2019-04-14T13:55:00+02:00 eOstroleka.pl 2 1 24 58.3%
Ostrołęka,

Kukiz'15 przedstawia kandydatów do europarlamentu. Szczęśliwa "siódemka" Jakuba Frydryka

REKLAMA
REKLAMA
Najlepszy komentarz
~Pragmatyzm, 18:23 13-04-2019,   79%
Ile musiał by mieć Kukiz w tych wyborach, żeby realne było wejście z 7 miejsca?
odpowiedz   •   oceń :  
Wiceprzewodniczący rady miasta Ostrołęki będzie "siódemką" na liście Kukiz'15 w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Stowarzyszenie Kukiz'15 zarejestrowało już listy wyborcze w okręgu numer 5, obejmującym także Ostrołękę i powiat ostrołęcki.

O tym, że Jakub Frydryk będzie kandydatem Kukiz'15 w wyborach do Parlamentu Europejskiego informowaliśmy już w naszym serwisie. Ruch Kukiz'15 konsekwentnie rejestruje listy wyborcze. W okręgu numer pięć lista jest już zatwierdzona przez Państwową Komisję Wyborczą. Wiceprzewodniczący rady miasta Ostrołęki otrzymał siódmy numer na liście.

- Jestem zadowolony, bo siódemka jest szczęśliwa. Mam nadzieję, że tak samo będzie w tym przypadku - mówi w rozmowie z nami Jakub Frydryk. Jak przyznaje, jego celem jest osiągnięcie jak najlepszego wyniku. Zachęca, by 26 maja postawić "krzyżyk" przy jego nazwisku.



Listę Kukiz'15 w okręgu nr 5 tworzą:

1. Barbara Husiew z Piastowa;
2. Marian Piłka z Trąbek;
3. Agata Pater z Radomia;
4. Krzysztof Lechowski z Nieznamierowic;
5. Sławomir Klimkowski z Jaroszewa;
6. Irena Bordzio-Berus z Bobrek Kolonii;
7. Jakub Frydryk z Ostrołęki;
8. Robert Jędrzejewski z Druchowa;
9. Karolina Pomorska z Cieielowa;
10. Lidia Sankowska-Grabczuk z Warszawy;

Okręg nr 5 obejmuje obszar miast na prawach powiatu Płocka, Radomia, Ostrołęki i Siedlec oraz powiatów ciechanowskiego, gostynińskiego, mławskiego, płockiego, płońskiego, przasnyskiego, sierpeckiego, sochaczewskiego, żuromińskiego, żyrardowskiego, białobrzeskiego, grójeckiego, kozienickiego, lipskiego, przysuskiego, radomskiego, szydłowieckiego, zwoleńskiego, garwolińskiego, łosickiego, makowskiego, mińskiego, ostrołęckiego, ostrowskiego, pułtuskiego, siedleckiego, sokołowskiego, węgrowskiego, wyszkowskiego.

Wybory do Parlamentu Europejskiego odbędą się 26 maja br. W okręgu nr 5 wybierzemy trzech europosłów.

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 18:16 13-04-2019,   58%
Chociaż popieram frydryka to jednak głos oddany na PIS tylko w PiS jest szansa by było w Polsce lepiej...
odpowiedz   •   oceń :  
~PiSuardessa, 18:49 13-04-2019,   27%
Liczysz na ciepła posadke w spółce skarbu państwa? Wypracowane przez poprzedników pieniądze kiedy się skończą i co wtedy zrobią tacy zdrajcy jak ty, którzy ojczyznę sprzedali za pincset?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:38 13-04-2019,   76%
@~PiSuardessa Nie pracuje na państwowy i nie mam zamiaru :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:12 14-04-2019,   53%
@~PiSuardessa Frydryk  to przystawka  Kulika nigdy!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Ludwik, 10:30 14-04-2019,   38%
Czy PiS będzi realizował roszczenia żydowskie?? Obawiam się, że tak :(
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:16 14-04-2019,   80%
@~PiSuardessa pandesa do,,,,SEDESA >< dzięki pisowi nie musisz ze szmatą zapierdzielać do 67 roku życia,,,możesz dostać lub już dżiabnęłaś 500 plus >< tak nie dżiamga patriotka tylko,,,,IDIOTKA
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:08 14-04-2019,   30%
Musi, gdyż koszty utrzymania wzrosły 10 razy więcej niż emerytury.
odpowiedz   •   oceń :  
~Goldstein, 21:42 14-04-2019,   94%
@~PiSuardessa „Nawet jeśli jesteś idiotą, staraj się nie być głupi”
– mawiał Forrest Gump. Postaraj się przyswoić tę prostą zasadę.
odpowiedz   •   oceń :  
~PiSuardessa, 00:40 15-04-2019,   12%
Pracować będę do póki starczy mi sił bo po pierwsze chce żyć na poziomie, a po drugie nie jestem nierobem tak jak ty. A 500+ to ja finansuje Pisi kmiotku
odpowiedz   •   oceń :  
~PiSuardessa, 00:43 15-04-2019,   18%
@~Goldstein Tą nie tę.
Jak widać nie jestem ani idiota ani głupcem bo nigdy zdrajców z pisowskiej sekty nie popieralem, nie popieram i nie będę popierał.
Z PiS em walczę, bo to mój obywatelski obowiązek
odpowiedz   •   oceń :  
~F10, 05:15 15-04-2019,   89%
@~PiSuardessa Odezwal sie miłosnik zycia na kredyt
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:00 15-04-2019,   100%
to tak samo jak i ja. Brawo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:17 13-04-2019,   29%
Jakub, powodzenia! DOBRY KANDYDAT :)
odpowiedz   •   oceń :  
~X, 21:04 13-04-2019,   71%
Dobry kandydat? Żart Dnia
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:08 14-04-2019,   63%
@~X Bez wyższego wykształcenia :) ciekawe czy zna angielski
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:09 14-04-2019,   100%
Ciekawe jakie wyniki z języka polskiego?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:01 15-04-2019,   -
dwója była z angielskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Pragmatyzm, 18:23 13-04-2019,   79%
Ile musiał by mieć Kukiz w tych wyborach, żeby realne było wejście z 7 miejsca?
odpowiedz   •   oceń :  
~Politolog, 19:15 13-04-2019,   74%
@~Pragmatyzm ze 30%, a 7mka najlepszy wynik na liście
odpowiedz   •   oceń :  
~Liczydlo, 19:46 13-04-2019,   91%
@~Politolog Czyli miał by szansę tylko z dużych partii, które w sondażach mają powyżej 30%?
odpowiedz   •   oceń :  
~Szałsę, 18:29 13-04-2019,   74%
Ile osób przy swoim aktualnym poparciu może wprowadzić Kukiz 15 do europarlamentu?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:08 14-04-2019,   85%
@~Szałsę Zero
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:10 14-04-2019,   100%
@~Szałsę Jakim poparciu?
odpowiedz   •   oceń :  
~Percent, 09:07 15-04-2019,   100%
Procentowym, sondażowym, no a jakim.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jaro, 18:30 13-04-2019,   39%
Szans na wejście to nie ma ale zawsze jest okazja odebrać trochę głosów rumianemu. Już lepszy taki jak inny. Jeżeli jednak jest na liście do PE to możliwe że Kukiz traktuje go poważnie i jesienią może dostać 1 czy 2 na liście do sejmu a wtedy już by była realna szansa na wejście.. kto wie, powodzenia ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Kamerka, 00:08 16-04-2019,   -
@~Jaro Już wszed w kaszaniarską koalicje w kletołęce
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:31 13-04-2019,   40%
Frydryk TAK Rumiany NIE. I w końcu mam na kogo głosować!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:39 13-04-2019,   73%
I tak dobrze że chociaż do teraz głosowałeś na rumianego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:31 13-04-2019,   32%
wypraszam sobie, chamie bydlaku. Nigdy na rumianego nie głosowałem!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:37 13-04-2019,   19%
Aha czyli głosowałeś na opozycję PiS więc głosując na frydryka odbierasz głos konkurencji PiS, super to mi się podoba :) już się balem że głosowałeś na rumianego a teraz rumiany straci głos, ale widzę że jest wszystko w porządku :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:47 13-04-2019,   17%
" Aha czyli głosowałeś na opozycję PiS więc głosując na frydryka odbierasz głos konkurencji PiS"
chyba sam nie wiesz co napisałeś:) głosowałem na Kukiz'15 czyli opozycję PiS i teraz też zagłosuję na Kukiz'15 czyli opozycję PiS. Nie mam zamiaru wspierać rumianego
odpowiedz   •   oceń :  
~Magda, 18:59 13-04-2019,   38%
Ma pan mój głos!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Marian, 00:05 16-04-2019,   -
@~Magda Ma pan moją kaszanke
odpowiedz   •   oceń :  
~TROSZYNIAK, 19:02 13-04-2019,   50%
Dobry zarobek jest w europarlamencie, lepszy niż w Radzie Miasta. DLACZEGO ZBIGNIEW DĄBROWSKI NIE KANDYDUJE??
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:09 16-04-2019,   -
@~TROSZYNIAK Jest zajęty kaszanko
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:06 13-04-2019,   32%
To będzie ciekawa rozgrywka frydryka z Czartoryskim
odpowiedz   •   oceń :  
~Dobre to, 21:40 13-04-2019,   64%
Żart dnia czy wieczoru?:)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:19 14-04-2019,   55%
CZARTORYSKI TAK  ALLE NIGDY PRZYSTAWKI   KULIKA
odpowiedz   •   oceń :  
~Posla, 19:06 13-04-2019,   48%
Na posła niech kandyduje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Klekot, 00:12 16-04-2019,   -
@~Posla Kulik kaszanke mu posła
odpowiedz   •   oceń :  
~vc, 19:08 13-04-2019,   34%
Trzeba zrobić wszystko, by odebrać głosy rumianemu. I teraz, i jesienią. Oby pan Frydryk zrobił dobry wynik a wtedy jest szansa na to że może jesienią wystartuje do parlamentu i uda się odsunąć rumianego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:15 16-04-2019,   -
@~vc Posłuchaj piosenki T.Love odłurz uprzedzenia
odpowiedz   •   oceń :  
~oka, 19:14 13-04-2019,   70%
Szkoda z pana Frydryka robią wiecznego kandydata
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:17 16-04-2019,   -
@~oka W kaszane go robią
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:21 13-04-2019,   29%
Wszystko, byle by nie PiS i PO. A kandydatura pana Frydryka godna rozważenia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:18 16-04-2019,   -
Tylko nie sld
odpowiedz   •   oceń :  
~Od razu na papieża :-), 19:23 13-04-2019,   50%
Nie róbcie jak z pogrzebu :-D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:24 13-04-2019,   50%
@~Od razu na papieża :-) Jaj*
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:37 13-04-2019,   19%
Jest młody wyuczony i nie zmienia jednej partii na drugą, tak jak wielu naszych radnych i ma mój głos." Od punktu siedzenia punkt widzenia", a może wyborcy zapomną, kiedy ja 20 lat temu należałem do PZPR ,a obecnie do PIS lub do SLD, a dziś PSL,PO.
odpowiedz   •   oceń :  
~Dobre to, 21:41 13-04-2019,   79%
Tak się wyuczył, że ma aż średnie wykształcenie:)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:30 13-04-2019,   30%
@~Dobre to i bije na głowę tych "wykształconych" po WSAPIE :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:15 13-04-2019,   70%
Nawet zaciekawił mnie  ten kandydat jednak nie oddam na niego głosu od kiedy wszedł w koalicja z Kulikiem kleczkowskim i tymi byłymi członkami partyjnymiba szkoda dobrze się zapowiadał
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:36 13-04-2019,   72%
To jaja jakieś
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:19 16-04-2019,   -
Kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 20:38 13-04-2019,   44%
No to Arka zalatwiles!!Probuj. Powodzenia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 20:47 13-04-2019,   44%
I ma chłopak szanse .Zaskoczył mnie pozytywnie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:57 13-04-2019,   63%
@~Darek Myślę że w niedługim czasie jeszcze nie jednym zaskoczy. Niestety nie będą to pozytywne informacje
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 21:08 13-04-2019,   34%
Dla PiS na pewno.  Dla mnie bez znaczenia. Zastanawiam się
odpowiedz   •   oceń :  
~Parodia kabaretu, 21:10 13-04-2019,   63%
Jak zaproponuje jako radny mądre uchwały tworzące perspektywy życia w Ostrołęce, Żeby młodzi ludzie, po studiach mogli tu żyć mieszkać i mieliby perspektywy pracy zgodnej ze swoim wykształceniem to może i byłby to dobry kandydat, ale na razie perspektyw do życia, pracy i mieszkania w Ostrołęce NIE MA, a miasto wymierza, bo młodzi wyjeżdżają i nie wracają i nikt temu nie przeciwdziała. A propozycje uczniów liceów, że zatrzymają dorosłych ludzi, wyjeżdżających z Ostrołęki za pracą juwenaliami i sportem to parodia kabaretu.
odpowiedz   •   oceń :  
~e, 21:27 13-04-2019,   50%
@~Parodia kabaretu Taki problem ma nie tylko Ostrołęka tylko każde takie miasto. Tu nie ma co zmuszać młodych żeby zostawali, tylko zachęcać ich żeby wracali. Tu też każde miasto ma problem bo co miasto ma zrobić? fabrykę otworzyć? czy zmuszać przedsiębiorców żeby więcej płacili?
odpowiedz   •   oceń :  
~My wy oni, 21:32 13-04-2019,   78%
@~e Czym zachęcić? Juwenaliami, kalisteniką? Oni wyjeżdżają za pracą i nie wracają, a nie z nudów, rozrywka nic im nie da, bo tu nie ma pracy i perspektyw i jak tu można planować życie, zakładanie rodziny, mieszkanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~e, 21:35 13-04-2019,   63%
@~My wy oni Oni wyjeżdżają na studia i nie wracają, a nie za pracą, bo jak ktoś jest fachowcem w swojej dziedzinie to i w Ostrołęce pracę znajdzie. A po studiach wiadomo że więcej im zapłacą w Warszawie i tam zostają, każde miasto takiej wielkości ma ten sam problem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ti, 21:38 13-04-2019,   50%
@~e Tu nie jest problem z tym, że ktoś mało płaci tym, co już pracują, tylko z brakiem wolnych stanowisk pracy, nie ma nowych rekrutacji itp. I dlatego ludzie wyjeżdżają.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ida da, 21:41 13-04-2019,   58%
@~e Może tworzyć zachęty finansowe dla pracodawców, czy podatkowe, czy odnośnie kosztów pracy itp.  żeby im się opłacało zatrudnianie nowych, młodych, z wyższym wykształceniem do pierwszej pracy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Digolotto, 21:43 13-04-2019,   58%
@~e Tu nie chodzi o płace, tylko o to, że nikt nikogo nowego tu nie szuka i nie mogą po studiach podjąć pierwszej pracy w wyuczonym i dlatego wyjeżdżają.
odpowiedz   •   oceń :  
~e, 21:43 13-04-2019,   59%
@~Ti No to idź do pracodawców, niech im się opłaca przyjmować ludzi. Koszty pracy są kolosalne ale to nie jest wina samorządów, tylko polityka ogólnokrajowa. Rośnie ZUS, jest w cholerę dodatkowych opłat i się dziwić, że na etat nie chcą przyjmować. Sam jestem pracodawcą i chciałbym płacić pracownikowi więcej ale z czego skoro tyle kasy przeżera państwo?
odpowiedz   •   oceń :  
~Lala, 21:44 13-04-2019,   45%
@~e Np. Uchwała o procentowym udziale osób młodych z wyższym wykształceniem na stanowiskach niskiego szczebla dla osób po kierunkach społecznych, czy humanistycznych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Balladynda, 21:49 13-04-2019,   58%
@~e Skończone studia od dwóch lat, najlepsza średnia na roku, jedną z najlepszych na całej uczelni, stypendium Rektora dla najlepszych studentów i dwa lata po studiach już nie mogę znaleźć pracy nawet odrobinę zbieżne J z wykształceniem, czy to wymaganym w pracy poziomem wykształcenia, czy rodzajem pracy, nawet z minimalną płacę, zarobki nieistotne (studia nie techniczne.).
odpowiedz   •   oceń :  
~e, 21:53 13-04-2019,   50%
@~Balladynda No dobra, a co skończyłeś/aś? Politologię, filozofię, socjologię? Kierunek też jest ważny, bo jak coś do tego podobnego co podałem, to chyba kasa w Biedronce zostaje. Kto zatrudnia takich ludzi?
odpowiedz   •   oceń :  
~e, 21:54 13-04-2019,   63%
@~Lala Lala, zgadzam się, jak najbardziej. Można tak wprowadzić, tylko czy Ostrołęka będzie w stanie konkurować z większymi miastami w kwestii zarobków? Młodzi na to patrzą, sam tak niestety robiłem. Z wiekiem przyszedł mi rozum i założyłem coś własnego
odpowiedz   •   oceń :  
~Kasa bubu, 22:02 13-04-2019,   67%
@~e Na kasie będą się bali zatrudniać, że za wysokie wykształcenie, zresztą tu i na kasę nie szukają.
odpowiedz   •   oceń :  
~Lala, 22:04 13-04-2019,   58%
@~e Tu nie o zarobki chodzi, tylko żeby zacząć, zdobyć pierwszą pracę, doswiadczenie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Balladynda, 22:05 13-04-2019,   -
@~e Żadne z tych trzech
odpowiedz   •   oceń :  
~Ciamciaramcia, 22:08 13-04-2019,   56%
@~e To jak politycy za nic nie odpowiadają, nic nie mogą, od niczego nie są, to po one potrzebne? Dla ozdoby? Dla tworzenia Rad uczniom liceów do zabawy w politykę? To i na glos nie zasługują.
odpowiedz   •   oceń :  
~e, 22:29 13-04-2019,   100%
@~Ciamciaramcia To nie głosuj.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ya ya, 04:47 14-04-2019,   67%
@~e Ludzie są różni. Lubią różne rzeczy i mają różne predyspozycje. Nie wszyscy mają przecież zainteresowania i jakieś ponadprzeciętne zdolności do tego, żeby być inżynierami, czy matematykami. Skoro istnieją takie kierunki jak prawo, fizjoterapia, pedagogika specjalna, praca socjalna, administracja, bezpieczeństwo narodowe, psychologia i mają do tego zainteresowania i szczególne predyspozycje, to czemu mają nie skorzystać?
odpowiedz   •   oceń :  
~It, 04:58 14-04-2019,   67%
@~e Z Ostrołęczan to tak z technicznych studiów to maj więcej chyba jest informatyków i zdarzało się, że oni też narzekali, że tu dla nich nie ma pracy I jakoś nie widać, żeby poszukiwano często informatyków.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kaman, 05:02 14-04-2019,   50%
@~e Co wy tu w tej Ostrołęce z tymi fabrykami? Macie celuloze i elektrownię, a młodzi ludzie po studiach wyjeżdżają, bo nie mają gdzie pracować. Które studia dzisiaj przygotowują do pracy w fabryce? Większość studiów przygotowuje do pracy w usługach i to połowa w publicznych, w sektorze publicznym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jak nie jakk tak, 05:24 14-04-2019,   67%
@~e A to jaki tu fachowiec w swojej dziedzinie tak pracę znajdzie? W jakiej dziedzinie? Już dawno nie widać tu w Ostrołęce jakiś ogłoszeń dla osób z wyższym wykształceniem, a w ogóle to bardzo rzadko są, A jak już są, to wymagają doświadczenia w zawodzie, do którego szukają rok, trzy, pięć lat, a wiadomo, że jak ktoś szuka bezpośrednio po studiach pierwszej pracy w swoim wyuczonym zawodzie, żeby w nim zacząć i zdobyć doświadczenie, to doświadczenia w. nim, czy pokrewnymi nie ma.
odpowiedz   •   oceń :  
~Doswiadczenie, 05:39 14-04-2019,   50%
@~Jak nie jakk tak No właśnie, zniesienie wymogu doświadczenia by się przydało, tam gdzie nie jest ono niezbędne, czyli np. tam gdzie prawo nie określa, że na takim i takim stanowisku kandydat musi mieć tyle i tyle doświadczenia, tylko to pracodawca decyduje, czy wymaga doświadczenia i ile, to w takich przypadkach to miasto mogło by podejmować uchwałę o poparciu tego, żeby pracodawcy w takich przypadkach nie wymagali doświadczenia, no przynajmniej w podległych miastu instytucjach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:58 14-04-2019,   25%
@~Doswiadczenie Dlaczego chcesz zmuszać przedsiębiorców do zatrudniania kogoś, kogo nie chcą? Jeśli chcą ludzi z doświadczeniem, to z jakiej paki maja zatrudniać ludzi bez doświadczenia?

Najlepiej będzie, jak założysz firmę i będziesz zatrudniał tylko ludzi bez doświadczenia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Stricte, 08:18 14-04-2019,   50%
A od kiedy instytucje podległe miastu to przedsiebiorstwa?
odpowiedz   •   oceń :  
~Kopara, 08:18 14-04-2019,   0%
Z paki koparki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Piekne wczasy w brukseli, 08:30 14-04-2019,   70%
To i mojego głosu nie dostanie, jak nie widać żadnych działań, żeby tu lokalnie ludzie.mogli żyć, pracować, zakładać rodziny, tylko jakieś Rady dla dzieci z liceów, żeby sobie juwenalia zorganizowały (juwenalia to są dla studentów, a nie dla w większości niepełnoletnich licealistów). A jak nie będzie głosów to i nie wybiorą na wczasy w Brukseli, gdzie zarabia się w euro, a wraca do Polski i pensje mnożyć razy cztery.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:52 14-04-2019,   0%
@~Stricte A to ty chcesz pracować w instytucjach podległych miastu? To trzeba by stamtąd zwolnić kogoś doświadczonego, by dac prace niedoświadczonemu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:17 14-04-2019,   50%
JAK  KASZANA Z DOSWIADCZENIEM?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:27 14-04-2019,   100%
@~Balladynda Skoro jesteś dobra więc zakładaj firmę ,masz duże ulgi i dotacje na rozpoczęcie działalności.
Jest także dużo ogłoszeń płacy dobrze płatnej w rolnictwie ,budownictwie .
odpowiedz   •   oceń :  
~Koparra, 13:20 14-04-2019,   100%
No tak, bo studia Polsce nie są sprofilowane, tylko wszystko przygotowują do rolnictwA i budownictwa, a najlepiej do koparki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 21:17 13-04-2019,   48%
Czyj ten ostatni wpis jest?
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 21:51 13-04-2019,   48%
Dokładnie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:20 16-04-2019,   -
@~Darek Kaszanka
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 22:10 13-04-2019,   43%
Mistrzostwo Świata  z tymi wpisami. Odejście od głównego tematu. Robi wrażenie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Meritum, 05:44 14-04-2019,   63%
@~Darek Jak się jest politykiem, w tym przypadku radnym, to wszystko co się robi lub czego się nie robi jako polityk, w tym przypadku radny jest glownym tematem, bo to na podstawie bieżącej działalności danej osoby decyduje się, czy zagłosuje się na nią na wyższy szczebel.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:28 14-04-2019,   50%
@~Meritum A co robi rumiany że głosują
odpowiedz   •   oceń :  
~Personam, 13:18 14-04-2019,   100%
Nie wiem. Nie interesują mnie plemiona Tutsi i Hutu i wyliczanki typu a ten to to, a nie, bo tamten, a bo siatmten, bo owamten.
odpowiedz   •   oceń :  
~PE, 23:10 13-04-2019,   61%
Frydrych i PE  a jak tam jego angielski ?
CAŁY KUKIZ po prostu zabierze kilka PROCENT głosów - PIS
No ale można też głosować na NOWOCZESNE LGBT+ PSL ...
   ... a jak by tak krowy i świnie przeszły na gejostwo jak PSL   ?
:)



odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 23:14 13-04-2019,   50%
I tu się mylisz
odpowiedz   •   oceń :  
~xxx, 23:16 13-04-2019,   60%
Panie Frydryk - wiele obiecałeś Ostrołęce. A jak narazie nic z tego.... tylko wypociny wyborcze,... czy teraz chcesz uciec od obietnic ? Halooooooo - puk puk. Tak sie nie robi - Pewnie najlepiej uciec i sie wymixować.... SŁABE
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:21 13-04-2019,   53%
@~xxx Z obietnic rozliczany jest obecny prezydent. Jak można spełniać czyjeś obietnice?
odpowiedz   •   oceń :  
~Konfederacja., 01:36 14-04-2019,   62%
A ja głosuję na Konfederację Korwin Liroy Braun Narodowcy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:20 14-04-2019,   50%
@~Konfederacja. CZYLI NA CO ?
Co Ci oferują, konkretnie TOBIE ?
Jedną rzecz napisz ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Barakuda, 03:56 14-04-2019,   46%
Nie bądźcie śmieszni ... jak.on wygląda ....Z twarzy jak jakiś chlopek roztropek .... za wysokie progi ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:56 14-04-2019,   77%
A taki był bezpartyjny.
odpowiedz   •   oceń :  
~No właśnie, 07:10 14-04-2019,   72%
Jak można poważnie traktować człowieka, który z kolegami wmawia ludziom, że jest bezpartyjny, wypiera się polityki jak żaba błota, a po chwili dostaje miejsce na liście pisowskiej przybudówki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ghb, 08:26 14-04-2019,   50%
@~No właśnie PSL i PO są bardziej pisowscy niż Kukiz. Kosiniak i Neumann głosują częściej niż Kukiz tak jak PiS. Tak wynika z danych Biura Analiz Sejmowych. Taka to pisowska przybudowka
odpowiedz   •   oceń :  
~Rady dadzą rady, 07:56 14-04-2019,   80%
To teraz w Brukseli powstanie Młodzieżowy Parlament Europejski, (chyba już jest) albo Młodzieżowa Rada Brukseli i będą w nich doradzać, żeby uczniom brukselskiej liceów zrobić juwenalia, albo w ogóle wspólne juwenalia licealistów całej Europy, niech biorą przykład z naszego miasta. :D hahahaha
odpowiedz   •   oceń :  
~lewy obrońca, 08:04 14-04-2019,   83%
Baaaardzo szybki i sprytny sposób na wymiksowanie się z szarpania o realizację "świetnych" pomysłów z jesieni ub. roku. Spadło prześcieradło i ukazała się interesowna buźka Bezpartyjnego Guru.  KUKIZ 15 nie jest przecież partią !!!  Bij kto w ...wierzy w lipę...Po pierwsze zaszkodzić...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:27 14-04-2019,   15%
@~lewy obrońca Kukiz 15 to nie jest partia polityczna i to akurat parawda
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:29 14-04-2019,   67%
@~lewy obrońca Trolle ogrodnika, zacznijcie spełniać swoje obietnice. Na razie tylko kaszana i eksperci za 8 tys
odpowiedz   •   oceń :  
~Allicja, 08:04 14-04-2019,   67%
Co już zapachniało przynależnością partyjną?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:22 14-04-2019,   50%
@~Allicja Kukiz 15 to nie partia tylko stowarzyszenie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:03 14-04-2019,   39%
To partia która udaje że nie jest partią. W dodatku przybudówka PiS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:24 14-04-2019,   88%
Tak? To wyjaśnij szmaciaku jakim cudem PO i PSL głosują częściej jak PiS niż Kukiz. Zapraszam
odpowiedz   •   oceń :  
~KORWIN, 09:37 14-04-2019,   70%
Tylko Konfederacja KORWIN Braun Liroy Narodowcy!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:21 16-04-2019,   -
@~KORWIN Tak
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:42 14-04-2019,   75%
NO PROSZĘ WYSZLI NIBY BEZ PARTYJNY A TU Z KUKIZEM KLAMSTWO
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 11:56 14-04-2019,   48%
Bierz się ostro za kampanię nie słuchaj ich .Poparcie się znajdzie .Ja Ci to mówię .Brawo za odwagę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:07 14-04-2019,   70%
Rumiany, weź coś na uspokojenie, a nie ujadasz w tych komentarzach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:09 14-04-2019,   50%
Kukiz jeju Toc to porażka ostatniej kadencji
odpowiedz   •   oceń :  
~hjkl, 13:01 14-04-2019,   89%
A co to za roznica czy cos nazywa sie partia, stowarzyszenie czy organizacja? Przeciez poslowie tych tworow maja identyczne przywileje, takie same prawo do glosowania, tak samo sa zrzeszeni w roznych komisjach, maja takie same uposazenie itp. Stowarzyszenie to chwyt marketingowy, poniewaz slowo partia zle sie kojarzy w Polsce. U nas partia kojarzona jest z czyms zlym, poniewaz nawiazuje do komunizmu, ukladow i kolesiostwa. Stowarzyszenie jest zdecydowanie lepiej odbierane i dlatego tak czesto jest w tej chwili stosowane. Tak wiem zaraz ktos mnie zhejtuje i napisze, ze ludzie ze stowarzyszen sa zupelnie inni i robia same dobre rzeczy dla naszego kraju. Sami o sobie wtedy mowia, ze oni w zadnej partii nie byli i nigdy nie beda, tylko ze prawda jest taka, ze te stowarzyszenia i organizacje to tak wlasciwie inna nazwa partii.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:10 14-04-2019,   36%
@~hjkl Partie biorą gigantyczne subwencje liczone w milionach złotych wydawane głównie na propagandę
odpowiedz   •   oceń :  
~Gustlik, 11:14 15-04-2019,   60%
@~hjkl Różnica jest subtelna bo chodzi o ok. 30 milionów subwencji i to z twojej kieszeni.
odpowiedz   •   oceń :  
~A-polonia, 13:27 14-04-2019,   34%
Zdecydowanie najlepsza kandydatura. Najlepszy i najfajniejszy Polak w całej Polsce, a może i na świecie. Najładniejszy i najuczciwszy I najmądrzejszy w tym kraju bez dwóch zdań. Patriota. Lepszej kandydatury to ze świecą w tym kraju szukać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Racyja, 15:06 14-04-2019,   43%
@~A-polonia Najwybitniejszy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:55 14-04-2019,   79%
Czyli Frydryk już nie jest bezpartyjny, a będzie w Ostrołęce reprezentował interesy KUKIZ15
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:59 14-04-2019,   38%
Kukiz to nie partia polityczna.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:32 14-04-2019,   63%
I co to zmienia jak musi wykonywać polecenia KUKIZ 15?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:17 14-04-2019,   50%
a skąd wiesz że musi?
odpowiedz   •   oceń :  
~Mario, 14:08 14-04-2019,   64%
Ja się zastanawiam skąd tyle zawiści w Ostrołęce. Opluwanie, hejt. Przecież to się skończy, jak z Adamowiczem, zobaczycie. Powinniśmy się cieszyć, że komukolwiek stąd się coś udaje, że go zauważają tam na górze w Warszawie. Nie, najlepiej opluć. Media, szczególnie jeden portal, sieją konkretną nienawiść i będą tego niestety efekty.
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 14:15 14-04-2019,   64%
A-polonia    Rozumiem,ze to zart.Uwazam,ze typujac na kandydata do parlamentu czy to europejskiego czy krajowego, nalezy przyjrzec sie i zastanowic co ten kandydat soba reprezentuje, jakie posiada doswiadczenie jaka osobowosc, co moze zrobic dla wyborcow.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:47 14-04-2019,   39%
@~gosc Reprezentuje wysoka kulturę, ma szacunek do ludzi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 14:42 14-04-2019,   53%
W Ostrołęce dostanie więcej  głosów od  Arka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:04 16-04-2019,   -
@~Darek Wróżbita kulik
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 14:49 14-04-2019,   39%
Zrobiłem rozeznanie na mieście
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:00 16-04-2019,   -
@~Darek Zrobiłeś kaszanke w kletołęce
odpowiedz   •   oceń :  
~SIO SIO, 16:17 14-04-2019,   50%
KUKIZ tylko mówi jak PIS
A głosuje zawsze przeciw PIS.
A nawet przeciw wszystkiemu.
A nawet przeciw sobie.
Czyli głosując na KUKIZ to tak naprawdę na co ?
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 16:59 14-04-2019,   34%
do goscia z 14;47      to bardzo wazne co piszesz ale merytorycznie to chyba troche  slabo, moze za kilka kilkanascie lat to moze byc jednym z lepszych kandydatow. zycze jak najlepiej bo dzis ludzi ktorzy szanuja innych jest niewiele
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:21 14-04-2019,   31%
Jak można głosować na przedstawiciela partii, która wprowadziła do Sejmu narodowców!! TYLKO LEWICA!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 17:58 14-04-2019,   58%
Dzień dobry!

Najmilsi!

Idą ciężkie, nieprzewidywalne i niepewne czasy. Hydra lewacka i pederaści są w natarciu. Jeżeli nie chcemy, aby pederaści i inni dewianci "edukowali" nasze dzieci - głosujmy za szeroko rozumiana prawicą - gońmy precz, różnej maści Koalicje Europejskie (PO PSL SLD .N Zieloni) i Wiosny biedroniowate. Ja osobiście głosuję na Konfederację i Kaję Godek... (Myślę, że w Ostrołęce mieszkają rozsądni ludzie  i odpowiednio potraktują lewaków i dewiantów).

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Balladynda, 18:39 14-04-2019,   34%
@~Anna - Kurpiowska Panna Nie mam dzieci. Mam ukończone studia z najlepszą średnią na roku i jedną z najlepszych na całej uczelni (państwowej, a studia były stacjonarne)studia ukończone z najlepszą notą. Dwa lata nie mogę już znaleźć pierwszej pracy za choćby minimalną płacę w zawodzie chociaż odrobinę zbieżnym z wyuczonym, czy to wymaganym poziomem wykształcenia do pracy, czy też rodzajem pracy. To na kogo mam głosować, żeby mieć chociaż cień nadziei, że powstaną wreszcie perspektywy pracy dla młodych, wykształconych ludzi?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:35 14-04-2019,   50%
@~Balladynda Nie głosuj na PIS.
odpowiedz   •   oceń :  
~lewy pomocnik, 07:42 15-04-2019,   43%
Jest takie powiedzenie - Ni pies, ni wydra, coś na kształt świdra....  To to szemrane stowarzyszenie, co to partią nie jest, ale konturów nie widać.  Różne przechrzty się zdarzały, obowiązuje do teraz...
odpowiedz   •   oceń :  
~1234, 08:31 15-04-2019,   15%
Kukiz'15 to partia która, niby krytykuje PiS, ale głosuje tak jak chce PiS, więc de-facto pan Frydryk startuje z Listy PiS Bis 2
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:19 15-04-2019,   100%
@~1234 1. Kukiz 15 to nie partia

2. Liderzy ugrupowań głosujący tak jak PiS:

Neumann (PO) - 58 procent
Kosiniak Kamysz (PSL) - 63 procent
Kukiz - 53 procent

PO i PSL są bardziej PiSbis niż Kukiz. To fakt, nie opinia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 10:30 15-04-2019,   50%
Ciekawy pojedynek pomiędzy obydwoma Panami się zapowiada. Widać że kampania ruszyła.
odpowiedz   •   oceń :  
~Teno, 18:41 15-04-2019,   100%
To jakiś żart czy na poważnie ?? ręce opadają, naprawdę...
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.