2019-01-13T22:00:00+01:00 eOstroleka.pl 2 1 33 54.6%
Ostrołęka,

Rekordowy WOŚP w Ostrołęce [WIDEO, ZDJĘCIA]

REKLAMA
fot. eOstroleka.pl
REKLAMA
Najlepszy komentarz
~Gość, 09:35 13-01-2019,   75%
Szacunek wolnotariuszom.organizatorom.
odpowiedz   •   oceń :  

13 stycznia w wiele miast w całej Polsce gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Po kilku latach przerwy finał WOŚP zorganizowano także w Ostrołęce. Zapraszamy do oglądania naszej fotorelacji aktualizowanej na bieżąco.

 
 
 
 
Na łamach naszego serwisu przez cały dzień dodawać będziemy obszerne fotorelacje ze wszystkiego co w ramach 27. finału WOŚP przygotował ostrołęcki sztab grający pod wodzą Aleksandry Boruch. Odświeżajcie stronę, sprawdzajcie aktualny wynik i oglądajcie galerie zdjęć oraz materiały wideo.
 
 
 
 
Godz. 8:00
 
 
 
 
 
 
Pierwsi wolontariusze wyruszyli z kolorowymi puszkami na ulice Ostrołęki. W tym roku zbieramy na zakup specjalistycznego sprzętu dla szpitali dziecięcych. A tymczasem w ostrołęckim sztabie od wczesnych godziny porannych trwają przygotowania do koncertu oraz wielu wydarzeń towarzyszących.
 
 
 
 
 
 
zdjecie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Godz. 9:00
 
 
 
 
Zobaczcie szczegółowy program 27. finału WOŚP w Ostrołęce - ROZKŁAD JAZDY WOŚP
 
 
 
 
 
 
Godz. 10:00
 
 
 
 
Zobaczcie, co będzie można wylicytować podczas akcji organizowanych w przerwach pomiędzy koncertami.
 
 
 
 
zdjecie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tu zobaczyć możecie zestawy gadżetów. Wybierzcie swój ulubiony i licytujcie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Godz. 11:30
 
 
 
 
Od godziny 9:00 w hali sportowo-widowiskowej im. Arkadiusza Gołasia trwa halowy turniej piłki nożnej zorganizowany przez ostrołęckich piłkarzy. Zobaczcie fotorelację.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Godzina 11:00
 
 
 
 
Ruszył I bieg WOŚP "Policz się z cukrzycą". Na starcie ok. 200 zawodników.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

godz: 12:00

 

Po raz pierwszy w ramach ostrołęckiego finału WOŚP odbył się bieg „Policz się z cukrzycą”. Na linii startu stawiło się 200 uczestników. Nikomu nie przeszkadzał siąpiący deszcz i przenikliwe zimno. Wszak liczył się szczytny cel.

zdjecie

 

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z I Biegu WOŚP "Policz się z cukrzycą"

 

godz. 13:30

 

W sztabie jest już ekipa licząca zebraną do puszek kasę. Wkrótce pierwsze wyniki.

 

zdjecie

 

GALERIA ZDJEĆ - Liczenie kasy w sztabie WOŚP

 

Godz. 14:00

 

W przerwach pomiędzy występami odbywają się licytacje. Prowadzi je, niezawodny jak zawsze w roli konferansjera Staszek Orłowski, który od licytujących jest w stanie wydusić każdy grosz. Przygotowane przez organizatorów pakiety gadżetów schodzą jak świeże bułeczki.

 

zdjecie

 

GALERIA ZDJĘĆ Z LICYTACJI

 

 

Godz. 15:00

 

W hali im. Gołasia pokazy na trampolinach i street workout. Grupa Bee Hero

 
 
 
 
Warsztaty nurkowania w ramach WOŚP.
 
 
 
 
 
 
 

Godz. 18:00

 

27. finał WOŚP w Ostrołęce nabiera tempa. Na scenie przy ulicy Prądzyńskiego trwają właśnie koncerty. Zagrało m.in. Biuro Rzeczy Znalezionych, Karakan czy Droga Na Ostrołękę. W przerwach pomiędzy koncertami Staszek Orłowski prowadzi licytacje.

 

zdjecie

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Godz. 18:15
 
 
Kwota zebrana podczas 27. finału WOŚP w Ostrołęce to obecnie około 30 tysięcy. Liczenie puszek wciąż trwa i kwtoa ta będzie stale rosła.
 
 
 
 

Godz. 20:00

 

zdjecie

 

GALERIA - ŚWIATEŁKO DO NIEBA

 

 

godz. 23:00

 

To już pewne! W Ostrołęce padł absolutny rekord. Do godziny 23:00 przeliczono już ponad 120 tysięcy złotych!

 

 

Wasze opinie

lub zaloguj się    
~Gość, 09:35 13-01-2019,   75%
Szacunek wolnotariuszom.organizatorom.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:48 13-01-2019,   35%
a konkretnie za co? za naiwność?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:12 13-01-2019,   57%
Naiwność? Powiesz nam coś więcej?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:28 13-01-2019,   44%
Finałem PiSowskiego szczucia na WOŚP i PO jest zamach na Adamowicza !
Precz z kaczystami !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:27 13-01-2019,   77%
Puknij się w swoją rozczochraną i nie nakręcaj nadal tej spirali zła.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek, 00:15 14-01-2019,   55%
Mam nadzieję, że dzisiejszy wieczór będzie ostatnim dniem działalności na portalu eostrołęka wszystkich ludzi którzy komentują w nienawistny sposób to co robi Jurek Owsiak i setki tysięcy wolontariuszy. Dość mowy nienawiści!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Kierowca TAXI, 09:59 13-01-2019,   66%
Byłem pierwszy który wrzucił do puszki małej dziewczynki. Była szczęśliwa. Dostałem serduszko. HURA!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:10 13-01-2019,   65%
@~Kierowca TAXI Super! Ja też się cieszę, że i też w taki sposób czasem mogę pomóc. WOŚP i oczywiście inne tego typu przedsięwzięcia pomagają nam przypomnieć sobie o pomocy innym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:23 13-01-2019,   52%
@~Kierowca TAXI pozorowanie pomagania
odpowiedz   •   oceń :  
~Nex, 10:33 13-01-2019,   52%
Czekałam żeby było tak jak kiedyś i dlatego głosowałam na Pana Panie Prezydencie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:54 13-01-2019,   40%
@~Nex co ma wspólnego prezydent z WOSP. Ani ten ani poprzednicy nie mieli na to wpływu!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:24 13-01-2019,   67%
Prezydent nakazał urzednikom pomóc w organizacji. Ciekawe ile z budżetu miasta poszło na to?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:12 13-01-2019,   57%
@~Nex obetrzyj wazelinę bo ci cieknie
odpowiedz   •   oceń :  
~rachmistrz, 16:30 13-01-2019,   38%
Z kasy miasta poszło na to milin pińcet sto dziewińcet :)
Ile poszło z kasy miasta na poprzednią PROPAGANDĘ - nikomu niepomaganie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:58 14-01-2019,   50%
@~rachmistrz Dokładnie 3 tys. Organizatorzy znaleźli wielu chętnych sponsorów. Wiec przestańcie się czepiać
odpowiedz   •   oceń :  
~dziki gon, 10:49 13-01-2019,   38%
Najbardziej obłudna akcja charytatywna na świecie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:00 13-01-2019,   58%
@~dziki gon Przecież nikt nie zmusza cię do udziału, nikt siła nie zabiera ci twoich pieniędzy.
odpowiedz   •   oceń :  
~IrytująMnieLudzie, 13:00 13-01-2019,   33%
@~dziki gon Najlepiej to siedziec w domu pierdzieć w stołek i krytykować innych a samemu dupci nie ruszyć z ciepłego mieszkanka. Zbierz chociaż połowę z tego co oni zbiorą. Jak chcesz próbować swoich sił to daj znać zobaczymy jak Ci pójdzie
odpowiedz   •   oceń :  
~zzzzz, 10:52 13-01-2019,   52%
jestem przeciwny zbyt duze koszty organizacyine zaduze zlodziejstwo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:02 13-01-2019,   51%
@~zzzzz Zatem zostań ze swoją przeciwnością. Bądź też przeciwny z korzystania urządzeń zakupionych przez WOŚP.
odpowiedz   •   oceń :  
~brexit, 12:27 13-01-2019,   47%
Zakładając,że 100 % kasy z puszek jest przeznaczane na zakup sprzętu to jest to mniej niż 0,1 % środków z NFZ.
Więc  to co kupuje WOŚP to właściwie znikoma część. Ale za to świetnie marketingowo jak widać sprzedawana narracja.
Wystarczy naklejać serduszka na wszystko co się rusza i na drzewo nie ucieka, potem do tego sfilmować chwytającą za serce scenę gdy matka małego dziecka wygłasza tekst ,że przy leczeniu jej dziecka korzystano ze sprzętu z serduszkiem,  pokazać malucha podłączonego do aparatury- taka scena wyjątkowo mocno działa na wyobraźnię- i tak zwany zwyczajny człowiek po wielokrotnej ekspozycji na takie obrazki będzie miał wdrukowany w podświadomość fałszywy obraz, nie zdając sobie sprawy z manipulacji jakiej na nim dokonano.
Ludzie nie znając danych, używają argumentu : nie podoba Ci się boski Jurek , to nie korzystaj z jego sprzętu.
I tak przytłaczająca większość pacjentów nigdy w życiu z tego sprzętu nie skorzysta......


odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:14 13-01-2019,   56%
Uuu, szantaż.
Idź frajerze jeszcze kup garnki z pokazu jak tak we wszystko wierzysz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:14 13-01-2019,   49%
@~brexit No to nie dawaj żadnych pieniędzy i nie interesuj się tym. Przecież to nie twoje pieniądze, czas i sprawa.
odpowiedz   •   oceń :  
~Torres, 16:26 13-01-2019,   75%
Od jutra przez tydzień będę słyszał ,, nie dajesz na @fundacjawosp to nie korzystaj ze sprzętu''
Moja odp. Bezdomni nie dają na jadłodajnie prowadzone przez @CaritasPolska a korzystają i nikt im tego nie wypomina.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:05 13-01-2019,   43%
@~Torres Zaprawdę nikt nie zmusza cię do dawania na WOŚP. Nie interesuj się nie swoimi pieniędzmi i tym co robi WOŚP.  Wspomagaj Caritas będzie ci łatwiej żyć.
Przestań mysleć o WOŚP
odpowiedz   •   oceń :  
~brexit, 20:29 13-01-2019,   62%
Ale to akurat moje pieniądze.W akcję zaangażowane są jednostki samorządu terytorialnego, agendy rządowe, służby.
To obciąża podatników w tym mnie. Poza tym jest zdaje się wolność słowa.Więc bez względu na to , czy to moje pieniądze czy nie mam prawo interesować się czym chcę
odpowiedz   •   oceń :  
~grzegora1954, 21:41 13-01-2019,   63%
@~brexit Wszystkim przeciwnikom WOŚP zacytuję jedno zdanie. "Kto ratuje jedno życie ratuje cały świat"
odpowiedz   •   oceń :  
~starszak1, 01:03 14-01-2019,   45%
@~zzzzz Czytam ze zdumieniem niektóre wpisy. Jak można opluwać, jątrzyć, wyszydzać coś, co nam, Polakom i Polsce wystawia najlepsze świadectwo? Co podziwiają inne kraje w Europie i na świecie? Widzisz, drogi bolszewiku, na tym polega piękno tego przedsięwzięcia, że daję BO CHCĘ, taki mój wyraz woli. Bo mam serce i chce je okazać. I nikomu nic do tego. Znaczy, nikomu normalnemu. Tylko bolszewicy  to przezywają opluwają, etc - bo nie maja nad tym władzy nie zgodne z ich (nie)rozumieniem świata.
odpowiedz   •   oceń :  
~starszak1, 01:08 14-01-2019,   38%
@~brexit No tak. TRWAM albo TVPInfo nie działa marketingowo, ba! brzydzi się tym. Bo rozdzielające serca sceny biednych dzieci, płacząca matka, pijany ojciec - albo dokładnie to wszystko odwrotnie, nie ma znaczenia to tylko wezwanie do miłosierdzia. A jak WSOP zbiera pieniądze - to marketingowa akcja lewactwa. Czasem przeczytaj, men, co napisałeś, zanim wyślesz w eter, nie ośmieszaj się.
odpowiedz   •   oceń :  
~WOŚP, 04:01 14-01-2019,   0%
@~brexit Wiesz jaka jest różnica sprzętu NFZ i tego WOŚP? NFZ robi wszystko po kosztach, kupuje na ilość,najtańszy przetarg oznacza zawsze najlepszy. U Jurka nie
odpowiedz   •   oceń :  
~ala, 09:41 14-01-2019,   67%
@~brexit A wiesz ty ile wypracowanych przeze mnie pieniędzy rząd rozdaje klechom, na pińcet plus i tym podobne ...
odpowiedz   •   oceń :  
~Tokoz, 09:53 14-01-2019,   67%
@~Torres Tylko że Caritas dostaje też dotacje z budżetu państwa
odpowiedz   •   oceń :  
~Tokoz, 09:57 14-01-2019,   100%
@~brexit To może tak też rozliczymy dokładnie wszystkie inne fundacje oraz związki wyznaniowe, ze szczególnym uwzględnieniem tych które są przy kościele katolickim, bo oni też dostają kasę z naszych podatków.
odpowiedz   •   oceń :  
~brexit, 10:53 14-01-2019,   0%
@~Tokoz O w końcu , ktoś co prawda w złej wierze, ale zaproponował sensowne rozwiązanie.Należałoby zacząć od ustawowego zakazu wspierania z publicznych pieniędzy , lub wspierania w jakiejkolwiek innej formie przez instytucje korzystające z pieniędzy publicznych wszystkich fundacji.
WOŚP to tylko wierzchołek góry lodowej tej patologii
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:53 13-01-2019,   34%
Do dziki:wracaj na wioskę do znachora chłopku,tu jest miasto i myśli się innymi kategoriami.Brawo WOŚP
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:57 13-01-2019,   72%
Pogratulować samooceny. Wypływa ona z tego certyfikatu w postaci naklejki, który sobie dziś kupiłeś za 10 zł?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:16 13-01-2019,   35%
Samoocenę to ty sobie właśnie wystawiłeś. Nienajlepszą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:54 13-01-2019,   65%
Bezsensowna zbiórka w dobie gdzie w ostrołęckim szpitalu mamy oddział okulistyki cały wyposażony w sprzęt a brakuje ludzi do jego obsługi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:04 13-01-2019,   47%
WOŚP kupuje sprzęt wg zgłoszonego zapotrzebowania. Zatem to dany szpital ocenia co mu potrzebne.
Nie chcesz nie dawaj, nikt cię nie zmusza.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pacjent, 13:12 13-01-2019,   84%
Taki stan w ostrołęckim szpitalu to wyłącznie wina Struzika i dyrekcji szpitala, bez zmiany tych pseudofachowców ten szpital czeka los szpitala na ul. Sienkiewicza - KOMPLETNA RUINA.
odpowiedz   •   oceń :  
~Karol, 10:59 13-01-2019,   49%
Super ! Brawo Ostrołęka ! Przecz z pis w Ostrołęce !!!
odpowiedz   •   oceń :  
~gosciew, 19:51 13-01-2019,   67%
@~Karol dzikusie won i jazda z peowcami i komuchami precz i won z miasta
odpowiedz   •   oceń :  
~Wolontariusz, 20:45 13-01-2019,   54%
@~Karol Precz z wszystkimi poza Pisem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:04 13-01-2019,   60%
Obłudnicy i ślepcy poczytajcie sobie choć odrobine o metodach zarobkowania Owsiaka na Orkiestrze to może w końcu zrozumiecie o co chodzi z tą całą Orkiesrtą?Js tez do tej pory nieuświadomiona i „niedoinformowana „ wrzuciłam do puszek co roku.W tym roku jednak zdecydowałam inaczej .Pomagam dzieciakom ,bo to bardzo ważne ,ale błagam nie poprzez fundacje Owsiaka ,wśród której jest ogrom kontrowersji .ktore w większości są prawdziwe .Pomozcie lepiej naszej ostrołęczance -Dianie .ktora ma guza mózgu i zbiera na kosztowna operacje .Zastanowcie się i poczytajcie trochę na temat Owsiaka w NIEZALEŻNYCH mediach
odpowiedz   •   oceń :  
~@, 11:08 13-01-2019,   37%
NIEZALEŻNYCH mediach - TO GDZIE?
odpowiedz   •   oceń :  
~Cinkos, 11:15 13-01-2019,   49%
Nawet jak organizatorzy zarabiają ogromne pieniądze na tym i nie wszystkie pieniądze idą na ten szczytny cel to i tak większość pieniędzy podana na koniec dnia publicznie w tv idzie na te cele szczytne. Dlatego wrzucę tyle ile będę mógł czy to będzie 2 zł 5 zł 10 czy 50 tys. Moje pieniądze moja sprawa:)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:15 13-01-2019,   32%
Napiszesz coś konkretnie na ten temat? A może nic nie wiesz i tylko powtarzasz jakieś zasłyszane banialuki?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:35 13-01-2019,   40%
Powtarza co usłyszała w TVPis i w kosciele u niezależnych , fundacja była tyle razy przeswietlana, nękana, kontrolowana że drugiej tak transparentnej (mogę się założyć o nerkę)  nie ma w Polsce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:35 13-01-2019,   64%
@~Cinkos Na szczytne cele z twojej 1 zł idzie Ok 30 gr .Tak wiec pomyśl
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:52 13-01-2019,   65%
To prawda, około 30% zebranej kwoty idzie na dobre cele, reszta m.in. na tzw. woodstock i na fundację złoty melon
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:02 13-01-2019,   39%
Dla wielu tzw. Woodstock i i fundacja złoty melon to też dobry cel.
Nie chcesz, nie dawaj, nikt cię nie zmusza.
odpowiedz   •   oceń :  
~Do gosc, 12:50 13-01-2019,   36%
To byś już dawno chodził bez nerki.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:31 13-01-2019,   67%
@~@ Na pewno nie w mediach ostrołęckich
odpowiedz   •   oceń :  
~Torres, 16:40 13-01-2019,   85%
@~@ Inne niż niemieckie
odpowiedz   •   oceń :  
~AntyPOPiS, 17:59 13-01-2019,   50%
Przeglądałem kiedyś sprawozdania finansowe WOŚP. Na cele statutowe idzie około 90% zebranych pieniędzy. Nie wiem skąd wzięliście te 30%.
Jak by kogoś interesowało to sprawozdania są dostępne na stronie interenetowej.
odpowiedz   •   oceń :  
~brexit, 20:37 13-01-2019,   67%
Nerki już nie masz .Jest kilka wyroków sądu nakazujących Owsiakowi ujawnienie dokumentów finansowych.
Żadnego nie wykonał.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:30 13-01-2019,   70%
@~@ na Mojej Ostrołęce, ona jest niezależna - od prawdy.
odpowiedz   •   oceń :  
~starszak1, 01:12 14-01-2019,   58%
A te niezależne media, niech zgadnę: "GAzeta Polska"? Albo strona serwisowa TRAWAM?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:12 14-01-2019,   50%
Piszesz oczywiscie o Caritas? Tam właśnie są takie proporcje, chociaż te 30% to mocno zawyżone.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:05 13-01-2019,   67%
Też coś wrzucę, potem nakleję sobie nantejkę i będę się masturbował w oczach innych jakim to jestem dobrym człowiekiem bo dałem Owsiakowi 10 złotych .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:20 13-01-2019,   46%
Nalepkę noś publicznie ale masturbuj się raczej w domu. Jak się będziesz masturbował publicznie to będziesz siał zgorszenie a to jest karalne i będzie cię to kosztowało więcej niż 10 złotych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:37 13-01-2019,   33%
Chyba że jesteś Pisiorkiem to nawet nikt uwagi nie zwróci, wam wolno, każdy ma swój paszport polsatu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:14 13-01-2019,   70%
ale bezczel z ciebie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:07 13-01-2019,   49%
Brawo wolontariuszy WOŚP a przede wszystkim wielkie brawa dla tych co pomagją tyle ile mogą.
Ci, którzy nie chcą pomagać w ten sposób niech nie przeszkadzają.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:24 13-01-2019,   68%
A ja będę uświadamiał ludzi, bo nie lubię zakłamania i obłudy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:30 13-01-2019,   42%
Idz do koscioła pisiorku i nie przeszkadzaj chociaż, tam nie ma zakłamania i obłudy tak jak nie ma w waszej partii idealnej inaczej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:15 13-01-2019,   86%
jeszcze przypomni ci sie kosciól, ale bvedzie za pozno, jak trwoga to do boga, zapamiętaj
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:28 13-01-2019,   85%
Nie każdy pisiorek jest katolikiem i nie każdy katolik pisiorkiem. Ale tak się jakoś dziwnie składa, że 99,9999% w obliczu śmierci stają się wierzącymi. (2 słownie dwa pogrzeby świeckie).
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:06 13-01-2019,   83%
Kazimierz Klaban - ksiądz z elbląskiej parafii - wszystkie pieniądze zebrane w czasie mszy oddał do puszek wolontariuszy WOŚP - informuje Wirtualna Polska.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:47 13-01-2019,   43%
Słuchaj się wp to dobrze na tym wyjdziesz :))
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:28 13-01-2019,   43%
A Pisiorki jak zawsze ujadają bo im sie wszystko od państwa należy, brać, krasc ile się da a od siebie w zamian NIC, taka prawda, kiedy ta szarańcza wyginie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:41 13-01-2019,   75%
WOŚP jest instrumentem utwierdzania iluzji.nastąpiła tu całkowita personalizacja idei: WOŚP to Owsiak, Owsiak to WOŚP. Są i inne organizacje, które posługują się popularnym wizerunkiem swoich twórców (Fundacja Anny Dymnej czy Akogo Ewy Błaszczyk), ale żadna z nich nie jest tak medialnie rozdmuchana, tak kontrowersyjna i żadna nie zmieniła się w sprawnie działający koncern. Tym samym każdy wyskok Owsiaka i każde jego kontrowersyjne stwierdzenie natychmiast może być zbite kontrargumentem: ale on tyle robi dla dzieci.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:18 13-01-2019,   45%
Interesując się tym przyczyniasz się do utwierdzania iluzji. Nie interesuj się więc tym jeżeli nie odpowiada ci taka forma pomocy innym. Nikt cię nie zmusza. Miłego dnia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 14:36 13-01-2019,   38%
Jestem bardzo szczesliwa ze dzisiaj w Ostrolece gra orkiestra swiatecznej pomocy a juz sie martwilamze nigdy pisiory nie dopuszcza tego ...tak trzymac kochani mieszkancy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:16 13-01-2019,   63%
@~Gosc puknij sie w ten pusty łeb
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:45 13-01-2019,   64%
 Owsiak zrobił przez te wszystkie lata z WOŚP istny cyrk, którego koszty stają się absurdalne. Godziny telewizyjnych transmisji, przeloty samolotami (tym razem w eskorcie F-16), tysiące ludzi do obsługi koncertów, którzy przecież nie pracują darmo, sprzęt itd. Jaki jest sens ciągnąć imprezę, gdzie co roku trzeba wymyślać nowe fajerwerki, coraz absurdalniejsze i coraz kosztowniejsze, byle zachęcić ludzi do jednorazowego zrywu? Porównanie kosztów i zysków to zwykłe wyliczenie efektywności. Nikt tego dotąd nie zrobił, a w takim wyliczeniu Caritas wypadłby pewnie o kilkaset procent lepiej niż WOŚP.
odpowiedz   •   oceń :  
~brexit, 12:37 13-01-2019,   52%
O to chodzi ,że takie podliczenia próbowano robić.Czy Caritas byłby tańszy ? I tu jest właśnie sedno problemu.Nie wiadomo co jest najbardziej efektywne. Próbował to liczyć Piotr Wielgucki. Jego zdaniem "Mamy rekord! Przez 6 lat blisko 50 milionów do podziału dla rodziny Owsiaków!"
I dalej :

"Od wielu tygodni zapowiadałem, że ujawnię pełen mechanizm wyprowadzania kasy z WOŚP do prywatnej kieszeni Jerzego Owsiaka i jego najbliższej rodziny. Przyszedł czas, aby spełnić obietnicę. Materiał, który zgromadziłem jest tak obszerny, że nie sposób wszystkiego napisać w jednym artykule, dlatego dziś tylko schemat i podstawowe informacje, w najbliższej przyszłości pojawią się rozbudowane publikacje naszpikowane dokumentami. Przed sądami dwóch instancji udowodniłem, że WOŚP jest finansowana nie tylko przez donatorów, ale przez budżet lokalny i centralny, co w najlepszym razie bilansuje się na 0. Ze społecznego i ekonomicznego punktu widzenia funkcjonowanie WOŚP jest absolutnym absurdem, modelową beczką bez dna, ale dla Owsiaka i jego rodziny to prawdziwy róg obfitości. Podstawową strukturę przepływów finansowych pokazywałem wiele razy: Dojna krowa WOŚP => Słup „Złoty Melon” => Firma krzak „Mrówka Cała”."

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:28 13-01-2019,   45%
@~brexit Ciemnogród Ostrolecki na wszystko ostatnio się nabiera ,tak wiec na Owsiaka tym bardziej .A mają jeszcze jeden zasadniczy i główny argument -poprzednicy nie chcieli ,a my chcemy (aby na przekór ,nie ważne ze ci roku Owsiakowa żebranina jest coraz bardziej kontrowersyjna ,nie ważne ,ze można pomoc dzieciakom w zupełnie inny,o wiele bardziej przejrzysty sposób ...Żenada
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:16 13-01-2019,   62%
@~brexit Skoro ma tak mocne dowody to jakim cudem Owsiak jest na wolności ????
Obawiam się że Wielgucki kwalifikuje się jedynie do leczenia psychiatrycznego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 17:21 13-01-2019,   58%
@~Gość Tak samo jak Brexit.
Tylko czy na leczenie nie jest za późno ???
odpowiedz   •   oceń :  
~AntyPOPiS, 18:04 13-01-2019,   45%
Piotr Wielgucki? To ten który został pozwany przez Owsiaka i przegrał w sądzie, bo nic nie udowodnił?
A to na pewno jego wypowiedzi są bardzo wiarygodne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:47 13-01-2019,   73%
w sprawie WOŚP działa moralny szantaż. Kto krytykuje Owsiakową imprezę, ten widocznie musi nienawidzić małych dzieci, którym Owsiak pomaga. Ten argument jest oczywiście absurdalny, oparty na naciąganym sylogizmie i założeniu, że cel uświęca środki, a przy okazji dowodzący niezdrowego utożsamienia idei z osobą.
W licytacjach WOŚP biorą udział wszystkie liczące się firmy, wydając w ten sposób pieniądze swoich klientów bez pytania ich o pozwolenie, ewentualnie pieniądze państwowe. Nie ma wysokiego urzędnika, który mógłby się wyłamać z obowiązkowego entuzjazmu – w tym cyrku biorą udział i prezydent, i premier. Szantaż moralny odnosi skutek. Kto w entuzjazmie nie bierze udziału, zostaje napiętnowany.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:31 13-01-2019,   30%
Dawanie na tacę w KK to już nie jest szantaż moralny?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:17 13-01-2019,   83%
a kto cie zmusza abys dawał na tace
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:07 13-01-2019,   0%
Kto mówi, że daję na tacę? Upewniam się tylko, w postawionej wyżej kwestii, czy dawanie na WOŚP to szantaż moralny.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:20 14-01-2019,   100%
Chodziłem wczoraj po mieście , wolontariusze nie byli nachalni nie podtykali puszki pod nos. Kto chciał to podszedł i wrzycił.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:49 13-01-2019,   73%
 z jakich to powodów akurat jedna charytatywna impreza, firmowana przez osobę mocno kontrowersyjną, cieszy się bezprecedensowym wsparciem mediów, publicznych i prywatnych? Dlaczego akurat w tym przypadku istnieje niepisany obowiązek entuzjazmowania się i wspierania tej imprezy? Dlaczego F-16, które, jak rozumiem, i tak muszą latać, latają akurat, eskortując Owsiaka, a nie Annę Dymną albo wolontariuszy Caritasu, którzy co roku przed świętami po cichu sprzedają swoje świece?
Medialny i organizacyjny cyrk, jaki towarzyszy WOŚP, dawno już przekroczył granice absurdu i przyzwoitości. Owczy pęd wyłącza myślenie większości ludzi, którzy „dają na Owsiaka”, bo „przecież wszyscy dają”. Wraz z każdą edycją WOŚP uzupełniany jest wizerunkowy kapitał człowieka, który pod pozorami ograniczenia wyłącznie do pracy charytatywnej, przemyca bardzo wyraziste poglądy społeczne i polityczne
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:26 13-01-2019,   0%
I.....?
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 11:59 13-01-2019,   53%
Dzień dobry!

Cyt. "Tu zobaczyć możecie zestawy gadżetów. Wybierzcie swój ulubiony i licytujcie".

Pytam: gdzie, do jasnej Anielki, jest mój Kler na płytce DVD z limitowanej serii, w skórzanym etui, inkrustowanym złotem, szamerowanym srebrną nicią, z osobistom dedykacjom dla mnie Janka Kosa, a wystawiony przeze mnie aby wspomóc dzisiejszą Żałosną Żebraninę?  No gdzie jest mój Kler, kurna Olek? Policzymy się po podsumowaniu zbiórki...

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:25 13-01-2019,   34%
@~Anna - Kurpiowska Panna Dno.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 14:58 13-01-2019,   63%
Dzień dobry!

Tylko "dno", mój kawalerze/moja panno? A gdzie "wodorosty i metr mułu"?

Buziaczki dla ciebie... Siema...

odpowiedz   •   oceń :  
~XYZ, 00:52 14-01-2019,   40%
@~Anna - Kurpiowska Panna Nie rozumiem tej całej naganka na WOŚP, ludzie w szpitalu jest dużo sprzętów zakupionych dzięki orkiestrze i nawet jeśli niektórzy na tym zarabiają to i tak w ogólnym bilansie to my zyskujemy najwięcej. Tak naprawdę nigdy nie wiemy kiedy ten sprzęt przyda się nam lub naszym bliskim i nie myślmy, że my to tam z tego nie skorzystamy bo życie jest kruche. Sama wiem jak podchodzą do tego ludzie pracujący w szpitalu - uważają oni że bez tego sprzętu który kupił Owsiak byłoby słabo i co rok wrzucają do puszek
odpowiedz   •   oceń :  
~Żoliborska kaczka, 08:25 14-01-2019,   0%
@~Anna - Kurpiowska Panna Chcesz zobaczyć żałosną żebraninę, idź do kościoła
odpowiedz   •   oceń :  
~yooreck off-sick, 12:39 13-01-2019,   61%
Siema barany... znów was dymamy... wyskakujcie z kasiorki.. ino żywo...biegiem...  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:24 13-01-2019,   25%
@~yooreck off-sick Osły nie muszą dawać, nikt im nie każe.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:19 13-01-2019,   72%
osioł to z ciebie dobry jest
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:08 13-01-2019,   46%
Lepszy osioł niż kiepski baran jak ty.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:11 13-01-2019,   34%
osioł, zawsze będzie osłem najgorszym
odpowiedz   •   oceń :  
~Hehe, 12:47 13-01-2019,   33%
Gorący temat zaatakowany przez epidemię faszystowskich onuc. To dobrze. Wątpiących utwierdzą w przekonaniu, że warto dać na WOŚP :-D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:19 13-01-2019,   66%
@~Hehe O c***. Kto nie daje na Owsiaka ten faszysta.
Ktoś podniesie poprzeczkę moralnego szantażu?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:23 13-01-2019,   40%
@~Hehe Nigdy nie wąpiłem i zawsze pomagam jak potrafię.
odpowiedz   •   oceń :  
~D@ro, 12:53 13-01-2019,   0%
Do NORY.
odpowiedz   •   oceń :  
~aga, 13:38 13-01-2019,   50%
 A co komu do moich pieniędzy
odpowiedz   •   oceń :  
~hehehe, 14:11 13-01-2019,   82%
Własnie w tvn-nie podali, że w Gdańsku jest do kupienia dla Owsika obraz namalowany przez jedyną w Polsce 'orangutanicę' Dla mnie prostego chłopa ze wsi jest to to pięć kresek na krzyż, ale zapewne miejscowe tęgie umysły artystyczne dojrzą olbrzymią wagę tego 'dzieła'  :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:22 13-01-2019,   11%
@~hehehe Dobrze, że orangutanica nie namalowała ciebie. Co do WOŚP, jak cię to nie interesuje to po co tym się zajmujesz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:20 13-01-2019,   31%
Krytycy WOŚP zamiast siedzieć w niedzielę w chałupie bądź kościole wleźli na ten temat na portalu i martwią się o nie swoje pieniądze.
odpowiedz   •   oceń :  
~PL, 15:15 13-01-2019,   78%
Bluzgi na Kościół resortowego nieroba są powszechnie znane,a otumanieni jego lewacką
ideologią wierni mu sługusi żebrzą pod kościołami.
Zastanów się jeden z drugim poprawny katoliku,czy aby nie sponsorujesz lewaka- bluźniercy Kościoła Chrystusowego.  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:00 13-01-2019,   22%
@~PL Ty jako poprawny katolik nie wspomagaj, nie interesuj się WOŚP. Tak bedzie lepiej dla ciebie i innych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna -Kurpiowska Panna, 15:57 13-01-2019,   58%
Najmilsi!

Mój Kler (ozdobna, limitowana seria) wystawiony na licytację, aby wspomóc Żałosną Żebraninę Jurka Owsika zaginął. Nie usiedzę, kurna Olek...  no nie usiedzę, nim nie wspomogę Żebraniny. Czy ktoś z was orientuje się, jaka jest cena światełka do nieba? Chciałabym zakupić ze dwa metry bieżące tego światełka. (Niestety, na więcej nie pozwalają mi skromne środki materialne).

Cześć... Siema...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:58 13-01-2019,   31%
@~Anna -Kurpiowska Panna Muł
odpowiedz   •   oceń :  
~AntyPOPiS, 18:07 13-01-2019,   36%
@~Anna -Kurpiowska Panna Żałosne to jest twoje skowyczenie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 18:12 13-01-2019,   69%
Dobry wieczór!

Popieram. Moje podejście do Żałosnej Żebraniny Jurka Owska, to nic innego jak muł... muł... muł... Od siebie dodam jeszcze:  dno i wodorosty...

Siema...
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 18:18 13-01-2019,   63%
@~AntyPOPiS Dobry wieczór!

Cyt. "Żałosne to jest twoje skowyczenie".

A ty słodki brzydalu, to żeś mi przyłożył z grubej rury. Tak się nie godzi, mój miły kawalerze. Z bólu aże padłam na podłogę. Gdyby nie zeżarte kilka tabletek ketonalu, chyba bym nie zdzierżyła tego bólu... Oto, leżę i żałośnie skowyczę z bólu...

Siema...
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 16:09 13-01-2019,   75%
Owsik pluje na Kosciół i jednoczesnie ponad połowe datków zbiera pod kosciołami po mszy.OBŁUDA i ZAKŁAMANIE WOŚP.
odpowiedz   •   oceń :  
~Torres, 16:36 13-01-2019,   79%
@~Jan Jadą na Kościół, ale jak trzeba zebrać kasę to Kościół jest ok :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Pułkownik Kwiatkowski, 17:25 13-01-2019,   36%
@~Jan A kościelny Caritas nie zbiera w sklepach i galeriach handlowych? A jak co do czego to kościół warczy na handel w niedzielę. nie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:57 13-01-2019,   42%
@~Jan Wiesz, że na pewno ponad połowę datków zbiera pod kościołami? Kontrolujesz to jakoś?
odpowiedz   •   oceń :  
~aga, 21:32 13-01-2019,   86%
@~Torres Wierni też wspierają orkiestrę i bardzo dobrze ,że możemy dać pieniążki przed mszą i wtedy szczerze  modlić się .A komu to przeszkadza ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:26 13-01-2019,   32%
Babo chłop,kurpianka,nudne masz te życie,marne,,
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 16:48 13-01-2019,   53%
Dobry wieczór!
Masz rację, gościu roztomiły: życie me nudne, marne i ogólnie rzecz ujmując - bez sensu... Zlituj się nade mną, marnym babo-chłopem - wlej w me życie, chociaż odrobinę radości, piękna i przyjemności. Przyjdź i mutek w radość zmień...

Siema.. Pozdrawiam, babo-chłop, Anna - Kurpiowska Panna...

odpowiedz   •   oceń :  
~nna - Kurpiowska Panna, 16:50 13-01-2019,   80%
@~Anna - Kurpiowska Panna *mutek = smutek

Siema...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:32 13-01-2019,   62%
Niedaje do zadnych puszek daje na Caritas
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:55 13-01-2019,   40%
Zbieraj dalej, nikt ci nie zabrania.
odpowiedz   •   oceń :  
~Torres, 16:34 13-01-2019,   50%
Owsiak popiera eutanazję, jednocześnie zbierał kasę dla seniorów.
Popiera również aborcję, jednocześnie zbiera kasę dla noworodków.
Coś tu się klei
odpowiedz   •   oceń :  
~Ja, 17:14 13-01-2019,   47%
@~Torres Owsiak popiera wolny wybór.
Zbyt trudne dla ciebie ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:56 13-01-2019,   50%
@~Torres Po prostu nie ogarniasz życia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pl, 18:32 13-01-2019,   62%
Przerażające w tym wszystkim jest to,że utrzymywania lewackiego obwiesia w czerwonych gaciach,corocznie podejmują się
zauroczeni postkomuną ludzie Kościoła.Gdyby nie ci poprawni katole,cała ta lewacka hucpa dawno upadła by na swój czerwony ryj
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:40 13-01-2019,   34%
@~Pl Ty się tym interesujesz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Autobusy i tramwaje, 20:22 13-01-2019,   88%
Nie rozumiem wszystkich tych hejtówna orkiestre i na caritas. Obie organizacje robia cos dobrego. Kazda z nich dziala inaczej. Jezeli nie mam zaufania do sposobu prowadzenia zbiorek przez ktoras z fundacji to poprostu jej nie wspieram. Najłatwiej wylac wiadro pomyj z domu. Jezeli nie podoba nam sie to co robi orkiestra Owsiaka lub Caritas zawsze możemy wziac sprawy w swoje rece. Jest tyle możliwości tylko trzeba checi abu byc dobrym czlowiekiem
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 20:54 13-01-2019,   60%
No to, kochani,  jeszcze tylko światełko do nieba i tę żenującą hucpę mamy za sobą...

Najmilsi!

Zapewne zauważyliście, że dzisiaj jestem mało aktywna, jakaś dziwnie osowiała, przygaszona,  bez życia, bez energii, bez polemicznego zacięcia - nie dowalam z grubej rury panoszącemu się tutaj lewactwu. Wytłumaczenie takiego a nie innego mojego zachowania jest proste: jestem na mocnych prochach.  Moja delikatna natura nie trawi tej żałosnej, zadętej hucpy, tego sztucznie wyolbrzymionego i bezczelnie wykreowanego przez lewactwo  "miłosierdzia"  i "dobroczynności" w oku wszędobylskich kamer i mikrofonów, tego pociesznego a przebiegłego manipulanta, który z szaleństwem w oczach z obłędem na ustach, miota się na ekranie telewizora jak w opętańczym, szaleńczym  amoku... No wybaczcie, moi kochani - nie tak wyobrażam sobie zbiórkę na cele charytatywne.  
Gdyby nie prochy, zapewne zostałabym wywieziona do Tworek. Na szczęście ten wraży dzień kończy się, a jutro hucpa zejdzie na plan dalszy i Anna znowu ożyje...

Siema...

odpowiedz   •   oceń :  
~Autobusy i tramwaje, 21:04 13-01-2019,   45%
Anna kurpiowska panna, czy wszystkie Pani komentarze musza byc przesaczone polityka? Wyzywamy sie w komentarzach tracac niepotrzebnie czas i energie, ktore mozna spożytkować w lepszy sposob. Poswiecacie w komentarzach tyle miejsca na gownoburze swiatopogladowa a moze zajelibysmy sie naszym miastem. Jest to portal lokalny a nie swiatopogladowy. Kazdy komentarz na lokalnych portalach to wojna PIS vs Po, KK kontra ateisci, hetero przeciwko homo i WOS w wojnie z WO. Po co? Czy cos to zmieni? Czy komus pomoże?
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 21:04 13-01-2019,   69%
Pod kościołami zbierają lewaki pierdzielone. Że ich te łapska nie poparzą się..A potem jadą klerem...Popaprana  mentalnosc WOŚP. Mówicie nie dajesz -nie lecz sie sprzetem owsika,to ja mówię nie chodzisz do kościoła -to nie żebraj przed nim.
odpowiedz   •   oceń :  
~Siema, 21:18 13-01-2019,   67%
Siemano
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:27 13-01-2019,   84%
A nasz prezydent był na scenie tak promował wośp.Bo w innych miastach prezydenci byli obecni. A propo moglibyście się pomodlić i zdrowie prezydenta Gdańska który na tym waszym wośp został ugodzony nożem.
odpowiedz   •   oceń :  
~PL, 21:57 13-01-2019,   67%
jego dotychczasowa kilkunastoletnia prezydentura w żadnym stopniu nie przejawiała ani krzty wiary chrześcijańskiej,łotr i
chochsztapler spod ciemnej gwiazdy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:37 13-01-2019,   67%
@~PL W tej chwili to nie jest ważne. W tej chwili powinniśmy się modlić o jego powrót do zdrowia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:43 13-01-2019,   100%
@~PL Mimo to uwazam, że należy się pomodlić.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:07 14-01-2019,   25%
Prezydent był, a nawet był wiceprezydent lamusie. Nie zauważyłeś go to przynajmniej nie wpisuj że go nie było.
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 22:46 13-01-2019,   100%
Stop szerzeniu nienawiści w tym kraju dzieleniu Nas Polaków na lepszych i gorszych módlmy się za Pana Prezydenta Gdańska
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:52 13-01-2019,   67%
SIEMA SIEMA, TU JUREK OWSIAK
RÓBTA CO CHCETA
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 23:03 13-01-2019,   67%
Włączam TVN człowik w stanie krytycznym a Juruś podnieca się liczbami ile już zebrał.Zero refleksji.Muzyka na full,zabawa na 100 fajerek. Taki jest Owsiak Kasa a reszta w d..pie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:42 13-01-2019,   28%
@~Jan Zamilcz człowieku!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:18 14-01-2019,   50%
co zamilcz, ty sam zamilcz. mordo
odpowiedz   •   oceń :  
~Kasa?, 23:05 13-01-2019,   70%
Owsiak nie wyczuwa problemu.Jestem normalnie w szoku. Co on wyprawia. Zero refleksji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:43 13-01-2019,   17%
@~Kasa? To ty chyba nie wyczuwasz sytuacji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 23:07 13-01-2019,   31%
Jurek Owsiak tp wspaniały człowiek pomógł tak wielu Nam Polakom to co robisz dla nas wszystkich dziękujemy Tobie
odpowiedz   •   oceń :  
~PL, 07:04 14-01-2019,   100%
@~Darek To jakieś kuriozum,aby lewak pomagał Polakom a to tylko jeden z wielu frakcyjnych odszczepieńców żydokomuny wylansowany na filantropa dającemu wynarodowionemu lewactwu satysfakcję z żebractwa,raz na swoje utrzymanie i po wtóre,toczenia czerwonej piany przeciw Kościołowi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Zdegustowany, 23:08 13-01-2019,   78%
 O modlitwie dla Adamowicza przez czerwone gardło mu nie przeszło!!! Ranny zepsuł mu zbiórke??Szok!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:44 13-01-2019,   25%
@~Zdegustowany Czy ty nawet na chwilę nie potrafisz się zachować?
odpowiedz   •   oceń :  
~do Darka, 23:09 13-01-2019,   73%
Darek twój Jurek nie ma za grosz sumienia.Człowiek cieżko ranny a ten patafian się dalej bawi!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:45 13-01-2019,   15%
@~do Darka A ty co robisz? Przeczytaj co napisałeś.
odpowiedz   •   oceń :  
~brexit, 07:45 14-01-2019,   80%
"Szokujące słowa wypowiedział Jerzy Owsiak zaraz po barbarzyńskim ataku na prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Zamiast skierować słowa otuchy do rodziny rannego oraz setek tysięcy widzów, którzy zastanawiali się co się dzieje, zaczął dziwny monolog, z którego wynika, że za takie incydenty odpowiadają… karykatury Barbary Pieli.

Oprócz karykatur w swoją wypowiedź lider WOŚP włączył Gwiazdę Dawida, wyłamywanie rąk kobietom oraz ponowne otwarcie obozu w Oświęcimiu.
Nawet realizator telewizji TVN, słysząc androny Owsiaka, w pewnym momencie przerwał jego żenujący występ. Jerzy Owsiak, jako szef WOŚP odpowiada za organizację imprezy, na której doszło do ataku nożownika, która zdaniem ekspertów była katastrofalna.Za nadzór nad bezpieczeństwem imprezy odpowiada organ nadzorujący, którym w tym przypadku jest prezydent Gdańska .....Paweł Adamowicz.

odpowiedz   •   oceń :  
~Marek Kulikowski, 08:28 14-01-2019,   60%
@~brexit No tak, gdyby nie Owsiak do usiłowania zabójstwa by nie doszło. Najpierw wylewasz jak prawie cała prawica wiadro nienawistnych pomyj na to co robi potem głębiej wbijasz osikowy kołek by udowodnić jakim jest człowiekiem i tak naprawdę to jego wina za to co się stało. Winy nie ponosi coroczna histeria w telewizji publicznej, w mediach związanych z obecnym rządem. Myśmy czyści jak łza. Nie chce mi się wyszukiwać twoich wypowiedzi które były mową nienawiści, nie chce mi się wyszukiwać wypowiedzi anki pisanki które podlegają Art 212 par 1.
Mam nadzieję, że wkrótce znikniecie z tego portalu.
odpowiedz   •   oceń :  
~brexit, 11:13 14-01-2019,   100%
@~Marek Kulikowski Ty , jeżeli jesteś tym za kogo się podajesz , masz chyba trochę za dużo wiosen, żeby być dalej zaczadzonym marksizmem kulturowym.Szczucie i straszenie tak zwaną " mową nienawiści" zostaw młodszym i głębiej zindoktrynowanym ofiarom lewackiej propagandy.
Naprawdę w Twoim wieku wypadałoby trochę mieć więcej pojęcia jak świat działa i choćby w minimalnym stopniu rozumieć otaczającą rzeczywistość.
Przez grzeczność odrzucam , przynajmniej na razie  drugą przyczynę, która może być powodem ,że popełniasz takie wpisy : jesteś opłacanym przez lewacką jaczejkę trollem.

A tak w ogóle to Ty musisz się kompromitować prawie każdym wpisem ?
Tu fakty są miażdżące :
1.Za bezpieczeństwo na imprezie masowej odpowiada organizator - WOŚP czyli Owsiak.
2.Stan kontroluje  organ nadzorujący- w tym przypadku  Prezydent Gdańska czyli Paweł Adamowicz.

A ja mam nadzieję ,że będziesz mógł tu pisać bez względu na to jakie piszesz bzdury.Po pierwsze wolność słowa.
A po drugie. Smyrając te kocopoły bez ładu i składu powodujesz ,że te bzdury które tu serwujesz łatwo nie dość ,że obalić to jeszcze ośmieszyć.I może dzięki temu uda się choć kilka osób ocalić przed zatruciem  marksizmem kulturowym.
Miłego dnia.

odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 09:09 14-01-2019,   100%
Ja już wyraziłem swój pogląd  jeszcze mi powiecie ze to był przypadek w Gdańsku tylko Marek popieram to co napisałeś
odpowiedz   •   oceń :  
~PL, 09:41 14-01-2019,   50%
POstmodernistyczny i zarazem zakamuflowany lewacki Proletaryat-WOŚP na czele z antykościelnym watażką jawiącym się dziś jako Lenin 2,który''z dobrej woli''rozkułacza z datków''postępowe''polactwo a ono bezwiednie rzuca perły przed świnie...
wierząc w dzieci leczenie
poprzez błotne''oczyszczenie''  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:07 14-01-2019,   0%
@~PL Jest rano i mogłeś nie słyszeć tego co mówił minister Brudziński. Warto byś się zapoznał i  być  może wtedy narobisz w gacie. Czast takich wpisów jak twoje się skończył. Nie jesteś anonimowy.
odpowiedz   •   oceń :  
~brexit, 12:00 14-01-2019,   0%
Brudziński to sobie może.....
Dopóki Jonny Daniels nie wyda dyspozycji w tej sprawie to szabesgoje z PiS nie będą wiedzieli co mają robić i co mają myśleć
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 11:40 14-01-2019,   50%
Do kogo Ty to napusales?
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 12:02 14-01-2019,   50%
Miałem na mysli człowieka który zaatakowal prezydenta miasta Gdańska nikogo tu nie oskarzam więc proszę mnie nie straszyć myślę że się już rozumiemy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:18 14-01-2019,   100%
@~Darek Pospolity bandyta,który zamordował prezydenta Gdańska żył według hasła''rubta co chceta'',rzuconego nie przez Kościół a przez lewaka w czerwonych gaciach.
Ilu jeszcze obłąkanych typów będzie się kierować hasłem etatowego,''niewinnego''oszusta,nieroba i szalbiercy?
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 12:37 14-01-2019,   100%
Sorry nie o mnie tu chodziło więc przepraszam
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 17:18 14-01-2019,   100%
To nie powód żeby zabijać pamiętaj
odpowiedz   •   oceń :  
~Hipis anarchista, 00:08 15-01-2019,   100%
Ładny wynik dziękuje
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Zobacz również