Ostrołęka, 11 kwietnia 2017, 11:11

Wieczorek reklamowy uczennic I LO w Ostrołęce [ZDJĘCIA]

3
0
0
Rewolucyjni Krytycy Reklamy - to nazwa projektu prowadzonego przez uczennice I LO w Ostrołęce. Kaja Jędrak, Klaudia Ciuchta i Patrycja Zaborowska pragną wyrazić swój sprzeciw zbyt nachalnym i seksistowskim treściom reklamowym oraz uczulić odbiorców na metody manipulowania w przekazach reklamowych. W poniedziałek 10 kwietnia zorganizowały wieczorek reklamowy.

Podczas kilkudziesięciominutowego spotkania w restauracji Avalon, licealistki wyjaśniły zgromadzonym gościom założenia swojego projektu, zaprezentowały także prezentację multimedialną, bogatą w przykłady reklam wpływających w dużym stopniu na człowieka. Wśród działań realizowanych w ramach projektu uczennice I LO zaplanowały m.in. badania wpływu reklam na dzieci w wieku przedszkolnym, których wyniki opublikują już niedługo na swoich profilach społecznościowych. Planują również zrealizować sondę uliczną na terenie Warszawy, dotyczącą tego samego badania, jednak na trochę starszej grupie osób.

- Naszym celem jest też w pewien sposób poprawa komunikacji pomiędzy twórcami a odbiorcami. Przecież wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę, że źle zareklamowany produkt tylko zniechęci a nawet odstraszy potencjalnego klienta. Poprzez nasze działania chcemy też zaszczepić nić porozumienia i zrozumienia pomiędzy tymi dwoma stronami. Każdy z nas będzie wtedy choć trochę bardziej wyrozumiały, a nawet szczęśliwszy – podsumowują organizatorki projektu.

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.

Brak Waszych opinii do tego artykułu, bądź pierwszy.

Zobacz również