2019-01-11T14:01:00+01:00 eOstroleka.pl 2 1 10 30%
Ostrołęka,

Z kim współpracuje nowy prezydent Ostrołęki? Wykaz umów ujawniony!

REKLAMA
REKLAMA
3
7
93
Najlepszy komentarz
~Gość, 12:40 11-01-2019,   94%
Prawdopodobnie był widziany z przyjaciółmi z podwórka.
odpowiedz   •   oceń :  
Prezydent Łukasz Kulik odpowiedział na interpelacje radnych PiS Ewy Żebrowskiej-Rosak i Grzegorza Płochy, dotyczące zatrudnienia nowych współpracowników w ratuszu. Ujawnił podmioty, z którymi podpisano umowy.

- Zwracam się z prośbą o informację o wszystkich zawartych przez Pana umowach z osobami, które do dnia 22 listopada 2018 roku nie były pracownikami Urzędu Miasta Ostrołęki lub nie posiadały zawartych umów o współpracy. Mam na myśli umowy zawarte z podmiotami świadczącymi usługi płatnych szkoleń, audytów, doradztwa inwestycyjnego, prawnego itp. Proszę o podanie danych osób fizycznych i prawnych, z którymi zawarto umowy na świadczenie płatnych usług. Proszę również o ujawnienie kosztów, które obciążyły budżet miasta oraz przedmiotu i zakresu ww. umów - napisała w interpelacji radna Ewa Żebrowska-Rosak.

W podobnym tonie pytania zadał Grzegorz Płocha, były wiceprezydent miasta.

- Proszę o informację, czy w listopadzie i grudniu br. zostały zatrudnione przez Pana osoby kontrolujące lub doradzające w kwestiach prawnych i inwestycyjnych. Jeśli tak, proszę o przedstawienie warunków umów (podmioty, z którymi podpisano umowy i koszty, które poniosło miasto). Jeśli nie, proszę o informację, czy osoby niezatrudnione w Urzędzie Miasta Miały dostęp do dokumentów związanych z inwestycjami miejskimi lub sprawami pracowniczymi urzędu lub podmiotów podległych prezydentowi miasta? - pytał były wiceprezydent miasta.

Prezydent Łukasz Kulik szczegółowo odpowiedział na tę interpelację. Jak przyznał, nie zatrudnił żadnej osoby kontrolującej lub doradzającej w kwestiach prawnych i inwestycyjnych. Ujawnił za to umowy, jakie w tym czasie zawarł, w zakresie szkoleń, audytów i doradztwa prawnego.

Odpowiedzi na interpelacje publikujemy poniżej, tam też znajdziecie listę podmiotów, z jakimi umowę zawarł prezydent miasta.

Aktualizacja: Jak nas poinformowano, Kancelaria Adwokacka Adwokat Przemysław Kowalski miała podpisaną umowę na kwotę 1230 zł, ale zrezygnowała z wystawienia faktury za usługi wobec rezygnacji kancelarii ze współpracy z Urzędem Miasta.

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~jj, 12:12 11-01-2019,   44%
wydał 150 tysięcy publicznych pieniędzy na jakiś audyt i jakie są tego efekty??
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:29 11-01-2019,   43%
@~jj I tak się szanuje publiczne pieniądze. gdzie tu rozum, gdzie oszczędności, a miało byc lepiej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kolega łonucy, 13:01 11-01-2019,   61%
@~jj I co znalazłeś, że tak gardłujesz? Za co przepłacił? Gdzie popełnił czyn niezgodny z prawem , czy też obowiązującymi procedurami? A może schował sobie coś do kieszeni? Ty byś pewnie zrobił audyt za darmo. Masz okazję. Zrób w elektrowni widmo i spółkach zależnych. Zobaczymy ile tam kosztują twoi idole. Przypomnij sobie ile też kosztowały naciągane etaty dla dyrektorów i menadżerów prąd oddaniem aquaparku. I to to były pieniądze zmarnowane.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:39 11-01-2019,   50%
@~Kolega łonucy Wydał ok 150 000,00 jednej firmie bez żadnego publicznego zapytania!!! W BIP nie ma żadnego śladu. Dlaczego akurat ta firma?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:54 11-01-2019,   58%
i jest lepiej z MO zniknął artykuł" Finansowi naciągacze w areszcie. Czytelnik ostrzega przed "szybkim zyskiem""
po tym jak pojawiły się komentarze o oświadczeniu w-ce prezydenta
odpowiedz   •   oceń :  
~Ciekawy, 13:54 11-01-2019,   64%
@~jj Poczekamy, zobaczymy co jesteś taki nie cierpliwy. Ciekawe jak ta kwota ma się do kwoty wypłaconych nagród przez prezydenta Kotowskiego. Z niecierpliwością oczekujemy na informację za co i ile przeznaczyly byle władze z naszych pieniędzy. Szkoda że wcześniej nie byliście tacy transparentnie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Kolega łonucy, 14:18 11-01-2019,   42%
Różnym firmom. Pewnie nie zauważyłeś. Więc wszystko jest ok. Po co głupio kombinujesz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:57 11-01-2019,   31%
@~Kolega łonucy zobaczymy jak teraz będą marnowane
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:14 12-01-2019,   60%
@~Kolega łonucy Ja nie musze  sobie niczego przypominac  bo widze czarno pod nowymi wladzami
odpowiedz   •   oceń :  
~~~mnb, 08:15 12-01-2019,   50%
Zgadzam siez Tobo
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostroleka, 08:17 12-01-2019,   50%
@~Kolega łonucy Jesli twierdzisz ze bylo tak zle to dlaczego teraz jest bardziej gorzej?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:18 12-01-2019,   40%
@~Ciekawy Kodziarzu odwal sie od  Kotowskiego rozliczaj swojego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:44 12-01-2019,   50%
@~jj Może niech jakiś radny zapyta w interpelacji jak wyłoniono firmę do audytów? Czy było ogłoszenie, dlaczego nie skorzystam z lokalnej firmy, a jest ich kilka.
odpowiedz   •   oceń :  
~A, 15:11 12-01-2019,   100%
@~jj Takie że inni zarobili a podatnicy stracili
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:16 11-01-2019,   50%
Ponad 150 tysi na audyt ???Drozej nie było ?O zgrozo !
odpowiedz   •   oceń :  
~Poczeoajcie, 15:13 12-01-2019,   100%
Kulik dopiero się rozkręca będzie wydawał więcej w inwestycje widmo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:16 11-01-2019,   50%
Ostro!
Czy w 21_wieku wartość umowy moze wynosić 0 zł?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:29 11-01-2019,   28%
co za bzdury
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:55 11-01-2019,   63%
Bo zrezygnował przed wykonaniem umowy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:00 11-01-2019,   40%
Ciekawe jakie kary umowne były przewidziane
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:08 11-01-2019,   39%
Dlaczego zrezygnoeal?
Nie chcial dalej wspołpracowac z Kulikiem?
odpowiedz   •   oceń :  
~Kłamstwo...?, 15:39 12-01-2019,   100%
Jagby kulfon był by Wierzący to bym pomuślał że mu Święty Mikołaj dał mu coś zadarmo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:16 11-01-2019,   56%
Kaszana i juz
odpowiedz   •   oceń :  
~Muster, 15:35 12-01-2019,   100%
A poplecznicy kaszany to cebulaki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:17 11-01-2019,   53%
Mam nadzieje ze kontrola zweryfikuje dokument
odpowiedz   •   oceń :  
~Detektyw, 15:40 12-01-2019,   100%
Mieszkańcy powinni go werifikować
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:18 11-01-2019,   61%
Szfagier smaży Kaszanke a chrorek sie oblizuje
odpowiedz   •   oceń :  
~Mlokos, 12:20 11-01-2019,   61%
Dwa tygodnie temu Prezydent był widziany na ul. Krańcowej w towarzystwie 3_dżentelmenów. Czy wie ktoś kto to był
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:23 11-01-2019,   65%
@~Mlokos gangbang
odpowiedz   •   oceń :  
~Romek, 12:27 11-01-2019,   46%
Co to za umowa za 0 zł ? Dlaczego na terenie Urzędu Miasta ? A kto z kamerami był w MZK ? Ale start! Pięknie ciekawe czy jakieś osoby z tych firm czy kancelarii miały dostęp do dokumentów urzędowych ! Ale numer!
odpowiedz   •   oceń :  
~Wielbiciel podrobów, 12:32 11-01-2019,   49%
@~Romek A taki pan ciemne wlosy lekki zarost w brązowej kurtce skurzanej wiek 45-50 lat jeżdzacy mercedesem i hondą czesto widywany w urzędzie w towarzystwie mlodego pana o ciemnych wlosach i starszego szpakowatego podejrzewam emeryta to kto?
Zna ktos tego goscia?
Napiszcie jak wiecie, a ja w tym czasie pójdę do sklepu po Kaszanke
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:38 11-01-2019,   53%
Powinien być podany też wykaz umów cywilnoprawnych podany jak i kontraktów jeśli takowe są ponieważ na wynagrodzenia takowych umów my też się wszyscy składamy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ciekawy, 15:43 12-01-2019,   100%
Podłączam się do proźby/pytania
odpowiedz   •   oceń :  
~grek, 12:39 11-01-2019,   61%
Interpelują osoby przygarnięte przez ,,sierociniec PiS-owski" zwany elektrownię. Specjaliści z Bożej łaski.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:20 12-01-2019,   58%
@~grek Wole tych specjalistow z elektrowni niz tych znawcow z urzedu
odpowiedz   •   oceń :  
~Ciulu, 15:45 12-01-2019,   100%
@~grek Od tego oni są radnymi żeby to robić
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 15:46 12-01-2019,   100%
@~Ciulu Po to ich ludzie wybrali
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:40 11-01-2019,   94%
Prawdopodobnie był widziany z przyjaciółmi z podwórka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:43 11-01-2019,   50%
Mlokos,wpis z 12:18 odpowiedział Ci na twoje pytanie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:55 11-01-2019,   54%
Poproście jeszcze ile roboto godzin spędził audytor
odpowiedz   •   oceń :  
~Poczytaj, 15:48 12-01-2019,   100%
Jest w artykule że 0 że za darmo ale pod stołem 150 tysięcy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:07 11-01-2019,   60%
Spokojnie . Jeśli audyt był potrzebny to zaowocujem mniejszymi wydatkami na zatrudnianych przez poprzednią ekipę swojaków. Zatrudnienie w Urzędzie Miasta można znacznie zmniejszyć pozbywając się urzędników w stanie spoczynku. Pierwsze co można zrobić to wrócić z Wydziału do Referatu Działalności Gospodarczej, tak samo należy postąpić z Wydziałem Promocji i Kultury ograniczając zatrudnienie do dwóch trzech osób. Kłania się Wydział Ochrony Środowiska, Wydział finansów rozdmuchany przez poprzednią dyrekcję do monstrum. Trzeba pomyśleć o innych instytucjach miejskich . Wydatki na audyt mogą dla ostrołęczanina wydawać się ogromne ale trzeba takie pieniądze wydać by sporo zaoszczędzić w przyszłości. W pozostałych kwestiach trzeba ogarnąć stajnię Augiasza którą były do tej pory inwestycje i i pozyskiwanie środków unijnych. Założę się, że wyjdą z audytu rzeczy o których nam się nie śniło.
odpowiedz   •   oceń :  
~Remek z sąsiedztwa, 13:20 11-01-2019,   43%
Oj tak. Niestety pisowska inteligencja nie jest zorientowana w cennikach jeśli chodzi o tego typu usługi. Tak się składa, że ja wiem i wcale nie przepłacił.Jeśli ktoś nie wierzy może sobie podzwonić, posprawdzać, a nie w ciemno krzyczeć łolaboga.
odpowiedz   •   oceń :  
~Rzetelna firma audytowani, 15:29 11-01-2019,   58%
@~Remek z sąsiedztwa Ja też wiem. 50 koła to jest max co powinien zapłacić za te 3 audyty. Wiem, bo takie ceny sama oferuję. I to co zrobił nowy woła o pomstę. Podzielił zamówienie! By nie ogłosić przetargu. By wygrała konkretna firma. Wiesz z czym to się wiąże?
odpowiedz   •   oceń :  
~Remek z sąsiedztwa, 17:44 11-01-2019,   47%
@~Rzetelna firma audytowani Z niczym się nie wiąże o ile mówi Pani coś kwota 30.000 eu. Ładnie z Pani strony, że bierze Pani mało. Być może wiąże się to z Pani marką na rynku.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:02 11-01-2019,   37%
@~Remek z sąsiedztwa Marka na rynku powiadzasz? Markę to może mieć rzetelna firma. Firma, która nie ostrzegła zleceniodawcy przed możliwą dyscypliną nie jest rzetelna. I nigdy nie będzie. Choćby właścicielem był sam papież. Dzielenie zamówienia. Z premedytacją. O ile to Remkowi z sąsiedztwa coś mówi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostroleczan, 08:28 12-01-2019,   40%
@~Remek z sąsiedztwa PIS-owska inteligencja wie gorzej z tymi lewakami i kodzierzami co z nienawieci i niewiedzy msciowosci sie osmieszajo dalej tak   to  na  taczkach Ostroleczanie wywiozo juz  ludzie majo dosc
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:22 12-01-2019,   60%
@~Rzetelna firma audytowani Masz rację, ja też bym to zrobił za 50 tysięcy. Weszła firma z Warszawy i wsadziła Prezydenta na minę /dyscyplinę/. To bardzo dziwne, że audytorzy, którzy mają w umowie kontrolę zamówień publicznych robią taki numer.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:12 11-01-2019,   56%
Widoczne rozstargnienie. Zapomniało się o kilku usługach. Tyle tych szkoleń, że można się pogubić. haha
odpowiedz   •   oceń :  
~do remek, 13:31 11-01-2019,   50%
Co ty wiesz Remek, robisz takie audyty??
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:37 11-01-2019,   54%
@~do remek Robię, ale czasem korzystam z profesjonalnych kancelarii, a te się cenią.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jacsię pytam, 13:32 11-01-2019,   50%
Ile jeszcze wyda kulik kasy na niewiadomo co ?
odpowiedz   •   oceń :  
~To jest pewne jak w banku, 15:50 12-01-2019,   100%
@~Jacsię pytam Na pewno za dużo
odpowiedz   •   oceń :  
~a, 13:34 11-01-2019,   66%
juz nie mogę się doczekać wyniku audytu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:00 11-01-2019,   43%
@~a nie zesraj się
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:54 11-01-2019,   58%
A kaszana jaką ma umowę
odpowiedz   •   oceń :  
~Rutkowski, 15:53 12-01-2019,   100%
Ogrodniczo gastrokomiczno to przykrywka do prowadzenia burdelixów
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:55 11-01-2019,   54%
Z tego Remek, co odpowiedziałeś widzę, że masz blade pojęcie o tym. Szkoda dyskutować...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:12 11-01-2019,   50%
A niby co kwestionujesz są w mojej wypowiedzi? Mało precyzyjne te twoje stwierdzenie. Chyba, że to tylko odbicie piłeczki na oślep.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:35 11-01-2019,   74%
A wiesz, że kwota audytów przekracza 30 tysięcy euro? To już podlega PZP.
odpowiedz   •   oceń :  
~Remek, 17:48 11-01-2019,   38%
Oto chodzi, że nie przekracza, więc racz się nie ośmieszać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:14 12-01-2019,   50%
@~Remek Podzielili zamówienie niezgodnie z PZP, zsumuj te 3 audyty i zobaczysz,  ze wychodzi ponad 34 tysiące euro.
Widzę, że masz blade pojęcie o zamówieniach publicznych, a dyskutujesz...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:58 11-01-2019,   53%
Niech ktoś zapyta komu prezydent wydał upoważnienia do kontroli
odpowiedz   •   oceń :  
~Filantrop, 15:55 12-01-2019,   100%
Kaszance ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:02 11-01-2019,   69%
Kluczy, zeby nie powiedzieć wszystkiego. widzieli go jak chodził do sklepu po Kaszankę
odpowiedz   •   oceń :  
~~ja ~, 14:14 11-01-2019,   100%
A kto to jest ten Kaszana. Dziękuję.
odpowiedz   •   oceń :  
~Sołtys Radomia, 15:56 12-01-2019,   100%
@~~ja ~ Zapytaj się władcy kulikołęki
odpowiedz   •   oceń :  
~Tokoz, 14:17 11-01-2019,   40%
W jednej z zachodnich firm, która została przejęta przez polską spółkę ta spółka zrobiła audyt i okazało się że mogą zaoszczędzić na samych opłatach administracyjno - skarbowych  bardzo dużą kwotę, koszt takiego audytu wydawał się duży, ale w sumie to był nikły w porównaniu z oszczędnościami wydatków jakie mogą zrobić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:58 11-01-2019,   80%
chyba ktoś tu po prostu kłamie
odpowiedz   •   oceń :  
~TO ŁoN, 18:28 11-01-2019,   100%
Sebastian Burgemejster
Prezes IIA Polska
s.burgemejster@iia.org.pl
Menedżer z doświadczeniem w audycie wewnętrznym i zewnętrznym. Posiadacz prestiżowych międzynarodowych certyfikatów zawodowych m.in. CISA, CRISC, CCSA, CGAP, CRMA, CSXF, LA ISO 27001, LA ISO 20000, PRINCE2, MSPF. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu bezpieczeństwa i jakości w IT, doktorant na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Doświadczony we wdrażaniu, konsultingu i audycie systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji, zarządzania usługami IT, zarządzania ryzykiem oraz zarządzania jakością. Aktywny członek stowarzyszeń zawodowych IIA (Prezes, Wiceprezes, Członek Zarządu/Sekretarz, Przewodniczący Komisji Certyfikacyjnej) oraz ISACA (Członek Komisji Rewizyjnej). Członek Komitetu Technicznego PKN nr 306 ds. Bezpieczeństwa Powszechnego i Ochrony Ludności. Profesjonalista zorientowany na rozwiązywanie problemów i usprawnianie procesów. Zdolny do radzenia sobie ze złożonymi problemami zarówno jako członek zespołu, wykładowca, trener, kierownik projektu, członek komitetu sterującego jak i lider. Świadomy wpływu różnych elementów kultury organizacyjnej na zdolność organizacji do osiągania celów.

Wieloletni szef komórki audytu wewnętrznego i zewnętrznego w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej. Kierownik projektu, ekspert i konsultant zewnętrzny w trakcie realizacji projektów audytowych, wdrożeniowych i doradczych dla dużych instytucji państwowych i prywatnych z zakresu zintegrowanych systemów zarządzania, bezpieczeństwa i IT. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń oraz wykładów.

Obecnie zarządzający obszarem, w skład którego wchodzą funkcje compliance, certyfikacji służb żeglugi powietrznej, audytu zgodności, oceny dostawców, Zintegrowanych Systemów Zarządzania oraz zarządzania procesowego.



odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:10 11-01-2019,   0%
@~TO ŁoN Po co do audytu w jednostce budżetowej takie kwalifikacje? Ten człowiek wyżej (...) niż niewymowną ma.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:27 12-01-2019,   34%
@~TO ŁoN I co w związku z tym????
Do takiego audytu nie są potrzebna aż takie certyfikaty.
odpowiedz   •   oceń :  
~brexit, 18:34 11-01-2019,   38%
Wydał 150 tysięcy na audyt i teraz audytorzy w przygotowanym audycie wyrażą opinię ,że wydanie 150 tysięcy na audyt,  to wyrzucanie publicznych pieniędzy w błoto :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Yeap, 15:58 12-01-2019,   100%
@~brexit Terz tak myśle
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 19:19 11-01-2019,   48%
Puścił 150 000 i co mu zrobicie  Wyborcy?Normalnie kaszana. Wszyscy pytają o ludzi którzy rządzą z Kulikiem , a tu niby ich niema. Kaszana!!
odpowiedz   •   oceń :  
~ostrołęka w ruinie, 15:34 12-01-2019,   100%
@~Jan To dopiero początek
odpowiedz   •   oceń :  
~Szpieg z Krainy Deszczowc, 21:33 11-01-2019,   67%
Odpowiedzi na interpelacje radnych są niepełne. Dlaczego? Mamy coś do ukrycia????
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:17 11-01-2019,   67%
@~Szpieg z Krainy Deszczowc Kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:49 13-01-2019,   -
Oj Marcin, Marcin :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Zomnowiec, 21:43 11-01-2019,   50%
Ciekawe kto polecil tego pana Sebastiana... Patrzac, ze doswiadczenie zdobywal w PAŻP to juz wiadomo... Stara gwardia wraca? Hehe.
odpowiedz   •   oceń :  
~Komornk9, 23:32 11-01-2019,   72%
A Kaszan coś dostał ??? kiedy dostanie ???
odpowiedz   •   oceń :  
~Warzywniak, 15:09 12-01-2019,   100%
@~Komornk9 Cebule zamiast opłatka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:16 12-01-2019,   34%
150 000 zł  za audyt = 2 x pensja rusycystki co wiadomo co robi u prezesa mbp.

A na poważne.  150 000 za audyt to bardzo rozsadna kwota za tego typu usługe w tak dłużej organizacji jakim jest UM i podlegle jej jednostki. Powiedziałbym nawet, że  to mało.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:36 12-01-2019,   75%
Rozwalaj swoje pieniądze na lewo i prawo, ale nie publiczne!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:14 12-01-2019,   100%
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:13 12-01-2019,   63%
Kulik nie nadaje sie na prezydenta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:07 12-01-2019,   60%
Otóż to
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 08:30 12-01-2019,   50%
Kulik niech spelnia obietnice byl radny szum robil  teraz prezydent i bez zmian  my wyborcy nie idioci widzimy wszytko i odrozniamy dobro od zlego a robi sie owile wiele gorzej
odpowiedz   •   oceń :  
~Oko, 16:00 12-01-2019,   50%
@~wyborca Widzimy kaszane
odpowiedz   •   oceń :  
~xXx, 10:21 12-01-2019,   75%
Dlaczego nie przekazano mieszkańcom całej prawdy? Słyszę co ludzie przekazują o tym co się dzieje w urzędzie. Proszę o wyjaśnienie kim był i na jakiej podstawie Pan Tyszka kontrolował dokumenty urzędowe i wypytywał pracowników na temat prowadzonych tam spraw? Już chyba go nie ma. Ale kim są i na jakiej podstawie dwaj pozostali panowie nadal krążą po urzędzie i kontynuują działania Pana Tyszki? Czy pracują tam charytatywnie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 11:37 12-01-2019,   60%
Nadaje się nadaje spokojnie Ty pewnie byłbyś lepszym prezydentem prawda?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:20 12-01-2019,   67%
@~Darek nie zersaj się
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 14:33 12-01-2019,   60%
To że z Ciebie gość to widac po wpisach gratuluję
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.