2018-11-30T16:23:00+01:00 eOstroleka.pl 2 1 5 100%
Ostrołęka,

Miejska gazeta do likwidacji? Wnioskuje o to radny Jakub Frydryk

REKLAMA
5
0
52
Najlepszy komentarz
~Nex, 16:28 30-11-2018,   71%
Brawo, nareszcie ktoś myśli, sprzątaczki tylko miały co wynosić do pojemników. W moim bloku nikt tego nie zabierał do mieszkania.
odpowiedz   •   oceń :  
Wiceprzewodniczący rady miasta Ostrołęki Jakub Frydryk zaproponował, by ratusz nie wydawał już biuletynu "Ostrołęka Samorządowa". Według niego, gazeta generuje niepotrzebne koszty, a w dodatku redagują go pracownicy Urzędu Miasta, którym należałoby przydzielić bardziej efektywne obowiązki.

Biuletyn "Ostrołęka Samorządowa" mieszkańcy naszego miasta otrzymują do skrzynek pocztowych. Według Jakuba Frydryka, to zupełnie niepotrzebny wydatek dla Urzędu Miasta. Wydawanie własnej gazety mija się z celem z wielu powodów.

- Przez ostatnie lata biuletyn stał się gazetą bezkrytycznie promującą działania władz. Jest wydawany za miejskie pieniądze, które można spożytkować w zdecydowanie lepszy sposób, a do tego redagują go pracownicy Urzędu Miasta, którym można przydzielić zdecydowanie bardziej efektywne obowiązki - uzasadnia swój wniosek wiceprzewodniczący rady miasta.

Warto dodać, że koszty, jakie generuje wydawanie biuletynu, są niemałe.

- W czerwcu br. ówczesny prezydent miasta w odpowiedzi na interpelację jednego z radnych ujawnił koszty jednostkowe wydania jednego numeru „Ostrołęki Samorządowej”. Było to ponad 6 tysięcy złotych. W związku z tym, jestem przekonany, że zaprzestanie wydawania biuletynu będzie miało wymierne korzyści dla budżetu miasta - dodaje Jakub Frydryk.

W tej sprawie wiceprzewodniczący Frydryk złożył już interpelację do prezydenta Ostrołęki Łukasza Kulika. Prezydent na odpowiedź ma dwa tygodnie.

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Nex, 16:28 30-11-2018,   71%
Brawo, nareszcie ktoś myśli, sprzątaczki tylko miały co wynosić do pojemników. W moim bloku nikt tego nie zabierał do mieszkania.
odpowiedz   •   oceń :  
~gośćć, 16:28 30-11-2018,   63%
 teraz miejską gazetą będzie ,a nawet jest M.O. już to widać dokładnie.
odpowiedz   •   oceń :  
~www, 09:58 01-12-2018,   56%
@~gośćć Ktoś Tobie roznosi po domach MO?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:18 01-12-2018,   40%
@~www niebawem będą, zobaczysz.
odpowiedz   •   oceń :  
~www, 18:48 01-12-2018,   50%
@~gośćć Ktoś Tobie roznosi po domach MO?
odpowiedz   •   oceń :  
~senior, 16:56 30-11-2018,   68%
w mieście jest 14 tys seniorów czyli ludzi 60+. Większość z nich nie czyta internetów. Gazeta była dla nas i czytałem ją i ja i moi znajomi. urząd ma obowiązek informowac obywateli. Poza tym niech śię pokłóci prezydent z Kleczkowskim, a że sie pokłóci to tylko kwesti akiedy bo Kleczkowski to marny typ. Niech się Frydryk odwróci w drugą strone i prezydent zostaje bez własnej możliwości informowania ludzi. Niech ci doradcy nie będo tacy mądrzy. A prezydent nich słucha swojego rozumu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:19 01-12-2018,   58%
@~senior czekamy na to jak dojdzie do spięcia,będzie gorąco,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:00 30-11-2018,   45%
O nie, a co wtedy będą robić miejscy specjaliści od kultury, promocji i sportu? To przecież ich wielkie dzieło było. Czytając takie ambitne wywiady jak ten przeprowadzony z Kotowskim przez niejaką panią Annę S. w numerze z października 2017, można było odnieść wrażenie, że to o zupełnie innym mieście, niczym kraina mlekiem i miodem płynąca... ;) https://www.moja-ostroleka.pl/art/1510137662/dobre-zmiany-w-ostrolece-wedlug-prezydenta-kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:43 01-12-2018,   47%
Miejscy specjaliści od kultury, promocji i sportu będą prowadzić portal Media Ogrodnika.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:01 30-11-2018,   24%
Już Kulik o tym mówił w OCK
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:02 30-11-2018,   50%
A po co mu ja ma dwie tuby propagandowe. MO i eO
odpowiedz   •   oceń :  
~DNO, 17:07 30-11-2018,   65%
Przydał by się nowy portal ostrołęcki.
Jak widać MO i e-O
To już czysta propaganda.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:20 30-11-2018,   42%
@~DNO Redakcja gazetki za to super obiektywna.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:45 30-11-2018,   64%
To jest gazetka samorządu. Teraz mediami samorządu jest MO i eO. Brakuje niezależnych mediów.
odpowiedz   •   oceń :  
~senior, 17:13 30-11-2018,   71%
Oj Wojdyna nie pluj tak w to gniazdo, coś sam w nim niedawno siedział i się lenił od roboty. donosisz tylko i donosisz  człowieku mściwy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:20 30-11-2018,   81%
Problem jest taki, że w Ostrołęce nie ma dziennikarzy. Są ludzie piszacy pod zamowienie polityczne i uprawiajacy agitkę lub paszkwilanctwo dla swojej  korzyści.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:23 30-11-2018,   19%
czyli kto na przykład tak pisze?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:27 30-11-2018,   85%
Mieszkasz w O-ce ? Jesli tak to wiesz o co chodzi
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:39 30-11-2018,   40%
Mieszkam w powiecie ale bym chciał wiedzieć
odpowiedz   •   oceń :  
~X, 17:21 30-11-2018,   43%
O ile średnio popieram frydrycha to tu ma plusa
odpowiedz   •   oceń :  
~Autostrada..., 17:58 30-11-2018,   57%
@~X Czy pan Frydryk cieszy się z poparcia analfabety ??....
odpowiedz   •   oceń :  
~gość, 17:29 30-11-2018,   40%
plusa za sprytne ogrywanie prezydenta? I to pod płaszczykiem  oszczędności
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 18:21 30-11-2018,   58%
z jednej strony portal Frydryka,z drugiej portal Kleczkowskiego. Prezydent by chyba zgłupiał gdyby zdał się na zależność od nich obydwu i  zrezygnował z wlasnej niezaleznosci
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:04 30-11-2018,   60%
@~gosc ma dwa za sobą jak nie zauważyłeś
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:07 30-11-2018,   43%
@~gosc Proszę nie kłamać. Z tego co wiem to Pan Jakub Frydryk nie jest właścicielem żadnego portalu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:10 01-12-2018,   64%
Frydryk nie ma, bo to marionetka właściciela portalu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:28 01-12-2018,   45%
Pan Marcin powinien cię za to podać do sądu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Leon, 19:01 30-11-2018,   65%
Wydawanie informatora samorządowego nie jest niczym złym. Jest wiele osób, które nie korzystają z internetu ponieważ  nie mają komputerów. Nie uczestniczą w posiedzeniach Rady Miasta bo najzwyczajniej w świecie nie wiedzą o tym, że wstęp na takie obrady jest wolny i dostępny dla każdego mieszkańca.Inną sprawą jest też informacja dla mieszkańców, kiedy będą się odbywały takie obrady.Ludzie starsi bardziej interesują się tym co się wokół nich dzieje niż młodzież nastawiona na pogoń za pieniądzem i sprostanie wymogom obecnych czasów.Dlatego warto byłoby się zastanowić jak tych mieszkańców informować co dzieje się w naszym mieście. Nie od razu musimy likwidować wszystko co było do tej pory i skazywać, że to było złe! Punkt widzenia zależy od punku siedzenia:)Redagowanie własnej gazety samorządowej  należy w gestii piastującego urząd Prezydenta.Treść w w niej zawarta powinna być jak najbardziej obiektywna ze wszystkimi pozytywami, ale też i trudnościami z którymi będzie się borykał obecnie wybrany Samorząd. To ja jako wyborca Pana Prezydenta poddaję pod rozwagę. Pozdrawiam wszystkich, którzy konstruktywnie będą chcieli wypowiedzieć się w tym temacie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek Kulikowski, 21:33 30-11-2018,   50%
@~Leon Szanowny Panie
Dziennikarstwem winny się zajmować osoby do tego przygotowane, potrafiące posługiwać się literacką poprawną polszczyzną, mające niezależne poglądy i krytyczne wobec otaczającej nas rzeczywistości , potrafiące rzmawiać i  słuchać ludzi. Rolą samorządu jest sprawne zarządzanie gminą lub miastem a nie kreowaniem swojego wizerunku w zależnych i finansowanych przez siebie mediach.  Doświadczenie ostatnich lat jasno wskazuje na to, że tegovrodzaju zależność prowadzi do patologicznej propagandy sukcesu .  Pracownik podległy Prezydentowi Miasta nie napisze krytycznego materiału prasowego pokazującego nieudolność swojego szefa. Podstawą rozwiniętych współczesnych demokracji są wolne od jakiegokolwiek nacisku i niezależne media. Oczywiście istnieje problem cyfrowego wykluczenia ludzi starszych, ale to władze mają odpowiednie środki by tego rodzaju wykluczeniu przeciwdziałać zapewniając mieszkańcom wolny i nieodpłatny dostęp do internetu i lokalnej telewizji i radia. Miejmy nadzieję, że problem wkrótce całkowicie zniknie z upowszechnieniem smartfonów i dostępnego nieodpłatnego internetu LTE w ramach świadczonych usług komórkowych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:45 30-11-2018,   84%
@~Marek Kulikowski Pierogi ulepione, ramki zbite na czas? Teraz pora na medioznawstwo::)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:54 01-12-2018,   60%
O proszę pana, medioznawstwo i dziennikarstwo mają w mojej rodzinie długą tradycję .Są dziennikarze,  moja siostra c. była nawet prezesem Polskiego Radia .  A pan o pierogach jak zwykle. Jak pan tęsknisz za dobrymi pierogami,  Biedronka poleca po 8 złotych za kilo. Mówiłem - palce lizać. U mnie już się nie pożywisz,  nie robię od dawna. Dieta :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 15:45 01-12-2018,   100%

Dobry wieczór!

Markusie bez Serca! Szkoda, iż obecnie u ciebie nie można pożywić się pierogami własnej produkcji, ale mógłbyś poszperać w zakamarkach klatki piersiowej i poszukać tam serca. Miej serce i patrzaj w serce! Dla mnie 8 złotych to duży pieniądz. Może dałabym ci 4 złocisze, kupimy wspólnie ten kilogram pierogów i skonsumujemy je u ciebie? Mogę wprosić się na pierogi? Proszę, nie odrzucaj mojej oferty!

Pozdrawiam...

odpowiedz   •   oceń :  
~WKURZONY, 19:21 30-11-2018,   34%
SZKODA, ŻE KOTOWSKI NIE WIDZIAŁ JAK TE JEGO GAZETĘ SOBIE W DUPE WSADZAM!!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~tak, 19:41 30-11-2018,   73%
@~WKURZONY do wkurzonego   jak ty bezczelna s---o sie nie wstydzisz ze sobie w d---e wsadzasz gazety wstyd haniebny prostaku
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:47 30-11-2018,   72%
@~WKURZONY Inf o tym co gdzie kto wsadza to chyba na innych stronach się podaje
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:22 01-12-2018,   67%
@~WKURZONY a zmieściła Ci się, bezczelny TYP.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:45 30-11-2018,   47%
Znakomity pomysł pana Frydryka. Panie Kulik, proszę korzystać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:56 30-11-2018,   46%
I takimi pomysłami pan Frydryk zyskuje zwolenników. Dla mnie to największe objawienie tego roku. Zobaczcie że mało kto go znał a osiągnął bardzo dobre wyniki. Człowiek z klasą, a takich tu brakuje :)
odpowiedz   •   oceń :  
~J, 22:17 30-11-2018,   50%
Jakuba znało bardzo wiele osób, szczególnie młodzieży. Jeśli ktoś się choć trochę interesuje akcjami charytatywnymi w mieście - Frydryk na pewno nie jest im obcy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:07 01-12-2018,   34%
@~J Właśnie dlatego Mierzejewski go używa.
odpowiedz   •   oceń :  
~WKURZONY, 22:21 30-11-2018,   50%
@TAK. SPADAJ DZIADU!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 22:45 30-11-2018,   78%
Ja też uwazam , ze gazeta UM to bardzo dobry pomysł. Jasna klarowna informacja dla ludzi, którzy nie śledzą inf na portalach , bo np pracują.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:46 30-11-2018,   75%
@~Ja gdyby ludzie to czytali wybory wygrałby Kotowski
odpowiedz   •   oceń :  
~Anka RumiAnka, 04:52 01-12-2018,   67%
Popieram. Przy okazji wylać szefa tej gadzinówki. Wojtka pisAnkę z Pułtuska.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:47 01-12-2018,   50%
@~Anka RumiAnka i jego koleżaneczki...
odpowiedz   •   oceń :  
~Olo, 14:05 01-12-2018,   75%
Gazetka sama w sobie nie jest zła tylko przybrała bezczelną formę. Miasto potrzebuje informatora i połączenie go z Bywalcem miałoby jakiś sens. Cwany wybieg radnych tylko jak to bywa w szachach - nie wiadomo czy przeciwnik da się na niego nabrać :)
odpowiedz   •   oceń :  
~WKURZONY, 19:31 01-12-2018,   34%
URAZIŁEM PISDŹIAKÓW I ICH KOLOROWĄ SZMATĘ PN. "OSTROLEKA SAMORZĄDOWA"!!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~ktoś, 20:02 01-12-2018,   0%
@~WKURZONY Nie ma to jak wysoka kultura osobista.
odpowiedz   •   oceń :  
~Sara, 22:20 01-12-2018,   50%
Brawo Kuba w końcu ktoś zajął się tymi historyjkami
odpowiedz   •   oceń :  
~egon, 12:22 02-12-2018,   50%
brawo brawo brawo
odpowiedz   •   oceń :  
~lou, 13:49 02-12-2018,   50%
słuszna decyzja. Przecież szisiaj taki biuletyn jest wydawany w internecie pod adresem m-o .pe el więc nie ma po co wydawać też na papierze
odpowiedz   •   oceń :  
~SPR, 09:48 03-12-2018,   0%
Dla tych co nie mają internetu pozostaje TO.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również