2018-04-27T10:00:00+02:00 eOstroleka.pl 2 1 4 100%
Ostrołęka,

Maciej Kleczkowski: Nie znam się, ale się wypowiem

REKLAMA
4
0
48
Najlepszy komentarz
~Gość, 15:56 27-04-2018,   81%
Kleczkowski ty farbowany lisku
odpowiedz   •   oceń :  
Na wczorajszej sesji rady miasta głos w sprawie budowy bloku C ostrołęckiej elektrowni zabrał radny Platformy Obywatelskiej Maciej Kleczkowski. Zebrał się on na dość wyjątkowe wyznanie. Jak sam przyznał, nie jest fachowcem od energetyki, ale twierdzi, że wspomniana elektrownia nie powstanie.

- Panie prezydencie, powiedział Pan, że elektrownia powstanie. Według mnie, w Ostrołęce elektrownia nie zostanie wybudowana. Takie są fakty. Ja jestem przekonany, że nowa elektrownia węglowa w Ostrołęce nie powstanie - stwierdził z całą stanowczością polityk Platformy Obywatelskiej podczas czwartkowej sesji rady miasta.

Na ripostę prezydenta Janusza Kotowskiego nie musiał długo czekać.

- Przygotowano postępowanie, rozstrzygnięto je, nie było odwołań, jest wszystko przygotowane i są bardzo jasne deklaracje najwyższych przedstawicieli polskiego rządu, którzy nie znikną za tydzień czy za miesiąc. Ale pan Maciej mówi że nie będzie! Jest wiele sił, które próbują walczyć, zakładają stowarzyszenia na rzecz ziemi i twierdzą że trzeba zablokować budowę. A w moim przekonaniu dla naszego regionu jest potężna szansa rozwojowa. Kto tego nie rozumie, ten nie rozumie rzeczywistości - mówił prezydent Janusz Kotowski i dodał: - Region na tym skorzysta, ale są środowiska które mówią, że nie będzie budowy i powołują się na ekspertów. W odróżnieniu od rządów PO i PSL, ten nowy rząd ma jasną deklarację żeby ta elektrownia była. Można zaklinać rzeczywistość i życzyć żeby jej nie było, ale to wielka szansa dla regionu i dla naszego budżetu.

Jako, że Kleczkowski został wywołany do tablicy, zdecydował się odpowiedzieć prezydentowi Kotowskiemu i uzasadnić swoją tezę. Wyszło jednak dość średnio, bo po pierwsze - przyznał, że nie zna się na temacie, o którym mówi, a po drugie - prezydent Kotowski w trakcie jego wywodu opuścił salę.

- Nie jestem przeciwnikiem budowy, ja mówię to co jest realne na dzień dzisiejszy, czytam publikacje. Nie jestem specjalnym fachowcem w tej dziedzinie, ale czytam co piszą fachowcy. Ostrołęka nie będzie miała zintegrowanego pozwolenia, a brak pozwolenia uniemożliwia rozpoczęcie prac budowlanych - wyjaśniał radny Kleczkowski, proponując nawet przewodniczącemu rady miasta Jerzemu Grabowskiego zakład... o pączka, że elektrowni jednak nie będzie.

Zwycięzcę słodkiego zakładu poznamy zapewne za kilka lub kilkanaście miesięcy. Wtedy też okaże się, kto z tych co się nie znają, zna się bardziej - jakkolwiek by to nie brzmiało...

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~pielęgniarka, 10:07 27-04-2018,   45%
Najlepszą ripostę to dostał wczoraj Czartoryski od przewodniczącej związków pielęgniarek. Coś e-ostroleka nabrała wody w usta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pych, 12:57 27-04-2018,   100%
@~pielęgniarka Coś więcej?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:18 27-04-2018,   19%
może za dużo czyta eostroleki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:51 27-04-2018,   77%
kiedyś mówił że nie zna takiej strony a blondi mówiła że nie czyta pierdół więc pewnie jednak naczytał się milicjiobywatelskiej:)
odpowiedz   •   oceń :  
~ss, 23:31 27-04-2018,   100%
ale widzę że redakcja robi wszystko żeby poznał i tak trzymać bo ktoś musi mówić prawdę o synekurzystach
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:49 27-04-2018,   70%
https://www.dlugi.info/wierzytelnosc/1831048/Kleczkowski-Maciej

tyle w temacie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:25 27-04-2018,   100%
Jak to możliwe że zarabiajacy 10 tys miesiecznie ma długi? i on chce zarządzać budżetem miasta? wolne żarty, trzeba odsunąć tego człowieka od polityki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:30 27-04-2018,   72%
Moze trzeba by zapytac wprost p Kleczkowskiego czy bedac prezydentem miasta bedzie dazyl do budowy czy bedzie przeciw . Krotkie i konkretne pytanie .
Mysle ze odpowiedz niejednego by zaskoczyla
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:34 27-04-2018,   77%
Oczywiście ze by zaskoczyla odpowiedz bo Kleczkowski i portal Moja Ostroleka to propagandowa tuba PO PSL i lokalnych postkomuchow
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:35 27-04-2018,   79%
,, nie znam sie ale odpowiem '' ...no szczyt glupoty .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:45 27-04-2018,   29%
Przynajmniej uczciwie o tym mówi i dlatego CZYTA OPINIE EKSPERTÓW a nie udaje chojraka we wszystkim
odpowiedz   •   oceń :  
~Jogi, 11:58 27-04-2018,   59%
" Nie znam się , ale się wypowiem " , " spieprzaj dziadu " , idź się przejdź może znowu wymyślisz  do czegoś się przyczepić .  Parodia Obywatelska. = Folksdojcze !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:39 27-04-2018,   0%
@~Jogi Czy tu nie ma w ogóle moderacji? Obraźliwe i wulgarne komentarze powinny być usuwane, portal za odpowiada
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:42 27-04-2018,   84%
Uuu, chyba zaszczycił nas sam zainteresowany. Odpalam fejsa, pewnie rozjuszony radny nadaje
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:49 27-04-2018,   34%
Nie, nie radny. Zdziwko? Razi mnie, że ludzie publicznie się obrzucają wyzwiskami i zaczynamy to uważać za normalne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:24 27-04-2018,   75%
Mnie razi jak jakieś dziwolągi z warszawki wtykają tu swojego nosa i wpierają, że mieszkają w Ostrołęce
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:40 27-04-2018,   17%
Czyli po bluzganiu poznasz mieszkańca Ostrołęki?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:45 27-04-2018,   67%
No. Dlatego z twoją znajomością logiki, nie jesteś stąd. Więc spływaj narzekać na słoiki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:04 27-04-2018,   75%
"Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii." czyli żaden portal za nie nie odpowiada. Odpowiadają autorzy
odpowiedz   •   oceń :  
~Człowiek patrzacy na fakt, 12:37 27-04-2018,   69%
Oj Panie Kleczkowski lewaku nie szczekaj tak dużo krzyczysz mało robisz a raczej wcale nic dla naszego regionu konkretnego nie zrobiłeś tylko chciałeś stawiać śmieszne inwestycje w jakieś budki do inhalacji bo przez elektrownie B w Ostrołęce jest zamieszczenie duże, jest to kłamstwo ponieważ poziom zapalenia w najgorszym przypadku utrzymuje się na średnim poziomie to max. Najbardziej smordu w tym mieście robią domy ogrzewane starymi piecami weglowymi
odpowiedz   •   oceń :  
~Człowiek patrzacy na fakt, 12:39 27-04-2018,   12%
Oj Panie Kotowski resortowy dzieciaku brakuje Ci argumętów(żadnych konkretnych nie miałeś ) to zaczynasz poruszać tematy na które wcale nie znasz
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:26 28-04-2018,   100%
@~Człowiek patrzacy na fakt ,,czlowiek patrzacy na fakty " - chba te w TVN
odpowiedz   •   oceń :  
~Katarzyna, 12:57 27-04-2018,   64%
Jeżeli ktoś się na czymś nie zna to niech się nie wypowiada, bo niewiele miał do powiedzenia radny bo z tego co widzę to jedyne co mu najlepiej wychodzi to krytyka prezydenta i szukanie przysłowiowej "dziury" Może wziąłby się w garść i w końcu zaczął coś robić dla miasta
odpowiedz   •   oceń :  
~Katarzyna, 12:57 27-04-2018,   74%
Jeżeli ktoś się na czymś nie zna to niech się nie wypowiada, bo niewiele miał do powiedzenia radny bo z tego co widzę to jedyne co mu najlepiej wychodzi to krytyka prezydenta i szukanie przysłowiowej "dziury" Może wziąłby się w garść i w końcu zaczął coś robić dla miasta
odpowiedz   •   oceń :  
~Pych, 13:26 27-04-2018,   41%
@~Katarzyna Radny uczciwie przyznał, że nie jest ekspertem, ale powołał opinie fachowców. Prezydent nie zna się na niczym, a próbuje udawać wszechwiedzącego tylko dlatego, że usłyszał jakieś mgliste obietnice od pisowskich kolesi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:45 27-04-2018,   61%
@~Pych jakich fachowców? Co ty gadasz chłopie. Kleczkowski głośno krzyczy, robi transmisje, a nic nie wynika z tego dla mieszkańców. To zwykły pieniacz z PO. Niech lepiej powie dlaczego blokuje ludzi na FB, którzy odważą się zadać mu niewygodne pytanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:32 27-04-2018,   89%
@~Pych Fachowców. Chyba od nabijania kasy w jakichś szemranych „fundacjach”.
odpowiedz   •   oceń :  
~Katarzyna, 22:10 27-04-2018,   84%
@~Pych Radnemu to najlepiej wychodzą spacery "nagrywane na żywo " Śmiech na sali to po prostu żałosne! Nie jestem zwolenniczką prezydenta ale Kleczkowski przechodzi samego siebie!
odpowiedz   •   oceń :  
~Marianna, 14:14 27-04-2018,   48%
Pan Kleczkowski przynajmniej czyta opinie fachowców, mówi przecież, że "Ostrołęka nie będzie miała zintegrowanego pozwolenia, a brak pozwolenia uniemożliwia rozpoczęcie prac budowlanych" co winduje koszty. Prezydent Kotowski najwyraźniej tylko słucha obietnic, co do elektrowni, ale nie interesuje się, czy to ma ręce i nogi.
odpowiedz   •   oceń :  
~St. Cypis, 15:36 27-04-2018,   41%
@~Marianna Racja, ~Marianna, w Wysokim Napięciu o tym piszą: https://wysokienapiecie.pl/9846-epopeja-elektrowni-ostroleka-c-zbliza-sie-nieuchronnego-konca/
odpowiedz   •   oceń :  
~sok, 16:12 27-04-2018,   74%
@~St. Cypis wysokie napięcie nie jest portalem wiarygodnym.
odpowiedz   •   oceń :  
~St. Cypis, 16:16 27-04-2018,   31%
@~sok @~sok, o Twoim komentarzu trudno powiedzieć, że jest wiarygodny. Podlinkowany artykuł opiera się na raporcie dwójki fachowców w temacie elektrowni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:35 27-04-2018,   74%
@~St. Cypis Pierdolisz. Ten portal od zawsze wspiera branżę tzw. zielonej energii i ma ciągoty proniemieckie. A fachowców od świecenia nazwiskiem zawsze znajdziesz. Tylko podaj cenę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:39 27-04-2018,   10%
Aha, widzę że mamy tutaj "mistrza ciętej riposty".
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:57 27-04-2018,   67%
Byś posłuchał ludzi, to byś się zdziwił, co o was mówią
odpowiedz   •   oceń :  
~Marianna, 14:20 27-04-2018,   52%
W ogóle, co to za chamski zwyczaj, żeby wychodzić w trakcie odpowiedzi radnego? Czy pan Kotowski hołduje PiS również w "kulturze" zachowania?
odpowiedz   •   oceń :  
~mieszkaniec, 15:10 27-04-2018,   62%
@~Marianna Nie ma co się dziwić.
To nie pierwsza jego taka zagrywka. Widać że już ma dosyć tego przedstawienia i tęskni za spokojnym puszczeniem bąka bez konsekwencji. Każdego kiedyś tyłek rozboli od siedzenia na stołku nawet prezydenckim.
Już niedługo będziemy mogli go od tej męki uwolnić.
odpowiedz   •   oceń :  
~St. Cypis, 15:34 27-04-2018,   43%
Ostrołęka to arena przedwoborczych licytowań. Raporty mówią jasno, że jest to kompletnie nieopłacalna inwestycja. Mało tego przy alternatywnych, rozproszonych źródłach energii odnawialnej zatrudnienie znalazłoby nawet o 45% więcej ludzi, biorąc pod uwagę również drugi planowany blok elektrowni. A ile procent mniej ludzi dzięki temu nie zachoruje i nie umrze? Brak Ostrołęki C to dosłownie CZYSTY zysk.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:55 27-04-2018,   63%
@~St. Cypis Nie strasz wzrostem zachorowan i zgonami bo elektrownie nawet gdyby dwie pracowaly ( B i C ) to bedzie mniejsze skarzenie powietrza niz os Kwiatowe i Pomian w okresie grzewczym .
Ludzie nie wypowiadajcie sie o technologi o ktorej nie macie pojecia . Nie porownujcie spalania wegla i plastiku w piecu domowym ze spalaniem wegla w elektrowni z systemem odpopielania i odazotowania
odpowiedz   •   oceń :  
~St. Cypis, 15:59 27-04-2018,   45%
@~Gość, węgiel to nierentowny przeżytek. Po co reanimować kopalniane trupy, skoro można już inwestować w mimo wszystko czystszą energię?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:16 27-04-2018,   70%
@~St. Cypis Węgiel to przyszłość, dzięki nowym technologiom.
odpowiedz   •   oceń :  
~St. Cypis, 16:18 27-04-2018,   31%
@~Gość i skandalicznym dopłatom, i blokowaniu czystszej energii, i mniejszym zatrudnieniu...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:30 27-04-2018,   75%
@~St. Cypis Weź nie *****l oszołomie. Założę się, że nie jesteś z Ostrołęki i piszesz te swoje dyrdymały z jakiejś warszawki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:25 28-04-2018,   100%
@~St. Cypis To czemu po ten ,,nierentowny przezytek" ustawialy sie Niemcy i czekaly az zamkniemy kopalnie zeby je odkupic
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:56 27-04-2018,   81%
Kleczkowski ty farbowany lisku
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:46 27-04-2018,   91%
Kleczkowski powołuje się na takich samych "specjalistów" jak on sam. Do budowania czegokolwiek jest potrzebne pozwolenie na budowę - pozwolenie zintegrowane jest niezbędne dla eksploatacji instalacji. Czyli w przypadku Ostrołęki C za jakieś 4-5 lat. A poza tym to Elektrownia C ma pozwolenie zintegrowane ważne bezterminowo. Kleczkowski powtarza kłamstwa ekoterrorystycznych manipulatorów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Sławomir, 21:08 27-04-2018,   100%
UWAGA TO JUŻ SIĘ KAMERUJE
odpowiedz   •   oceń :  
~Kurp, 10:17 28-04-2018,   100%
Lepij siedzieć cicho i być uznanym za głupca niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również