2018-10-31T07:00:00+01:00 eOstroleka.pl 2 1 12 75%
Ostrołęka,

Zobacz wyniki sondy wyborczej! Zdecydowana wygrana jednego z kandydatów

REKLAMA
REKLAMA
9
3
294
Aż 2741 głosów oddano w sondzie wyborczej, jaką przeprowadziliśmy przed drugą turą wyborów na prezydenta Ostrołęki. W niedzielę spotkamy się przy urnach, a internauci wskazują jasno, kogo widzieliby w fotelu włodarza miasta.

Sondę z wynikiem 67,42% poparcia wygrał Łukasz Kulik, kandydat komitetu "Ostrołęka dla Wszystkich", zwycięzca pierwszej tury wyborów. Przegranym w naszej sondzie okazał się kandydat PiS i urzędujący prezydent miasta Janusz Kotowski - jego wynik to 32,58%.

Jakie będą prawdziwe wyniki? Przekonamy się w niedzielę - lokale wyborcze będą otwarte od godz. 7.00 do 21.00.
REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 13:23 02-11-2018,   56%
Beda podobne lub zbliżone do sądażu
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjni, 13:25 02-11-2018,   57%
Mieszkańcy wszyscy na wybory, układ ostrołęcki ma około 10 000 głosów poparcia. Nie możemy tego przegrać, zostając w domu wspierasz układ w Ostrołęce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:59 02-11-2018,   47%
@~bezpartyjni Lub nie dopuszczam do władzy panów z kamerkami.
Czyli układu KULIK- Kleczkowski
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:15 02-11-2018,   63%
Tyle ta sonda warta co i poprzednia, w którejś wygrał Frydryczek.  eOstrleko, byście się nie kompromitowali.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wszyscy na wybory, 14:29 02-11-2018,   55%
Na portalu MO wychodzą okropne rzeczy o układzie w Ostrołęce. Ankieta SP 6. Coś strasznego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:31 02-11-2018,   55%
@~Wszyscy na wybory Łykasz te ich brednie???
odpowiedz   •   oceń :  
~mama, 15:02 02-11-2018,   49%
Panie Kulik kobiety i matki będą na pana głosować. Angażujemy i mobilizujemy wszystkie niezadowolone matki i zapraszamy na wybory. Nauczyciele nas po cichu popierają nie chcą polityki w szkołach i czekają na zmiany w oświacie. Liczymy, że podobnie jak w komunikacji miejskiej również pan pomoże w oświacie i przywróci ład i porządek, normalność w szkołach. Pan KULIK na prezydenta.

Wszystkich mieszkańców Ostrołęki zachęcam do udziału w wyborach, jesteście kochani, zasługujecie na więcej szacunku i zrozumienia, razem możemy wszystko. Kocham nasze miasto i jestem bezpartyjna. Głos Kobiet ma moc. Wszyscy na wybory, aby tego nie przegrać tak nam niewiele brakuje.

Życzę wszystkim mieszkańcom miłego dnia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:06 02-11-2018,   43%
@~mama Jestem matka niezadowoloną z Tęczowych Piątków. Zmiana w oświacie będzie taka, że zamienimy pedagoga na ogrodnika.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:16 02-11-2018,   45%
@~mama Przepraszam, ale mojego poparcia P. Kulik nie ma i nie życzę sobie wypowiadania się za mnie i moje koleżanki.
Taki bełkot w imieniu kobiet, tylko facet ze sztabu P. Kulika mógł napisać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:21 02-11-2018,   60%
@~mama Podpisz się z imienia i nazwiska ty wiecznie niezadowolona, zapychasz tymi samymi durnymi komentarzami, napisz coś od siebie trolu internetowy
odpowiedz   •   oceń :  
~Niezadowolona mama, 15:22 02-11-2018,   59%
Kochana głosuj na swojego kandydata jak jesteś zadowolona. Pani zwróciła się do niezadowolonych matek. Ten apel jest skierowany do tej grupy kobiet. My poprzemy KULIKA.
odpowiedz   •   oceń :  
~Nauczyciel, 15:25 02-11-2018,   66%
Proszę nie kłamać i straszyć. Za oświatę odpowiada rząd PIS i kuratorium, które podlega PIS. Będzie tylko mniej polityki. Nauczyciele wspierają zmiany w dyrekcji oświaty i kandydaturę pana KULIKA mamy swoje powody. Pozdrawiam Nauczycieli.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:35 02-11-2018,   57%
@~Nauczyciel Ty tak w imieniu wszystkich nauczycieli?
Tekst żywcem z MO
odpowiedz   •   oceń :  
~Nauczyciel, 15:42 02-11-2018,   67%
Tych którzy musieli wyczekiwać pod biurem dyrektora oświaty.
odpowiedz   •   oceń :  
~~~Pkj, 16:16 02-11-2018,   45%
@~bezpartyjni UKLAD kLECZKOWSKI kULIK GLOSUJMY NA KOTOWSKIO
odpowiedz   •   oceń :  
~ZNAJOMY, 16:19 02-11-2018,   58%
@~mama ~mama :ma kuku w glowie jest z ukladu KULIK Kleczkowski
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:21 02-11-2018,   55%
@~Niezadowolona mama A JESTES ZADOWOLONA  Z 500+ KODZIARKO
odpowiedz   •   oceń :  
~Czas na zmiany w PIS, 16:22 02-11-2018,   58%
Mieszkańcy dajcie szanse nowemu prezydentowi. Widać, że pan Kotowski się wypalił, dostał na chwilę powera, bo pewnie poseł ciśnie, ale w duchu się pewnie cieszy, że odchodzi. Popieram zmiany. Pan Kotowski na miejsce posła zrobi więcej dla Ostrołęki, a poseł Czartoryski na emeryturę z dla od polityki.
odpowiedz   •   oceń :  
~pracujący, 16:23 02-11-2018,   53%
Pracuje na swoje 500+, a dodatkowo na towarzystwo co im się należy, a całe życie są na utrzymaniu Polaków.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:41 02-11-2018,   58%
@~pracujący Kulik i jego otoczenie na czyim utrzymaniu będą? Ufoludków?
odpowiedz   •   oceń :  
~Goldstein, 16:58 02-11-2018,   60%
Sondaż a nie "sądaż". Człowieku...
odpowiedz   •   oceń :  
~zzzzz, 16:58 02-11-2018,   50%
ty dupku pisz za siebie e ostroleka to szmatlowiec wasze sondaze o kant dupy zapeziale komuzki i tak wygra KOTOSKI PAN KOTOSKI
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:18 02-11-2018,   42%
@~zzzzz nie ma takiego kandydata jak Kotoski
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:15 02-11-2018,   50%
@~pracujący Kulik i jego otoczenie na czyim utrzymaniu będą? Ufoludków?
odpowiedz   •   oceń :  
~xyz, 19:17 02-11-2018,   46%
@~zzzzz .
Głąbie kapuściany! Nawet nie potrafisz poprawnie napisać nazwiska tego księżowskiego podnóżka!
.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:28 02-11-2018,   60%
@~xyz Lepszy podnóżek księżowski niż podnóżek Kleczkowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:29 02-11-2018,   60%
@~pracujący Za rządów PO czy SLD też pracowałaś i co fali Ci 500+???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:12 02-11-2018,   37%
@~~~Pkj Tak zagłosuj i dawaj na tacę, bo nic w tym mieście oprócz pieśni sakralnych nie usłyszysz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:44 02-11-2018,   56%
Uliku  powiekaczu

Prezydent zdobył pieniądze na budowę  ulic

Słonecznej
PAdlewskiego
Sierakowskiego
Pomian
Goworowska
Robi projekt ma
Rondo  Stach a Konwy
Ul Ciepliński
To wszystko będzie w przyszłym roku bo są  już dotacje
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:45 02-11-2018,   30%
Jestem z Gaci.  
Gisiwakem na kuika
Ale w niedzielę głosuję na Janusza Kotowski
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:47 02-11-2018,   58%
@~mama A co na to pierwsza żona?
Niech powie jako żona z kim
odpowiedz   •   oceń :  
~Madka?, 20:47 02-11-2018,   50%
@~Niezadowolona mama To pewnie lubisz być bita i poniżana przez facetów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:49 02-11-2018,   0%
A co na to bo ss  KA szA Na
Kaszan
Ka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:50 02-11-2018,   0%
Czy kaszana będzie?
Niech kandydat odpowiedzi udzieli
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:53 02-11-2018,   50%
@~zzzzz
Kulik

Kleczkowski

I będzie Kaszana?  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:54 02-11-2018,   0%
Kto to jest kaszana?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:54 02-11-2018,   60%
@~Nauczyciel Teraz będzie Kaszana przyjmować?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:11 02-11-2018,   47%
@~Czas na zmiany w PIS Nigdy Kulik .Kotowski jest odpowiednim prezydentem.Zapamiataj Kodziarzu ze Kulki nue nadaje sie na zadne kierownicze stanowisko
odpowiedz   •   oceń :  
~Wasaty Janusz, 22:05 02-11-2018,   0%
Bardziej ten wpis wygląda na bełkot faceta z konkurencyjnego sztabu wyborczego
odpowiedz   •   oceń :  
~Wasaty Janusz, 22:09 02-11-2018,   60%
Co myśleć o ludziach którzy głosują na kogos tylko dlatego ,że daję pieniadze?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:59 02-11-2018,   72%
Kotowski przegrał.
Dawno, dawno temu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:23 02-11-2018,   48%
Brawo KULIK
Dość ku-klux-kleru!
Dość klik!
Dość nepotyzmu!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:11 02-11-2018,   49%
Pora na Ku-Klecz-Klan
Kulik+Kleczkowski
odpowiedz   •   oceń :  
~ggggg, 17:00 02-11-2018,   73%
a 500 zl to baranie biezesz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:52 02-11-2018,   0%
Nepotyzm?
Będzie kaszana?!

WystarcZy?!

Kaszama

Szok
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:55 02-11-2018,   0%
I kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 13:34 02-11-2018,   65%
Kotowski najwyższy czas wrócić do swojego powołania tj. nauczania katechezy - najlepiej w Przytułach (ale bez przepustek).
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:09 02-11-2018,   44%
@~wyborca Chyba na funkcję przewodniczącego rady miasta lub wicemarszałka bo to były jego funkcje przed tym jak został prezydentem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:19 02-11-2018,   41%
@~wyborca Albo za rok na posła.
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 15:47 02-11-2018,   54%
@~wyborca Wszyscy bezpartyjni na wybory nie możemy tego przegrać. Koniec rządów jednej słusznej partii.
odpowiedz   •   oceń :  
~A, 16:49 02-11-2018,   47%
Osła
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:32 02-11-2018,   56%
@~bezpartyjny Ja tam już wolę PIS niż SLD.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:27 02-11-2018,   54%
@~bezpartyjny Nawet Czarzasty w tv mówi że Kulik to sld.
Jaki bezpartyjny???
odpowiedz   •   oceń :  
~yzx, 13:37 02-11-2018,   50%
kulik tak wygra jak po styczniu bedzie maj
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:45 02-11-2018,   49%
@~yzx Zebys sie nie zdziwila
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrolczan, 16:25 02-11-2018,   49%
@~yzx Zobaczymy   kodziarzu Ostroleczanie wiedzo  co dobro a co  zlego Wiec za glosujo za  dobrym  dla miasta za Kotowskim
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:20 02-11-2018,   37%
@~Ostrolczan Ileś ty klas skończył, analfabeto?!
odpowiedz   •   oceń :  
~OSTROLEKA, 21:03 02-11-2018,   56%
HA HA HA KULIK   NA CIECIA
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:45 02-11-2018,   75%
W moim okregu w którym bylem w komisji wyborczej jest prawie 2000 osob uprawnionych glosowana a tych okregow jest ponad 10 więc........
odpowiedz   •   oceń :  
~rozsadny, 13:50 02-11-2018,   47%
trzeba byc idiota zeby glosowac na kulika znajac jego otoczenie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:56 02-11-2018,   56%
@~rozsadny Idiota jest tez ten ktory popiera kotowskiego wiedzac z jakiego jest otoczenia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:00 02-11-2018,   50%
Z dwojga złego wolę Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:03 02-11-2018,   0%
@~rozsadny Kaszana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:51 02-11-2018,   48%
Wierzę w rozsądek ostrołęczan i że Kotowski wygra
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:52 02-11-2018,   70%
Do sądażu, powiadasz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:54 02-11-2018,   54%
Jeśli sondaż się potwierdzi choć szczerze wątpię to będziemy mieli wirtualnego prezydenta zarządzanego przez Kleczkowskiego i MO.
Obaj panowie spałem i w swoich macierzystych środowiskach (SLD i PO).
Guzik dostaną A nie kasę od rządu. Z awanturnikami nigd nie będzie chciał rozmawiać
Ale skoro chcecie??
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:54 02-11-2018,   50%
To wy jestescie awanturnikami. Pan Łukasz zachowuje się z klasa przez cały okres kampani. Ma mój głos!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:55 02-11-2018,   55%
Wirtualny??? Ja to Kulika już trzy razy widziałam na miescie. A Kotowski w ogole do ludzi nie wychodzi!!!! Tylko nakleja wszedzie listy. Życzę wygranej Panie Łukaszu! Powodzenia!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:58 02-11-2018,   63%
Zwłaszcza przemowy z ekranu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:00 02-11-2018,   56%
Kto chciał to był na spotkaniach otwartych, debatach Kotowskiego.
Również byłem na występie Kulika. Same hasła...żadnych konkretów
odpowiedz   •   oceń :  
~Bolek, 15:56 02-11-2018,   50%
Rząd Motołuszek i Jaro razem mają służyć samorządom a nie szantażować, że nie dadzą pieniędzy bo to nie ich prywatne pieniądze , a swoich przecież nie dadzą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:55 02-11-2018,   66%
Ach te sondaże...
Trochę mało reprezentatywne.
Ludzie starsi w większości nie brali udziału w głosowaniu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:57 02-11-2018,   53%
Głosuję za rozwojem miasta  Czyli Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Dixie, 14:16 02-11-2018,   50%
Od tego rozwoju przez 12 lat w gardle mi stoi infrastruktura Jingsa .Wyhodowanie rosomaków pawelczyków bralskich chrostowskich Ostrady MZK i hit na przyszłość ESTAKADA.Nie głosuje na Kulika.GŁOSUJĘ PRZECIW KOTOWSKIEMU
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:21 02-11-2018,   59%
@~Dixie Ciekawe kogo Kulik wychoduje?

Na złość Kotowskiemu straćmy wsparcie z rządu
odpowiedz   •   oceń :  
~Dixie, 14:36 02-11-2018,   32%
Żebyś się przekonał musisz zagłosować na Kulika.Na pewno dla Ciebie wyhoduję słownik ortograficzny.Ze wsparciem to bym tak nie wyskakiwał.Ostatnie 3 lata o tym świadczą.Pozdrawiam trzeżwo myślących
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:42 02-11-2018,   60%
@~Dixie Muszę zagłosować na Kulika? Czy przez ostatnie 3 lata nie było wsparcia od rządu i sejmiku? Jakie są gwarancje, że Kulik przez następne 5 lat będzie je otrzymywał?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:44 02-11-2018,   34%
wychoduje? A to ciekawa ortografia!
A rząd to czyje ma pieniądze? Swoje prywatne? Co to za rząd, który będzie przydzielał pieniądze tylko dlatego, że prezydent jest z PiS-u? Odpowiedz sobie sam! A tak w ogóle, nie wiadomo kto będzie rządził w PL za rok! PiS może nie mieć większości, i co wtedy?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:51 02-11-2018,   69%
Nie pamiętasz co się działo za rządów PO i PSL? I jeszcze jedno, aby otrzymać wsparcie z zewnatrz potrzebne jest doświadczenie, obycie, umiejętność pokazania, że się nie zmarnuje wsparcia.

Jakie doświadczenie ma Kulik i jego ludzie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:05 02-11-2018,   73%
Rząd dysponuje naszymi pieniędzmi. Rząd platformy również. I co?
Tak to już jest że swoim więcej dają.
A nawet gdyby rząd się zmienił to co? Również da swoim A nie bezpartyjnym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Bolek, 16:05 02-11-2018,   25%
Bredzisz a jak pomagał w poprzednich kadencjach podaj przykłady ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:19 02-11-2018,   63%
@~Bolek Mało tych przykładów wsparcia Ostrołęki w latach 2007-2015 Kiedy to PO rządziła bo prezydent nie był ich
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:58 02-11-2018,   0%
@~Dixie "i hit na przyszłość ESTAKADA"
Raczej "eskapada" ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:15 02-11-2018,   43%
Kulik chce zrobić eskapadę zamiast estakady, z ogrodniczego do ratusza.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:58 02-11-2018,   52%
Czy to prawda że komitet wyborczy PiS wykupił cały zapas stoperanu z ostrołęckich aptek ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:01 02-11-2018,   58%
Niestety nie zdążyli bo sztab Kulika wszystko zjadł z obawy przed trzecią porażką
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:04 02-11-2018,   61%
Na MO blokują komentarze
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:05 02-11-2018,   69%
Nie wierzę
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:07 02-11-2018,   62%
Każdy głosuję zgodnie z własnymi przekonaniami.
Jeśli ktoś uważa że główne problemy miasta to brak KLERU w kinie i impreza w sylwestra to  kulik będzie idealnym kandydatem. I na pewno od tego będziemy żyć w krainie mlekiem i miodem płynącej.

Ja uważam że, to są problemy z  ostatnich miejsc listy potrzeb mieszkańców i miasta.
Ważniejsze jest jak największe wsparcie rządu i tu Kotowski może więcej. 
Czy go lubimy czy nie, tak poprostu jest.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:47 02-11-2018,   45%
Jakie wsparcie Kotowski dostał przez ostatnie 3 lata? Jaką masz pewność, że za rok PiS nadal będzie miał większość? Po ostatnich wyborach samorządowych może być problem. Z kim PiS, jeśli zdobędzie poparcie na poziomie 30%, zawiąże koalicję?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:56 02-11-2018,   50%
Dostał 158 mln.- mało?
A co Kulik dostanie?

A z tym poparciem pisu...
Po 89r tylko AWS miała nieco lepszy wynik w wyborach samorządowych niż PiS. Nie udało się to żadnej innej parti, ani PO, SLD, PSL.
Poza tym sondaże ogólnokrajowe dają ponad 40% dla pis.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:56 02-11-2018,   56%
Kotowski w ostatnich latach otrzymał 159 mln z zewnątrz. Jaką masz pewność, że Kulik otrzyma choćby tyle? Umie coś zyskac dla miasta? Był do tej pory wicemarszałkiem województwa i przewodniczącym rady miasta?
odpowiedz   •   oceń :  
~ha ha ha, 15:29 02-11-2018,   67%
Nie wierzę
odpowiedz   •   oceń :  
~ciekawy, 14:07 02-11-2018,   67%
Co Pan Kulig obiecuje ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:11 02-11-2018,   56%
@~ciekawy Rewolucję w urzędzie i jednostkach podległych miastu. Czyli wsadzenie swoich kolesi. Od razu mi się polepszyły warunki bytowe :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:49 02-11-2018,   79%
@~ciekawy Dobrze napisane. Co obiecuję?
Tylko skąd finansowanie tych obiecanek.
Rząd da tylko to co będzie musiał, jak za czasów PO.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:02 02-11-2018,   56%
Czego radny Kotowski i radni PiS nie zdobędą od rządu i sejmiku, to prezydent Kulik nie dostanie. Nikt z bezpartyjnym, niedoświadczonym się nie będzie liczył
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:16 02-11-2018,   66%
W meczu o fotel prezydenta będzie 3 :0 dla Kotowskiego czy 2: 1. Tak czy tak Kotowski wygrywa :)

Dwukrotnie już wygrał wybory z Kulikiem. Będzie trzeci raz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:19 02-11-2018,   47%
Mieszkańcy,zmieńmy ciś wreszcie dla naszego dobra,nie dla kolesi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:22 02-11-2018,   53%
Zmieńmy kolesi, starych na nowych, dla naszego dobra czyli dla dobra naszych kolesi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:23 02-11-2018,   48%
Kulik nie ma kolesi?
Sam usiądzie na wszystkich stołkach. Hemoroidy pewne
odpowiedz   •   oceń :  
~rop, 14:20 02-11-2018,   60%
kto pamieta  wyniki sondazu z wyborow prezydenckich naszego kraju w 2015 roku,komorowski bil na glowe kontrkandydata a wyszlo co?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:22 02-11-2018,   66%
myślę ze te dane powinny przekonać Pana ze ten prezydent i sprzyjający mu radni te cztery lata wykorzystali dla miasta Ostrołęki należycie żeby mogła się prawidłowo rozwijać i to dzięki rządowi w kraju:
Dochody w 2010 roku - 193.118.962 zł Dochody w 2017 roku-334.183.697,32 zł Dochody w 2018 roku - 364.577.202,90 zł
Wydatki w 2010 roku - 225.024.162 zł Wydatki w 2017 roku - 319.060.172,44 zł Wydatki w 2018 roku - 380.274.278,00 zł Wydatki inwestycyjne na 2010 rok - 52,5 min zł Wydatki inwestycyjne na 2017 rok - 17,9 min zł Wydatki inwestycyjne na 2018 rok - 83,3 min zł
Środki zewnętrzne na inwestycje i projekty - 230 milionów złotych
Kadencja 2014 - 2018 -159 milionów złotych
Wprowadziliśmy własny system gospodarki odpadami. Jesteśmy niezależni do prywatnych firm.
Zbudowaliśmy Samorządową Stację Segregacji Odpadów. Koszt - 40 min zł. Dotacja ze środków unijnych około 25,5 miliona złotych.
Powołaliśmy spółkę miejską - Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Komunalne. Sami odbieramy śmieci od mieszkańców.
Wybudowaliśmy 11 boisk ze sztuczną nawierzchnią za ok. 10 milionów złotych Powstał nowoczesny zespół basenowy przy ul. Witosa
50% środków finansowych uzyskało Miasto na modernizację i przebudowę hali sportowej w Wojciechowicach
325 tys. złotych dofinansowania ze środków rządowych trafiło na przebudowę kortów tenisowych przy ul. Hallera
205 tys. - tyle osób skorzystało z basenu w 2017 roku

to tylko nie które dziedziny którymi zajmowało się miasto i udało się to zrobić dla mieszkańców tego miasta jeśli Pan potrzebuje więcej informacji to służę sadze ze ta skala pracy która została zrobiona dla miasta to zasługa Prezydenta Miasta Janusza Kotowskiego i Radnych którzy pracowali dla mieszkańców a nie uprawiali polityki . to dzięki rządowi i wsparciu Ostrołęka się rozwija .
Ma Pan racje że potrzeba nam jeszcze więcej inwestycji remontów dróg, chodników, ścieżek rowerowych żeby miasto jeszcze bardziej piękniało ale to może tylko dokonać Prezydent Janusz Kotowski i radni z listy nr 10 PIS którzy wspierają prezydenta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:47 02-11-2018,   47%
Bralski ty się lepiej już nie udzielaj
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:31 02-11-2018,   48%
Kleczkowski Ty też
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:27 02-11-2018,   63%
Pytam , dlaczego redaktor naczelny Moja O-ka p Chojnowski jawnie popiera Kulika . To jest wlasnie prywatne dziennikarstwo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:30 02-11-2018,   62%
Zwykle jest tak że w takich sytuacjach na coś się liczy po ewentualnej wygranej kandydata.
Może chcą być oficjalnym serwisem miasta...kasa, kasa
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:31 02-11-2018,   64%
Gdy wygra Kulik to Moja O-ka będzie stroną miejską.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:32 02-11-2018,   60%
I ciekaw jestem jak ten pan spojrzy ludziom glosujacym na Kotowskiego w oczy .
Tak wlasnie manipuluje sie opinia i dzieli mieszkancow . Pamietajcie p Kulik , Kleczkowski , Chojnowski ze tak sie tworzy zamknieta elite  o ktorej piszecie apropos Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:38 02-11-2018,   64%
Oni już kręcą filmik z podziękowaniem do ostrołęczan za wygraną.
Wiesz, to nie łatwe tak wyjść i z głowy mówić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:52 02-11-2018,   22%
Co ty mozesz wiedziec
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:12 02-11-2018,   63%
A co już skończyli filmik triumfalny?
Teraz kręcą drugi na wypadek przegranej co bardziej prawdopodobne
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:27 02-11-2018,   64%
Często podkreślacie (moim zdaniem trochę niesłusznie bo wszelkie inwestycje wymagają czasu. Często przygotowanie dokumentacji trwa o wiele dłużej niż sama budową czy remont. Takie realia) że w ostatnim czasie kotowski jes bardzo aktywny wiążąc to z wyborami.( oczywiście w wielu przypadkach to prawda. Podobnie jak nigdy nie wcześniej nie widziałem Kulika rozmawiajacego z ludźmi - Ilu było podstawionych to zostawiam tym którzy widzieli te spotkania.)
Obawiam się tylko czy Kulik dokończy te projekty które zaczął Kotowski bo te niezależnie od poglądów są potrzebne. Druga obawa to taka czy Kulik będzie potrafił pojechać do Warszawy żeby "wywalczyć  " kolejne wsparcie rządu. Szczerze wątpię. Kotowski ma lepsze kontakty z rządem.
I druga obawa: prezydent jest również  swoistą wizytówką miasta. Musi występować publicznie, przemawia itd. Niestety nie widziałem Kulika pod obstrzałem kamer, niewygodnych pytań itd. ( z powodu ucieczki przed debata) niestety występ na chodniku (Często szczegółowo zaaranżowanych) to nie to samo co publiczne wystąpienie przy różnych  uroczystościach, przy podejmowaniu ważnych osób goszczących w mieście. Od wizerunku prezydenta "na zewnątrz " również wiele zależy.
Niezależnie od upodobań politycznych..
Kotowski potrafi się zachować, przemówić (bez kartki i suflerów). 
Widać duże zachłysnięcie się Kulikiem. Tylko co on może zrobić? Pierwszy rok, dwa lata będą czystki - ok, to również potrzebne w jakimś zakresie ( czy jego kolesie okażą się lepsi czas pokaże) tylko czy od tych niby rewolucji będzie w Ostrołęce żyło się lepiej? Czy przybędzie inwestorów? (To może i tak , bo niedawno miasto za Kotowskiego zostało dołączone do specjalnej strefy ekonomicznej). 
Mam wrażenie że program Kulika ma tylko jeden konkret i prawdziwy cel (Podobnie jak PO - Kleczkowski) oddepchnać pis od władz. I na tym kończy się program dla miasta.
Jak już pisałem, od samej wymiany na " swoich " przeciętnym mieszkańcom nie będzie żyło się lepiej, nawet nie odczujemy tych zmian w codziennym życiu. Ale brak inwestycji , wsparcia rządu...na pewno odczujemy.
Wybór należy do nas...I najgorsze co możemy sobie sami zrobić to głosować emocjami- bo tego czy tamtego nie lubię. Oczywiście możemy ale co nam to da i naszemu miastu???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:38 02-11-2018,   52%
Zgadzam sie z tym w 100 % .
Ludzie dali sie poniesc modnej fali hejtu oczywiscie za sprawa zaangarzowania sie portali ktore mialy byc informatorami tego co sie dzieje w miescie , a staly sie tubami propagandowymi Kulika , Kleczkowskiego i Frydryka
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:39 02-11-2018,   55%
Nic dodać nic ująć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:38 02-11-2018,   32%
Jasne,więc dalej niech jest cenzura,zakazy,itd.Pokłosie stop,Kler stop,ja decyduję co macie oglądać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:40 02-11-2018,   67%
Skoro tylko repertuar kina Cię interesuje i od tego miasto będzie się rozwijać to głosuj na kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:45 02-11-2018,   69%
Naprawdę prezydent Kulik będzie ustalał repertuar kina? To ja dziękuję takiemu prezydentowi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:41 02-11-2018,   84%
Właśnie widać, ze wyborców p. Kulika interesuje tylko Kler i sylwester. Rozwój miasta macie w d.....  To , że miasto w 2018 roku uzyskała bodajże najwyższe dochody w swej historii (364.577.202,90 zł) najwyraźniej przerasta wasze możliwości percepcyjne.
odpowiedz   •   oceń :  
~xxx, 14:39 02-11-2018,   90%
glosujcie na kulika bedzie zmiana on prezydent szatanek wicprezydent bedzie sie dzialo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:41 02-11-2018,   69%
@~xxx Oj będzie, będzie...
Tylko co dla nas z tego wyniknie ?
odpowiedz   •   oceń :  
~ciekawy, 14:41 02-11-2018,   16%
wybierzmy programy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:42 02-11-2018,   64%
@~ciekawy Dlatego głos mojej rodziny i wielu znajomych na Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~pa pa PIS, 15:55 02-11-2018,   53%
znów na niespełnione obietnice. Zmiany są potrzebne. Przewietrzamy urzędy. Młoda krew. Emeryci z PIS na emerytury a nie po 3 etaty.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:46 02-11-2018,   74%
Już takich pewniaków widziałem.
Np komorowski.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:49 02-11-2018,   43%
Ja naprawdę nie wiem kto jeszcze głosuje na kotowskiego. Ostrołęka stała się dziura nad dziurami przez ostatnie 12 lat. Nic tu nie ma! Nic! Tylko kościoły, pomocniki i muzeum.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:49 02-11-2018,   36%
Miało być pomniki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:50 02-11-2018,   56%
Każdy widzi co chce, albo co mu przeszkadza.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:02 02-11-2018,   50%
Jak można takie bzdury wypisywać?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:09 02-11-2018,   54%
WYBORCY MILI
Starszym. przypominam a mlodszych informuję.
Na poczatku lat 70tych ubieglego wieku Ostrołęka byla miastem takim samym jak Makow Maz, Przasnysz, Ostrów
W 1975 r. Ostroleka. ostala wojewodztwem. Od tego czasu zaczela się bardz szybko rozwijać
Dziś jest ponad 5razy wiekszym miastem niż np. Makow Maz. Ktory ma ok. 9 tys mieszkancow.
Dziś przed Ostroleko stoi podobna szansa na rozwoj jak w 1975r . I to od nas wyborcow zależy czy wykorzystamy tą szansę? Jezeli wybierzemy p.Kotowskiego na Prezydenta to mysle ze tak. Bo pamiętajmy że nikt/ ani PIS ani PO ani SLD/ nie będą pomagać tym ktorzy ich nie chcą.
A prawda jest taka że w im mniejszej liczbie miast będzie Prezydentem czlowiek z PIS tym wiecej srodkow na inwestycja wplynie do Ostrołęki. Przy urnie pomyslmy o sobie i swoich dzieciach co mozemy sobie i im zafundować
odpowiedz   •   oceń :  
~Gorzej być nie może, 15:33 02-11-2018,   49%
Bez mostów, bez dworców, bez połączeń autobusowych i kolejowych z regionem,  z dala od dróg szybkiego ruchu, z obskurnymi  osiedlami, z dziurawymi ulicami, z pozapadanymi chodnikami, z zaniedbanymi parkami, z cenzurą w kinie, z brakiem inwestycji, z brakiem miejsc pracy, z brakiem przedszkoli i żłobków, z katastroficzną komunikacją miejską, z ogromnymi problemami komunikacyjnymi - korki, z barkiem perspektyw dla młodych ludzi

odpowiedz   •   oceń :  
~Pater, 15:56 02-11-2018,   48%
@~Gorzej być nie może Racja
odpowiedz   •   oceń :  
~Marta, 17:32 02-11-2018,   67%
Używaj mózgu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:26 02-11-2018,   53%
Tak, niech KULIK wygra, a później będziemy narzekać...tylko na co? Na kogo?
Sami sobie zgotowaliśmy ten los...
odpowiedz   •   oceń :  
~normalny, 15:32 02-11-2018,   56%
Kulik nie wygra
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:33 02-11-2018,   48%
nie głosuję na przeciwnika budowy elektrowni
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:20 02-11-2018,   37%
głosuję za budową elektrowni Gazowej a nie kopciuchem z 4 Pociągami węgla różnej jakości  po 50 szt wagonów każdy dziennie wysyłającymi nad nasze miasto opary gazy ( tlenki azotu,węgla ,siarki i innych metali praktycznie całej tablicy Mendelejewa) i zwały pyłów wysypywanych na pryzmy jak z dwu już istniejących obiektów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:45 02-11-2018,   75%
Masz tyle gazu? Zabraknie do ogrzewania.
odpowiedz   •   oceń :  
~Skorpion, 15:34 02-11-2018,   60%
Młodzi wyborcy Ostrołęki  idzcie  4 listopada 2018 r na wybory bo to od WASZYCH głosów bedzie zależało kto zostanie wybrany. To bedzie WASZ Prezydent a nie mianowany przej jakąś partię . Mam nadzieję ,że wybierzecie dobrze
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:40 02-11-2018,   62%
@~Skorpion Czyli ma być mianowany przez MO, SLD i PO?
Z namaszczenia Kleczkowskiego z PO?
były szef SLD w Ostrołęce. Czysty przykład bezpartyjności
odpowiedz   •   oceń :  
~emerytka, 15:49 02-11-2018,   45%
W radiu nadzieja na debacie dobrze słyszałam Łukasz KUKLIK kandydat bezpartyjny z komitetu Ostrołęka dla wszystkich
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:51 02-11-2018,   47%
@~Skorpion A Kotowskiego to nam siłą partia narzuci?
To po co wybory?
Chyba w obu przypadkach to mieszkańcy Ostrołęki wybiorą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:53 02-11-2018,   50%
@~emerytka Tak. Podobnie jak w 2014. Również z komitetu Ostrołęka dla wszystkich, tylko że był szefem ostrołęckich struktur SLD.
A teraz w koalicji z PO.
Nowe oblicze bezpartyjności. Można?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:49 02-11-2018,   58%
@~Skorpion @ Skorpion. Może nie wiesz, ale kandydat bezpartyjny, p. Frydryk nie bierze udziału w II turze. Tutaj mamy kandydatów PIS i SLD.
odpowiedz   •   oceń :  
~M2, 15:35 02-11-2018,   41%
Dziś rano nad Narwią rybak złowił złota rybkę.
Rybka przerażona woła do rybaka wypuść mnie a spełnię co zechcesz!
No to ma do ciebie trzy życzenia...
Rybaku ale mogę tylko jedno, wieszczasy są trudne, wszyscy coś obiecują i wiesz jak jest z realizacją. Mogę spełnić tylko jedno.
Rybak drapie się po niogolonej brodzie, myśli, myśli i w końcu mówi: chcę aby następną kadencję Ostrołęką rządził Janusz Kotowski. Rybka podskoczyła z wrażenia w sieci i mówi: Tak, następna kadencja, wybory, Kotowski... No to mnie kur na usmaż!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:47 02-11-2018,   43%
Szkoda że wybory są tak rzadko. W końcu jakieś prace w porcie i plany dla tego terenu.
No i kulik wyszedł do ludzi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:48 02-11-2018,   57%
Dobre porównanie: jeden coś robi a drugi wychodzi
odpowiedz   •   oceń :  
~czas na zmiany, 15:52 02-11-2018,   50%
Po 11,5 roku rządów takie parcie na władze. Co za energia? Tyle obietnic, tyle nadziei? Zdumiewające jak niezadowoleni wyborcy mobilizują przed wyborami. Ile razy? 3 kadencje, 12 lat? to ostatnia niedziela i powrót do rzeczywistości.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:03 02-11-2018,   67%
@~czas na zmiany To działa w dwie strony...
Po wyborach możesz już Kulika nie zobaczyć pod kupcem
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 16:06 02-11-2018,   48%
Wiem jak było i tego nie chcę. Jak KULIK zawiedzie to za 5 lat podzieli los pana Kotowskiego. Nie wyobrażam sobie rządów pana Kotowskiego 17 lat w Ostrołęce. Będę głosował przeciw panu Kotowskiemu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:02 02-11-2018,   54%
A dla mnie niezależnie od wyniku wyborów moralnym zwyciężcą jest kotowski.
Gość nawet w obliczu wyborów pozostał wierny swoim wartościom. decyzja o Klerze- choć nie podobała mi się - nie przysporzyła mu poparcia. I napewno był tego świadomy. Jednak nie zdradził swoich przekonań. A to w dzisiejszych czasach rzadkość, szczególnie w kampanii wyborczej.

Nie znam również P. Kulika. Jednak w 2014 zmienił barwy bo  jego partia (Sld) miała fatalne poparcie. Kandydował z komitetu Ostrołęka dla wszystkich ale jednocześnie szefował ostrołęckim SLD.

Po prostu cenię stałość przekonań, wyznawanych wartości niezależnie od okoliczności
odpowiedz   •   oceń :  
~Wierzący, 16:09 02-11-2018,   50%
Wszyscy idźmy do wyborów niech nowym prezydentem zostanie pan KULIK, a moralnie wygra pan KOTOWSKI.
Bóg ma dla niego nową misje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:24 02-11-2018,   37%
@~Wierzący A jaką ma dla Ciebie? Skoro masz taką wiedzę tajemną
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 16:25 02-11-2018,   47%
@~Wierzący Żaden bóg nie będzie się do tego mieszał. Tego z wykształcenia katechetę w ewentualnej biedzie kler i kolesie samego nie zostawią. Może dokooptują Go do byłej kucharki i byłego pracownika MOSiR - u w  ochronie środowiska  a może znowu do STORY pójdą na pięcioletnie przetrzymanie jak po przegranej Czartoryskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:40 02-11-2018,   77%
@~wyborca Katecheta vs ogrodnik. Starcie tytanów
odpowiedz   •   oceń :  
~Óstr, 16:17 02-11-2018,   56%
A ja olewam uklad Kulika i Klczkowskiego Kulik na ciecia
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:24 02-11-2018,   54%
@~Óstr Ja też.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:31 02-11-2018,   40%
Dobrze mówisz! Ty na ciecia!
.
odpowiedz   •   oceń :  
~~~mnb, 16:26 02-11-2018,   48%
ZaKulika nic a nic Ostroleka nie zyska nic bedzie   zascianek
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:27 02-11-2018,   48%
Kulik to nawet nie nadaje sie na ciecia to jest zlo dla Ostroleki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:31 02-11-2018,   58%
A znacie Kulika   czy wicie cos onim  .Nigdy Kulik na prezydenta .Zeby nie zostal wam taki zal jak u  mojego ojca do dzis zaluje ze glosowal na Walese abyscie pozniej nie bylo zalu .
odpowiedz   •   oceń :  
~tylko KULIK, 17:10 02-11-2018,   48%
Znamy Kotowskiego wystarczy , aby na niego nigdy już nie głosować.
odpowiedz   •   oceń :  
~~~Pawe, 16:32 02-11-2018,   50%
Kulik i prezydent nie osmieszajcie mie  on  na prezydenta ha ha ha ha ha ha ha hahahaha
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostroleka, 16:46 02-11-2018,   53%
Na zadnego  lewaka nie warto glosowac  Glosujemy na  pana  Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~szrew.b, 16:48 02-11-2018,   58%
A co Kulik i Kleczkowski zrobili dobrego  dla Ostroleki  podajcie choc jedno rzecz ze tak na mawiacie glosoowac
odpowiedz   •   oceń :  
~taka prawda, 16:49 02-11-2018,   39%
BYM SWOJO GODNOSC STRACILA GLOSOWAC   NA KULIKA
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:30 02-11-2018,   53%
@~taka prawda Watpliwa ta godność .
odpowiedz   •   oceń :  
~QWAOŁEK, 16:52 02-11-2018,   62%
GODZ 16,50 ,,,,TVN I CZARZASTY MÓWIĄ,,,,,,KULIK TO KANDYDAT ,,,,SLD >< NO TO JAK W KOŃCU JEST
odpowiedz   •   oceń :  
~starsza pani, 17:09 02-11-2018,   42%
@~QWAOŁEK Oglądałam debaty w TVP 3 oraz radiu Nadzieja wszędzie podali, że KULIK to kandydat bezpartyjny, więc proszę nie kłamać, nie ładnie. Pan Kotowski mnie nie przekonał,  a pan KULIK w swoich filmach podaje konkretne propozycje dla mieszkańców.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:17 02-11-2018,   67%
@~QWAOŁEK https://www.facebook.com/NIEdlaKULIKA/photos/a.392472427570162/392469664237105/?type=3&theater     tak jest.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:18 02-11-2018,   59%
@~starsza pani Człowieku w 2014 również startował z Ostrołęka dla wszystkich. Tyle że był szefem ostrołęckich struktur SLD. Czy nadal jest? Tabu.
Wiem że jest w koalicji z Kleczkowskim z PO.
To co dyskwalifikuje jako bezpartyjnego
odpowiedz   •   oceń :  
~Cafe....., 21:55 02-11-2018,   100%
@~starsza pani Normalnie przekonuje jak Królowe Życia w Polsat Cafe .... :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:03 02-11-2018,   63%
Do takiej prawdy....czy ty wiesz czym jest godność???
odpowiedz   •   oceń :  
~Dość, 17:06 02-11-2018,   48%
Koniec układu w Ostrołęce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 17:13 02-11-2018,   56%
Na osiedlu Dzieci Polskich  przed godziną były jeszcze plakaty  Pana Kulika choć już niewiele. Ale przeszedl st






,,starszy klatkowy,, i pozrywał. Tak walczą wyborcy  pana Kotowskiego . Ten moment był  zrywania plakatów wyglądał bardzo zabawnie. Ten sprzatacz plakatów był obserwowany   z mojego okna.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:46 02-11-2018,   63%
@~Wyborca Pisałeś to samo kilka dni temu na MO.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mirek, 17:25 02-11-2018,   34%
fajny ten Kulik, taki nie zawygrywający
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:26 02-11-2018,   58%
A ja tylko pytam:
Dlaczego zwolennicy p.Kulika tu i na MO komentujacy są tacy wulgarni?
I te ich hasło" odsunmy Pisiorow od wladzy" .
Jak czytam te komentarze to widzę ten jad ktorym oni ziono.
Panie Kulik nie wstyd panu że taki elektorat Pana popiera?
Jak z takimi ludźmi bedziesz Pan rządził jesli nie daj Boze Pan wygrasz?
Ale cóż. Jaki Pan taki kram
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:36 02-11-2018,   60%
Jak się nie ma realnej wizji miasta to się wyzwiska stosuje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Maria, 17:26 02-11-2018,   50%
Kotowski pisze w swojej odezwie do wyborcow  , że jego atutem są dobre relacje z morawieckim. Nie ma się czym chwalić. Morawiecki to klamca , gdzie już dwukrotnie  przepraszał  za swoje kłamstwa. To taki polityczny  Pinokio.  Więc nie powód  do chwalenia się
Wystarczy  tej pisowskiej obłudy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:34 02-11-2018,   55%
@~Maria A Kulik? Skazany przez sąd za pomówienia. To powód do dumy????
Lepsze dobre relacje z Morawieckim (premierem) niż z Kleczkowskim z PO.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:06 02-11-2018,   0%
@~Maria Mario, Marianie... co za manipulacja. Wiesz, że niektórzy to kupią. Naprawdę sprawia Ci to satysfakcję???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:27 02-11-2018,   48%
Nie chcesz to nie głosuj na Kulika, ale przestań innych straszyć! Ja będę głosować na kogo będę chciała.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:03 02-11-2018,   0%
Zagrożenie jest realne?
odpowiedz   •   oceń :  
~do Marii, 17:35 02-11-2018,   43%
A Ty wiesz Mario że dla sądów w polsce to wszyscy pisiory to klamcy. I niezaleznie od tego co by powiedzieli czy tez co zrobili.Niestety ale tak pracują i oceniają dzisiejsze sądy.  I wszyscy to widzą tylko nie wszyscy chcą widzieć
odpowiedz   •   oceń :  
~MG, 17:52 02-11-2018,   36%
Co za bełkot, dlaczego w tych komentarzach jest tak mało merytorycznych wypowiedzi.Nikt nie pisze jeszcze o ulotkach propagandowych w skrzynkach mieszkańców,to co proponuje urzędujący prezydent jest delikatnie mówiąc niepoważne i dalsze lekceważenie mieszkańców i uważanie ich za mało inteligentnych.Tonący chwyta się brzytwy.Mieszkańcy Ostrołęki nie dajcie znowu omamić,a w niedzielę trzeba iść do głosowania.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:32 02-11-2018,   59%
@~MG Czytałeś koncert życzeń Kulika?
Tam to dopiero jest populizm i demagogia.
Skąd na to kasa?
Kotowski przynajmniej ma poparcie rządu A Kulik???
Kleczkowskiego???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:14 02-11-2018,   17%
No i najwyraźniej kandydat SLD wygra wybory.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:02 02-11-2018,   37%
I super
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:26 02-11-2018,   54%
Super???
To wstyd i hańba! W 100 rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości ma wygrać SLD? następczyni w prostej linii PZPR?
Błagam...każdy tylko nie lewica.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:34 02-11-2018,   50%
Każdy, byle nie pisior!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:47 02-11-2018,   78%
~Gość, 19:34 02-11-2018,   100%
"Każdy, byle nie pisior!"  No i to jest Wasz cały program wyborczy w pełnej krasie.
odpowiedz   •   oceń :  
~widz, 18:23 02-11-2018,   50%
wszyscy wciaz pisza,mowia,ze ostroleka to miasto ludzi starszych  i emerytow ,a nikt nie uwzglednia tego przy przeprowadzaniu sondy w internecie pytajac ktory z kandydatow zostanie prezydentem. w tej sondzie uczestnicza prawie sami mlodzi czesto spoza ostrleki gdyz starsi w zasadzie nie maja dostepu badz nie chca korzystac z internetu a na glosowanie w wiekszosci wybieraja sie . i zamierzaja glosowac na osobe ktora spelnia ich oczekiwania pod wzgledem moralnym,kulturalnym i fachowym, o czym mieli niejednokrotnie mozliwosc przekonac sie.
odpowiedz   •   oceń :  
~oberon, 18:28 02-11-2018,   53%
Kotowski nie do końca mi odpowiada, jednak z ich dwojga wolę Kotowskiego od kandydata który nawet wstydzi się swoich barw partyjnych.Dopiero od 2 lat W Polsce rządzi PIS, partia do której mam mieszany stosunek, jednak jest jasne, że dopiero teraz ruszy rozwój miasta pełną parą. Wystarczy prześledzić budżet miasta z ostatnich 12 lat i jasno widać, że przez ostatnie 2 lata miasto dostało tyle co przez poprzednie 10. Tak to niestety działa, czy nam się to podoba czy nie.Głosujmy, za wiadomą, za rozwojem miasta. Tego gwarantem jest Kotowski, a nie Kulik i ziejący nienawiścią  jego akolici (patrzcie komentarze na MO). Pomyślcie o swoich dzieciach.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:40 02-11-2018,   48%
@~oberon Ojj myślę. Ani żłobka, ani placu zabaw dla maluszków... Myślę i głosuję za zmianą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:05 02-11-2018,   48%
@~oberon Ja właśnie myślę o swoich dzieciach dlatego tylko Kulik
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:21 02-11-2018,   54%
Kiedyś Cię zapytają: dlaczego głosowaliście człowieka wywodzącego się z parti komunistycznej i to w 100 lecie odzyskania niepodległości przez Polskę?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:35 02-11-2018,   47%
Lepszy czerwony, niż czarny!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:47 02-11-2018,   63%
Przez takich czerwonych Polska była od 1945 była pod okupacją sowiecką
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:10 02-11-2018,   17%
Pierdolcu! Obudź się! Jesteś 80 lat po!!!! Kmiocie..... Parszywy żerujący na tym co było
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:31 02-11-2018,   67%
"~Gość, 20:10 02-11-2018,   -
Pierdolcu! Obudź" Zastanówcie się, czy chcecie oddać miasto w ręce ludzi posługujących się takim językiem???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:11 02-11-2018,   60%
Czytaj że zrozumieniem
Napisałem OD.
Pomogę Ci: ten stan zniewolenia trwał do 89. Potem panowie z SLD przejęli majątki za złotówkę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:42 02-11-2018,   40%
Skąd wziąć pieniądze na obietnice - piszą wyborcy Pana Kotowskiego. To ja zabytam skąd Pan Kotowski weźmie?
Policzcie sobie ile wyniesie sam program 300+ dla maturzystów..
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:23 02-11-2018,   50%
Raczej martwilbym się skąd kulik weźmie.
Kotowski ma gdzie i do kogo zapukać o kasę. Zna ministrów itd.
A Kulik?
odpowiedz   •   oceń :  
~Edek, 20:08 02-11-2018,   38%
A Kulik odstawi Kler od władzy
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 21:38 02-11-2018,   67%
@~Edek hahahahaha ale sie ubawiłem Edek...............
odpowiedz   •   oceń :  
~Wkurzony, 18:42 02-11-2018,   28%
JAK KOTOWSKI OBIECA MI NP., ŻE ZROBI Z MZK FIRMĘ PRZYJAZNĄ MIESZKANCOM, ODDAM NA NIEGO GLOS!!!!!, JEŚLI NIE, PODAM GO SĄDU!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:37 02-11-2018,   84%
@~Wkurzony Nie strasz, nie strasz, bo się...  wiesz co.
odpowiedz   •   oceń :  
~Skorpion, 18:44 02-11-2018,   56%
Mlodzi wyborcy Ostroleki nie zawiedzcie bo to od WAS zalezy wynik wyborów i kto będzie rządził tym miastem. I wybierzcie. Dobrzr
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:59 02-11-2018,   50%
"Zgodnie z kodeksem wyborczym limit wydatków na kampanie w wyborach samorządowych uzależniony jest od liczby mieszkańców w danej miejscowości aktualnej na 31 grudnia 2017. W przypadku miejscowości liczących do 500 000 mieszkańców kwotę, którą kandydat na wójta, burmistrza czy prezydenta może wydać na promowanie siebie ustala się mnożąc liczbę mieszkańców przez kwotę 60 groszy.

Według danych opublikowanych przez komisarza wyborczego w Ostrołęce, Tomasza Lucjana Deptułę, na koniec ubiegłego roku w naszym mieście zameldowanych było 51 386 osób co oznacza, że kandydaci ubiegający się w wyborach o fotel prezydenta Ostrołęki będą mogli wydać na swoje kampanie nie więcej niż 30 831,60 zł. "

Patrząc znowu na skrzynkę na i kolejne listy, na artykuly wyskakujące na fb itd. zastanawiam się, czy takie wytyczne PKW zostały spełnione. Szkoda, że eostroleka nie sprawdzi ile kosztowały kampanie wyborcze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jeans, 19:10 02-11-2018,   60%
Szanowni Mieszkańcy, przed nami niełatwa decyzja, wybór który zadecyduje o losach Ostrołęki na najbliższe lata i dlatego przy tym wyborze powinniśmy kierować się racjonalizmem, a  nie emocjami. Można nie lubić p. Kotowskiego i zrobić mu na złość głosując na konkurenta ale zastanówmy się dlaczego tak się dzieje? czy  nie wynika to z negatywnego przekazu jaki jest tworzony przez obraźliwe i mijające się prawdą, powielane przez te same osoby komentarze na głównych ostrołęckich portalach.Komentarze, które mają nas zniechęcić do głosowania na  obecnego prezydenta, czyli nie ważne kto zostanie Naszym włodarzem byleby nie był to Kotowski. Czy możemy sobie na to pozwolić aby narzucano  nam sposób myślenia grając na naszych najniższych emocjach? Nie dajmy sobą sterować w ten sposób. Racjonalnie oceńmy co naszej małej ojczyźnie jaką jest Ostrołęka może zaoferować  p.Kulik, a co p.Kotowski.Czy nie włożymy kija w szprychy koła roweru, który w końcu nabrał rozpędu i jedzie z górki? My wszyscy na nim jedziemy, a jego wywrotka może być bardzo bolesna i p.Kulik mimo szczerych chęci  nic tu nie pomoże, bo najpierw rower będzie naprawiał (trzeba "wydeptać nowe ścieżki"), a potem będzie uczył się na nim jeździć. Czy mamy na to czas? Nie, peletonu już nie dogonimy! Mam obawy i myślę, i raczej nie tylko ja, że wybór inny niż p. Kotowskiego na prezydenta zniweczy możliwości jakie stworzyły się przed Naszą kochaną Ostrołęką, możliwości które, są i miejmy tego świadomość, przede wszystkim dzięki temu, że władze rządowe nam sprzyjają. Dlatego emocje odstawiam na bok i z pełną świadomością  i głosuję na p.Janusza Kotowskiego !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:12 02-11-2018,   28%
@~Jeans Jasiu... W_P_I_E_R_D_a_L_A_J w podskokach razem ze swoją ekipą... Cmok...
odpowiedz   •   oceń :  
~Jeans, 21:06 02-11-2018,   45%
Nie jestem, żadnym Jasiem drogi przedmówco, wyraziłem swoja opinię wynikłą miedzy innymi z przemyśleń całej sytuacji związanej z  hejtem wobec p. Kotowskiego.Chociaż wcześniej mój głos był oddany na innego kandydata teraz zagłosuję na obecnego prezydenta, a ton powyższej wypowiedzi tylko utwierdził mnie w tym przekonaniu, przykre to ale  nie w konkretach tylko w hejcie siła.
odpowiedz   •   oceń :  
~Bsb, 19:14 02-11-2018,   67%
Do zdrowych pooicjantow, miejcie jaja!
odpowiedz   •   oceń :  
~Wielbiciel., 19:26 02-11-2018,   53%
Kulik co Ty reprezentujesz?Gdzie twój program wyborczy.Jak wybierzecie Kulika to co rozpoczął Kotowski nigdy nie będzie ukończone.Zenim wdroży się w te projekty to i minie kadęcja I z braku doświadczenia.Niech się uczy w sklepie zarządzania.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:54 02-11-2018,   50%
Mili WYBORCY
Mamy most w remoncie.
Za rok ma byc oddany do uzytku. Miasta nie jest stać na pełne finansowanie tego remontu. Pieniądze są gwarantowane z budzetu panstwa oraz spółek SP.
TERAZ POMYSLCIE ŻE WYGRYWA P. KULIK
Most wyremontowany bedzie. Tylko za ile lat? Za cztery a może sześć lat?
Checie tyle lat w korkach stac??? Bo ja nie. To tylko jeden przyklad co nas może czekac jesli bedziemy w niefziele2przy wyborze kierowali się emocjamy nie rozsądkiem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:33 02-11-2018,   56%
Skoro most jest już w budowie, to jest w budzecie i będzie dokonczony. A w korkach i tak bedziesz stała, bo masz 2 mosty do jednego ronda ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:51 02-11-2018,   34%
Jak wybiorę Kulika to nadal będą korki, bo mu nie dadzą kasy na rozwiązanie tego problemu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Bolek, 19:56 02-11-2018,   75%
Ta sonda to taka jaka
odpowiedz   •   oceń :  
~Edek, 20:03 02-11-2018,   47%
List Prezydenta do mieszkańców. Ble Ble Ble. A pamięta Pan Prezydent jak zaczął swoją kadencje przypomnę artykuł "Odlatują na wiosnę", odlecieli a ile przyleciało. dzieiatki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:09 02-11-2018,   54%
Nie dopuśćmy człowieka który korzeniami tkwi w SLD. W 2014 startował również z komitetu Ostrołęka dla wszystkich  ale był szefem ostrołęckich struktur SLD.  Czy jeszcze jest w SLD? Nie wiem. Ale dzis Czarzasty w TVN twierdził że Kulik jest nadal członkiem SLD.
Nie SLD!!!
Nie w stulecie odzyskania przez Polskę niepodległości!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Edek, 20:15 02-11-2018,   28%
Głosuj na KLer i żyj wiarą w cuda
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:20 02-11-2018,   47%
12 lat już wystarczy..stadion,piękny dworzec..itd..tu trzeba dać szansę nowemu gospodarzowi..
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:25 02-11-2018,   67%
Czy ktoś może potwierdzić to co pojawiło się w komentarzach powyżej , że Czarzasty (SLD) dziś w TVN powiedział że KULIK jest w SLD.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:56 02-11-2018,   25%
Ostro

I co ?

Bedzie  Kaszama?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:34 02-11-2018,   43%
Zna i wie gdzie stukać,Hm... a może wreszcie ktoś siè domyśli że za rok wybory parlamentarne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:06 02-11-2018,   58%
To sprawdź sondaże. PiS z poparciem dającym samodzielne rządzenie.
A gdyby nawet pis nie rządził to NA pewno nie będzie rządził  SLD Kulika.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:35 02-11-2018,   34%
Serio wierzysz w sondaże? Czyli opinię garstki osób? I to w dodatku rok przed wyborami?
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 20:41 02-11-2018,   67%

Dobry wieczór!

Najmilsi!

Nie mam dzisiaj czasu, więc skrobnę tylko kilka słów.
Przed postawieniem znaku X przed nazwiskiem kandydata na prezydenta Ostrołęki, zastanówcie się, który z kandydatów ubiegających się o ten urząd, po ostatniej zmianie rządu  w Polsce, ma duże szanse na finansowanie strategicznych dla naszego miasta inwestycji: były eseldowiec, ściśle powiązany z lewicą i POlszewią, czy członek partii obecnie rządzącej Polską? Nie działajcie w myśl zasady "na złość mamie odmrożę sobie uszy". "Dokopanie" i "wyautowanie" obecnego prezydenta tylko dlatego, że nie lubicie go, nie jest dobrym rozwiązaniem.
Kotowski jaki jest, taki jest, ale daje rękojmię, że do Ostrołęki popłynie wcale szeroki strumień pieniędzy na najpilniejsze potrzeby. Chyba nie jesteście na tyle naiwni, że w przypadku przegranej prezydenta z PiS-u, rzad Pis-u będzie hołubił, "nagradzał", finansował i wspomagał prezydenta wywodzącego się z POstkomuny?
Wybór Kulika, min.  dlatego, aby ucieszyć PiSzącego na sąsiednim, bratnim portalu, gnidona Koń-Walskiego z Ostrołęki, POlszewickiego łachudry, oszusta, kłamcy i nieuka, nie będzie dobrym rozwiązaniem dla Ostrołęki...

Kotowski, to znajomości z najwyżej postawionymi osobami w państwie, rozwój miasta, kończenie starych i rozpoczęcie nowych inwestycji, szeroki strumień pieniędzy z budżetu centralnego... Kulik, to samotny, biały żagiel, bez zaplecza, zastój, marazm, brak pieniędzy z budżetu centralnego, zanik nawet rozpoczętych inwestycji... Wybór jest prosty i oczywisty!

Pozdrawiam...  Śpijcie smacznie...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:16 02-11-2018,   34%
@~Anna - Kurpiowska Panna Wszystko się zgadza...tylko nie "Kulik to biały żagiel "
Kulik to czerwony żagiel z logo SLD
odpowiedz   •   oceń :  
~alicja, 21:00 02-11-2018,   50%
moj glos nakulika
odpowiedz   •   oceń :  
~~~~~~~~~~~, 21:05 02-11-2018,   39%
Nigdy nie na Kulika  nie nadaje sie na zadnego prezydenta
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:06 02-11-2018,   37%
Ólewac Kulika bo zrobi z Ostroleki   zascianek   bedo uklady ukladziki
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 21:07 02-11-2018,   34%
Nie tracmi swojej godnosci glosujmy tylko na Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~boz/ar, 21:07 02-11-2018,   34%
Trzeba miec kuku zeby glosowac na Kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:08 02-11-2018,   40%
Precz z postkomuną!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:09 02-11-2018,   50%
Na MO mają sraczkę że nawet stoperan nie pomaga.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wacs, 21:13 02-11-2018,   59%
Na lewakow kodziarzy nie glosuje  .Odam glos na Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:14 02-11-2018,   38%
Ciekawe skąd kulik i Kleczkowski wezmą kasę na swoje obiecanki?
Może z kapelusza?
Kleczkowski sięgnie do kapelusza i...wyciągnie K(r)ULIKA
odpowiedz   •   oceń :  
~~Justyna W., 21:15 02-11-2018,   50%
A kto zna Kulika ja nie i  na niego nie glosuje ze zdyjecia widze ze nie ma co mu ufac i wierzyc
odpowiedz   •   oceń :  
~ediiiii, 21:17 02-11-2018,   40%
Na kogo !na Kulka glosowac jeszcze jestem zdrowy na umysle zeby  na Kulika glosowac NIGDY KULIK
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 21:18 02-11-2018,   42%
Glosujemy na Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:19 02-11-2018,   37%
Wybieram Kotowskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:20 02-11-2018,   54%
Komu zależy na tym mieście zagłosuje za zmianą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:23 02-11-2018,   42%
Mi zależy i dlatego mój głos na Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:24 02-11-2018,   40%
Równie dobrze możesz napisać: kogo boli głowa głosuje  na Kulika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:25 02-11-2018,   42%
Ok to ja głosuję na Kotowskiego przecież obiecał poprawę A to też zmiana
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:26 02-11-2018,   50%
I ja głosuje na Kotowskiego. Ostroleki nie stac dziś na eksperymenty. Tylko pan Kotowski
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:28 02-11-2018,   38%
Popieram.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:33 02-11-2018,   38%
A już na pewno na SLDowskie eksperymenty
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:34 02-11-2018,   30%
Panie Kotowski ul Witosa Super! Dzięki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:38 02-11-2018,   40%
Ciekawe kto przyjechałby do Ostrołęki gdyby (odpukać) wygrał kulik???
Zapewne ktoś z SLD.

Może pijany Kwaśniewski?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:38 02-11-2018,   63%
Juz niedlugo beda parady rownosci przez Ostrołęke dzieci niech ucza sie tolerancji w szkołach teczowe piatki a moze i tygodnie lub miesiace beda  w miejscu pustostanow mozna uchodzcow umiescic Ostrołęka to nie tylko ostroleczanie nachodza zmiany i trzeba sie dostosowac w niedziele pokazamy silne miasto i glosujmy za zmianą na lepsze dla was i waszych dzieci
odpowiedz   •   oceń :  
~Nick, 21:50 02-11-2018,   43%
Moi drodzy, robienie sobie wrzutek na portalu nie wytrzymuje w konfrontacji z rzeczywistością. Zobaczcie co się dzieje, odsądzacie czasem obecnego Prezydenta od czci i wiary próbując nazywać rzeczy które się dzieją układem....kiedy prawdziwy układ zamknięty dzieje się wszędzie indziej np. na Pomorzu (afera łowcy nastolatek, afera ściekowa, afera mieszkaniowa etc.) sporo tego na ścianie zachodniej ale i w mniejszych gminach w całej PL gdzie lata całe ludzie prosperują wrośnięci w niego niczym w ekosystem. PROSZĘ was więc nie szukajcie go tam gdzie go nie ma, ten człowiek w porównaniu do ww. jest krystalicznie czysty. Jeżeli podejmiecie ryzyko wymiany i rozwalenia rzekomego układu efekt będzie taki:
1. Zostaną jedni swoi wymienieni na innych swoich;
2. Tak jak do tej pory nie dostaniecie roboty od tak, bo dostaną ja najpierw zausznicy ŁK (tak działa świat - niestety);
3. Zanim kandydat ŁK rozsiądzie się na dobre w ratuszu pociąg z $ odjedzie do innych miast zarządzanych przez obecna większość sejmowa (to macie na
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:52 02-11-2018,   60%
Na MO jest mnóstwo insynuacji, oskarżeń o nieprawidłowości, przekręty a nawet korupcję za rządów Kotowskiego.
Ciekawe gdzie był radny Kulik? Skoro to wszystko widział to dlaczego nie poinformował odpowiednich służb??? DLACZEGO NIE ZŁOŻYŁ ZAWIADOMIENIA DO PROKURATURY, CBA???

Raz ujawnił jakąś aferę na MO i sąd rejonowy skazał Kulika za pomówienia!!!!!!!!!

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:59 02-11-2018,   50%
Szkoda że sprawa była z oskarżenia prywatnego. W innym przypadku kulik nie mógłby kandydować.
Mielibyśmy możliwość  powrotu SLD do władzy z głowy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 21:54 02-11-2018,   45%

Kochani!

Nie da się ukryć i nikt nie zakrzyczy faktu, iż od dobrych dwóch lat, gdy zmienił się rząd w Warszawie, widać w Ostrołęce znaczne przyspieszenie w inwestycjach, ale widać też znaczne zainteresowanie osób najwyżej postawionych w hierarchii  państwowej naszym miastem i regionem. Rząd Prawa i Sprawiedliwości wyrównuje szanse tzw. ściany wschodniej zaniedbywanej przez rządy POlszewików. ("Ściana wschodnia to ch..", miał się wyrazić o Polsce wschodniej jeden z ówcześnie rządzących Polską ministrów).
Nie straćmy tej szansy. Rządy J. Kotowskiego, mimo iż daleko im do doskonałości,  (jak wszem i wobec wiadomo, ocieram się o doskonałość tylko ja  jedna w tym mieście), dają nadzieję, (a nawet rękojmię), iż Ostrołęka teraz nabierze znacznego rozpędu... A co nam może zaoferować Ł. Kulik? (Pytanie retoryczne).

Pozdrawiam cieplusio... Pa... najmilsi...
odpowiedz   •   oceń :  
~Maciej, 21:57 02-11-2018,   17%
Kochani cała klika na kulika. Rozsądni zagłosują za Ostrołęką!
odpowiedz   •   oceń :  
~Nick, 21:57 02-11-2018,   43%
Urwało post ponawiam więc
Moi drodzy, robienie sobie wrzutek na portalu nie wytrzymuje w konfrontacji z rzeczywistością. Zobaczcie co się dzieje, odsądzacie czasem obecnego Prezydenta od czci i wiary próbując nazywać rzeczy które się dzieją układem....kiedy prawdziwy układ zamknięty dzieje się wszędzie indziej np. na Pomorzu (afera łowcy nastolatek, afera ściekowa, afera mieszkaniowa etc.) sporo tego na ścianie zachodniej ale i w mniejszych gminach w całej PL gdzie lata całe ludzie prosperują wrośnięci w niego niczym w ekosystem. PROSZĘ was więc nie szukajcie go tam gdzie go nie ma, ten człowiek w porównaniu do ww. jest krystalicznie czysty. Jeżeli podejmiecie ryzyko wymiany i rozwalenia rzekomego układu efekt będzie taki:
1. Zostaną jedni swoi wymienieni na innych swoich;
2. Tak jak do tej pory nie dostaniecie roboty od tak, bo dostaną ja najpierw zausznicy ŁK (tak działa świat - niestety);
3. Zanim kandydat ŁK rozsiądzie się na dobre w ratuszu pociąg z $ odjedzie do innych miast zarządzanych przez obecna większość sejmowa (to macie na
odpowiedz   •   oceń :  
~Matka z Ostrołęki, 21:57 02-11-2018,   39%
Witam,
Jestem matką dwójki dzieci i to o nich myślę idąc na te wybory!!
Nie wyobrażam sobie, żeby wygrał lewicowiec, bo to oznaczałoby za moment tęczowe piątki, parady itp.
tym bardziej ze pana Kulika ponoć maja poprzec ludzie Popielarza.
Chce by moje dzieci żyły w prawym i uczciwym miescie!!!
Cała moja bliższa i dalsza rodzina GŁOSUJĘ na
PANA PREZYDENTA KOTOWSKIEGO!!!

P.S filmiki P.Kulika o stanie dróg to absurd, bo zawsze będą w rozwijającym się mieście jakieś drogi do remontu!!!

POPIERAMY W 100% KOTOWSKIEGO.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:02 02-11-2018,   84%
@~Matka z Ostrołęki A ja chce, żeby moje dzieci żyly w tolerancyjnym mieście, zeby wiedziały, że czlowieka nie mierzy się tym jak wygląda, w co wierzy i z kim sypia, a tym, czy jest dobry. Dlatego głos na Pana Łukasza!
odpowiedz   •   oceń :  
~Nick, 21:59 02-11-2018,   40%
Cd...
3. Zanim kandydat ŁK rozsiądzie się na dobre w ratuszu pociąg z $ odjedzie do innych miast zarządzanych przez obecna większość sejmowa (to macie na
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:05 02-11-2018,   40%
Wygrana Kulika to byłby wstyd!!!
W 100 lecie odzyskania niepodległości, w mieście którego patronem jest św. Jan Paweł II wygrana człowieka o lewicowych poglądach to wstyd i hańba dla miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~orling, 22:06 02-11-2018,   63%
Panowie i Panie tu chodzi o miliony , katecheci już swoje zarobili , aż nadto jak za katechezy bo uprawiając swoją profesję przy swoim " wysokim wykształceniu"jeździli by maztizem i mieszkali przy szpitalu pielęgniarek .Swoją droga jaki to trzeba mieć tupet
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:08 02-11-2018,   34%
@~orling Tak tu chodzi o miliony dla Ostrołęki i dlatego głosuję na Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:15 02-11-2018,   29%
A Ty od jakiej pracy zaczynałeś???
Czy mamy Cię nazywać odpowiednio do stanowiska w twojej pierwszej pracy nawet jeśli dziś jesteś prezesem banku?
Kotowski ukończył studia podyplomowe EKONOMICZNO-MENADŻERSKIE. Przed wyborem na PREZYDENTA był przewodniczącym rady miasta i wicemarszałkiem województwa. Od 12 lat jest prezydentem.
Skończ już z tym katechetą. Poza tym to żaden wstyd.
Wolę katechezę niż ogrodnika
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:07 02-11-2018,   40%
Wygrana Kulika to byłby wstyd!!!
W 100 lecie odzyskania niepodległości, w mieście którego patronem jest św. Jan Paweł II wygrana człowieka o lewicowych poglądach to wstyd i hańba dla miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:11 02-11-2018,   40%
Te wpisy to jakaś praca domowa?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:17 02-11-2018,   34%
Kulik nam kazał bo się wystraszył odpowiedzialnosci tak jak debaty.
Ale spox damy radę
odpowiedz   •   oceń :  
~Hela, 22:15 02-11-2018,   43%
Nie mieszkam w Ostrołęce ale codziennie przejeżdżamy przez miasto do pracy. Fakt że niemałym wyzwaniem jest przebić się przez miasto ale to świadczy tylko o tym że miasto się rozwija A poza tym jest coraz piękniejsze. Jak pomyślę o Ostrołęce z przed kilkunastu lat to pożal się Boże!!!
Ostrołęczanie czas odlozyc żale na bok i pomyśleć kto będzie pewniejszym pewniakiem jeśli chodzi o dalszy rozwój. A poza tym to lepiej mówić wprost co się komu nie podoba a nie nakręca się.
Dlaczego nikt wcześniej nie zgłaszał prezydentowi swoich skarg i uwag???!
Mogę i nie przepadac za obecnym prezydentem ale oddać mu trzeba , że wiele robi dla miasta. To jakby nie bylo pewniak!!!  A jak przyjdzie nowy(Nie oznacza lepszy) to przez pierwsze lata będzie się dorabiał i swoich ustawiał
odpowiedz   •   oceń :  
~orling, 22:19 02-11-2018,   40%
Piłsudski np był w PPS a to nie jest prawica tak samo jak PIS który ma poglądy lewicowe. Miliony to Ostrołęka straciła dzięki 12 lat rządów. Żeby było jasne nie jestem przeciw kościołowi i żołnierzom wyklętym (na msze chodziłem jeszcze zanim JK i AC o tym się dowiedzieli) ale jestem za uczciwością i przejrzysztością
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:26 02-11-2018,   60%
@~orling Gratuluję (nie)znajomości myśli politycznej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Cd..., 22:22 02-11-2018,   50%
Cd...
3. Zanim kandydat ŁK rozsiądzie się na dobre w ratuszu pociąg z $ odjedzie do innych miast zarządzanych przez obecna większość sejmowa (to macie na
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:22 02-11-2018,   0%
+900 osób DOMELDOWANYCH no to kotowski wygra
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:29 02-11-2018,   60%
Skąd pewność że to nie elektorat Kulika?
Zameldować się każdy może jeśli ma gdzie
odpowiedz   •   oceń :  
~Nikodem, 22:25 02-11-2018,   43%
Panie ŁK nasz Ostrołęcki Dyzmo proszę wskazać źródła finansowania tych inwestycji z dzisiejszego filmiku bo palcem po mapie niczym podróżować po globusie jest relatywnie łatwo ale musi to wytrzymać konfrontacje z rzeczywistością.... no właśnie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:38 02-11-2018,   67%
@~Nikodem No ja nie wiem kto ma droższy program wyborczy...
Estakada, 300+, port, ulice...hmm
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:26 02-11-2018,   60%
MO blokuje komentarze. Tylko ich wypociny publikują jakoby  to pisali mieszkańcy Ostrołęki.
Może jakiś bojkot MO. przecież robią z ludzi idiotów
odpowiedz   •   oceń :  
~Sł. Zdr., 22:27 02-11-2018,   40%
Do wszystkich głosujących na Ł.K
--- jako pracownik służby zdrowia pragne poinformowac, że w Poradni Zdrowia Psychicznego są kolejki i wszystkim glosujacym na Ł.K będzie wyznaczony termin wizyty w celu poprawy stanu zdrowia!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~orling, 22:28 02-11-2018,   40%
Ludzie , największe $ idą z sejmiku a tam nie rządzi PIS.Notabene  jestem pełny szacunku dla J.Kaczyńskiego .Niestey  nie może On ogarnąć wszystkiego i stąd takie kwiatki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:32 02-11-2018,   67%
@~orling Jeszcze nie wiadomo kto będzie miał większość w sejmiku ale największe szanse ma PiS. Mają w sumie 25 głosów (1 spoza Pis) więc brakuje tylko jednego do większości.
Okaże się 16.11.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:52 02-11-2018,   50%
@~orling Sejmikiem nie rządzą bezpartyjni, a tam największe $ idą. Niestety, ale Kulik jest bezpartyjny i nie może ogarnąć tego wszystkiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:58 02-11-2018,   50%
@~orling Jeszcze nie wiadomo kto będzie miał większość w sejmiku ale największe szanse ma PiS. Mają w sumie 25 głosów (1 spoza Pis) więc brakuje tylko jednego do większości.
Okaże się 16.11.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:49 03-11-2018,   50%
@~orling Jeszcze nie wiadomo kto będzie miał większość w sejmiku ale największe szanse ma PiS. Mają w sumie 25 głosów (1 spoza Pis) więc brakuje tylko jednego do większości.
Okaże się 16.11.
odpowiedz   •   oceń :  
~No tak..., 22:29 02-11-2018,   50%
Zamiast konkretów u ŁK czyli obwodnicy, nowej elektrowni na kilka tys ludzi (spokojnie wszystkich swoimi nie obsadzą tyle ich nie mają) będziecie mieli realizowane rzekome nowe otwarcie i audyty którymi zapewniam nie nakarmicie swoich dzieci.
Ja piszę to z perspektywy 100licy, może nawet łatwiej mi ocenić sytuację bo mam niezbędny dystans, może nie, ale wiem na pewno że JK gdyby mógł w cudowny sposób postawić dziś w swoje miejsce awatara partii rządzącej i był pewien tego że go poprzecie i miasto miałoby środki na rozwój, a o to przecież nam chodzi ZROBIŁBY to bez wahania, bo moi drodzy jak to przegapicie to se ne vrati jak mawiają koledzy Czesi....
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:32 02-11-2018,   50%
@~No tak... Kilka tysięcy to jest przy budowie (kilka czyli 2). Juz pezy eksploatacji bloku będzie to okolo 200.osob.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:29 02-11-2018,   67%
nie lubię lewicy , ale w tym przypadku mówię Panie ŁK -WYGRAJ
odpowiedz   •   oceń :  
~orling, 22:40 02-11-2018,   72%
Przy otwarciu elektrowni C było 1,5 energetyka .Tchórzewski -i technik Prezes elektrowni C.Nawet za komuny tak nie było
odpowiedz   •   oceń :  
~Edek Energocapone, 23:20 02-11-2018,   75%
@~orling proszę nie przeginać orling pojechałeś 0,5 dla Edzia to dużo za dużo, zgadzam się to co było za komuny to pikuś przy tym co oni uprawniają, czerwoni mogliby się od nich uczyć jak kłamać bez mrugnięcia, agitacji i propagandy sukcesu, uczeń przerósł mistrza, to chyba k... jakaś sekta kto ich tak wyszkolił i gdzie???
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:45 02-11-2018,   72%
no zgadzam się wybitny energetyk po elektronice (wcześniej sprzedawał z trabanta kaszankę) Edziu pozdrowienia
odpowiedz   •   oceń :  
~K9l, 22:59 02-11-2018,   67%
Również szef Delegatury kuratorium do wywalenia i jego kłamliwe wizytatorki które kłamią w swoich sprawozdaniach
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:11 02-11-2018,   100%
Na strinie PKW jest liczba osob uprawnionych do glosowania 41468.
2 tygodnie temu bylo: 41052. Czy to już jest aktualna liczna wynorcow?
odpowiedz   •   oceń :  
~Donald, 23:49 02-11-2018,   45%
W tej sytuacji... tylko Janusz !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:00 03-11-2018,   72%
Kotowski przegrał.
Dawno temu.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~wyborca, 13:34 02-11-2018,   65%
Kotowski najwyższy czas wrócić do swojego powołania tj. nauczania katechezy - najlepiej w Przytułach (ale bez przepustek).
odpowiedz   •   oceń :