2018-10-12T09:00:00+02:00 eOstroleka.pl 2 1 14 50%
Ostrołęka,

Kampania na finiszu. Bezpartyjne Miasto rozmawia z mieszkańcami [WIDEO, ZDJĘCIA]

REKLAMA
REKLAMA
7
7
141
Kampania wyborcza w Ostrołęce wchodzi już w ostatni etap. Za dziewięć dni pójdziemy do urn, by wybrać nową radę miasta oraz prezydenta na pięcioletnią kadencję. Kandydaci na radnych z ramienia KWW Bezpartyjne Miasto Ostrołęka, wraz z kandydatem na prezydenta Jakubem Frydrykiem, zachęcali mieszkańców do głosowania.

Wczoraj na ulice miasta wyruszyła kilkunastoosobowa grupa reprezentująca ruch Bezpartyjne Miasto. Lider grupy Jakub Frydryk miał duże wsparcie kandydatów do rady miasta. Mieszkańcy chętnie zatrzymywali się, by zamienić kilka słów z kandydatami tego ruchu.

- Cieszę się, że zostaliśmy pozytywnie odebrani wśród mieszkańców. Te pozytywne słowa, jakie usłyszeliśmy, mobilizują nas do jeszcze cięższej pracy w ostatnich dniach kampanii wyborczej - mówi Jakub Frydryk. - Wiele osób mówiło nam, że w końcu czas postawić na młodych i zgadzamy się z tym w stu procentach. Dlatego powstał ruch Bezpartyjne Miasto, dlatego stawiamy na lokalnych działaczy, by byli oni dobrą reprezentacją naszych mieszkańców w samorządzie - dodał.

Podobne zdanie mieli też kandydaci na radnych.

- Najbardziej cieszy, że mieszkańcy wyrażają chęć zmian na lepsze w Ostrołęce. Kampania wyborcza jest wyjątkowo trudna, ale wierzę, że to my przekonamy mieszkańców do swoich założeń programowych - wskazuje Jacek Łuba, "jedynka" Bezpartyjnego Miasta w okręgu numer 2.

Wybory samorządowe odbędą się 21 października br. Ewentualną drugą turę wyborów na prezydenta Ostrołęki zaplanowano na 4 listopada br.
Materiał filmowy 1 :

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 09:06 12-10-2018,   87%
A gdzie Marian
odpowiedz   •   oceń :  
~qq, 10:48 12-10-2018,   69%
Dlaczego Frydryk nie wyzwie Kotowskiego na debatę? Boi się? Wcale się nie dziwię. Padłby jak pies Pluto.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:11 12-10-2018,   28%
@~qq Raczej to Kotowski boi się debaty :)
odpowiedz   •   oceń :  
~qq, 12:27 12-10-2018,   77%
Nie wiem czy Kotowski się boi. Na pewno wiele by mu to nie dało. I tak każdy zna go i jego dokonania.
Natomiast dla Frydryka i Kulika mogłaby to być szansa na zaprezentowanie się. Ale mogliby też wypaść blado przy Kotowskim. I chyba oni dobrze to wiedzą, skoro się nie rwą do debaty.
odpowiedz   •   oceń :  
~carlo, 09:11 12-10-2018,   91%
Tzw bezszansie powodzenia
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:16 12-10-2018,   25%
Powodzenia,  jesteście wspaniali.  Trzymam za was kciuki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:22 12-10-2018,   24%
Nareszcie jakaś młoda ekipa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 09:31 12-10-2018,   75%
Jeżeli jedyną zaletą ich jest "młodość" to dla nas mieszkańców ich ewentualna wygrana wprost oznacza stagnację i koszty ich nauki... konkrety podaj, nie hasła
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:51 12-10-2018,   7%
@~Wyborca Sprawdź Ciechanów i Łomże
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:27 12-10-2018,   87%
Gang świeżaków
odpowiedz   •   oceń :  
~Imię, 09:35 12-10-2018,   89%
gang bang świeżaków ;-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:29 12-10-2018,   50%
albo gang świerzaków to PIS bo większość już wygląda jak warzywa
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 09:37 12-10-2018,   80%
Bo w PiS ie nie liczy się lans i wygląd, a konkretne dokonania i konkretne inwestycje, kpw ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:04 12-10-2018,   12%
@~Wyborca Hahaha nie liczy się lans?? Odbieranie inwestycji za 17 tys to nie lans??
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:35 12-10-2018,   23%
Super! Trzymamy za Was kciuki :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Rysiek, 09:40 12-10-2018,   81%
nie ufam tym karierowiczom ze zdjęcia... przekonują mnie czyny, nie obietnice i puste słowa z Fejsbuka czy waszego portalu...
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 10:07 12-10-2018,   14%
"W trakcie zarządzania basenem wyszło na jaw, że Mierzejewski prawdopodobnie naruszył ustawę antykorupcyjną. Mając udziały w prywatnej firmie, zasiadał na stanowisku dyrektora ostrołęckiego basenu. Tym samym złamał prawo, czego nieuchronną konsekwencją powinno być zwolnienie dyscyplinarne z pracy. Zanim to się stało, Mierzejewski sam zrezygnował."

Jak więc czytamy, konsekwencją złamania tego prawa, miało być dyscyplinarne zwolnienie, a w jaki sposób, można zwolnić kogokolwiek, kto sam wcześniej się zwolnił?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:19 12-10-2018,   88%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Końwalski, gdzie jest wyrok sądu, gdzie postępowanie prokuratury? Bez tego możesz naskoczyć. Podaj lepiej twarde fakty o Podmostko i Oraczu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:53 12-10-2018,   91%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Jak masz podejrzenia, że złamał ustawę antykorupcyjną, to dlaczego nie zgłosisz do prokuratury, żeby zbadali sprawę? Tylko siejesz na forach ferment stary głupcze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 10:56 12-10-2018,   10%
Czytajcie, czytajcie i jeszcze raz czytajcie - to nie jest sprawa dla prokuratury, za  złamanie tej ustawy, w ten właśnie sposób, karą jest dyscyplinarne zwolnienie z pracy - dotarło?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:57 12-10-2018,   85%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Więc mogli go zwolnić, nie zwolnili. Nie było kary, człowiek jest niewinny. Dotarło?
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 10:57 12-10-2018,   22%
Sprawa jest prosta jak konstrukcja cepa - Pan Mierzejewski, zasiadając na stolcu dyrektora spółki miejskiej, nie miał prawa posiadać udziałów w prywatnej firmie - to, że zasiadał wiemy, a więc do wyjaśnienia pozostaje jedynie kwestia tego, czy takowe udziały posiadał, czy też nie - odpowiedź jest czarno - biała i nie posiada żadnych niejasnych kwestii - posiadał czy nie?

Dodatkowym smaczkiem, jest to, że podobno Pan Mierzejewski, jest z wykształcenia prawnikiem, a więc, jeśli te udziały posiadał, to dopuścił się złamania przepisów ustawy antykorupcyjnej, z pełną świadomością, czy, jak kto woli - z premedytacją, chyba, że z niego taki prawnik, "jak z koziej dudy, torba podróżna.", co oczywiście, w żaden sposób nie zwalnia go z tej odpowiedzialności.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 11:00 12-10-2018,   24%
Nie mogli zwolnić, bo wcześniej zwolnił się sam - widziałeś, kiedykolwiek, żeby zwolniono kogoś, kto wcześniej zwolnił się sam?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:01 12-10-2018,   91%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Jeszcze raz ci powtarzam głąbie malezyjski, że nie został ukarany przez sąd za złamanie prawa, więc jest niewinny.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 11:13 12-10-2018,   16%
A, ja Ci głąbie, jeszcze raz powtarzam, że za to nie ma kary sądowej - jeśli pracownik jest nayebany w robocie, czyli łamie prawo, to idzie pod sąd, czy "na zieloną trawkę"?
Pracodawca, żeby nie robić sobie ewentualnych kłopotów, zgadza się na wypowiedzenie ze strony pracownika - poniał?
odpowiedz   •   oceń :  
~qq, 12:00 12-10-2018,   75%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Kowalski z rozumowaniem u ciebie nie jest za dobrze więc ci wytłumaczę jak labradorowi; Mierzejewski nie złamał prawa, po prosu zasiadał na stanowisku, na którym nie mógł zasiadać z racji posiadanych udziałów. Gdy mu to wytknięto, ustąpił ze stanowiska. To tyle. Nie ma tu mowy o żadnym przestępstwie jak to próbujesz przedstawiać. Ale ty dobrze o tym wiesz  bo jesteś zwykła manipulacyjną gnidą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 12:52 12-10-2018,   25%
@~qq Innymi słowy,  wykształcony prawnik, obejmując stanowisko Dyrektora miejskiej spółki, nie zdawał sobie sprawy z tego, że prawo mu tego zabrania - to, chcesz nam powiedzieć?
Łączenie stanowiska w miejskiej spółce, z posiadaniem udziałów w prywatnej firmie, jest złamaniem prawa - jest, czy nie jest?
Co gdyby się nie zwolnił, zostałby za to łamanie prawa ukarany, czy nie?

Ja rozumiem, że można wszystko próbować stawiać na głowie, ale takie brednie, może łykać, chyba jedynie "ciemny lud" i nikt poza nim.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:22 12-10-2018,   0%
Odwalcie się od ORACZA!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:11 13-10-2018,   100%
"Odwalimy" Oracza w wyborach, a na dokładkę Kulika i Kleczkowskiego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 10:35 12-10-2018,   100%
Mariusza ukrywają?
odpowiedz   •   oceń :  
~qq, 10:50 12-10-2018,   93%
Ciekawe czy ci ludzie ze zajęcia byliby w stanie pozyskać dla Ostrołęki tereny na których stanie elektrownia...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:59 12-10-2018,   10%
@~qq myślę, że uwaga nie na miejscu, po owocach ich poznacie... to są młode, doświadczone i wykształcone osoby
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 11:08 12-10-2018,   8%
@~qq "Pozyskać" - Tępy, cóż za eufemizm - Niemcy przed wojną, również pozyskiwali tereny.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 11:10 12-10-2018,   30%
Doświadczone, w czym?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:40 12-10-2018,   0%
@~qq myślę, że uwaga nie na miejscu, po owocach ich poznacie... to są młode, doświadczone i wykształcone osoby
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:49 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki wejdź na stronę bezpartyjnego miasta i się dokształć, zanim zaczniesz następnym razem rzucać błotem :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 12:56 12-10-2018,   0%
Jakim błotem, wiesz do czego służy wyrażenie "cyt:" i cudzysłów?

Gdyby mnie, ktoś publicznie, zarzucił łamanie prawa, to natychmiast po tym, jakbym się o tym dowiedział, zażądałbym sprostowania i przeprosin, a jeśli to by nie nastąpiło, to wniósłbym pozew do sądu - a, tu nic - cisza jak po śmierci organisty, chociaż można by to przeprowadzić błyskawicznie w trybie skargi, na podstawie prawa wyborczego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 11:03 12-10-2018,   0%
- Kotowski - obecny Prezydent miasta
- Popielarz - samorządowiec
- Kulik - samorządowiec
- Frydryk - ... k...wa, kto?
- Badio - ... k...wa, kto?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:47 12-10-2018,   77%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Popielarz - mający oszusta w komitecie
Kulik - mający komucha w komitecie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:49 12-10-2018,   84%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Kotowski - katecheta
Popielarz - działacz partyjny
Kulik - lewak
Frydryk - społecznik
Bodio - k..  wa kto?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:13 12-10-2018,   82%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Kulik - oportunista
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 13:00 12-10-2018,   12%
Jak rozumiem, to ma być usprawiedliwienie, dla Pana Mierzejewskiego i komitetu Frydryka?

W kwestii "komucha", każdy, nawet takie zero jak Ty, może sobie wejść na stronę IPN i sprawdzić tę "komunistyczną przeszłość" Oracza, ale po co Ci się trudzić, Ty dostałeś jasny przekaż "Oracz - komunista" i Tobie to wystarczy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:09 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Pan Mierzejewski nie złamał prawa, bo nie został za to ukarany przez wymiar sprawiedliwości.
Komunistyczną przeszłość Oracza wszyscy znamy i nie ma tu zadnego usprawiedliwienia dla Kulika że wziął go na listy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 14:18 12-10-2018,   12%
Nie wiem, kto to są Ci "wszyscy", a w związku z tym, w czyim imieniu PiSesz - wejdź na stronę IPN, i sprawdź te straszne zbrodnie Oracza, który zakończył, przynajmniej zgodnie z zapisami IPN, swoją partyjną działalność pod koniec 1979 roku, czyli przez wypadkami roku 1980 - przypominam, że w PZPR, było ponad 3 miliony Polaków - poszukaj w swojej najbliższej rodzinie, "stawiam talary, przeciwko orzechom", że ze znalezieniem byłego członka PZPR, nie będziesz miał problemów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna, 11:10 12-10-2018,   92%
Koniu-Walski, POlszewicka łachudro, oszuście, kłamco i nieuku, nie denelwuj się, bo żyłka ci pęknie.
odpowiedz   •   oceń :  
~helmut, 11:27 12-10-2018,   100%
Dlaczego nie ma debaty ?!?! Przecież kandydaci popadaliby marnie przy obecnym Prezydencie. 4 lata temu można było przynajmniej sprawdzić na żywo kto i na ile jest mocny w buzi, w tym roku BIDA. Uwierzcie, byłem na poprzednich debatach i JK pozamiatał resztę Panów. Powodzenia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:34 12-10-2018,   22%
@~helmut byłem  4 lata temu i nie widziałem żeby kotowski kogoś pozamiatał, za to słyszałem wiele obietnic i co z nich kotowski zrealizował? NIC!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:46 12-10-2018,   63%
Mariusz mów prawde
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:26 12-10-2018,   100%
@~helmut Na debacie chodzi o to, żeby mieć coś do powiedzenia, a nie tylko dużo gadać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:39 12-10-2018,   30%
@~helmut Kotowski faktycznie dobrze wypada. Ostatnio dobrze wypadł z szkoły na nos.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 11:43 12-10-2018,   10%
Cyt.:
"Przecież kandydaci popadaliby marnie przy obecnym Prezydencie."

Kpisz, Wasze, czy o drogę pytasz?

A, może dzięki takiej debacie, dowiedzielibyśmy się wreszcie, kto i ile nagrody otrzymał, a gdyby nadal zasłaniał się "ochroną danych osobowych", to by mu się przytoczyło wyrok sądu najwyższego, w identycznej sprawie i byłoby pozamiatane.

Można by było, zapytać również o historie z zakupem domu i umorzeniem podatku, dla jednej z firm, albo o kładzenie trawy z rolki, przy jednym z domów, a może dowiedzielibyśmy się, jakie sankcje nakładało miasto na jednego z wykonawców, za niedotrzymywanie terminów, a może dowiedzielibyśmy się o roli ratusza w załatwianiu klienta dla pewnej parafii - może nawet wróciłaby sprawa reklamówki - takich pytań, jest tyle, że debata musiałaby trwać przynajmniej kilka dni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:17 12-10-2018,   91%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki jeśli to są dla ciebie sprawy kluczowe dla rozwoju miasta, to nie zazdroszczę rozumku
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 12:43 12-10-2018,   10%
Tak, wyobraź sobie, że uczciwość władz miasta, to dla mnie kwestia kluczowa, żeby nie powiedzieć fundamentalna, jeśli dla Ciebie nie, to, jak mawiał imć, Jan Onufry Zagłoba herbu Wczele, "nie z każdym, chciałbym się mieniać".
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:12 12-10-2018,   90%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Jeśli ktoś w którymś momencie łamie prawo, to są do tego odpowiednie organy.
Ty natomiast debatę o przyszłości miasta chcesz ściągać do poziomu jakiś insynuacji i pomówień, jak to ktoś tam kiedyś jakiś trawnik czy jakąś reklamówkę itd.  No cóż, każdy ciągnie do swojego poziomu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 13:26 12-10-2018,   0%
Tak, takim organem był pracodawca, tyle, że pracownik zrobił ruch wyprzedzający i sam się zwolnił - tłumaczyłem Ci to, jak krowie na rowie, czego nie pojąłeś?

Dokładnie taka samą sprawą, było zasiadanie w Radzie Miasta, jednej radnej, która zgodnie z prawomocnym orzeczeniem dwóch sądów, sprawowała swoją funkcję wbrew prawu i gdyby Rada Miasta się nie odwoływała, to za to złamanie prawa, przewidziana jest kara w postaci wygaszenia mandatu, o czym decyzję podejmuje wojewoda - rozumiesz, pomimo oczywistego złamania prawa, pani Radna, nie poniosła żadnej kary, poza wyrzuceniem jej z Rady Miasta - mało tego przez tyle lat, pobiera la dietę, tak, jak Mierzejewski wynagrodzenie.

Gdyby rzeczony, Mierzejewski, sam się nie zwolnił, toi pracodawca miałby obowiązek zwolnić go dyscyplinarnie, a wówczas, rzeczony Mierzejewski, miał prawo odwołać się do sądu - nadarzasz, czy mam pisać wolniej, a może rozłożyć to na jakieś raty?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:34 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Jan Kowalski, chyba jesteś bardzo stary i przyszłość Ostrołęki obchodzi cię tylko co zeszłoroczny śnieg. Wolałbyś się babrać w bagnie drobnych sensacyjek. Weź ty lepiej włącz sobie polsat i pooglądaj "trudne sprawy".
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 13:43 12-10-2018,   12%
To nie są żadne "drobne sensacyjki" - przekonasz się o tym, po wyborach, kiedy nikt nie będzie mógł blokować informacji, które od dawna powinny być publiczne.

A, co to są "trudne sprawy" w Polsacie, mógłbyś streścić, bo nawet nie wiem, o czym PiSzesz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:15 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Końwalski kto teraz blokuje informacje? konkrety
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 14:22 12-10-2018,   12%
A, dostałeś informację na temat tego ile razy ratusz ukarał Ostradę, za niedotrzymywanie terminów, albo ile i komu, Kotowski przyznała nagród?
Masz informację na temat tego, kto podpisał deklarację o przyłączeniu części ziem Rzekunia do Ostrołęki, na podstawie której rozpoczęła się ta cała grabież?

Próbowałem taką informację uzyskać, jako obywatel, ale dowiedziałem się, że nie otrzymam, bo nie jestem stroną - otóż, jako mieszkanie miasta, które zagrabiło ziemię, ościennej gminie - jestem stroną!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:34 12-10-2018,   0%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Ile Kotowski przyznał nagród to przeczytałem na tym portalu. I mi wystarczy, wiem jaka jest tego skala. Dlatego zagłosuję na Jakuba Frydryka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 14:39 12-10-2018,   13%
Nie, przeczytałeś czyjeś wyliczenia, a nie informację, która miał obowiązek podać Kotowski.

Głosuj sobie, na kogo Ci się żywnie podoba, jak tylko twierdzę, że kandydat Frydryk, to jakiś "spadochroniarz", który na dwa miesiące przed wyborami, nagle wymyślił sobie, że chciałby zostać prezydentem Ostrołęki, a w swoim komitecie i na pierwszym miejscu, na liście do Rady Miasta, ma człowieka, któremu lokalny portal, zarzucił złamanie prawa, na co, ze strony tegoż Pana, nie nastąpiła żadna reakcja.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:44 12-10-2018,   86%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Bzdura. Kandydat Frydryk to osoba od wielu lat angażująca się w działalność społeczną. To, ile dobrego zrobił dla Ostrołęki i jej mieszkańców, docenia wielu mieszkańców. A ten lokalny portal może sobie pisać co chce,nie ma wyroku sądu, nie było żadnego zwolnienia dyscyplinarnego z pracy, więc wszystko odbyło się ZGODNIE Z PRAWEM. Ten sam lokalny portal w sposób oszczerczy i śmiem twierdzić, że specjalnie pomówił brata jednego z kandydatów, za co zresztą opublikowano przeprosiny. To świadczy wiele o tym portalu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 14:56 12-10-2018,   0%
Cyt.:
"za co zresztą opublikowano przeprosiny"

O, widzisz i tutaj właśnie, trafiłeś w sedno, bowiem w stosunku do Pana Mierzejewskiego, takich przeprosin nie było.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:48 12-10-2018,   10%
Fanie uśmiechnięci wszyscy
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 13:30 12-10-2018,   12%
Cyt.:
"ktoś tam kiedyś jakiś trawnik czy jakąś reklamówkę itd"

Nie o żadne "trawnik", czy "reklamówkę", ale o ewentualne nadużywanie stanowiska - rozumiesz?

W ocenzurowaniu "kleru", tez nie chodziło i film, ale o sam fakt" - gdyby, ktoś ocenzurował "Smoleńsk", albo jakikolwiek inny film, to byłoby to, tak samo karygodne - widzisz, las, ale przyjrzyj się lepiej - może kiedyś dostrzeżesz drzewa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:57 12-10-2018,   24%
Mam nadzieję, że wygra Kulik lub Frydryk, z wieksza nadzieją na tego pierwszego. A Pan Frydryk mógłby być wice :)
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 14:20 12-10-2018,   9%
Debata z Kotowskim ?! wolny żart. Ja się pytam po co? Przecież , Pan Janusz jest juz tak wypalony. Ludzie mają dość rządów tego Pana.
Trzeba isc za młodymi a nie za prykami .
Kuba masz moj głos
odpowiedz   •   oceń :  
~zaloguj, 14:21 12-10-2018,   10%
Kuba proszę , zrób jeszcze raz  Rockołeke !!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~szalona, 14:36 12-10-2018,   17%
Pan Kotowski- marionetka Pisu i klerów
Pan Popielarz - Duży facet , który całuje drugiego faceta BLE
Pan Kulik- Po raz kolejny startuje , tylko z czym ? nawet nie wiem co dla miasta zrobiła?
Pan Frydryk- no i tu znam jego działania dla mieszkańców  - na Pana JF będę glosować
odpowiedz   •   oceń :  
~szalona, 14:41 12-10-2018,   0%
Pan Kotowski- marionetka Pisu i klerów
Pan Popielarz - Duży facet , który całuje drugiego faceta BLE
Pan Kulik- Po raz kolejny startuje , tylko z czym ? nawet nie wiem co dla miasta zrobiła?
Pan Frydryk- no i tu znam jego działania dla mieszkańców  - na Pana JF będę glosować
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 14:41 12-10-2018,   0%
Cyt.:
"Pan Kulik- Po raz kolejny startuje , tylko z czym ? nawet nie wiem co dla miasta zrobiła?"

A, co, według Ciebie, miałby zrobić?

A, Pan Frydryk, z czym?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:04 12-10-2018,   90%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki z młodą i nieskompromitowaną ekipą, pełną zapału do pracy. a Pan Kulik z czym? Z ORACZEM
odpowiedz   •   oceń :  
~Xxx, 14:47 12-10-2018,   31%
Z całym szacunkiem ekipa pana Frydryka to ludzie bez kompetencji i doświadczenia w większości. Tu potrzeba osób które mają jakie kolwiek pojęcie.  Każdy w tej partii mógłby startować. Jak to się może skończyć?  Komedia. Śmieszą mnie takie rzeczy opinie i głosy ze chcą zmieniać.  Brak jakichkolwiek konkretów, planów i działań.  To każdy może z Siebie wydukac. Puste słowa ludzi z ulicy.... masakra. Brak debat, rozmów między kandydatami. .. słabe.  Na początku miałem dobra opinie natomiast teraz zmieniam zdanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:06 12-10-2018,   84%
@~Xxx To ludzie młodzi pełni pomysłów, prężni przedsiębiorcy osiągający sukcesy w biznesie, osoby obracające się w kręgu bankowości i finansowości. A Pan Kulik co? Kleczkowski od lat w PO i w WORD za 10k miesięcznie, skompromitowany Oracz z PZPR. Dajcie spokój. O Popielarzu i jego Podmostce to nawet nie ma co wspominać. Nie kopie się leżącego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 14:50 12-10-2018,   10%
Czy Pan Frydryk, upomniał się o demokrację, wówczas, kiedy ocenzurowano "Pokłsie", czy Pan Frydryk upomniał się o demokrację, wówczas, kiedy ocenzurowano "50 twarzy Greya", czy Pan Frydryk upomniał się o świeckość miasta, wówczas, kiedy ratusz, kolejne miejskie obchody, organizował w kościele, czy Pan Frydryk upomniał się o organizację miejskiego Sylwesta, który zaplanowano na dwie godziny, taplania się publiki w błocie, czy Pan Frydryk upomniał się o podanie listy i wysokości nagród, dla urzędników, czy Pan Frydryk, choćby zająknął się o przeprawie zastępczej - co ten Frydryk, tak właściwie robił, przez te wszystkie lata?

Tak, czytałem - był organizatorem Rokołęki, czyli imprezy, która nagle zdechła - gratuluję, wobec powyższego, Panu Frydrykowi - potrafi upomnieć się o swoje i o swoje, zawalczyć - śmiech i żałość mnie ogarnia, jak czytam, te wszystkie pochwalne peany, na temat Pana, który wziął się znikąd.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 15:01 12-10-2018,   13%
Cyt.:
"To, ile dobrego zrobił dla Ostrołęki i jej mieszkańców, docenia wielu mieszkańców."

I, to są kwalifikacje do urzędu Prezydenta miasta - Pani, pracująca w opiece MOPSie, czy MOPRze, tez robi bardzo wiele, dla mieszkańców miasta.

Ile Owsiak zrobił dobrego dla Polaków, czy daje mu to kwalifikacje, do sprawowania urzędu?

Wasze argumenty, są tak trywialne, puste i zalatujące truizmami, że dziwne, że jeszcze sami się tego nie skapowaliście - to, co prezentujecie, to jest pustosłowie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:03 12-10-2018,   84%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki A pan Kulik co prezentuje? SLD bis i komucha na listach? Nie ośmieszaj się. Następny ananasek oszusta wziął. Ludzie, wy chcecie na skompromitowanych ludzi głosować?

Po ostatnich skandalach jest dwóch kandydatów. Kotowski i Frydryk. I ta zmiana Ostrołęce po prostu wyjdzie na dobre. Więc głosuję na Frydryka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:11 12-10-2018,   17%
I trzeci - Kulik. Wiesz czym mnie ujął? Jako jedyny zaczął rozmawiać z mieszkańcami. Od dawna. Od bardzo dawna. I nie obiecuje gruszek na wierzbie, a realne rzeczy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 15:24 12-10-2018,   19%
Postacią, jakiego skandalu, jest kandydat Kulik?

Jeśli Kulik, to SLD - Bis, to Pan Mierzejewski, to PiS Bis - taka sama miara, dla wszystkich.

Jeszcze raz tłumaczę, jak komuś dobremu - wejdź na stronę IPN i sprawdź, jakie zbrodnie popełnił kandydat Oracz.

Zakodowali Ci, jak psom Pawłowa - oracz- komuch, Oracz - komuch, Oracz - komuch, a Ty, to w biezdurno powtarzasz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:38 12-10-2018,   90%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Wzięcie prominentnego działacza PZPR na listy wyborcze to skandal. Krótka piłka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:43 12-10-2018,   100%
I porównaj sobie: Frydryk wziął Mierzejewskiego - człowieka, który nie złamał prawa bo nie dostał żadnych zarzutów, dodatkowo osiągającego sukcesy w biznesie, a więc dobrego menadżera. A Kulik? Kogo on ma na tych listach? Kleczkowskiego wiecznego dyrektora, Oracza prominentnego działacza partii komunistycznej. Phi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 15:55 12-10-2018,   12%
Co to znaczy "prominentnego"? - mógłbyś to sprecyzować?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:08 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki to znaczy zajmującego kierownicze stanowiska. Czyli mającego dużo do powiedzenia i wspierającego panujący wówczas ustrój.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wkurzony, 15:30 12-10-2018,   43%
PODOBA MI SIĘ TA BLONDYNA W BIAŁYCH LEGGINSACH I CZARNYCH WYSOKICH BUTACH!!! CHODZIĆ Z TAKĄ LASKA PO ULICY, LEPSZE OD BROWARA!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 15:53 12-10-2018,   0%
Cyt.:
"człowieka, który nie złamał prawa bo nie dostał żadnych zarzutów"

A, Pani radna, dostała jakieś zarzuty?

Przeczytaj sobie dwa, prawomocne wyroki, to może zrozumiesz, o czym tutaj rozmawiamy - nie ma sankcji, za to, co wg serwisu zrobił Pan Mierzejewski, innych niż dyscyplinarne zwolnienie z pracy - po jakiemu mam do Ciebie PiSać, żeby to wreszcie do Ciebie dotarło?

Czy gość, który jest pijany w pracy łamie prawo? Jeśli tak, to czy podlega śledztwu i wyrokowi sadowemu?

Po za tym  powtarzam jeszcze raz, gdyby Pan Mierzejewski, poczuł się pomówiony, to powinien domagać się sprostowania i przeprosin, a jeśli nie, powinien zaskarżyć redakcję, w trybie wyborczym, tym bardziej, że jest prawnikiem, przynajmniej z wykształcenia - ręka, w górę, kto pomówiony przez portal, zostawiłby to, tak bez reakcji?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:58 12-10-2018,   88%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Janeczku Końwalski. Poczytaj sobie o tym trybie wyborczym, bo nie wiesz o czym mówisz i kiedy on obowiązuje. A co do pana Mierzejewskiego, to jeżeli naruszył prawo, to pracodawca powinien go zwolnić z pracy, a nie zwolnił. Koniec, kropka. Nie złamał prawa.

I jeszcze raz powtarzam, nie każdy musi czytać szmatławce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 16:18 12-10-2018,   0%
A, co jest nie tak, z tym trybem wyborczym? - konkretnie

Reszty nie będę Ci tłumaczył, bo skoro do tej pory nie zrozumiałeś, to i tak nie zrozumiesz, szkoda więc mojego czasu.

Pan Mierzejewski może nie czytać, ważne, że czyta to ostrołęcki elektorat.

Jeszcze w kwestii "szmatławców", wielokrotnie umieściłem to na, tym portalu, a więc dalej możecie udawać idio_tów, mnie tam, nic do tego :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:33 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki To kwiatuszku drogi, że w trybie wyborczym można pozwać osobę, która jest twoim konkurentem politycznym. A pismakowi, chociażby był z Malezji, wydaje się że jest, chociaż nigdzie nie startuje i nie jest.

W świetle prawa Mierzejewski nie zrobił nic zabronionego i koniec kropka. Nie ma wyroku sądu, nie został zwolniony z pracy. Możesz milion razy zaklinać rzeczywistość, a i tak nic z tego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 16:39 12-10-2018,   0%
Opowiadasz bzdury, jak mało który - pozwać można każdego, kto pomawia kandydata, na jakiekolwiek stanowisko wyborcze - doucz się, zresztą nie musisz daleko szukać, bo PO, pozwala Mateuszka - Kłamczuszka, właśnie w trybie wyborczym.

Za artykuły na portalu, odpowiada redakcja, a więc to ją należałoby pozwać, ewentualnie, sąd mógłby zażądać wskazania autora artykułu - jak na obrońcę, podobno prawnika, to w główce masz niewiele.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:56 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Art 111
Jeżeli rozpowszechniane materiały wyborcze, w szczególności plakaty, ulotki i hasła, a także wypowiedzi lub inne formy prowadzonej agitacji wyborczej, zawierają informacje nieprawdziwe, kandydat lub pełnomocnik wyborczy zainteresowanego komitetu wyborczego ma prawo wnieść do sądu okręgowego wniosek o wydanie orzeczenia:

    zakazu rozpowszechniania takich informacji;
    przepadku materiałów wyborczych zawierających takie informacje;
    nakazania sprostowania takich informacji;
    nakazania publikacji odpowiedzi na stwierdzenia naruszające dobra osobiste;
    nakazania przeproszenia osoby, której dobra osobiste zostały naruszone;
    nakazania uczestnikowi postępowania wpłacenia kwoty do 100 000 złotych na rzecz organizacji pożytku publicznego.

Materiały wyborcze, Koniu Walski. Artykuł prasowy nie jest materiałem wyborczym ani agitacją. Sam się doucz, tłuku.
odpowiedz   •   oceń :  
~jan Kowalski z Ostrołęki, 17:06 12-10-2018,   0%
Skoro wypowiedź, Mateuszka - Kłamczuszka, sąd potraktował jako "materiał wyborczy", to tym bardziej, potraktuje tak artykuł, pod opisem ugrupowania, w którego szeregach występuje pomówiony - jak to mówią, mądrzy ludzie - nie spróbujesz, nie będziesz wiedział.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:09 12-10-2018,   100%
@~jan Kowalski z Ostrołęki Chłopie, przecież Morawiecki jest z PiS, a zwracał się do PO. Czyli narażenie konkurencji politycznej na nieprzyjemności. Tu masz wymysły jakiegoś pismaka. I weź go podaj do sądu i się ciągaj 4 lata z głąbem. I tak nikt nie wierzy w te bzdury. Jeżeli złamałby prawo, zostałby ukarany. Nie złamał, więc nie został. Proste.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 17:17 12-10-2018,   0%
O, i tu mamy kłamczuszka - manipulatora o nadal uważasz, że Twoi dyskutanci, to idio-ci? - poczytaj i pomyśl, na swoim zasranym losem, PiSowskiej łachudry, kłamcy, oszczercy i oszusta - kogo widzisz, jak przeglądasz się w lustrze, czy przed tym, nie musisz przypadkiem zażywać środków, antywymiotnych?

Ustawa stanowi tak, kłamczuszku i PiSowska łajzo:
Cyt.:
"§ 1. Jeżeli rozpowszechniane, w tym również w prasie w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. - Prawo prasowe (Dz. U. Nr 5, poz. 24, z późn. zm.6)), materiały wyborcze, w szczególności plakaty, ulotki i hasła, a także wypowiedzi lub inne formy prowadzonej agitacji wyborczej, zawierają informacje nieprawdziwe, kandydat lub pełnomocnik wyborczy zainteresowanego komitetu wyborczego ma prawo wnieść do sądu okręgowego wniosek o wydanie orzeczenia:
1) zakazu rozpowszechniania takich informacji;

2) przepadku materiałów wyborczych zawierających takie informacje;

3) nakazania sprostowania takich informacji;

4) nakazania publikacji odpowiedzi na stwierdzenia naruszające dobra osobiste;

5) nakazania przeproszenia osoby, której dobra osobiste zostały naruszone;

6) nakazania uczestnikowi postępowania wpłacenia kwoty do 100.000 złotych na rzecz organizacji pożytku publicznego."

Cóż, to, korzystasz z jakiejś specjalnej, partyjnej przeglądarki?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:21 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki czyli twierdzisz że to szmatławiec wydaje wyroki a nie sąd? gratuluję, malezyjski ancymonku :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 17:44 12-10-2018,   0%
Nie, twierdzę, że posłużyłeś się manipulacją, tylko nie wiem, czy świadomie, czy jesteś aż taki głupi, że pozwalasz sobą manipulować innym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:01 13-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Właśnie nie pozwalam sobą manipulować przez jakieś portale:

"W trakcie zarządzania basenem wyszło na jaw, że Mierzejewski prawdopodobnie naruszył ustawę antykorupcyjną. Mając udziały w prywatnej firmie, zasiadał na stanowisku dyrektora ostrołęckiego basenu. Tym samym złamał prawo, czego nieuchronną konsekwencją powinno być zwolnienie dyscyplinarne z pracy. Zanim to się stało, Mierzejewski sam zrezygnował."

Zrezygnował z pracy by nie naruszać ustawy antykorupcyjnej. Jest w porządku.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 16:44 12-10-2018,   0%
Cyt.:
"Możesz milion razy zaklinać rzeczywistość, a i tak nic z tego."

Z czego, uważasz, że każdy jest tak głupi jak Ty?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:57 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Ja słyszałem że skośnookim dziewczynom wiele brakuje w tej kwestii więc może się zaraziłeś :)
Ja przedstawiam fakty, ty pomawiasz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 17:09 12-10-2018,   0%
Fakty, jakie fakty? - właśnie pytam, o fakty - czy w trakcie zasiadania na stolcu Dyrektora Aqaparku, będącego spółką miejską Pan Mierzejewski, posiadał udziały w prywatnej spółce, co jest niezgodne z ustawą antykorupcyjną - to, są fakty, Ty nawet nie wiesz, co to są fakty.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:11 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Fakty są takie, że gdyby złamał prawo, zostałby ukarany. Rządziła Platforma Obywatelska, więc ukaranie członka PiS postawiliby sobie za punkt honoru. Drugi fakt: pan Kulik ma na listach prominentnego działacza partii komunistycznej w czasach PRL. Czyli identyfikuje się z nim?
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 17:23 12-10-2018,   0%
Nie odpowiadasz na moje pytanie - czy Pan Mierzejewski, w czasie kiedy zajmował stanowisko Dyrektora Aquaparku, posiadał akcje prywatnej spółki? - jakie PO, miałoby się zajmować, jakimś podrzędnym dyrektorem basenu w PiSowskiej pipidówce, tym bardziej, że jedyną karą, za to przewinienie, jest dyscyplinarne zwolnienie z pracy, którego Pan Mierzejewski uniknął, sam zwalniając się z pracy - to, są fakty - rozumiesz, fakty.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:25 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki posłuchaj mnie miłośniku azjatek. Jeszcze raz ci powtarzam, że gdyby złamał prawo, to zostałby ukarany. Jeżeli sam odszedł ze stanowiska - prawa nie złamał, po prostu wiedział,że zajmuje się czymś innym w życiu to odchodzi z tej pracy, żeby nie złamać prawa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowaqlski z Ostrołęki, 17:28 12-10-2018,   0%
Ty nadal nie odpowiadasz na moje pytanie - czy Pan Mierzejewski, w trakcie sprawowania funkcji Dyrektora Aquaparku, posiadał udziały w prywatnej firmie - odpowiedzi, mogą być tylko dwie - "tak", albo "nie" - na chwilę, zapomnijmy o jakimkolwiek łamaniu prawa - "tak", czy "nie"?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:30 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowaqlski z Ostrołęki Nie wiem, zapytaj pana Mierzejewskiego. Skoro nie został ukarany to widocznie nie złamał prawa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 17:41 12-10-2018,   0%
Ustalmy, zatem fakty - nie wiesz, czy w trakcie sprawowania funkcji Dyrektora miejskiej spółki, Pan Mierzejewski był lub nie, w posiadaniu akcji prywatnej spółki - dobrze zrozumiałem?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:42 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Nie zapadł żaden wyrok sądu, pan Mierzejewski nie został zwolniony z pracy. Uważam go więc za uczciwego człowieka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 17:46 12-10-2018,   0%
Znowu nie odpowiadasz na moje pytanie - czy wg Twojej wiedzy, Pan Mierzejewski, zasiadając na stołku Dyrektora miejskiej spółki, był posiadaczem udziałów w prywatnej firmie - tak, czy nie, czy, po porostu tego nie wiesz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:56 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Zapytaj pana Mierzejewskiego, ja tego nie mogę wiedzieć, bo nikt tego nie wie oprócz niego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 17:59 12-10-2018,   0%
Ok, czyli ustaliliśmy, że tego nie wiesz - idźmy zatem dalej - czy gdyby Dyrektor pływalni w Łomży - podkreślam - w Łomży, która jest spółka miejską (pływalnia, nie Łomża), posiadał udziały w prywatnej firmie, to łamałby przepisy ustawy antykorupcyjnej, czyli obowiązujące prawo, czy nie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:15 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Tylko sąd jest w stanie ustalić kto łamie przepisy. A nie jakiś portal.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 18:18 12-10-2018,   0%
Znowu nie odpowiadasz na moje pytanie - czy gdyby Dyrektor pływalni w  Łomży, która to pływalnia jest spółką miejską, posiadał udziały w prywatnej spółce, to złamałby zapisy ustawy antykorupcyjnej, czy nie - czy może, po prostu, nie dysponujesz taka wiedzą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:25 12-10-2018,   84%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Jaki wyrok wydał sąd w tej sprawie? Czy dosponujesz taką wiedzą?
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 18:27 12-10-2018,   0%
Pytam ponownie, załóżmy, czysto hipotetycznie - czy gdyby pan Dyrektor pływalni w Łomży, posiadał udziały prywatnej spółki, to złamałby przepisy antykorupcyjne - tak - nie, czy po prostu, tego nie wiesz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:35 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Pytam ponownie, czysto hipotetycznie, jaki wyrok zapadł w sprawie Dyrektora pływalni w Łomży?
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 18:40 12-10-2018,   0%
Ok, to może inaczej, bardziej dla Ciebie przystępnie - kierowca przejeżdża na czerwonym świetle, ale nikt tego nie widzi, nie rejestruje, a więc nie ponosi on żadnej odpowiedzialności - złamał przepisy, czy nie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:43 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Zapytaj kierowcę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 18:46 12-10-2018,   0%
Rozumiem, że to kierowca ma ocenić, czy złamał przepisy - dobrze zrozumiałem?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:07 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Przecież nikt oprócz kierowcy nie widział tego, że przejechał na czerwonym. Kto inny ma więc ocenić,?
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 19:25 12-10-2018,   34%
Czyli, skoro nikt nie wiedział, to złamania przepisów nie było - tak?
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Otsrołęki, 10:29 13-10-2018,   34%
Innymi słowy, gdyby ten kierowca, w trakcie wykonywania tego manewru, potrącił pieszego, prawidłowo przechodzącego przez przejście dla pieszych, nikt tego nie widział, a pieszy poniósł śmierć, to skoro nikt, kto mógłby zaświadczyć, nie widział, to kierowca nie byłby winny - gratuluję logiki stosowania prawa - nie łamie prawa ten, kto nie zostanie na tym łamaniu przyłapany - tak wygląda logika elektoratu Pana Mierzejewskiego - nawet jeśli miał udziały, ale nie został za to ukarany, to znaczy, że nie złamał prawa, które mówi, że takich udziałów mieć nie mógł.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:03 13-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Otsrołęki Nie pozwalam sobą manipulować przez jakieś portale:

"W trakcie zarządzania basenem wyszło na jaw, że Mierzejewski prawdopodobnie naruszył ustawę antykorupcyjną. Mając udziały w prywatnej firmie, zasiadał na stanowisku dyrektora ostrołęckiego basenu. Tym samym złamał prawo, czego nieuchronną konsekwencją powinno być zwolnienie dyscyplinarne z pracy. Zanim to się stało, Mierzejewski sam zrezygnował."

Zrezygnował z pracy by nie naruszać ustawy antykorupcyjnej. Jest w porządku.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalki z Ostrołęki, 16:09 13-10-2018,   0%
Nie, nie - w momencie, w którym sprawował funkcję dyrektora pływalnu, posiadając akce prywatnej spółki, już to prawo naruszył.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:03 13-10-2018,   -
@~Jan Kowalki z Ostrołęki Zrezygnował z pracy by nie naruszać ustawy antykorupcyjnej. Jest w porządku.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 17:11 12-10-2018,   0%
Cyt.:
"Chłopie, przecież Morawiecki jest z PiS"

Przecież sam wyraźnie napisałeś "materiały wyborcze" - czy, gdyby Mateuszek - Kłamczuszek, nie był z PiS, to uważasz, że nie mógłby zostać pozwany w trybie wyborczym?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:13 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Gdyby był pismakiem szmatławca, nie mógłby zostać pozwany w trybie wyborczym. Wypociny szmatławca to nie materiał wyborczy. Wypowiedź konkurenta politycznego - tak.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 17:25 12-10-2018,   0%
No, to teraz, jeszcze raz, bez poczynionych przez siebie skrótów, przeczytaj art. 111 Kodeksu Wyborczego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:29 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki a ty spójrz w lustro i uwierz że żaden szmatławiec nie ma nic w tej kwestii do powiedzenia. Liczy się wyrok sądu lub dyscyplinarne zwolnienie. Tu go nie było, bo nie było złamania prawa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Szalona, 18:06 12-10-2018,   78%
Co Pan Jakub zorganizował dla ludzi=mieszkańców
Uważam że bardzo dużo

Motoserce, rockoleka, zbiórka żywności, WOŚP,
A co Pana kandydat zrobił? Pan Kotowski - dni Ostrołęki na których msza pogania mszę. Rzeczywiście pobawilam się
Pan Popielarz?
Pan Kulik?

A PAN JAN KOWALSKI, odnoszę wrażenie, że ktoś Pana wykupił. Żeby obrazal Pan innych. Strasznie słabe
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 18:24 12-10-2018,   0%
Cyt.:
"Pan Kulik?"

A, to sobie pooglądaj, posłuchaj lub poczytaj sprawozdanie z posiedzeń Rady Miasta, a jak już sobie pooglądasz, posłuchasz lub poczytasz, to wróć tutaj i napisz, co mógł zrobić jeszcze.

Cyt.:
"A PAN JAN KOWALSKI, odnoszę wrażenie, że ktoś Pana wykupił. Żeby obrazal Pan innych. Strasznie słabe"

Jakby Ci to powiedzieć, żebyś zrozumiało... mało mnie interesuje, jakie odnosisz, czy donosisz, czy co tam z nim robisz, wrażenie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anty, 18:29 12-10-2018,   88%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Co mógł zrobić? Udzielać się społecznie, charytatywnie. Przekazywać dietę na szczytne cele. Organizować atrakcje dla mieszkańców, festyny, bezpłatne badania. A co robił? Darł nomen omen koty z prezydentem. A pan Jakub w tym czasie działał, nie mówił.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 18:57 12-10-2018,   0%
@~Anty Ty mówisz o działalności altruistycznej, a ja o rządzeniu miastem.

Według Twojego klucza, najlepszym prezydentem, jakiegokolwiek miasta, w tym np. Warszawy, byłby Jurek Owsiak.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:18 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki Nie, ale taką postawą pokazałby że coś robi. A tak to wyszło jak wyszło.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 19:23 12-10-2018,   0%
Ale co to znaczy "że, coś robi", Ty byś chciała to, a inny co innego - radny nie jest od tego - radny, musi wypełniać swoje obowiązki niestety, w przypadku radnych opozycji, traktowanych przez resztę rady, jak zło konieczne, te obowiązki skupiaja się, na patrzeniu władzy na ręce i zadawaniu niewygodnych pytań.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:29 12-10-2018,   100%
@~Jan Kowalski z Ostrołęki tak? a mieszkańcom nic się nie należy? tylko władza i pytania? weź się nie ośmieszaj, jak Kulik.
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 19:55 12-10-2018,   0%
Potrzeby mieszkańców, to również wiedza o tym, co robi władza, która zarządza, między innymi, moimi pieniędzmi - być może Ciebie to nie interesuje, ale mnie, bardzo - od zaspakajania, pozostałych potrzeb mieszkańców, są Ci, którzy zarządzają budżetem, gdybyś ne wiedziała.

Pan Frydryk, też, chyba ze swoich nie dawał, złośliwi mówią nawet, że dawał właśnie z miejskich - no, ale to złośliwi, ja w każdym razie w to nie wierzę ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan Kowalski z Ostrołęki, 18:25 12-10-2018,   0%
Cyt.:
"WOŚP"

Gdzie i kiedy?
odpowiedz   •   oceń :  
~kurpiak, 18:59 12-10-2018,   100%
Jan Kowalski- to jest znawca,wszędzie go pełno na każdy  temat szkoda że nie startuje na radnego / lista obojętna / a może na prezydenta.Takich nam trzeba -miałby moje poparcie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gg, 19:14 12-10-2018,   17%
Powodzenia Jakubie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:19 12-10-2018,   50%
Podeszła ta jedna pani do mnie dzisiaj, na pytanie co ma do zaoferowania jako kandydat nie potrafiła się blondynka wysłowić. Podziekowałem za ulotkę, zapewniając że mojego głosu nie dostanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Mikołaj, 08:06 13-10-2018,   0%
Ja zagłosuję na Frydryka i Mierzejewskiego. Myślę analizuję i stwierdzam, że to najlepsi kandydaci na prezydenta i na radnego w okręgu nr 3
odpowiedz   •   oceń :  
~Szalona, 19:44 14-10-2018,   -
Panie "Janie Kowalski z Ostrołęki" weź się do roboty fizycznej, a nie całe dnie na komputerze.
Wszędzie tylko Pana komentarze. Dotlen umysł

Wyjdź na dwór, jest piękna pogoda!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~carlo, 09:11 12-10-2018,   91%
Tzw bezszansie powodzenia
odpowiedz   •   oceń :