2019-02-19T15:03:00+01:00 eOstroleka.pl 2 1 12 33.3%
Ostrołęka,

Radny Płocha pyta o umowę z Caritas. Kto kłamie w tej sprawie?

REKLAMA
REKLAMA
4
8
106
Najlepszy komentarz
~Anna, 15:30 19-02-2019,   75%
Panie Grzegorzu, proszę najpierw odpowiedzieć. Czy dobrze się Pan czuje, czy dobrze Pan się czuje teraz, gdy na jaw wyszła cała prawda o Panu i pańskim koledze prezydencie, o Pana pazerności i obłudzie?
odpowiedz   •   oceń :  
Radny Prawa i Sprawiedliwości Grzegorz Płocha poprosił o wyjaśnienie kwestii umowy, jaką prezydent Łukasz Kulik wypowiedział Caritasowi, który w budynkach po starej komendzie policji planował otworzyć hospicjum.

O sprawie było ostatnio bardzo głośno. Mogliście przeczytać o tym w naszym serwisie.

- Liczne zapytania ostrołęczan skłaniają mnie do zwrócenia się do Pana o podanie powodów wypowiedzenia umowy. Pismo, jakie wystosował Pan do Caritas bez żadnej uprzedniej rozmowy nie zawiera wyjaśnienia, poza suchym określeniem "użycia na inny cel". Jest to nieruchomość Skarbu Państwa i na zawarcie tej umowy wyraził zgodę wojewoda mazowiecki. Czy konsultował Pan swoją decyzję z wojewodą? Jakie jeszcze inne umowy użyczenia bądź dzierżawy zostały wypowiedziane? - pyta w interpelacji radny Grzegorz Płocha.

Prezydent Ostrołęki na odpowiedź ma 14 dni.

Jedno jest jednak pewne - w tej sprawie ktoś mija się z prawdą. Radny Płocha pisze, że wypowiedzenie umowy nastąpiło "bez żadnej uprzedniej rozmowy". Z kolei prezydent Łukasz Kulik twierdzi, że na początku stycznia rozmawiał z przedstawicielami Caritas Diecezji Łomżyńskiej w Urzędzie Miasta. Sprawę postaramy się wyjaśnić i wrócimy do niej w naszym serwisie.

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Anna, 15:30 19-02-2019,   75%
Panie Grzegorzu, proszę najpierw odpowiedzieć. Czy dobrze się Pan czuje, czy dobrze Pan się czuje teraz, gdy na jaw wyszła cała prawda o Panu i pańskim koledze prezydencie, o Pana pazerności i obłudzie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:30 19-02-2019,   76%
@~Anna Masz racje, ale artykuł nie jest na ten temat
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:05 19-02-2019,   73%
@~Anna 96000 zł + 33150 zł = 129150 zł : 23 miesięcy = 5615,21 zł miesięcznie ekstra nagrody + wypłata = chulaj dusza piekła nie ma.
odpowiedz   •   oceń :  
~taka prawda, 18:44 19-02-2019,   58%
@~Anna Audyt był potrzebny. Mieszkańcy w końcu poznali prawdę. To koniec PIS w Ostrołęce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:13 19-02-2019,   39%
@~Anna Bardzo dobrze że P. Płocha pyta, docieka, popieram Pana,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:14 19-02-2019,   39%
@~taka prawda Jaką prawde poznali, co ty bredzisz, jak się należało to i dostali,a Tobie nic do tego.
odpowiedz   •   oceń :  
~nigdy więcej, 19:16 19-02-2019,   52%
Wszyscy już wiedzą, że wam się należy i dlatego wybory przegraliście.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:18 19-02-2019,   63%
@~nigdy więcej jeszcze zobaczysz , jak bedzie, juz niedłuuugo.
odpowiedz   •   oceń :  
~alzhaimer, 19:29 19-02-2019,   46%
zobaczę, zobaczę... kto będzie na was jeszcze głosował? Chyba tylko fanatycy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Nigdy wiecej ostroleckieg, 23:48 19-02-2019,   57%
@~Anna A czy pan konsultował z mieszkańcami miasta wasze nagrody z pieniędzy podatników a teraz pan sie martwi o skarb państwa ,wasza praworządność
odpowiedz   •   oceń :  
~A, 23:57 19-02-2019,   59%
@~Anna Niech już Pan nie pyta w imieniu mieszkańcowi. Po tym co przeczytalam w audycie jak sie wzajemnie nagradzaliscie to obecna Pana troska o dobro jest taką obłudą że musi Pan w domu wszystkie lustra zdjąć.
odpowiedz   •   oceń :  
~ciekawe, 16:03 20-02-2019,   67%
@~A Których dokładnie mieszkańców reprezentuje ten radny? Gdyż prezydent reprezentuje 65%.
odpowiedz   •   oceń :  
~carlo, 15:37 19-02-2019,   60%
Panie Prezydencie jak dasz Pan ulicę Kościuszki po komendzie to już będzie ta część miasta opanowana przez Kościół całkowicie od Placu Bema do kasyna.Bardzo dobrze Pan postąpił i wypowiedział umowę po poprzedniku
odpowiedz   •   oceń :  
~Katol, 16:46 19-02-2019,   49%
@~carlo Mam rozumieć, że nie bo "nie" bo caritas, a caritas to Kościół, a Kościół trzeba w Ostrołęce zlikwidować ?!  Pomagać ludziom w potrzebie w Ostrołęce Kościół nie może bo to wbrew czyjemuś "światopoglądowi" ? Ludzie psychiatryczne choroby  leczy a nie wychwala w komentarzach. I nie piszcie o tym żeby zrobić hospicjum na starym szpitalu bo to mrzonka ludzi któży nie mają "bladego" pojęcia o czym piszą.
odpowiedz   •   oceń :  
~nie mylić pojęć, 18:46 19-02-2019,   46%
@~carlo Majątek miasta należy do Polaków, majątek kościoła należy do Kościoła.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:18 19-02-2019,   53%
@~carlo zgorzchniały , daj se na luzik,
odpowiedz   •   oceń :  
~a, 19:20 19-02-2019,   50%
@~Katol Zacznij studiować ortografię bo to totalny wstyd!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:22 19-02-2019,   50%
@~a  a jaki dla Ciebie,
odpowiedz   •   oceń :  
~gość, 22:25 19-02-2019,   60%
@~Katol niestety debilu koścoła nie zlikwidujesz   czy ty głupku jestes kodziarze gejem czy zwyrodnalcem słupskim czy fajtłapą ormowskim
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:09 20-02-2019,   64%
@~gość .
Wracaj do roztrząsania obornika, bo widząc twój styl pisania oraz ortografię, to tam jest twoje miejsce.
.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:25 20-02-2019,   60%
A ty kim jesteś ? Że kościół i ludzi pracy na wsi obrażasz ?! Kim ty „gościu” niby jesteś, że masz ludzi pracujących przy oborniku za gorszych od siebie ?
odpowiedz   •   oceń :  
~specjalista, 16:02 20-02-2019,   67%
Ludzie na wsi niech zajmują się pracą na wsi, katecheci niech zajmują się katechezą, energetycy niech zajmują się elektrownią,  kościół zajmuję ewangelizacją, a będzie żyło się każdemu lepiej w naszym kraju, bo na razie to większość kombinuje jak się dorobić kosztem drugiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~WESOŁY, 11:11 21-02-2019,   50%
TWOJA RACJA,,,A KIM TEN  PAJAC JEST CO OBRAŻA KOŚCIÓŁ I LUDZI ZE WSI TO CYMBAŁ CO ZAPOMNIAŁ JAK JEGO RODZICE I DZIADKOWIE PRZYSZLI DO OSTROŁĘKI Z ,,,,CIEMNOGRODOWEJ WSI DO MIASTA ZA CHLEBEM,,DZIĘKI LUDZIOM ZE WSI TEN BAŁWAN MA CO ...ŻREĆ,,POTOMKOWIE TEGO PAJACA JAK I ON SAM TO ŚMIERDZĄCE OBIBOKI CO PSUJĄ ZAPACH TEGO MIASTA,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 15:42 19-02-2019,   62%
P. Prezydencie Kulik bardzo dobrze ze wypowiedziales umowe niech Plocha z Czartoryskim i Kotowskim te dzialki na Rzekuniu im przeznacza a nie centrum ostroleki
odpowiedz   •   oceń :  
~Kazik, 16:04 19-02-2019,   50%
Niech budują na placu Elektrowni Widmo zaraz obok przyczepy Zarządu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:30 19-02-2019,   64%
@~Kazik Nie mieniaj tematu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:15 19-02-2019,   74%
@~Kazik aleś TY głupi??
odpowiedz   •   oceń :  
~cuda cuda, 19:17 19-02-2019,   48%
@~Kazik Katecheci do elektrowni
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:19 19-02-2019,   65%
@~cuda cuda a co ty tez bys tam chciał, mozesz sie tylko oblizac??
odpowiedz   •   oceń :  
~Pan Polak, 19:22 19-02-2019,   34%
Sprzedać swoją godność za legitymację partyjną dla posady nigdy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:23 19-02-2019,   64%
@~Pan Polak a Ty wogóle masz swoja godnosc?? widac po Twoich wpisach?
odpowiedz   •   oceń :  
~Pan Polak, 19:31 19-02-2019,   43%
Kasa to nie wszystko.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:53 19-02-2019,   74%
@~Pan Polak ale potrzebna do życia.
odpowiedz   •   oceń :  
~WWF, 16:04 20-02-2019,   50%
Jesteś w błędzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:25 19-02-2019,   66%
Czy kuria przekaże za darmo miastu teren pod dworcem PKS? A sami chcą za darmo Kościuszki
.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:32 19-02-2019,   66%
Caritas nie dzierżawiło terenu a darmo. Więc nie rozumiem twojej wypowiedzi
odpowiedz   •   oceń :  
~Autostrada..., 16:37 19-02-2019,   38%
A za ile ? Za tyle co Pinokio lokal  na Placu Bema ??
odpowiedz   •   oceń :  
~zenek, 16:34 19-02-2019,   64%
Panie Płocha , to my się pytamy jakim prawem przekazał pan majątek mieszkańców  nieodpłatnie , to nie  był pański folwark!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:34 19-02-2019,   57%
Płocha pyta bo zna prawdę .Nie ładnie tak kłamać .Ale tak to już jest ,jak ktoś „kłamstwo „ ma na drugie imię .Zresztą ateiści kłamią jak z nut i uważają to za normę
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:35 19-02-2019,   50%
 Odezwał się w interesie swojej byłej firmy. No kochany przyszedł czas, że trzeba działki, nieruchomości kupować na wolnym rynku a nie przywłaszczać majątek państwowy za 5% lub 1%  wartości. Przyjdzie jeszcze czas kiedy bezprawnie zabrany majątek państwowy przez tzw. ,,Komisję Majątkową,, będzie zwracany społeczeństwu.
odpowiedz   •   oceń :  
~brexit, 16:55 19-02-2019,   50%
Żaden taki czas nie przyjdzie. Za to "Eskimosi" w najlepsze przygotowują się do obrabowania Polski.
Kwota bagatela około biliona złotych. A premier Morawer i preżydent Juda jakoś udają , że nic się nie dzieje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:54 20-02-2019,   100%
Komisja majątkowa zwracała bezprawnie zabrany majątek.
odpowiedz   •   oceń :  
~oddaj mandat, 17:31 19-02-2019,   66%
Płocha złóż mandat radnego i odda przyznane nagrody do kasy miasta
przestań kpić z mieszkańców
nie chcemy abyś nas reprezentował bo robisz to skandalicznie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:17 19-02-2019,   36%
@~oddaj mandat moze Ty niechcesz, ale my chcemy, brawo P.Posle tak trzymac, panosic to się mogą w sklepie, a nie w UM.co to prywatny folwark, czy co???
odpowiedz   •   oceń :  
~podatnik, 19:28 19-02-2019,   59%
My to znaczy kto? kółko wspólnej adoracji specjaliści od nagród i premii?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:38 19-02-2019,   48%
@~podatnik Popieram
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:00 20-02-2019,   39%
@~podatnik teraz , to jest dopiero w UM, kółko wspólnej adoracji od nagród i premii???, A co jeszcze będzie, aż strach pomyslec???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:27 20-02-2019,   75%
Ciekawe skąd masz wiedzę o nagrodach w tej kadencji. Napisz cos więcej, albo nie insynuuj.
odpowiedz   •   oceń :  
~posle, 08:30 20-02-2019,   58%
P.Posle????? ale obrońca się znalazł
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęka dla wszystkich, 17:39 19-02-2019,   52%
No to Pan wojewoda pewnie doprowadzi do zmiany decyzji. A pan prezydent znów nie po raz pierwszy strzelił sobie w stopę, a może i w kolano. No cóż wojna ideologiczna trwa. Żal tylko, że ze szkodą dla mieszkańców.
odpowiedz   •   oceń :  
~jan b., 18:49 20-02-2019,   34%
@~Ostrołęka dla wszystkich Pewna to jest śmierć i podatki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:38 19-02-2019,   61%
Czy ten pan nie był w przeszłości związany zawodowo i finansowo z Caritasem? Nie ma dla niego posady w elektrowni to może będzir e hospicjum? O to ta interpelacja? A nagrody z UM nie wystarczą?
odpowiedz   •   oceń :  
~Xyz, 18:56 19-02-2019,   66%
Panie były vice prezydencie czy nie jest panu wstyd tej skromności w pobieraniu tak wysokiego wynagrodzenia ?? Odejdź Pan już ze sceny i nie kpij z nas mieszkańców
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:07 19-02-2019,   64%
Panie Grzegorzu pytam się o pana premie i nagrody  niech pan wypowie się na ten temat to wstyd
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:21 19-02-2019,   31%
a co zazdroscisz??? Nie dorastasz mu do pięt?? więc zamilcz.
odpowiedz   •   oceń :  
~LOL, 19:23 19-02-2019,   59%
A co ty mu lody robisz, że tak dobrze go znasz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:24 19-02-2019,   46%
@~LOL ot Twoja kulkura, do obory się nadajesz??
odpowiedz   •   oceń :  
~LOL, 19:26 19-02-2019,   50%
Ty zabłysnąłeś
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:29 19-02-2019,   60%
@~LOL no lepiej od Ciebie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:23 19-02-2019,   66%
Pluj Plosze w oczy a on mówi ze deszcz pada
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:23 19-02-2019,   41%
mozesz mu naskoczyć????
odpowiedz   •   oceń :  
~kra, 22:28 19-02-2019,   90%
to ty jestes cha    tobie pluc na ryja
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:25 19-02-2019,   86%
A ty konusie mi nie dorastasz do p,,,,,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:29 19-02-2019,   40%
hahha, ale śmieszny jesteś i żałosny.
odpowiedz   •   oceń :  
~muzyk, 19:43 19-02-2019,   56%
A jakie pieniądze zarabiają dzisiaj nowi Prezydenci, proszę podać kwotowo brutto oraz nowi prezesi miejskich spółek? Czy nowa władza wyciągnęła wnioski i zastosowała się do swoich haseł wyborczych w kwestii zarobków? Proszę konkretnie napisać , ile zarabia prezes MZK, OTBS itd. A może są to te same pieniądze lub jeszcze większe, więc po co bicie piany. Proszę zestawić informację na temat zarobków, oni zarabiali tyle, a my dzisiaj o tyle i tyle mniej. Wtedy byłoby jakieś odniesienie i usprawiedliwienie konieczności przeprowadzenia bardzo kosztownego audytu.
odpowiedz   •   oceń :  
~księgowy, 19:57 19-02-2019,   59%
@~muzyk Błąd. Wszyscy zarabiają mniej niż poprzednicy, a na dodatek zlikwidowano zbędne stanowiska. Porównaj sobie oświadczenia majątkowe. Znalazł się specjalista od muzyki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:07 19-02-2019,   58%
@~księgowy Oświadczenia majątkowe po 4 miesiącach? Gdzieś Ty je widział?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:37 20-02-2019,   67%
a kto napisał po 4 miesiącach?
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 16:10 20-02-2019,   67%
@~muzyk Po 5 latach rozliczycie prezydenta. Wasi 16 lat przy władzy, a wy chcecie, aby w 4 miesiące wszystkie bolączki i problemy rozwiązać. Wiemy już jak było, dlaczego tak było i co zrobić, aby nigdy tak nie było. Ci ludzi którzy tak szybko dorobili się majątków, gdy inni pracują całe życie i wiążą koniec z końcem nie powinni mieć już dostępu do naszych pieniędzy (publicznych) Może jest to legalne, ale nie etyczne w stosunku do innych Polaków. Mieszkańcy im nie zapomną.
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 19:57 19-02-2019,   36%
Na czym grasz kolego?
odpowiedz   •   oceń :  
~muzyk, 19:58 19-02-2019,   50%
@~Darek Flet prosty
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 20:01 19-02-2019,   50%
Rozumiem a skąd  takie spostrzeżenia odnośnie  tego co napisałeś?
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 20:05 19-02-2019,   44%
Już Ci ktoś odpisał  więc  już  ja nie będę  sukcesu  życzę  w grze  na flecie pozdrawiam
odpowiedz   •   oceń :  
~Tekst, 20:32 19-02-2019,   50%
Prezydent w odpowiedzi może użyć argumentu: interesy Miasta Ostrołęki przy tej umowie nie zostały zabezpieczone, nie zawarto żadnych warunków przy realizacji i użytkowaniu obiektów w przyszłości. Faworyzowanie Caritasu jest sprzeczne z polskim prawem i rodzi znamiona dużej niesprawiedliwości społecznej i rynkowej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:07 19-02-2019,   50%
Niech Pan zapyta Pani Jagodu
odpowiedz   •   oceń :  
~Wosp, 21:21 19-02-2019,   57%
A faworyzowanie faceta w czerwonych spodniach to jest ok? Tam może kulik dawać?
odpowiedz   •   oceń :  
~Tekst, 21:34 19-02-2019,   48%
@~Wosp A dał mu ziemię Miasta Ostrołęki za darmo?
odpowiedz   •   oceń :  
~Wosp, 22:48 19-02-2019,   50%
@~Tekst Nie dał tylko użyczył.Własciciel sie nie zmienił nadal byłby to teren skarbu państa ,a konkretnie MSWiA. Tyle wiesz co zjesz i kuliczek ci powie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Caritas, 10:38 20-02-2019,   43%
@~Wosp Nikt nikogo nie faworyzuje. Tak było wcześniej, ale się nie wróci.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ciekawy, 21:30 19-02-2019,   49%
Czyzby kuliczek znowu złapany na kłamstwie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:01 20-02-2019,   50%
@~Ciekawy To przeciez normalne jest??
odpowiedz   •   oceń :  
~Piotrek, 22:10 19-02-2019,   66%
Człowieku zejdź już ze sceny i się nie odzywaj. Po audycie i upublicznionej informacji o pobranych przez ciebie nagrodach powinieneś zapaść się pod ziemię. Mówiliście że w Urzędzie nie ma pieniędzy a sobie co chwilę po 5-6 tys. wyplacaliście.  SZOK!
odpowiedz   •   oceń :  
~WSTYD WSTYD WSTYD, 08:29 20-02-2019,   75%
Zamiast pisać interpelacje w obronie kościółkowych interesów spójrz pan w lustro i siebie sam zapytaj, czy nie wstyd teraz? Jak pan żyje ze świadomością, że na tyle różnych spraw brakowało, a kosmiczne nagrody płynęły do kilku osób u władzy???
odpowiedz   •   oceń :  
~ostatni kurs, 08:53 20-02-2019,   67%
niech Pan nie będzie taki aktywny w pracy.. nagród już za to nie będzie, więc wyluzuj..
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:39 20-02-2019,   74%
Taka obłuda ze strony Płochy. Przecież pracował w caritasie - dla mnie jest to jasne - a te premie no cóż Ostrołęczanie zapamiętają. Wasz koniec jest już bliski.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:58 20-02-2019,   71%
płocha oddaj lepiej te pieniądze, które zawłaszczyłeś z naszych podatków,  chroniłeś dyrektorkę z nieruchomości,  wyjaśnij razem z nią mieszkańcom na jakich zasadach i w jakiej kolejności i w jakiej ilości wypłacane były odszkodowania za drogi
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:05 20-02-2019,   67%
no czekaj to dostaniesz??? w papę chyba, Twoje były, swoje to sobie zarób i rób co chcesz z nimi?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:39 20-02-2019,   84%
Oczywiście, że pieniądze pochodzą od pracujących Polaków podatników.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:29 20-02-2019,   25%
To powiedz to obecnym w ladzom, oni wydają po 150 tys, na audyty, jakby nie mogli wziąć z księgowosci danych. HAhaha, ale żałosne to wszystko.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 14:47 20-02-2019,   89%
Gdyby nie audyt  mieszkańcy nic by się nie dowiedzieli
Za wykonaną pracę trzeba zapłacić. Za darmo to można w mordę dostać . Piękne te nagrody pobierali.
odpowiedz   •   oceń :  
~pamiętający, 12:00 20-02-2019,   86%
Czy pamiętacie państwo ile zarabiał pan PŁOCHA w Caritasie kiedy był Vce- dyrektorem .....niewiele mniej niz jako prezydent.!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:28 20-02-2019,   13%
@~pamiętający Tyle zarobił, ile mu się należało, a co Ci do tego,  pracuj i TY porządnie, to wtedy Ci dobrze zapłaca.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:38 20-02-2019,   85%
Czy pracował porządnie? Ostrołęka 12 lat upadała za jego też przyczyną. Pan bogacił się w przeciwieństwie do bogactwa miasta. Nie zasłużył na taką kasę bo zmarnował 12 lat na nic nierobieniu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:01 20-02-2019,   80%
@~pamiętający Miał 2 etaty jednocześnie
odpowiedz   •   oceń :  
~tylko pogratulować zaradn, 19:44 20-02-2019,   75%
A ile nagród i premii. Chyba rekordzista
odpowiedz   •   oceń :  
~Czy wstyd mają?, 12:31 20-02-2019,   88%
Co Wy o tym sądzicie, bo u mnie rodzi się taka refleksja: czy ludzie pokroju byłego prezydenta miasta, jego zastępca, starzy radni, poprzedni przew. rady powinni przez najbliższe kilka lat w ogóle zniknąć z życia miasta, zakopać się gdzieś ze wstydu. Po tym co wychodzi na nich w ostatnich dniach nie maja moralnego prawa czegokolwiek sie domagać, egzekwowac. Przez lata robili bardzo żle, teraz powinii siedzieć cicho i sie nie odzywać, bo wstyd wielki ich postaci spowił.
odpowiedz   •   oceń :  
~Barbara, 13:38 20-02-2019,   88%
@~Czy wstyd mają? A jak bronili Pana Bralskiego  a my spółdzielcy musieliśmy na siłę utrzymywać tego pana i tak to jest radnych sprawiedliwość i uczciwość .Jeden tylko głos był przeciw a reszta rady popierała bezprawie cudzym kosztem .
odpowiedz   •   oceń :  
~Maria, 14:40 20-02-2019,   75%
@~Barbara Pisowcy nie mają poczucia wstydu. Przykładem jest sprawa Bralskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~barbara, 15:02 20-02-2019,   86%
@~Maria Proszę Pani przykre jest  , bo nie tylko PiS ale  też i inni popierali pana Bralskiego a my musieliśmy go utrzymywać . I do dziś te osoby urzędują dziś pod dobrą zmianą .
odpowiedz   •   oceń :  
~Stasia57, 14:33 20-02-2019,   82%
Ten Plocha to jakieś dno moralne
odpowiedz   •   oceń :  
~Maria, 14:38 20-02-2019,   88%
Nie odzywał się Płocha jsk przytulal obfite nagrody  z naszych podatków  a dług urzędu miasta rosŁ w kosmicznym tempie. Jak się czuje  Płocha zostawiając taki długi.  O Caritas  niech go głową nie boli.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:28 20-02-2019,   15%
@~Maria bardzo dobrze,ze P.Płocha martwi się o Caritas., bo to jest potrzebne w naszym miescie,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:45 20-02-2019,   80%
O Caritas się martwią wierni. Niech pan Płocha pokaże publicznie ile przekazał ze swoich nagród i premii dla potrzebujących na Caritas to pogadamy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mieszkaniec, 14:43 20-02-2019,   80%
Przez 12 lat miasto Ostrołęka była FOLWARKIEM dla pisu
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 19:33 20-02-2019,   15%
 Przestancie ,poczekajcie ,zobaczycie juz niedlugo co bedzie,Bedziecie  jeszcze zalowac swoich decyzji podjetych przy urnie,
odpowiedz   •   oceń :  
~normalni, 19:48 20-02-2019,   75%
@~gosc Nie znam już żadnej osoby która nie zwałowałaby decyzji podjętych przy urnie gdy przez trzy kadencje pod rząd głosowaliśmy na tych samych ludzi z PIS. Niestety zawiedli. Miłość do premii i nagród ich zgubiła.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.