eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Poprawa jakości usług Urzędu Miasta Ostrołęka poprzez podniesienie kompetencji jego pracowników

REKLAMA
zdjecie 1151
zdjecie 1151
REKLAMA
Urząd Miasta Ostrołęka od stycznia 2012 do października 2013 realizuje Projekt POKL.05.02.01-00-059/11 „Urząd Miasta Ostrołęka - doskonalenie kompetencji pracowników i funkcjonowania Urzędu”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej.
 
W ramach projektu zamkniętego zostanie przeszkolona grupa 205 pracowników Urzędu Miasta Ostrołęka: kadra kierownicza, pracownicy merytoryczni i pomocniczy za wszystkich wydziałów/referatów/biur w Urzędzie. Projekt zakłada realizację 194 dni szkoleniowych, których celem jest poprawa jakości usług Urzędu Miasta Ostrołęka poprzez podniesienie kompetencji jego pracowników. Pracownicy będą delegowani na odpowiednie tematy szkoleń w zależności od zdiagnozowanych luk kompetencyjnych.
 
Projekt zakłada realizację następujących tematów szkoleń:
 
- komunikacja interpersonalna
- trwałe budowanie wizerunku Urzędu
- asertywność
- trudne sytuacje w obsłudze klienta
- zasady savoir vivre
- zarządzanie zespołem i organizacja pracy
- budowanie autorytetu
- motywowanie pracowników
- zarządzanie rozwojem pracowników
- tworzenie modelu kompetencyjnego
- wdrażanie modelu kompetencyjnego
- warsztaty motywacyjne
- szkolenia informatyczne
- szkolenia prawno-finansowe
- język angielski
 
Artykuł sponsorowany
Kalendarz imprez
maj 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
 29  30 dk1 dk2 dk3 dk4 dk5
dk6 dk7 dk8 dk9 dk10 dk11 dk12
dk13 dk14 dk15 dk16 dk17 dk18 dk19
dk20 dk21 dk22 dk23 dk24  25 dk26
dk27  28 dk29 dk30  31  1  2
×