2018-09-05T10:00:00+02:00 eOstroleka.pl 2 1 17 41.2%
Ostrołęka,

Rozłam w Platformie Obywatelskiej. Polityczne aspiracje górą - Kleczkowski zawiera sojusz z Kulikiem

REKLAMA
REKLAMA
7
10
126
Wszystko jasne! Radny Maciej Kleczkowski podziękował macierzystej partii i nie ma zamiaru iść do wyborów jako kandydat Koalicji Obywatelskiej. Dziś ogłosił, że wystartuje z komitetu "Ostrołęka dla Wszystkich", którego liderem - i jednocześnie kandydatem na prezydenta - jest Łukasz Kulik.

Radny Maciej Kleczkowski od lat skrupulatnie dba o swój wizerunek. Na Facebooku transmituje swoje spacery, jak również blokuje niewygodnych komentatorów, którzy odważą się napisać cokolwiek innego niż pochwałę dla radnego. Dlatego na facebookowym profilu Kleczkowskiego nie uświadczymy wiele krytyki. Raczej same pozytywy.

Dziś Kleczkowski ogłosił, że planuje start w wyborach samorządowych 2018 w jednym komitecie z Łukaszem Kulikiem, byłym członkiem Sojuszu Lewicy Demokratycznej, który 1 maja 2014 roku osobiście czcił Święto Pracy ze środowiskiem SLD, by w tym samym roku opuścić partię i przystąpić do wyborów samorządowych jako kandydat niezależny. Dostał się do rady miasta, a w drugiej turze wyborów prezydenckich przegrał z Januszem Kotowskim. Choć jego wynik w 2014 roku można potraktować jako swoiste zwycięstwo, gdyż nikt nie spodziewał się, że Kulik może być aż tak równorzędnym rywalem dla Janusza Kotowskiego. W radzie miasta też wiele razy był dociekliwy, na sesjach zadawał wiele pytań. Widać było, że ma większe aspiracje niż zasiadanie w ławie radnego.

Minęły cztery lata, zbliżają się kolejne wybory i pojawiły się słuchy o współpracy Kleczkowskiego z Kulikiem. Co więcej, obaj panowie dolali oliwy do ognia, publikując zdjęcia ze swoimi aktualnymi partnerkami życiowymi. Oprócz tego, razem pojawili się także na uroczystościach upamiętniających rocznicę Powstania Warszawskiego. Dlatego rozważaliśmy: czy w Ostrołęce odrodzi się lewica?. Dziś już wiemy, że obaj panowie pójdą do wyborów bez ogólnopolskich barw politycznych - z lokalnego komitetu.  "Ostrołęka dla Wszystkich" chce powalczyć o lepszy wynik niż tylko jeden mandat radnego. Stąd niespodziewana koalicja z Kleczkowskim.

Jak już wiemy, Maciej Kleczkowski będzie kandydatem na radnego, z kolei Łukasz Kulik ponownie powalczy o prezydenturę. -  Naszym kandydatem na prezydenta z lokalnego komitetu "Ostrołęka dla Wszystkich" jest Łukasz Kulik. Startujemy również do rady miasta. Zapraszamy do współpracy wszystkich, którym na sercu jest dobro Ostrołęki - napisał Kleczkowski na Facebooku.

Kiedy w sierpniu rozmawialiśmy z szefem ostrołęckiej Platformy Obywatelskiej Mariuszem Popielarzem, potwierdził on, że radny Maciej Kleczkowski jest członkiem Platformy Obywatelskiej i nic się w tym względzie nie zmieniło. Czy jednak znajdzie się na listach PO w nadchodzących wyborach samorządowych? - pytaliśmy. - Nie wiem, my jesteśmy otwarci - skwitował kandydat PO na prezydenta Ostrołęki. Dziś już wiemy, że wieloletni romans Kleczkowskiego z Platformą Obywatelską dobiega końca - przynajmniej oficjalnie na zbliżające się wybory. Tym samym wyjaśniła się wczorajsza nieobecność Kleczkowskiego na konferencji Koalicji Obywatelskiej.

- Cenię ludzi, z którymi można konstruktywnie dyskutować, i tych którzy nie zawsze się ze mną zgadzają, bo tylko taki sposób gwarantuje wypracowanie dobrego rozwiązania. Startując w wyborach jako lokalny komitet chcemy pokazać mieszkańcom, że nie partie polityczne, a dobro miasta jest najważniejsze. Tylko jednocząc ludzi o różnych poglądach mamy szansę wznieść Ostrołękę na wyżyny - napisał na Facebooku Łukasz Kulik, lider "Ostrołęki dla Wszystkich".
REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Obywatell, 10:10 05-09-2018,   72%
I BARDZO DOBRZE
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:51 05-09-2018,   75%
@~Obywatell Jeśli chodzi o transport to mamy sytuację jak po wojnie. W żadnej branży miasto nie dało tak dupy jak w tym.
Gówniany most tymczasowy, rozwalone drogi (takich dziur to jeszcze nie było), komunikacja miejska w stanie totalnej zapaści, tylko jeden bezpośredni pociąg do Warszawy, a teraz jeszcze popierdółka z PKSu w postaci drobnych prywaciarzy na pół gwizdka i brak dworca PKS. Sprawa z pewną firmą budującą drogi (wszyscy wiemy o co chodzi). Obrazu dopełniają bezmyślnie budowane ścieżki rowerowe i ronda. Że o via baltice przez Łomżę nie wspomnę. Teraz czytałem, że łomżyniaki chcą nam zabrać i nową planowaną linię kolejową. A co na to wszystko robią katecheci? Wysyłają trolli do internetu, żeby podreperować nastroje.
To jest miara upadku. Myślicie, że ktoś z zewnątrz tu chętnie otworzy swój biznes jak niedługo dojedzie do Warszawy prędzej z Łomży jak od nas?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:03 05-09-2018,   76%
@~Obywatell Miasto bez własnego dworca. dobry gospodarz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:05 05-09-2018,   76%
@~Obywatell Co urząd miasta proponuje pracującym rodzicom w rozwiązaniu problemu z przepełnionymi szkołami i planami lekcji?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:07 05-09-2018,   77%
@~Obywatell Kiedy wymiana nawierzchni na przeprawie tymczasowej?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:08 05-09-2018,   77%
@~Obywatell Kiedy kolejna zmiana rozkładu jazdy MZK? pracujący i młodzież muszą się przygotować.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:11 05-09-2018,   77%
@~Obywatell Kiedy rozkopią następne ulice i co z terminami ukończenia robót? Czy będą przedłużane?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:12 05-09-2018,   78%
@~Obywatell Kiedy jakaś wiadomość dla mieszkańców o nagrodach i premiach? może przed wyborami?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:14 05-09-2018,   78%
@~Obywatell I co likwidujecie to straż miejską czy dalej mieszkańcy będą ją utrzymywać z budżetu miasta?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:14 05-09-2018,   79%
@~Obywatell Kiedy pobudujecie nowe przedszkola i żłobki, aby nie zajmowały klas w szkołach?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:15 05-09-2018,   76%
@~Obywatell Kiedy nowe pomniki i muzea w Ostrołęce?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:18 05-09-2018,   78%
@~Obywatell Kiedy miasto planuje prace przy starym szpitalu, basenie czy komisariacie policji?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:19 05-09-2018,   78%
@~Obywatell Kiedy ktoś przyjrzy się stanowi technicznemu basenu miejskiego?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:35 05-09-2018,   75%
@~Obywatell Kiedy przyślecie tępiciela lemingów do pisania kompletnych bzdur?
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 14:05 05-09-2018,   24%
Co się z dworcem stało? Miasto nigdy nie miało dworca.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:10 05-09-2018,   77%
@~tępiciel lemingów Przerwał kopanie (ha, ha, ha) i propaganda leci z centrali (ha, ha, ha)
odpowiedz   •   oceń :  
~Kiepski, 14:26 05-09-2018,   78%
@~tępiciel lemingów I co pis-dzielcu głupio Ci?

Dobrze, że wy nic nie macie, nic nie chcecie, nic nie możecie, nic nie robicie, aby pomóc mieszkańcom, w wyborach dostaniecie kopa w D.... niech partia się wami zaopiekuje. Nam potrzebny jest dobry gospodarz.

Wracaj do kopania
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 17:39 05-09-2018,   30%
@~Kiepski Ale kultura przyszłych władz miasta. Nam potrzebny dobry gospodarz z dobrą kulturą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:59 05-09-2018,   70%
@~tępiciel lemingów Taki, który kulturalnie rozdaje stołki, wysokie nagrody i premie?
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 18:38 05-09-2018,   36%
A który kandydat taki niekulturalny nie chce rozdawać stołków, wysokich nagród i premii?
odpowiedz   •   oceń :  
~amen, 19:07 05-09-2018,   60%
@~tępiciel lemingów W mieście trzeba wysłać starych wyjadaczy na emerytury a nie stołki rozdawać, likwidować straż miejską i niepotrzebne etaty prezesików, dyrektorków, kierowniczków, a zatrudniać kompetentnych, młodych, wykształconych ludzi do pracy

Partia ich potrzebuje znajdą się dla nich miejsca, aby z dala od Ostrołęki
odpowiedz   •   oceń :  
~tępiciel lemingów, 06:06 06-09-2018,   34%
@~amen A który kandydat ma kompetentnych, młodych, wykształconych ludzi do obsadzania stołków? A może tylko stołki mu się marzą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:33 06-09-2018,   100%
@~tępiciel lemingów Wszyscy mają, a co trzeba być po KUL, aby rządzić w Ostrołęce? W innych miastach mieszkańcy wybierają innych, a u nas jak w Rosji władza dożywotnia jednej słusznej partii.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:49 06-09-2018,   100%
@~Obywatell Jakie tam polityczne aspiracje? chodzi o to co zawsze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:11 05-09-2018,   79%
Sojusz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Prawy, 10:15 05-09-2018,   68%
Super wiadomość. Szanse Kulika wzrosły. Brawo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:17 05-09-2018,   36%
moim zdaniem Kulikowi odbije się to czkawką. Kleczkowski tyle lat w samorządzie i co zrobił do tej pory? Lans to nie wszystko.
odpowiedz   •   oceń :  
~prawdomóca, 11:07 05-09-2018,   71%
Czyli zdaniem członka PiS? Wy nie macie zdania, mówicie i piszecie co wam każą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Stary znajomy, 10:18 05-09-2018,   36%
Każdy sposób jest dobry żeby się dostać do koryta
odpowiedz   •   oceń :  
~Arek, 11:10 05-09-2018,   73%
@~Stary znajomy Na przykład wstąpienie do partii PiS?
odpowiedz   •   oceń :  
~Szansa dla miasta, 10:21 05-09-2018,   68%
W końcu nadejdą zmiany, tyle lat władza w jednych rękach jak w Rosji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:31 05-09-2018,   4%
Partie stop!
odpowiedz   •   oceń :  
~ja, 10:35 05-09-2018,   38%
Osiągnięcia - 5 kobiet we dwóch !
odpowiedz   •   oceń :  
~Janek, 10:59 05-09-2018,   74%
@~ja Jako jeden miałem więcej kobiet :D
odpowiedz   •   oceń :  
~erotoman, 11:19 05-09-2018,   69%
@~ja Jak w dzisiejszych czasach można z jedną siedzieć tyle lat. Każdy flirtuje z koleżankami w pracy, a czasami więcej, a ta jedna to pod publiczkę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:29 05-09-2018,   72%
@~ja kogo to interesuje
odpowiedz   •   oceń :  
~anty hipokryta, 19:22 05-09-2018,   90%
@~erotoman większość przygód i gorących romansów  zaczyna się z koleżankami w pracy. Wspólna praca zbliża i to są namiętne chwile, nie to co w domu po kilku latach małżeństwa. Zakazany owoc lepiej smakuje
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:08 05-09-2018,   50%
@~ja Nie wstydzić się, kto nie bzykał koleżaneczki lub sekretareczki z pracy?
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 10:38 05-09-2018,   67%
Spośród zgłoszonych kandydatów na urząd Prezydenta Miasta, tylko Łukasz Kulik daje rękojmię, że zacznie swoje urzędowanie od sporządzenia, szczegółowego audytu z dotychczasowych 12 lat rządów PiSu, bo tylko on nie będzie chciał firmować tego wszystkiego, co przez ta 12 la, działo się w Ostrołęce - więc jeśli chcecie się dowiedzieć o rządach PiSu, czegoś więcej niż z biuletynu, to głosujcie na Kulika.

Po ogłoszeniu, niewybieralnego kandydata PO +..., nic dziwnego, że Kleczkowski, podziękował za dalszą współpracę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:59 05-09-2018,   43%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Kulik sam sobie zaprzecza.

Startując w wyborach jako lokalny komitet chcemy pokazać mieszkańcom, że nie partie polityczne

a idzie z Kleczkowskim z PO... Pan Kleczkowski musi jasno określić: zrezygnował z członkostwa w PO czy nie? Jeżeli nie, to dziękuję bardzo za taki komitet
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 14:11 05-09-2018,   69%
Tu nie chodzi o to, w jakiej kto jest partii, ale kto go popiera PO popiera, niewybieralnego, Popielarza - koniec, kropka.
To partie rekomendują swoich kandydatów, ale zgadzam się z tym, że powinniśmy, jako wyborcy otrzymać czytelny sygnał na temat przynależności partyjnej Kleczkowskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:40 05-09-2018,   71%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Chodzi o to kto w jakiej jest partii. Frydryka oczerniają że jest z PiS ze względu na to że Mierzejewski był w PiS ale nie jest. W takim razie jak nazwać komitet Kulika? PO bis? Totalna opozycja?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:07 05-09-2018,   65%
"Ostrołęka dla wszystkich"
odpowiedz   •   oceń :  
~Hmm, 10:39 05-09-2018,   42%
Czyli tak działacze SLD+PO=lokalny komitet niepartyjny? Taka wyborcza propozycja:)
odpowiedz   •   oceń :  
~Tomasz, 10:41 05-09-2018,   80%
Te wasze artykuły to już naprawdę robi się porażka kompletna. Gdzie się podziało rzetelne dziennikarstwo. Byście się wstydzili i żeby przypadkiem nie obróciło się to przeciwko wam.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:49 05-09-2018,   19%
@~Tomasz gdzie masz napisaną nieprawdę?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:09 05-09-2018,   17%
@~Tomasz Tomasz czy jest coś w tym artykule nieprawdziwego?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:44 05-09-2018,   41%
Panie Łukaszu właśnie stracił Pan moj głos! Wstyd. Jak tak można ? Ostroleka dla wszystkich ?! Partyjniactwo
odpowiedz   •   oceń :  
~Andrzej, 11:07 05-09-2018,   73%
Zawsze kibicowałem PiSowi ale nie raz wpsółpracowałem z Panem Kulikiem i wiem, że zawsze powtarzał, iż nie można dzielić ludzi na partie i tylko współpraca różnych ludzi da efekty. I sam nie raz mówił, że chciałby się dogadać z obecnym prezydentem, jeżeli tylko on by chciał. teraz idac razem wypinaja się na partie, bo raczje Pan Maciej nie bedzie mogl wrocic w szeregi i pokazuja, ze to nie one sie licza a miasto. Ja PiS lubie, ale obecny prezydent mi nie lezy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Zgadzam się, 11:13 05-09-2018,   74%
@~Andrzej W innych miastach partię dogadują się i rządzą dla mieszkańców. U nas rządzą tylko dla swoich. Niestety zbyt długo to trwa, czas na zmiany. Wszyscy tylko nie PiS, bo w mieście nic nie zmieni się przez kolejne cztery lata.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:55 05-09-2018,   17%
@~Zgadzam się Czyli kto? Na kogo glosowac. Pytam powaznie - kto ma wieksze szanse. Kulik czy Frydrych?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:56 05-09-2018,   15%
Sorrki. Slownik poprawil. Kulik czy Frydryk?
odpowiedz   •   oceń :  
~niiek, 14:02 05-09-2018,   24%
Z tych dwóch komitetów ja bym postawił na Frydryka. I Kulik i Frydryk łączą wiele środowisk. W obu komitetach są ludzie z partyjną przeszłością i z prawa i z lewa. To dobrze, że to tak wygląda. Ale chyba jestem za świeżością w samorządzie. Dość tych samych mord, ile można
odpowiedz   •   oceń :  
~realista, 14:14 05-09-2018,   83%
@~niiek Młody bez doświadczenia nie ma szans na sukces. Na dodatek nie wiadomo kto za nim stoi w rzeczywistości.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:30 05-09-2018,   75%
Stawiam na Kulika rozliczy PiS w Ostrołęce. Zlikwiduje straż miejską.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:03 05-09-2018,   0%
to drżyjcie urzędnicy posypią się głowy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:41 05-09-2018,   32%
@~realista A kto ma za nim stać? Za Jakubem Frydrykiem stoi Jakub Frydryk. A kto stoi za Łukaszem Kulikiem?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:53 05-09-2018,   73%
Łukasz Kulik?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:09 05-09-2018,   79%
Urzędnicy nie boją się zmian. Niech się boją ci co mają coś na sumieniu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:09 05-09-2018,   100%
BRAWO SZERLOKU. ZA FRYDRYKIEM STOI FRYDRYK, ZA KULIKIEM STOI KULIK! WYGRYWASZ TALON. ZGADNIJ NA CO.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 04:36 06-09-2018,   100%
Mamusia?
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 10:48 05-09-2018,   69%
Tak się tylko zastanawiam, dlaczego odejście członka PO, nazywacie rozłamem, a odejście członka PiSu, nie?

Czy odejście Pana Mierzejewskiego z PiSu, również określiliście mianem "rozłamu"?

Czy zarzucaliście mu, pokazywanie się w towarzystwie kandydata na Prezydenta miasta?

Inaczej, czy robiliście z tego sensację?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:55 05-09-2018,   32%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Twój portal na którym często komentujesz ogłosił to mianem rozłamu, dodatkowo pisząc bzdury o tym,że Bezpartyjne Miasto to komitet "pana Mierzejewskiego", co zostało wyjaśnione w późniejszym wywiadzie z tym panem. Dodatkowo ten portal pomówił firmę jego brata, co wynikło z poźniejszego sprostowania. Myślisz że to był przypadek? A Wskaż teraz gdzie tu jest nieprawda.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 14:01 05-09-2018,   63%
Nie kłam, określenie "jego komitet", nie sugerowało, że jest on jakimś jego liderem, tylko, że w nim występuje - wyjaśniłem Ci to bardzo precyzyjnie - to tak, jak powiedzenie "moja klasa", czy "moja szkoła".

Pomówił firmę brata, a możesz nam napisać na jakiej podstawie, albo może inaczej, skąd zaczerpnął wiedzę, że tę wycinkę przeprowadzała właśnie ta firma, to po pierwsze, po drugie, natychmiast zareagowali na sprostowanie - czy źródło informacji tamtego portalu, również za to przeprosiło?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:10 05-09-2018,   32%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki To ty nie kłam! że ci zacytuję: "Mierzejewski rozpoczął przygotowania do wyborów i tworzenia własnego komitetu do rady miasta (...) Mariusz Mierzejewski jest jednym z twórców Bezpartyjnego Miasta Ostrołęki". Sugerujesz, że tu nie jest napisane,że jest "jakimś liderem"? A pomówienie to pomówienie, trzeba się nauczyć czerpać informacje z BIP. Jak się nie bardzo kuma o co chodzi, to może warto zająć się jazdą na zmywaku
odpowiedz   •   oceń :  
~znajomy, 15:25 05-09-2018,   32%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki wyczuc mozna  co boli oj boli i bedzie bardzo bolalo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:52 05-09-2018,   36%
Tylko pis
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 11:05 05-09-2018,   70%
Wszyscy w partii PIS muszą glosować na swoich, ale was jest mniej niż 5%. Pozwól, że 95% wyborców zdecyduje czy miastem dożywotnio będzie rządził PiS czy inny kandydat. Wasi już podorabiali się milionów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:06 05-09-2018,   50%
Zgadza się "Tylko PiS" może taką rozpierduchę zrobić w mieście i nagrody sobie wypłacić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:13 05-09-2018,   40%
Panie Łukaszu nie ufam Panu mojego głosu Pan nie ma.
odpowiedz   •   oceń :  
~Oryx, 11:15 05-09-2018,   66%
Wiem komu ufasz. Dobrze, że musi odejść.
odpowiedz   •   oceń :  
~Obiektywny, 11:15 05-09-2018,   10%
Tylko Frydryk daje realną możliwość zamiany.  
odpowiedz   •   oceń :  
~dobre, 11:21 05-09-2018,   93%
@~Obiektywny Żartowniś, W sam raz do kabaretu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:10 05-09-2018,   10%
@~Obiektywny zgadzam się z obiektywnym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:16 05-09-2018,   82%
@~Obiektywny Frydryk to polskie nazwisko? Brzmi jakoś dziwnie i niespotykane.
odpowiedz   •   oceń :  
~kolo, 11:26 05-09-2018,   25%
Folksdojcz zawsze pozostanie Folksdojczem !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:52 05-09-2018,   37%
Z całym szacunkiem dla tych panów ale co przeżywacie ostatnie 10 lat zrobili dla miasta i mieszkańców, należy podkreślić że Kleczkowski jest z klucza partyjnego wieloletnim dyrektorem w WORD, tyle ma do zaproponowania
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 14:07 05-09-2018,   63%
A, czego się spodziewałeś, od opozycji, której jakiekolwiek pomysły, były traktowane przez radę miasta, jak atak na nich - napisz, co konkretnie mogli zrobić, co by Ciebie zadowoliło.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jaro, 12:16 05-09-2018,   36%
Panie Kleczkowski, zapytam wprost: jesteś Pan w Platformie czy nie? Mów chłopie jasno, bez zbędnego *****lenia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:18 05-09-2018,   75%
i bardzo dobrze
odpowiedz   •   oceń :  
~F, 12:32 05-09-2018,   33%
ŻENADA
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:32 05-09-2018,   45%
I stało się jasne. Ci, co najgłośniej krzyczeli, że Bezpartyjne Miasto to PiS bis stali się PO bis. I w dodatku mówią,że nie partie a dobro miasta jest ważne. Makabra.
odpowiedz   •   oceń :  
~ziomo spoko kolo, 12:36 05-09-2018,   22%
itak  Frydryk będzie w drugej turze z Kotowskim
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:44 05-09-2018,   33%
Ci panowie to nie moja bajka
odpowiedz   •   oceń :  
~M., 12:47 05-09-2018,   60%
Widać że eOstrołęka jest za PiSem... co to wogole za komentarze nt Kleczkowskiego w pierwszej części artykułu? Nie komentujcie jak wam się coś nie podoba
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:53 05-09-2018,   35%
@~M. a może jest nie za pisem a przeciw lewactwu?  :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:04 05-09-2018,   77%
Kiedy wymiana nawierzchni na przeprawie tymczasowej? Muszę się przygotować?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:04 05-09-2018,   29%
Nie stawiam na wiecznych przegranych.  Więc panowie nie macie mojego głosu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:09 05-09-2018,   75%
Kiedy będzie wiadomo ile zostało zawieszonych połączeń pozamiejskich?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:17 05-09-2018,   73%
Kiedy miasto przystępuję do programu "mosty dla regionów" i wybuduje nowy most zamiast łatać i remontować stare?
odpowiedz   •   oceń :  
~No, 13:24 05-09-2018,   76%
Kiedy będzie remont stadionu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:24 05-09-2018,   75%
I ostanie pytanie kiedy i czy zamierzacie wprowadzić karę śmierci za zadawanie trudnych pytań tak ważnych dla mieszkańców?

Z poważaniem bardzo niezadowolony mieszkaniec.  Czekam na odpowiedzi do wyborów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:43 05-09-2018,   42%
Gdyby Kleczkowski miał honor to powinien złożyć wypowiedzenie z WORD. Ma go czy nie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:45 05-09-2018,   53%
Właśnie. Mierzejewski złożył wypowiedzenie z Urzędu, bo ma honor. A co z honorem Kleczkowskiego?
odpowiedz   •   oceń :  
~hipokryzja, 14:08 05-09-2018,   72%
A który z polityków wie co to honor? Widać jaki ty masz honor pisząc podstępnie, a może coś się przyklei.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:18 05-09-2018,   69%
Gdybyś Ty miał honor to nie zadawałbyś głupich pytań, a grał uczciwie
odpowiedz   •   oceń :  
~powiat, 13:49 05-09-2018,   7%
fajnie macie w mjeśćie tacy fajni kandydaci super super, u nas tylko prości ludzie szkoda szkoda ale fajnie fajnie
odpowiedz   •   oceń :  
~otako, 14:13 05-09-2018,   36%
moje zdanie jest takie, że żaden z nich nie wygra. Szansę dostaną tylko nowi, a jak nie to zostanie stary.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:27 05-09-2018,   58%
Łukasz zamiast walczyc o fotel prezydenta, kumanie się z dyrektorkiem politycznym skończy się walką o drugie miejsce z Frydrykiem. Ten projekt to sabotaż Klekota!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:58 05-09-2018,   46%
Jeden u Kulika, drugi w PiSie tłuką kasę tłuste misie. Szwagry barwy partyjne zmieniają a wyoborców w ... mają.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:33 05-09-2018,   43%
Kulik Frydrykowi do pięt nie dorasta. Ha lecie się teraz. Start
odpowiedz   •   oceń :  
~nie wiem, 16:36 05-09-2018,   48%
nie wiem co będzie kto wygra ale wygra Kotowski
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:57 05-09-2018,   100%
A czy jakiś Tadeusz będzie w tym komitecie ? Znam jednego co by pasował
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:09 05-09-2018,   69%
 A JA MAM PROPOZYCJE PANOWIE. W 1 TURZE WALCZCIE MIĘDZY SOBĄ BO I TAK KOTOWSKI NIE WYGRA W 1 TURZE. ALE W 2 WSZYSCY KANDYDACI RAZEM PRZECIWKO KOTOWSKIEMU. WEJDZIE ŁUKASZ TO DAJE WICE JAKUBOWI. WEJDZIE JAKUB TO DAJE WICE ŁUKASZOWI. KURŁA JAK SIE TU CHŁOPY NIE DOGADACIE TO BĘDZIE ZNOWU KOTOWIADA 5 LETNIA. TYLKO NIE IDŹCIE W TOTALNĄ OPOZYCJE. TERAZ RYWALIZACJA, PO 1 TURZE WSPÓŁPRACA. TO WASZA SZANSA.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mleczarz, 17:25 05-09-2018,   44%
Żeś Genek dumał, dumał i wydumał:) Jeszcze na kacu czy już po kliniku?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:34 05-09-2018,   65%
Wszyscy inni, aby tylko nie PiS. Dogadać się i zrobić koalicje przejąć radę miasta od PiS-TPO. i pracować dla rozwoju miasta. Starać się o dotacje z unii, z programów rządu dla Ostrołęki zjednoczcie siły. To jest nasza ostatnia szansa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Dziubdziu, 17:20 05-09-2018,   42%
A moim zdaniem każdy ma coś dla siebie:

SKRAJNA PRAWICA - PiS.
KOMITETY BEZPARTYJNE - bardziej prawicowe Bezpartyjne Miasto i bardziej lewicowa Ostrołęka dla Wszystkich.
LEWICA - Koalicja Obywatelska.

Jeżeli masz poglądy prawicowe i podobają ci się rządy Kotowskiego - głosuj na Kotowskiego
Jeżeli masz poglądy prawicowe i nie podobają ci się rządy Kotowskiego - głosuj na Frydryka
Jeżeli nie jesteś zdecydowany ale bliżej ci do prawicy - głosuj na Frydryka.
Jeżeli masz poglądy skrajnie lewicowe - głosuj na Popielarza.
Jeżeli masz poglądy umiarkowanie lewicowe - głosuj na Kulika.
Jeżeli nie jesteś zdecydowany ale bliżej ci do lewicy - głosuj na Kulika.

A wy się żrecie? Teraz czas aby przekonać ludzi do siebie. Ja czekam na propozycje dla miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Uzu, 17:48 05-09-2018,   58%
@~Dziubdziu A od kiedy rozdawnictwo to prawica? PiS to socjalizm rozdawanie pieniędzy odebranych pracującym, kapitalizm to prawica czyli kto najmniej odbiera pracującym? Ludzie głosują na programy wyborcze, a nie na pseudo poglądy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Prawy Człowiek, 17:41 05-09-2018,   30%
A ja dam szansę Jakubowi Frydrykowi i Was też zachęcam. Dlaczego?

Po 1. Jest to młody człowiek nieskażony samorządem, to jest zaleta. Do tego uczciwy i pomocny dla ludzi co pokazał organizując świąteczną zbiórkę żywności przez tyle lat. Nie znam ludzi którzy by się o nim źle wypowiadali, oczywiście oprócz konkurentów politycznych którzy to robią dla własnych korzyści. Zorganizował komitet, który łączy wiele środowisk, tych którzy byli w partiach namówił do rzucenia legitymacji,a konkurencyjni klakierzy opowiadają że to PiS bis? PiS bis to TPO, nawet zarejestrowane w tym miejscu co wydział ratusza. A tu macie komitet łączący wiele środowisk, tak jak zresztą Kulik. Wyborcy niech wybiorą czy wolą bardziej prawicowe Bezpartyjne Miasto czy bardziej lewicową Ostrołękę dla Wszystkich.  

Po 2. Jest jednoznacznie kojarzony z prawicą. A w naszym kraju to bardzo ważne, bo u władzy centralnej jest PiS i będzie przez następną kadencję. Kotowski jest do wymiany i PiS zrobił ogromny błąd jak go wystawił (ja bym widział M.Grabowskiego), ale kandydat lewicowy nie ściągnie tu żadnych funduszy. Kleczkowski jest z PO, jeździł na czarne marsze itd., więc z automatu Ostrołęka odpada. W przypadku Frydryka ma czystą kartę, jest jednoznacznie prawicowy. Trzeba wymienić Kotowskiego ale zostawić sobie szansę na pozyskiwanie funduszy.

Po 3. Niestety nie ufam panu Kleczkowskiemu. Dopóki jednoznacznie nie powie, że odszedł z PO, dopóty nie rozważam nawet głosowania. Sorry,panie Łukaszu. Wiedziałeś Pan co brałeś.

Na dzień dzisiejszy taka opcja, ale może się jeszcze zmienić
odpowiedz   •   oceń :  
~Jonasz, 17:59 05-09-2018,   32%
Szanowni państwo kilka uwag co do kandydatur:
Janusz Kotowski można mu zarzucać różne rzeczy ale to człowiek uczciwy przez 8 lat rządów PO-PSL nikt go z CBA nie ścigał i ńie wsadził ,człowiek wierzący merytoryczny z wieloletnim doświadczeniem w samorządach w tym w sejmiku wojewódzkim.To człowiek mający dobre kontakty z rządem czego przykładem jest wiele inwestycji w ostatńim czasie.oczywiscie można zarzucić ze za wolńo , ze za mało i zatrudńia kolejńych nauczycieli ,ale zwróćcie państwo uwagę na to ze tylko człowiek mający wizje i dobre kontakty z Rzadem będzie w stanie zagwarantować  dynamiczny rozwój tego miasta.Kolejni kandydaci i nie będę absolutnie ich obrażał to kto otóż Pan Łukasz Kulik być może krzykliwy i pytający ,ale jak spytamy o jego dokonania i doświadczenie  to niestety nic konkretnego pare awantur podczas sesji obrażanie prezydenta miasta i chyba jeszcze trwający proces karny,brak jakichkolwiek kontaktów politycznych a żadnych w sferach rządowych,co niestety sprawia ze jego rola potencjalnego prezydenta jest marginalna a nie da się wszystkiego likwidować i zwalniać .poza tym szanowni państwo używanie sloganów ze Kotowski to czy tamto a ja zrobię lepiej to zadana optymistyczna prognoza zważywszy ze w przypadku wejścia do Rady Miasta znacznej ilości radnych PiS  potencjalna kadencja każdego z kandydatów będzie bardzo krótka do pierwszego absolutorium.pozostali kandydaci pan Popielarz to właściwie wielki przegrany kolejnych wyborów  osoba o historycznych kontaktach z wieloma opcjami co kończyło się sami wiemy jak.osoba która walczy z rządem PiS wiec nie wyobrażam sobie jakiejkolwiek współpracy na rzecz miasta. kolejny kandydat pan Frydryk przepraszam jesli przekręciłem nazwisko to z pewnością człowiek ambitny ale niestety bez doświadczenia samorządowego i jakiegokolwiek zaplecza personalnego co w przypadku wygranej może skończyć się jak vide Pan Kulik.nie opiniuje ale jako obserwator Ostrołęki z zewnątrz taka pozwoliłem sobie wyrazić opinie i choć niestety już nie głosuje w Ostrołęce to sercem jestem za tym miastem i uważam ze każdy z państwa prżed oddaniem głosu zważyć musi co będzie lepsze dla miasta.ponadto piza Kotowdkim z ust wskazanych kandydatów szczególnie pana z PO słyszę tylko obraźliwe słowa i brak taktu .uwazam ,ze na takim języku daleko się nie zajedzie.i proszę nie traktować tych wypowiedzi jako jakiejkolwiek agitacji jest to moja prywatna opinia do której mam pełne konstytucyjne prawo korzystając z lokalnego portalu.jesli państwo pozwolicie będę się od czasu do czasu komunikował bo wybory to myśle jedna z ważniejszych osiągnięć demokracji wybieramy ludzi którzy kreują nasze życie i zycie naszych najbliższych  prżez kolejne lata .ja chciałbym żeby moje życie kreował człowiek uczciwy wierzący i dotrzymującym słowa  dbający o rodzine i najbliższych z doświadczeniem i dobrymi politycznymi kontaktami i na takiego człowieka będę zawsze głosował a wszystkim kandydatom życzę oczywiscie uczciwej walki i zwycięstwa bez chamstwa opluwania pogardy wobec innych nawet jesli skryją się za pulpitem swojego komputera
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:19 05-09-2018,   63%
@~Jonasz Artykuł sponsorowany
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:23 05-09-2018,   65%
@~Jonasz Jak uciekłeś z Ostrołęki to po co się udzielasz? Myślisz, że znasz problemy z jakimi borykają się mieszkańcy?  Po co tyle wazeliny? Pozwól, że mieszkańcy zdecydują i ocenią sukcesy "dobrej zmiany", bo to co się dzieje w Ostrołęce woła o pomstę do nieba.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:25 05-09-2018,   59%
@~Jonasz a jak się rząd zmieni, co w tedy ?? Już udowodnił że jest nieskuteczny.  Ja podziękuję za takiego kandydata.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:26 05-09-2018,   62%
@~Jonasz czy Judasz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:20 05-09-2018,   25%
@~Jonasz no właśnie jest bardzo wierzący widziałem go na 3 mszach w niedzielę, chyba to jednak wiara pod publikę
odpowiedz   •   oceń :  
~Monika, 23:42 05-09-2018,   43%
@~Jonasz A ja bym chciała żeby wszyscy w mieście mieli równe szanse, a nie tylko Ci przynależący do PiSu! I to pod każdym względem. Mojej koleżanki dziecko dostało się do przedszkola miejskiego choć było z rocznika dwulatków, a nie trzylatków.m, dlatego, że ma znajomości w urzędzie. Jak tak może być ??? Ludzie obudźcie się! To co się teraz dzieje jest władzą autorytarną a nie demokratyczna ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:48 06-09-2018,   0%
@~Monika Straszne! Pomogli rodzicom i dziecku, dwulatkowi, pewnie już miał ten dwulatek legitymację partyjną i dlatego mu się udało! Wszystko jasne
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:12 06-09-2018,   100%
Ciekawe, gdyż w większości przypadków nic nie mogą pomóc, a jednak są wyjątki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Rebeliant Tadeusz, 18:18 05-09-2018,   67%
A JA NA PALIKOTA!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Jonasz, 19:54 05-09-2018,   39%
Panowie nie denerwujcie się i nie obrażajcie innych zachowajcie umiar w wypowiedziach jesteście hipokrytami mówiąc ze polityka nie ma wpływu na samorządy ,oczywiscie ze ma liczy się tu i teraz  brednie opowiadane przez rzekomo niezależnych i bezpartyjnych włóżcie między bajki każdy z kandydatów jest oczywiscie politycznie zabarwiony np pan Popielarz Platforma pan Kleczkowski Platforma pan Kulik związał się z Po a ciagle nie odciął od SLD pan Frudryk współpracuje z osobami zajmującymi się polityka .ot cała prawda ja mówię o tym ze potencjalny Prezydent musi być uczciwy ,rzetelny dbający o rodzine nie obrażający i nie opluwający innych ludzi a przede wszystkim człowiekiem z doświadczeniem i dobrymi kontaktami politycznymi co da gwarancje rozwoju miasta .a żeby docenić walory życia w Ostrołęce zapraszam do kilku miast polski lub Rez za granice tam tez zobaczycie korki ,oczekujące renowacji chodniki i takie same potrzeby jak u Was.Oczywiscie z racji sentymentu do Ostrołęki mam osobiste prawo do oceny kandydatów i przyszłości tego miasta.Komentatorow proszę o merytoryczna dyskusje nie zaś wulgaryzmy chamstwo i obrażanie innych ,kochani spierajmy się pięknie z korzyścią dla wszystkich miłego wieczoru.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:12 05-09-2018,   72%
@~Jonasz Judasz wróciłeś?
odpowiedz   •   oceń :  
~Brawo, 07:16 06-09-2018,   0%
Ludzie zmądrzejecie tylko prezydent Janusz Kotowski zapewni Wam współpracę z rządem która widać
Ruszyła na całego. Nikt przez tyle lat nie podjął trudnej decyzji o moście a tu jest i robota idzie. Pewnie można było sobie w roku wyborczym tego nie robić ale brawo dla akowskiego za odważna decyzje. Narzekacie na Ostrada !? Daj jeden z drugim ludzi do pracy fizycznej mądrzyć się za kompem to łatwo mimo dobrych warunków płacowych ciężko o ludzi a robotami tak ubywa co widać gołym okiem brawo preydent.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:59 06-09-2018,   100%
@~Brawo Ruszyla w roku wyborczym.. Brawo ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:07 06-09-2018,   100%
@~Brawo Po wyborach będzie jak zawsze łatanie ulic z beczkowozów, aż do roku wyborczego jak ktoś im znów pożyczy pieniędzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:10 06-09-2018,   100%
@~Brawo Jakie trudne decyzje mamy zamiast nowego mostu z programu rządowego "mosty dla regionów" stary w remoncie i przeprawę remontowaną już kilka razy, a na koniec trzeba będzie zapłacić za rozebranie, bo przeprawa pożyczona od wojska.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:52 06-09-2018,   100%
@~Brawo A co będzie jak w przyszłym roku w wyborach parlamentarnych pis nie będzie mieć większości.  Znów nic się nie będzie działo.  Już pokazał że jest nieskuteczny
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~Gość, 13:14 05-09-2018,   79%
Kiedy pobudujecie nowe przedszkola i żłobki, aby nie zajmowały klas w szkołach?
odpowiedz   •   oceń :  
Zobacz również