2019-09-04T10:30:00+02:00 eOstroleka.pl 10 0 0 -
Region,

Wszystko, co musisz wiedzieć przed zleceniem druku rollupów  

REKLAMA
REKLAMA

Wszystko, co musisz wiedzieć przed zleceniem druku rollupów

Roll up jest z pewnością jednym z najwygodniejszych i najbardziej uniwersalnych nośników reklamy. Sprawdza się zarówno w stałych ekspozycjach, jak i podczas kilkudniowej prezentacji firmy na imprezach okolicznościowych czy wystawach. Druk rollupów różni się nieco od wykonania tradycyjnych banerów. Dlatego przed wyborem tego produktu warto dowiedzieć się o nim trochę więcej.

Jak wygląda roll up?

Roll up jest charakterystycznym typem banera, który nie wymaga samodzielnego montażu na specjalnym stojaku, lecz jest już z nim zintegrowany. Dzięki temu do ustawienia takiego nośnika reklamy nie potrzeba specjalistów, ani większej grupy pracowników. Niewielka i stosunkowo lekka kaseta ze zrolowanym wewnątrz banerem może być przeniesiona i zmontowana przez jedną osobę o drobnej posturze. Innym atutem, jakim wyróżnia się roll up z nadrukiem jest możliwość wyboru jednego z kilku dostępnych wymiarów. To idealny sposób na dopasowanie powierzchni nośnika do umieszczanej na nim treści, a także do dostępnego miejsca ekspozycji. Standardowe wymiary roll upów to 85, 100 i 120 cm szerokości oraz 200 cm wysokości. W wąskich przejściach o dużym natężeniu ruchu sprawdzą się mniejsze warianty. Przestronne stoiska wystawiennicze na targach można wyposażać w większe i masywniejsze konstrukcje, które jednocześnie są lepiej widoczne z dużej odległości.

Roll up z nadrukiem – rodzaje

Podjęcie decyzji o wyborze roll upów jako narzędzia promocji firmy czy produktu nie wystarcza do złożenia zamówienia na ich wykonanie. Poszczególne modele różnią się od siebie nie tylko szerokością powierzchni nadruku. Mają też inne cechy, które decydują o wyborze z przeznaczeniem do ekspozycji w konkretnych warunkach. W sprzedaży są dostępne cztery typy takich konstrukcji.

  • Roll-up Standard jest najbardziej typowym nośnikiem reklamy, w którym nadruk jest wykonywany na nieprzeźroczystym materiale blackout w jednej z trzech dostępnych szerokości. Jest też lżejszy od pozostałych modeli, gdyż jego waga wynosi (zależnie od szerokości) 2-3 kg.
  • Roll-up Standard Plus jest cięższy i masywniejszy od modelu Standard, dzięki czemu wyróżnia się też większą stabilnością. Jest doskonałym wyborem do miejsc o dużym natężeniu ruchu lub na zewnątrz, przy silniejszych podmuchach wiatru. Waga stelaża z wydrukiem to 3,8-5,1 kg
  • Roll-up Exclusive jest wykonywany na specjalne zamówienie i charakteryzuje się największą wagą oraz stabilnością konstrukcji (4,0-5,5 kg). Podobnie jak pozostałe roll upy jest drukowany na materiale blackout w trzech szerokościach.
  • Roll-up Double (dwustronny) jest przystosowany do prezentacji treści reklamowych na obu powierzchniach. Dzięki nieprzepuszczalnego materiałowi umieszczone na nim grafiki są czytelne bez względu na miejsce ustawienia czy rodzaj oświetlenia.

Rollup typu standard - wizualizacja pochodzi ze strony www.openprint.pl/roll_up.

Uzupełnieniem kolekcji jest X-Baner o wymiarach 80x180cm, który rozpina się na tzw. pajączku z włókna węglowego. W przypadku banerów roll up cena jest uzależniona od typu i wymiarów oraz opcji zadruku jedno- lub dwustronnej. Na jej wyliczenie pozwala specjalny kalkulator, dzięki któremu już przed zamówieniem klient wie, ile zapłaci za dany produkt.

Druk roll upów – wymagania projektowe

Roll up z nadrukiem jest mobilnym i bardzo efektywnym nośnikiem reklamy, przeznaczonym do wielokrotnego wykorzystania. Aby mógł spełniać swoje zadania jest konieczne wykonanie grafiki na materiale, który może być eksponowany wielokrotnie lub zastępowany inną kompozycją. Oferta drukarni, która specjalizuje się w takich produktach, obejmuje zarówno kompletne roll upy, jak i same wydruki do stojaków. Dzięki temu nie trzeba za każdym razem kupować kompletnego urządzenia. Druk roll upów jest realizowany na podstawie indywidualnego projektu, dostarczonego przez klienta lub zleconego do wykonania w pracowni graficznej drukarni. Zalecana jest rozdzielczość grafiki na poziomie 150 do 200 dpi. Konieczne jest też uwzględnienie elementów takich jak rozmiar grafiki, spady czy margines w dolnej części baneru.

REKLAMA
Kalnedarz imprez
wrzesień 2019
PnWtŚrCzPtSoNd
 26  27  28  29  30  31 1
 2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
 16 17 18 19 20 21 22
 23 24 25 26 27 28 29
 30  1  2  3  4  5  6