eOstroleka.pl
Region,

Termos reklamowy - czy to udana inwestycja?

REKLAMA
zdjecie 8359
zdjecie 8359
REKLAMA

Termos - czy to dobre miejsce na reklamę? 

Bądźmy szczerzy, termos z własnym nadrukiem to dość oryginalne miejsce na reklamę. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że coraz więcej osób decyduje się na niestandardowe rozwiązania promocyjne, to taki sposób reklamowania swojego brandu nikogo już raczej nie dziwi. Uczciwie trzeba przyznać, że to proste i popularne naczynie, może przydać się w tworzeniu pozytywnego obrazu marki. Koniec końców termos kojarzy się z: 

● bezpieczeństwem, 

● ciepłem, przyjemnymi doświadczeniami 

● komfortem, 

● intymnością. 

Poza tym jest to gadżet, który można zabrać ze sobą wszędzie: w podróż, do pracy, na wycieczkę, a nawet na wakacje. Termos z pewnością będzie generował dużą liczbę kontaktów marketingowych, gdyż - zwłaszcza zimą - korzysta z niego mnóstwo osób.

Jakie termosy będą idealne do promowania własnej marki? 

Termos to prosty przyrząd, który może występować w wielu różnych konfiguracjach. Najprostsze to te z nakładaną górą. Można je z łatwością zamknąć i otworzyć. Bardziej rozbudowane modele posiadają specjalny gwint, dzięki któremu można ściągnąć lub założyć nakrętkę. Termos z logo może chronić napój przed utratą ciepła na dwa sposoby. Dawniej bardzo popularnym rozwiązaniem były akcesoria ceramiczne i szklane. W tym przypadku konstrukcja była prosta, ale za to łatwo się tłukła. Rozwiązaniem zapewniającym dużo większą wytrzymałość są termosy próżniowe, które składają się z dwóch ścianek - zewnętrznej i wewnętrznej. Pomiędzy nimi znajduje się próżnia, która izoluje termicznie znajdujące się wewnątrz napoje lub jedzenie.

Do czego można wykorzystać termos reklamowy? 

Sposób wykonania termosu ma istotny wpływ na jego zastosowanie. Najpierw weźmy pod uwagę pojemność. Małe pojemniki o pojemności 300 - 500 ml będą idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą zabrać w podróż ciepłą kawę lub herbatę. Duży termos z własnym nadrukiem o pojemności od 600 do 1000 ml może sprawdzić się podczas transportowania jedzenia. Bardzo ważne jest to, jak skonstruowana jest jego szyjka. Jeśli jest ona mała, to z oczywistych względów nie będzie można umieścić w środku jedzenia. Warto jednak podkreślić, że sprzedaży są również termosy o pojemności litra, których rozmiar jest na tyle duży, że można w nich umieścić porcję jedzenia lub zupy. Takie modele są zwykle dostępne wraz ze specjalnymi pojemnikami, w których można przechować zupę lub drugie danie. Większość z nich zapewnia wysoki poziom szczelności, co ma istotne znaczenie w kontekście wydłużenia czasu przydatności do spożycia. Reasumując, termos z logo to proste i funkcjonalne rozwiązanie, dzięki któremu można nie tylko napić się ciepłej herbaty, ale też wypromować swoją markę w oryginalny, a zarazem profesjonalny sposób. Na powierzchni termosu można znakować, grawerować, a nawet nakładać warstwy malarskie.

Artykuł sponsorowany. 

Kalendarz imprez
kwiecień 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
dk1 dk2 dk3 dk4 dk5 dk6 dk7
dk8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13 dk14
dk15 dk16 dk17 dk18 dk19 dk20 dk21
dk22 dk23 dk24 dk25 dk26 dk27 dk28
dk29 dk30  1  2  3  4  5
×