Ostrołęka, 31 sierpnia 2017, 13:03

Kto zostanie prezydentem Ostrołęki w 2018 roku?

12
3
61
Kotowski, Kulik, Popielarz, Kleczkowski, Kubeł, Augustyniak – to tylko kilka z nazwisk pojawiających się w kuluarowych rozmowach w kontekście wyborów samorządowych, które odbędą się w 2018 roku. Pytamy naszych czytelników: na kogo zagłosujecie?

Już za rok wybierzemy na nową kadencję wójtów, prezydentów, burmistrzów, sołtysów oraz rady miast, gmin, powiatów a także członów sejmików wojewódzkich. Po wzmożonej aktywności niektórych z lokalnych działaczy i samorządowców już czuć, że lada chwila kampania wyborcza ruszy pełną parą. Kilkoro z ostrołęckich radnych i przyszłych kandydatów ewidentnie rozpoczęło już pracę nad przyciągnięciem do siebie elektoratu. Poniższe zestawienie prosimy potraktować jako swoiste „political fiction”. Nie mamy obecnie żadnych oficjalnych informacji o ewentualnych kandydatach oraz kształcie przyszłych list wyborczych. Kto może powalczyć o fotel prezydenta Ostrołęki?

Wszystko wskazuje na to, że murowanym kandydatem Prawa i Sprawiedliwości będzie rządzący od trzech kadencji obecny prezydent Janusz Kotowski. – Dopóki nie mamy zmian w prawie, wielkich niespodzianek nie przeczuwam – stwierdza Daniel Milewski, poseł PiS i koordynator okręgowy w wyborach samorządowych. Choć na liście kandydatów PiS przewijały się także nazwiska takie jak Czartoryski, Juchniewicz czy Stańczyk, to wszystko wskazuje na to, że po raz kolejny na wyborczej karcie znajdzie się nazwisko prezydenta Kotowskiego.

W walkę o fotel prezydenta zapewne włączy się także oponent Kotowskiego z poprzednich wyborów – Łukasz Kulik (obecnie radny niezrzeszony). Po jego wzmożonej aktywności podczas obrad sesji Rady Miasta wnosić możemy, że rozpoczął on już swoją kampanię. Kulik nie ustaje w krytyce prezydenta Kotowskiego, lecz ostatnio przegrał z nim proces – sąd uznał, że komentarze internetowe radnego były pomówieniami. Prezydent pomawiający w komentarzach? Brzmi to niezbyt dumnie, ale próbować warto.

O głosy elektoratu zaczął zabiegać już obecny radny Maciej Kleczkowski. Jest on bardzo aktywny na Facebooku, gdzie wrzuca archiwalne zdjęcia całego regionu, a także transmituje na żywo ważne wydarzenia. Ma to na celu budowanie sobie bazy osób lubiących profil, by później z tego grona pozyskiwać osoby głosujące w wyborach. Pozostaje tylko czekać aż Kleczkowski oficjalnie ogłosi swój zamiar kandydowania. Według nas, jest to nieuniknione. Co ciekawe, radny także od jakiegoś czasu odcina się od Platformy Obywatelskiej. Lokalnie w jej sprawy angażują się m.in. bracia Popielarzowie, a Kleczkowskiego zabrakło np. na protestach przeciwko reformie sądownictwa, czyli flagowym projekcie lokalnej Platformy. Czy to początek budowania własnego komitetu? Możliwe, ale przeszłości w PO nie da się już wymazać z życiorysu.

W wyborach samorządowych z 2014 roku o fotel prezydenta ubiegał się m.in. Mariusz Popielarz. Niewykluczone, że cztery lata później również przystąpi on do rywalizacji o fotel prezydenta. Był on bowiem jednym z organizatorów protestów przed sądami, także aktywnie uczestniczył w ogólnopolskich protestach pod szyldem Platformy Obywatelskiej. Tak duża partia powinna mieć w Ostrołęce swojego kandydata, a nie wiadomo czy wciąż można liczyć na wspomnianego już Kleczkowskiego.

Kandydować może także Mirosław Augustyniak – radny wojewódzki, który w przeszłości ubiegał się bez powodzenia już o fotel prezydenta Ostrołęki. Co ciekawe w 2015 roku kandydował także na stanowisko prezesa Polskiego Stronnictwa Ludowego. Ten chwilowy epizod w mediach ogólnopolskich mógł sprawić większe zainteresowanie jego osobą, a co za tym idzie – można to wykorzystać w kampanii wyborczej. Tylko czy Mirosław Augustyniak zdecyduje się na kolejny start w wyborach, w których nie będzie faworytem?

Osobą, która mogłaby sporo namieszać w wyborczym kotle, mógłby być Stanisław Kubeł - starosta ostrołęcki od 1999 roku. Były wójt gminy Kadzidło, wicewojewoda ostrołęcki, a ostatnio starosta to bezpartyjny samorządowiec, co niewątpliwie jest jego atutem. W powiecie ostrołęckim może poszczycić się wieloma sukcesami, ale każdy polityk poszukuje nowych wyzwań. Po 18 latach bycia starostą ostrołęckim może nadszedł czas na krok dalej? Jeżeli Stanisław Kubeł zdecyduje się na start, będzie jednym z najlepiej wykształconych kandydatów na prezydenta - posiada on bowiem tytuł naukowy doktora nauk rolniczych.

Zachęcamy do dyskusji w komentarzach: kogo widzicie w fotelu prezydenta Ostrołęki od 2018 roku? Zagłosujcie także w naszej sondzie. Czekamy na Wasze opinie.

SONDA ZAKOŃCZONA - zobacz wyniki

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Robert , 11:21 31-08-2017,   -
Mam nadzieję, że pan starosta zdecyduje się kandydować. Miałby mój głos.
odpowiedz   •   oceń :  
~JFK , 11:42 31-08-2017,   -
Powinien wystartować ktoś niezależny od tego całego towarzystwa
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:43 31-08-2017,   -
Kubeł jest niezależny, bezpartyjny, dużo osiągnął w powiecie. Zagłosuję na niego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:56 31-08-2017,   -
Jedyny słuszny wybór to Łukasz Kulik, natomiast gdyby on nie startował to zagłosowałbym na Kleczkowskiego.

Mam nadzieję że Ostrołęka się wreszcie obudzi i wywali na zbity p... Kotowskiego który zamiast budować nam trzeci most buduje muzeum...
odpowiedz   •   oceń :  
~ddv , 12:10 31-08-2017,   -
[quote= ]Jedyny słuszny wybór to Łukasz Kulik, natomiast gdyby on nie startował to zagłosowałbym na Kleczkowskiego.

Mam nadzieję że Ostrołęka się wreszcie obudzi i wywali na zbity p... Kotowskiego który zamiast budować nam trzeci most buduje muzeum... [/quote]

Chyba śnisz. Co Ci oferuje komentator z SLD Kulik lub platformers Kleczkowski? Przecież to żadna zmiana, PiS SLD PO jedno zło. Tu trzeba bezpartyjnych ludzi, więc liczę na starostę
odpowiedz   •   oceń :  
~Misio , 12:13 31-08-2017,   -
Nie wierze że jeszcze ktoś na Kotowskiego zagłosował ludzie pamiętajcie się.  Maciej liczymy na Ciebie
odpowiedz   •   oceń :  
~Chłodnym okiem , 12:41 31-08-2017,   -
Kotowski przerasta o klasę wszystkich pozostałych. Kubeł bezparyjny? Raczej POlityczny lawirant, który jeszcze niedawno chodził pod rękę z Platformą, a dziś biega za wojewodą z PiSem. I jeszcze jedno: prezydent to nie wszystko. Z kim będzie rządził, jeżeli nie będzie miał większości w Radzie Miasta? A tej poza Kotowskim łatwo nie uzyska nikt, oznaczałoby to więc paraliż podobny do tego w Rzekuniu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:41 31-08-2017,   -
Czas skończyć z partyjniakami mówicie
I wymieniacie Kulika z Sld i Kleczkowskiego z Po
Jak dla mnie tylko Kubeł z tych co są
Bezpartyjny samorząd!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:57 31-08-2017,   -
[quote=Chłodnym okiem ]Kotowski przerasta o klasę wszystkich pozostałych. Kubeł bezparyjny? Raczej POlityczny lawirant, który jeszcze niedawno chodził pod rękę z Platformą, a dziś biega za wojewodą z PiSem. I jeszcze jedno: prezydent to nie wszystko. Z kim będzie rządził, jeżeli nie będzie miał większości w Radzie Miasta? A tej poza Kotowskim łatwo nie uzyska nikt, oznaczałoby to więc paraliż podobny do tego w Rzekuniu. [/quote]
Był członkiem PO czy PIS? to bezpartyjny. Po prostu chłop umie się z każdym dogadać, czego nie można powiedzieć o Kotowskim.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęczanin , 13:04 31-08-2017,   -
Kulik? Ten zadymiarz? Już go sobie nie wyobrażam na tym stanowisku. Miał ostatnią szansę w poprzednich wyborach, wtedy jeszcze go tak dobrze nie poznałem. Popielarz z PO? Przecież ta partia istnieje tylko do samorządówki, potem znika na zawsze, to samo PSL. Kleczkowski, już to wie, ale jakie on ma na razie zaplecze. Tak, Kubeł, to największy rywal Kotowskiego - ma wszędzie układy i już dobrze ustawił rodzinę - tyle że cały ten cukierkowy świat pryśnie jak tylko stanie się prezydentem, zaczną pisać o żonach i kochankach - po co mu to ? No św. Kotowski, trzy kadencje na mierną z plusem, ale z uwagi na sytuację w kraju tym razem to będzie przymusowy wybór - nie mam wyjścia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:36 31-08-2017,   -
idę o zakład, że 3/4 pracowników UM zamieniłoby teraz Kotowskiego na Kubła. Reszta też, ale to kierownicy i boją się że polecą ze stołków. Nie ma obaw - Kubeł nie zwalnia jak nie ma potrzeby. Potrafi współpracować z każdym, czego przykładem jest choćby wojewoda mazowiecki - gość z PiS-u a z Kubłem ma lepszy układ niż z Kotowski (też z PiS-u)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:44 31-08-2017,   -
[quote=Ostrołęczanin ]Kulik? Ten zadymiarz? Już go sobie nie wyobrażam na tym stanowisku. Miał ostatnią szansę w poprzednich wyborach, wtedy jeszcze go tak dobrze nie poznałem. Popielarz z PO? Przecież ta partia istnieje tylko do samorządówki, potem znika na zawsze, to samo PSL. Kleczkowski, już to wie, ale jakie on ma na razie zaplecze. Tak, Kubeł, to największy rywal Kotowskiego - ma wszędzie układy i już dobrze ustawił rodzinę - tyle że cały ten cukierkowy świat pryśnie jak tylko stanie się prezydentem, zaczną pisać o żonach i kochankach - po co mu to ? No św. Kotowski, trzy kadencje na mierną z plusem, ale z uwagi na sytuację w kraju tym razem to będzie przymusowy wybór - nie mam wyjścia. [/quote]

Kotowski - nie (bo przez 12 lat nie zdołał wyremontować JEDYNEGO mostu
Kulik - nie (bo nie lubię damskich bokserów)
Kleczkowski - nie (bo nie szanuję alkoholików)
Popielarz - nie (bo jeden taki już jest - w Słupsku - i styka)
Augustyniak - nie (bo mam już rower)
Kubeł - TAK (bo jeżdżę czasem po powiatowych drogach, widzę powiatową infrastrukturę, szkoły - i to wszystko jest z głową, po gospodarsku)
Starosto, masz mój głos!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:22 31-08-2017,   -
Myślicie, że Kubłowi będzie się chciało sprzątać ten syf po poprzedniku?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:28 31-08-2017,   -
[quote= ][quote=Ostrołęczanin ]Kulik? Ten zadymiarz? Już go sobie nie wyobrażam na tym stanowisku. Miał ostatnią szansę w poprzednich wyborach, wtedy jeszcze go tak dobrze nie poznałem. Popielarz z PO? Przecież ta partia istnieje tylko do samorządówki, potem znika na zawsze, to samo PSL. Kleczkowski, już to wie, ale jakie on ma na razie zaplecze. Tak, Kubeł, to największy rywal Kotowskiego - ma wszędzie układy i już dobrze ustawił rodzinę - tyle że cały ten cukierkowy świat pryśnie jak tylko stanie się prezydentem, zaczną pisać o żonach i kochankach - po co mu to ? No św. Kotowski, trzy kadencje na mierną z plusem, ale z uwagi na sytuację w kraju tym razem to będzie przymusowy wybór - nie mam wyjścia. [/quote]

Kotowski - nie (bo przez 12 lat nie zdołał wyremontować JEDYNEGO mostu
Kulik - nie (bo nie lubię damskich bokserów)
Kleczkowski - nie (bo nie szanuję alkoholików)
Popielarz - nie (bo jeden taki już jest - w Słupsku - i styka)
Augustyniak - nie (bo mam już rower)
Kubeł - TAK (bo jeżdżę czasem po powiatowych drogach, widzę powiatową infrastrukturę, szkoły - i to wszystko jest z głową, po gospodarsku)
Starosto, masz mój głos!! [/quote]
Wygra ten, który ma lepszą ekipę.

Powiat miał dotacje z zewnątrz, więc ma lepsze drogi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:59 31-08-2017,   -
[quote= ][quote= ][quote=Ostrołęczanin ]Kulik? Ten zadymiarz? Już go sobie nie wyobrażam na tym stanowisku. Miał ostatnią szansę w poprzednich wyborach, wtedy jeszcze go tak dobrze nie poznałem. Popielarz z PO? Przecież ta partia istnieje tylko do samorządówki, potem znika na zawsze, to samo PSL. Kleczkowski, już to wie, ale jakie on ma na razie zaplecze. Tak, Kubeł, to największy rywal Kotowskiego - ma wszędzie układy i już dobrze ustawił rodzinę - tyle że cały ten cukierkowy świat pryśnie jak tylko stanie się prezydentem, zaczną pisać o żonach i kochankach - po co mu to ? No św. Kotowski, trzy kadencje na mierną z plusem, ale z uwagi na sytuację w kraju tym razem to będzie przymusowy wybór - nie mam wyjścia. [/quote]

Kotowski - nie (bo przez 12 lat nie zdołał wyremontować JEDYNEGO mostu
Kulik - nie (bo nie lubię damskich bokserów)
Kleczkowski - nie (bo nie szanuję alkoholików)
Popielarz - nie (bo jeden taki już jest - w Słupsku - i styka)
Augustyniak - nie (bo mam już rower)
Kubeł - TAK (bo jeżdżę czasem po powiatowych drogach, widzę powiatową infrastrukturę, szkoły - i to wszystko jest z głową, po gospodarsku)
Starosto, masz mój głos!! [/quote]
Wygra ten, który ma lepszą ekipę.

Powiat miał dotacje z zewnątrz, więc ma lepsze drogi. [/quote]

Ekipa Kotowskiego się rozsypuje jak stary most

Powiat miał dotację bo umie je pozyskać, czemu miasto nie ma? Bo nie umie pozyskiwać...
odpowiedz   •   oceń :  
~Jackson , 15:55 31-08-2017,   -
Kotowski się skończył w tej kadencji. Już w poprzednich wyborach Kulik prawie utarł mu nosa. Ale teraz Kulik bez szans po aferze z komentarzami w internecie, w kampanii wyborczej to g..no wypłynie i będzie śmierdzieć. Nikt poważny nie zagłosuje na niego bo to niepoważne żeby polityk był skazany za komentarze w internecie.

Kleczkowski - PełO, trzeba mieć braki w samodzielnym rozumowaniu żeby głosować na schetyniarzy. Dlatego w tej sondzie też oddałem głos na pana Kubła. Wystarczy wyjechać na drogi i wiadomo gdzie kończy się Ostrołęka a zaczyna powiat. Jeżeli starosta będzie chciał kandydować, a licze na niego, bo jak nie on to znowu JK wygra, to ma głos mój i mojej rodziny
odpowiedz   •   oceń :  
~Max33 , 16:00 31-08-2017,   -
Tylko pan starosta Kubeł.
o ile wystartuje.
Bo wiem ze nie pała do startu mega szkoda.Mial by moj i nie tylko mój glos.
odpowiedz   •   oceń :  
~Golanka , 16:01 31-08-2017,   -
[quote=Jackson ]Kotowski się skończył w tej kadencji. Już w poprzednich wyborach Kulik prawie utarł mu nosa. Ale teraz Kulik bez szans po aferze z komentarzami w internecie, w kampanii wyborczej to g..no wypłynie i będzie śmierdzieć. Nikt poważny nie zagłosuje na niego bo to niepoważne żeby polityk był skazany za komentarze w internecie.

Kleczkowski - PełO, trzeba mieć braki w samodzielnym rozumowaniu żeby głosować na schetyniarzy. Dlatego w tej sondzie też oddałem głos na pana Kubła. Wystarczy wyjechać na drogi i wiadomo gdzie kończy się Ostrołęka a zaczyna powiat. Jeżeli starosta będzie chciał kandydować, a licze na niego, bo jak nie on to znowu JK wygra, to ma głos mój i mojej rodziny [/quote]
Starostwo w komentarzowym natarciu:)) Poczekajcie chwilę na "kwiatki" pana Kubła. Trochę napisał już wójt Łukaszewski, ale to wierzchołek lodowej góry.
odpowiedz   •   oceń :  
~ter , 16:03 31-08-2017,   -
[quote=Golanka ][quote=Jackson ]Kotowski się skończył w tej kadencji. Już w poprzednich wyborach Kulik prawie utarł mu nosa. Ale teraz Kulik bez szans po aferze z komentarzami w internecie, w kampanii wyborczej to g..no wypłynie i będzie śmierdzieć. Nikt poważny nie zagłosuje na niego bo to niepoważne żeby polityk był skazany za komentarze w internecie.

Kleczkowski - PełO, trzeba mieć braki w samodzielnym rozumowaniu żeby głosować na schetyniarzy. Dlatego w tej sondzie też oddałem głos na pana Kubła. Wystarczy wyjechać na drogi i wiadomo gdzie kończy się Ostrołęka a zaczyna powiat. Jeżeli starosta będzie chciał kandydować, a licze na niego, bo jak nie on to znowu JK wygra, to ma głos mój i mojej rodziny [/quote]
Starostwo w komentarzowym natarciu:)) Poczekajcie chwilę na "kwiatki" pana Kubła. Trochę napisał już wójt Łukaszewski, ale to wierzchołek lodowej góry. [/quote]

Lepsze kwiatki od starosty niż wieniec pogrzebowy od obecnej ekipy.
odpowiedz   •   oceń :  
~0-29 , 16:14 31-08-2017,   -
Słaby pomysł aby alkoholik, z kolejna kobietą może nawet kolejną żoną startował w wyborach. Jak facet nie ma jaj zostawia żonę, dzieci i szczęście daje wóda to prezydent z niego żaden. Tacy ludzie to odnaleźć się mogą w internecie jakiś Facebook, jakieś fotki taki świat oderwany od rzeczywistości.
odpowiedz   •   oceń :  
~no , 16:47 31-08-2017,   -
Kleczkowski ma mój głos.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marian , 16:55 31-08-2017,   -
Ja tez głosuję na Kleczkowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Żyto , 16:58 31-08-2017,   -
Kleczkowski to ten wzorowy ojciec, dzielny polityk PO ?!
odpowiedz   •   oceń :  
~997 , 16:59 31-08-2017,   -
A damski bokser poważnie chce startować ? Do ilu razy sztuka ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Fakty , 17:30 31-08-2017,   -
Zagadka: ilu z zaproponowanych dobsondy kandydatów ma pierwszą żonę:) Ilu ma drugą albo kolejną? Jak traktowali swoje żony? Warto żeby wyborcy poznali i tę stronę osób publicznych. A kwiatków tu sporo
odpowiedz   •   oceń :  
~Kobieciarze , 17:39 31-08-2017,   -
Fakty: uwierz mi, pod latarnią najciemniej. Takimi kategorami myśląc to żaden z tych kandydatów się nie nadaje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kibic , 17:44 31-08-2017,   -
najbardziej czysty jest Kubeł z nich wszystkich. Starosto wystartuj a pozamiatasz Jk. Czekamy na to
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:48 31-08-2017,   -
[quote=Fakty ]Zagadka: ilu z zaproponowanych dobsondy kandydatów ma pierwszą żonę:) Ilu ma drugą albo kolejną? Jak traktowali swoje żony? Warto żeby wyborcy poznali i tę stronę osób publicznych. A kwiatków tu sporo [/quote]
Ilu z zaproponowanych ma kochankę z którą spędza weekendy ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Hm , 18:00 31-08-2017,   -
Ale pieniędzy w reklamowce w prywatnym mieszkaniu nie trzymal
odpowiedz   •   oceń :  
~Jarokibic , 18:12 31-08-2017,   -
A ja Wam powiem tak: gowno was obchodzi co kandydat robi prywatnie. Odsunac kosciol od polityki, bo ksieza tez jezdza gdzie nie trzeba. O człowieku swiadcza czyny. Powiat sie rozwija. Stawiam na Kubła.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:15 31-08-2017,   -
[quote=Fakty ]Zagadka: ilu z zaproponowanych dobsondy kandydatów ma pierwszą żonę:) Ilu ma drugą albo kolejną? Jak traktowali swoje żony? Warto żeby wyborcy poznali i tę stronę osób publicznych. A kwiatków tu sporo [/quote]

W dobre tony uderzasz - ciekawe, który z powyższych kandydatów przejdzie twój test? Jestem w 100% pewien, że żaden. Absolutnie żaden...
odpowiedz   •   oceń :  
~kamil; , 18:41 31-08-2017,   -
przecież w tym miescie wszystko się sypie,w jakim stanie są ulice...
odpowiedz   •   oceń :  
~tren , 19:20 31-08-2017,   -
tylko kotowski most zaczety ulice sie robia sport rozwija sie mega i pis i jego 500 plus wkoncu pozwoliło mi zabrac dzieci na wakacje i zyc jak człowiek godnie
odpowiedz   •   oceń :  
~Artur , 20:10 31-08-2017,   -
Niesamowity człowiek. pan Janusz Kotowski. Każdy może z nim porozmawiać i na pewno Go wysłucha, do rany przyłuż a sie zagoji. W kazdym mieście życze by choćby na 50tys mieszkańców był tak wspaniały człowie jak Pan Janusz K.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:19 31-08-2017,   -
[quote=Fakty ]Zagadka: ilu z zaproponowanych dobsondy kandydatów ma pierwszą żonę:) Ilu ma drugą albo kolejną? Jak traktowali swoje żony? Warto żeby wyborcy poznali i tę stronę osób publicznych. A kwiatków tu sporo [/quote]

Oto komentarz typowego wyborcy PiS
odpowiedz   •   oceń :  
~Krótko , 20:24 31-08-2017,   -
[quote=Jarokibic ]A ja Wam powiem tak: gowno was obchodzi co kandydat robi prywatnie. Odsunac kosciol od polityki, bo ksieza tez jezdza gdzie nie trzeba. O człowieku swiadcza czyny. Powiat sie rozwija. Stawiam na Kubła. [/quote]
A mnie obchodzi, bo jak prywatnie kręci, oszukuje, nie szanuje żony to tym bardziej będzie nieuczciwy wobec ludzi. Sumienie ma się jedno, nie zostaje za drzwiami w domu jak się idzie do pracy. Dlatego dla mnie kandydat powinien stanąć z otwartą przyłbicą i pokazać co za nim stoi także w życiu rodzinnym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:05 31-08-2017,   -
Pan Kubeł  ma największe szansę na wygraną.Prawdziwy gospodarz  i doświadczony samorządowiec.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:06 31-08-2017,   -
[quote=Krótko ][quote=Jarokibic ]A ja Wam powiem tak: gowno was obchodzi co kandydat robi prywatnie. Odsunac kosciol od polityki, bo ksieza tez jezdza gdzie nie trzeba. O człowieku swiadcza czyny. Powiat sie rozwija. Stawiam na Kubła. [/quote]
A mnie obchodzi, bo jak prywatnie kręci, oszukuje, nie szanuje żony to tym bardziej będzie nieuczciwy wobec ludzi. Sumienie ma się jedno, nie zostaje za drzwiami w domu jak się idzie do pracy. Dlatego dla mnie kandydat powinien stanąć z otwartą przyłbicą i pokazać co za nim stoi także w życiu rodzinnym.  [/quote]

Czyli Kotowski nie?
odpowiedz   •   oceń :  
~~~~~~~~~~~~mnb , 22:45 31-08-2017,   -
Aby nie Kleczkowski
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:48 31-08-2017,   -
Tylko nie Kubel   nie jestza  tak dobry jak go oceniajo  nie dam  na niego napewno glosu
odpowiedz   •   oceń :  
~~ost , 22:49 31-08-2017,   -
Kubel to  przystawkaPO  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:50 31-08-2017,   -
Kulik Kleczkowski Popielarz to nie moja bajka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:51 31-08-2017,   -
[quote=Hm ]Ale pieniędzy w reklamowce w prywatnym mieszkaniu nie trzymal [/quote]
A ja trzymam w reklamowce i co wasz kodziarze obchodzi
odpowiedz   •   oceń :  
~Yarecs , 22:52 31-08-2017,   -
[quote=~ost ]Kubel to  przystawkaPO   [/quote]
A nie przystawka PiS? Przecież teraz lepiej dogaduje się z wojewodą jak prezydent Ostrołęki. Wniosek jest prosty: chłop umie się z każdym dogadać, w przeciwieństwie do pisowców. Dlatego to najepszy wybór dla Ostrołęki, oby tylko zdecydował się kandydować.
odpowiedz   •   oceń :  
~ostrlecznin , 22:54 31-08-2017,   -
A ja  odam glos naKotowskiego ma za ufanie i wierzew jego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:55 31-08-2017,   -
Kotowskiemu pozostali do piet niedorastajo
odpowiedz   •   oceń :  
~~chor , 22:56 31-08-2017,   -
[quote= ]Kotowskiemu pozostali do piet niedorastajo [/quote]
100% zgadzam siez Tobo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:56 31-08-2017,   -
[quote=~ost ]Kubel to  przystawkaPO   [/quote]
Tak jest
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan , 22:57 31-08-2017,   -
Nie  widze nikogo poza Kotowskim
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:05 31-08-2017,   -
Oj ktoś tu wieczorem wychylił drinka ze strachu przed starostą i ładuje komentarze. Dobrze, dobrze. Panie Stanisławie, proszę kandydować i zrobić porządek. Widac że Pana tu potrzebują. Precz z upartyjnieniem samorządów, bezpartyjny komitet na czele z panem Kubłem!
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc , 23:59 31-08-2017,   -
dobrze, że już koniec tego reklamówkarza
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:40 01-09-2017,   -
A o Monice to prawda??  Posady za łóżko??
odpowiedz   •   oceń :  
~rodzic , 00:59 01-09-2017,   -
Ta ankieta pokazuje jedno: jeżeli pan Kubeł nie zdecyduje się kandydować, to wygra znów Kotowski. Starosto, nie rób nam tego!!! Tu nie ma innego kandydata bo na Kulika czy Kleczkowskiego głosować to wstyd
odpowiedz   •   oceń :  
~Eve , 01:20 01-09-2017,   -
Zdecydowanie popieram kandydaturę Pana Stanisława Kubła i nie mam żadnych wątpliwości, że jeśli wystartuje w wyborach na prezydenta - wygra.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęczanin , 01:35 01-09-2017,   -
[quote=]
Kotowski - nie (bo przez 12 lat nie zdołał wyremontować JEDYNEGO mostu
Kulik - nie (bo nie lubię damskich bokserów)
Kleczkowski - nie (bo nie szanuję alkoholików)
Popielarz - nie (bo jeden taki już jest - w Słupsku - i styka)
Augustyniak - nie (bo mam już rower)
Kubeł - TAK (bo jeżdżę czasem po powiatowych drogach, widzę powiatową infrastrukturę, szkoły - i to wszystko jest z głową, po gospodarsku)
Starosto, masz mój głos!! [/quote]

Ładnie nam ta kampania wystartowała. Wyborca Pana Kubła wyzwał potencjalnych kandydatów od nierobów, bokserów, pijaków, ped... i cyklistów. Z taką strategia na wybory nie będzie nawet 5%, a jak jutro przeczytają to radni, to w najbliższej kadencji Pan Kubeł żadnej koalicji wokół siebie nie zbuduje.

Przekazuję dla Pana Kubła również pozdrowienia od mieszkańców sąsiednich gmin poszkodowanych przy budowie lini 400kV, papierów jest zebranych coraz więcej, więc jest prośba żeby się Pan wcześniej zdecydował to ludzie w Ostrołęce prędzej się dowiedzą jakie tu szły przekręty. Mimo wszystko niech się Pan nie martwi, do wyborów ze wszystkim spokojnie się wyrobią.
odpowiedz   •   oceń :  
~Tata , 09:54 01-09-2017,   -
Glosuje na Kubła
odpowiedz   •   oceń :  
~Kalasznikow , 10:36 01-09-2017,   -
Hahahaha :D Pomijając Wasze śmieszne dysputy ideologiczne, to ŚWIETNIE jeśli Klekot zdecyduje się startować. Świetnie dla PiSu. Nie zabierze elektoratu Kotowskiemu, ale zabierze jedynemu kandydatowi, który miał szanase z Kotowskim wygrać, czyli Kulikowi. Kulik z kolei, zamiast walczyć wyłacznie  z Kotowskim, będzie się musiał okazać lepszy i od Kotowskiego i od Klekota czyli walczyć na 2 frontach zamiast na jednym. Co do Kubła, to myślę, że PiS (ten wyższej instancji) może ostro działać zakulisowo, żeby nie wystartował na prezydenta, czy to się uda - zobaczymy. Tym nie mniej jeśli by wystartował, to na bank pozamiatałby i Kulika i Klekota, o Augustyniaku czy Popielarzu nie wspomnę. A z Kotowskim to by było prawdziwe starcie tytanów i obawiam się, że niestety na niekorzyść Kotowskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Człowiek , 14:22 01-09-2017,   -
A ktoś wogóle wie że Popielarz jest gejem? Jak wygta to się mie zdziwcie że będą u nas parady LGBT
odpowiedz   •   oceń :  
~OMG , 15:06 01-09-2017,   -
Augustyniak to jedna wielka pomyłka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:24 01-09-2017,   -
A o Monice to prawda??  Posady za łóżko??
odpowiedz   •   oceń :  
~Tengościucowcześniejpisał, 22:00 02-09-2017,   -
Usłyszałem trochę o Popielarzu i on jednak nie jest taki słaby, sory ale nie ogarniam wszystkiego.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~Robert , 11:21 31-08-2017,   -
Mam nadzieję, że pan starosta zdecyduje się kandydować. Miałby mój głos.
odpowiedz   •   oceń :  
Zobacz również