2019-02-06T19:38:32+01:00 eOstroleka.pl 2 1 19 10.5%
Ostrołęka,

Wojciech Zarzycki: "Ludzie odchodzą od partyjniactwa. Mnie to cieszy"

REKLAMA
2
17
67
Najlepszy komentarz
~Rysiek, 19:45 06-02-2019,   74%
Proszę zobaczyć co się dzieje w mieście. Tyle głosów, poparcie, które z dnia na dzień jak śnieg za oknem topnieje. Chcieliśmy zmian, a dostajemy partyjniackie gierki i drenowanie kieszeni. Tylko stołki i koryto. A inwestycje ? Brak słów.
odpowiedz   •   oceń :  
Przewodniczący rady miasta Wojciech Zarzycki był dziś gościem dnia w Radiu Nadzieja. Mowa była o układzie sił w radzie miasta i o tym, że ostrołęczanie chętnie stawiają na komitety nie związane z partiami politycznymi. Dali temu wyraz w ostatnich wyborach.

- W tych wyborach ostrołęczanie postawili na komitety lokalne. Największym klubem w radzie jest Prawo i Sprawiedliwość, ale po PiS jest klub, z którego ja się wywodzę i tutaj chcę zaznaczyć, że od 2002 roku jestem radnym związanym z ugrupowaniem "Nasza Ostrołęka". Później jest ugrupowanie "Ostrołęka dla Wszystkich", "Bezpartyjne Miasto" i "Platforma Obywatelska". Ostrołęczanie postawili na ugrupowania lokalne, to jest dobry kierunek. Ludzie odchodzą od partyjniactwa. Mnie osobiście to bardzo cieszy - wyjaśniał Zarzycki w rozmowie z ks. Marcinem Sobiechem na antenie Radia Nadzieja.

Jak dodał, to, że radni są z komitetów lokalnych, tworzy same zalety.

- Jeżeli sprawy dotyczą oświaty, to z reguły ludzie szukają radnego, który jest związany ze środowiskiem nauczycielskim. Jeżeli to sprawy związane z prowadzeniem firm, to szukają dojścia do radnego, który związany jest z jakąś firmą. To jest ten kierunek - przyznał Wojciech Zarzycki.

Całą rozmowę z przewodniczącym rady miasta można odsłuchać tutaj.

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Rysiek, 19:45 06-02-2019,   74%
Proszę zobaczyć co się dzieje w mieście. Tyle głosów, poparcie, które z dnia na dzień jak śnieg za oknem topnieje. Chcieliśmy zmian, a dostajemy partyjniackie gierki i drenowanie kieszeni. Tylko stołki i koryto. A inwestycje ? Brak słów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek Kulikowski, 22:07 06-02-2019,   36%
@~Rysiek Rysiu nie przesadzaj, że poparcie topnieje. Wiadomo, że entuzjazm powyborczy nie będzie utrzymywał się wiecznie. To zupełnie normalne, że od nowych władz oczekujemy znacznie więcej. Jak to mówią tak krawcowa daje jak krawcowi staje. Nie oczekuj , że z dnia na dzieć nowy prezydent , jak Święty Mikołaj zacznie wyciągać prezenty dla wszystkich. Jeśli rozdaje nielicznym tak jak robił poprzednik, i to za pożyczone pieniądze , to mamy sytuację, że ktoś musi spłacić rachunki.  Nowemu nie będzie łatwo, dopiero audyt pokaże ile śmierdzących jajeczek schowano pod kołderką ze śniegu.  Naiwnością byłoby zachowanie  na stanowiskach dyrektorów i prezesów , ludzi związanych z poprzednią ekipą, Prezydent musi mieć zespół któremu ufa. Poza tym, jak dotąd,  nie zaliczył kompromitujących wpadek. Jak na nowicjusza radzi sobie całkiem nieźle, co nie oznacza, źe nie mogłoby być lepiej. Żeby nabrać ogłady i pewności siebie ma jeszcze trochę czasu.  A to, że potrafi się uczyć pokazał wiele razy.  Co do inwestycji, to sytuacja w której dziedziczy się gigantyczny 130 milionowy  jest naprawdę bardzo trudna. Jeśli nie znajdą się grube miliardy na budowę elektrowni,  a wszystko na to wskazuje, to sytuacja będzie wyglądała jeszcze gorzej. Niestety stare długi musimy spłacać i obawiam się, że bez podwyżki lokalnych podatków się nie obędzie. Nasza wina, że ostrołęcznie pozwolili sobie być rządzeni przez ludzi o mentalności folwarcznych chłopów (  zgodnie z zasadą: od płota do płota moje)  dla których wspólne dobro już dawno przestało się liczyć.  Taśmy z ostatniego tygodnia pokazały z czym mieliśmy do czynienia.
odpowiedz   •   oceń :  
~żadnych partii, 08:23 07-02-2019,   42%
@~Rysiek Partie żyjące kosztem Polaków. Nie dziękuję. Później mamy specjalistów z ratusza w Enerdze. Całe rodziny poupychane.
odpowiedz   •   oceń :  
~Brawo, 08:26 07-02-2019,   39%
@~Rysiek W końcu mieszkańcy pogonili towarzystwo. W następnych wyborach powtórka. Wszyscy do wymiany niech partia szuka im pracy w elektrownii.
odpowiedz   •   oceń :  
~starszak1, 15:31 07-02-2019,   9%
@~Rysiek No tak. Bóg potrzebował 6 dni na stworzenie świata. To 2 miesiące po wyborach lokalnych władz powinno być .. no właśnie, co zdaniem pana kolegi powinno być - oprócz stwierdzenia o "partyjnych gierkach i drenowaniu kieszeni"? Zreszta, to także sa raczej gołosłowne frazesy niż cokolwiek racjonalnego.. Ergo - może coś więcej od siebie, panie kolego? jakiś fakt, jakiś konkret i wizja tego, co ma się zadziać, żeby kolega był zadowolony?
odpowiedz   •   oceń :  
~Energia Bis, 16:13 07-02-2019,   34%
@~Rysiek Topnieją to wpływy PIS w regionie. W końcu widać, że jest szansa dla naszego miasta po 16 latach rządów pewnych panów.  Ludzie są wdzięczni, a poparcie rośnie.
odpowiedz   •   oceń :  
~taka prawda, 18:07 07-02-2019,   58%
@~Energia Bis Nie martw sie PIS- em nie topnieje a rosnie .PIS to daje dzieciom matkom a lewaki jak przyjdo to odbioro  bedzie jak zakomuny
odpowiedz   •   oceń :  
~WyborcaPIS, 18:09 07-02-2019,   62%
@~Energia Bis LECZ SIE CHLOPIE BO MASZ DUZE KUKU W GLOWCE OJ DUZE
odpowiedz   •   oceń :  
~Pracujący Polak, 18:10 07-02-2019,   34%
@~taka prawda Wracaj do szkoły i ucz się języka polskiego. Jaka partia taki elektorat!!! Po żal się Boże. Tylko potrafią brać i nic nie dają.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:14 07-02-2019,   72%
@~Rysiek Zgadzam sie z Tobo a co jeszcze z Ostroleki zrobio przez 5 lat juzjest zasciankiem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:19 07-02-2019,   75%
@~Marek Kulikowski Przed wyborcze  obietnice aby z ciagnoc  glosy
odpowiedz   •   oceń :  
~znajomy, 18:20 07-02-2019,   40%
@~Marek Kulikowski Tasmy pokazaly ze KA P I S Z ON  nie podniecaj sie tak  bo sprezyna wypadnie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:07 06-02-2019,   84%
Bezpartyjny? A stronnictwo demokratyczne? A Piaściński i reszta?
odpowiedz   •   oceń :  
~Anty zarzycki, 20:14 06-02-2019,   74%
Jeżeli zarzycki  twiedzi ze jest bezpartyjny - to kłamie zapomiał ze nasza ostrołęka to stronnictwo demokratyczne działająca partia ręka w rękę z komunistami z PZPR
odpowiedz   •   oceń :  
~JacekM., 18:11 07-02-2019,   89%
@~Anty zarzycki Kulik  Zarzycki na czas wyborow  odeszli z SLD
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:25 06-02-2019,   73%
Taki sam jest bezpartyjny jak tow. Kulikov
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:26 06-02-2019,   70%
Hipokryzja
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:31 06-02-2019,   65%
Łańcuch uciska tętnice i blokuje dopływ krwi do mózgu
odpowiedz   •   oceń :  
~Zuza, 20:57 06-02-2019,   30%
Brawo Panie Wojtku! Odpowiedni człowiek na właściwym miejscu. Wspaniały nauczyciel i dobry człowiek.
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 21:02 06-02-2019,   50%
Rysiu co Ty pleciesz czegoś  Ty się  naczytal
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:55 06-02-2019,   75%
Panie Wojtku rob co mozesz by miasto się rozwijalo powstaly zaklady pracy ,pod tym wzgledem w Ostrolece jest mizeria.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:03 06-02-2019,   71%
Niech zrezygnuje i będzie lepiej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:04 06-02-2019,   59%
Pis buduje elektrownie
odpowiedz   •   oceń :  
~ha ha ha, 08:28 07-02-2019,   60%
Na srebrnej w Warszawie?
odpowiedz   •   oceń :  
~ha ha ha, 16:14 07-02-2019,   54%
@~ha ha ha Elektrownia ma być z 2 kominami i większa niż pałac kultury.
odpowiedz   •   oceń :  
~Pamietasz, 18:17 07-02-2019,   46%
PIS buduje a  8 lat rzadow PO nic nie zrobili dla Ostroleki nawet sami  poslowie PO Ostroleczanie glosowali przeciw budowy obwodnicy
odpowiedz   •   oceń :  
~ha ha ha, 18:53 07-02-2019,   34%
@~Pamietasz Ciekawe co buduje?
odpowiedz   •   oceń :  
~anty PiS, 22:03 06-02-2019,   71%
"Ludzie odchodzą od partyjniactwa"  to dlaczego zatrudniacie partyjniaków w spółkach np. MZK, PBK?
Platforma to nie partia polityczna?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:12 06-02-2019,   79%
To ze partie poukrywaly się za nazwami komitetów, to nie znaczy ze nie ma partyjniactwa. Sam jest najlepszym przykładem.
odpowiedz   •   oceń :  
~terefere kuku, 22:26 06-02-2019,   80%
Nasza Ostrołęka z jaką partią jest związana?? Czy członkowie Naszej Ostrołęki posiadają jakieś legitymacje członkowskie pewnej partii?? Przyznajcie się!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:21 07-02-2019,   100%
Jestem kelnerem z mikolajek i nie popieram opinii kolegi
odpowiedz   •   oceń :  
~Torres, 06:31 07-02-2019,   92%
Lotnisko w Monachium, kolejka do bramek. Młody Erytrejczyk widzi moją kartę pokładową wydrukowaną po polsku.
- Łot łiz demokracy jor kantri? -Pyta się mnie łamanym angielskim.
- We never lose hope! -Odpowiadam. Ściskamy się, łzy, zostawiam mu na pamiątkę egzemplarz konstytucji.
odpowiedz   •   oceń :  
~Blekot, 12:18 07-02-2019,   89%
@~Torres Zaplułem monitor :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:46 07-02-2019,   71%
Kulik
Wez sie za robote
Łataj doly na moście wojskowym
odpowiedz   •   oceń :  
~M., 07:19 07-02-2019,   35%
Brawo Wojciech! Bardzo dobry wywiad. Dobrze , ze Ostrołęka doczekała się zmiany.
odpowiedz   •   oceń :  
~normalny, 07:30 07-02-2019,   80%
Każdy ma jakieś poglądy polityczne , podlegają one zmianom , konfiguracjom itp ale mówienie o ich braku jest kłamliwe
Poparcie dla Kulika topnieje i to naturalne zjawisko , ale i posunięcia jego są złe , pozbawione nadziei na lepsze , brak wizji na nasze miasto . Chcemy a to elektrownię a to port a to nowe drogi   pytanie dokąd i po co  , i nikt nie umie na to odpowiedzieć . Czy radio nadzieja ;  da nadzieje nie wiem  ja bym na to nie liczył , żadna to instancja . Lepiej było iść na zebranie do ludzi i z nimi porozmawiać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:48 07-02-2019,   79%
@~normalny jak były widoczne barwy partyjne ,wiadomo było w którą stronę zmierzamy. Teraz każdy poukrywał je tylko po to żeby być ''niby ''bezpartyjnym bo taka moda ,ale poglądy zostały .Pewnie teraz będą się zmieniać w zależności od potrzeb i kierunku wiatru .
odpowiedz   •   oceń :  
~Kolega Wojtka, 08:19 07-02-2019,   63%
Co Ty Wojtuś za banialuki opowiadasz,wszystkie rady nadzorcze są obstawione partyjniakami z PO i PSLu.Po co wprowadzasz ludzi w błąd,ludzie mają oczy i widzą......
odpowiedz   •   oceń :  
~cała prawda, 09:05 07-02-2019,   39%
@~Kolega Wojtka W radach nadzorczych spółek skarbu państwa zasiadają wybrańcy z PIS.
odpowiedz   •   oceń :  
~zeto, 09:11 07-02-2019,   84%
w tych komitetach są lub byli partyjniacy-------tyle, że chcą działać pod innym szyldem bo to ładnie wygląda. Rada pełna dinozaurów
odpowiedz   •   oceń :  
~Barbara, 10:15 07-02-2019,   69%
A co z tymi dziurami na moście tymczasowym ? Naprawiane są czy zostały zaakceptowane ?
odpowiedz   •   oceń :  
~podatnik, 10:20 07-02-2019,   38%
@~Barbara Podziękuj poprzednikom za podpisaną umowę z Ostradą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek Kulikowski, 10:57 07-02-2019,   48%
@~Barbara Dziury w moście to pikuś. Dziwne rzeczy dzieją się wokół budowy elektrowni, pisze o tym portal Wysokie Napięcie.
Poza brakiem finasowania ze strony banków BGK, PKO BP, i PeKaO SA, które dziwnie nabrały wody w usta, dochodzi brak pozwoleń na budowę  i brak wyników przetargu. Najtańsza oferta dwukrotnie przekracza kwotę jaką zaproponowała elektrownia za wykonanie bocznicy. Brakuje prawie 90 milionów. Optymistyczny wariant zakłada trzyletni okres realizacji, który jest mało realistyczny. Poza tym pod koniec roku wygasa Lex Ostrołęka i będzie potrzebne uzyskanie wszystkich zezwoleń budowlanych. Zgodnie z umową mocową nowa elektrownia musi zacząć dostarczać prąd na początku 2023 roku, w przeciwnym razie zapłaci gigantyczne kary lub zapłaci za moc innym elektrowniom! Autor kończy artykuł stwierdzeniem, że jeszcze troch3 a będziemy mogli zapomnieć o inwestycji potrzebnej jedynie lokalnym politykom z PiS.
Niestety potwierdzają się moje obawy sprzed kilku dni co do losu inwestycji i związanymi z nią kłopotami finansowymi Ostrołęki w przyszłości. Niestety będziemy musieli zacisnąć zęby i  kilkanaście lat lub więcej spłacać długi zaciągnięte przez Kotowskiego, który liczył na kurę znosżzącą złote jajka. Coś mi się wydaje , że nasz poseł też dość szybko pożegna się z polityką.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek Kulikowski, 11:01 07-02-2019,   45%
@~Marek Kulikowski Brak efektów przetargu i pozwoleń oraz brakujących pieniędzy dotyczy bocznicy kolejowej, bez niej nie zostanie dowieziony węgiel. Dochodzi do tego konieczność budowy mostu kolejowego na Narwi by można dowoziç rosyjski węgiel...
odpowiedz   •   oceń :  
~vv, 12:07 07-02-2019,   50%
@~Marek Kulikowski Budowa się odwleka, bo władze miasta nie są jej przychylne. Trzeba było głosować na tych, co by działali na rzecz jej budowy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:30 07-02-2019,   39%
@~vv Co mają władze do budowy?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:04 07-02-2019,   50%
Najwięcej, bo jeśli władze miasta nie chcą inwestycji  na terenie miasta o inwestycja może być w innym mieście.
odpowiedz   •   oceń :  
~krętacze, 14:18 07-02-2019,   50%
Władze miasta nic nie mają do powiedzenia w sprawie inwestycji państwowych, a ciemniacy swoje idiotyzmy wypisują chcąc zwalić winę na lokalne władze.
odpowiedz   •   oceń :  
~starszak1, 15:40 07-02-2019,   43%
@~vv Fajne zioło jarasz, kolego, bo tak zacnych andronów to dawnom nie czytał. Rada Miasta Ostrołęka i Prezydent Miasta Ostrołeka chcą -albo nie chcą - wybudować elektrownię na 1000 MW. Chłopie, masz rozmach. Chętnie bym spróbował tego twojego zioła, świat z miejsca stałby się bardziej kolorowy...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:42 07-02-2019,   34%
@~starszak1 Jeśli władze miasta nie udzielą zgody inwestorowi, to inwestycja na terenie miasta nie powstanie.
odpowiedz   •   oceń :  
~wow, 16:58 07-02-2019,   45%
Nie produkuj się państwo buduje gdzie chce, a władze miasta guzik mają do tego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:09 07-02-2019,   43%
@~wow Dobrze się czujesz? Żaden inwestor nie wybuduje inwestycji tam gdzie władze miasta jej nie chcą. Zapamiętaj sobie, za władzami miasta stoją mieszkańcy, jeśli oni nie chcą inwestycji, to na nią się nie zgodzą władze miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:34 07-02-2019,   50%
Co mają władze miasta do cen w przetargu?! Może winmy koleje panstwowe ;p
odpowiedz   •   oceń :  
~normalny, 11:13 07-02-2019,   59%
O tak poseł i senator tak powinni wytłumaczyć nam wyborcom - suwerenowi jak to jest z budową elektrowni  Oczywiście jej nie bedzie tylko jak długo mamy znosić tę drętwą gadkę . Jesteśmy tępi i mierni , ale to wiemy ,zdani na opinię tych mądrych , ale czemu musimy znosić brednie  lub nieprawdy  . Nie ma bocznic ,dróg ,mostu i budowa lub inaczej działka stoi a wmawiają nam , że budowa idzie i jest pozwolenie i te inne brednie  
Ja sam jak czytam czy słucham tych mówców czasami mam zawahania i wierzę ale człowiek pewno tak ma  --- ja też
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 11:17 07-02-2019,   47%
Czyli My mieszkańcy miasta  nieźle się na tym przejedziemy przeczytawszy to co napisałeś  Marku
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek Kulikowski, 11:46 07-02-2019,   40%
@~Darek Niestety. Banki po aferze taśmowej i prezesie pekao na telefon,  siedzą cicho bo wiedzą, że jak PiS przegra wybory to nie odzyskają pieniędzy włożonych w deficytową elektrownię,  a sami stracą posady. Upieranie się przy budowie elektrowni węglowej jest szaleństwem. Budowa gigantycznej elektrowni która będzie pracowała na pół gwizdka tylko po to by zapewnić tzw bezpieczeństwo energetyczne krajom bałtyckim jest pozbawiona sensu. Banki to wiedzą, tak jak inni średnio rozgarnięci ludzie w Polsce. Przykrywanie kapelusza chusteczką i oczekiwanie, że wyskoczy ekologiczny królik wychodzi tylko wyszkolonym magikom a na pewno nie są nimi Tchórsewski i Czartoryski. Może od czasu do czasu coś im się udaje ale budowa elektrowni za dziesięć miliardów bez braku finansowania niekoniecznie.
A co do przejechania się na obietnicach obawiam się, że może być gorzej, bo utraconej wiarygodności jako miasto możemy nie odrobić wiele lat i  w związku z tym pozyskanie inwestorów chcących coś pobudować i stworzyć nowoczesne miejsca pracy, może okazać się bardzo trudne.
odpowiedz   •   oceń :  
~vv, 12:13 07-02-2019,   56%
@~Marek Kulikowski Fajnie, tylko że twoja analiza opiera się na fejk-niusach z wyborczej, więc siłą rzeczy ma się do rzeczywstości jak te fejkniusy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek Kulikowski, 12:29 07-02-2019,   37%
@~vv Akurat wyborczej nie czytam bo nie mam wykupionego dostępu a papierowej nie da się kupić blisko mojego domu. Analiza tego o czym napisałem opiera sięna informacjach z kilku branżowych portali i tego co można dostrzec jeśli przeczytasz o tym co dzieje się w gdańskiej Enerdze. Jeślu zobaczysz kto musi zmienić pracę to wiele rozrzuconych puzli układa się w całość. Np po co komu potrzebny jest remont torów w kierunku Szczytna? Kto będzie nimi jeździł?  Czterdziestu pasażerów dziennie w pustych wagonach? Decydenci wiedzą, że na polski węgiel nie ma co licxyć bo zaraz się skończy. Potrzebne będą codzienne dostawy z bałtyckich portów. Może być to Kaliningrad lub hipotetyczny Elbląg po przekopaniu mierzei. Bogdanka nie da rady zaopatrywać Ostrołęki, Kozienic i paru innych lokalnych elektrociepłowni. Nie da się a Śląski węgiel będzie coraz droższy i trudniejszy do wydobycia, nie mówiąc o dalekim transporcie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:16 07-02-2019,   53%
@~Marek Kulikowski Może ty i wyborczej nie czytasz ale masz takie poglądy jakie ta gazeta prezentuje.
Jak czytam te twoje wypociny to dochodzę do wniosku że tobie zależy żeby w naszym mieście nic nie powstało do czego przyczynił by się PIS.
Udajesz fachowca i znawce a jesteś tylko złośliwym madrala
odpowiedz   •   oceń :  
~Marek Kulikowski, 14:04 07-02-2019,   42%
Ani nie jestem fachowcem ani mądralą. Po prostu umiem czytać ze zrozumieniem i zapamiętuję to co przeczytałem. Na temat sensowności budowy nowej elektrowni zapisano tony papieru i tysiące internetowych komentarzy.  Jak na razie budowa ma roczne opóźnienie i obawiam się , że może już nie powstać. Z różnych względów . To koniec snów o tym, że dzieki podatkom pozbędziemy się starych długów. Cała sytuacja z budową pokazuje jeszcze inną rzecz a mianowi ie nieudolność i brak kompetencj opartych wyłącznie na chciejstwie i pobożnych życzeniach.  Pokazuje to przykład naszej elektrowni, której nikt wcześniej nie zapewnił stabilnego finansowania, ale też przykład Srebrnej i snów oraz marzeń Prezesa o pomniku dla siebie i brata oraz zysków dla całej rodziny. Słuchałem rano Bielana i jego prób obrony. W całej jego pokręconej argumentaci nie padło jedno zdanie o tym , że dane Słowo w biznesie jest czasem ważniejsze od ton papieru i zawartych na nim umów. Ktoś kto raz zamawiał przez telefon towar czy usługę wie o czym mówię. Ausriak  wcześniej czy później uzyska zapłatę za usługę. Ciekaw jestem czy faktura została zaksięgowana i wysłany raport JPK a należny Vat został odprowadzony. Wtedy  zarząd Srebrnej się nie wywinie ...
Piszesz, że nie zależy mi na tym by nic nie postało. Wszyscy jedziemy na tym samym wózku. Podatki zasilające kasę miasta będą służyły każdemu z nas. Dzięki nim może doczekam się tego, że droga gruntowa gruntowa przy której mieszkam po sześćdziesięciu latach się zmieni na taką którą łatwo odśnieżyć czy pozamiatać. Ale kto tam będzie myšlał o Ciasnej , Dolnej czy Czeczotce... Od lat słyszę, że może kiedyś za lat parę i nic nigdy z tego nie wynika. Może gdyby domek miał jakiś vice lub dyr to co innego. Wtedy szybciutko by było .
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:19 07-02-2019,   54%
@~Marek Kulikowski Odpowiem ci z przyjemnością.
Ja tez mieszkam przy takiej Ciasnej czy Dolnej. Moja ulica przez 50 lat byla tez nie utwardzona i była by zapewne taka do dziś gdyby nie zaangażowanie mieszkańców. Utworzyliśmy Spoleczny Komitet Budowy Ulicy i po dwoch latach mielismy piękną kostkę na ulicy.
Więc nie marudz tylko daj coś od siebie.
I drugi temat.
Ciekaw jestem czy stać będzie cię na odsczekanie tych swoich wywodów jesli ta elektrownia w Ostrołęce powstanie.
A że powstanie to ja w odróżnieniu od ciebie jestem tego pewny
odpowiedz   •   oceń :  
~Anty prostak, 16:47 07-02-2019,   45%
Strasznie się spinasz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 11:31 07-02-2019,   50%
No to pięknie po prostu
odpowiedz   •   oceń :  
~Darek, 11:52 07-02-2019,   48%
Ciekawie piszesz zaczynam inaczej na to patrzeć  dziękuję
odpowiedz   •   oceń :  
~Sk/mUTEK, 17:35 07-02-2019,   34%
Każda władza potrzebuje dużo bezpartyjnych społeczników pracujących za darmo.
Każda władza ich nie widzi gdy chodzi o funkcje, w których jest jakiś grosz do zarobienia.
Jak na razie panie radny, ta władza jest Każda.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:13 07-02-2019,   64%
W SKLEPACH NA PRZYSTANKACH LUDZIE WPROST JUZ MOWIO ZE UKLADY SITWA
odpowiedz   •   oceń :  
~Torres, 20:36 07-02-2019,   100%
Na lotnisku w Turcji z jednej toalety wychodzi facet z kobietą.
Facet opuszcza wyraźnie przerażoną kobietę i podchodzi do dziewczyny z walizką z herbem Gdańska, rozmawiają nerwowo.
Wchodzę do toalety a na ścianach w spreju wszędzie napisy: #Konstytucja #WolneSądy  #JaCieNieMoge
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.