2018-10-26T18:28:00+02:00 eOstroleka.pl 2 1 20 60%
Ostrołęka,

Premier Morawiecki w Ostrołęce. "Nie trzeba stąd wyjeżdżać" [WIDEO]

REKLAMA
REKLAMA
12
8
107
Dziś w Ostrołęce gościł sam premier Mateusz Morawiecki. Spotkanie zorganizowano w kameralnym gronie w Galerii Ostrołęka. Miało ono formę briefingu prasowego.

Premier Mateusz Morawiecki spotkanie z prezydentem Januszem Kotowskim i niewielką grupą wybrańców rozpoczął od wychwalenia Ostrołęki. Wskazał także na nowy pomysł, jakim jest powstanie parku 100-lecia Niepodległości nad Narwią.

- Ostrołęka to wspaniała historia, miasto królewskie, miasto na łuku triumfalnym w Paryżu, miasto, w którym była bitwa powstania listopadowego. To też wspaniała przyszłość, bo widzę jak się Ostrołęka rozwija pod rządami prezydenta Kotowskiego. Pokazywał mi parę obszarów, które się zmieniają. Chociażby taki pomysł, żeby nad Narwią powstał park 100-lecia niepodległości. To wspaniała idea historyczna, także dobry pomysł dla mieszkańców Ostrołęki w celach rekreacyjnych - mówił.

Padły także deklaracje dotyczące ostrołęckiej elektrowni. - Bardzo ważna elektrownia w tej części polski, w naszym systemie będzie odgrywała kluczową rolę. Ten, kto wydaje kilkaset milionów złotych, nie po to żeby nie dokończyć dzieła. To bardzo ważny element zarządzania energetyką w całym kraju. Wybór padł na Ostrołękę, dzięki panu prezydentowi, który zabiegał o to w ministerstwie energii - dodał premier.

Co najbardziej potrzebne jest Ostrołęce? Według szefa rządu jest to praca dla młodych ludzi, która pozwoli zapewnić miastu kolejną młodość i zapobiegnie masowym wyjazdom młodych.

- Potrzebna jest praca. Dla młodych ta elektrownia i wszystkie z nią związane przedsiębiorstwa to będzie lepsza przyszłość dla Ostrołęki. Cieszę się, że pan prezydent wywalczył tego typu inwestycję. To bardzo ważne, żeby młodzi ludzie stąd nie wyjeżdżali. Najlepszym gwarantem jest prezydent Janusz Kotowski, ja po prostu w to głęboko wierzę, bo znam pana prezydenta. Najbardziej na tym mi zależy żeby Ostrołęka rozwijała się jeszcze lepiej, gdy przez ponad 20 lat była miastem wojewódzkim. Jest możliwe, by Ostrołęka miała kolejną młodość. Ostrołęka innowacyjna, dla młodzieży, po to właśnie jest nasz program start-upów, zachęcamy do szerokiego korzystania z tych programów. Nie trzeba stąd wyjeżdżać, chcemy, żeby Polska była Polską równych szans - stwierdził Morawiecki.

Wizyta premiera w Ostrołęce jest nieprzypadkowa - przed nami druga tura wyborów samorządowych. W walce o fotel prezydenta Janusz Kotowski, popierany przez premiera, zmierzy się z Łukaszem Kulikiem. Samo spotkanie z premierem nie było niestety zorganizowane na wysokim poziomie. Nasz reporter, który na miejsce spotkania przybył długo przed przyjazdem premiera (i długo przed czasem wskazanym wcześniej przez organizatorów), nie został wpuszczony do środka - oficer BOR wyprosił osoby czekające kilkadziesiąt minut w holu Galerii Ostrołęka. Bez problemu wchodzili za to pracownicy ratusza. Wydaje się, że błędem był po prostu dobór miejsca, do którego nie mogło wejść więcej osób. Na pewno chętnych do spotkania z premierem by nie zabrakło.

Spotkanie prezydent Kotowski transmitował na Facebooku:


REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Krzysztof Lim, 18:34 26-10-2018,   38%
Na Moje-KualaLumpur.pl już napisaliśmy co podyktował nam wódz. Ku chwale SLD.
odpowiedz   •   oceń :  
~anty PO PIS, 11:51 27-10-2018,   40%
@~Krzysztof Lim U konkurencji na MO piszą ciekawe komentarze

cyt.

Kto z poza układu znajdzie pracę w elektrowni, w muzeum, w szkole, w biurze, w kinie?

Nic nie jesteśmy im winni! Oni nam zawdzięczają posady, tytuły, bogactwa i jak nas traktują od 12 lat?

Zastraszają, poniżają, upokarzają, inwigilują, indoktrynują, ograniczają, dyktują jak mamy żyć i gnoją...

Na nich mamy głosować?

Oni się nie zmienią są źli, chciwi, obłudni, nienawidzą innych Polaków.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:47 27-10-2018,   17%
@~anty PO PIS Kto z nowego układu znajdzie pracę w elektrowni,w muzeum, w szkole, w biurze, w kinie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Zołza, 18:41 26-10-2018,   39%
Jeszcze nowy most nazwać trzeba Mostem Stulecia Niepodległości bo już żadnych, żadnych innych pomysłów nie będzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:50 26-10-2018,   63%
@~Zołza Czy pan Kulik ma jakieś pomysły? Kler w Ostrołęce i elektrownia w innym mieście.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:03 26-10-2018,   40%
Dokładnie. Wolność kultury w Ostrołęce i zatrute powietrze w innym mieście.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:24 26-10-2018,   71%
Milion razy można tłumaczyć i nie zrozumie... Elektrownie pracują cały rok a dlaczego stężenie pyłów rośnie zimą lub w upalne dni? Już podpowiadam. Transport samochodowy w postaci starych samochodów dzięki łasce zachodnich sąsiadów i kopciuch w domach jednorodzinnych. Peło nic w tej sprawie nie robiło jak również macierzyste partie Kulika. To PiS znalazł rozwiązania.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pinokio, 18:44 26-10-2018,   34%
Elektrownia węglowa w ramach walki ze smogiem. Jakie on bajki opowiada.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:49 26-10-2018,   67%
@~Pinokio Walka z elektrownią węglową w ramach walki ze smogiem. Bajki opowiadasz. Smogu nie było, gdy ludzie w piecach nie palili.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:07 26-10-2018,   83%
Czemu smogu nie ma latem kiedy elektrownia pracuje ? Pojawia się wraz z rozpalaniem domowych kopciuchów w okresie jesienno zimowym !!! Nie piszcie takich głupot że to przez elektrownię, uruchomicie trochę myślenie i łączcie fakty
odpowiedz   •   oceń :  
~PewDiePie, 18:48 26-10-2018,   55%
A teraz sobie przypomnijmy ile razy Ostrołękę odwiedził Tusk w ciągu swoich 8 lat. Podpowiadam; ani razu. Pewnie nawet nie wie gdzie Ostrołęka leży.
Za to Morawiecki, Kaczyński i Szydło byli u nas po kilka razy. Dlatego należy głosować na PiS, bo tylko oni są gwarantem rozwoju naszego regionu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:54 26-10-2018,   44%
@~PewDiePie A co trzeba zrobić, żeby więcej nie przyjeżdżali?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:59 26-10-2018,   54%
Zagłosować na Kulika.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:34 26-10-2018,   71%
Zagłosować na Kulika to nikt z rządu, sejmiku nie przyjedzie. Miasto będzie zapomniane przez wszystkich.
odpowiedz   •   oceń :  
~MARIUSZ, 20:41 26-10-2018,   35%
Ty jesteś idiota?  Co ma rząd do miasta ...Wrocław już powinien tablice przy wjeździe demontowac bo tam wiecznie Dudkiewicz rządzi .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 01:38 27-10-2018,   63%
@~MARIUSZ Mariusz malkontencie..... we Wrocławiu jest pełno fabryk, które pracują na rozwój miasta, jakich Ostrołęcę brakuje. Nie opowiadaj bzdur ludziom. Ktoś kto myśli , ten zrozumei.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:10 27-10-2018,   77%
@~MARIUSZ Co ma rząd do miasta? Gdy miasto będzie zapomniane przez np. rząd to jakie będziesz miał gwarancję rozwoju?
odpowiedz   •   oceń :  
~mec, 11:39 28-10-2018,   -
@~PewDiePie Poseł na wylocie, sam nie daje rady to przyjechali pomagac, bo sytuacja podbramkowa. Myslą , ze ludzie sie nabiorą na obietnice
odpowiedz   •   oceń :  
~skorpion, 12:05 29-10-2018,   -
@~PewDiePie do PewDiepie  Chyba ta bron magnetyczna co macierewicz jej szuka na ciebie tak podziałała ze takie pierdoły opowiadasz, a moze jekiegos szaleju sie napiłeś , nieeee pewnie mateuszek kłamczuszek  lub koteczek jakąs posadke ci zaproponował ze tak ujadasz
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęczanka, 18:51 26-10-2018,   45%
Kotowski obok premiera Morawieckiego jego ostatniej deski ratunku - ŻENADA. Panie premierze "to se ne wraci". Za dużo układów i przewałów gangu katechetów. Jak w tym przysłowiu o dzbanie, który nosi aż mu się ucho urwie.
odpowiedz   •   oceń :  
~zz, 19:27 26-10-2018,   65%
@~Ostrołęczanka glupia baba
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:47 26-10-2018,   42%
@~Ostrołęczanka Premier Morawiecki wychwalał Jakiego i ten umoczył w pierwszej rundzie, teraz Premier przy Kotowskim, czyli druga runda też będzie dla Kulika.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 01:40 27-10-2018,   85%
@~Ostrołęczanka A mnie Kotowski to Niemieckiego uczył... nie słyszałem nic o katechezie.....
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:53 26-10-2018,   48%
Jak się dupsko pali to się nagle Januszu przypomina że suweren jest i swoje potrzeby ma. A idź pan w PiS*u z taką władzą
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:49 27-10-2018,   83%
Jakie nagle? Przecież ciągle PiS nie zapomina o Januszu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:42 27-10-2018,   100%
O Łukaszu by nie pamiętał.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kan al, 19:04 26-10-2018,   48%
Czyżby to było spotkanie pożegnalne z premierem  prezydenta kotowskiefo i urzędników bo nie wpuszczono mieszkańców Ostrołęki na spotkanie ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:11 26-10-2018,   45%
@~Kan al Hmmm z drugiej strony jeśli to element kampanii to co tam robili miejscy urzędnicy po godzinach pracy? A jeśli po prostu spotkanie dla miasta, to czemu nie zaproszono radnych?

Aaa, zapomniałem, że są ostrołęczanie lepszego i gorszego sortu. No i jeszcze debile.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:32 26-10-2018,   35%
czesc radnyh zv
czesc radnyh zpisu zdradzilo prezydenta z pisu hanba dlanih sietylko kasa sie liczy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:15 26-10-2018,   43%
Jeśli rząd PiS ma zastopować dotacje dla miasta w razie wygranej Kulika to ja dziękuję takiemu rządowi. A panu Kotowskiemu już dawno podziękowałam!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:37 26-10-2018,   64%
Kulik będzie zabiegał o wsparcie od rządu?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:50 27-10-2018,   70%
Chcesz mieć zastopowane dotacje dla miasta to głosuj na Kulika.
odpowiedz   •   oceń :  
~senior, 19:17 26-10-2018,   50%
wystarczy sprawdzić ile kotowski zrealizował ze swoich obiecanek wyborczych ... w 2014r. z 10 punktów tylko 2, w 2010r. z 12 punktów tylko 2, a w 2006r. z 16 punktów tylko 3 ... czyli kotowski to kłamca wyborczy ponieważ tylko obiecuje - to FAKTY NIEPODWAŻALNE z jego 12 letniej kadencji ... posłuchałem premiera a on tylko cukrował i  kiłbachę wyborczą dla naiwnych uskuteczniał ... ŻENADA
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:40 26-10-2018,   65%
@~senior a jakie to konkretnie obietnice były bo te cyferki mi nic nie mówią?
odpowiedz   •   oceń :  
~senior, 20:25 26-10-2018,   36%
sprawdź obietnice (punkty programowe) kotowskiego z jego programów wyborczych z lat 2006, 2010, 2014 i porównaj które z nich zrobił ... to te cyferki oznaczają ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:24 26-10-2018,   40%
A może Morawiecki by poopowiadał co u Sowy jadał i co opowiadał ???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:29 26-10-2018,   56%
Popieram Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~,, 19:35 26-10-2018,   43%
Kotowski niech odpocznie już... dość. Trzeba dać szansę Kulikowi
odpowiedz   •   oceń :  
~gregor, 20:03 26-10-2018,   43%
Spokojnie, dajcie szansę temu Kulce. Po 5 latach rządów z tęczowym koalicjantem i malezyjskim redaktorem ostrołęczanie będą mieli tak dość, że goście będą spieprzać do Kuala Lumpur szybciej niż przyjechali. Jedyny poważny kandydat, gwarantujący wyważone i rzetelne rządy odpadł już w 1 turze, ale przed nim rzetelna praca w radzie miasta. Ja osobiście na drugą turę nie idę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jasiu, 20:10 26-10-2018,   57%
Panie Kulik zaproś Pan chociaż Urbana - pokaż Pan ze ktoś się z panem liczy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:15 26-10-2018,   32%
@~Jasiu d.e.b.i.l jesteś jakich mało
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:29 26-10-2018,   66%
Urban też jest bezpartyjny.
odpowiedz   •   oceń :  
~ggg, 20:45 26-10-2018,   82%
@~Jasiu No to chociaż Giertycha...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 01:45 27-10-2018,   73%
@~Jasiu Albo Lukaszenkę  hahahaaha
odpowiedz   •   oceń :  
~Met, 11:36 28-10-2018,   100%
@~Jasiu A ty Jasiu  czy wiesz jakiego koloru legitymację mieli tatusiowie twoich idoli Pisowskich?
odpowiedz   •   oceń :  
~Skorpion, 12:10 29-10-2018,   -
@~Jasiu Do Jasiu    Jasiu Jasiu alez ty  głupoty pie,,, co ty bierzesz ze taki odlot masz   podziw nad podziw. Chyba Urban lepszy jest od ciebie bo ma móżg a w twoim  przypadku go brak
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:16 26-10-2018,   40%
Ooo !!! Przedstawiciel międzynarodowej finansjery wspiera Naczelnego Katechetę.
Ciekawe jaki geszeft odchodzi ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Iza, 20:32 26-10-2018,   48%
Ja chętnie bym się spotkała z Panem premierem dlaczego zwykły obywatel nie może porozmawiać tylko wybrani urzędnicy wstyd a może się boją żeby premier za dużo się nie dowiedział
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 21:03 26-10-2018,   55%
Ja na zednego lewaka nie glosuje .Tylko Kotowski Osroleka wiecej skorzysta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:37 26-10-2018,   22%
@~wyborca *Ostrada
odpowiedz   •   oceń :  
~O, 21:34 26-10-2018,   43%
Pan Premier powinien spróbować kilka dni pomieszkać w Ostrołęce. Oczywiście z rodziną. Od razu by pojął dlaczego z tego miasta się wyjeżdża. I on by szybko wyjechał. Ten pobyt śniłby się mu do końca życia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:36 26-10-2018,   66%
Tylko Kotowski!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:37 26-10-2018,   64%
Kulik nie chce debaty, to ja głosuje na Kotowskiego!
odpowiedz   •   oceń :  
~zaax, 21:41 26-10-2018,   55%
tylko Kulig.Chce powrotu SLD do władzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 01:43 27-10-2018,   70%
@~zaax Buraku ale jeśli już to centralnej a nie w naszej wsi, wtedy wszyscy o nas  zapomną..........
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 21:51 26-10-2018,   43%
Przecież to jest Premier Polski, a nie PISu. W związku z tym pieniądze z kasy państwa muszą płynąć do Wszystkich. Czy to się komuś podoba czy nie. Czy będzie u nas Pan Kotowski czy Pan Kulik. To gwarantują ustawy!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 01:47 27-10-2018,   78%
@~Mieszkaniec z której choinki się urwałeś ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:15 27-10-2018,   70%
@~Mieszkaniec Czy pieniądze z kasy państwa płynęły do nas za rządów PO? Mimo gwarancji ustaw nie płynęły. Np. musieliśmy sprzedać OPEC by zbudować nowy basen. Musi to w Rusi, a w PO jak kto chce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:55 26-10-2018,   70%
To niech Kulik próbuje umówić się na spotkanie u premiera
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:47 27-10-2018,   32%
a co niby dało to spotkanie, nic
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:01 27-10-2018,   93%
Z Kulikiem premier nie będzie się liczył.
odpowiedz   •   oceń :  
~Johny, 22:00 26-10-2018,   70%
Ja również na Kotowskiego będę głosował
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostroleczanin, 22:25 26-10-2018,   38%
Ostrołęka dla wszystkich. Głosujmy na Kulika, a w przyszłym roku porobimy Czartoryskiego i Senatora sprzedawcę farb.Kulik,Kulik,Kulik
odpowiedz   •   oceń :  
~ANTYPIS, 22:35 26-10-2018,   38%
@~Ostroleczanin Dość PiSu w Ostrołęce. Przez 12 lat pokazali swoje oblicze. Lekceważenie, buta,hipokryzja. Ostrołęka zasługuje na nowego Prezydenta.Tylko Łukasz Kulik może zmienić  ten marazm. DAJMY MU SZANSĘ.
odpowiedz   •   oceń :  
~znafca, 22:28 26-10-2018,   37%
A co nam da rząd. Wszystkimi funduszami z EU zarządza urząd marszałkowski. Więc jeżeli wygra Kulik, to mamy większe szanse na rozwój. Co nam dał rząd - budowę elektrowni? Ewentualnie mogą nam wybudować obwodnicę. Wg planów rządu ok. 2025 roku.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:19 27-10-2018,   73%
@~znafca A co nam da Kulik z urzędu marszałkowskiego? Jeżeli wygra Kotowski, to mamy większe szanse na rozwój. Już to było widać ostatnio, Witosa i Ostrowska jest od marszałka. U niego koalicja jest slaba (26- 24), więc będzie się starał by ludzie zagłosowali na koalicję a nie na PiS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:12 27-10-2018,   22%
27 do 24 i jakby nie bylo, to nadal większość.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:50 27-10-2018,   89%
Czy to większość bezpartyjnych? Bezpartyjny jest tylko jeden radny w sejmiku. Co on może pomóc Kulikowi?
odpowiedz   •   oceń :  
~ja, 22:32 26-10-2018,   37%
nie trzeba wyjeżdżać ??? nawet nie ma jak pozdrawiam wszystkich którzy stoją w korkach
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:40 26-10-2018,   47%
Ostrołęka dla wszystkich. Głosujmy na Kulika, a w przyszłym roku pogonimy Czartoryskiego i Senatora sprzedawcę farb.Kulik,Kulik,Kulik Prezydentem Ostrołękip
odpowiedz   •   oceń :  
~Park, 22:58 26-10-2018,   25%
Park w Ostrołęce to chyba kpina wszędzie wrony robią i od 12 lat nie ma na to sposobu wstyd.
odpowiedz   •   oceń :  
~Karol, 23:04 26-10-2018,   32%
PZPR załatwił przegraną .
odpowiedz   •   oceń :  
~Park, 23:12 26-10-2018,   35%
W ostroleckim parku trzeba miec odwage, aby przejsc alejko bo pralnia sie klania
odpowiedz   •   oceń :  
~Czytelnik, 23:33 26-10-2018,   35%
DLACZEGO Pana Prezydenta nagle tak olśnilo przed drugą turą wyborów?
Zaglosowalbym na Pana żeby chociaż 1/2 tych obietnic zrealizował Pan przez 12 lat swoich rządów, ale niestety nic się nie dział, z pewnością udało się Wam doprowadzić Nasze miasto do oplakanego stanu i milionowych długów.
Prosze sobie wyobrazić gdyby np. Warszawa Poznań Gdańsk przez 12 lat nie inwestowaly w infrastrukturę to co by teraz mieli, paraliż w szczycie, to właśnie jest w Ostrołęce bo nie pomyślał Włodarz w pore...
Bardzo nie elegancko opluwac w kampanii przeciwnika a w Niedziele udawać głęboko wierzącego w Kościele.

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:41 26-10-2018,   50%
@~Czytelnik ALE ZA TO NAZWY ULIC NAM ZMIENIŁ
DZIĘKUJEMY PANIE PREZYDENCIE
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 23:43 26-10-2018,   34%
@~Czytelnik Nie olśniło tylko poczuł że du@sko się pali i trzeba się zacząć pakować z ratusza.
12 lat , "setki" obietnic, realizacja obietnic bliska zeru.
Wyborców ma prawdopodobnie za debili jak jeden z jego pracowników.
Ja osobiście proponuję złapać pojemny kartonik i zacząć zbierać swoje zabawki porozrzucane po ratuszu.
odpowiedz   •   oceń :  
~@#$, 23:51 26-10-2018,   17%
Psy Szczekają a Ludzie dalej robią interesy
odpowiedz   •   oceń :  
~GOŚĆ, 00:28 27-10-2018,   27%
Jak się posiada duże pieniądze, to nie trzeba wyjeżdżać! A człowiek niemający pracy na miejscu musi wyjeżdżać za chlebem!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 01:53 27-10-2018,   75%
@~GOŚĆ A kto Ci zabronił posiadać duże pieniądze ? Nieudacznik wszędzie będzie miał pod górkę, czy tu czy na innym kontynencie. Uprzedzę Twoją wypowiedź, mieszkałem w kilkunastu krajach i w Ostrołęce mi najlepiej.........
odpowiedz   •   oceń :  
~GOŚĆ, 14:10 27-10-2018,   34%
Gość. Nie napisałem w wypowiedzi, czy posiadam, czy nie posiadam. Każdy układa sobie życie tam, gdzie jest mu najlepiej. Dzisiaj może w Ostrołęce jest Ci najlepiej, a wkrótce może się okazać, że w Ostrołęce nie będzie już tak dobrze, jak teraz. (Pamiętaj, że każda sytuacja w każdym miejscu może się niespodziewanie zmienić). A skoro ludzi mających kiepską sytuację materialną nazywa się nieudacznikami, to przypomnę, że wielu tych ludzi chciało żyć uczciwie, ale po prostu życie im nie sprzyjało ( walczyli o demokrację w Polsce, żeby nawet ludziom zaradnym było dobrze). Wiem, że nie musieli się martwić o innych, ale duże pieniądze nie były dla nich najważniejsze. Po prostu są na świecie rzeczy ważniejsze od pieniędzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:53 28-10-2018,   0%
@~GOŚĆ tak, seks i władza ..... :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Jędrzej Graczyk, 02:19 27-10-2018,   28%
Zastanawia mnie jakiego HAKA ma na Mateusza M. p.Prezes, że ten dał się wmanewrować w taką kupę odchodów z szanowanego stanowiska i ugruntowanej pozycji... ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Park111, 05:09 27-10-2018,   30%
Park miejski to wspaniala wizytówka
odpowiedz   •   oceń :  
~Dobrodziej, 06:04 27-10-2018,   37%
Chyba wiedział, że przegra bo ostatnio pół ul. Kościuszki oddał za darmo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Drugi sort, 06:09 27-10-2018,   41%
Trzeba już podziękować temu Panu ,za nepotyzm
Cofnięcie miasta w rozwoju i rządy kilku rodzin
Miastem .Tu już rządziła mafia towarzyska
odpowiedz   •   oceń :  
~ja, 07:02 27-10-2018,   63%
Tylko Kotowski jako Prezydent Ostrołęki gwarantuje dalszy rozwój miasta. Za park dinozaurów bardzo dziękuje. Wole elektrownie i obwodnice miasta i takich wybierajmy, którzy to gwarantują !
odpowiedz   •   oceń :  
~Tylko KULIK, 19:01 27-10-2018,   50%
@~ja Mamy radna EWA ZEBROSKA ROSAK do pozyskiwania pieniędzy od rządu PIS, więc Kotowski nie potrzebny. Głosuję na KULIKA łatwiej się dogada z sejmikiem i bezpartyjnym powiatem, które są w opozycji do PIS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:11 27-10-2018,   17%
Dla mnie to i tak prowincji ta Ostrołęka i nic do powiedzenia!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:32 27-10-2018,   38%
Trzeba wyjeżdżać z Ostrołęki bo przez PiS  wszystko drożeje odkąd przejęli władzę a przez Kotowskiego zakładów pracy nie ma i ciężko z pracą u nas w Polsce a Kotowski wygra wybory to też zastanowię czy nie wyjechać z Ostrołęki za pracą i za mieszkaniem z czasem bo taki jak Kotowski czy plocha nic wam nie da plocha mieszkania socjalnego lub komunalnego i nie za mieni a Kotowski i nic nie pomoże nic nie zrobi przez następne 4 lata tylko obiecuje
odpowiedz   •   oceń :  
~Pozdrawiam Przemek, 09:34 27-10-2018,   28%
Trzeba wyjeżdżać z Ostrołęki bo przez PiS  wszystko drożeje odkąd przejęli władzę a przez Kotowskiego zakładów pracy nie ma i ciężko z pracą u nas w Polsce a Kotowski wygra wybory to też zastanowię czy nie wyjechać z Ostrołęki za pracą i za mieszkaniem z czasem bo taki jak Kotowski czy plocha nic wam nie da plocha mieszkania socjalnego lub komunalnego i nie za mieni a Kotowski i nic nie pomoże nic nie zrobi przez następne 4 lata tylko obiecuje a dla tego głosuję na kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:04 27-10-2018,   86%
@~Pozdrawiam Przemek Co Ty za bzdury piszesz, rąk do pracy brakuje, ten pisze, że ciężko z pracą. Kulik da Ci pracę? Sam gdzie pracuje?
odpowiedz   •   oceń :  
~Pozdrawiam Przemek, 12:07 27-10-2018,   14%
@~Pozdrawiam Przemek Wszystkie zakłady chronione pozamykał kursów MZK coraz mniej to utrzymajcie się z jednej renty socjalnej za 900zl prawie i utrzymaj rodzinę i wszystkie opłaty zrób łosiu i za przedszkole zapłacić trzeba są ręce do pracy tylko żrą za za nasze pieniądze trzeba wladze zmienić żona straciła rentę i gnieździły się W kawalerce 35m ledwo się ruszyć BO pisaliśmy o zamianę to płocha oszukał nas że nie ma chcieliśmy 2 pokojowe mieszkanie komunalne obiecywał że mi pomoże w poszukiwaniu pracy i nic CV mu dawałem teraz 2kursy zrobiłem i nic starzu nie mogę znaleźć po kursie informatycznym i pracownika biurowego z elementami księgowości i pracy i nic i śmierdzi w tej Ostrołęce gdzie z celulozy i z komin elektrowni  jak wjeżdża się do Ostrołęki a Kulik to może mi pomoże z robotą i że starzem i może z mieszkaniem i zamianą na większe nasz syn rośnie zaraz do zerówki idzie potrzebuje większego pokoju i biurka a tej kawalerce to nie ma gdzie i na zadupiu w wojciechowicach gdzie sklepów nie ma i daleko do miasta biedronka zamknięta żona straciła rentę przez PiS zaraz wszystko będzie drogie w sklepie podtrzymuje swój głos jestem za Łukaszem kulikiem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:31 27-10-2018,   12%
@~Pozdrawiam Przemek Mówiłem o kotowskim że Pomoże w poszukiwaniu pracy nic
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:01 27-10-2018,   88%
@~Pozdrawiam Przemek I to jest właśnie elektorat pana Kulika.................. Ludzie otwórzcie oczy.............
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 10:08 27-10-2018,   14%
#tylkoKulik

#głosujęnaKulika

#kotowskiOUT

#czasnazmiany

podziękujmy Kotu tak jak Rzekuń Godzinie, wyautować go
za przeprawę tymczasową, za muzeum które nam do szczęścia nie jest potrzebne tylko most i obwodnica, za zamknięcie pół miasta w jednym czasie, postawię krzyżyk na Kocie ale przy nazwisku KULIK
odpowiedz   •   oceń :  
~Stacyjniak, 10:40 27-10-2018,   15%
Kulik do przodu.  Głosujemy całą rodziną.  Miłośnicy PiSu wczoraj  na Bema nie wpuszczeni do Idola. Pozdrawiam Miecia ze Stacji. Miło było?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:06 27-10-2018,   14%
Oczywiście, że nie trzeba wyjeżdżać , jak się jest pisiorem- poddanym księcia  czartoryjskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:47 27-10-2018,   84%
Pewnie że nie trzeba wyjeżdżać tylko trzeba brać się za robotę i robić. A nie siedzieć z założonymi rękami i wyrzekać że jest ciężko i niema pieniędzy. W Warszawie czy Poznaniu czy też w europie zachodniej za siedzenie w miękkim fotelu nikt nie zapłaci. Jak komu nie pasuje to drogi otwarte.
odpowiedz   •   oceń :  
~Remek, 17:24 27-10-2018,   67%
Coolik wczoraj dostał kopa i to porządnego od premiera. Kotowski to kandydat którego można lubić lub nie, ale jedno jest faktem i tego się nie zmieni - wybór Kotowskiego to pewność uzyskania środków z zewnątrz na inwestycje. Królik przewietrzy urząd, któremu jest to potrzebne. Z drugiej strony jak pomyśle ze np kleczkowski będzie wiceprezydentem to zaczynam się bać. Przecież z kulikowcami nikt nie będzie gadał poza nimi samymi. Doświadczenia, kontakty ? co oni są w stanie załatwić w jakimkolwiek ministerstwie ? To ja Wam powiem - NIC. Nie jestem fanem obecnego ale iluzja i hejt VS fakty,doświadczenia i kontakty, stawiam na to drugie. Mój głos ma Kotowski.
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 18:57 27-10-2018,   25%
@~Remek Wam już podziękujemy.  Od pozyskiwania pieniędzy z PIS jest EWA ŻEBROWSKA ROSAK, od bezpartyjnego powiatu FRYDRYK, od sejmiku mazowieckiego POPIELARZ. Kotowski nam nie potrzebny, a bezpartyjny prezydent KULIK.
odpowiedz   •   oceń :  
~małpa, 20:09 27-10-2018,   67%
@~bezpartyjny Z tą bezpartyjnością to "kpisz waść czy o drogę pytasz?".
odpowiedz   •   oceń :  
~Romek, 20:40 27-10-2018,   50%
@~Remek Jakich środków odkąd PiS rządzi Ostrołęka co miasto dostało od rządu?? nic mi o tym nie wiadomo!
odpowiedz   •   oceń :  
~Waldi, 21:04 27-10-2018,   50%
Cytując jeden z kabaretów.Kur...a mać ile można słuchać tego pier......nia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:09 27-10-2018,   67%
@~Waldi Przestań słuchać Kulika. Pogoda ducha lepsza i nerwy mniej zszarpane.
odpowiedz   •   oceń :  
~Maria, 21:18 27-10-2018,   50%
Kłamie jak z nut
Słynny polityczny Pinokio.
odpowiedz   •   oceń :  
~Polka, 21:26 27-10-2018,   50%
Pinokio  wysle  cały transport pieniędzy  a Kotowski będzie układał  w reklamówki
Będzie  wesoło.  ZEROZUMIEM HONORU  U KOTOWSKIEGO
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurpiak, 15:41 28-10-2018,   -
Dlaczego sam się do Ostrołęki nie przeprowadzi ale   z niego Kurpia nie zrobisz.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~Gość, 19:24 26-10-2018,   71%
Milion razy można tłumaczyć i nie zrozumie... Elektrownie pracują cały rok a dlaczego stężenie pyłów rośnie zimą lub w upalne dni? Już podpowiadam. Transport samochodowy w postaci starych samochodów dzięki łasce zachodnich sąsiadów i kopciuch w domach jednorodzinnych. Peło nic w tej sprawie nie robi...
odpowiedz   •   oceń :  
Zobacz również