2019-01-09T12:23:00+01:00 eOstroleka.pl 2 1 29 62.1%
Powiat ostrołecki,

Pożar zabrał im dorobek życia. Trwa zbiórka pieniędzy! Pomóż i udostępnij

REKLAMA
fot. facebook.pl/GR Nadzieja
18
11
98
Najlepszy komentarz
~Waldi, 13:41 09-01-2019,   85%
Nie chcesz to nie pomagaj, wolny wybór. Ale po co te głupie komentarze.
odpowiedz   •   oceń :  
W nocy z 2 na 3 stycznia 2019 roku w Szkwie niedaleko Ostrołęki wybuchł pożar domu, w którym przebywała rodzina Państwa Bacławskich. Ogień strawił dorobek ich życia. Radny powiatu ostrołęckiego Artur Kozłowski zainaugurował zbiórkę pieniędzy na portalu zrzutka.pl. Zachęcamy, by wspomóc pogorzelców.

Poszkodowani to Barbara, Krzysztof Bacławscy oraz ich dzieci - Karolina, Gabrysia i Błażej. Obecnie przebywają oni w tymczasowym lokum udostępnionym przez gminę. Pieniądze ze zbiórki mają im pomóc w odbudowie domu. Ich zasoby finansowe nie pozwalają na taką inwestycję.

KLINKIJ TUTAJ, BY PRZENIEŚĆ SIĘ DO ZRZUTKI DLA POGORZELCÓW ZE SZKWY

Jak czytamy w opisie zrzutki...

Wspólnie z grupą ludzi dobrej woli, z siostrą Pani Barbary Bacławskiej, z grupą samorządowców i wielu pomocnych ludzi zaprzyjaźnionych z rodziną podjęliśmy wyzwanie zorganizowania publicznej zbiórki na rzecz budowy skromnego, ale nowego i w pełni funkcjonalnego domu dla poszkodowanej rodziny. Wierzymy, że tak samo jak w przypadku zbiórki darów na rzecz Państwa Bacławskich uda się także odbudować ich poczucie bezpieczeństwa w postaci własnego domu.

Po rozmowie z Panią Barbarą (a czego nietrudno się domyślić) wiemy, że w pożarze spłonął cały dobytek ich życia, a w obecnej chwili ich możliwości finansowe nie pozwalają nawet myśleć o samodzielnej inwestycji w jakiekolwiek nowe lokum. Stąd nasza inicjatywa.

Państwo Bacławcy posiadają grunt budowlany, który w przypadku sukcesu zbiórki zostanie przeznaczony pod inwestycję. Koordynacją budowy oraz całego przedsięwzięcia zajmie się najbliższa rodzina Państwa Bacławskich, natomiast rozpoczęcie budowy planuje się na wiosnę br.

Co jeśli się nie uda? Uda się. Wierzymy w to wszyscy, a podejmując wyzwanie organizacji takiej zbiórki jesteśmy przekonani, że odzew będzie równie ogromny jak w przypadku zbiórki darów pierwszej potrzeby zaraz po pożarze.


Równocześnie trwa także zbiórka organizowana przez Fundację na Rzecz Ratownictwa Społecznego „Żywa Nadzieja"
Wpłaty z dopiskiem „Pomoc dla Rodziny Bacławskich” można przekazywać na konto:

08 1440 1101 0000 0000 1162 3007
Fundacja na Rzecz Ratownictwa Społecznego „Żywa Nadzieja”
18-400 Łomża, ul. Zawadzka 55.
KRS 0000 350 658

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~xxx, 13:38 09-01-2019,   47%
hmmm spalił im się dom który wynajmowali od kogoś czyli nie ich, spalił się właścicielowi który im wynajmował. Rodzina straciła rzeczy osobiste fakt tragedia straszna i strach dla dzieci, ale czy to powód budować im dom nowy własny. Może trzeba dać motywacje do działania i pracy
odpowiedz   •   oceń :  
~P.J., 20:55 09-01-2019,   69%
@~xxx Chlopie gdzie masz serce?.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wiesława, 08:27 10-01-2019,   72%
@~xxx Człowieku czy ty masz serce czy głaz oby ciebie takie nieszczęście nie spotkało
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:44 10-01-2019,   65%
@~xxx Jesteś zwykłym chamem bez serca kogoś takiego jak ty nie. Można nazwać człowiekiem ta rodzina straciła poczucie bezpieczeństwa i samodzielności a ty się z nich śmiejesz bo inaczej tego nie można nazwac
odpowiedz   •   oceń :  
~Inka, 21:11 10-01-2019,   75%
@~xxx Wolałbyś żeby pomagać pijakom co są na ich rzecz zbiórki niż takim ludzom poszkodowanym znam taka zbiórkę dziś w radomiu bylarodzice pija mają spory dochodi jeszcze organizuja im pomoccharytatywna poczytaj radom 35 metrów nieba i obejrzyj ale nikt prawdy nie powie jak jest.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ewa, 21:31 10-01-2019,   89%
@~xxx Co racja to racja bo jak nie ich to Logiczne ze właściciel domu będzie wlascicielem nowego. Tragedia tragedią no ale logicznie kumasz
odpowiedz   •   oceń :  
~Heh, 21:55 10-01-2019,   86%
Ehh, rycerzyki. Doszło do tragedii to prawda ale zbiórka nie powinna być na odbudowę domu bo go tylko wynajmowali tylko mniejsza na ważne rzeczy które stracili w pożarze pokroju ciuchów, agd, przyborów szkolnych itp.
odpowiedz   •   oceń :  
~Beata, 15:00 11-01-2019,   95%
@~xxx Skąd masz informacje,  że to był  wynajmowany? Kolejna sprawa motywację do działania kiedy uciekasz z pożaru?  Same te doświadczenie jest już mega dołujące. Nikt nie każe budować domu 200m. Ale ludzki odruch pomagać.  Jednak Polacy to okropnie zaistnieć naród.  Wstyd.
odpowiedz   •   oceń :  
~Konik, 18:40 11-01-2019,   96%
@~Inka Osobiście wpłacę pieniądze na tą rodzinę bo im się nalezy. Ostatnio mój sąsiad który pije całe życie i uważa że od pracy jest koń czy traktor dostał "szlachetna paczkę" ( wymienili mu okna,kupili dywan, wymienili piec ). Szlachetna paczka dla zdrowego pijaka... Wolę dać coś od siebie dla ludzi którzy przeżyli tragedie niż na ludzi którzy całe życie omijali pracę i obowiązki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kocyk, 10:05 12-01-2019,   48%
@~Inka Ten Pan definitywnie pije to widać od razu po twarzy
odpowiedz   •   oceń :  
~Elka, 13:41 09-01-2019,   62%
To nie jest ich dom który spłonął tylko wynajmowany. Pomoc pomocą ale budowa to już przesada. Nie jedna rodzina nie ma za co wybudować się. Jeżeli wynajmowali to mogą wynająć po raz drugi za środki z darów. Dostali już bardzo dużo. Nawet więcej niż posiadali.
odpowiedz   •   oceń :  
~Uprzejmie donoszę, 15:07 09-01-2019,   64%
@~Elka Co Elka, żal za pośladki ściska, że mogą mieć lepszy od ciebie? Pewnie tego co przeszli, nie chciałabyś przeżywać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:44 09-01-2019,   72%
@~Uprzejmie donoszę Ok, współczuję ich sytuacji bo to na pewno przeżycie, ale przecież w rekompensacie dostali nowe meble, środki do życia, żywność. A dla Pani poszkodowanej ciągle mało bo jeszcze brakuje jej maszynki do mięsa, ławy do pokoju lub suszarki do powieszenia ubrań. Przepraszam, ale te potrzeby trochę wyniósłe. I na koniec jeszcze mi dom pobudujcie bo spaliłam czyjś.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:53 09-01-2019,   69%
@~Uprzejmie donoszę Zżera co niektórych zazdrość ,WSTYD za te wasze komentarze,dzieciaczki przeżyły horror ludzieeee czy wam się to podoba czy nie ta rodzina otrzyma pomoc z nawiązką .
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 09:46 10-01-2019,   80%
@~Elka Nigdzie nie jest napisane, że wynajmowali!
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 09:53 10-01-2019,   97%
Popieram, też przeżyłem pożar 2 lata temu, fakt nie miałem tak dużej pomocy, ale również znaleźli się ludzie, którzy trochę pomogło finansowo(duży wkład miałem swój) i udało się odbudować (narazie jest w stanie surowym, ale jest i nie patrzę na te szczątki! Ktoś kto tego nie przeżył nigdy nie zrozumie! Współczuję bardzo, przykro mi, ale wierzę,że im też się uda, tym bardziej, że mają dzieciaczki. Pozdrawiam
odpowiedz   •   oceń :  
~x, 02:21 11-01-2019,   67%
@~Elka A skąd wiesz ile posiadali?
odpowiedz   •   oceń :  
~Karol, 09:40 11-01-2019,   100%
@~Ja Popieram jeśli ktoś nie przezył takiej tragedi to niech się nie wypowiada ja to przezyłem wraz z moją rodziną ponad 28 lat temu też wynajmowaliśmy mieszkanie ale nasz dobytek pozostał w środku a trauma na całe życie
odpowiedz   •   oceń :  
~Elka, 09:45 11-01-2019,   15%
@~Ja Jest w innych artykułach że wynajmowali.
odpowiedz   •   oceń :  
~Beata, 15:01 11-01-2019,   73%
@~Elka Zawiść zazdrość.
odpowiedz   •   oceń :  
~ktoś., 21:14 11-01-2019,   95%
@~Elka To nie dawaj i nie gadaj. Czy ktoś cię zmusza żebyś cokolwiek wpłacił lub przekazał. Nie powinno ciebie interesować ile dostali. Nic ci do tego . Zazdrość przez ciebie przemawia lub chciwość. Albo to i to. Wstydź się ,,człowieku".
odpowiedz   •   oceń :  
~Dadaq, 08:52 12-01-2019,   100%
@~Elka Pani pewnie"dobra"sąsiadka. Tyle przecież Pani wie... ludzie, co z Wami , przeżyli wielką tragedię, a wybim wyliczanie co mogą a czego nie dostać...a nawet jeśli  odrobinę polepszy się ich los, to tak źle?Ach tą polską zawiść.Na szczęście, nie wszyscy myślą tak samo.A fakt, wolę pomoc takiej rodzinie choćby miała zyskać więcej, niż pomagać pijakom, chorym z własnej woli
odpowiedz   •   oceń :  
~Waldi, 13:41 09-01-2019,   85%
Nie chcesz to nie pomagaj, wolny wybór. Ale po co te głupie komentarze.
odpowiedz   •   oceń :  
~..., 13:53 09-01-2019,   77%
Po to te komentarze żeby ludzie byli świadomi na co wykładają pieniądze. Chcesz pomagać, pomagaj, ale nie każdy wie, jaka jest sytuacja własnościowa spalonego budynku.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:09 09-01-2019,   48%
@~... A co tu ma do rzeczy sytuacja własnościowa?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:11 09-01-2019,   74%
@~... Ludzie pomagają pogorzelcom, bo im współczują, a dla ciebie to widać jest pojęcie nieznane.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:28 09-01-2019,   89%
To, że spalił się dom nie należący do nich A zbiórka jest na odbudowę domu. Pytam się, odbudowę domu właścicielowi czy budowę domu Pogorzelica?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:44 10-01-2019,   34%
@~... A ty wiysz
odpowiedz   •   oceń :  
~Alicja, 09:23 11-01-2019,   100%
Czytajcie ze zrozumieniem. Zbiórka jest na budowę nowego domu-Ci Państwo posiadają grunt pod budowę (działkę budowlaną) a nie na ODBUDOWĘ
odpowiedz   •   oceń :  
~zzzzz, 21:18 11-01-2019,   86%
@~... Zbawiciel narodu się znalazł. Myślisz, że jesteś mądrzejszy od reszty i co i żyj se z tą mądrością. Ale nie dziel się nią z innymi . My ludzie tego nie potrzebujemy chcemy to damy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Xyz, 16:20 09-01-2019,   64%
W naszym kraju jest zgodnie z przysłowiem "Polak mądry po szkodzie" , dlaczego się domu nie ubezpieczylo?  Składką 200 PLN na rok , nie stać?  To gmina powinna pomóc a nie teraz zbiórki itd koszty wyższe o 100% , nikomu nie bronię oddawania w zbiórkach pytanie brzmi czy nie można było inaczej czyli ubezpieczyć
odpowiedz   •   oceń :  
~nunu, 12:05 10-01-2019,   50%
@~Xyz Na jakiej zasadzie ma gmina za to płacić?
odpowiedz   •   oceń :  
~Ewa, 21:34 10-01-2019,   29%
@~Xyz Ja tam 1000 place za rok. Ale kuzwa to nie duza kwota. Za stary dom w kiepskim stanie 5dych pewnie starczy za ubezpieczenie
odpowiedz   •   oceń :  
~Monika, 13:11 11-01-2019,   100%
@~Xyz Co to da że ubezpieczyciela? Mieliśmy ubezpieczony dom i  po porzaże ubezpieczyciel wypłacił mniej niż jedną czwartą sumy na jaką był ubezpieczony a dom nadawał się do rozbiórki . W każdym razie za tą kasę napewno byśmy go nie  odbudowali tylko pomoc dobrych ludzi się tak naprawdę liczy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:56 12-01-2019,   100%
@~Xyz Jak nie stać, to gimna nie doda...musiałaby wszystkim, i nie jest to na temat tu poruszany
odpowiedz   •   oceń :  
~Waldi, 16:34 09-01-2019,   72%
Może dla nich 200 zł na ubezpieczenie to dużo pieniędzy? Dla mnie nie , ja im pomogłem i wpłaciłem pieniądze . A takie komentarze jak Pani są w tym momencie nie na miejscu. Jak już wcześniej pisałem nie chcesz nie pomagaj, ale powstrzymaj się od głupich komentarzy, bo to w tym momencie jest naprawdę nie na miejscu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Xyx, 17:11 09-01-2019,   50%
@~Waldi Nie Pani to po 1 po 2 powiem jeszcze raz po polsku dlaczego nie działać przed - tu patrz ubezpieczenie domu  / samodzielnie lub jeśli nie stać to przez gminę / a nie potem lament, zbiórki itd.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:46 10-01-2019,   100%
@~Xyx U mnie ubezpieczenie jest domu gdy się paliło nie miałam poszczególnego punktu ubezpieczonego i nici stego jestem ciekawa czy Xyx ma tak dokładnie uvezpieczone
odpowiedz   •   oceń :  
~??, 15:45 10-01-2019,   25%
Jak się po taniości szuka ubezpieczenia to taki jest skutek
odpowiedz   •   oceń :  
~Sonia, 17:12 10-01-2019,   82%
@~Xyx Dom powinien ubezpieczyć właściciel bo to jego własność przecież za wynajem pobierał pieniądze.Pamietaj każdy ubezpiecza swoją własność.A do tego powinien ten dom spełniać przepisy i był bezpieczny aby właściciel mógł go wynająć ale jak zwykle liczą się pieniądze a nie bezpieczeństwo tych ludzi.Komentarze niektóre naprawdę są nie na miejscu nie ma tym ludziom czego zazdrościć na pewno jeden czy drugi z was nie chciał być w ich sytuacji .Nie chcesz nie pomagaj i nie dyskutuj bo nie masz prawa.Ja im bardzo współczuję i myślę że od dobrych ludzi dostaną pomoc na jaką zasługują.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:52 11-01-2019,   100%
@~?? Wydaje mi sie ze firmy ubezpieczeniowe czuja interes i zal ze  nikt skladek za nic nie placił. Za nic bo później i tak odszkodowania nikt nie wyrwie bo akurat przeglad komina nie podbity .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:11 09-01-2019,   89%
Jakie ubezpieczenie przez gminę lub inną instytucje nie ma takiej możliwości stroną musi być sam zainteresowany.  A tAK szczerze to niedługo będzie lawina takich chętnych. Proszę o umiar w żądaniach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Basiek 36, 18:25 09-01-2019,   92%
Sorki ale nie rozumiem bo sama mam 2 dzieci , tylko mąż pracuje fizycznie i kredyt na dom.dzięki programowi 500+ i racjonalnym gospodarowaniu finansami stać nas na skromne ale samodzielne życie. Współczuję ale na studiach ( praca socjalna ) uczyli dać wędkę a nie rybę bo to nie pomoc . I uważam że teraz w naszym kraju osoby starsze bez 500+ i rodzice z 1 dzieckiem mają gorsza sytuacje materialną .a przy trójce plus pracy choć 1 rodzica już jest start .
odpowiedz   •   oceń :  
~paweł, 19:27 09-01-2019,   43%
coz ze nie ich ale szloda ludzi dzieci
odpowiedz   •   oceń :  
~Wiola, 20:00 09-01-2019,   94%
Wstyd mi za takich ludzi, którzy wyrażają taką opinię, którzy nie przeżyli czegoś tak strasznego gdzie zostaje skaza na całe życie, miałam 8 lat gdy spalił się cały dobytek moim rodzicom wszystko, było lato i tak jak stałam w majtkach tak mi tylko to zostało, 6 rodzeństwa gdzie ojciec życie uratował  bratu a mój tata dwa miesiące leżał na brzuchu w szpitalu z poważnymi obrażeniami pracował w dwóch pracach a w między czasie pomagał ludziom w polu o mały włos nie straciłam całej rodziny pamiętam krzyki płacz i przerażenie krzyk i płacz ludzi czy wszystkie dzieci są, mam teraz 40 lat i każdego dnia pamiętam co się wydarzyło człowiek nie jest w stanie tego wymazać z pamięci, pomagali ludzie z całej Polski dali nam dom i pozwolili na nowo żyć, co z was za ludzie tak oceniać powierzchownie innych, nie życzę nikomu  takiej tragedii, bo sam niewiesz kiedy ciebie może to spotkać, a tak łatwo oceniać innych, nie znając ludzi a może pracują, może życie nie było dla nich przychylne ludzie co z wami zero człowieczeństwa, żal mi was naprawdę
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:05 10-01-2019,   92%
@~Wiola PANI WIOLUpopieram pania za pani opinie dobrobyt zostal odzyskany ale pani psychiki nikt nie jest w stanie zrozumiec w jakimstopniu zostala zniszczona ,,,,EGOIZM JEST GORSZA CHOROBA OD RAKA
odpowiedz   •   oceń :  
~anna, 05:57 12-01-2019,   100%
nic nie jest gorsze od raka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:03 09-01-2019,   93%
Jesli nie ich dom to zbiorka powinna byc na rzeczy potrzebne i ewentualnie na wynajem mieszkania z miesiacem na przod. Ale nie na odbudowe domu ktory jest nie ich
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:43 09-01-2019,   58%
PZECIEZ KAZDEMU MOZE SIE SPALIC DOM CZY WLASNY CZY WYNAJMOWANY POCO LUDZIE WOGULE PISZOM KOMETASZ ZE TO NIE BYL ICH ALE MIELI DOM NAD GLOWOM I KAZDEGO CZLOWIEKA SZKODA
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 09:58 10-01-2019,   84%
Dokładnie, Ich czy nie ich ale odbudować trzeba, mimo wszystko to była czyjaś własność i czy to na znaczenie czyja?
odpowiedz   •   oceń :  
~Piszom Głowom, 06:38 11-01-2019,   63%
Qrwa Gościu po jaki chooj zabierasz głos jak nie potrfisz pisać ,czyś ty człowieczku skończył przynajmniej  trzy klasy podstawówki  jak patrzę na takie bazgroły to nóz mi się w kieszeni sam otwiera na takiego tumana.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:47 09-01-2019,   60%
NIECH KAZDY POSTAWI SIE W TAKIEJ SYTUACJI JAK TA RODZINA TO DOBZE ZE ONI NIE SPLONELI W TYM POZAZE JA IM MOGE TERAZ SPULCZUC
odpowiedz   •   oceń :  
~SPULCZUC, 06:41 11-01-2019,   30%
Ty SPULCZUJ sobie analfabeto , wróć do szkoły i naucz się ortografii !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:56 09-01-2019,   56%
Rodzina otrzyma pomoc ,a znieczulica otrzyma antydepresanty bo zeżre zazdrość pojebusy
odpowiedz   •   oceń :  
~AAA, 22:02 09-01-2019,   84%
Każdego może spotkać taka tragedia
odpowiedz   •   oceń :  
~Adam, 22:10 09-01-2019,   80%
Człowiek to Jedynak najwiekszy istniejący POTWÓR!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Bezlitosny, 22:44 09-01-2019,   47%
Xyx. Ogarni sie buraku, nie chcesz nie wpłacaj żal Ci dupsko ściska? Ludzie starcili cały majątek a Ty sie tutaj licytujesz. Jak masz tez zla sytuacje finansowa to zarejestruj zbiórkę to chętnie wpłacę Ci jakoś złotówkę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Xyz, 00:15 10-01-2019,   78%
@~Bezlitosny Burak to ci się odbija w lustrze jak zerkniesz od czasu do czasu
odpowiedz   •   oceń :  
~inka386, 23:32 09-01-2019,   100%
mam wątpliwości, nie do poszkodowanych, ale tej zbiórki - przelew kosztuje 10zł???? z jakiej paki
odpowiedz   •   oceń :  
~Kanikuły, 10:08 10-01-2019,   100%
@~inka386 Odznacz opcje darowizny na portal i bedzie darmowy... chyba ze twoj bank tak wycenia przelewy to zmien bank
odpowiedz   •   oceń :  
~mona, 09:47 10-01-2019,   67%
U mnie był pożar budynku gospodarczego i jeszcze długo długo co noc sprawdzałam czy coś się nie pali. A co dopiero uciekać z dziećmi z płonącego domu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:22 10-01-2019,   62%
Co nie którym to tu w głowie się poprzewracalo jak można tak komuś zazdrościć ludzie stracili wszystko nie życzę żeby komuś to się przytrafiło to by wtedy inaczej na to patrzą!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Głupiec, 13:45 10-01-2019,   46%
A ja głupi płacę rocznie za ubezpieczenie...
odpowiedz   •   oceń :  
~Angelika, 14:56 11-01-2019,   100%
@~Głupiec Się  zdziwisz jakie  kokosy dostaniesz jak by ci się  spaliładnie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Głupiec, 14:51 10-01-2019,   84%
A ja głupi płacę rocznie za ubezpieczenie...
odpowiedz   •   oceń :  
~bogusia, 15:36 10-01-2019,   -
nie moge zrobic przelewu , nie mam polskiego konta, a chce pomoc
odpowiedz   •   oceń :  
~Lolo, 16:03 10-01-2019,   75%
Zglosic rodzinę do programu K. DOWBOR"NASZ NOWY DOM"ONA POMOŻE. Powinna
odpowiedz   •   oceń :  
~Ryszarda, 17:56 10-01-2019,   50%
@~Lolo Jeżeli ten dom nie jest ich to nie pomoże w NND jest warunek trzeba mieć akt własności domu taki jwst warunek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Adrian, 16:50 10-01-2019,   90%
Ten ich ojciec wygląda na naprawdę pracowita osobę....
odpowiedz   •   oceń :  
~Kadia, 17:55 10-01-2019,   86%
Jestem Kasia to samo przeszłam mam 5dzieci gdy porzar zabrał nam cały dorobek życia z dziecki3m 3tygodniowym na recach reszta starsza ale pomocy nie dostaliśmy zeby odbudowac mieszkanie wiem co to znaczy minęło 5lat a widzę to jak w czoraj
odpowiedz   •   oceń :  
~#?#, 18:28 10-01-2019,   100%
Jaki wynajmowany? Ludzie zacznijcie czytać ze zrozumieniem !
odpowiedz   •   oceń :  
~Tadeusz wolski, 21:57 10-01-2019,   100%
wysyłam
odpowiedz   •   oceń :  
~Krysyian, 21:59 10-01-2019,   43%
Trzeba im pomóc. Wolę im niż Owsiakowi na następną wille
odpowiedz   •   oceń :  
~Ann, 22:12 10-01-2019,   84%
Ludzie zostali bez niczego z trójką dzieci. Nie życzę nikomu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:58 10-01-2019,   67%
Komentowanue jak widać..... Powinno być zablokowane
odpowiedz   •   oceń :  
~Cięty, 00:47 11-01-2019,   100%
xxx ty dałnie ****ny wiesz co ty piszesz ? niech się tobie ta buda zawszona pchłami spali zobaczymy jaki kozak będziesz  mango zjebie ty
odpowiedz   •   oceń :  
~..., 01:07 11-01-2019,   0%
@~Cięty Dałnie?  Zjebie?  Brzydko tak o rodzicach mówisz
odpowiedz   •   oceń :  
~Cięty, 09:49 11-01-2019,   100%
@~... Mówię o tym gościu z 1 wpisu , ludzie zostali bez dachu nad głową o środku zimy a on pieprzy żeby poszli pracować bo to chop siup i już wszystko zrobione fakt zbulwersowałem się za bardzo i przepraszam za to ale po prostu nerwa mnie puszcza na takie teksty
odpowiedz   •   oceń :  
~z niedaleka, 01:59 11-01-2019,   84%
 Panie Radny powiatowy! nie chciałbym być zły prorokiem, ale oby się Pan nie  "przejechał" na tym zaangażowaniu w tę pomoc. Pierwsze primo - domek nie ich, drugie primo - to była, za przeproszeniem, rudera, która nie miała żadnej wartości, dlatego nie było co ubezpieczać, primo trzecie, mają kilka działek; czwarte primo ludność z okolic wręcz masowo rzuciła się z pomocą i nie mają żadnej biedy.  Tak wogóle to spokojna, porządna rodzina i nie kieruję się tu żadną zazdrością ani niechęcią tylko bez przesady proszę. sam nie lepszym samochodem jeżdżę od nich.
odpowiedz   •   oceń :  
~Elżbieta, 05:13 11-01-2019,   100%
Wszystko rozumiem i głęboko współczuje rodzinie która straciła wszystko. Organizacja zbiera pieniądze na odbudowę domu, no właśnie dom był nie ich lecz wynajmowany.
Co w takim razie dostanie właściciel domu ???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:41 11-01-2019,   -
@~Elżbieta Pewnie nic tylko szkody mu pozostanie posprzątać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Asia, 05:54 11-01-2019,   0%
Tak pan radny chce pomóc A sam wplacil "złotówkę "....naprawdę???
odpowiedz   •   oceń :  
~A. Kozłowski, 12:46 11-01-2019,   100%
@~Asia 1zł to z góry ustalona i sztywna kwota przelewu weryfikacyjnego nr konta oraz dane. Proszę poczytać regulamin inicjatywy, a wtedy wyrażanie obiektywnych opinii będzie z pewnością łatwiejsze. Na temat wymiaru i kształtu organizowanej przeze mnie pomocy nie zabiorę głosu z oczywistych przyczyn.
Pozdrawiam serdecznie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Zszokowana, 08:40 11-01-2019,   50%
Zamiast rozdawać rzeczy dla ludzi z nim szlachetnej paczki to można było by oddać bardziej potrzebującym właśnie tej rodzinie. A nie szlachetna paczka rozdaje profity wszystkim jak leci i nie do końca biednym koleżanka koleżance łatwi a ta rodzina musi się prosić o pomoc. A oni sobie rozdają co im psuje wiem bo byłam siwdkiem takiego zdarzenia i do dziś jestem w szoku ze rodzina która ni epotrzebuje dostała że szlachetnej paczki tacie cuda a gdzie są ci co naprawdę potrzebują nic nie dostali za pewne.
odpowiedz   •   oceń :  
~zzz, 21:29 11-01-2019,   100%
@~Zszokowana Ostatnio moi sąsiedzi otrzymali telewizor ze szlachetnej paczki ale mieli pretensję bo chcieli coś innego. I byli wielce obrażeni.
odpowiedz   •   oceń :  
~ewe, 09:07 11-01-2019,   100%
jak czytam asze komentarze to zygac sie chce... obyscie co niektorzy w takiej sytuacji nie znalezli...
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna, 09:11 11-01-2019,   100%
Jeśli mają swoją działkę to wybuduja.A jaka motywacja dla nich ze jestesmy z nimi i chęć do życia ze będą mieć swoje. Ludziom trzeba pomagać
odpowiedz   •   oceń :  
~Ann, 09:20 11-01-2019,   -
Współczuję tym ludziom. Ale nikt nie ma lekko. Mi też spalił się dom,zostałam z kredytem do spłacenia,bez mieszkania,mieszkam u rodziców. Jakoś muszę żyć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Bogdan, 09:56 11-01-2019,   34%
Teraz sposób na dobry biznes będzie. Wynajmę mieszkanie, podpale i wybudują mi dom
odpowiedz   •   oceń :  
~zzzz, 21:26 11-01-2019,   -
@~Bogdan To jest twój sposób na dobry biznes? Już to próbowałeś czy masz zamiar?
odpowiedz   •   oceń :  
~Miś, 14:43 11-01-2019,   100%
xxx ty łajzo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:17 11-01-2019,   100%
nie ważne czy wynajmowane czy nie stracili wszystko i należy się pomóc jak można wogole pomyśleć że się pomóc nie należy.  bardzo chętnie pomogę jak tylko będę mogła.  
odpowiedz   •   oceń :  
~ert, 21:27 11-01-2019,   -
Rozumiem, że gdyby spalił się normalny dom, ale to jakaś drewniana rudera warta tyle co teren pod nią minus wyburzenie.
odpowiedz   •   oceń :  
~siema nara, 00:36 12-01-2019,   100%
Nawet zwierzęciem nie można nazwać tego Pana co to napisał bo zwierzęta troszczą się o siebie a my jesteśmy ludźmi i ten gość jest porostu burakiem zapatrzonym w siebie.... Co jak byś ty stracił dach nad głową i nie miał gdzie swoich dzieci chronić przed mrozem. Powiem tyle choć to będzie chamskie. Jak masz tak poukładane w głowie to życzę ci jak jeszcze tego nie zrobiłeś to abyś się nie rozmnożył bo twoje dzieci i żona nic dobrego nie będą z ciebie miały.
odpowiedz   •   oceń :  
~violka, 05:57 12-01-2019,   50%
żygać się chce od tej pomocy a to spalił się dom a to choroba nieuleczalna apaństwo daje kase na dzieci to niech sobie wynajmą nowe mieszkanie a jeszcze do tego dom nie ich i ktoś za niego kase brał wiedzieli na co się piszą skoro taką drewutnie wynajmowali ,a po drugie to gminy posiadają zasoby mieszkaniowe dla pogorzelców , a sprzęty to ludzie za darmo oddają tylko trzeba sie starać dla swojej rodziny bo niekt€rzy liczą tylko na pomoc innych żeby mogli siedzieć na dupie i nic nie robić oprucz wstawienia fotki
odpowiedz   •   oceń :  
~miła, 07:02 12-01-2019,   100%
mnie matka wyrzuca z domu bo jak mówi to jest jej a nic w tym domu nie ma mojego. kto mi pomorze?
wszyscy wszystkim pomagamy, a czy aby na pewno?
odpowiedz   •   oceń :  
~Mam na imie Malgosia. Jes, 07:12 12-01-2019,   100%
STRASZNE NIESZCZESCIE I TRZEBA ZAWSZE POMOC. PRZECIEZ SERCE NIE Z KAMIENIA MASZ PRZECIEZ WIESZ CO DOBRZE A CO ZLE....
odpowiedz   •   oceń :  
~malinanowa, 12:13 12-01-2019,   100%
piszą że na ich gruńcie ,czytajcie ludzie
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.