eOstroleka.pl
Region,

Wyszków coraz bliżej nowej Sali Obsługi Klientów ZUS

REKLAMA
zdjecie 5983
zdjecie 5983
zdjęcie ilustracyjne, fot. eOstroleka.plzdjęcie ilustracyjne, fot. eOstroleka.pl
REKLAMA
zdjecie 5983

22 lipca 2016 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszono przetarg na przystosowanie nowego lokalu do potrzeb obsługi klientów ZUS. Planowane na koniec roku uruchomienie punktu przy ul. Chopina 9 pozwoli lokalnym mieszkańcom załatwić swoje sprawy wygodniej i sprawniej.

Inspektorat ZUS w Wyszkowie od wielu lat boryka się z problemami lokalowymi. Aktualna Sala Obsługi Klientów, która znajduje się w holu „strefy wejściowej” inspektoratu, pozwala na funkcjonowanie jedynie 6 stanowisk obsługi. Ich liczba jest zdecydowanie zbyt mała i nie przystaje do potrzeb lokalnej społeczności. Obecnie czekamy na rozstrzygnięcie przetargu na prace adaptacyjno-budowlane, które zapewnią mieszkańcom Wyszkowa i okolic godziwe warunki obsługi. Nasz cel, czyli stworzenie nowej Sali Obsługi Klientów w budynku przy ulicy Chopina 9, zrealizujemy prawdopodobnie wraz z zakończeniem roku - relacjonuje Andrzej Ścibło, Dyrektor Oddziału ZUS w Płocku.

Podniesienie jakości obsługi klientów

Budynek znajduje się w bardzo atrakcyjnej lokalizacji – około 100 metrów od siedziby inspektoratu mieszczącej się przy ulicy Sowińskiego 83. Koszty utrzymania komunikacji między dwoma obiektami ZUS będą więc wręcz symboliczne. Ponadto nowy budynek stwarza doskonałe warunki do przystosowania go do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dogodny dojazd, brak barier architektonicznych, wejście usytuowane na poziomie chodnika, do tego w bezpośredniej odległości znajdują się 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych - tak o zaletach nowego przedsięwzięcia opowiada Elżbieta Krajewska, Naczelnik Wydziału Administracyjno-Gospodarczego płockiego ZUS.

Uruchomienie nowej Sali znacznie usprawni obsługę płatników składek, ubezpieczonych i świadczeniobiorców oraz pozytywnie wpłynie na jakość usług świadczonych przez Zakład. Nowy lokal umożliwi stworzenie 9 nowoczesnych stanowisk obsługi klientów, które skrócą czas oczekiwania na obsługę. Wyszków zasługuje na poprawę warunków obsługi i dopełnimy wszelkich starań, aby je zapewnić – podsumowuje Dyrektor Oddziału ZUS w Płocku.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
zdjecie 5983
zdjecie 5983
Kalendarz imprez
marzec 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 26  27  28  29 dk1 dk2 dk3
dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9 dk10
dk11 dk12 dk13 dk14 dk15 dk16 dk17
dk18 dk19 dk20 dk21 dk22 dk23 dk24
dk25 dk26 dk27 dk28 dk29 dk30  31
×