2018-09-11T14:00:00+02:00 eOstroleka.pl 2 1 32 65.6%
Powiat ostrołecki,

Piotr Antośkiewicz kandydatem na wójta gminy Rzekuń

REKLAMA
REKLAMA
Kolejny kandydat zgłosił swój akces do walki o stanowisko wójta gminy Rzekuń. To Piotr Antośkiewicz, były radny z Ostrołęki, obecnie mieszkaniec Dzbenina. Jego główne założenie to doprowadzenie do zgody wśród władz gminy, co ma poprawić także byt mieszkańców.

Antośkiewicz zarejestrował komitet "Zjednoczona Gmina - Piotr Antośkiewicz".

- Nazwa jest nieprzypadkowa. Gmina Rzekuń musi być zjednoczona w tym sensie, że podziały w organach samorządu nie mogą paraliżować ich pracy. Samorząd nie może zajmować się samym sobą i rozwiązywaniem skutków konfliktów, które sam stworzył. Czas na zmiany! - napisał na Facebooku sam kandydat.

Lider komitetu "Zjednoczona Gmina" podkreśla, że należy zakończyć trwające od lat konflikty między wójtem a radą gminy. Lekarstwem na podziały ma być komitet, którym sam kieruje.

- Nie ma co się łudzić. Obecne strony rzekuńskiego konfliktu nigdy już nie dojdą do porozumienia. Nie zawrą nawet rozejmu dla dobra mieszkańców. Oni mieli na to czas przez tyle lat. Nie skorzystali z niej. Trzeba więc dać szansę nowym ludziom i nowym pomysłom. Oni już byli. Zagłosujcie więc na nas - dodaje Antośkiewicz, który ma już doświadczenie w samorządzie. Był bowiem radnym w Ostrołęce, startował też w wyborach do rady powiatu ostrołęckiego.


REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 18:26 11-09-2018,   29%
Mam pytanie coPan wie na temat rzekunia jak długo pan mieszka w dzbeninie dla mnie to niedługo wszyscy będą chcieli kandydować. Sprowadzi się rok i Wijt.
odpowiedz   •   oceń :  
~4 minuty :D, 19:00 11-09-2018,   90%
4 minuty po publikacji artykułu i już komentarz negatywny :D ekipa Podolak i radni czuwają hahahaha
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:07 11-09-2018,   28%
Przecież wszyscy wiedzą że trzeba zabrać głosy Panu bartkowi i stąd ten kandydat. Szanse na poziomie błędu statystycznego. Startując do powiatu zdobył 100 głosów. Gratuluję. Pewnie powtórzy Pan wynik....
odpowiedz   •   oceń :  
~polityka, 03:55 13-09-2018,   100%
Widać, że jesteś obeznany w temacie politycznych rozgrywek ;) jesteś radnym czy może samym kandydatem? :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Rebeliant Tadeusz, 18:33 11-09-2018,   54%
Też będę kandydował. Mój program:
- piaskownica i pół litra dla każdego;
- obrażanie w internecie bez żadnych kar;
- bezpartyjność także dla członków SLD;
odpowiedz   •   oceń :  
~Dziękuję, 19:01 11-09-2018,   80%
@~Rebeliant Tadeusz Bardzo dużo wnoszący do dyskusji komentarz. Dziękuję!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Rebeliant Tadeusz, 19:22 11-09-2018,   43%
@~Dziękuję Proszę bardzo. Ku chwale towarzyszy!
odpowiedz   •   oceń :  
~Dziękuję, 20:57 11-09-2018,   82%
@~Rebeliant Tadeusz Jakich towarzyszy? Pozdrawiam.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jacek, 18:40 11-09-2018,   18%
Ten Pan nadaje się do pchania karuzeli. Tyle w temacie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Dno, 19:05 11-09-2018,   83%
@~Jacek WOW! Super, że to napisałeś!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~m&m, 23:19 11-09-2018,   81%
@~Jacek Po poziomie wypowiedzi wnoszę że to właśnie pan, panie Jacku zajmuje się głównie pchaniem karuzeli, a po godzinach kulganiem beretu.
odpowiedz   •   oceń :  
~nowy, 18:51 11-09-2018,   87%
Już wolę tego Antośkiewicza zamiast Podolaka. Podolak to stary układ PO-PSL, trzyma się z Tyszką z rady. A ten Antośkiewicz rzeczywiście może wniesie coś nowego do gminy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Musio, 20:19 11-09-2018,   28%
@~nowy Na pewno! Licz na to, że coś wniesie do rady. Chyba tylko zgodę na kolejny zabór ziemi rzekunskiej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Zmiana, 21:00 11-09-2018,   68%
@~Musio Mam nadzieję, że Antośkiewicz wygra i wywali radę, ktorą robi bałagan w Rzekuniu od kilkunastu lat, na czele z Tyszką!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:07 11-09-2018,   77%
@~Zmiana Chyba chodzi Ci o pana Gryczkę, który jest przewodniczącym Rady, Ty nieuku!
odpowiedz   •   oceń :  
~Dzbeniniak, 18:57 11-09-2018,   19%
Hahaha Antek = PIS taczkę pchać a nie do koryta już zdążył się pokazach gdzie wiatr tam on jak chorągiewka
odpowiedz   •   oceń :  
~Chamstwo, 19:05 11-09-2018,   91%
@~Dzbeniniak Trochę kultury. Opamiętaj się.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:57 11-09-2018,   30%
Ten chłopina prawie PZW rozwalił ten człowiek się nie nadaję na takie stanowisko
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:01 11-09-2018,   87%
I już Podolak z ojcem zaczynają nienawistny spam.
odpowiedz   •   oceń :  
~Podolaki, 19:09 11-09-2018,   69%
Podolaki!!!! Nie dajcie się!!!! hahahahahaha
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:01 11-09-2018,   13%
Hahahah to jakaś kpina. Daj se Pan spokój szkoda Pana czasu.  Nie ma Pan najmniejszych szanas
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:03 11-09-2018,   89%
Może Ty już daj spokój panie Podolak, Twój hejt już nikogo nie rusza.
odpowiedz   •   oceń :  
~Czartoryska, 19:01 11-09-2018,   19%
Pewnie jego pan Czartek mu kazał a on z pod kulonym ogonem musiał się zgodzić
odpowiedz   •   oceń :  
~Rebeliant Remek, 19:03 11-09-2018,   23%
Napisał bym coś mądrego ale mi się nie chce.  Wódka się skończyła idę spać do piaskownicy. Dobranoc.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Super, 19:25 11-09-2018,   90%
@~Rebeliant Remek Super. Dobranoc.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:05 11-09-2018,   90%
Życzę powodzenia :)!
odpowiedz   •   oceń :  
~Zosia, 19:11 11-09-2018,   65%
Dobry kandydat na wójta :) . Wywodzi się z nas, jest z nami w stałym kontakcie, mieszka to i rozumie nasze potrzeby, dyskutuje o tym co ważne. Bierze odpowiedzialność za swoją pracę i decyzję. Uczciwy i daje dobry przykład. Popieram
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:02 11-09-2018,   22%
@~Zosia Z jakich nas? Przecież to człowiek z miasta zatrudniony w mieście... ciekawe po co startuje?
odpowiedz   •   oceń :  
~Znalazłam, 19:25 11-09-2018,   60%
Fajny kandydat. Nie merkantylny, bo to widać. Poczytałam w Internecie, porozmawiałam z ludzmiy, pogadaliśmy z kandydatem. Już nie muszę szukać. Znalazłam. To jest wójt dla mojej gminy. Młody, kreatywny, niekonfliktowy. I realnie ocenia swoje szanse.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:33 11-09-2018,   82%
@~Znalazłam No proszę, kopiuj-wklej z poprzedniego propagandowego artykułu jakże obiektywnej eOstrołęki :
"~Wybrałam swiadomie, 15:02 11-09-2018,   4%
Fajny kandydat. Nie merkantylny, bo to widać...."
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:39 11-09-2018,   81%
@~Znalazłam Chyba ktoś będzie będzie głosował na obu tych kandydatów, bo nie są merkantylni...
A może jednak chodzi o hejt na obecnego wójta Godzinę?
odpowiedz   •   oceń :  
~Thor, 19:26 11-09-2018,   58%
Super wreszcie jakiś konkretny kandydat. Liczymy że w końcu ktoś zaprowadzi porządek w tej gminie, A najlepszym kandydatem jest kandydatura rodowitego mieszkańca Rzekunia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Popieram, 19:26 11-09-2018,   69%
Bardzo dobra informacja. Już nie mogę doczekać się wyborów. Tylko swój mieszkaniec się liczy na polu samorządowym. Zmiana będzie już niebawem. Jesteśmy za!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:33 11-09-2018,   36%
Chyba sam sobie komentarze pisze.  Jaki ja jestem wspaniały ojojojojoj
odpowiedz   •   oceń :  
~:), 21:04 11-09-2018,   81%
Akurat w tej kwestii zdecydowanie przoduje Podolak :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:04 11-09-2018,   83%
@~:) Podolak i jego ojciec :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Slawek, 19:50 11-09-2018,   22%
Słaby kandydat,  od niedawna mieszka w Dzbeninie, miałki program wyborczy nic  ciekawego nie proponuje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:17 11-09-2018,   80%
@~Slawek Na pewno lepszy od Podolaka
odpowiedz   •   oceń :  
~pracownik UM, 19:52 11-09-2018,   17%
Zaznaczam że na pewno nie jestem żadnym krewnym P. PODOLAKA ale uważam (i nie tylko ja) że to jest odpowiedni człowiek na wójta, odnośnie paj.ca antośkiewicza zacytuję P. Cz. "Pewnie jego pan Czartek mu kazał a on z pod kulonym ogonem musiał się zgodzić". kompletne ZERO.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:20 11-09-2018,   83%
@~pracownik UM Może nie jesteś jego krewnym, ale widać wszyscy jego poplecznicy są tak samo niekulturalni i nienawistni, jedyny rodzaj komunikacji to obrażanie innych. BRAWO!
odpowiedz   •   oceń :  
~iza, 20:02 11-09-2018,   18%
A może komendant ci kazał Piotrku? Odpuść sobie chłopie . Co ty wiesz o naszej gminie... tyle ile ten drugi  Piotrek  ci powie. Daj spokój.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 20:07 11-09-2018,   19%
Najlepszym kandydatem na wójta gminy jest tylko pan Bartek Podolak.  Mieszka w tej gminie od urodzenia, pochodzi z dobrej rodziny. Jest znany i lubiany przez wielu ludzi. Sprawdził się na stanowisku dyrektora CKI B w Lelisie.  ,O p. Antoskiewiczu nic nie wiemy, może  nie ma się czym chwalić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:14 11-09-2018,   77%
@~Mieszkaniec Najlepszym kandydatem jest sprawdzony kandydat - obecny wójt Godzina  który całkowicie na lepsze zmienił oblicze gminy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 04:24 12-09-2018,   24%
Na co zmienił gminę? Stracił poparcie radnych, a co za tym idzie i wyborców.
odpowiedz   •   oceń :  
~ławianka, 07:12 12-09-2018,   17%
Co Ty pie..szysz?
Tak "zmienił oblicze" ale nie na lepsze !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:23 12-09-2018,   90%
Chociażby dziesiątki kilometrów dróg i kanalizacji oraz  spore oszczędności (jakich ta gmina nigdy nie posiadała) a które zostałyby rozkradzione gdyby karierowicze bez honoru i zasad pokroju pana Podolaka mieliby szansę nimi zarządzać...
Na szczęście mieszkańcy są mądrzy i nie nabiorą się na obłudę :)
odpowiedz   •   oceń :  
~kapsel, 20:10 11-09-2018,   20%
chyba się chłopie z pewną częscią ciała na głowy zamieniłeś.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:26 12-09-2018,   88%
@~kapsel Oj niekulturalny klakier Podolaka...
odpowiedz   •   oceń :  
~???, 20:24 11-09-2018,   20%
A kim jest ten człowiek?
Ile czasu jest mieszkańcem gminy?
Co ma do zaoferowania, oprócz tzw. "zgody"?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:29 11-09-2018,   85%
@~??? Na pewno więcej niż Podolak, który marzy tylko o stołku, żeby tak jak ojciec siedzieć i nic nie robić...karierowicz, prawnik bez aplikacji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do Gość, 20:35 11-09-2018,   20%
Pan Bartek Podolak jest mgr prawa, już dawno w naszej gminie nie mieliśmy tak dobrze wykształconego wójta. Na pewno  jest to dla mnie cenniejsze niż historyk po studiach zaocznych. Ciekawe jakie wykształcenie ma p. Antoskiewicz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:50 11-09-2018,   92%
@~Do Gość Jak taki wykształcony to czemu w zawodzie nie pracuje? Aplikację skończył?
Jego jedyna ambicją jest złapanie stołka.
odpowiedz   •   oceń :  
~???, 20:41 11-09-2018,   36%
Archiwum MO 13:57, 11.03.2015
"Piotr Antośkiewicz do rady miasta dostał się w 2010 roku z list Polskiego Stronnictwa Ludowego. Dwa lata później został wyrzucony z partii i od tego momentu pozostawał radnym niezrzeszonym, choć na sesjach głosował tak jak radni PiS i TPO z koalicji prezydenckiej i popierał politykę Janusza Kotowskiego. To zapewne zbliżyło go do Prawa i Sprawiedliwości, z list którego startował w ubiegłorocznych wyborach do rady powiatu ostrołęckiego. "
Przystawka PiSu - dziękuję temu panu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do wyżej, 20:45 11-09-2018,   35%
Dziękuję za informację, tego panu dziękuję
odpowiedz   •   oceń :  
~Loko, 20:46 11-09-2018,   86%
Moim zdaniem przesadzona jest reakcja klakierów Podolaka. Urna wszystko rozstrzygnie. Antośkiewicz to ciekawy kandydat nie zaangażowany w lokalny konflikt. Pan Podolak sam przed dwoma laty rozpalał ognisko a teraz pierwszy do gaszenia pożaru.
odpowiedz   •   oceń :  
~Zgoda, 21:11 11-09-2018,   73%
@~Loko Też jestem takiego zdania. Pan Antośkiewicz może być lekarstwem na cały ten bałagan w Rzekuniu. Rada jest do wymiany na czele z Gryczką, a z radą współpracuje Podolak karierowicz. Antośkiewicz nie jest zamieszany w cały ten bałagan i dodatkowo mieszka w Dzbeninie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:05 11-09-2018,   34%
@~Loko To żaden kandydat. Jest zatrudniony w mieście i czym to świadczy..... wybierz go to zobaczysz gdzie będziesz mieszkał za kilka lat
odpowiedz   •   oceń :  
~Do Gość, 21:10 11-09-2018,   12%
Pan Bartek nie zabiega o stołek , bo go ma, jest bardzo dobrym dyrektorem CKi B w Lelisie, cenionym prze pracowników. A jeśli chodzi o aplikacje, nie każdy prawnik chce pracować w zawodzie. Biorąc pod uwagę koszmar układów , masa prawników nie chce mieć z tym nic wspólnego. Też bym podjął taką decyzję , lepiej uczciwie pracowac , a wiedzę prawniczą  można wykorzystać w każdej dziedzinie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wielki prawnik, 21:23 11-09-2018,   92%
@~Do Gość Ta, jasne. Uczciwie pracować. Nie jesteś w stanie zrobić aplikacji to pchasz się na stołek i piszesz sobie komentarze w internecie. Żałosne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:25 11-09-2018,   92%
@~Do Gość Jedyny prawnik który nie chce pracować w zawodzie to właśnie ten który na aplikację się nie dostał (i to wcale nie przez brak układów a wiedzy)...
Innym wytłumaczeniem może być chęć powielania wzorców rodzinnych - tata się ustawił na wygodnej posadzce i teraz synek próbuje zrobić to samo (o czym świadczy jego obecna "praca" - a raczej obsadzanie stanowiska).
odpowiedz   •   oceń :  
~Jerzy, 21:19 11-09-2018,   26%
Pan Antoskiewicz to słaby kandydat, tkwi w układzie politycznym, o którym wszyscy wiedzą, w takim samym jak S. Godzina, dlatego tak się wzajemnie wspierają i wspólnie atakują pana Podolaka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Loko, 21:39 11-09-2018,   87%
@~Jerzy Pan Podolak również tkwi w układzie, ktory sam stworzył. Co do przełożenia na rządzenie na pewno większa siłę przebicia ma Antoskiewicz. A po wyborach ciężka praca jest potrzebna a nie lokalne wojenki ,które trawią jak rak tą gmine.
odpowiedz   •   oceń :  
~Popieram, 21:43 11-09-2018,   63%
Dobrze mu z oczu patrzy. Wydaje się uczciwy i mieszka w Dzbeninie. Ma mój głos!
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 21:44 11-09-2018,   80%
Jedyny kandydat nie zamieszany w żadne układy, układziki. Mam nadzieję, że wygra.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do loko, 21:47 11-09-2018,   35%
Panie Antoskiewicz nie atakuj pana Podolaka, napisz za co cię wyrzucili z PS, to może być ciekawsze
odpowiedz   •   oceń :  
~Loko, 21:51 11-09-2018,   77%
@~Do loko Pomyłka . Znam obu Panów dobrze i personalnie nic do nich nie mam. Jako mieszkaniec obserwuję co działo się w tej kadencji . Wierze ,że wiele osób ma dość obecnej rady podobnie jak ja.
odpowiedz   •   oceń :  
~Obserwator, 21:57 11-09-2018,   37%
Karierowicz nastepny misiewicz pasuje do pisu ale nie do Rzekunia bo PSL go pogonil
odpowiedz   •   oceń :  
~..., 22:04 11-09-2018,   73%
@~Obserwator Napisał Podolak i spółka...
odpowiedz   •   oceń :  
~Popieram, 22:02 11-09-2018,   74%
Świetna informacja! Popieram tego Pana. Będzie świetnym wójtem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Popieram wójta, 22:07 11-09-2018,   78%
Dajcie spokój. Zobaczcie jak się gmina zmieniła. Ja mam zaufanie do wójta Godziny i ma niego będę głosował. Tylko wójt potrafi się podpisać z imienia i nazwiska w komentarzach. Szanuję takie zachowanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 22:08 11-09-2018,   48%
Podoła i Godzina pokazali swoją klasę.... Cała gmina widzi co obaj Panowie zrobili z tą gminą. Godzina oddał  istotną cześć gruntu która przynosiła by złote JAJA

Podolak to STARY WYJADACZ PSL
A w Polsce już mielismy okazję poznać działania PO  PSL

Antoskiewicz jest  jedyną normalna osoba w tych wyborach!!!   i   na niego oddam swój głos
odpowiedz   •   oceń :  
~Nowy wójt, 22:13 11-09-2018,   77%
@~Mieszkaniec Popieram. Nowy wójt nie zaangażowany w kłotnie. Najlepszy wybor dla Rzekunia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:59 11-09-2018,   19%
@~Mieszkaniec Przecież piotrusia z pslu wyrzucili haha
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:24 12-09-2018,   88%
Za to Podolaka i jego tatusia nie wyrzucili, bo dobrze służą?
odpowiedz   •   oceń :  
~Popieram Godzinę, 22:16 11-09-2018,   64%
Ja wolę głosować na na Pana Godzinę. Znam go od wielu lat. To patriota, nie akceptuje łapówkarstwa i dlatego dużo ludzi mu dokucza. Cała moja rodzina będzie na niego głosować.
odpowiedz   •   oceń :  
~m&m, 22:35 11-09-2018,   80%
Pan Piotr ma mój głos. Znam. Konkretny człowiek. A obecna rada gminy powinna ukończyć remont ul.Nowej w Laskowcu, bo zaczyna się z tego remontu pomału robić „plan pięcioletni”.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marian, 22:45 11-09-2018,   73%
Ludzie dajcie Antośkiewiczowi spokój, jest demokracja każdy może startować, do Was należy decyzja na kogo. Można dalej brnąć w ślepy zaułek albo dać szansę innym, ja jestem za, czas na zmiany. Powodzenia!
odpowiedz   •   oceń :  
~Obserwator, 23:28 11-09-2018,   80%
Czytam w komentarzach o wykształceniu prawniczym jednego z kandydatów, nawiasem mówiąc, takim jakie zapewne posiada kilkadziesiąt tysięcy, a może nawet więcej, obywateli naszej pięknej ojczyzny, którzy jak wnioskuję ukończyli prawo i nie zdecydowali się na pracę w zawodzie prawniczym lub też nie dostali się na aplikację, niezbędną przecież do dalszego rozwoju w tym zawodzie. Jestem ciekawy jaką uczelnię ukończył ten kandydat, czy był to jeden wydziałów prawa, renomowanej uczelni, w naszym kraju, a być może poza granicami naszej ojczyzny. Dobrze byłoby również wiedzieć w jakiej gałęzi prawa się specjalizuje, czy będzie ona przydatna w dalszej jego pracy na urzędzie, o który się ubiega.  Skoro  jego wykształcenie jest tak cenne, dla osób, które podnoszą fakt posiadania takowego, w redagowanych komentarzach, to chciałbym wiedzieć czy jako student otrzymywał dobre noty, no bo przecież dobrze ugruntowana wiedza teoretyczna, potwierdzona odpowiednio wysokimi notami, zapewne musi przynosić efekty w dalszej działalności praktycznej, a jeżeli oceny wiedzy teoretycznej są mizerne, to mogą mieć również przecież przełożenie na działalność praktyczną.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:54 11-09-2018,   29%
@~Obserwator No właśnie a jaką uczelnię ukończył wójt i Pan piottr. Bo tak szafuja tu uczelnią Pana Bartka. Co zazdroscicie?

Głupio że uczeń skończył prawo a nauczyciel zaocznie historię? Haha
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:39 12-09-2018,   100%
Na pewno historia studiowana w tamtym okresie jest bardziej renomowana niż obecnie prawo które można skończyć nawet na WSAPie w Łomży...
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 00:38 12-09-2018,   74%
Myśle, ze pan Pofolak to karierowicz pracy do władzy. Za wszelka cenę, bez należytego doświadczenia samorządowego. Natomiast pan Atoskieeicz to jest człowiek z doświadczeniem i mam nadzieje, ze wygra te wybory. Poza tym pan podolak zdaje się związany jest z PSL a i z PO, fotografując się z przedstawicielami tych partii. Tak wiec w mojej ocenie to eliminuje pana podolaka na stanowisko wójta gminy Rzekun. Dużo rozgłosu i bywania wszędzie to jeszcze nie wszystko. Może należy więcej czasu poświęcać rodzinie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 03:20 12-09-2018,   35%
@~Wyborca Obrażaniem Pana Podolaka wyborów nie wygracie. Jego praca mówi sama za siebie natomiast co zrobił dla Rzekunia antoskirwiczy? Skąd się wywodzi? Przecież go z psl wyrzucili. Teraz po drugiej stronie mocy. Pasuje w urzędzie miasta .... człowieku to zamach na naszą gminę. Przecież to wszyscy widzą
odpowiedz   •   oceń :  
~aaa, 08:05 12-09-2018,   34%
Piotrek pomyśl zanim coś napiszesz  ale zaglosuje na ciebie bo się znamy
odpowiedz   •   oceń :  
~Obcy, 08:19 12-09-2018,   80%
Brawo gmina Rzekuń. Macie świetnego kandydata. Wystarczy zapoznać się z nazwiskami kandydatów na radnych. Naprawdę porządni ludzie.Nie zmarnujcie tej szansy! Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta. Myślę, że cała gmina skorzysta.
odpowiedz   •   oceń :  
~ławianka, 08:32 12-09-2018,   0%
@~Obcy Daj tych radnych listę
odpowiedz   •   oceń :  
~Obcy, 08:40 12-09-2018,   100%
@~ławianka Po listę radnych proszę się zgłosić do sztabu wyborczego, ja jestem osobą prywatną.
odpowiedz   •   oceń :  
~Olo, 08:25 12-09-2018,   42%
Antoskiewicz to ten co w PSL pod*****lil kolegę przez co ten stracił pracę a jego samego wyrzucili z partii
odpowiedz   •   oceń :  
~Opo, 08:27 12-09-2018,   30%
Zdrajca
odpowiedz   •   oceń :  
~Temida, 08:46 12-09-2018,   75%
@~Opo Zbyt lekko ciężkie słowa rzucasz.
odpowiedz   •   oceń :  
~?, 08:35 12-09-2018,   17%
Co to za gazetki w płotach i skrzynkach się pojawiły ? Za czyje pieniądze zostały wydrukowane?
odpowiedz   •   oceń :  
~?, 08:36 12-09-2018,   17%
@~? ps. są z logo gminy
odpowiedz   •   oceń :  
~XXX, 08:42 12-09-2018,   40%
@~? Na gazetkach jest przecież napisane czyje są. Trzeba przeczytać.
odpowiedz   •   oceń :  
~buu, 09:24 12-09-2018,   72%
psy ujadają a karawana ciągnie dalej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Vis, 10:02 12-09-2018,   67%
Głosuję na Antośkiewicza
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:49 12-09-2018,   34%
A gdzie był ten Antoskiewiczowi jak ziemię zabierali.?, gdzie był drugi Piotr i co zrobił.?, teraz chcecie dokończyć dzieła.?, resztę terenów miastu oddać. Obaj wszak zajmujecie stanowiska w Ratuszu. Antoskiewiczowi to błąd statystyczny tych wyborów, (chodzi o wynik jaki uzyska).
odpowiedz   •   oceń :  
~Dobry wybór, 11:03 12-09-2018,   91%
A gdzie był drugi kandydat jak zabierali ziemię? Zajmował się swoją promocją w Lelisie, czy może kampanią wójta w Lelisie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:21 12-09-2018,   86%
Człowiek z doświadczeniem i zapałem do zmian taki właśnie człowiek potrzeby tym stanowisku!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:22 12-09-2018,   75%
Człowiek z doświadczeniem i zapałem do zmian taki właśnie człowiek potrzeby na tym stanowisku!
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 12:39 12-09-2018,   20%
Hejter to tchórz i nierób! Człowiek nawet nie jakiś As , jeśli coś robi i próbuje zasługuje na szacunek
odpowiedz   •   oceń :  
~via, 13:20 12-09-2018,   84%
Jak tak czytam te komentarze to dochodze do wniosku że większość to ameby umysłowe. Doskonale wiedzą że Podolak sam pisze komentarze, że Antośkiewicz też sam odpowiada....Ludzie czy wy uważacie że w czasie kampanii oni nie maja co robic tylko wam odpisywać? Po co tyle jadu? Nie wystarczy po prostu napisać jakie ma sie argumenty za lub przeciw kandydatowi? masakra czytać się nie da.Ja mam wrażenie że dzieci w przedszkolu prezentują wyższy poziom. Gdybym był kandydatem to byłbym przerażony czytając te komentarze bo stwierdziłbym że mam zarządzać bandą......przygłupów
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:23 12-09-2018,   45%
Żaden PIS ani PIS bis nie wsadzi nam spadachrobiarza. Antoskiewiczowi i Godzina to jedno i to samo. Ten drugi szuka kandydatów na listę PIS do powiatu. A mówi że jest bez partyjny. Tym panom dziękujemy, PIS swoje już zrobił. Ręce precz od Rzekunia.
odpowiedz   •   oceń :  
~xyz, 13:37 12-09-2018,   100%
A ten trzeci to to samo co wójt w Lelisie (PSL), którego wszyscy maja już dość. Przekonacie się sami, jak go wybierzecie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:25 12-09-2018,   20%
Do wyżej. Miało być spadochroniarza. Przepraszam.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wr, 15:08 12-09-2018,   25%
Dobra rada dla mieszkańców Rzekunia. Wybierzcie swojego rodowitego Rzekunianina.Żaden obcy nie będzie o Was dbał. Załatwi swoje interesy i nabije swoją kabzę. Zabierze resztę intratnych gruntów Rzekunia.
odpowiedz   •   oceń :  
~ccc, 15:39 12-09-2018,   60%
Pamiętam jednego rodowitego mieszkańca Rzekunia co bronił ziemi jak kiedyś Rejtan rwał koszulę, a gdzie jest teraz ta ziemia. Populista i mało skuteczny ten rodowity Rzekuniak. Nie stawiał bym na takiego rumaka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wr, 17:17 12-09-2018,   86%
@~ccc To wybierzcie uczciwego. Nie ma u was żadnego? Zostaje Ostrołęka!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:49 13-09-2018,   100%
@~Wr Jest - wójt Godzina, dlatego taka nagonka na niego, bo się przekręty skończyły...
odpowiedz   •   oceń :  
~Dżepetto, 20:48 12-09-2018,   64%
Łatke ze jest z PIS-u można dać każdemu. Znam Piotrka i to bardzo porządny chłopak. Chyba ktos się go boi na tych wyborach
odpowiedz   •   oceń :  
~Gol, 16:25 13-09-2018,   0%
@~Dżepetto Znasz towarzysko czy zawodowo? Bo to różnica. Towarzysko może i jest dla Ciebie ok. Spróbuj z nim popracować. Wtedy wydaj opinię. Obiektywną!
odpowiedz   •   oceń :  
~popieram, 03:54 13-09-2018,   40%
Dobry kandydat, zakończy ten bałagan w Rzekuniu. Popieram
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 03:54 14-09-2018,   100%
@~popieram Przecież ob pracuje w um Ostrołęka. Szef to prezydent. Wcześniej był w psl. Chyba co wyrzucili
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:12 13-09-2018,   43%
Temu panu to podziekujemy.... niech dalej pracuje w mieście
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:01 13-09-2018,   43%
Ten Pan nie jest odpowiednim kandydatem, kiedy został dyrektorem Wydziału SO UM już poróżnił pracowników na tych lepszych i tych niepotrzebnych, zasiał niezgodę "skacze z kwiatka na kwiatek". Tylko Pan Podolak to odpowiedni kandydat.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:16 13-09-2018,   43%
Pan Antośkiewicz  to karierowicz i wielu ludziom zrobił krzywdę dobrze o tym wie komu "za pieniądze i stanowisko gotów opluć niesłusznie człowieka i wymyśla takie rzeczy co nikomu by nie przyszło do głowy" również w czasie godzin pracy jeździ z kursantami LOK i ma za to podwójne pieniądze widziane i to można sprawdzić u kolegi dyrektora WORD.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:51 13-09-2018,   100%
U tatusia Podolaka?
odpowiedz   •   oceń :  
~buu, 09:27 13-09-2018,   50%
Używając sformułowania u kolegi tzn. kolegi Bartka z PSL. Ciekaw jestem jak można jeździć z kursantami nie mając uprawnień. Bardzo słabo jesteś poformowany, proponuję kontakt z Panem Augustyniakiem.
odpowiedz   •   oceń :  
~buu, 09:28 13-09-2018,   63%
A propo karierowicz to proszę prześledzić karierę Bartka, który stał przy Wójcice a teraz perfidnie z Piotrem S go niszczą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:53 13-09-2018,   100%
@~buu Radny Suchta jest chyba jednym z bardziej zakładanych ludzi jakich poznała, współczuję ludziom którzy spotkają Go na swojej drodze :(
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:01 13-09-2018,   60%
w tych czasach niema się odpowiedniego wykształcenia i uprawnień, a jak się chce to wszystko można nawet uczyć kursantów będąc na stanowisku dyrektora i starować na wójta gminy bobry stołek, wcale nie chodzi o mieszkańców o nas tylko zagłosujcie, a później nie jesteście potrzebni. P Antośkiewicz to zwykła szuja, krętacz i cwaniak
odpowiedz   •   oceń :  
~buu, 14:12 13-09-2018,   50%
Piotrze S dlaczego tak brzydko piszesz. jak posiadasz wiedzę na temat nielegalnych kursów to powinieneś złożyć zawiadomienie odpowiednim organom.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~4 minuty :D, 19:00 11-09-2018,   90%
4 minuty po publikacji artykułu i już komentarz negatywny :D ekipa Podolak i radni czuwają hahahaha
odpowiedz   •   oceń :  
Zobacz również