2018-02-01T17:34:36+01:00 eOstroleka.pl 2 1 0 -
Ostrołęka,

Uwaga kierowcy! Prace konserwacyjne na moście tymczasowym w Ostrołęce

0
0
21
W piątek, 2 lutego na nitce wjazdowej do Ostrołęki (od ulicy Warszawskiej) prowadzone będą bieżące naprawy eksploatacyjne nawierzchni bitumicznej mostu przeprawy zastępczej. - poinformował UM w Ostrołęce.

Prace rozpoczną się od godziny 8.15 rano. Podczas prac będzie obowiązywał ruch wahadłowy, którym kierować będą uprawnione osoby.

- Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności oraz zastosowanie się do zaleceń osób kierujących ruchem. - czytamy na stronie internetowej urzędu.

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~?????, 19:17 01-02-2018,   34%
25 stycznia czyli tydzień temu odbywały się już prace konserwacyjne na moście. To zakrawa na jakiś żart a do 1 kwietnia daleko....
odpowiedz   •   oceń :  
~Autostrada Uśnik-Rozogi, 06:57 02-02-2018,   34%
@~????? A wystarczy, że jakiś radny wpadnie w końcu na pomysł by powierzyć przeprawę jakiemuś świętemu, może też być Lech Kaczyński, lub żołnierz wyklęty i będzie most jak malowanie. To jedyny sposób, bo normalnie to czego nie zrobią to o kant dupy potłuc.
odpowiedz   •   oceń :  
~?????, 19:31 01-02-2018,   54%
25 stycznia czyli tydzień temu odbywały się już prace konserwacyjne na moście. To zakrawa na jakiś żart a do 1 kwietnia daleko....
odpowiedz   •   oceń :  
~Inż, 20:31 01-02-2018,   29%
@~????? Ten rodzaj konstrukcji wymaga codziennego nadzoru, częstych prac konserwacyjnych i regulacyjnych, bo jak sama nazwa wskazuje to przeprawa tymczasowa. Co od początku było wiadome, ale trzeba jescze chcieć coś rozumieć
odpowiedz   •   oceń :  
~do inż, 22:26 01-02-2018,   60%
@~Inż Taki sam most tylko dłuższy był w Warszawie wiele lat. Dziennie przejeżdżało nim tyle pojazdów ile u nas przez tydzień o ile nie miesiąc. Tam nie było konserwacji i napraw co kilka dni. Czyżby inne prawa fizyki obowiązywały w Warszawie Panie "inżynierze" ???
odpowiedz   •   oceń :  
~autostrada Uśnik-Rozogi, 01:09 02-02-2018,   34%
@~Inż Nie podpisuj się "inż" ! Podpisz się "lizak ratuszowy". I nie przynoś wstydu inżynierom!
odpowiedz   •   oceń :  
~kierowca, 20:24 01-02-2018,   43%
Wszyscy ci ktorzy odpowiadaja za budowe tego mostu powinni juz byc  w kryminale
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:28 01-02-2018,   50%
@~kierowca Trzeba zacząć od projektantów konstrukcji, pisz doniesienie, jak potrafisz
odpowiedz   •   oceń :  
~kierowca, 20:40 01-02-2018,   34%
Do goscia.Co zabolało,musisz miec cos wspólnego z tym bublem
odpowiedz   •   oceń :  
~Tak będzie, 22:20 01-02-2018,   67%
Idę o zakład że jutro w specjalnym komunikacie urzędu miasta wyczytamy że wszystko jest pod kontrolą.
Degradacja nawierzchni przebiega planowo a spękania postępują zgodnie z harmonogramem.
A na koniec asfalt ostatecznie pęknie ze śmiechu czytając ten komunikat.
odpowiedz   •   oceń :  
~Realista, 22:20 01-02-2018,   34%
Do kierowców jeżdżę codziennie przeprawa zastępczą i chyba jako nielicznych zauważam ograniczenia uczenie do 30. Chyba naprawdę nie rozumiecie że jazda tym mostem z prędkościami większymi wprowadza go w drgania i stąd pęknięcia. Może wymagam zbyt wiele ale są to elementarne zasady fizyki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:06 02-02-2018,   34%
@~Realista 30 km na drodze krajowej o takim natężeniu. Korki murowane. Współczuje mieszkającym za mostem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kierowca, 23:16 01-02-2018,   34%
Do niż.Najlepiej po otwarciu z pompa od razu trzeba bylo go zamknac po to zeby go w spokoju  nadzorowac i konserwowac.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marian, 23:26 01-02-2018,   34%
Odnoszę wrażenie, że zamiast na most wylać dobrej jakości asfalt, to posmarowano go chudą kaszanką. Najlepszym wyjściem będzie b. szybka naprawa starego mostu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jaromir, 23:43 01-02-2018,   72%
Na tego typu moście nie powinno być nawierzchni asfaltowej. Powinny tam być betonowe płyty, gdyż konstrukcja jest z łączonych elementów, które się delikatnie przemieszczają w stosunku do siebie. Taka praca mostu powoduje pękanie asfaltu, który wylany jest jako jeden ciągły element.
odpowiedz   •   oceń :  
~do jaromir, 08:47 02-02-2018,   17%
~Jaromir, 23:43 01-02-2018  jak to dobrze, że władze innych miast nie wiedziały tego co wiesz ty i na mostach DMS-65, które są i były w wielu miejscach w Polsce jednak potrafiły położyć nawierzchnię która nie rozsypała się po 2 tygodniach.
Położyli i nawierzchnie na złość tobie wciąż tam leżą w niezłym stanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Hen, 13:22 02-02-2018,   100%
@~do jaromir Przykłady?
odpowiedz   •   oceń :  
~kolejny-ekspert, 13:27 02-02-2018,   75%
@~do jaromir Sami eksperci... Wystarczy pooglądać zdjęcia tego typu konstrukcji na Googlach. Na zdecydowanej większości są poukładane moduły betonowe. Tylko w naszym mieście jest asfalt, bo ktoś w urzędzie się uparł...
odpowiedz   •   oceń :  
~Przyklady, 16:48 02-02-2018,   0%
@~kolejny-ekspert Most syreny Warszawa
Most w Świętoszowie
odpowiedz   •   oceń :  
~Andrzej, 11:10 02-02-2018,   34%
Prokurator powinien sie zajac ta sprawa . Bo choc most ma pracowac i to nic dziwnego , to jakis idi....a polozyl na nim asfalt i teraz ostrada ma biznes remontowac go co tydzien jak by nie bylo za nasze pieniadze.
odpowiedz   •   oceń :  
~przyczyna, 17:11 02-02-2018,   100%
@~Andrzej Już wiadomo dlaczego nawierzchnia się posypała.
W asfalcie brak zbrojenia które było w projekcie. Wyparowało około 8000kg stali zbrojeniowej. Wszystko widać na zdjęciach z dzisiejszych prac na innym portalu.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~Jaromir, 23:43 01-02-2018,   72%
Na tego typu moście nie powinno być nawierzchni asfaltowej. Powinny tam być betonowe płyty, gdyż konstrukcja jest z łączonych elementów, które się delikatnie przemieszczają w stosunku do siebie. Taka praca mostu powoduje pękanie asfaltu, który wylany jest jako jeden ciągły element.
odpowiedz   •   oceń :  
Zobacz również