2019-02-14T08:00:00+01:00 eOstroleka.pl 2 1 31 87.1%
Ostrołęka,

Skazany na ratusz. Kim jest Marek T., bliski współpracownik Łukasza Kulika?

REKLAMA
27
4
258
Najlepszy komentarz
~Gość, 18:12 12-02-2019,   83%
Ale kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
Jeżeli zastanawialiście się kiedyś, o co chodzi z "Kaszaną", czyli jednym z najpopularniejszych słów pojawiających się w internetowych komentarzach w ostrołęckich mediach, to spieszymy z wyjaśnieniem. To pseudonim kontrowersyjnego współpracownika prezydenta Ostrołęki Łukasza Kulika. Larum podniosło się, gdy okazało się, że Marek T. otrzymał prezydenckie pełnomocnictwo do działań w ratuszu.

Owiany złą sławą "Kaszana", pojawiający się często w internetowych komentarzach, to Marek T., niegdyś związany z jedną z ostrołęckich firm. W przeszłości firma realizowała wiele miejskich inwestycji, jednak teraz jest w dwóch sporach sądowych z miastem Ostrołęka. Pierwszy proces wytoczony został miastu przez firmę, dotyczy odszkodowania za szkodę poniesioną na ulicach Obrońców i Walecznych. Drugi proces - firmie przez miasto - i dotyczy kary umownej za odstąpienie od umowy na ulice Obrońców i Walecznych. Jak widać, w tej kwestii zdania są mocno podzielone i dopiero sąd rozstrzygnie, kto miał rację.

Niby nie ma, ale jednak jest

Po wyborczym zwycięstwie Łukasza Kulika, T. dość nieoczekiwanie pojawił się... w ratuszu. Tam otrzymał dostęp do ważnej dokumentacji, m.in. sprawdzał inwestycje drogowe. Nie dało się ukryć, że wykonuje pracę dla Urzędu Miasta, choć prezydent Łukasz Kulik starał się kryć swojego współpracownika.

- Pan Marek T. nie jest zatrudniony w Urzędzie Miasta Ostrołęki - odpisał Kulik jednemu z radnych Prawa i Sprawiedliwości, który w tej sprawie złożył interpelację. Zapytanie do Urzędu Miasta złożyliśmy również my. Oto treść naszego pytania:

"Czy Pan Marek T. jest lub był związany z Urzędem Miasta Ostrołęki jakąkolwiek umową w okresie od 01.01.2018 r. do chwili obecnej? Jeżeli tak, to proszę o wskazanie typu umowy, okresu jej obowiązywania i zakresu obowiązków przez niego wykonywanych"

Po czym odpowiedź była taka:

- W uzgodnieniu z Prezydentem, udzielam odpowiedzi na pytanie jak w treści wiadomości: Pan Marek T. nie jest zatrudniony w Urzędzie Miasta Ostrołęki - odpowiedział nam Wojciech Dorobiński, rzecznik prasowy Urzędu Miasta.

Nie otrzymaliśmy odpowiedzi na pytanie, czy Marek T. był związany z ratuszem jakąkolwiek umową. Wysłaliśmy więc ponowne zapytanie, po czym wróciło do nas pismo z podpisem Łukasza Kulika. Okazało się, że prezydent Ostrołęki nagle przypomniał sobie, że Marek T. z Urzędem Miasta jednak związany był. Otrzymaliśmy lakoniczną i wręcz arogancką odpowiedź. Oddajemy głos panu prezydentowi. Jaka umowa łączyła Marka T. z ratuszem?

- Umowa dotycząca pracy na rzecz mieszkańców i miasta Ostrołęki, umowa wygasła z upływem terminu, na który została zawarta - odpowiada Łukasz Kulik. Czyli krótko mówiąc: umowa była i skończyła się, kiedy wygasła. Niebywałe.

Czym zajmował się Marek T.?

Łukasz Kulik skutecznie uniknął odpowiedzi na pytania. Umowa dotycząca pracy na rzecz mieszkańców Ostrołęki, skończyła się kiedy wygasła - zamiast konkretów, otrzymaliśmy frazesy na podobieństwo przekomarzania się na szkolnym korytarzu.

Cwaniactwo to też element polityki, ale tym razem się nie opłaciło. Dotarliśmy bowiem do dokumentu, który jasno wskazuje na obowiązki, jakie w ratuszu otrzymał Marek T.

W pełnomocnictwie, jakie Kulik wystawił Markowi T., upoważnił on go do dostępu do dokumentacji znajdującej się w Wydziale Dróg, Wydziale Finansów, Budżetu, Podatków i Opłat dotyczącej realizacji inwestycji prowadzonych przez Miasto Ostrołęka, a w szczególności specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pozwoleń na budowę, projektów budowlanych, opinii i ekspertyz, umów z wykonawcami, protokołów odbiorów, faktur. Ponadto Marek T. mógł dokonywać wizji inwestycji w terenie, sporządzać dokumentacje fotograficzne na terenach inwestycji, uzyskiwać wyjaśnienia od pracowników Urzędu Miasta, wykonawców oraz innych uczestników procesów inwestycyjnych. Dokument oczywiście publikujemy.

A czy nadal T. zajmuje się tymi sprawami? Niewykluczone, że nie, bo przecież umowa skończyła się, kiedy wygasła. Mamy nadzieję, że jesteście Państwo usatysfakcjonowani tą odpowiedzią.

Kontrowersje

Dlaczego zajmujemy się tą sprawą? Bo T. to postać niezwykle kontrowersyjna. Przeciwko niemu toczyło się wiele spraw sądowych.

- Mogę jedynie wskazać, że przeciwko, bądź z udziałem Pana Marka T. toczyły się postępowania cywilne (Sąd Rejonowy w Ostrołęce, Sąd Okręgowy w Ostrołęce) oraz karne (Sąd Rejonowy w Ostrołęce, Sąd Rejonowy w Wyszkowie) - poinformował nas sędzia Marcin Korajczyk, rzecznik prasowy Sądu Okręgowego w Ostrołęce.

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy - sprawy kończyły się też prawomocnymi wyrokami. Właśnie to budzi największe rozterki - czy prezydent powinien otaczać się ludźmi, których przeszłość jest niejasna? Nawet wielu najbliższych współpracowników Kulika ma co do tego wątpliwości. Zgłaszali je także miejscy radni, do których z kolei docierały głosy od niezadowolonych mieszkańców, także innych dużych przedsiębiorców z regionu.

Marka T. znajdujemy jeszcze w jednym spisie - dłużników.  Według jednej z najpopularniejszych giełd długów, jego zaległości wynoszą 4 707.91 zł. Ile zarobił w ratuszu? Prezydent Łukasz Kulik w odpowiedzi na kolejną interpelację radnego Grzegorza Płochy odpowiedział, że było to ok. 3300 zł.

Komentatorska kaszana

Tymczasem, dni mijają, a "Kaszana" wciąż jest jednym z najpopularniejszych słów w internetowych komentarzach. Mieszkańcy Ostrołęki nie mogą darować prezydentowi Ostrołęki współpracy z kontrowersyjnym przedsiębiorcą. Sam prezydent również chyba niekoniecznie chwali się współpracą, co widać było w odpowiedziach na interpelacje i nasze pytania.

I wygląda na to, że tak jak przez wiele lat mówiło się o "reklamówce" byłego prezydenta, tak obecny będzie musiał zmierzyć się z tym "kulinarnym" problemem.
Czy Marek T. był związany umową z Urzędem Miasta? Oto odpowiedź
Pełnomocnictwo Marka T., podpisane przez prezydenta Kulika

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 18:11 12-02-2019,   84%
Miało by lepiej, a tu taki zjazd...  Jestem przerażony...
odpowiedz   •   oceń :  
~zen, 20:49 12-02-2019,   76%
Kolesiostwo i korupcja. Kotowski wam wadził bo zapomnieliście jak to było zanim PiS przejął władzę. Więc macie przypomnienie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:24 12-02-2019,   75%
Może być lepiej wystarczy referrndum i kulika odwołać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:59 12-02-2019,   73%
@~zen Tylko za Kotowskiego to chociaż małymi kroczkami ale cały czas do przodu... A teraz to co się dzieje to dramat...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:34 13-02-2019,   80%
A czy ten "Kaszana" to ten sam gość co prowadził kiedyś burdeele miedzy innymi w Rzekuniu?????
odpowiedz   •   oceń :  
~~mnb, 16:07 13-02-2019,   65%
Kulik nie nadaje sie na prezydenta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:21 13-02-2019,   74%
Ale jaja  dalszy cyrk w ratuszu ale Moja  Ostroleka  milczy .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:23 13-02-2019,   72%
Ale za Kotowskiego jak krzyczal Kulik  co on nie zrobi a tylko na obiecywal i nic dalej
odpowiedz   •   oceń :  
~Polak, 18:06 13-02-2019,   45%
Nie róbcie referendum szkoda kasy, gdyż PIS znów sromotnie przegra. Niech siedzą w elektrowni do następnych wyborów, a potem własne biznesy zakładają i płacą podatki jak wszyscy pracodawcy, aby utrzymywać naród.
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 18:47 13-02-2019,   60%
@~Polak Nie przegra PIS  Polacy  wiedzo co dobre dla Polski .Masz przyklad Ostroleki ze  niewarto na nikogo glosowac tylko na PIS
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:05 14-02-2019,   34%
Jestem przeciwny jakimkolwiek referendom. Luzie powinni ponosić konsekwencje swoich wyborów. W końcu są współodpowiedzialni za wyczyny swoich wybrańców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:03 14-02-2019,   80%
@~zen Gdzie Prezydent poznał Kaszana?

No gdzie??!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:12 12-02-2019,   83%
Ale kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:40 12-02-2019,   81%
Kulikowa
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:22 13-02-2019,   75%
Z ubojni od masaża z ostrowi mazowieckiej chorej padliny
odpowiedz   •   oceń :  
~kebab, 10:02 14-02-2019,   75%
Teraz beka z tych, co tak agitowali za Kulkiem w komentarzach. Oni są za to współodpowiedzialni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:14 12-02-2019,   82%
No kur... co to ma być !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:40 12-02-2019,   79%
Kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:20 13-02-2019,   72%
Burdel
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:18 12-02-2019,   63%
To ten od ABC?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:41 12-02-2019,   72%
Od podrobów
odpowiedz   •   oceń :  
~Tylon, 23:26 12-02-2019,   70%
Nie, to nie ten Tyszka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:20 13-02-2019,   88%
Od burdelixów
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:18 12-02-2019,   85%
Ależ buta i arogancja przemawia przez ogrodnika .Jak tak można się zachowywać ?Skoro ktoś pyta (a ma takie prawo ),to należy rzetelnie odpowiedzieć .Od razu widać ,ze ogrodnik ma wiele do ukrycia .Na proste pytanie nie potrafi ( raczej nie chce ) odpowiedzieć po prostu ,bez kombinowania ,mówienia pół prawdy ,zatajania ...Co to ma być ?Zatrudnia osoby z kryminalistyczną przeszłością ?Po co? Może musi za „coś „ się odwdzięczyć ?Śmierdzi na odległość !Jak tak można
odpowiedz   •   oceń :  
~nie pamiętam, 18:23 12-02-2019,   41%
Kiedy prezydent Kotowski odpowiedział ile , za co i komu przyznał nagród?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:24 12-02-2019,   86%
@~nie pamiętam Nie odpowiedział. Na to samo pytanie niestety nie odpowiedział też prezydent Kulik.
odpowiedz   •   oceń :  
~xxx, 18:26 12-02-2019,   35%
A tam w Enerdze zatrudniają partyjnych kolegów i nikt nie krzyczy. W Ratuszu zwalniają się etaty więc normalne, że trzeba szukać ludzi którzy wiedzą co i jak poprzednicy robili oraz gdzie szukać dowodów.
odpowiedz   •   oceń :  
~pytanie, 18:27 12-02-2019,   16%
A czy wpłynęła taka interpelacja? Nikt z opozycji chyba nie pytał.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:58 12-02-2019,   82%
@~xxx Czyli jak chcę żeby spadła ilość kradzieży to muszę zatrudnić złodzieja?
odpowiedz   •   oceń :  
~nn, 20:00 12-02-2019,   22%
Naocznego świadka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:58 12-02-2019,   100%
@~pytanie Kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:51 13-02-2019,   15%
@~xxx Dokładnie tylko Kaszana najlepiej sprawdzi tych zlodzieji
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostroleka, 13:47 13-02-2019,   80%
@~xxx Enerdzie zatrudniajo ale nie z wyrokami a Ratusz zatrudnia z wyrokami i taka jest roznica miedzy Enerdzea Kulikiem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:58 13-02-2019,   67%
@~Ostroleka i to cała prawda.TAK
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 18:22 12-02-2019,   43%
Nie wiem kto to jest i mi to nie przeszkadza. Za PIS radna sądziła się, a miasto płaciło.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:26 12-02-2019,   72%
@~bezpartyjny Jestes bezpartyjny czy bezmózgi . Lubisz byc oklamywany z lewej teraz a z prawej poprzednio ?
odpowiedz   •   oceń :  
~pomyśl 2x, 18:28 12-02-2019,   50%
Kto Ciebie okłamał?
odpowiedz   •   oceń :  
~tak trzymać, 18:30 12-02-2019,   28%
Najważniejsze, że nie trzeba utrzymywać całej partii teraz siedzą w gdzie indziej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Justyna, 13:49 13-02-2019,   100%
@~bezpartyjny A wiesz ze klamiesz  i oczreniasza to jest karalne
odpowiedz   •   oceń :  
~Czyżby, 11:00 14-02-2019,   34%
@~Justyna https://kontakt24.tvn24.pl/komedii-z-radna-zebrowska-rosak-za-ktora-placa-mieszkancy-ciag-dalszy,88610,ugc
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 18:25 12-02-2019,   80%
Dobry wieczór!

Kurza twarz! Chyba na dobre wyniosę się stąd... Naiwna, głupiutka gąska ze mnie. Byłam przekonana, że "Kaszana" to nazwisko wysokiego urzędnika w ostrołęckim Magistracie, a nie jakiś pseudonim artystyczny. No cóż, nihil novi sub Sole - jak zwykle wyszłam na nierozgarniętą, infantylną babę, która uwierzy w każdą plotkę...

Pozdrawiam...

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:42 12-02-2019,   75%
@~Anna - Kurpiowska Panna Kaszana to druga ubojnia w ostrowi mazowieckiej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:39 13-02-2019,   15%
@~Anna - Kurpiowska Panna Anka, po raz pierwszy, przez te długie lata, napisałaś coś mądrego i sensownego. POPIRAM, wynieś się stąd. najlepiej do jakiegoś wulkanu czy do Afganistanu. Może na księżyc lub całkiem w nieskończoną przestrzeń. Żegnam Cię najmilsza.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:26 12-02-2019,   90%
No to ładnie żądny dali się zrobić w trąbę !Juz na samym początku kadencji wychodzą taaaaakie rzeczy ?!Ciekawe co będzie dalej ,aż strach się bać ?Ktoś sobie leci w bambuko i jeszcze łaskę robi ,ze na pytanie odpowie !Nie chce takiego prezydenta !!!!Nie chce prezydenta ,który otacza się dziwnymi ludźmi z wyrokami ,nie chce prezydenta ,który nawet w oficjalnych pismach nie potrafi pohamować swojej złośliwości!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:51 13-02-2019,   43%
gorzej już nie będzie nie martw się
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:29 12-02-2019,   28%
Temat miesiąca. 4lata później kaszana nieaktualne
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:30 12-02-2019,   80%
A czego się spodziewaliście drodzy ostrołęczanie ?To dopiero początek ,będzie jeszcze gorzej !Ten,kto nie potrafi zadbać o własne podwórko (o własną rodzine ) ,czyli doprowadza do rozbicia podstawowej komórki społecznej -Rodziny ,ten,kto nie potrafi być dobrym mężem ,ten NIGDY NIE BĘDZIE DOBRYM GOSPODARZEM ,ten NIGDY NIE BĘDZIE DOBRYM PREZYDENTEM !!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:32 12-02-2019,   23%
Lepszy taki bez układów partyjnych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:01 12-02-2019,   35%
Tu masz rację, Kotkowi też dużo do ideału brakowało
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:58 12-02-2019,   89%
chyba taki co je ukrywa ,a wiadomo dokładnie po co to zrobił .Był taki co przed wyborami po 30 latach małżeństwa wziął ślub kościelny.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:59 12-02-2019,   83%
Ha ha,
Dobre
Bez układòw
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:57 13-02-2019,   100%
Zamapiętaj, ze idaułów to niema, chyba że tylko TY. haha
odpowiedz   •   oceń :  
~~~Jab, 20:52 13-02-2019,   100%
Zgadzam sie w 100%.Rodzina to podstwowa  komorka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:44 12-02-2019,   76%
Pytanie za 100 punktów -Ile żon miał ogrodnik i klekot ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Sk/mUTEK, 19:53 12-02-2019,   83%
Odnośnie jedzenia to widocznie ludzie są przejedzeni szynką i bananami.
I wspominają dawne czasy jakie to dobre były salcesony i kaszanki :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:25 12-02-2019,   89%
bede strzelał bo nie wiem.hmmm mysle ze po trzy żonki???zgadłem???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:28 12-02-2019,   82%
nikt nie zgadnie???HAhaha
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:08 13-02-2019,   38%
A co ciebie to obchodzi????????????
Odzywają się "święci" inaczej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:35 13-02-2019,   67%
jak to co to mnie obchodzi, wszystko mnie obchodzi, chyba to nie tajemnica. co prawdy WSTYD?????
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:41 13-02-2019,   0%
A co ciebie to obchodzi????????????
Odzywają się "święci" inaczej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:43 13-02-2019,   0%
A co ciebie to obchodzi????????????
Odzywają się "święci" inaczej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kotek, 18:45 12-02-2019,   82%
Witam
Szacunek dla autora .
Perfekcyjnie pokazana hipokryzja obecnej władzy.
Brawo. Z przyjemnością czytam artykuły w/w portalu .
Fajne dziennikarstwo bez owijania  w bawełnę.
Tak trzymać .
Pozdrawiam
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:48 12-02-2019,   84%
@~Kotek Na „mojej Ostrołęce „ w życiu nic na ten temat nie napiszą .Tam tylko peany i pochwały obecnej władzy !Dobrze ze choć tu od czasu do czasu „co nieco „ prawdziwego się dowiemy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:30 12-02-2019,   95%
no oczywiscie, ze na MO tego nie dadzą, taki obciach i wstyd dla rządzących??
odpowiedz   •   oceń :  
~Fan, 09:31 14-02-2019,   0%
@~Kotek A wy macie Mierzejewskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:50 12-02-2019,   80%
Klekoty przynoszą kaszanke dla kulikova i ją łykają jak pelikany lemingowe
odpowiedz   •   oceń :  
~Antoś, 18:51 12-02-2019,   84%
Moja ostroleka milczy :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:52 12-02-2019,   88%
Brawo redakcja za poruszony temat. Na MO takich rzeczy sie nie dowiemy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marian, 19:02 12-02-2019,   32%
A kto sieboi tego co "kaszana" sprawdz i jego ustaleń? Myślę, ze tylko ci co robili przekręty.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:47 13-02-2019,   80%
@~Marian Jakie przekręty robiła obecna władza, że ze strachu dała mu grzebać w papierach?
"upoważnił on go do dostępu do dokumentacji znajdującej się w Wydziale Dróg, Wydziale Finansów, Budżetu, Podatków i Opłat dotyczącej realizacji inwestycji prowadzonych przez Miasto Ostrołęka, a w szczególności specyfikacji istotnych warunków zamówienia, pozwoleń na budowę, projektów budowlanych, opinii i ekspertyz, umów z wykonawcami, protokołów odbiorów, faktur. Ponadto Marek T. mógł dokonywać wizji inwestycji w terenie, sporządzać dokumentacje fotograficzne na terenach inwestycji, uzyskiwać wyjaśnienia od pracowników Urzędu Miasta, wykonawców oraz innych uczestników procesów inwestycyjnych. "
odpowiedz   •   oceń :  
~M, 19:03 12-02-2019,   28%
A kto sie boi tego co "kaszana" sprawdza i jego ustaleń? Myślę, ze tylko ci co robili przekręty.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:16 12-02-2019,   89%
@~M Kaszanka robił to o czym piszesz?
odpowiedz   •   oceń :  
~1234, 19:12 12-02-2019,   94%
To Kaszana sobie papiery wyczyścił
odpowiedz   •   oceń :  
~jARO, 19:13 12-02-2019,   95%
Widać po tych odpowiedziach, że prezydent chciał ukryć tego pana. Niestety, redakcja dotarła do dokumentu i pozamiatane. Pytanie: co teraz? :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:20 12-02-2019,   91%
Ale kaszana, gdzie jest prokuratura ? To z urzędu powinno być wszczęte postępowanie. Ale czasy.
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 19:42 12-02-2019,   85%
Ludzie kochani,co sie wyprawia to najbardziej pojemne umysly nie pomieszcza takich  sytuacji jakie wyprawia obecna wladza miejska.Jak tak mozna takiej osobie,ktora procesowala sie z miastem niewazne kto wtedy w miescie sprawowal wladze, dopuszczac do  tak waznej dokumentacji w UM? Przeciez to zasluguje tylko na  zgloszenie do prokuratora, a na pewno do TVN, ktorym to niedawno straszono przedstawicieli poprzedniej wladzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:48 12-02-2019,   90%
@~gosc mnie wydaje się ,że jest to wyprowadzanie kasy z miasta- naszej kasy ,bo kto uzna jakiekolwiek ustalenia kogoś za prawdziwe kto jest w sporze sądowym z miastem, wiec chyba oczywiste .że będzie działał szkodząc miastu
odpowiedz   •   oceń :  
~Koko, 14:40 15-02-2019,   -
@~gosc Teraz kaszana i M.T obstawią się prawnikami byłymi sędziami i po sprawie wszystko będzie ok. Jak nasza nadzwyczajna kasta może inaczej postąpić ,nie rozumiecie tego?
odpowiedz   •   oceń :  
~Maria, 19:45 12-02-2019,   94%
To wszystko bardzo dziwne i podejrzane
odpowiedz   •   oceń :  
~realista, 16:41 13-02-2019,   17%
@~Maria ,,Maria,, - są jeszcze rzeczy bardziej dziwne.Sprawdż ,,Maria,, czy prawdą jest, że  przyjęty do Energi pisowski nominat  bierze kasę w starym miejscu bo jest na wypowiedzeniu i w nowym miejscu oczywiście. Czy ,,Maria,, zgodne jest to z prawem?
odpowiedz   •   oceń :  
~Zofia, 19:47 12-02-2019,   90%
dostęp do papierów które są lub mogą być dowodami w sprawach sadowych nie powinna być dostepna dla osob która sa podejrzane lub oskarżane
ukrywaniem tego faktu powinna zajac się jakas komisja rady miasta lub stosowne organy
odpowiedz   •   oceń :  
~prawnik, 19:51 12-02-2019,   25%
@~Zofia Nie wypowiadaj się gdyż bzdury piszesz każda ze stron ma prawo zapoznać się z dowodami w sprawie, więc nie mąć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:33 13-02-2019,   84%
@~prawnik więc skoro może to po co prezydent wydał mu upoważnienie-pewnie po to żeby niewygodne zniknęły tak jak z teczki 'bolka'
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 19:56 12-02-2019,   53%
Chorobcia! Moi mili! Widzę, że szanowny p. Kaszana zupełnie "przyćmił", (wręcz odrzucił w niebyt), znacznie bliższy memu sercu i wdzięczniejszy do poPiSu temat  - WO versus WOS. Szkoda...

Pozdrawiam...

Ps. A może wskrzesimy stary, dobry temat "blach na wosie"?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:57 12-02-2019,   13%
Ciekawy artykuł tylko to już przeszłość więc mniej emocji na spokojnie żaden kaszana nie pracuje bądź nie współpracuje teraz z prezydentem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:06 12-02-2019,   92%
przeczytaj pełnomocnictwo i znaj∂z w nim termin na jaki jest udzielane - umowy ustne też obowiązują -poczekajmy zobaczymy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:10 12-02-2019,   88%
Kaszanka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:03 12-02-2019,   90%
O ludu drogi.Mam nadzieje ,ze ktoś już zgłosił to do prokuratury !Jak osoba skazana prawomocnym wyrokiem sądu może mieć dostęp do tak ważnych państwowych dokumentów ?Jak można zaufać takiemu człowiekowi ?Od dziś nie ufam prezydentowi !Co tu jest grane ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Sk/mUTEK, 20:07 12-02-2019,   78%
Jak by ktoś nie wiedział dlaczego odszedł ten pan z inwestycji do Olszewa-Borek.
To najpewniej dlatego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:11 12-02-2019,   74%
@~Sk/mUTEK Referendum i odwołać Kulika!

Co to jest?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:12 12-02-2019,   80%
Racja odwołać go
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:17 12-02-2019,   79%
Jestem zaaaaaaaaa
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 20:18 12-02-2019,   24%
Nikt nie chce powrotu PIS, więc szkoda czasu na referendum znów PIS polegnie 70-30
odpowiedz   •   oceń :  
~Paruwa, 20:25 12-02-2019,   83%
@~Sk/mUTEK Widzial co sie dzieje i nie chcial brac w tym cyrku udzialu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:30 12-02-2019,   21%
@~wyborca Nie chcemy ani pisu ,ani kulikova .To jedno i to samo !Frydryk lub Popielarz i już będzie o niebo lepiej ,bo gorzej już być nie może
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:33 12-02-2019,   58%
Jestem za.
odpowiedz   •   oceń :  
~Obywatel, 20:18 12-02-2019,   85%
eferendum może również dotyczyć odwołania organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego przed upływem kadencji lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta). W tym ostatnim przypadku referendum może być przeprowadzone zarówno z inicjatywy rady gminy w drodze odpowiedniej uchwały (obligatoryjną przesłanką wszczęcia procedury referendalnej w sprawie odwołania wójta jest nieprzyjęcie absolutorium za wykonanie budżetu gminy) albo z inicjatywy mieszkańców. Wniosek mieszkańców o przeprowadzenie referendum w sprawie odwołania wójta (burmistrza, prezydenta miasta) może zostać złożony po upływie 10 miesięcy od dnia wyboru organu albo 10 miesięcy od dnia ostatniego referendum w sprawie jego odwołania i nie później niż na 8 miesięcy przed zakończeniem jego kadencji.

Jak stanowi art. 10 ust. 1 u.r.l. z inicjatywą przeprowadzenia referendum na wniosek mieszkańców jednostki samorządu terytorialnego wystąpić może:

grupa co najmniej 15 obywateli, którym przysługuje prawo wybierania do organu stanowiącego danej jednostki samorządu terytorialnego, a w odniesieniu do referendum gminnego – także pięciu obywateli, którym przysługuje prawo wybierania do rady gminy;
statutowa struktura terenowa partii politycznej działająca w danej jednostce samorządu terytorialnego;
organizacja społeczna posiadająca osobowość prawną, której statutowym terenem działania jest co najmniej obszar danej jednostki samorządu terytorialnego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:24 12-02-2019,   79%
@~Obywatel O matko!Nie możliwe ,ze jeszcze trza czekać 10 miesięcy !!!!!O nieeeeeeeeeee
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:34 12-02-2019,   73%
o nie to za dłuuugo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:34 14-02-2019,   -
Rumiany idz spac
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:21 12-02-2019,   86%
Ale kaszana !Kulikov popisuje się audytami ,a tu okazuje się ,ze pod latarnią najciemniej.Zwolac referendum w trybie pilnym i odwołać szemrane towarzystwo !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:25 12-02-2019,   89%
Referendum ,Referendum Referendum Referendum Referendum Referendum Referendum Referendum
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:35 12-02-2019,   79%
Jak naszybciej???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:27 12-02-2019,   62%
Chcemy referendum .Zamiast ogrodnika wolimy mniejsze zło - Fryderyka ,albo ,trudno -nawet Popielarza wolimy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:30 12-02-2019,   53%
Zgadza sie Popielarz albo Frydryk !!!

Kulik off!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:23 12-02-2019,   83%
Kotowski wróć!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:19 13-02-2019,   80%
Nigdy Popielarz przenigdy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:30 12-02-2019,   11%
Kaszana pracowal na umowę zlecenie a to nie jest zatrudnienie to po pierwsze a po drugie już tam nie pracuje a do informacji tajnych ten człowiek nigdy nie był dopuszczony więc spokojnie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:36 12-02-2019,   84%
O proszę obronca sie znalazl?!
Chodziłeś z nim pod rączkę że jesteś taki pewien?!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:39 12-02-2019,   90%
gosciu co ty wypisujesz za bzdury, a na umowe zlecenie, to co to???, to praca?, To kaszana,nie brob, bo nikt Ci nie uwiezy, idz psać i wez relanium, to sie uspokoisz,,bo co wstyd Ci?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:34 12-02-2019,   65%
Panie Prezydencie Januszu Kotowski: WRÓĆ !!! Już nie prosimy, teraz to błagamy...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:37 12-02-2019,   64%
P.Kotowski prosimy wrócić na swoje miejsce w ratuszu,.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:40 12-02-2019,   65%
Janusz wróć ratować to biedne miasto !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:24 12-02-2019,   40%
Janusz nie wracaj, nie byłeś lepszy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:30 12-02-2019,   65%
Właśnie że był
odpowiedz   •   oceń :  
~rr, 08:32 13-02-2019,   47%
dla wybrańców nie mieszkańców
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:52 13-02-2019,   34%
@~rr Kradł jak inni
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:10 13-02-2019,   88%
widziałes???? To czemu nie zgłosiłes do odpowiednich instytucji???
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkaniec, 20:41 12-02-2019,   86%
Ta zmiana włodarzy to nam bokiem wyjdzie.Wpakowaliśmy się jeszcze w większe szambo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:23 12-02-2019,   86%
@~mieszkaniec Dlatego trzeba kulika odwołać
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 20:43 12-02-2019,   14%
Panowie ja tu nie widzę szans na żadne referendum nie ma  podstaw  ku temu pamiętajcie  kto pluje w niebo ten sam staje się mokry jest takie mądre powiedzenie ludowe
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:05 12-02-2019,   87%
@~Darek Referendum!!!
Gonic towarzysza.two
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:54 13-02-2019,   75%
@~Darek Najpierw trzeba próbować zmniejszyć mu zarobki.
odpowiedz   •   oceń :  
~brexit, 20:48 12-02-2019,   90%
A czego się spodziewaliście po gostku, który kłamał już na pierwszej sesji rady miasta ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:49 12-02-2019,   90%
Przepraszam to miasto za głos oddany na kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:53 12-02-2019,   86%
No to się dowiadujemy, ale kwiatki wychodzą, chyba za szybko, pluliscie na poprzedników, to teraz  
mamy ??/
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:54 12-02-2019,   89%
Ta wspaniała wiadomość powinna byc ujawniona na MO, niech wszyscy wiedzą, co się dzieje w naszym miescie,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:57 12-02-2019,   87%
W UM powinien być audyt i to natychmiast??
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:35 12-02-2019,   89%
Jan dzban dostanie obstrukcji
odpowiedz   •   oceń :  
~Artur, 21:18 12-02-2019,   26%
A ja powiem Tak dla sprawdzenia wykonanych inwestycji.
Tak dla Pana Kaszanki jest jednym z
Nielicznych znających się na temacie. I pytam czy ktoś sprawdził za co skazany ? Może właśnie za sprzeciw i wywlekanie spraw przeciw miastu!?? Panie Marku i panie Prezydencie nie patrzcie co mówią ludzie róbcie robotę bo jak uda wam się naświetlić kolejna reklamówkę to lud was ozłoci.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:08 12-02-2019,   87%
@~Artur Co robił ten marek w R Z E K U N I U ???????
Co za interes tam prowadził?!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:23 12-02-2019,   25%
A pro po audytu chyba już albo lada chwila zakończy się w ratuszu może być ciekawie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:40 12-02-2019,   89%
kaszana zrobił swój "audyt"
odpowiedz   •   oceń :  
~help, 21:27 12-02-2019,   83%
Komisarz potrzebny od zaraz
odpowiedz   •   oceń :  
~xXx, 21:28 12-02-2019,   87%
Pan T. prawdopodobnie fizycznie nie jest już obecny w urzędzie, lecz jest informowany na bieżąco przez pozostałych dwóch pełnomocników prezydenta, którzy cały czas pracują w urzędzie i mają dostęp do dokumentów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:37 12-02-2019,   91%
@~xXx Czy jeden z pozostałych eksoertów to szwagier? M. T.?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:15 13-02-2019,   100%
@~xXx A  to nie szwagier
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 21:40 12-02-2019,   22%
Może podadzą do publicznej wiadomości co ten audyt wykazał w sumie chętnie na tym fajnym portalu bym poczytal sobie o tym
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 21:58 12-02-2019,   88%
@~Darek Cyt. "Może podadzą do publicznej wiadomości co ten audyt wykazał w sumie chętnie na tym fajnym portalu bym poczytal sobie o tym"

Dobry wieczór!

Nie pracuję w UM, ale mam tam dosyć wysoko postawionego kolegę, który informuje mnie na bieżąco o sytuacji w Magistracie.

Niestety, pierwsze wnioski nie są budujące dla poprzednich włodarzy. Oj, będzie płacz wielki, lament, jeki i zgrzytanie zębów...
Audyt już na wstępie wykrył brak trzech pudełek spinaczy biurowych, dwóch ołówków i pudełka pinezek. Ponadto wyszło na jaw, iż urzędnicy magistraccy, miast pluć na zawietrzną, pluli na  nawietrzną, oraz  gotowali wodę na herbatę do 100 stopni Celsjusza, miast oszczędnie (jak nakazuje dyrektywa Mumii Europejskiej nr 123/18-34g),  ino do 90 stopni Celsjusza. Oj, polecą głowy, polecą...

Niestety, nie jest to koniec braków i uchybień. Z tego co mi wiadomo, sytuacja jest rozwojowa i wiela jeszcze podobnych braków i uchybień może wypłynąć na światło dzienne...

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Zawiedziony wyborca Pana , 21:43 12-02-2019,   95%
W innym rejestrze długów widnieje zadłużenie na podstawie wyroku sądowego w wysokości 32955,49 PLN. A jeśli chodzi o kompetencje Pana Marka T. to w tym mieście są prawdziwi fachowcy z  odpowiednim wykształceniem , doświadczeniem i uprawnieniami .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:57 12-02-2019,   83%
Od kiedy można zbierać podpisy pod wnioskiem o odwołanie Prezydenta?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:19 12-02-2019,   86%
Jak najszybciej
odpowiedz   •   oceń :  
~qw, 11:11 13-02-2019,   84%
Bajubaju sobie możesz. Trzeba było myśleć na kogo się głosuje. Teraz to trzeba zacisnąć poślady i czekać pięć lat do wyborów.
Dlaczego Ostrołęka biedna? Bo ludzie głupi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostr, 16:18 13-02-2019,   80%
@~qw Nie prawda  mozna odwolac!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:04 12-02-2019,   81%
Podobno po to wydano 150 tys. na audyt,  żeby rozliczyć poprzedników.  To co robił kaszana i robi dalej jego szwagier  i  *lorek w urzędzie.  Jakim prawem grzebią w urzędowych dokumentach. Redakcjo chyba jest nowa robota, trzeba wyjaśnić co to za typki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 22:04 12-02-2019,   55%
Oj Aniu bardzo Ci dziękuję widać klasę w Tobie dużo wiesz więcej niż My patrzę już nie mogę się doczekać wyników tego audytu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:51 13-02-2019,   77%
@~Darek Audyt przydałoby się zrobić nowej władzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Prokuratorski edward, 22:09 12-02-2019,   82%
Panie prezydencie no to ruszamy  nie sądziłem ze tak wcześnie
odpowiedz   •   oceń :  
~Pytanie, 22:13 12-02-2019,   84%
Skoro jego firma ma procesy z Miastem to czy nie ma jakiegoś konfliktu interesów gdyby był pełnomocnikiem prezydenta?
odpowiedz   •   oceń :  
~Cesiek, 22:25 12-02-2019,   28%
Wcale grzeczny chlop z tego kaszany a tak nawiasem mowiac to ile pisiorow poszło do nowej elektrowni do pracy? I co innych zakładów na figurantow popierających wynagrodzenie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:32 12-02-2019,   69%
@~Cesiek Ty od PISU trzymaj się z daleka masz swoich kulików i innych lewaków
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:49 13-02-2019,   71%
@~Cesiek Dlaczego mieli nie iść do pracy w elektrowni?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:33 12-02-2019,   82%
Gdzie to referendum będzie ?Bo ja z kobietą swoją gotowi oddać głosy za odwołaniem .Sąsiadkie jeszcze namówiem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:34 12-02-2019,   84%
Precz z kodziarzamy!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:40 12-02-2019,   94%
A ja powiem tak: szacun dla eostrołęki. Krótko i na temat masakrują wszelkie patologie. Stąd dowiemy się o nowej pracy pisowców w enerdze i stąd o "słynnym kaszanie". MO została daleko w tyle. dzięki redakcjo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:46 12-02-2019,   74%
co ma do rzeczy ze pis idzie do elektrowni i olszewo borek to teraz obecna władza może robic co chce
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:49 12-02-2019,   79%
Może robić kaszane
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:04 12-02-2019,   91%
Artykuł ten z serca dedykuje lemingom i wyborcom taplającymi się w sylwestrowym błocie na stadionie i tym lemingom stłuczonym do wejścia na film kler Wam info ajfon internet i szafa gra
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:10 12-02-2019,   85%
I rezydent bez prezydenta
odpowiedz   •   oceń :  
~mmm, 01:36 13-02-2019,   85%
Po takich akcjach na pewno już nie będzie na drugą kadencję ....
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 02:47 13-02-2019,   93%
@~mmm Trzeba go odwołać!

Im szybciej tym lepiej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:51 13-02-2019,   80%
no ciekawe,co będzie dalej??iekawe bardzo
odpowiedz   •   oceń :  
~dr. Joint, 06:28 13-02-2019,   92%
Pan Łukasz obstawia się nieodpowiednimi osobami, ciągnie ich do ratusza po Nasza kasę! Kaszana, bezdomny ...
Za co i co robi w-ce prezydent Maciej Kleczkowski? Kojarzę Pana jeszcze z gazowni ..... wiec wiem co to za Pan
odpowiedz   •   oceń :  
~dr. Joint, 06:30 13-02-2019,   84%
https://m.facebook.com/Kulikoleka/

Plecam
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:49 13-02-2019,   88%
Czy można tak kaszanić cały czas ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęczanin, 07:34 13-02-2019,   85%
prezydencie podaj się do dymisji, wstydu oszczędź sobie i nam.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:47 13-02-2019,   90%
A kto wie gdzie Kulik poznał kaszanę ?Hahahaha
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:28 13-02-2019,   89%
Chyba nie w domu rodzinnym ? ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:40 13-02-2019,   100%
no w lasnie, to interesujące, gdzie Ci panowie si e poznali??????
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:41 13-02-2019,   92%
Tak chcemy referendum, jak najszybciej, bo co bedzie za jakis czas z naszym miastem,?????Zginiemy, a tego nie chcemy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 08:42 13-02-2019,   80%
~Anna - Kurpiowska Panna, 18:25 12-02-2019,  
Dobry wieczór!

Kurza twarz! Chyba na dobre wyniosę się stąd... Naiwna, głupiutka gąska ze mnie. Byłam przekonana, że "Kaszana" to nazwisko wysokiego urzędnika w ostrołęckim Magistracie, a nie jakiś pseudonim artystyczny. No cóż, nihil novi sub Sole - jak zwykle wyszłam na nierozgarniętą, infantylną babę, która uwierzy w każdą plotkę...


Cyt. "~Gość, 07:39 13-02-2019,  
@~Anna - Kurpiowska Panna Anka, po raz pierwszy, przez te długie lata, napisałaś coś mądrego i sensownego. POPIERAM, wynieś się stąd. Najlepiej do jakiegoś wulkanu czy do Afganistanu. Może na księżyc lub całkiem w nieskończoną przestrzeń. Żegnam Cię najmilsza?".


Dzień dobry!

Brzydal jesteś ale i tak cię lubię... Nudzę się jak mops. (Może znowu, jak pod artykułem o braterskich kontaktach naszych parlamentarzystów z Nowym Włodarzem, spłodzę jakiś dłuższy tekst, ino nie mam koncepcji na jaki temat).

Wpadnij do mnie - pogadamy o starych Polakach, (zimno jest), napijemy się dobrej herbatki z kropelką rumu arakowego, zagryziemy kruchym ciasteczkiem... Może podrzucisz mi jakiś grubszy  temat do skomentowania?  Oj, miły kawalerze, tak łatwo nie pozbędziesz się mnie. Nie znasz uporu i determinacji Anny - Kurpiowskiej Panny. Łatwo nie dam się wykurzyć - jestem upartą i nieustępliwą babą...
Więc jak? - wstawiać imbryk  na gaz? Czekam.. tęsknię... płonę...

Pozdrawiam...

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 01:14 14-02-2019,   100%
@~Anna - Kurpiowska Panna Anka PIsajka na Prezydenta Ostrołęki
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 15:21 14-02-2019,   -
Dzień dobry!

Jeżeli zrobisz mi dobrą reklamę, to chętnie stanę w szranki  w przyszłych wyborach. Jeżeli wygram - potrafię się odwdzięczyć...

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:43 13-02-2019,   84%
A mia  byc tak dobrze, Ostrołęka mlekiem płynąca, a co jest jedna wielka kaszana, jak tu  zyc w takim zakłamanym miescie,
odpowiedz   •   oceń :  
~Kocur, 08:55 13-02-2019,   93%
20 lat temu miał burdeloo, pewnie sponsorowana była kampania wyborcza a zobowiązania trzeba spłacać, inwigilacja gangserska w ratuszu wielki błąd bastion padł. Brakuje tu tylko CBA
odpowiedz   •   oceń :  
~Mario, 08:59 13-02-2019,   77%
Większość komentarzy jest tu nakręcana przez przeciwnikow politycznych pana prezydenta,stąd tyle emocji. Jako jego zwolennik mogę jednak chłodnym okiem ocenić że nie tego się spodziewałem. Odmowa ujawnienia nagród poprzednika, jakieś wyroki za niespłacone pożyczki wiceprezydenta , teraz jakiś skazany poszedł na ratusz. Dla mnie to troche zbyt dużo
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 09:18 13-02-2019,   93%
Ale wstyd , jak tak mozna, cala Polska bedzie  zszokowana ,ze cos takiego moze zrobic wladza miejska,zeby szkodzic mieszkancvom ktorzy glosowali na nia.Zatrudniac kogos kto dzialal przeciwko miastu, a teraz dopuszczac go do dowodow ,ktore moga swiadczyc o tym, co nawywijal.I tu sie mowi,ze poprzednicy byli be...o ludzie co bedzie dalej jak juz takie numery wywijaja?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:21 13-02-2019,   80%
Czara goryczy się przelała !Tego już za wiele ,jak na trzy miesiące nieudolnej władzy !Próba (na szczęście nieudana ) wprowadzenia przez kulika wyższych podatków ,bonifikata od przekształcenia nieruchomości bardzo nieatrakcyjna dla mieszkańców Ostrołęki,kolesiostwo i partyjność w obsadzaniu na stanowiska w Ratuszu i spółkach podległych ,zatrudnianie osób z kryminalistyczną przeszłością ,brak jakiejkolwiek reakcji na dziury w moście i ciągle zwalanie winy na poprzedników !Basta !Konieczne referendum ,bo nie wierze ,ze będzie lepiej !A myśle ,ze w zanadrzu mają jeszcze więcej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:26 13-02-2019,   82%
Popieram Ciebie w 100%. Ale cyrki u nas się  dzieją?????Chyba troche za wczesnie ??? a co bedzie jeszcze????? Az strach ogarnia, kazdego z nas.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:33 13-02-2019,   0%
piszesz o tym co było czy o tym co jest bo już się pogubiłem ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:08 13-02-2019,   100%
o tym co było to juz wiemy, ale co będzie to?????? aż strach pomyslec.
odpowiedz   •   oceń :  
~ocena, 11:01 13-02-2019,   92%
A jeśli Marek T. - kaszana, był i jest tak blisko Prezydenta Kulika to teraz utworzy fikcyjne firmy (słupy) w Polsce i będzie wygrywał ważniejsze przedsięwzięcia budowlane, inwestycyjne w mieście i w ten sposób będzie zawyżał faktury co tworzył do tej pory o czym wiedzą lokalni przedsiębiorcy. I właśnie w ten sposób będzie wyprowadzana kasa z budżetu miasta.
Pozdrawiam
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:57 13-02-2019,   93%
@~ocena To już się dzieje od pewnego czasu. Więc pakt między Kulikiem a kaszaną musiał być ustawiony wcześniej.
Firma EURO-BUD Marek Damięcki to jedna z firm na słupa, powstała w 2018r. gdzie siedzi i zarządza Marek Tyszka. Pewnie w niedalekiej przyszłości więcej wyjdzie kwiatków z tego układu. Widocznie kaszana ma haka na prezydenta i dlatego ukrywa wsółpracę z kaszaną. Kto o zdrowych zmysłach daje dostęp do dokumentów ratusza gdzie przeciw niemu są te dokumenty wykorzystywane w sądzie. Paranoja !
odpowiedz   •   oceń :  
~ocena, 11:21 13-02-2019,   93%
Czemu nikt nie mówi o firmach które poległy współpracując z firmą Marka T. i osobach prywatnych pokrzywdzonych przez osobę kaszana.
odpowiedz   •   oceń :  
~Paweł 55, 11:36 13-02-2019,   79%
KASZANA burdel otworzy w Urzędzie Miasta.
Możliwość dorobienia do pensji przez pracownice UM
Radni 30% zniżki
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 11:46 13-02-2019,   23%
Nie piszcie już tych głupot dajcie spokój .Pawelku nie kazdemu psu na imię Burek zastanów się co piszesz bardzo Cię proszę tak szczerze
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:55 13-02-2019,   80%
Same kontrowersje i znaki zapytania nad Ratuszem.A miało być tak klarownie ,przejrzyście.A nie mówiłem ,ze Kulik nie nadaje się na prezydenta ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 12:02 13-02-2019,   23%
Kandyduj sam  spróbuj swoich szans za pięć lat będą wybory pokażesz co potrafisz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:13 13-02-2019,   88%
@~Darek Darek, a co się tak bulwersujesz, co prawda boli, tak boli i będzie  dłuuugo bolała.  , jak si e ktos nie nadaje na dane stanowiski, to nie powinien sie pchac na siłę?
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 12:23 13-02-2019,   23%
Jestem człowiekiem bardzo opanowanym więc się nie bulwersuje skoro tak uważasz to zachęcam Cię do kandydowania za pięć lat. Oceniać jest bardzo łatwo będziesz mógł się wykazać sam we własnej osobie pozdrawiam
odpowiedz   •   oceń :  
~Rafał, 12:28 13-02-2019,   64%
@~Darek Ćwierkają, że jakaś ważna osoba z ratusza „kupiła” mieszkanie od dewelopera za drobną przysługę. Ciekawe czy to w Ostrołęce takie rzeczy mogą mieć miejsce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:16 13-02-2019,   72%
@~Darek Do Darek. A jak poprzednikow oceniali-krytykowali, to wszystko było spoko???,a teraz co jak wyszły  takie oszukanstwo, to co boli, i bardzo dobrze. tak byc powinno,rządzenie nie polega na oszukiwaniu nas mieszkanców i zwalniania  ludzi, a zatrudniania swoich, i to są te dobre zmiany, Dobrze to juz było, terz to tylko moze byc gorzej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:50 13-02-2019,   36%
Żenujące. Nie porównujcie złodziejstwa pieniędzy w postaci reklamówki do zatrudnienia pracownika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:10 13-02-2019,   75%
Wiem ze jestes  obronco ukladu ale my chcemy referedum by zakonczyc ten cyrk w ratuszu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:50 13-02-2019,   34%
Kaszana jest mniejszym przestępcom niz Ci co pracowali w urzędzie i tyle nakradli.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:09 13-02-2019,   88%
Ty chyba masz cos z głową????Idz natychmiast do dobrego leka za, nie byle jakiego, bo ten to Ci nie pomoze?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:11 13-02-2019,   100%
ale się uśmałam, rozbawiles mnie tym Twoim wpisem, ze hohoho, dobrze Ty się dzisiaj czujesz???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:46 13-02-2019,   84%
Pięknie się zaczyna !O Kotowskim i jego bandzie to dopiero jakoś w drugiej kadencji było słychać jakieś niejasności czy kontrowersje ,na początku Kot się starał i to bardzo ,wywiązywał się z obietnic .A ten Kulik to od początku w kulki leci .Kur.. z deszczu pod rynnę się wpierdzielilim
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:16 13-02-2019,   80%
no tak było, a Ci teraz  to od razu??? na co będą czekać???
odpowiedz   •   oceń :  
~znajomy, 16:14 13-02-2019,   86%
A jakie przestepstwa byli za prezydenta Kotowskiego podaj choc    jedno    przestepstwo . Za takie cos mozesz odpowiadac karnie  bo kogos oczerniasz i ublizasz
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 12:53 13-02-2019,   84%
Nie wiem nic na ten temat nie będę się więc w tej kwestii wypowiadał
odpowiedz   •   oceń :  
~ocena, 13:36 13-02-2019,   100%
Czemu nikt nie mówi o firmach które poległy współpracując z firmą Marka T. i osobach prywatnych pokrzywdzonych przez osobę kaszana.
odpowiedz   •   oceń :  
~Inwestycja, 13:43 13-02-2019,   85%
Ten Pan jest w sporze z miastem Ostrołęka, spór dotyczy inwestycji, a czlowiek dostaje prawo dostępu do  dokumentów związanych z inwestycjami, to szczególny sposób pracy dla mieszkańców, do tego opłacany z naszych pieniędzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:47 13-02-2019,   92%
@~Inwestycja Podobno TVN już się tym interesuje
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:19 13-02-2019,   100%
ooo to super, czekamy na to z niecierpliwoscią, oby jak najszybciej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:47 13-02-2019,   70%
Kotowski to byl prawdziwy prezydent a teraz nie wiadomo co?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:56 13-02-2019,   25%
Kotowski!!!!  Tylko nie on.  Położył na kolana to miasto. Dlatego stracił poparcie społeczne.  Jego nie chcemy.  to jak deszczu pod rynne
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:00 13-02-2019,   100%
Hahaha żartujesz? Z dziury jaką zastał zrobił Ostrołękę solidnym miastem... Zobacz co się dzieje teraz...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:10 13-02-2019,   86%
Ja zaraz po wyborach napisałem że jeszcze zatesknimy za Prezydentem Kotowskim ale nawet wtedy mi przez myśl nie przeszło że nastapi to tak szybko
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:46 13-02-2019,   100%
Pitolisz kodziarzu za Kotowskiego takich jaj nie bylo a to dopiero poczatek  
odpowiedz   •   oceń :  
~Jurny Stefan, 14:00 13-02-2019,   87%
Czy kulik nie był czasem klientem kaszany w firmie z Rzekunia? Kaszana mógłby mieć wtedy  na prezydenta jakies haki.Może nagrania?Nie twierdzę tego ,ale pytam.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:02 13-02-2019,   91%
@~Jurny Stefan No właśnie ?Skad niby Kulik ma znać kaszanę ?Zastanawiajace
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:20 13-02-2019,   82%
podpinam sie pod to pytanie????
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:22 13-02-2019,   91%
coś tam w trawie piszczy???????Hohoho
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:21 13-02-2019,   91%
Kaszana to Oszust budowlany, pełną gębą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:23 13-02-2019,   60%
No to UM postawi na nogi???? Jak taki dobry w tym??? Żenada
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:41 13-02-2019,   -
odpowiedz   •   oceń :  
~Gościu, 14:52 13-02-2019,   90%
To już chyba nie są plotki skoro artykuł zawiera dokumenty, jakaś masakra a myślałem że to tylko pomówienia bo ludzie zawsze gadają. Pytanie co dalej? Czy Prezydent coś z tym zrobi? Czy jakieś inne służby mają podstawy aby wszcząć działania? Co teraz bo zgłupiałem już i poprostu niewiem... Wogóle czy te działania były zgodne z prawem? Czy niedziałający na niekorzyść interesu miasta i nas mieszkańców? Wydaje mi się że to wszystko zagolopowalo już za daleko, gdzie jest jakaś granica? Kto wkoncu rządzi?
odpowiedz   •   oceń :  
~potter, 15:11 13-02-2019,   90%
@~Gościu W mieście rządzi kaszana i jego ludzie.Przecież nikt normalny nie wpusciłby takiego człowieka nawet za plot chyba że musiał.Czyżby prezydent nie miał innego wyjścia
odpowiedz   •   oceń :  
~Alwaro, 15:08 13-02-2019,   92%
Informuje że kilkakrotnie dodawałem krytyczne komentarze na temat tej sytuacji na "naszej-ostrolece.pl "i wszystkie zostaly ocenzurowane. "Moja - ostroleka" działa jak gazety na Białorusi .Napiszcie coś krytycznego na temat kaszany w Urzedzie Miasta w tym usłużnym portaliku i sprawdzcie sami czy przejdzie czy zostanie ocenzurowane.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:37 13-02-2019,   70%
Łukasz nie cwaniakuj ,nie rób uników ,bo nie po to za twoją prośbą żeśmy z Jadwigą namówili całą familie aby zagłosowali na ciebie.Nie ładnie dzieje się w ratuszu ,oj nieładnie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:16 13-02-2019,   91%
Jak ja się cieszę, ze nie głosowałem na P.Kulika, dobry wybór.
odpowiedz   •   oceń :  
~Stefan, 16:03 13-02-2019,   89%
Jeżeli zaginą jakieś dokumenty w sprawie firmy kaszany to sprawa jasna i prokurator dla prezydenta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:07 13-02-2019,   100%
Niech któryś z radnych napisze interpelacje w tej sprawie .Bedziemy wdzięczni
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:17 13-02-2019,   10%
Oderwani od koryta,piszcie tak dalej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:22 13-02-2019,   100%
a co Ci nie pasi, wstyd Ci co teraz się dzieje w Ostrołece??? Będzie jeszcze gorzej,poczekaj, nie denerwuj się ,weż tabletkę, to dopiero początek kwiatków w UM.,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:00 14-02-2019,   100%
co wstyd ci teraz agitatorze, że tak agitowałeś z Kulikiem? Beka z was.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jurek, 17:19 13-02-2019,   88%
Idę o zakład, że takich dziwnych umów sporo jest w Urzędzie. Zaraz się pojawia pytania. Taki mądry pan prezydent. Usługi, szkolenia, doradztwo. Przelewy. Kasa. A teraz stach ? Blady strach!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:25 13-02-2019,   86%
@~Jurek Juz po kilku miesiącach urzędowania, takie rzeczy wychodzą na jaw, to co będzie dalej??? Aż strach pomyslec???????
odpowiedz   •   oceń :  
~Żyć albo nie żryć, 17:55 13-02-2019,   86%
Ciekawe co lepsze: kompromitacja i abdykacja bez zarzutów czy zarzuty potem abrykacja a na koniec i tak kompromitacja przez tych wszystkich pomocnych szantazujacych?  Piwko już się nawarzylo teraz trzeba wypić, przez słomeczke czy jednym hałstem?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:24 13-02-2019,   100%
@~Żyć albo nie żryć Powoli przezsłomkę, niech boli, i ma bolec.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:04 13-02-2019,   30%
Michał K., żona to jeszcze długo będzie pisac komentarze?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:16 13-02-2019,   86%
Kruk?
odpowiedz   •   oceń :  
~Buuu, 21:11 13-02-2019,   100%
Ale koalicjanci przy grilowali Prezydenta z kaszanką. Ja tam wolę kaszankę z cebulką.
odpowiedz   •   oceń :  
~Zawiedzony, 21:19 13-02-2019,   100%
eOstroleka wyjaśnijcie dlaczego Prezydent nie opublikował tego pełnomocnictwa? Na liście pełnomocnictw w odpowiedzi na interpelację go nie ma.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:07 13-02-2019,   100%
@~Zawiedzony Chyba dlatego ,ze myślał ,ze jak odpowie cokolwiek ,to ciemny lud w to uwierzy (tak samo ,jak uwierzył w przedwyborcze obietnice ) .Ale jak widać kłamstwo ma krótkie nogi ...
odpowiedz   •   oceń :  
~glob, 21:25 13-02-2019,   86%
Tak się zastanawiam kto wygrał wy bory w tym mieście, PO czy PSL, bo patrząc po  nominacjach to już nie jestem pewien.
Ciekawe gdzie wypłynie emerytowany policjant Wojciech B z PO
odpowiedz   •   oceń :  
~Okłamał i złamał prawo, 21:27 13-02-2019,   100%
@~glob Bo oszukał
odpowiedz   •   oceń :  
~Kazik, 21:59 13-02-2019,   23%
Panie Kulik tnij pan i ani kroku w tył . To są ich metody kłamać i oczerniać. Jesteśmy z Panem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:10 13-02-2019,   90%
@~Kazik Chyba za późno. Tyle dokumentów lata po mieście, że aż dziw. Faktury, pełnomocnictwa, umowy wielu mieszkańców ma prawo czuć się oszukanymi. Wstyd.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kazik, 22:20 13-02-2019,   20%
Ale przynajmniej coś się dzieje i widać jak na dłoni gdzie zwalniani trafiają i kto z kim. Zenada
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:51 13-02-2019,   91%
@~Kazik Kaziu a czy tego pełnomocnictwa dla Marka T nie nazwiesz żenadą? To wstyd, że takie coś istnieje
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:27 14-02-2019,   100%
Do Kazik. wez człowieku nie osmieszaj si e . wystarczy juz wstydu, jaki mamy teraz, co za kwiaty wychodzą, co sie dzieje, w UM, takie przekrety, oszustwa, tak szybko, cios ponizej pasa, oszukuja nas na kazdym kroku i codziennie. Juz w nic nie wierzę obecnej wladzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:57 14-02-2019,   75%
To prawda   czara goryczy się przelewa   Takie postępowanie jest oszukańcze tylko co robią    Radni   i Kotowski  na co czekacie
aż kaszana pozamiata po sobie    ja jestem przerażony tym co się dzieje    takiego bu....lu nie było
KOTOWSKI  PROSZĘ SIĘ  ZA TO ZABRAĆ       I  TO SZYBKO          cos nam od Pana sie należy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:00 14-02-2019,   100%
tylko w tym bałaganie, moze nam pomóc P.Kotowski to jest rozsądny człowiek.Prosimy, bo bez Pana nasze miasto przepadnie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:47 14-02-2019,   100%
Mam pytanie do Kaszany czy wynajmował lokal po Oleńce w Rzekuniu i jaką tam prowadził działalność może Pan Prezydent coś wie na ten temat czekam na odpowiedż zainteresowanych stron.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:57 14-02-2019,   80%
dobre pytanie, ja tez czekam na odpowiedz, tylko prawdziwą, a nie oszukanczą.???
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 12:24 14-02-2019,   34%
brawo panie prezydencie dobij watahe
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:29 14-02-2019,   75%
@~gosc wyluzuj, wez jakąś tabletkę, moze robi ci sie lepiej w ten łeb.
odpowiedz   •   oceń :  
~gosc, 12:38 14-02-2019,   0%
a kto tak sie boi tego kaszany  ZLODZIEJE
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:56 14-02-2019,   100%
dla zwykłego mieszkańca naszego miasta  kto był prezydentem to historia,,,ważne teraz kto tworzy historię,komu to wyjdzie na dobre pokaże czas,,a mieszkańcy to ,,,,elektorat,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:01 14-02-2019,   80%
Oszust
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:02 14-02-2019,   75%
Cwaniak
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:06 14-02-2019,   100%
Gdzie Kulik Łukasz poznał Kaszana?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:56 16-02-2019,   -
W Kółku Różańcowym a wcześniej razem do Oazy uczęszczali...
odpowiedz   •   oceń :  
~garbus, 12:51 15-02-2019,   -
tak to jest jak sie niema ludzi do pracy .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:55 16-02-2019,   -
Tak Was czytam i sobie myślę, że Dojna Zmiana patrzy na wszystko przez pryzmat kolesiostwa i złodziejstwa. Dlaczego? Bo to dla Nich chleb powszedni... Koryciarze odcięci od żłoba. Ujadające kundelki rzucające goowienkami w nadziei że coś się przyklei. Zrozumcie... wasze 5 minut się skończyło! Lądujecie na śmietniku historii
odpowiedz   •   oceń :  
~Pytanie, 15:14 16-02-2019,   -
Jednego nie rozumiem. Dlaczego podany tylko inicjał nazwiska!? Skoro to osoba pracująca w Ratuszu, to chyba żadna tajemnicą jest jego nazwisko!? Mylę się?! Poproszę o nazwisko tego pana.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.