2018-10-25T10:00:00+02:00 eOstroleka.pl 2 1 4 100%
Ostrołęka,

Pracownik ratusza nazwał mieszkańców "debilami". Jest postępowanie dyscyplinarne

REKLAMA
REKLAMA
4
0
115
Pracownik Urzędu Miasta w Ostrołęce zamieścił na Facebooku dość osobliwe podziękowania dla wyborców. Swój wynik uznał za fatalny, wśród znajomych doszukiwał się "oszustów" i "kłamców", a mieszkańców nazwał "debilami". Niewykluczone, że za swój wpis odpowie dyscyplinarnie.

Andrzej Bojarski kandydował do rady miasta Ostrołęki z list Towarzystwa Przyjaciół Ostrołęki. Zdobył tylko 26 głosów, nie miał szans na mandat radnego i postanowił w specyficzny sposób podziękować swoim wyborcom.

- No cóż. Co do wyników wyborów, to należy stwierdzić, że mój wynik nawet nie jest słaby, on jest po prostu fatalny.(chociaż jeszcze nie znam wyników ze wszystkich OKW). Co gorsza, muszę z wielką przykrością stwierdzić, że część ludzi których znam jest najzwyczajniej w świecie zwykłymi oszustami i kłamcami. I to jest jedyny plus tych wyborów, że mogłem się o tym przekonać. Co do wyborów na Prezydenta, to cóż... wygląda na to, że Ostrołęczanie są po prostu debilami - napisał na Facebooku.

Określenie "debil" dotyczyło prawdopodobnie tych, którzy nie oddali głosu na prezydenta Janusza Kotowskiego, a takich wyborców było dokładnie 15 177. Bojarski jest bowiem pracownikiem Urzędu Miasta. Teraz przeprasza za swój wpis.

- Szanowni Ostrołęczanie! Przepraszam Was za mój emocjonalny wpis dotyczący wyników wyborów w Ostrołęce. Spowodowany był moim osobistym rezultatem i była to moja prywatna opinia. Zawarłem ją na swoim prywatnym profilu, nie sądząc, że wywoła takie reakcje. Jeszcze raz wszystkich urażonych przepraszam. Nie mniej jednak również Was proszę o pohamowanie emocji i zachowanie dobrego smaku - pisze na Facebooku, podczas gdy jego poprzedni post zniknął.

Konsekwencje wobec pracownika zamierza wyciągnąć Urząd Miasta. Jak poinformowano w komunikacie, zostało wszczęte postępowanie dyscyplinarne wobec Bojarskiego.

- W związku z prywatnym wpisem na Facebooku pana Andrzeja Bojarskiego odnoszącym się do wyborów samorządowych informujemy, że stanowczo odcinamy się od tak głoszonych poglądów i jakiejkolwiek próby obrażania mieszkańców miasta. Wpis został zamieszczony na prywatnym profilu, poza godzinami pracy. Autor usunął wpis i zamieścił swoje oficjalne przeprosiny. Jednak, w związku z wystąpieniem prawdopodobieństwa naruszenia przez pana Andrzeja Bojarskiego obowiązków pracowniczych wynikających z art. 24 ust. 6 ustawy o pracownikach samorządowych oraz § 22 pkt 14 obowiązującego Regulaminu pracy Urzędu Miasta Ostrołęki dotyczącym "zachowania się z godnością w miejscu pracy i poza nim" zostało wobec niego wszczęte postępowanie dyscyplinarne - informuje Urząd Miasta.
REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 10:43 25-10-2018,   78%
Niech zgadnę. Gdy wygra Kotowski, postępowanie zakończy się pozytywnie dla Bojarskiego :)
odpowiedz   •   oceń :  
~aw, 11:34 25-10-2018,   32%
Przecież on ma rację. Cała Polska będzie się z nas śmiać jak stracimy te wszystkie inwestycje których gwarantem jest Kotowski. Obwodnica, elektrownia, połączenia kolejowe, port. Wszystko pójdzie hen daleko, gdzie indziej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:39 25-10-2018,   78%
Nie, postępowanie zakończy się upomnieniem. W końcu to psiapsiół.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:41 25-10-2018,   73%
@~aw Heheheheh, bo wszystko to mamy hehehehehe
Na obwodnicy same korki, nowa elektrownia produkuje tyle prundu, że hej, pociągi rozpychają się na torach a w porcie łodki muszą na lądzie parkować hehehe
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:43 25-10-2018,   29%
No właśnie nie będziemy mieli tego bez Kotowskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~WOS, 11:57 25-10-2018,   91%
@~aw "Przez 12 ostatnich lat..."
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:06 25-10-2018,   78%
@~WOS Polki i Polacy
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec de.bil, 11:19 25-10-2018,   82%
Panie prezydencie a co tu rozpatrywać ?? Naganne zachowanie widać jak na dłoni.  Panie Bojarski mam nadzieję że nikt nigdy pana więcej nie zatrudni na państwowym wikcie na skruchę za późno jak by miał pan honor to sam by odszedł
odpowiedz   •   oceń :  
~Mietek, 11:24 25-10-2018,   90%
w większości to nie mają honoru i wstydu pluja na nich a oni "to deszcz pada"
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:25 25-10-2018,   85%
i właśnie ci "debile" płacą podatki na jego utrzymanie na stołku w UM Ostrołęki, brak słów, poczekamy i zobaczymy jak za to odpowie, ale na pewno skończy się upomnieniem i tyle
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:43 25-10-2018,   67%
święta racja...
odpowiedz   •   oceń :  
~policeman, 11:26 25-10-2018,   37%
Gdzie można znaleźć Pański program wyborczy Panie Kulik?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:44 25-10-2018,   72%
@~policeman A gdzie można znaleźć program kotowskiego? Nie obietnice, realny program.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:07 25-10-2018,   90%
@~policeman WWW.lukaszkulik.pl
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:38 25-10-2018,   0%
Nigdzie
odpowiedz   •   oceń :  
~ojojoj, 11:28 25-10-2018,   21%
Pytanie do Pana Kulika - czy to prawda, że Pańska żona skarży się koleżankom, że ją Pan źle traktuje?
odpowiedz   •   oceń :  
~Zona, 12:08 25-10-2018,   74%
@~ojojoj Nieprawda
odpowiedz   •   oceń :  
~Hela, 11:30 25-10-2018,   29%
Co pan zrobi Panie Kulik z rozpoczętymi projektami urzędu?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:08 25-10-2018,   92%
@~Hela Dobre się dokończy
odpowiedz   •   oceń :  
~zażenowany, 11:30 25-10-2018,   59%
I miał chłop rację.
Rozmawiałem ostatnio z takim jednym zwolennikiem Kulika. Ja mu mówię że Kulik głosował przeciwko przyłączeniu do Ostrołęki gruntów pod elektrownię. A ten mi opowiada coś takiego; "Po co mi ta elektrownia, i tak nie będę w niej pracował". Normalnie ręce opadają.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:46 25-10-2018,   70%
@~zażenowany Głosował przeciwko przyłączeniu gruntów bo wiedział, że elektrownia nie powstanie. Cała ta szopka to tylko strata wielu milionów z moich i twoich podatków.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:48 25-10-2018,   63%
wrześniu pozyskano promesę bankową na kwotę, która wypełnia potrzeby finansowania inwestycji bloku C ostrołęckiej elektrowni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:09 25-10-2018,   84%
@~zażenowany Nie głosował przeciwko, wstrzymał się od głosu bo nie podobał mu się sposób w jaki to było robione
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:31 25-10-2018,   0%
Nie wstrzymał się od głosu, tylko był przeciwny. Głosował przeciw. Nie kłam więc gościu.
odpowiedz   •   oceń :  
~pierwsza, 11:32 25-10-2018,   67%
Zapewne Pan Łukasz zmieni wszystkich pracowników urzędu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:35 25-10-2018,   22%
@~pierwsza Jak inaczej mógłby wsadzić swoich?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:10 25-10-2018,   90%
@~pierwsza Nie zmieni ponieważ potrzebuje pracować z doświadczonymi ludzmi, mysle jednak ze Rosak poleci
odpowiedz   •   oceń :  
~anty PIS, 12:46 25-10-2018,   92%
@~pierwsza Nie wszystkich, tylko tych z legitymacjami partyjnymi, na bezpartyjnych z wykształceniem i doświadczeniem.
odpowiedz   •   oceń :  
~nauczyciel, 11:33 25-10-2018,   0%
Panie Kulik jeżeli wygra Pan wybory to zwolni zmieni Pan dyrektorów szkół?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:11 25-10-2018,   91%
@~nauczyciel Nie
odpowiedz   •   oceń :  
~pomoc, 11:34 25-10-2018,   14%
Słyszałem Panie Kulik, że po wygranych wyborach zamierza Pan zlikwidować stołówki oraz kuchnie w placówkach oświatowych i wprowadzić catering - czy to prawda?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:37 25-10-2018,   64%
@~pomoc normalnie szkoda strzępić ryja
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:14 25-10-2018,   91%
@~pomoc To nieprawda
odpowiedz   •   oceń :  
~do pomoc, 11:36 25-10-2018,   19%
ja nie mogę - ile osób na bruk poleci jeżeli to prawda
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:38 25-10-2018,   24%
To w takim razie ja mam pytanie do Pana Kulika
Czy zamierza Pan również zwolnić wszystkie sprzątaczki ze szkół i korzystać z firm zewnętrznych?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:37 25-10-2018,   82%
Nie zamierzam
odpowiedz   •   oceń :  
~pytajnik, 11:42 25-10-2018,   29%
Panie Łukaszu jaki ma Pan pomysł na dogadywanie się z rządem?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:43 25-10-2018,   20%
@~pytajnik Nie rozumiem rząd PIS - Ostrołęka jeżeli wygra Pan Panie Kulik nie PIS i co dalej? Nie widzę tego w ogóle.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:17 25-10-2018,   89%
Rząd ma obowiązek pomagać samorządom niezależnie od tego kto jest prezydentem
odpowiedz   •   oceń :  
~xx, 12:48 25-10-2018,   77%
@~pytajnik Powierzę to radnym z PIS jest ich 8 przekonają rząd PIS
odpowiedz   •   oceń :  
~Barbi, 15:29 25-10-2018,   13%
Będą projekty nie pełne z wadami tak było przez 8888888 lat za PLATFORMY iPSL
   i wówczas wybór P.Kulika będzie bardzo niekorzystny dla Ostrołęki.

Tylko logicznie pomyślcie moi drodzy ostrołęczanie że należy wybrać P.Kotowskiego -
Wymienię tylko kilka spraw już rozpoczętych, które będą kontynuowane przy zarządzaniu miastem przez P. Kotowskiego
1.Sejmik Mazowiecki z szansą PIS w koalicji , zarządza środkami z Unii,
2. Budowa elektrowni - spółki rządowe - będą miejsca pracy,
3. kontynuacja rozmów o budowę obwodnicy Ostrołęki z kim z rządem,
4. uzyskanie środków na przebudowie dróg wlotowych do miasta  - też będą rozdania środków unijnych

Wybór należy rozważyć, nie tylko w perspektywie osobowym, ale który  będzie służył miastu i pomagał mieszkańcom.
Nie należy kierować się  " a ja ci przyłożę"
W polityce  jak w życiu bywa różnie. Należy starać się być dobrym człowiekiem i dbać o korzyści dla ogółu. Zapominać niektóre krzywdy i niedogodności, Każdy z nas nie jest święty, A i święci bywali w życiu  różni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:00 25-10-2018,   80%
@~Barbi Rumiany, to ty? xD
odpowiedz   •   oceń :  
~Kkk, 16:55 26-10-2018,   -
Dokładnie. W Warszawie też nie wygrał PiS i czy to znaczy, że cała stolica teraz będzie pozbawiona rozwoju? Ludzie zastanówcie się
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:45 25-10-2018,   29%
Panie Kulik, gdy ktoś złoży wniosek o przyłączenie do miasta, to czy pan go poprze?
odpowiedz   •   oceń :  
~Janina, 11:46 25-10-2018,   34%
Ciekawe jak zamierza Pan Łukasz dogadywać się z obecnym rządem?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:49 25-10-2018,   85%
@~Janina Zapewne po ludzku, nie po znajomości jak dotychczas.
odpowiedz   •   oceń :  
~xx, 12:50 25-10-2018,   85%
@~Janina Ma 8 radnych z PIS dogadają się z rządem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:03 25-10-2018,   100%
@~xx A w następnej kadencji wygrają wybory.
odpowiedz   •   oceń :  
~polak, 11:54 25-10-2018,   25%
Podobno Pan Kulig zamierza współpracować w sprawie sprowadzenia uchodźców?
odpowiedz   •   oceń :  
~WOS, 12:01 25-10-2018,   88%
@~polak Tak- zwłaszcza Eskimosów i Aborygenów.
odpowiedz   •   oceń :  
~KK, 12:51 25-10-2018,   75%
@~polak To rząd decyduje o emigracji nie słuchałeś prezesa?
odpowiedz   •   oceń :  
~a to ciekawe, 11:58 25-10-2018,   20%
Ciekawe gdzie Pan Łukasz zakwateruje uchodźców?
odpowiedz   •   oceń :  
~WOS, 12:05 25-10-2018,   95%
@~a to ciekawe Na parkingu przy farze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:01 25-10-2018,   22%
Panie Łukasz pochodzi Pan z rodziny komunistycznej to jakie losy czekają muzeum wyklętych? Zamierza Pan wybudować nowe muzeum?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:03 25-10-2018,   94%
Pewnie Pan Kulik z muzeum zrobi magazyny zboża
odpowiedz   •   oceń :  
~WOS, 12:09 25-10-2018,   89%
I dobrze. Sądząc po wpisie pana Bojarskiego to mają tam kadry bardziej nadające się na magazynierów niż na muzealników...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:18 25-10-2018,   89%
@~WOS Ogarnij się, on nie pracuje w Muzeum, postępowanie dyscyplinarne toczy się w Urzędzie Miasta. Swoją drogą pan Bojarski pracuje/pracował w wydziale promocji, kultury i sportu - ciekawa strategia "promocyjna" :D
odpowiedz   •   oceń :  
~WOS, 13:38 25-10-2018,   100%
A to "mea culpa". Właśnie zauważyłem, że zaktualizowali wpis na MO... Kolejna nauczka by doniesienia naszych "dziennikarzy" 5 razy sprawdzić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:01 25-10-2018,   100%
no to extra zapromował kulturę
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:26 25-10-2018,   100%
Swoją drogą jak ktoś o takiej mentalności dostał się do wydziału promocji? Czy wszyscy w tym wydziale tak myślą???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:08 25-10-2018,   17%
KULIK DEBATA ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:38 25-10-2018,   50%
jak s****esyny minusują xD
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:11 25-10-2018,   10%
Panie Kulik czy po wyborach zamierza się Pan znowu rozwieźć?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:15 25-10-2018,   100%
Zamierzamy być razem aż do końca
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:16 25-10-2018,   100%
Do końca zycia, nie wyborów.
odpowiedz   •   oceń :  
~e, 13:23 25-10-2018,   90%
A gdzie ma się rozwozić? Polecam słownik ortograficzny :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:37 25-10-2018,   80%
@~e Haha
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:12 25-10-2018,   100%
Nie, to nieprawda
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:14 25-10-2018,   8%
Panie Łukaszu czy to prawda, że korzysta Pan z chwilówek wysoko procentowych i zamierza je Pan spłacić po objęciu prezydentury?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:15 25-10-2018,   89%
To również nieprawda. Nie wymyślajcie kłamstw
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:14 25-10-2018,   89%
Jak Kulik mógłby wszystkich zwolnić, przecież te instytucje musza funkcjonowac
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:42 25-10-2018,   34%
A jak inaczej wyobrażasz sobie wsadzenie swoich bez zwalniania obecnych?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:23 25-10-2018,   15%
Czy przyczyną problemów Pana Łukasza jest hazard?
odpowiedz   •   oceń :  
~WOS, 12:41 25-10-2018,   91%
Radziłbym nie iść tą drogą. Nie jestem zwolennikiem pana Kulika, nie jestem też zwolennikiem pana Kotowskiego. Ale tak prymitywna propaganda już się nie sprawdza. Wybory w Warszawie to pokazały. Chwyty- uchodźcy, komunista, Ukrainiec, hazardzista, bije żonę itd. nie dadzą panu Kotowskiemu głosów takich jak ja, a jedynie skłonią nas by w 2 rudzie stawić się i go skreślić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:19 25-10-2018,   89%
@~WOS dokładnie! Poziom tych pseudo pytań "czy to prawda że" wskazuje, że pisze je Arkadiusz
odpowiedz   •   oceń :  
~M., 12:28 25-10-2018,   78%
Pan Lukasz jest dobrym przedsiębiorcą skoro firma Tyle czasu się utrzymuje na rynku to znaczy że dobrze nią prosperuje i taki człowiek jest nam potrzebny żeby tak samo prosperował a ostrołęka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:40 25-10-2018,   -
@~M. Jego interes jest w zapaści od kilku lat, że ledwo ciągnie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:31 25-10-2018,   16%
Czy Pan Kulik jest hazardzistą?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:33 25-10-2018,   90%
No nie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:33 25-10-2018,   100%
Akurat nie
odpowiedz   •   oceń :  
~??, 12:37 25-10-2018,   77%
Post jest o zachowaniu pracownika UM a nie o  Kuligu.. mam nieodparte wrażenie że połowa UM siedzi i pisze posty
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:38 25-10-2018,   34%
Czy ktoś kiedyś widział Pana Kulika w kościele?
odpowiedz   •   oceń :  
~katolik, 12:54 25-10-2018,   86%
Widziałem, zawsze skromnie z tyłu jak większość, ale z pierwszych ławek gdzie zasiada PIS nie widać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ziutek, 12:59 25-10-2018,   82%
tak właśnie byłem z nim na jednej mszy na 20 dla młodzieży
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:11 25-10-2018,   85%
Ale zlot prymitywów od 11.30. Musiało pójść wyraźne polecenie służbowe.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:11 25-10-2018,   84%
Chyba wszystkie dyrektory miejskie dostali prykaz komentowania- szkalowania lidera po 1 turze. Haha Nie tedy droga " ciemny lud" przestal lykac sciemy i propagande
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:17 25-10-2018,   89%
Gazetki nie zdążą już wydrukować to się wszystkiego łapią
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:18 25-10-2018,   23%
Panie Łukaszu na sesjach radnych trzęsą się Panu ręce z powodu alkoholu?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:08 25-10-2018,   67%
nie,  z powodu złości, na to co się tam wyprawia
odpowiedz   •   oceń :  
~xxx, 13:19 25-10-2018,   32%
przecierz kulik nie ma zony kto by chcial takiego grubasa
odpowiedz   •   oceń :  
~Ola, 16:50 25-10-2018,   80%
@~xxx Masz kompleksy, nie mierze wszystkich swoją miarą
odpowiedz   •   oceń :  
~xxx, 13:21 25-10-2018,   25%
do goscia masz racje tylko balanguje z diabelkiem
odpowiedz   •   oceń :  
~Iza, 13:26 25-10-2018,   20%
Dlaczego nie zgodził się Pan Panie Łukaszu na debatę z Panem Kotowskim?
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 14:25 25-10-2018,   100%
@~Iza To debata zamknięta, bez ludzi tylko tygodnik Ostrołęki coś takiego mógł wymyślić!  Po co debata bez ludzi?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:47 25-10-2018,   75%
JAJEBE ALE SZAMBO
TO TEN JĘZYK MIŁOŚCI KATECHETÓW?
odpowiedz   •   oceń :  
~OBSERWATOR, 14:00 25-10-2018,   16%
Pan Kulik jeszcze nie został Prezydentem a już zwalnia ludzi i obsadza swoimi. Pracownicy którzy pracują po kilka lub kilkanaście lat nagle są niekompetentni do pracy w Urzędzie Miasta. W naszym wspólnym zatroskaniu jest aby idąc załatwiać sprawy urzędowe nie tkwić godzinami bo nowi ludzie nie mają pojęcia jak załatwić sprawy. Pan Kulik to dopiero pokaże "demokracje" jak będzie Prezydentem! Kto ludzi nie sznuje tego i oni nie poszanują a najwidoczniej Pan Kulik o tym zapomina, że groźbą i straszeniem nic nie zwojuje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Nauczyciel, 14:29 25-10-2018,   88%
@~OBSERWATOR Co za żenujący poziom werbalny, nie macie argumentów,  to straszycie urzędników UM zwolnieniami. Kulik nikogo nie będzie zwalnial i zabierał kompetencji, tak jak w oświacie jest!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:21 25-10-2018,   25%
Czy to prawda Panie Łukaszu, że bije Pan kobiety?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:51 25-10-2018,   67%
A ty pisowski trollu bijesz swoją żonę?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:20 25-10-2018,   67%
A czy ty już przestałeś bić swoją?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:09 25-10-2018,   0%
nieprawda
odpowiedz   •   oceń :  
~Julia, 14:22 25-10-2018,   40%
ludzie w ratuszu bardzo kompetentni po 3 stanowiska na 1 stołku piastuje  - Pan Kulik nie znajdzie takich ale życzę jemu pomyślnych wiatrów i determinacji w poszukiwaniu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:39 25-10-2018,   75%
Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce oskarżyła księdza Jarosława M. o molestowanie seksualne ośmiu dziewczynek w wieku 9-13 lat. Duchowny miał namawiać je do rozbierania i dotykania się w miejscach intymnych podczas zajęć pływania, a także w łazience na plebanii pod pretekstem "nauki brania prysznica" - podaje gazetaolsztynska.pl.

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:39 25-10-2018,   34%
Czy ktoś z Was wie gdzie można znaleźć program wyborczy tego Pana Kulika? Ja nie mogę znaleźć... chyba nie ma go w ogóle...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:56 25-10-2018,   80%
Na tej stronie pisowski trollu jest podany adres z programem wyborczym PANA KULIKA. A ty pisowski trollu  podaj adres z programem wyborczym Pana Kotowskiego. Bo szukam i znajduję tylko obiecanki a programu nie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:10 25-10-2018,   0%
www.lukaszkulik.pl
odpowiedz   •   oceń :  
~Wierna prawdzie, 15:02 25-10-2018,   86%
Pogonić towarzystwo od koryta i cała grupę kapiaca kasę zamiast uczciwie z głową mądrą pracowac
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:02 25-10-2018,   72%
Pisowskie trolle tą metodą tzn. kłamliwymi insynuacjami, kłamstwami i pomówieniami Kulika nie przysporzycie  zwolenników jego przeciwnikowi. Na razie to mnie  twardego zwolennika PREZYDENTA KOTOWSKIEGO  ,,PRZEKONALIŚCIE,,  do głosowania na Kulika. Życzę dalszych ,,sukcesów,,.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:22 25-10-2018,   86%
Dokładnie, zastanawiałem się jeszcze do niedawna, czy na pewno chcę głosować na Kulika (głosowałem na Frydrycha). Po tym, co wyrabiają w internecie ludzie związani z ostrołęckim PiSem nie mam już żadnych wątpliwości. To jest niby ta moralność? To jest prawo i sprawiedliwość? Jakiś żałosny ściek! Żałuję z całego serca, że dwa razy zagłosowałem na Janusza. Nie ze względu na niego samego, ale na tą ohydną bandę, która za nim idzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:09 25-10-2018,   67%
Chłopie, byś wcześniej wszedł na fejsa Rumianego to byś zobaczył ten sam język miłości (i składnię) w stosunku do działaczy Frydryka. Żal mi tych, co jego wybrali i teraz zajarzą, co to za jeden.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pisarz miłości, 17:35 25-10-2018,   88%
No jasne.... TPO ma adres ten sam co wydział, którego pracownikiem jest pan Andrzej, wszystko na miejscu, ale jak widać nie wszystko pod kontrolą... Ciekawe co na to władze i członkowie szacownego Towarzystwa Przyjaciół Ostrołęki, przecież tam sami kulturalni ludzie, działacze, poeci, a tu taka "poezja" wypływa po godzinach...
odpowiedz   •   oceń :  
~Matt, 19:19 25-10-2018,   34%
Pan Andrzej Bojarski przez wiele lat organizował wiele akcji społecznych na rzecz mieszkańców. Ta jedna niefortunna wypowiedź pod wpływem emocji nie może tego wszystkiego przekreślić.
odpowiedz   •   oceń :  
~zzz, 21:25 25-10-2018,   0%
ludzie jak kohacie swoie dzieci i ostroleke to glosuicie na prawice ja glosowalem na frydryka ale teraz na kotowskego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:40 26-10-2018,   -
Podobno Pan Kulik chce podpiąć szpital pod miasto - do dopiero będą jaja, a dzięki uprzejmości jednego komentującego poznałem program Pana Kulika - nie do zrealizowania przy szukaniu oszczędności - puste słowa - wygranym może być tylko jeden Kotowski.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kolega, 11:55 26-10-2018,   -
Znam Andrzeja wiele lat i wpis napisany pod wpływem emocji bo jest to człowiek przyjazny i życzliwy do ludzi nigdy nikogo nie skrzywdził fizycznie popełnił błąd z tym wpisem ale jest mocno naciągane i wyolbrzymiane.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~WOS, 12:01 25-10-2018,   88%
Tak- zwłaszcza Eskimosów i Aborygenów.
odpowiedz   •   oceń :  
Zobacz również