..  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:34 28-10-2018,   59%
Wojtuś vel anka szukaj sobie posadki twoje dni tak jak i kotowskiego są policzone. Panie Kilik myślę, że Pan rozliczy tych kolesi
odpowiedz   •   oceń :  
~do Alter Ego, 12:37 28-10-2018,   60%
W punkt!
Trzeba rzeczy nazywać tak jak się mają.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kkk, 12:49 28-10-2018,   43%
Startuję na prezydenta,  a niechce wystąpić publicznie. Panie Kulik  z pana podejściem to pana pdesciem do mieszkańców. Ja za pierwszym razem wybrałam  kandydata i zadrugim też wybrałam. Dziękuję za medialne szok
odpowiedz   •   oceń :  
~ABC, 12:52 28-10-2018,   37%
UWAZAM,ZE KAZDY REALNIE PATRZAC  W PRZYSZLOSC WIDZI, ZE JEDYNYM NAJLEPSZYM WYJSCIEM DLA MIESZKANCOW MIASTA JEST ODDANIE  W DNIU 4 LISTOPADA GLOSU NA PANA JANUSZA KOTOWSKIEGO.
odpowiedz   •   oceń :  
~Skorpion, 13:27 28-10-2018,   56%
@~ABC Do abc chyba cie czlowieku pogielo dokladnie tak ci sie podoba kleryka rzadzenie bo mnie nie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Uśmiałem się, 19:33 28-10-2018,   64%
@~ABC Żartowniś.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:56 28-10-2018,   73%
To pierwsze co Pan powinien zmienić to pensje urzędników na wysokich stanowiskach. I myślę również o tych ukrywtych dodatkach !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:21 28-10-2018,   64%
Dokładnie .... Bo dobry gospodarz wydaje tyle ile ma, a nie zadłuża miasto, a swoim ludziom daje duże pensje !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~pokora, 19:36 28-10-2018,   75%
Pensje powinny być porównywalne z tymi w Łomży, a u nas w urzędach są Warszawskie, a składają się na nie wszyscy nawet najbiedniejsi Polacy.
odpowiedz   •   oceń :  
~niezdecydowany, 13:00 28-10-2018,   68%
Czy kłamcy można wierzyć, jeśli powiedział że postanawia poprawę ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Skorpion, 13:30 28-10-2018,   62%
@~niezdecydowany Do niezdrcydowany to tak jak przy spowiedzi obiecuje poprawe a pozniej mam wszystko w d....pie
odpowiedz   •   oceń :  
~niezdecydowany, 14:39 28-10-2018,   28%
@~Skorpion to złe przyrównanie
odpowiedz   •   oceń :  
~Dżordż, 13:01 28-10-2018,   55%
Pan Łukasz tchórzy? Skoro jest taki wypłoszony to kto nas mieszkańców będzie bronił? Kto pójdzie walczyć o nasze interesy skoro boi się walczyć o swoje? Miasto i jego prezydentura to nie rodzinna firma gdzie można się zasłonić przed odpowiedzialnością. Miałem na Pana głosować (a może raczej przeciw obecnym układom) ale skoro nie ma mi pan nic do powiedzenia, skoro boi się Pan polemiki z (jak wy go nazywacie) prowincjonalnym katechetą to trudno. Nie idę na wybory. Jeden głos ma Pan w plecy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gocha, 13:02 28-10-2018,   48%
Szczerze chciałam zagłosować na Kulika,ale to co on wyprawia ,to w głowie się nie mieści!Unikac oficjalnej debaty,chować się przed Kotowskim i przed ludźmi ?Wstyd mi za samą siebie,ze kiedykolwiek mogłam pomyśleć ,żeby na niego zagłosować .Panie Kotowski ma Pan mój głos
odpowiedz   •   oceń :  
~Jurek, 13:10 28-10-2018,   49%
Oj Panie Kulik weź się Pan do cholery w garść i idź zesz Pan pogadaj z tym Kotowskim,bo odpierdzielasz Pan ,ze aż wstyd.Kim Pan jest do cholery i czy Pan poważnie traktujesz te całe wybory,czy jaja se Pan robisz z nas wszystkich ?Liczylem na Pana,ale się zawiodłem.Kotek ma mój głos ,a Pan zachowujesz się jak tchórz .I całe szczęście ,ze pokazał Pan swoje tchórzowskie oblicze przed wyborami,ajaj jaki wstyd byłby na całą Polskę gdyby jakimś cudem udało się Panu zdobyć fotel Prezydenta.Z czym do ludzi...Panie daj Pan spokój .Sadzonki czekają na Pana.Kotowski nie jest idealny ,ale Kulik do pięt mu nie dorasta .Nie mam wyboru -żeby nie dać dojść do władzy miernoctwu,amatorowi ,tchórzowi ,to muszę oddać głos na Kota
odpowiedz   •   oceń :  
~maciek, 13:12 28-10-2018,   49%
większość mieszkańców Ostrołęki CHCIAŁA DEBATY PREZYDENCKIEJ wszystkich  5  kandydatów przed I turą wyborów ale J.Kotowski jako jedyny zrezygnował z debaty i dlatego debata nie doszła do skutku ... teraz tylko skamle i obiecuje ... wystarczy sprawdzić co zrealizował do tej pory przez 12 lat (średnio co siódmą obietnicę wyborczą ze swoich programów) ... kiełbacha wyborcza przechodzi mu przez gardło z łatwością ... ale to tylko słowa, a liczy się działanie (czyny) i dotrzymywanie słowa ... tyle w temacie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:19 28-10-2018,   48%
@~maciek Pan Łukasz chowa głowę w piasek w każdym temacie. Czy Pan Łukasz tchórzy? Każda decyzja ma swoich zwolenników i przeciwników. Pan kandydat obrał taktykę milczenia i kampanii wizualizacyjnej. Nic nie mówi tylko spogląda z reklam i bilbordów. Strach przed debatą z katechetą? Przecież Pan jesteś podobno przedsiębiorca a kleryków i dyktatorów od kultury zjadłbyś na śniadanie. Czy Pan będzie bronił interesów mieszkańców czy ewentualnie skuli się w kącie i będzie przeczekiwał trudne chwile? Dochodzę do wniosku że te wybory nie mają sensu...
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjni, 19:19 28-10-2018,   65%
Pan Łukasz szuka dobrych ekspertów i prawników, aby sprawdzić wszystkie dokumenty z lat 2006-2018. Musimy odzyskać jak najwięcej pieniędzy, bo kasa jest pusta. Wiele rzeczy do wyjaśnienia, wyprzedaże majątku miasta, przetargi, umorzenia podatków, konkursy na stanowiska, zatrudnianie nauczycieli w oświacie, i wiele innych.  Mieszkańcy muszą mu pomóc, aby wyjaśnić te sprawy, aby prawda ujrzała światło dzienne. KULIK na prezydenta, zrzućmy kajdany.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:18 28-10-2018,   20%
@~bezpartyjni A Kaszana będzie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:29 28-10-2018,   60%
@~bezpartyjni Przecież 4 lata wertuje miejskie dokumenty i nic do tej pory nie znalazł na władze miasta. Jeśli wygra, to zajmie się grzebaniem w przeszłości zamiast coś robić dla miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:14 28-10-2018,   48%
Oddałam swój głos w pierwszej rundzie  na Pana Kulika,  no pomyliłam się. Wyglada na poważnego człowieka, szkoda!
odpowiedz   •   oceń :  
~Skorpion, 13:23 28-10-2018,   59%
Do pisowskiej NIGDY Kulik ma racje ze nie poszedl.jak Kotowski wygra te wybory ti dalej bedzie rzadzil kler przeciez on dostaje wytyczne albo od pisu albo od rydzyka chcecie tego ?
odpowiedz   •   oceń :  
~zzz, 13:41 28-10-2018,   52%
@~Skorpion Niech mu to powie w oczy a nie milczy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:01 28-10-2018,   56%
@~zzz Dokładnie!
Kulik pękłeś
Boisz się konfrontacji Oko w oko z Kotowski
odpowiedz   •   oceń :  
~dobrze wam, 20:17 28-10-2018,   60%
@~Skorpion Po wyborach pęknie pan Kotowski, ale ze złości. O pułapce-debacie tylko możecie pomarzyć pokraki i szuje.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:31 28-10-2018,   56%
Już wystarczy tego rządzenia,cenzury,itd..mieszkańcy widzą i słyszą
odpowiedz   •   oceń :  
~Krystyna, 13:38 28-10-2018,   61%
Jestem ciekawa o jakich obiektach sportowych mówi Pan prezydent
odpowiedz   •   oceń :  
~pamiętający, 13:38 28-10-2018,   56%
w 2006 r pan Kotowski też zdezerterował  i też nie przyszedł do TVP na debatę z panem Załuską - a przecież tamta telewizja to nie dzisiejsza tuba propagandy PiS !!!!!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:00 28-10-2018,   59%
a czemu w  2006 roku pan Kotowski nie przyszedł do TVP z prezydentem Załuską ? A dzis chciał by w tej tubie propagandowej PIS-u się spotykać  śmieszne - hipokryzja i fałsz  .PiS tak ma !
odpowiedz   •   oceń :  
~gggb, 14:07 28-10-2018,   54%
mamy tu i teraz. Co mnie obchodzi debata sprzed kilkunastu lat.
odpowiedz   •   oceń :  
~Stawiam na KUKIKA, 21:31 28-10-2018,   43%
@~gggb Rozkazy i nakazy PIS to już przeszłość.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jprdl, 14:11 28-10-2018,   57%
KULIKA NIE BYŁO BO TELEWIZJA JEST PISOWSKA
odpowiedz   •   oceń :  
~ccc, 18:04 28-10-2018,   59%
@~Jprdl Czyli boi się pisiorów. Tylko ciekawe jak będzie pozyskiwał środki z pisowskich ministerstw.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:28 28-10-2018,   70%
@~Jprdl Kulik tylko w MO może wystąpić
odpowiedz   •   oceń :  
~M, 14:19 28-10-2018,   52%
Poziom tej dyskusj jest żenujący. ..jakoś kulik potrafi wyjść na miasto spotkać się z mieszkańcami różnych poglądów Kotowski obraca się tylko w swoim środowisku nie wyjdzie na miasto bo by ho ludzie zjedli Przykład Morawiecki w Ostrołęce i tylko wyznawcy PIS w kręgu .Miejsca dla zwykłych obywateli braklo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gk, 14:22 28-10-2018,   60%
Przez 12 lat powiedział wystarczająco DUŻO.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowka Panna, 14:30 28-10-2018,   43%

Do ~Alter Ego, 12:30

Cyt. "Czuć kakę po drugiej stronie ;-) Wszystkie siły na front!!!! Każdy pracownik z UM przynajmniej jeden post na godzinę! Dwa złote wpadnie! Anka za wątek 20 zł! ;-)"

Dzień dobry!

Mój miły! Doprawdy tak nisko mnie cenisz, że sądzisz, iż za nowo otwarty wątek inkasuję ino 20 złociszów? Doprawdy, zdaję sobie sprawę, iż i nie jestem jakoś szczególnie rozgarnięta, rozgarnięta, czy inteligentna, ale na miły Bóg -  tak nisko to nie cenię się, aby siadać przed klawiaturą za nędzne 20 złotych... To byłaby jałmużna dla mojego talentu i uwłaczanie mojej godności...

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:44 28-10-2018,   45%
@~Anna - Kurpiowka Panna To że na etacie siedzisz w UM to wszyscy wiemy ale ja jeszcze o zleconku....Tym ekstra ;-) Co do oceny talentu to gratuluję wysokiej samooceny ;-) Byłoby fajnie gdyby ja ktoś podzielał ;-) Tudzież równie pięknie pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 14:36 28-10-2018,   56%

Kochani!

Widać moje "rozgarnięcie". W poprzednim wPiSie: dwa razy popełniłam "doprawdy", oraz dwa razy, "rozgarnięta".
No cóż, biologia i fizjologia dają znać o sobie: Anno idź odpocząć. Nie jesteś wołem roboczym. Swoje wierszówki za dzisiejszy dzień już odrobiłaś.

Pa... Idę na gorącą herbatkę malinową. Zaparzę cały imbryk - zapraszam - czekam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Fan, 14:54 28-10-2018,   47%
@~Anna - Kurpiowska Panna Aniu, Droga Aniu Słońce Ty Zacne Naszej Kurpiowskiej Krainy, Ostojo Intelektualna Prezydenta Stulecia (Tysiąclecie zajęte niestety) herbata malinowa jak najbardziej ukoi Twoje skołatane nerwy ale Melisa jest lepsza! I koniecznie Stoperan! Teraz bez recepty... To pozwoli przerwać trudy kampanii.  Ten ziołowo farmakologiczny duet zapewni Ci sukces! Wyzwoli nowe pokłady energii i optymizmu, spakujesz się na spokojnie w tobołek.... Nic nie umknie Twojej uwadze. Pamiętaj, ze pozostaje po Tobie tabun wiernych fanów.... Będzie Nam brakowało tych wzniosłych myśli... Pozdrawiam gorąco.
odpowiedz   •   oceń :  
~Krystyna, 14:47 28-10-2018,   48%
Jestem ciekawa o jakich obiektach sportowych mówi Pan prezydent
odpowiedz   •   oceń :  
~Autostrada..., 15:07 28-10-2018,   53%
@~Krystyna Pewnie o "orlikach" co mu ich chyba platfusy nabudowały.
odpowiedz   •   oceń :  
~tom, 14:54 28-10-2018,   48%
to co on mówi to brednie i puste obietnice głosuje na kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:55 28-10-2018,   44%
12 lat nic nie robił  a twraz skomle
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:57 28-10-2018,   53%
niech sie wypowie jak podkładał kłody frydrykowi
odpowiedz   •   oceń :  
~Paweł, 15:01 28-10-2018,   52%
Ludzie zastanówcie się na kogo głosujecie nie dość że nic robił przez te lata teraz nasze miasto Ostrołęka wygląda jak było po drugiej lub o trzeciej wojnie światowej jednego mostu nie ma drugi się psuje i na do datek śmierdzi jak wjeżdża się do miasta poboczy nie ma w kierunku stacha konwy gdzie więcej wypadków ścieżek rowerowych a na wojciechowicach zaraz żadnych sklepów nie będzie bo najpierw Mark pol zlikwidowali a teraz biedronkie gdzie nie ma gdzie zakupów robić tylko ciężkie zakupy z miasta wozić i mniej autobusów będzie coraz wyzyjcie z pensji lub renty i emerytury która wynosi mniej więcej 900zl i oplaccie wszystkie opłaty przedszkole i za te pieniądze i jeszcze zakupy jak zostanie  nie ma świateł i ograniczeń auta jeżdżą jak wariaci bo mam tylko jedno rentę i muszę opłacić i zakupy zrobić jak zagłosujecie na PiS to będzie po PiS kot i kaczka i żadnej pracy nie mogę znaleźć a mam 2 kursy zrobione i starzu i przedszkole płacić i mieszkajcie w małym pokoju na 35metrowym We trojkie mój głos daję na Kulika razem z żoną będziemy głosować przez PiS i przez ZUS rentę straciła gdzie z z jednej renty trzeba wszystko opłacić a gdzie żyć z miesiąca na miesiąc Paweł
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:05 28-10-2018,   59%
@~Paweł Awel jak by kulik się dostał to by dopiero była kaszana.  Mowie Ci chłopie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:14 28-10-2018,   46%
Kaszana to Katecheta u władzy. Pamiętasz jak w 2005 roku PIS szukał "UKŁADU". Nie znalazł bo sam tworzy UKŁAD chociażby w Ostrołęce! Kaszana to cenzura w kinie. Niedługo jak się rozkręcą to z obecności na mszy będą rozliczać. Kaszana to fuchy dla swoich po linii partyjnej gdzie kompetencje nie mają znaczenia a jedynie lojalność. kaszana to pogarda okazywana przez PIS Prezydenta i jego ekipę mieszkańcom... Idzie nowe....pogódź się...
odpowiedz   •   oceń :  
~Paweł, 21:11 28-10-2018,   45%
Kotowski nie wygra Kotowski kradł i będzie kradł odrazu Putinem sobie babe atomową niech sobie zrobią a nie ektrownie jeden drugiemu będzie z ręki jadł nic nie zrobi tylko dług będzie coraz większy i smród od razu niech wszystko zrobią na kartki jak gierka jestem za Łukaszem kulikiem powodzenia hamstwo w państwie PiS kontra SLD będzie popis z Millerem od razu precz komuną od razu niech zrobią stan wojenny a mną zakupy to Pewexu i od razu 3 wojna światowa kaszana jest jak Kotowski jest i nic nie zrobione smród i komunikacja MZK zaraz zima będzie będzie piechotą chodzić albo limuzynę pożyczcie od Kotowskiego. Lub samolot żeby do miasta się dostać w pierwszej turze była duża frekwencja i o 1000 głosów zdobył Łukasz Kulik więc Kotowski ma małe szanse na wygranie Kulik prezydentem a ci co nie byli głosować to jeszcze się do pisze dla Łukasza kulika jakby miał do wyboru w głosowaniu to by głosował na Łukasza Kulika albo na Jakuba frydryka nie miałem wyboru chyba że chcecie się potruc a nie mieć czyste powietrze w naszym mieście a Kulik to może zrobić dużo parkomaty zlikwidować parkingi darmowe i wjazdy do szpitala za darmo i inne rzeczy
odpowiedz   •   oceń :  
~Żenada, 15:06 28-10-2018,   56%
Janusz obiecuje poprawę i słuchać ludzi jak chce ich słuchać jak ich blokuje na fejsbuku
odpowiedz   •   oceń :  
~Autostrada..., 15:12 28-10-2018,   60%
@~Żenada Już tam niech się nie poprawia, na tydzień nie warto !
odpowiedz   •   oceń :  
~Rafał, 15:14 28-10-2018,   50%
Głosuję w niedzielę na Janusza Kotowskiego
I wam drodzy Ostrołęczanie też polecam.
Miałem w życiu problem. Wszędzie drzwi  y zamknięte  bądź  odprawiano mnie z kwitkiem. Do prezydenta nie było krótkiej kolejki ale przyjął mnie.  Wysłuchał.  I co najważniejsze pomógł choć nie musiał.
Wszystkim polecam oddać głos na pana Kotowskiego
DZięki prezydencie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:20 28-10-2018,   42%
@~Rafał Ale do PISu musiałeś się zapisać prawda? Inaczej musiałbyś czekać jak inni i guzik byś miał załatwione... Tak to w Oce działa...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:40 28-10-2018,   50%
Nigdzie się nie zapisałem
odpowiedz   •   oceń :  
~cieszy, 22:27 28-10-2018,   50%
@~Rafał Ostatni raz.
odpowiedz   •   oceń :  
~tom, 15:15 28-10-2018,   52%
dajcie szanse kulikowi kot juz swoją wykorzystał
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:20 28-10-2018,   36%
@~tom Raczej zaprzepaścił...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:16 28-10-2018,   50%
głosuje na kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:19 28-10-2018,   46%
pomaga tylko wybranicom
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:21 28-10-2018,   50%
ludzie pełna mobilizacja Głos na Kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:23 28-10-2018,   45%
jeszcze nie rządził to skąd możesz wiedziec kot 12 lat i nic
odpowiedz   •   oceń :  
~Niepewny, 15:24 28-10-2018,   61%
Zgadzam się z Panią Anią. Unikanie debaty przez Pana Kulika jest ignorowaniem wyborców. Prawdopodobnie obawia się, że może się skompromitować. Pan Prezydent Kotowski gra w otwarte karty, nie unika krytyki. Sam dokonuje samokrytyki. Może trochę późno, ale lepiej późno niż wcale. Wahałem się, ale teraz mam pewność. Zagłosuję na Pana Kotowskiego, bo Pan Kulik wypiął się na mnie, odmawiając debaty. To nie jest zachowanie jakiego należałoby oczekiwać od polityka, który pretenduje na poważne stanowisko. Jaką można mieć pewność, że Pan Kulik na stanowisku prezydenta w ogóle będzie słuchał mieszkańców Ostrołęki    
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:27 28-10-2018,   63%
do rafał polecać to możesz placki w cukerni
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:34 28-10-2018,   61%
Dajcie Łukaszowi dojść do żłoba. Już obiecał kumplom stołki a teraz, co ? Jego miasto i mieszkańcy już nie interesują. Wygrał pierwszą turę to już prezydent.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:50 28-10-2018,   93%
No i co?

Kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~MIKI, 15:37 28-10-2018,   61%
Jak ktoś chce osiągnąć sukces polityczny tylko samym hejtem to jakim będzie prezydentem .Nie chcę aby moje interesy reprezentował człowiek , który ani jednym słowem nie odciął się od lawiny pomyj wylewanych na kontrkandydata . Co więcej unika konfrontacji i rozmowy . To nie najlepszy początek a raczej zapowiedź że oprócz opluwania nie ma nic do zaoferowania. Mój głos jest dla Pana Kotowskiego , bo choć nie jest idealny to przynajmniej nie unika wypowiedzi i kontaktu z wyborcami z czego wynika że nie ma nic do ukrycia i godnie reprezentuje urząd który reprezentuje. K

KOTOWSKI  NA PREZYDENTA
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:39 28-10-2018,   37%
widać kto sie pcha do złoba zaprośiłpinokia zrobił załosną koferecje a teraz wystepuje w załosnej telewizi
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:40 28-10-2018,   46%
przez 12 lat z tego żłoba jadł
odpowiedz   •   oceń :  
~And, 15:41 28-10-2018,   63%
Kulik pękaczu stań do debaty.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:43 28-10-2018,   46%
Ja  i moi znajomi głosujemy na Pana Kulika, niech skończy się ten okres samowolki, miasto zadłużone na wszystko brakuje pieniędzy a  kotowski rozdawał swoim dodatkowe nagrody trzy razy w roku tzw. mikołajkowe, zajączkowe i wakacyjne i nie po tysiąc zł tylko dużo wyższe
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:45 28-10-2018,   44%
kulik wychodzi na ulice kot schował sie wratuszku i obiecuje niestwozone rzeczy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:48 28-10-2018,   82%
Na ulicy to jest kaszana!

Często kaszana jest tam i tu.

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:49 28-10-2018,   45%
 obiecuje poprawe  a co przez 12 lat robił niech sobie spodnie poprawi
odpowiedz   •   oceń :  
~Kasia, 15:50 28-10-2018,   55%
Światopogląd mysle ze Frydryk ma bliski KOTOWSKI.
Jakub stwórz koalicję z PiS. Wtedy dużo dobrego zrobicie. Wiele pomysłów zralizujecie dla nas mieszkańców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:51 28-10-2018,   49%
głosuje na kulika temu panu juz podziekujemy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:53 28-10-2018,   44%
niech jeszcze zrobi koferecje u prezesa na kolankach
odpowiedz   •   oceń :  
~Edmund, 15:54 28-10-2018,   57%
Kulik przegra
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:55 28-10-2018,   59%
kaszane to masz chyba w spodniach ciogle o tej kaszanie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:09 28-10-2018,   78%
Kto to ten kaszama?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:56 28-10-2018,   29%
Człowiek kaszana - ten co przez 12 lat wszystko czego nie dotknął to z****ł
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:03 28-10-2018,   43%
mówicie o debacie ;kto normalny chciałby prowadzić debate w nienormalnej telewizi
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:05 28-10-2018,   60%
kotowski na prezydenta ESCOBAR
odpowiedz   •   oceń :  
~Zxxzz, 16:13 28-10-2018,   64%
A może by warto zapytac dlaczego Pan Kulik nie chce wziąć udziału w debacie ? A może po prostu nie chcecie tego wiedzieć . Bo moi zdanie wyglada to tak media chyba tez są po jednej stronie
odpowiedz   •   oceń :  
~Zxxxzzzz, 16:14 28-10-2018,   53%
@~Zxxzz
Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść
Niepokonanym
Wśród tandety lśniąc jak diament
Być zagadką, której nikt
Nie zdąży zgadnąć nim minie czas
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:18 28-10-2018,   47%
@~Zxxxzzzz Kotowski jest ok
odpowiedz   •   oceń :  
~akk, 16:25 28-10-2018,   60%
Nie wiem, kto wygra te wybory, ale widzieć ten strach w oczach pislamistów - cudowne uczucie :-)))))))   ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:56 28-10-2018,   46%
@~akk Chyba strach w oczach rozsądnych Ostrołęczan
odpowiedz   •   oceń :  
~Kolo, 16:28 28-10-2018,   58%
Łukasz by sam na sobie postawił krzyżyk idąc do pisiowej tv na debatę. Wierzycie że kot nie znałby pytań??? Ja też nie. W TO szykowali podobna akcję. Będziemy mieli dobrego prezydenta, brawo Łukasz.
odpowiedz   •   oceń :  
~sss, 18:00 28-10-2018,   50%
@~Kolo Czyli jednak strach przed tym niby "ustawionymi pytaniami"...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:29 28-10-2018,   52%
kiedyś głosowałem na kotowskiego ale po ostatnich 2 kadecjach straciłem do niego zaufanie glosuje na kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 16:55 28-10-2018,   56%

Do ~Fan, 14:54 28-10-2018,   -

Cyt. "@~Anna - Kurpiowska Panna Aniu, Droga Aniu Słońce Ty Zacne Naszej Kurpiowskiej Krainy, Ostojo Intelektualna Prezydenta Stulecia (Tysiąclecie zajęte niestety) herbata malinowa jak najbardziej ukoi Twoje skołatane nerwy ale Melisa jest lepsza! I koniecznie Stoperan! Teraz bez recepty... To pozwoli przerwać trudy kampanii.  Ten ziołowo farmakologiczny duet zapewni Ci sukces! Wyzwoli nowe pokłady energii i optymizmu, spakujesz się na spokojnie w tobołek.... Nic nie umknie Twojej uwadze. Pamiętaj, ze pozostaje po Tobie tabun wiernych fanów.... Będzie Nam brakowało tych wzniosłych myśli... Pozdrawiam gorąco"

Dzień dobry!

Wsadź sobie w nos "dobre rady". Wypiłam chyba pełne wiadro Melisy i żadnych pożądanych skutków nie widzę. Jak byłam pobudzona, tak nadal jestem kłębkiem nerwów.  Na dodatek, od tych hektolitrów melisy, brzuch rozciągnął mi się do tego stopnia, że prawie dotyka do podłogi.  Zaiste, wyglądam jakbym była w ostatnim trymestrze ciąży. Jakimiś chemicznymi Stoperanami też nie mam zamiaru truć się. Na dolegliwości gastryczne stosuję ekologiczny napar z  jagód lub kieliszeczek Burgunda - zawsze mi pomaga.
Nie mam zamiaru wynosić się z miejsca swojej pracy. Swój "ciepły stołeczek" traktuję jako dożywotnią synekurę. Mam zamiar przebimbać na nim aż do emerytury, czyli jakieś... jakieś... dziesiątki lat.
Mimo, iż wyobraźnię mam rozwiniętą wyjątkowo szeroko, to jednak nie wyobrażam sobie, aby Ostrołęką rządził były eseldowiec, POsPOłu z  lokalnym działaczem partii POlszewickiej. Nie... nie... moi kochani, byłby to jakiś chichot historii, było by to za dużo, jak na moje skołatane nerwy. Odrzucam precz takie głupawe myśli.
Ostrołęczanie są ludźmi inteligentnymi i mądrymi - wierzę w nich - dlatego jestem pewna, iż w następną niedzielę wybiorą JANUSZA KOTOWSKIEGO na prezydenta swojego miasta...

Pozdrawiam... Życzę miłego wieczoru...

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:55 28-10-2018,   55%
Kulik to marionetka Selfiesticka Kleczkowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Sobek, 16:55 28-10-2018,   50%
Pogoncie toto jak w Myszyncu  pogonili
odpowiedz   •   oceń :  
~Ojciec Investor, 17:09 28-10-2018,   59%
Taki krasomówca wielkiego formatu, to może w toruńskiej rozgłośni robotę znajdzie?
Albo choć w łomzyńskiej.
Po 12 latach na gadki się zebrało?
odpowiedz   •   oceń :  
~hanka, 17:10 28-10-2018,   61%
Obiecuje poprawę w słuchaniu wyborców... no żesz k..a mać! Jak tak można mówić po 12 LATACH!? Do tej pory nie słuchał? Dajcie spokój, miał szansę na słuchanie. Panie KOTOWSKI, ilu inwestorów zewnętrznych (nie mówię o Narev), udało się SPROWADZIĆ do Ostrołęki? Jakie inwestycje zostały wykonane dla MŁODYCH ludzi, dla niepełnosprawnych? Chodzi o umożliwienie powstania nowych miejsc pracy! Po co to MUZEUM skoro nie ma infrastruktury zrobionej (trzeci most, obwodnica, cokolwiek)? Czy decydujesz Pan o tym, co ma być w kinie? Cenzurę wprowadzasz? Ja sobie nie życzę, żeby mnie ktoś UMORALNIAŁ! Wstyd na cały kraj! A propos... to skąd ta słynna reklamówka? Serio? Kasa w reklamówce? Z tacy, czy żebrów czy skąd? Wyjaśnione to, bo nie wiem? Idź Pan sobie cieciuj w muzeum...
odpowiedz   •   oceń :  
~akk, 18:45 28-10-2018,   60%
@~hanka Osoby niepełnosprawne w Polsce są traktowane źle, a w Ostrołęce to już całkiem po katolicku:-(((((. GDZIE W OSTROŁĘCE SĄ MIEJSCA PRACY CHRONIONEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Najlepiej to się urodzić, a potem można a nawet trzeba zdechnąć, bo nie ma za co żyć. Czy wiecie, że w Słupsku jest browar rzemieślniczy w którym pracują głównie osoby z niepełnosprawne umysłowo !!!! Można !!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 20:23 28-10-2018,   63%
@~akk
Dobry wieczór!

Zazdroszczę ci - możesz wyjechać do Słupska i pracę masz w kieszeni. (Tylko nie rozpij się)...

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:46 28-10-2018,   43%
@~Anna - Kurpiowska Panna Tak szanujesz niepełnosprawnych? Przepraszam za zdziwienie.... Poziom pogardy dla niepełnosprawnych pokazała Poseł Pawłowicz i Krynicka w czasie Ich protestu w Sejmie.... Przypomnij mi jaką Partie reprezentują? Czekaj.... to nie są Partyjne Koleżanki Prezydenta Kotowskiego? No popatrz.... Co za zbieg okoliczności?
odpowiedz   •   oceń :  
~łoś, 17:14 28-10-2018,   56%
Kotowski rządził 12lat !!!!!  Z czartoryskim 16 lat
Łatwo sprawdzić co zrobił dla Ostrołeki. Miał 3 kadencje . Nie zrobił nic. Zadne obietnice tego nie zmienią.  tym czasie klika PISowska opanowała miasto od góry do dołu. Czas z tym skończyć. Czas na równe szanse i na rozwój Ostrołeki. Najlepszy bedzie własnie kandydat BEZPARTYJNY który spokojnie dogada sie z władzami powiatu, województwa. Za rok wybory które PIS z duzym prawdopodobienstwem przegra. Warto mieć bezpartyjnego prezydenta. Może wreszcie uda sie pozyskac srodki na most i dokończyc obwodnicę. Jak można głosowac na Kotowskiego??? Ile razy staliscie  20 min w korku na most?? Ile wstydu sie najedlismy przy doniesieniach o cenzurze Kleru czy dzieciach przebranych za płody? Jak mozna zbudowac jedyny w Polsce basen bez dotacji i do tego za o 0.5m za krótki dlatego nie można rozgrywac na nim zawodów??  Na cholere nam muzeum za 30 milionów skoro dodając 10-20 milionów mozna za te pieniądze zrobić nowy most?  12 lat Kortowskiego to tylko dbanie o interesy kliki PISowskiej i nic dobrego dla Ostrołęki.  Głosuję na Kulika  - idzmy na wybory i zmienmy wreszcie nasze miasto z pisowskiego skansenu w nowoczesne, bezpartyjne, dobrze zarządzane i rozwijające sie miasto !!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:11 28-10-2018,   43%
@~łoś Kulik to zmieni miasto ale na gorsze.
Źle mu z oczu patrzy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:39 28-10-2018,   59%
Kotowski już zmienił na gorsze. Uwłaszczył PIS na mieniu miasta... Gorzej być nie może! Dość Programu Koryto+
odpowiedz   •   oceń :  
~andrzej, 17:02 30-10-2018,   -
@~łoś Popieram w 100 procentach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosia, 17:17 28-10-2018,   60%
Panie Łukasz jeśli to prawda, że wchodzisz w koalicje z PO to głosy mojej rodziny straciłeś. Tyle walki o zmianę w Ostrołęce, a teraz układy z kolejną partią ? Zawiodłam się!
Wstyd !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:40 28-10-2018,   54%
@~Gosia Tak to prawda. Mamy już koalicję postSLD z PO.
To taki nowy wymiar bezpartyjności
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjne miasto, 20:08 28-10-2018,   50%
Nie musi wchodzić w koalicję z PO PIS ma większość w radzie miasta 12 bezpartyjnych, PIS-8, PO-3. To koniec rządzenia partii w naszym mieście, dość układów, dość rozkazów od prezesów, bezpartyjni niezależni mogą więcej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:42 28-10-2018,   56%
@~bezpartyjne miasto Zwłaszcza że Sejmik jest zdecydowanie antyPISowski. Sypną grosza a zobowiązania rzadowe? Wycofają? Na jakiej podstawie? Źle głosujecie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:33 28-10-2018,   75%
A do tej pory sejmik sypał tu grosza.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:30 28-10-2018,   60%
@~Gosia Tak to prawda. Mamy już koalicję postSLD z PO.
To taki nowy wymiar bezpartyjności
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:17 28-10-2018,   54%
.... na poprawę już  za późno czas pakować się z Ratusza......., to już koniec obietnic nietrafionych i nie  spełnionych..
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:31 28-10-2018,   27%
że wchodzi wkoalicje to nie prawda wybiescie kulika to sie przekonacie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:37 28-10-2018,   60%
wymislił sobie na poczekaniu eskakade a co z plazą która wyglonda jak za króla swieczka  odmulili port isie chwalo ze wyremontowali ,fontanna w parku w ruinie ,muzeum wyklentych komu potrzebne
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 17:42 28-10-2018,   50%
panie Kulik ja już wiem dlaczego pan ucieka przed konfrontacja z Kotowskim.
Nie ma Pan żadnego doświadczenia w pracy samorządowej poza krytyka wszystkiego i wszystkiego
Nie ma pan żadnego zaplecza merytorycznego  ,które wsparło by pana w codziennej pracy
Nie ma pan jakichkolwiek kontaktów na szczeblu rządowym
z kim pan będzie chciał się spotykać w rządzie z Grzegorzem Schetyna totalna opozycja .I niech pan nie chowa Kleczkowskiego z PO ,pokażcie się i powiedźcie kto będzie rządził w Ostrołęce PO z byłymi członkami SLD i jeszcze kimś
jacy biznesmeni pana wspierają, czy życzą dobrze Ostrołęce?
panie Kulik rządzenie 50 tysięcznym miastem to nie sprzedaż  środków owadobójczych w sklepie rodziców to odpowiedzialność za nasze losy.I niech pan zdementuje informacje chodzące po mieście o tym ,ze zwolnicie wszystkich do sprzątaczek włącznie, zastąpicie stołówki prywatnym cateringiem, sprzątaczki prywatna firma sprzątająca , zlikwidujecie spółki miejskie i wprowadzicie biznesmenów z pana otoczenia,proszę powiedzieć czy to prawda?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:01 28-10-2018,   63%
@~wyborca I kto to mówi? reprezentant Kliki i Układu? Uwłaszczony na mieniu miasta? Przedstawiciel kasty "Nam się to po prostu należało!"? Koleś czy Członek? Jeszcze mało koryta? Za mało parkingów Kościelnych? Za mało muzeów i fuch dyrektora oraz kustoszy? za dużo mostów? Pycha i Szmal tak się powinna nazywać partia Prezydenta
odpowiedz   •   oceń :  
~X, 17:46 28-10-2018,   34%
"Szanuję ludzkie wybory.."
Chyba swoje, skrucha się pojawia jak może przegrać. Czas by inny się nachapał
odpowiedz   •   oceń :  
~Rozwalić układ, 19:39 28-10-2018,   55%
@~X Czas, aby odsunął watahę od koryta +, bo im się należy. mieszkańcy was wsadzili, mieszkańcy was wysadza. KULIK zostanie rozliczony za 5 lat.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:49 28-10-2018,   54%
kotowski niema doswiadczenia 12 lat rządził i co zrobił nic  a teraz chce sie poprawiać miał na to dośc czsu już starczy głosujcie na kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Kasia, 19:13 28-10-2018,   60%
nie poprawi się ten typ tak ma. Głosuję na KULIKA.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:07 28-10-2018,   36%
Zdejmij klapki z oczu.  
Rozejrzyj się do okola.
Ostrołęka się rozwija i pięknieje.
Spora w tym zasługa KOTOWSKI
odpowiedz   •   oceń :  
~pracujący, 20:09 28-10-2018,   70%
Lepiej się rozwinie bez Kotowskiego, w Zbawicielu szukają kościelnego da radę ma doświadczenie z ludźmi.
odpowiedz   •   oceń :  
~neutralny, 17:50 28-10-2018,   64%
Czy oni naprawdę myśleli, że wezmą Kulika do reżimowej telewizji i w kilka osób będą Go tam publicznie obrabiać.? Gawiedż miałaby radość.
odpowiedz   •   oceń :  
~ja, 17:50 28-10-2018,   59%
Głosuję na Kulika bo może coś się zmieni,i znikną układy i zakłamanie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:18 28-10-2018,   62%
A co on ma isc do TVP i dać po sobie jechać???? !!!!  Już Janusz  z Arkadiuszem pokazali swoje oblicze, nie dziwie się se Kulik nie debatuje z nim!!!  Ciekawe czy Janusz by się zgodził na debatę z mojej Ostrołęki????!!!!! W pierwszej turze się zgodził na debatę Łukasz ro raczej się nie boi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:28 28-10-2018,   48%
powiedział ze wybur jest jasny strzelił w 10 łukasz kulik
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:30 28-10-2018,   66%
panie łukaszu jesteśmy z panem  niedaj sie wciągnąć w te propogandowe banialuki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:38 28-10-2018,   67%
 jaka telewizjia taki prezydent
odpowiedz   •   oceń :  
~Pogonić go za tory, 18:57 28-10-2018,   64%
 
odpowiedz   •   oceń :  
~Wasaty Janusz, 19:01 28-10-2018,   59%
Warto było czekac  na ten PIS-owski kwik kwik kwik  prywatnych od koryta...
odpowiedz   •   oceń :  
~Lech, 19:21 28-10-2018,   57%
Głosuj na  Kuklika                                                                                                                                                                                            
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość nr 2, 19:37 28-10-2018,   66%
Kotowski  na koniec  miej honor którego nigdy nie miałeś. Zawsze byłeś na pasku rumianego. Podziękuj mu za wszystko za 12 lat własnej prosperity i wynieś się do Rozóg.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:40 28-10-2018,   50%
@~Gość nr 2 A ktoś ty i co wspólnego masz z honorem? Armia Czerwona wyszła ale potomki pozostały...? Może poszukaj krewnych za Uralem i sam się wynieś
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:40 28-10-2018,   32%
@~Gość nr 2 Sam się wynos.
Kotowski to dobry prezydent
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:48 28-10-2018,   30%
A Ty Skąd? Z SLD czy z PO?
odpowiedz   •   oceń :  
~temida, 20:03 28-10-2018,   59%
Aby nie z układu ostrołęckiego. Partia PIS was rozliczy, a winnych odda na rozszarpanie do ZIOBRY, będzie przykład dla innych.

Mieszkańcy na wybory rozliczyć, aby nie uniknęli sprawiedliwości.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:04 28-10-2018,   50%
Kulik pracuje w w sklepie Z zielenią to powinien do zielonych się zapisać do PSL.  No na ze Klzkowski go do Po  zapisał.  
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjni, 20:20 28-10-2018,   50%
A W TVPiS cały czas trąbią, że KULIK to bezpartyjny KURSKI chyba nie kłamie. Sprawdź.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:37 28-10-2018,   54%
A Wy ciągle to samo? Lepszy i Gorszy Sort? ten Gorszy to każdy kto nie głosuje zgodnie z linia Partii? Tak dzielicie ludzi? Kto nie z Nami ten SBek, Komuch, Rusek? Złodzieje tylko w PO i KODzie bo nie u Was prawda? Gdzie zniknął Macierewicz na czas kampanii? Wszak partyjny kolega Kotowskiego? Plujecie Nam w twarz a My mamy krzyczeć że deszcz pada?
odpowiedz   •   oceń :  
~Paweł, 21:53 28-10-2018,   60%
Kotowski do domu do rozog odmaszerować je za nasze pieniądze i podatki on już jest po 50 takie osoby powinni iść na emeryturę zastary już jest na prezenture powinien fotel i urząd miasta oddać młodszym  kradnie dług rośnie zaraz jego komornik sądowy drapnie za długi prezydenta miasta będzie mieli ale za kratkami a nie w urzędzie miasta
odpowiedz   •   oceń :  
~Moj głos, 20:05 28-10-2018,   46%
Ja głosuję na Kotowskiego, moje dzieci w pierwszej turze glosowaly na Jakuba, ale teraz mówią że w drugiej turze zagłosuja na Kotowskiego. Kulik dla mnie i moich dzieci nie jest odpowiednim czlowiekm na to stanowisko. Jak on będzie nas reprezentował? To już duża polityka, a nie sprzedawanie ziemi do ogródka u mamy.
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjne miasto Ostroł, 20:19 28-10-2018,   69%
@~Moj głos To będzie ostatni raz. Bezpartyjni, normalni ludzie, pracujący, uczący się, młodzi, matki, kobiety na KULIKA.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:33 28-10-2018,   62%
@~Moj głos Duża polityka a temat sprowadza się do słów Beaty Szydło "NAM SIĘ TO PO PROSTU NALEŻY!" czyli robota dla swoich i po układzie. Dojenie budżetu nazywane NAGRODAMI dla niepoznaki. Kompetencje nie ważne, ważna lojalność wobec Partii! Dzieci głosowały na Jakuba bo chcą zmian! Chcą pracy! A Ty chcesz im zapewnić status quo. Niech podziękują Tacie! jak roboty w Wawie będą szukać. pamiętasz Rosak Żebrowską i 50 tys wydane na jej obronę? Sprawa była z góry przegrana ale co tam....swojego bronimy! To warto te 50 tysi z Twoich podatków wywalić w powietrze... Tak wygląda PROFESJONALIZM Kotowskiego i Kliki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:31 28-10-2018,   56%
@~Moj głos Ta jasne... I tak się nie uda ten podstęp ;P
odpowiedz   •   oceń :  
~Julian, 20:15 28-10-2018,   34%
Kto normalny ogląda ten kanał
odpowiedz   •   oceń :  
~Piotr, 20:38 28-10-2018,   69%
P.Kotowski już więcej panu nie zaufam, doskonale pan zdawał sobie sprawę jaka jest sytuacja.Ale uażał pan ,że głupi lud to kupi a my mówimy dość!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Marcin Wu, 20:39 28-10-2018,   39%
O widzę czerwone bydło już kwiczy!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:53 28-10-2018,   58%
@~Marcin Wu CZERWONE BYDŁO jak nazywasz elektorat nie ma nic do stracenia. Może jedynie zyskać. Kwik słychać po stronie Kotowskiego i Ekipy która ma sporo do stracenia. Tyle Nagród może przejść koło nosa.... Tyle kasy można wydoić z publicznego.... Dlaczego???? Pyta Prezydent? Kościoły dofinansowane, parkingi zrobione a tu taki cios? A może chodzi o ta pogardę okazywaną Elektoratowi bez legitymacji partyjnej?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:03 28-10-2018,   42%
Prezydent to dobry człowiek.
Patrzy na człowieka a nie legitymację jak to robią czerwoni i zieloni.
Nie mierz czliwieka swoją miarą
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:25 28-10-2018,   45%
Co pokazał przez lat 12 obsadzając stołki eunuchami bez kompetencji ale z legitymacją. BMW! Bierny Mierny ale Wierny to hasło przewodnie PIS widzimy to każdego dnia! Na każdym kroku...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:11 29-10-2018,   50%
Co pokazał przez lat 12 obsadzając stołki eunuchami bez kompetencji ale z legitymacją. BMW! Bierny Mierny ale Wierny to hasło przewodnie PIS widzimy to każdego dnia! Na każdym kroku...
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurpś, 20:44 28-10-2018,   54%
Gdyby kontrkandydat się nie obawiał konfrontacji to by przybył do studia. Proste, zero programu, zero przygotowania, słowem totalną opozycja
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:58 28-10-2018,   57%
@~Kurpś USTAWKA... Tak miała wyglądać debata ;-) tvpIS NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z OBIEKTYWIZMEM....Skoro Morawiecki przyjeżdża ratować sytuację to myślicie że Kurski nie jest w to zaangażowany? Miała być porażka Kulika, pokazanie jego niekompetencji a wyszło jak zwykle...PIS NIE POTRAFI GRAĆ FAIR PLAY... Od zawsze...
odpowiedz   •   oceń :  
~tylko KULIK, 21:34 28-10-2018,   63%
@~Kurpś KULIK chciał debaty w TVN, nie udało się.
odpowiedz   •   oceń :  
~Antykomunista, 20:51 28-10-2018,   58%
Miał dyskutować... Gdyby się kontr kandydat stawił.moze coś by podyskutowali a tak co najwyżej z lustrem. Widać ktoś nie ma pojęcia o rządzeniu dla tego brak go w studio.
Panie Kotowski, musi Pan wygrać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:02 28-10-2018,   65%
@~Antykomunista O czym dyskutować z Betonem? Beton miał 12 lat by pokazać  co potrafi... A pokazał.... jak robić ustawkę
odpowiedz   •   oceń :  
~stanislaw, 21:07 28-10-2018,   34%
Ja wierzę że Pan Janusz Kotowski się nie boi bo wierzy że za nim najważniejszy w Ostrołęce pleban stoi ale go to za boli.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:17 28-10-2018,   50%
Ale śmiesznie wyłysiał hehe
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:19 28-10-2018,   50%
Bartosz Misiewicz...pamiętacie takiego Pana? Otoz był członkiem Rady Nadzorczej bodajże Energi w Ostrołęce, czyżby Kolega Pani Rosak Żebrowskiej? Mogę się mylić... Poszukacie to znajdziecie. Taka przyszłość widzi dla Nas PIS i Prezydent Kotowski...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:51 28-10-2018,   50%
Kulik przypomina mi Misiewicza.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:47 29-10-2018,   0%
To kolega Moniki. TEJ MONIKI.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:23 28-10-2018,   59%
Czartoryski Arkadiusz już purpurowy ze złości. Dwoi się i troi na fejsie bo mu się pozycja w Partii wymyka z rąk ;-) Miało byc cacy a wyszło jak zwykle. Już nawet nie zwraca uwagi na poziom, nie stara się zachować pozorów , adresuje wypowiedzi jedynie do betonowego elektoratu. Wymyka mu się zaplecze... A miało być jak rzekł Kurski "Ciemny lud wszystko kupi" ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~trudne chwile, 22:30 28-10-2018,   50%
Współczuje tłumaczenia tej porażki u prezesa. Koniec kariery bliski. A jeszcze trzeba będzie się tłumaczyć z afery reprywatyzacyjnej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:24 28-10-2018,   44%
Kulikowi się fajtnęło w pierwszej turze bo nikt go nie znał. Teraz się nie pokazuje bo boi się że wszystko zepsuje.
odpowiedz   •   oceń :  
~stanislaw, 21:26 28-10-2018,   67%
Informuje tych którzy jeszcze nie wiedzą że w powiecie koneckim w woj. świętokrzyskim zawiązała się po tych wyborach samorządowych koalicja PiS-u z SLD.Starosta z PiS-u a wicestarosta z SLD
odpowiedz   •   oceń :  
~sejmik, 21:39 28-10-2018,   31%
@~stanislaw Dobrze, że KULIK jest bezpartyjny. Na wiceprezydenta najlepiej wybrać kogoś z koalicji np. PSL Bodio, aby łatwiej dogadać się z sejmikiem mazowieckim, bo tam jest kasa dla miasta. PIS w mazowieckim jest skończony.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:50 28-10-2018,   70%
@~sejmik PiS w sejmiku mazowieckim jest skończony? Bzdura. W poprzedniej kadencji było 13 radnych PiS, teraz jest 24. W sejmiku jest jeden radny bezpartyjny i nie dogada się z sejmikiem. PO i PSL w sejmiku jest skończona.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:08 28-10-2018,   60%
Pogonic ten układ  z urzędu marszałkowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~ha ha ha, 22:24 28-10-2018,   34%
PSL + PO 26 głosów, PIS 24 głosów, bezpartyjny 1 głos

czyli 27 do 24 (nic nie macie do gadania w sejmiku) musi boleć co za porażka

Rzecznik PSL Jakub Stefaniak proszony o komentarz do słów Mazurek powiedział:

Pani Mazurek to może sobie swojego prezesa zmieniać, ale nawet jeśli zmienia sobie lidera z Kaczyńskiego na Myszkę Miki to i tak żadnych koalicji nie będzie

. Dodał, że "nie robi się koalicji z partią antysamorządową, a taką właśnie jest PiS".
odpowiedz   •   oceń :  
~Krzysztof, 23:10 28-10-2018,   45%
@~sejmik Kulik jest serduchem z SLD a nie bezpartyjny.Precz z Komuną
odpowiedz   •   oceń :  
~zaax, 21:29 28-10-2018,   47%
ja glosuje na szefa SLD
odpowiedz   •   oceń :  
~xXx, 21:36 28-10-2018,   59%
@~zaax Ja już nigdy nie zagłosuje na posła Czartoryjskiego z PIS. Za rok pożegna się z fotelem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Józio, 21:33 28-10-2018,   50%
Nie chciał debatować Kotowski z Kulikiem w 2014 to Kulik ma prawo potraktować obecnego prezydenta tak samo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:49 28-10-2018,   56%
@~Józio Jeśli już to swoich wyborców a nie Kotowskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:09 28-10-2018,   43%
Kotowski ma mój głos
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:10 28-10-2018,   45%
Tyle lat na paseczku pana Posła, jak to niektórzy lubią być podnożkami. A w szkole to pamietam jak Arek tylko z dziewczynami łaził, bo chłopaki go gonili precz od siebie. A msciwe toto i zajadłe . Z Bogiem na ustach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kszysztof, 23:06 28-10-2018,   38%
Kotowski na prezydenta Frydryk na wice ,a Kulik tam z kąd wyszedł do ogrodniczego kwiatki pielegnować.Bidula na debatę nie dotarł .Pewnie się zgubił w Warszawie.Nie głosuję na takiego bo jeszcze w ratuszu sie zgubi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Zwykły Mieszkaniec., 23:36 28-10-2018,   44%
@~Kszysztof Ja też za Kotowskim. Za dużo stracimy wszyscy głosując na innego kandydata.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:39 28-10-2018,   36%
Nie wierzę że na prawdę chcecie Kulika na prezydenta.
Ten człowiek ma być reprezentantem Ostrołęki???
Nie ten poziom.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 01:43 29-10-2018,   64%
głosuje na kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Kk, 04:55 29-10-2018,   63%
Kulik Kulik
odpowiedz   •   oceń :  
~Nawiedzony, 05:00 29-10-2018,   56%
Otoczył się nawiedzonymi typami i uważają się za najmądrzejszych i świętych. Zrobili z tego miasta dojno kontynuację.
odpowiedz   •   oceń :  
~NSZ-ciak, 05:02 29-10-2018,   60%
Nasi dziadowie walczyli z czerwoną zarazą w szeregach AK,WiN,NSZ, NZW ogień wolności i niepodległości płonał żywy na Białostocczyźnie, Łomżyńskim, Ostrołęckim, Lubelskim, Siedleckim, Rzeszowskim. Mój dziadek , który wojował z zaraza czerwoną jest przerażony że z Ostrołęki chcecie.zrobic kołchoz. Ocknijcie się!
Quo Vadis Ostrołęko?!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:16 29-10-2018,   38%
@~NSZ-ciak Dziadek krowy i konie chłopom uwalniał? Nie martw się będzie miał gablotkę w muzeum...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:50 29-10-2018,   -
@~NSZ-ciak Dziadek krowy i konie chłopom uwalniał? Nie martw się będzie miał gablotkę w muzeum...
odpowiedz   •   oceń :  
~Wolontariat, 05:22 29-10-2018,   34%
Kasa premie kasa premie kasa premie kasa premie kasa premie
odpowiedz   •   oceń :  
~Kościuszki, 05:36 29-10-2018,   20%
Chyba czas na Normalność finanse so jawne, dość przekazywania terenów w centrum miasta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:43 29-10-2018,   20%
Jeżeli ktoś miał wątpliwości czy komitet Frydryka to PIS-BIS, to już nie ma.
Frydryk to PiS-BiS
e-ostroleka to pisiowa Trybuna Ludu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:00 29-10-2018,   100%
Po czym wnosisz, leszczu?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:46 29-10-2018,   0%
Po Twojej reakcji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:52 29-10-2018,   100%
pytam serio, kretynie, nie czas na żarty
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:55 29-10-2018,   100%
już entliczki pentliczki i selfiesticzki myślą że wszyscy będą na ich temat peany wypisywać. Hehe zdziwicie się chłopaki :)
odpowiedz   •   oceń :  
~taka prawda, 08:01 29-10-2018,   50%
Kulk na ciecia a nie na prezydenta on niema zielonego pojecia o rzadzeniu zrobi z Ostroleki ZASCIANEK
odpowiedz   •   oceń :  
~chciwy na władzę i pinięd, 14:30 29-10-2018,   -
@~taka prawda Już mianowaliście jednego ciecia z pensją prezesa. Nota bene byłego ławnika w sądzie pracy, który to sąd winien się do dupy teraz dobrać.
O ZUSie nie wspomnę. Zostaję z nadzieją, że lokatorzy w OSM o swoje się upomną.
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 08:03 29-10-2018,   29%
GLOSUJEMY NA CZLOWIEKA KTORY MA KOMPETENCJE DO RZADZENIA NA KOTOWSKIEGO
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:03 29-10-2018,   34%
Tylko Kotowski   ,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:09 29-10-2018,   50%
Poznalismy Kotowskiego jest dobrym prezydentem. A znasz Kulika i Kleczkowskieo radze za czerpnoc  informacji
odpowiedz   •   oceń :  
~Pi, 08:48 29-10-2018,   40%
Janusz Kotowski Prezydentem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Iza, 09:03 29-10-2018,   100%
Obawiałam się od dawna, że Ostrołęka to ciemnogród, a teraz wiem, że jest tutaj duża grupa inteligentnych, niezależnych ludzi, która może wiele zmienić, stop PIS!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Dojna zmiana, 09:28 29-10-2018,   100%
Słychać kwik świń odrywanych od koryta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:35 29-10-2018,   0%
Tylko Janusz, tylko Kotowski
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:54 29-10-2018,   0%
Nie wierzę że na prawdę chcecie Kulika na prezydenta.
Ten człowiek ma być reprezentantem Ostrołęki???
Nie ten poziom.
odpowiedz   •   oceń :  
~Skorpion, 11:59 29-10-2018,   100%
Ło matko kotowski  żałuje za grzechy i obiecuje poprawę  jak przy spowiedzi. Dostanie rozgrzeszenie  i dalej będzie te same grzechy popełniał  bo taki KATOLIK to tak ma. Ostrołęko nie daj sie nabrać
odpowiedz   •   oceń :  
~j, 12:55 29-10-2018,   100%
Panu juz dziękujemy. Obiecanki i cacanki a  moherowym beretom radość....
Wystaczy- pokazał Pan na co pana stać....czas na zmiany....
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:05 29-10-2018,   -
Kulik z ,,bezpartyjnego SLD
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:11 29-10-2018,   -
Kulik nie ma nic do zaoferowania oprocz pomowien i plotek z komentarzy na MO . Robi to co w czy jest najlepszy czyli 4 lata nic a przed wyborami pokazuje sie i znow znika . Nawet nie odpowiada na pytania do zadawania ktorych sam zacheca .
Zenada
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:15 29-10-2018,   -
Kulik i Kleczkowski to zadni wladzy ,,liski" co to zmienili ,,barwy " , czyli przeszli w tryb bezpartyjnosci .
Niech publicznie pokaza rezygnacje z przynaleznosci do PO i SLD
odpowiedz   •   oceń :  
~Handlowiec, 14:33 29-10-2018,   -
Nieubłaganie funkcjonują prawa rynku...
W obi ceny taczek poszły mocno w górę. Popyt się zwiększył to sprzedawcy zwęszyli biznes.
odpowiedz   •   oceń :  
~Amen, 20:21 29-10-2018,   100%
Kotowski to pis a to PZPR bis, rozmowa z nim to narażenie się na kątakt z wirusem kaczyzm. Z nimi się nie rozmawia bo to kłamcy, pisowiec jak mówi dzień dobry to kłamie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Walczymy z pisem do końca, 20:26 29-10-2018,   -
Ostrołęczanie to walka pisu z antypisem, wszystkie ręce na pokład jest jedyna szansa od dwónastu lat by pogonić z miasta pis, liczy się każdy głos. Ty możesz pokonać pis weź w tym udział, może nie będzie lepiej ale nie będzie pisu i kotowskiego wszystko jest lepsze niż to co jest.
odpowiedz   •   oceń :  
~Obserwator, 22:16 29-10-2018,   100%
Dlaczego nie ma reklamy Janusza Kotowskiego na Mojej Ostrołęce a jest tylko na eOstrołęce ? Czyżby Bezpartyjne Miasto Frydryka, Mierzejewskiego i Łuby to PiS-BiS ?
odpowiedz   •   oceń :  
~andrzej, 16:51 30-10-2018,   -
@~Obserwator Trafne spostrzeżenie.
odpowiedz   •   oceń :  
~andrzej, 16:44 30-10-2018,   -
Jeżeli komuś zależy na zachowaniu tradycji kościoła dzieleniu się z nim dobrami materialnymi to Pan Kotowski jest idealny. Podatnik jest jednak obciążony. W Ostrołęce jest wiele do zrobienia, chociażby rozwiązanie komunikacji między jedną i drugą stroną Narwi. Od lat wiedziano o tym. Jest to tylko jeden z wielu elementów zaniechania. Wiem co mówię. Pracowałem w ratuszu. Jeżeli chodzi o ideologię to sławetna zasada PIS u jest taka, że kto nie jest z nami ten jest przeciwko nam. W Ostrołęce jest dokładnie tak samo. Dyscyplinarną rolę W Urzędzie pełni kolega prezydenta z takim samym wykształceniem o profilu katecheta. W związku z tym nie wierzę w wielki potencjał kadry zarządzającej.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~Gość, 12:24 28-10-2018,   68%
Poprawa????


Po 12 latach???


Dopiero gdy grunt się pali pod nogami???


Kończ waść, wstydu oszczędź.

CZAS NA ZMIANĘ!!! LUDZIE OGARNIJCIE SIE, 12 LAT TO SZMAT CZASU A 17 TO JUŻ ZDECYDOWANIE ZA DUŻO!!!
odpowiedz   •   oceń :  
Zobacz również