2018-09-15T18:04:00+02:00 eOstroleka.pl 2 1 41 34.2%
Ostrołęka,

Sensacyjne transfery wyborcze. Z Naszej Ostrołęki do PiS

REKLAMA
REKLAMA
14
27
78
Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, aż troje radnych Naszej Ostrołęki może znaleźć się na liście wyborczej Prawa i Sprawiedliwości w nadchodzących wyborach samorządowych. Tym samym komitet Naszej Ostrołęki może przystąpić do wyborów w poważnym osłabieniu.

Pierwszym transferem do PiS może być Grażyna Sosnowska. Radna w 2014 roku została wybrana do rady miasta w okręgu wyborczym nr 1. Oddano na nią 177 głosów.

Kolejna osoba, która ma wystartować z list PiS, to Grzegorz Milewski.  Ostatnio radny został wybrany do rady miasta w okręgu wyborczym nr 2. Zagłosowało na niego 160 wyborców. Na listach PiS może znaleźć się też Jan Rzewnicki. Radny został wybrany przed czterema laty w okręgu wyborczym nr 3.  Kandydatura została poparta 236 głosami wyborców.

Wybory samorządowe 2018 odbędą się 21 października br. Ewentualną drugą turę wyborów zaplanowano na 4 listopada.
REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 20:04 15-09-2018,   39%
A do POlewackich kto przechodzi?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:27 15-09-2018,   50%
No tak, jeden w ramach spaceru przeszedł pod namiot dla wszystkich, ale nie chciał żeby go było widać na zdjęciu. Takie przejście taktyczne bo sondaże niełaskawe i stołek chwiejny
odpowiedz   •   oceń :  
~Bezpartyjny, 22:45 15-09-2018,   37%
Oj to masz słabe informacje. Albo strach przed wyborami w oczy zajrzał przed porażką
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:40 16-09-2018,   29%
@~Bezpartyjny I tak wygra Jakub Frydryk !! Pogonimy PiS, pozwalniamy wszystkich z urzędu    !!! Trzeba ukrócić obecna władze!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:04 16-09-2018,   88%
A kogo powstawiacie na urząd? Wszystkich swoich?
odpowiedz   •   oceń :  
~Zaloguj się, 14:24 16-09-2018,   0%
Twój stary i stara.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:20 15-09-2018,   58%
Grzesiek, za ile się sprzedałeś? Lubię cię, ale mam nadzieję, że przegrasz
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 11:03 16-09-2018,   75%
Logiczne myślenie się kłania to jak to możesz lubić jak źle życzysz ja na PiS nie głosuje I nie zamierzam  Ale trochę logiki gościu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:25 16-09-2018,   10%
pewnie jakaś posadka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:01 15-09-2018,   62%
Czego się nie robi, żeby być bliżej koryta, wstyd
odpowiedz   •   oceń :  
~Warchlak, 21:09 15-09-2018,   63%
Obfite koryto wypełnione podatkami z pracy obywateli kusi
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjny, 21:10 15-09-2018,   59%
Patrzę, że niektórzy stają na głowie by rozebrać konkurencyjne komitety. Wstyd tak postępować...
odpowiedz   •   oceń :  
~Solidarny, 11:15 16-09-2018,   74%
@~bezpartyjny A po co rozbierać jakieś komitety oprócz Ostrołęki dla wszystkich I Pisu raczej nikt inny się nie utrzyma bo reszta jest robiona na pałę I na listach mają ludzi z łapanki aniżeli konkretnych kandydatów
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:21 16-09-2018,   28%
@~Solidarny przypomnij mi ilu radnych ma Ostrołęka dla wszystkich
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:21 15-09-2018,   65%
Arkadiusz C. staje na głowie żeby rozłożyć niezależne komitety, ale to świadczy o jego wielkim tchórzostwie gdyż nie umie stawić czoła w uczciwej walce
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:02 17-09-2018,   75%
Nie, akurat to świadczy o jego skuteczności jako polityk, bo umie się dogadać.
odpowiedz   •   oceń :  
~czesiek, 21:29 15-09-2018,   66%
wyborca będzie pamiętać o lojalności przy urnie  
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:30 15-09-2018,   54%
Nasza Ostrołęka bez tych judaszy sobie poradzi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wierny wyborca, 11:09 16-09-2018,   87%
A to nasza Ostrołęka Jeszcze istnieje ? Ja w sumie szanuje panów dobrze zrobili nigdy nie oddał bym głosu na komitet tworzony przez wariatów
odpowiedz   •   oceń :  
~JFK, 19:58 16-09-2018,   19%
@~Wierny wyborca Nasza Ostrołęka istnieje i ma się bardzo dobrze. A za tych wariatów to uważaj bo jeszcze pozew w trybie wyborczym pójdzie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:37 15-09-2018,   61%
zapamiętamy przy urnach wyborczych
odpowiedz   •   oceń :  
~Jan, 21:43 15-09-2018,   46%
Brawo dla odważnych i myślących.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:43 15-09-2018,   50%
Już nawet narodowcy starują z SLD, świat zwariował. Myślałem że to środowisko ma więcej honoru
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:12 16-09-2018,   50%
W Warszawie Jaki idzie z lewica, albo świat zwariował albo wreszcie się przebudził i w końcu chca się wszyscy dogadać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:45 16-09-2018,   22%
To nie świat ale ty zwariowałeś pisowski trollu. Napisz gdzie startuje faszysta z S L D. Podaj miejsce i nazwisko. Nie wycieraj sobie mordy S L D ty kaczy pomiocie. A  pojęcie honoru jest ci zupełnie obce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Igor, 21:43 15-09-2018,   31%
Kolejni przyszli prezesi i wiceprezesi. Jak wygra bezpartyjne miasto to przejdą do bezpartyjnego miasta. Ale to smutne jest.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:42 16-09-2018,   73%
@~Igor Bezpartyjne miasto nie wygra!!! Haha
odpowiedz   •   oceń :  
~Myślący, 11:13 16-09-2018,   55%
@~Igor "Wygra bezpartyjne miasto" haha te bezpartyjne miasto składające się z partyjnych kolesi? Proszę bez żartów jak zrobią mandat I 5% na prezydenta to będzie sukces popartyjnych rozbitków politycznych
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:12 16-09-2018,   74%
@~Myślący Tacy oni bezpartyjni jak Kulik, Kleczkowski, Szatanek i Żmudziński.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:47 15-09-2018,   32%
Moim skromnym zdaniem po 21 października nikt o tych osobach nie będzie już pamiętał.
odpowiedz   •   oceń :  
~zawiedziona, 22:23 15-09-2018,   65%
Janie jeśli prawda wstyd , jak chorągiewka .Spojrzysz w lustro ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Patriotka, 11:11 16-09-2018,   60%
@~zawiedziona Moim zdaniem powinien spojrzeć w lustro... Ale z dumą bo coś zrobił A nie siedzi w marginesie bez żadnej możliwości zrobienia niczego w mieście bo jest w jakimś marginesie politycznym trzymam kciuki I głosuję na Jana
odpowiedz   •   oceń :  
~Jacek, 22:31 15-09-2018,   67%
O Naszą Ostrołękę bym się nie martwił, kandydatów mają bardzo dobrych. Niech się martwią inne komitety
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:42 16-09-2018,   38%
Jak trzeba to i wiarę się zmieni,aby do koryta
odpowiedz   •   oceń :  
~Edek, 06:56 16-09-2018,   55%
Grzegorz M w Pis, źle się dzieje, z naszej Ostrołęki uciekłeś, szkoda brachu ale o 7 głosów będziesz miał mniej. Pis to nie moja bajka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:25 16-09-2018,   77%
A brat właściciela eostroleki idzie z bezpartyjnego od Fryderyka, ja dziękuje za takie pseudo rzetelne media
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:01 16-09-2018,   30%
A co cie obchodzi co robi brat właściciela? A jakby twój brat byl złodziejem to ty tez jesteś ma sie rozumieć? Poza tym prywatne media mogą robić co chcą, niektórym ciężko zrozumieć
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:14 16-09-2018,   83%
No właśnie media powinny być rzetelne i obiektywne, a tu niestety widać jak bardzo skłaniaja się ku Frydrykowi i bezpartyjnemu miastu. Teraz już wiadomo dlaczego .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:46 16-09-2018,   22%
Prywatne media mogą promować tych co im płacą lub kto jest ich znajomym lub według własnego wewnętrznego klucza. Zobaczcie co robi MO lub wzasięgu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:46 16-09-2018,   31%
I nie, prywatne media nie muszą być obiektywne, mogą być opiniotwórcze.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:47 16-09-2018,   70%
No to szkoda, że tak jest
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:24 16-09-2018,   40%
A czy to że kandydat bezpartyjnego miasta ma brata,który jest właścicielem portalu sprawia, że nie może on korzystać ze swoich praw obywatelskich i wyborczych?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:31 16-09-2018,   75%
On może, nikt nie mówi, ze nie, ale eostroleka powinna zachować obiektywność. A jest tak bardzo nieobiektywna jak inne portale. W Ostrołęce już nie ma mediów które by przedstawiały informacje rzetelnie, bez zbędnych uwag bądź podlizywania się.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:46 16-09-2018,   28%
W całej Polsce nie ma takich mediów. Spójrz na telewizje: propaganda we wszystkich. Na gazety: to samo. Na portale: to samo. Każde medium chce być opiniotwórcze. Wchodź na wszystkie i wyrabiaj sobie swoje zdanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:58 16-09-2018,   75%
Obowiązuje coś takiego jak rzetelność dziennikarska, chłopcze z pacanowa. I mimo że prywatne to powinny być obiektywne!!! zarówno MO jak EO. Chyba że interesują cię fake newsy, to załóż sobie portal albo gazetkę na przedmieściach lub swojej prowincji, bądź sobie redaktorem i czytelnikiem zarazem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:01 16-09-2018,   27%
który news zamieszczony na eostroleka to fake news? prywatne nie muszą być obiektywne, mogą być opiniotwórcze. Doucz się
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:51 16-09-2018,   75%
Może fake nie, ale ma prawo i lewo przypominają wszystkim kandydatom z jakimi to partiami byli związani a i frydryku nie piszą ze szedł z list Korwina.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:12 16-09-2018,   42%
A MO dlaczego nie przypomina z jakiej partii szedł keden czy drugi kandydat a przypomina z jakiej szedł Mierzejewski? Portale maja prawo pisać o tych faktach o ktorych chcą. Tak jest wszędzie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:21 16-09-2018,   71%
A czy ja tu chwale mo. Znaczy ze jeden pprtal drugiego warty
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:20 16-09-2018,   34%
nie, to pokazuje, że każde media mają prawo pisać o faktach, o których chcą pisać, z różnych powodów. Nie wiem po co ta spinka z twojej strony.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:56 17-09-2018,   63%
Niech portal się nazywa eFrydryk. A MO - Mój Kleczkowski.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:03 17-09-2018,   40%
Nie ty zdecydujesz o tym tylko właściciel. Załóż swój portal i nazwij eGość. Nie ma problemu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:24 17-09-2018,   67%
Nie ma co się unosić za prawdę. eFrydryk i Mój Kleczkowski to fakt. Nie ma problemu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:47 17-09-2018,   34%
Może tak i być. Nikt nie broni żeby było na odwrót. Kasa czyni cuda
odpowiedz   •   oceń :  
~Manoek, 08:08 16-09-2018,   63%
Szanowałem tych Panów ale w takiej sytuacji nikt z mojej rodziny nie odda na nich głosów porażki życzę
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 12:17 16-09-2018,   53%
@~Manoek Czy ktos z Twojej rodziny odda glos na szczescie nie decydujesz ale ini sami w urnach. Nie znosze jak ktos sie wypowiada za innych
odpowiedz   •   oceń :  
~Dago, 08:17 16-09-2018,   57%
Są ludzie, dla których te uczucia, pojęcia, obowiązki nie istnieją. Ale patriotyzm – to nie system filozoficzny, który ludzie równego poziomu umysłowego i moralnego przyjmują lub odrzucają: to stosunek moralny jednostki do społeczeństwa: uznanie go jest koniecznością na pewnym stopniu rozwoju moralnego, a odrzucenie świadczy o moralnej niedojrzałości lub upadku".
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:35 16-09-2018,   88%
Kiedyś lubiłem eostroleka ale jak zauważyłem ze po tylu latach chwalenia prezydenta nagle dodają artykuły niesprzyjające jemu to zrozumiałem ze te wcześniejsze tez nie były obiektywne. Teraz widze te przychylne artykuły o Frydryku. Teraz już wiadomo dlaczego
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 10:02 16-09-2018,   30%
160 głosów i wystarczy? W 50 tysięcznym mieście? Nie ma już kogoś innego?
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 10:57 16-09-2018,   100%
@~Wyborca Hmm 50 tyś  40% frekwencja to juz tylko 20 000 są 3 okręgi więc 6,5 tyś ludzi w okręgu  jest w okręgu 6 komitetow to wychodzi 1000 glosow na komitet gdzie na listach bylo po 15 osób wiec co to za problem wejść do rady mając 150 Czy 200 głosów
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:07 16-09-2018,   100%
@~Wyborca zdobądź 161 głosów i zostaniesz radnym w 50 tysięcznym mieście. Nie ma widocznie kogoś takiego ze 161 głosami.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 11:21 16-09-2018,   90%
Ahh z cyklu nie wiem A się wypowiem mamy taki ustrój wyborczy c że osób które miały 161 głosów mogło być I 10 Ale w innym okręgu A w danym okręgu 160 głosów to był jeden z tych wyższych wyników więc nie dziwi mnie to że że 160 głosami się wchodzi kilka kadencji temu 120 głosów to było pewne miejsce w radzie Plus proszę zauważyć że nie jest to odosobniony wynik jeden pan 160 głosów A pani 170 I też weszła więc prawdopodobnie jeszcze kilku radnych jest w radzie nie mając 200glosow
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:15 16-09-2018,   100%
PiS wzmacnia pozycje w walce o sejmiki, a to marszałek rządzi w takich instytucjach jak WORD, czyli Grzegorz liczy że jak pójdzie z PiS i wygra to będzie mógł liczyć na ciepłą posadkę po Klekocie. Ot i cały deal...
odpowiedz   •   oceń :  
~Krzysztof, 11:07 16-09-2018,   34%
Ale z po Pzpr owskim PSL Nie mają szans bo na Mazowszu PSL nie przegra więc o PSL jestem spokojny A co do radnego to chyba prędzej posadkę wtedy straci aniżeli dostanie lepszą więc nie przesadzajmy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:19 16-09-2018,   100%
@~Krzysztof W PSLu łapanka na listy miejskie, zapytaj co się dzieje w instytucjach marszałkowskich, aż huczy. Ludzie są wściekli bo zmusza się ich do kandydowania, nie pytając o zgodę. Czy z takiej mąki będzie wyborczy chleb? Wątpię. I kandydat z teczki Bodio. A kto to jest? Spadek po Palilkocie?
odpowiedz   •   oceń :  
~Krzysztof, 11:33 16-09-2018,   9%
Tak ale jednak rolnicy I ludzie starsi którzy na PSL głosują od 50 lat nie zmienią preferencji Plus rolnicy którzy liczą że PSL coś zmieni I dlatego uważam że ciężko będzie przerobić PSL co prawda przebicie mają mniejsze Ale mają twardy elektorat I oni nie głosują na człowieka tylko na partię więc w pewnym stopniu wynik mają pewny A co do tych radnych co przeszli dla Pisu Pan Jan I Pan Grzegorz bardzo dużo się udzielają w samorządzie oraz są bardzo aktywni I nie uważam żeby przeszli do Pisu do koryta tylko bardziej żeby móc coś zrobić bo będąc w opozycji nie wiele można mam nadzieję że panowie się nie zmienią I się na nich nie zawiodę
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:58 16-09-2018,   54%
@~Krzysztof Jak radny chce robić dla samorządu to bycie w opozycji mu nie przeszkadza
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:00 17-09-2018,   100%
Co dla wyborców zrobić może radny opozycji? Taki radny przeszkadza wyborcom.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:07 16-09-2018,   30%
Szanowałam Panią Sosnowską, ale za to że tak postąpiła niczym kameleon straciła mój głos i jeszcze wiele innych
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:55 16-09-2018,   89%
Tak strasz nie swoimi glosami jakbys mial na to wplyw
odpowiedz   •   oceń :  
~Czesiek, 15:01 16-09-2018,   53%
O tym że " ich troje" flituje z Pis wróbelki ćwiekaly od dawna patrz glosowania. Prekursoką jest p.radna ,która od dawna nie szanowala swoich wyborcow i po prostu poszla tam gdzie od zawsze byla To samo z pozostalym ich troje Grzes poprzednio psl dzis juz Pis ... Janek jak z czterech pancernych strzela tam gdzie najwiecej trafi Coz skoro zdradzili ludzi popierajacych ich wczesniejszy komitet to czy mozna na nich liczyc? Czy d**a po wyborach nie wypna sie na wyborcow? ... Do przemyslenia... Nie dla hejterow ale dla myslacych wyborcow


odpowiedz   •   oceń :  
~ja, 21:38 16-09-2018,   80%
@~Czesiek Wiedzą, co robią, bo będąc w opozycji do władzy, wiele się nie zdziała.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:39 17-09-2018,   46%
@~ja A siedząc "wśród swoich" podnosi się łapkę nawet za największą bzdurą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:58 17-09-2018,   73%
Siedząc w opozycji podnosi się rękę przeciwko potrzebnym rzeczom, tak aby być zawsze przeciw.
odpowiedz   •   oceń :  
~Wyborca, 21:59 16-09-2018,   88%
Nie przezywajcie tego tak mocno czas pokaze kto wygra...wybory to narawde nie najwazniejsza sprawa  w zyciu 95 procent ostroleczan... pokda zaglosuja i tyle. Przywaja Ci ktorzy startuja
odpowiedz   •   oceń :  
~wielbiciel, 12:00 17-09-2018,   0%
O tym,czy grupa radnych jest pro-prezydencka, czy w jest w opozycji nie decydują sami radni a władze zwierzchnie partii / w tym przypadku SD/. A tak z humorem to przecież Bóg trójcę lubił.
odpowiedz   •   oceń :  
~IKS, 13:54 17-09-2018,   67%
TA ,,PIĘKNA DAMA" NIE MOŻE SIĘ ODERWAĆ OD KORYTA POMIMO WIEKU. COŚ ,,PIĘKNA " ZROBIŁA KONKRETNEGO DLA WOJCIECHOWIC???
odpowiedz   •   oceń :  
~wyborca, 09:25 18-09-2018,   100%
tak to prawda nic nie robi tylko ma parcie na szkło i łatwa kasę. Co taka emerytka może robic dla nas wyborcow. W pierwszej kolejności swoje sprawy, my wyborcy zweryfukujemy kandydatke podczas głosowania. Prawda jak ktos wyżej bapisał kameleon nie ważne z kim byle do przodu. Czas na odpoczynek.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~Gość, 08:14 16-09-2018,   83%
No właśnie media powinny być rzetelne i obiektywne, a tu niestety widać jak bardzo skłaniaja się ku Frydrykowi i bezpartyjnemu miastu. Teraz już wiadomo dlaczego .
odpowiedz   •   oceń :  
Zobacz również