2018-10-23T09:55:00+02:00 eOstroleka.pl 2 1 6 83.3%
Ostrołęka,

Wybory samorządowe 2018: Szczegółowe WYNIKI głosowania na prezydenta Ostrołęki

REKLAMA
REKLAMA
5
1
188
Przedstawiamy szczegółowe wyniki wyborów na prezydenta Ostrołęki, jakie odbyły się w niedzielę. W drugiej turze zmierzą się ze sobą Łukasz Kulik i Janusz Kotowski.

Szczegółowe wyniki:

1. Łukasz Kulik - 8686 głosów - 38,12 proc.;
2. Janusz Kotowski - 7607 głosów - 33,39 proc.;
3. Jakub Frydryk - 4252 głosów - 18,66 proc.;
4. Mariusz Popielarz - 2012 głosów - 8,83 proc.;
5. Bartłomiej Bodio - 227 głosów - 1,00 proc.;

Druga tura odbędzie się 4 listopada br.
REKLAMA

Wasze opinie

Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 22:02 22-10-2018,   37%
No trudno. Nie będziemy mieć elektrowni ale za to obejrzymy Kler w kinie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:07 22-10-2018,   80%
łopaty 2 razy wbijali i nie bedzie elektrowni?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:09 22-10-2018,   83%
Kulik zasypie dołki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:52 22-10-2018,   75%
Jak nie będzie jak Janusz mówił że będzie? Czyżby kłamał?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:00 23-10-2018,   92%
Przekonaj się
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:33 23-10-2018,   74%
nie siej paniki PiS-iorku
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:45 23-10-2018,   10%
chyba te co wykopał razem z Kleczkowskim dla obecnie rządzących he
odpowiedz   •   oceń :  
~mama, 14:17 23-10-2018,   80%
Panie Kulik kobiety i matki będą na pana głosować. Angażujemy i mobilizujemy wszystkie niezadowolone matki i zapraszamy na wybory. Liczymy, że podobnie jak w komunikacji miejskiej również pan pomoże w oświacie i przywróci ład i porządek, normalność w szkołach. Pan KULIK na prezydenta.

Wszystkich mieszkańców Ostrołęki zachęcam do udziału w wyborach, jesteście kochani, zasługujecie na więcej szacunku i zrozumienia, razem możemy wszystko. Kocham nasze miasto i jestem bezpartyjna. Życzę wszystkim mieszkańcom miłego popołudnia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Obiektyw., 22:10 22-10-2018,   68%
To będzie kler? Super chociaż to. Bo od dawna wiadomo że tu elektrownia nie będzie.  Ktoś jeszcze wierzy w te bzdury?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:14 22-10-2018,   35%
@~Obiektyw. będzie kler, parada gejów i stado imigrantów
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:10 23-10-2018,   58%
@~Obiektyw. Mała korekta - "nie chociaż to" , a raczej tylko to.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:35 23-10-2018,   77%
Następny oderwany od koryta.
odpowiedz   •   oceń :  
~WOS, 11:13 23-10-2018,   94%
Jasne.... przyjadą całe stada gejów w burkach bo im ktoś w kinie film puści.
odpowiedz   •   oceń :  
~otwarty, 19:06 23-10-2018,   20%
Nie wiem jak Pan, ale ja tam bym się bardzo ucieszył z parady gejów w mieście postrzeganym jako tak kościelno-prawicowe ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:13 22-10-2018,   89%
Przede wszystkim idźmy 4 listopada tłumnie , tak jak 21 października na drugą turę i zagłosujmy . Historia pokazuje , że wszystko się jeszcze może zdarzyć ( jak będzie m.in. mała frekwencja ).
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:25 22-10-2018,   18%
No to mamy pojedynek SLD Z POS
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:26 22-10-2018,   21%
Miało być :
SLD Z PIS
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:37 23-10-2018,   84%
dobrze zaczynałeś
pojedynek SLD z POPiS
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:20 23-10-2018,   28%
Akurat PO i SLD mają ten sam rodowód. Obie wywodzą się z okrągłostołowego przekrętu.
odpowiedz   •   oceń :  
~WOS, 11:09 23-10-2018,   77%
Eeee z tego co pamiętam  to bracia Kaczyńscy też brali udział w tym wydarzeniu...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:35 23-10-2018,   17%
@~WOS Oj slabo znasz historie tych wydarzen
odpowiedz   •   oceń :  
~WOS, 11:46 23-10-2018,   78%
Taaaa.... ja pamiętam tamte lata. Pamiętam rząd Olszewskiego, PC, "okrągły stół" itd. Nie musi mi o tym opowiadać pan Kurski z TVP czy pan Kurski z GW.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:32 22-10-2018,   23%
Nie oddajmy Ostrołęki lewakom z SLD.
Kulik to wieloletni działacz SLD. Dwukrotnie startował już na prezydenta (Z poparcia SLD, ale z komitetu Ostrołęka dla wszystkich).
Nie dajmy miasta w ręce Ostrołęki dla wszystkich.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:40 23-10-2018,   78%
No fakt, oddajmy Ostrołękę Watykanowi i POPIS-owi, a wtedy będziemy mieli nareszcie kościół na każdym osiedlu i pręgierze na każdym rondzie  
odpowiedz   •   oceń :  
~carlo, 09:20 23-10-2018,   79%
gosciu Pan Kulik to jak zostanie Prezydentem to będzie służył mieszkańcom Ostrołęki a nie wybranej klice
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:39 23-10-2018,   29%
@~carlo Pożyjemy zobaczymy...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:47 23-10-2018,   15%
@~carlo tak tak i sam zajmie wszystkie stanowiska w mieście, bo przecież nie będzie obsadzał swoich. Obiecywał że będzie inaczej...
odpowiedz   •   oceń :  
~pa pa POPIS, 13:39 23-10-2018,   88%
A co ma zostawić tych starych capów z PIS, aby dalej zarabiali po ćwierć miliona na rok za pierdzenie w stołki? Pogonić i wybrać bezpartyjnych, żadnych partyjniaków w Ostrołęce dość krzywdzenia ludzi.
odpowiedz   •   oceń :  
~kapitalista, 13:42 23-10-2018,   88%
Nie zostawmy Ostrołęki w rękach socjalistów z PIS. PIS da swoim, a odbierze pracującym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:51 23-10-2018,   15%
@~kapitalista To oddajcie Ostrołękę towarzyszom z SLD.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:27 23-10-2018,   25%
@~kapitalista To oddajcie Ostrołękę towarzyszom z SLD.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:26 25-10-2018,   -
@~pa pa POPIS A Kotowski miał zostawić poprzednią ekipę? Dlaczego odmawiacie budowania ekipy kotowskiemu A gdy mowa jest że Kulik wstawi swoich to już jest ok?
Nie wiemy kto będzie w otoczeniu Kulika. Chyba że jesteście tak naiwni że uwierzycie że wsadzi swoich "aniołów.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:34 22-10-2018,   22%
Jeśli Kulik wygra będziemy mieli kler W kinie :) no i parady gejowskie. Może i migrantów nam załatwi bo rąl do pracy brak...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:50 23-10-2018,   85%
Ręce do pracy są, tylko nie za ostrołęckie głodowe stawki.
Wiem, wiem, żeby mieć więcej trzeba zapisać się do POPiS, ale ja wolę jeździć do pracy w zachodniej firmie codziennie 100 km żeby mieć dobre zarobki i być szanowany jako pracownik.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:10 23-10-2018,   75%
A co ma prezydent do tego ile płacą ostrołęccy przedsiębiorcy? Ma im kazać płacić więcej? To było możliwe tylko gdy koledzy Kulika z SLD byli u korytek i okradli Państwo w epoce słusznie minionej.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:12 23-10-2018,   75%
No racja. A jednym z tych przedsiębiorców jest kulik. Zapytamy to dlaczego w Ostrołęce firmy mają węże w kieszeni. Sami budują drugi, trzeci dom a swoim pracownikom ochłap najniższą krajową lub nieco powyżej
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:32 23-10-2018,   84%
Czy ja gdzieś napisałem że prezydent ma coś do tego?
Kłania się czytanie ze zrozumieniem.
Wystarczy wspomnieć tylko o PiS a już dopisujecie sobie resztę.
Jeżeli chodzi o Twoje pytanie, to może szukać inwestorów chcących budować w Ostrołęce firmy i wtedy rynek pracy byłby bardziej konkurencyjny.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gej, 09:45 23-10-2018,   29%
A co?Gej cię skrzywdził?,że Ci parady przeszkadzają.Lepiej narodowców wpuścić?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:50 23-10-2018,   47%
A Ciebie zadowolił że tak ich tu pragniesz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:35 22-10-2018,   28%
To juz po Ostrolece iak lewaki  przy wladzy br................
odpowiedz   •   oceń :  
~Pawel, 22:36 22-10-2018,   24%
Nie  bedzie nic wOstrolece  zascianek   .Jak Kulik wygrywa to pakujmy walizki
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:03 23-10-2018,   66%
@~Pawel Jaki zaścianek? Ostrołęka będzie super nowoczesna bo lewacka a to chyba jedyne dziś kryterium nowoczesności a może chodziło o pseudonowoczesnosć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:16 23-10-2018,   24%
A co to za nowoczesność? Nowa żona, czy nowy mąż co kilka lat?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:35 23-10-2018,   79%
A kij cie to obchodzi co kto.robi prywatnie. Dla mnie prezydent może byc innej orientacji (jak w Słupsku był), oby był dobrym człowiekiem i swietnie zarządzał miastem. Co kogo obchodzi z kim śpi, czy paznokci eobcina na kwadratowo czy okrągło i czy lupi platki owsiane na śniadanie. No ludzie.. Juz nie macie się czego czepiac to byle g** się łapiecie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:06 23-10-2018,   20%
Dla wielu ludzi akurat ważne jest jak ktoś zarządza własnym życiem bo to wiele mówi jak zarządza resztą spraw
odpowiedz   •   oceń :  
~WOS, 11:38 23-10-2018,   84%
Ostrołęka duża nie jest i życie osobiste naszych "prawych i sprawiedliwych"  wielką tajemnicą też nie jest... Zapewniam, że nie każdy z nich jest krystalicznym katolikiem. Generalnie wisi mi to kalafiorem, wkurza mnie jedynie wtedy gdy taki "cnotliwy na pokaz" wsadza nos w moje życie prywatne.
odpowiedz   •   oceń :  
~~~mnb, 22:38 22-10-2018,   30%
Kleczkowski Kulik to najgorsze kandydaci jak mozna na nich glosowac rece opadajo koniec OSTROLEKI koniec koniec
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:54 22-10-2018,   30%
@~~~mnb Dobrali się idealnie. Duet że hej. Kleczkowski pociąga za sznureczki pajacyka.
odpowiedz   •   oceń :  
~Śmiechu warte, 13:47 23-10-2018,   73%
Duet Czartoryski_Kotowski to dopiero hit ostatnich 16 lat, wszyscy w Ostrołęce ich zapamiętają. Już teraz matki straszą dzieci jak będziesz niegrzeczny Ci panowie zabiorą Cię na miesięcznice.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:48 22-10-2018,   73%
a jak rozogi się utrzymały tyle lat bez preprezydenta tak narzekacie, teraz niech się tam wykaze i naprawi coś np. płot wokół zagrody
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:57 22-10-2018,   69%
Widać dyspozycje katechetów już wydane - tym razem strategia na prymitywne straszenie. Klawiatury przez najbliższe 2 tygodnie w ratuszu i spółkach miejskich będą aż furczeć.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:52 22-10-2018,   29%
Dlaczego mają furczec??? Przecież taki dobry, życzliwy...po prostu anioł i miałby ludzi pozbawiać pracy.
Przecież ma być inaczej. Bez obsadzenia stanowisk, bo bezpartyjny podobno.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:57 23-10-2018,   73%
Ja *****lę, ale dałn
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:58 24-10-2018,   0%
Anioł życia?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:02 22-10-2018,   70%
No propaganda bedzie szła że stary komuch i tak dalej heh zaraz a ile Pan Kulig miał lat jak komuna sie skonczyla 10 ? Gratulacje Panie Łukaszu :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:48 22-10-2018,   30%
Nie ważne ile miał lat...można być komuchem nie pamiętając komuny. Ważne z jakiego środowiska się wywodzi, kto to popiera  i w konsekwencji komu będzie służył.
Ale przyłączę się do Twoich gratulacji...Dwukrotnie już przegrał i czas na trzecią porażkę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:54 23-10-2018,   83%
"~Gość, 23:48 22-10-2018,   34%
Nie ważne ile miał lat...można być komuchem nie pamiętając komuny. Ważne z jakiego środowiska się wywodzi, kto to popiera  i w konsekwencji komu będzie służył.
Ale przyłączę się do Twoich gratulacji...Dwukrotnie już przegrał i czas na trzecią porażkę. "

A z jakiego środowiska wywodzą się władze PiS, może też to sprawdzisz, ciekawe rzeczy możesz wywnioskować
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:14 23-10-2018,   16%
Kolego poczytaj życiorysy. Bardzo wielu z opozycji komunistycznej
odpowiedz   •   oceń :  
~prawica RP, 19:09 23-10-2018,   34%
3/4 w PIS to byli czerwoni, a teraz wprowadzają w Polsce socjalizm.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:07 22-10-2018,   17%
Jak wygra Kulik to zorganizuje paradę miłości loveparade i sprowadzi imigrantow, ostrołęccy Turcy i hindusi będą mieli konkurencję, albo większy utarg w kebabach
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:34 23-10-2018,   85%
No i dobrze będzie  przynajmniej kolorowo
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:38 23-10-2018,   83%
Ludzie nienawiści.. Jeszcze przez chwilę zastanawialam sie na kogo glosowac, ale za takie obrazliwe stwierdzenia już wiem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:14 23-10-2018,   91%
Nie martw się, podobno praca w Ostrołęce jest więc na zasiłek nie będziesz musiał iść
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:18 23-10-2018,   84%
A własnych przekonań nie Masz? Jak zawieje...jakie wpisy...taką decyzją. Żałosne.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:55 23-10-2018,   67%
Gościu z 7:38 dobry jesteś, przeczytasz trolowy wpis i już wiesz na kogo głosować. Jak jesteś taki podatny na sugestie to głosuj na Kotowskiego. Śmieszny jesteś, a Polacy podobno nie gęsi i swój rozum mają (wyłączając ciebie)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:46 23-10-2018,   100%
Mają. Ja tez mam. Tak samo jak posiadam umiejętność czytania ze zrozumieniem, której Tobie brakuje. Przeczytaj jeszcze raz, może zrozumiesz.
Puenta była taka, że takim językiem nienawiści jeszcze więcej osób odsunie się od obecnej władzy. Efekt odwrotny od zamierzonego. "Będzie parada gejów" - co to k*** za argument? A to wszystkie inne osoby powinnismy na stosie palić czy jak? Nie wierzę w ro co czytam po prostu.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:02 23-10-2018,   100%
Moze inaczej, bo nadal bedzie niezrozumiale zapewne.
Uczę swoje dzieci tolerancji. Ludzie innej orientacji, o innym kolorze skóry, innej narodowsci, bez nóg, bez rąk - wszyscy są do jasnej cholery tacy sami. Mają takie same prawa być na tym świecie jak każdy inny. I o ile nie robią nikomu krzywdy zasługują na taki sam szacunek jak każdy. Dlatego głosuję za Panem Kulikiem. Chcę po prostu przyjaznej atmosfery w moim mieście, bez względu na rzeczy, które są nieistotne. Chcę tolerancji. Jeśli dla niektorych slowo "homoseksualista" to synonim "złego czlowieka" to sorry, nie mój poziom rozmowy. Dla mnie wszyscy są równi.
odpowiedz   •   oceń :  
~Katoliczka, 13:55 23-10-2018,   84%
Moje dziecko jest lesbijką i co mam się jej wyrzec? ponieważ jakaś partia mi każe, ludzie których nie znam. Dziecko jest mi najbliższe. Najlepiej wszystkich pozabijać lub pozamykać. I to mówią Katolicy,  Bóg tej nienawiści do bliźniego Wam nie wybaczy. Piekła gwarantowane.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:18 23-10-2018,   40%
@~Katoliczka A kto każe kogoś palić czy dyskryminowac? Orientacja seksualną to osobista sprawa i nie muszą moje dzieci oglądać obscenicznych zachowań seksualnych inaczej. Niech się w domu ściskają
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:07 23-10-2018,   60%
Normalny model rodziny to mąż + żona + dzieci, tak mnie wychowali rodzice, moich rodziców dziadkowie a ich pradziadkowie,  a ja też tak wychowam swoje dzieci bo to uważam za normalne
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:15 23-10-2018,   58%
Sam jestem przeciwko pedałom, ale chętnie zagłosuję znowu na Kulika. Lewica nie równa się lewactwu, ale to najwyraźniej katecheci nakręcają taką nagonkę dla mało inteligentnych. Takie głupie wynurzenia o pederastach pojawiły się pierwszy raz dopiero pod tym artykułem, zaraz po przegranej 1 turze, więc nie wiem co tu dalej udowadniać.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:40 23-10-2018,   67%
No tak. Jeszcze dodajmy do tego "przecz z bezdzietnymi! ;) dobrze, że mnie uczyli, że nikt za mnie życia nie przeżyje i to tylko mój wybór, w która drogę iść.
Ps. Mam dużo znajomych - rodzin bezdzienych z wyboru. Nie chcą miec dzieci. Mam tez sporo znajomych żyjących w nieformalnych zwiazkach. Straszne, nie? Jak ktos w ogole śmie układać sobie zycie po swojemu heheh
odpowiedz   •   oceń :  
~Dziewica Orleańska, 23:25 22-10-2018,   83%
Festiwal propozycji "jak Kulik wygra..." przypomina cytowanie fragmentów apokalipsy :D Zapadnie wieczna ciemność, pośród której panoszyć się będą dzikie hordy, nie będzie mostu i w ogóle nie będzie niczego. Ciekawe, kto takie biblijne przepowiednie im wszystkim podsuwa ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:06 23-10-2018,   23%
@~Dziewica Orleańska Dobre pytanie. Kulik chyba nie bo w SLD Bibli nie czytają
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:21 23-10-2018,   75%
"Bibli" pewnie nie, a czy Biblii nie czytają to kto ich tam wie. Ps. SLD nie takie złe, gorszy jest PZPR ;)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:16 23-10-2018,   22%
Z tym że SLD to dawna PZPR. Teraz następcą Ostrołęka dla wszystkich (Czyli imigrant9w, prąd gejowskich i innych plag)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:35 22-10-2018,   20%
Jeśli Kulik wygra będziemy mieli kler W kinie :) no i parady gejowskie. Może i migrantów nam załatwi bo rąl do pracy brak...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 07:41 23-10-2018,   94%
Ile jeszcze razy napiszesz o tych paradach? Dla mlodych ludzi lepsza taka parada i uczenie tolerancji niż zero rozrywek, zero sylwestra i zero dni Ostrołęki. Niech bedzie parada, oby się cos dzialo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:21 23-10-2018,   77%
Jak chcesz parady to jedź do innych miast. W Ostrołęce gołych gejów na ulicach nie chcę. O jakiej tolerancji piszesz? To dyktatura mniejszosci.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:38 23-10-2018,   100%
Nie chcesz to wyjedź. Każdy ma prawo do życia.

Nigdy nie widziałem aby naturysci (golady) obojętnie jakiej orientacji chodzili po ulicach.
A ja nie chcę oglądać polnagich kobiet powyzej 45kg i mezczyzn bez szesciopaka na brzuchu i wzroscie ponizej 1.99. I co ma to do tego?

(Dla tych rozumnych inaczej - tak, to czysta ironia. Szanuję kazdego czlowieka bez względu na to jak wyglada i jakiej jest orientacji. W myśl zasady - szanuj bliźniego jak siebie samego. Dziwi mnie, że osoba wyżej tego nie robi i tyle w niej nienawisci).
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:41 23-10-2018,   100%
Na szczęście Ostrołęka to nie prywatny folwark nikogo. Kazdy ma prawo tu żyć. I bualy i kolorowy i hetero i homo. Każdy. Nie pasuje to bye!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:44 22-10-2018,   83%
Taczka i heja na rozogi
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:18 23-10-2018,   15%
A może lepiej heja do ogrodniczego.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:23 23-10-2018,   93%
Ogrodnik na prezydenta. Kwiatków w mieście nie zabraknie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:51 22-10-2018,   29%
Nie będzie elektrowni i obwodnicy, za to będzie "Kler" w kinach i parady pierwszomajowe.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:59 22-10-2018,   22%
Pochody wrócą na bank. Cz3sto w nich chodził i to całkiem niedawno.
A że kler będzie to super. Ostrołęka to miasto filmowców i krytyków sztuki więc taką dawka kultury jest niezbędna do życia bardziej niż elektrownia i mosty.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:45 23-10-2018,   86%
Rozumiesz o co chodzi w tym "Klerze" czy to za trudne? Wytłumaczę: nie o to, czy jest to dobry i wartościowy film czy też nie, a o to, że dorosłe społeczeństwo chce miec wybór co oglądać. Sorry, ja nie jestem dzieckiem, aby ktos mi mówił - ten film jest cacy a ten be.
A mostu i elektrowni i teraz nie ma, więc co w ogole porownujesz? Skąd wiesz, że nie będzie tego za kilka lat?

Chociaż ja nadal nie mogę pojąć jednej rzeczy: elektrownia startuje w aukcji rynku mocy na rok 2023. Budowa - o ile ruszy - to pod koniec grudnia. Przyjmijmy, ze 1.01.2019 rozpocznie bieg ten okres 56 mcy. To jest 4 lata i 8 mcy, czyli - jeśli wszystko pojdzie zgodnie z planem - będzie odebrana w sierpniu/wrześniu 2023. Nie wspomnę o przesunięciach w budowie, bo niestety często są sytuacje nieprzewidziane (proszę pamiętać, że wykonawca musi pozalatwiac też wiele formalności papierkowych). Bez samych opóźnień koniec budowy przypada na koniec sierpnia 2023. A ona przypadkuem nie musi byc w gotowości od.. Stycznia? To mnie zastanawiało ostatnio. Może ty wiesz jak to jest?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:44 23-10-2018,   15%
zaraz...czy to źle dla miasta że budowa potrwa kilka lat. Czegos tu nie rozumiem.
Moim skromnym zdaniem to zaje...ście. Kilka lat mnóstwo ludzi będzie pracowało przy budowie. Wielu przyjezdnych bo tylu specjalistów w Oce nie ma. Musza gdzieś spać, jeść itd.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:40 23-10-2018,   100%
Czy gdzies jest napisane, ze to źle? Pytanie brzmiało: jak elektrownia, której termin budowy w najlepszym wypadku wypadnie na koniec sierpnia 2023 będzie mogła uczestniczyć w rynku mocy na ten rok? Czytaj.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:12 23-10-2018,   86%
No może nie będzie tak źle z tym Kulikiem. Nie przesadzajcie już. A nie sorry, myślałam że chodzi o kulig bo zima idzie i byłoby super ma sankach posmigac.
odpowiedz   •   oceń :  
~Nick, 00:18 23-10-2018,   29%
W najnowszym rankingu pisma samorządowego „Wspólnota” oceniającego mijającą kadencję samorządu nasze miasto zdobyło 1 miejsce wśród powiatów grodzkich w kategorii „Sukces społeczny”.  Awansowaliśmy w niej o 26 pozycji. Poprawiliśmy też nasze notowanie w klasyfikacji ogólnej „Sukces kadencji” awansując z 32 miejsca w roku 2014 na 18 pozycję obecnie.


Ostrołęka poprawiła także swoją pozycję w dziale „Sukces ekonomiczny” przeskakując do góry o 20 miejsc – z 47. na 27. To znaczący awans, świadczący o ciągłym wzroście gospodarczym w naszym mieście i dobrej formie lokalnych przedsiębiorstw. 

odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:23 23-10-2018,   78%
@~Nick No i mamy propagandę. Nie przesadziliście z tymi rankingami. Sprawdzam.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:04 23-10-2018,   28%
@~Nick  Ostrołęka jest na liście najmniej zadłużonych miast. Dochody miasta na poziomie 380mln zł, dług 102mln zł. Sąsiednią Łomża niby tak dobrze zarządzana przez młodych, 360mln dochodów (przy 63tys mieszkańców!) 147mln dług!!!! Niestety pycha kroczy przed upadkiem, ludzie jak w jakimś amoku poszli głosować na Kulika, a później będzie mądry Polak po szkodzie! Już nas raz oczarowalo SLD czy PO, a jak to się skończyło każdy widział, Polska prawie była bankrutem. Odkąd Polską zaczął rządzić PIS mamy największy wzrost gospodarczy, najniższe bezrobocie, a pieniądze płyną do naszego miasta. W ostatnich latach pozyskaliśmy 159mln zł z zewnątrz na inwestycje!!! Wierzycie, że Kulik pozyska chociaz połowę tych pieniedzy? Wierzycie, że niewygeneruje długu miasta powyżej 26% dochodu?! Spójrzcie na jego program, to jest niemozliwe! Prowadzac racjonalną politykę przegonilismy dużo większa Łomżę, nie popsujmy tego!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 00:27 23-10-2018,   73%
Na Moja Ostrołęka już sraczkę mają
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:22 23-10-2018,   84%
Wszyscy muszą szukać koalicji. Nie ma lekko.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:20 23-10-2018,   85%
Podział sił w radzie miasta wygląda następująco:

Prawo i Sprawiedliwość - 8 radnych;
Nasza Ostrołęka - 5 radnych;
Ostrołęka dla Wszystkich - 4 radnych;
Bezpartyjne Miasto - 3 radnych;
Koalicja Obywatelska - 3 radnych;


Teraz trzeba dopasować prezydenta do tej rady.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:08 23-10-2018,   75%
Czyli Kulika żeby w miarę wyrównać siły.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:19 23-10-2018,   77%
Kulik ma 4 radnych.
odpowiedz   •   oceń :  
~IA, 09:01 23-10-2018,   82%
Nikt nie założy koalicji z PIS, bo skończą jak TPO za burtą. W całej Polsce nikt z PIS nie chce współpracować. Zresztą jak młodzi ludzie maja się dogadać z tymi starymi partyjniakami z PIS?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:27 23-10-2018,   25%
@~IA Młodzi z SLD masz na myśli. Cóż za przedziwna logika. Jak ktoś z Pisu to partyjniak a jak z PO czy SLD to bezpartyjny.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:33 23-10-2018,   73%
Jakoś nie przeszkadzało wam brac na listy działaczy SLD jak bralskigo , wy hipokryci !
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:29 23-10-2018,   24%
Ale facet przynajmniej tego nie kryje że był. A fani kulika dostają sraczki gdy się o tym wspomni.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:34 23-10-2018,   67%
Ale z Was chamy, już wpis Kotowskiego i wartościach jest odrażający. Widac ze nic  innego wam tak z łatwością nie przychodzi jak obrażanie innych
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęczanka, 08:03 23-10-2018,   94%
A Żukowski to co nie był w Partii? Zmienił nie tylko kolory polityczne ale i włosów haha.
Panie Rysiu Rozum nie brwi jak nie ma nie namalujesz.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:21 23-10-2018,   100%
@~Ostrołęczanka I TYLE W TYM TEMACIE.
odpowiedz   •   oceń :  
~geos, 08:49 23-10-2018,   93%
Przecież elektrownia nie miała być budowana dla pisiorów i moherów tylko dla gospodarki, dla wszystkich.  Żeby zaś nadal pozostawać do środowiska kościelnego z udawanym nabożeństwem, dobrze dla równowagi psychicznej zderzyć się z bezeceństwem. Wszyscy niby wiedzą, każdy coś tam myśli, ale żyje w stanie hipokryzji. Walnięcie obuchem na ogół boli
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:13 23-10-2018,   16%
@~geos Tyle że jak Kulik będzie utrudniał to nikt na siłę nie będzie nas uszczęśliwiał
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:58 23-10-2018,   80%
Na Moja Ostrołęka już sraczkę mają
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:02 23-10-2018,   84%
Pewnie wynoszą Kulika pod niebiosa.
Nie czytam tej tuby kleczkowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:41 23-10-2018,   0%
W dzisiejszych czasach media mogą wykreować każdego bohatera. Zauważyłem że o Kortowskim milczy się natomiast Kulik i frydryk pompowani byli przez MO I EO każdy przez przychylne sobie media. Też macie taki wrażenie. Być może medialne ujmowanie zasług Kotowskiego wpłynęło na wynik I tury
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:18 23-10-2018,   100%
Zasług? xD tempiciel lemingów to ty? xD
odpowiedz   •   oceń :  
~normalny, 09:28 23-10-2018,   8%
Nie lubię kiedy kłamią posłowie i inni że bedzie elektrownia
Chcę ogladać filmy jakie chcę , iść na paradę gejów , lezbijek i kogo tam , pić gorzałę , żreć cholesterol jeżeli chcę , palić papierosy i żeby nikt nie mając praw pozbawiał mnie moich praw     -amen
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:31 23-10-2018,   92%
@~normalny Jasne to jeszcze się zaćpaj na śmierć a później niech Cię imigranci zgwalcą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:34 23-10-2018,   100%
@~normalny Skoro masz prawo wyboru to wybieraj to co Ci niszczy zdrowie. Niestety nie będziesz miał prawa wyboru czy zakopią Cię 2 metry czy 1.8metra pod ziemią. No ale walcz, decyduj...
odpowiedz   •   oceń :  
~WOS, 12:21 23-10-2018,   -
Tak w kwestii formalnej- jeśli ktoś jest martwy to nie można go zgwałcić, a jedynie zbezcześcić jego zwłoki...
odpowiedz   •   oceń :  
~Prawda boli, 09:34 23-10-2018,   22%
Kler to film  zrobiony przez  nie wierzącego chce usun kosciół katolicki Pan Kotowski  ma  racje zeby  nie  emitowac Go
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:40 23-10-2018,   90%
@~Prawda boli Niech ktoś zrobi film na podstawie 5 przyypadków pedofilii wśród np artystów i nada tytuł filmu Artyści. Ciekawe jaki będzie krzyk. A jeszcze lepiej wśród gejów i da tytuł Geje. Ale będzie święte oburzenie lewactwa.
Jestem za ujawnieniem i surowym karaniem pedofilii każdym środowisku  ale przypisywanie na podstawie kilku przypadków łatki całemu środowisku to już grube przegięcie.
A jeśli znajdę pedofilia np wśród leśników to mogę zrobić film o tym jednym i nadać tytuł Leśnicy?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:51 23-10-2018,   25%
@~Prawda boli To Polska przypadłość. Że ludzie nie mający pojęcia uważają się za ekspertów tak reżyser kleru. Ateista robi film o kościele...
Ale mamy takie historie często. Jak jest sezon na skoki narciarskie to wszyscy są Małyszami , Stochami....
Jak mundial to wszyscy są ekspertami od piłki nożnej...
A no i lokalny przyklad- w Ostrołęce co drugi to ekspert energetyki lub ochrony środowiska że o inżynierach budownictwa i ekspertach od mostów nie wspomnę
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:53 23-10-2018,   19%
Coś w tym jest. Usłyszy jeden z drugim jakąś bzdurę i się mądrzy
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:21 23-10-2018,   91%
TAK JEST, MAMY ZAJEBISTY MOST
DZIĘKUJEMY PANIE PREZYDENCIE
odpowiedz   •   oceń :  
~WOS, 12:17 23-10-2018,   100%
Film o kościele powinien zrobić katolik. Bardzo dobra logika. Idąc tym tropem to "Krzyżaków" powinien nakręcić Ulrich von Jungingen...
odpowiedz   •   oceń :  
~DBS, 09:39 23-10-2018,   8%
Rada Miasta wygląda super albo prawie super. Powodzenia Panie Kotowski. Pochodów 1 majowych w Ostrołęce nikt nie chce. Oby już tylko nie było takich durnych, tajemniczych decyzji czy w kinie pokazać 50 twarzy greya, kler itp. To nie są decyzje chrześcijańskie. Tolerancja, wolny wybór. Antyinwigilacja - Ostrołęka nie che być miastem gangstalkingu i miastem policyjnym.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:45 23-10-2018,   20%
@~DBS Panie Prezydencie życzę zdecydowanej wygranej w II turze.
Życzę realizacji budowy elektrowni, obwodnicy bo to bardzo potrzebne.
Powodzenia i trzymam kciuki
odpowiedz   •   oceń :  
~:), 09:53 23-10-2018,   89%
Prezydent się zmieni !!!
we all gonna die !!! aaaaaaaaaaaaa
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:59 23-10-2018,   18%
@~:) Tylko po co? Żeby spieprzyć wszystkie inwestycje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:06 23-10-2018,   0%
@~:) Tylko po co? Żeby spieprzyć wszystkie inwestycje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:39 23-10-2018,   8%
no i macie bezpartyjny duet ha ha.
Kleczkowski z PO i Kulik z SLD - śmiech na sali.
Ale ziomki daliście się nabrać...
odpowiedz   •   oceń :  
~GOŚCIU, 10:45 23-10-2018,   93%
KOTOWSKI ,,ZASŁUŻYŁ" SOBIE. CZY BĘDZIE MAIŁ CZAS NA MODLITWĘ. CZY GRABOWSKI BĘDZIE PODNÓŻKIEM  ,,MODLĄCEGO" SIĘ?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:52 23-10-2018,   13%
@~GOŚCIU No jak poczytać rankingi i przyjrzeć się sąsiednim miastom to faktycznie Kotowski zasłużył na kolejną kadencję
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:04 23-10-2018,   82%
Byłeś gdzieś poza Ostrołęką po*****leńcu? Takiej c***ni jak u nas to ze świecą szukać
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:08 23-10-2018,   8%
No właśnie byłem. I masz rację takich inwestycji i rozwoju potwierdzonego przez niezależne rankingi to że świecą 5
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:24 23-10-2018,   87%
No, zawsze się trafi jakiś debil, co będzie twierdził, że król ma piękne szaty.
To dawaj ten ranking i przykłady inwestycji kutasie. Bo chyba nie kłamiesz?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:25 23-10-2018,   0%
Ale kultura... ranking jest cytowany. A jeśli chcesz sprawdzić wejdź na stronę pisma które opublikowało. Wytęż trochę tę przestrzeń pomiędzy uszami
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:22 23-10-2018,   89%
No, jest ranking. Jesteśmy na 44 miejscu na 48 możliwych. C*** ci w dupę kłamliwy nygusie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 10:56 23-10-2018,   10%
Faktycznie Kulik to SLD, a Ostrołeka dla wszystkich to jej przybudówka TFU...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:06 23-10-2018,   93%
A NIE MÓWIŁEM? KLAWIATURY KATECHETÓW AŻ FURCZĄ HEHE
TERAZ BĘDĄ 2 TYGODNIE SRANIA POD SIEBIE
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołeczanin, 11:07 23-10-2018,   14%
Ale się pompujecie Towarzysze Kulika i tego farbowanego Kleczkowskiego. jak może taki Kulik rządzić miastem popytajcie na jakich wynagrodzeniach pracują u tego Ogrodnika i po temacie a ten podróżnik wędrujący po wale ma ciepła posadkę tylko dzięki PO !!!! a teraz się farbuje, gdyby nie to to więcej by latał po wale, ulicach naszego miasta i zbierał datki.
Mieszkańcy to jest wstyd by rządzili tacy farbowani Panowie K i K oraz ten radny ,, Sz- diabełek ,,
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:12 23-10-2018,   89%
@~Ostrołeczanin A więc tak wygląda strach odgrywanego od koryta.
DAWAJ GŁOŚNIEJ! HAU! HAU!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:14 23-10-2018,   8%
@~Ostrołeczanin Nie bądź taki złośliwy. Dwukrotnie już przegrał wybory z poparciem SLD to mają biegunkę intelektualną bo szykuje się trzecia porażka. Kleczkowski ma jeszcze jedno zajęcie a mianowicie zdalne sterowanie swoim kandydatem. Może liczy że miasto pod wodzą Kulika będzie zamieszczalo ogłoszenia na jego tubie MO oczywiście za grubą kasę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:18 23-10-2018,   8%
Na pewno będzie kolorowo. Gejowska tęcza na każdym rondzie z kwiatów wprost że sklepu Kulika.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:26 23-10-2018,   93%
Przyjdzie gender i obetnie ci kutasa
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:49 23-10-2018,   20%
Oj będzie się działo ciekawe co wymyśli Kulik, mam nadzieję że nic bo nie wygra w II turze, oczekuje spokojnej i normalnej Ostrołęki jak za rządów prezydenta Kotowskiego
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:20 23-10-2018,   8%
Może zmieni muzeum Żołnierzy wyklętych na muzeum gejów wyklętych
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:22 23-10-2018,   8%
W najnowszym rankingu pisma samorządowego „Wspólnota” oceniającego mijającą kadencję samorządu nasze miasto zdobyło 1 miejsce wśród powiatów grodzkich w kategorii „Sukces społeczny”.  Awansowaliśmy w niej o 26 pozycji. Poprawiliśmy też nasze notowanie w klasyfikacji ogólnej „Sukces kadencji” awansując z 32 miejsca w roku 2014 na 18 pozycję obecnie.


Ostrołęka poprawiła także swoją pozycję w dziale „Sukces ekonomiczny” przeskakując do góry o 20 miejsc – z 47. na 27. To znaczący awans, świadczący o ciągłym wzroście gospodarczym w naszym mieście i dobrej formie lokalnych przedsiębiorstw. 
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęczanin do Gość z 1, 11:58 23-10-2018,   10%
Masz rację może być tak ja eOstrołęka była futrowana przez Ratusz na ogłoszenia a gdy wycofano się to nastąpiło wielkie Halo, a ten drugi K to może się szykuje na lepszą posadkę - za- Prezydenta. U tych farbowanych wszystko możliwe, a do tych co tak pragną parad gejowskich i innych atrakcji tęczowych to tylko świadczy o ich podejściu do życia i wychowywaniu młodego pokolenia. Trzeba się zastanowić Mieszkańcy naszego Miasta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Obywatel, 12:04 23-10-2018,   17%
Obydwie dobre kandydatury więc będzie dobrze, mój typ Kotowski, że filmu nie było w kinie to dla mnie drobnostka, w parlamencie pis i w moim mieście pis, z.takiego założenia wychodzę.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 12:09 23-10-2018,   80%
@~Obywatel Też tak kiedyś myślałem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Polak, 13:57 23-10-2018,   80%
@~Obywatel Za rok zmiana parlamentu, a nikt z PIS nie chce współpracować. Głosuję na KULIKA, na bezpartyjność, na zmiany.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:21 23-10-2018,   12%
@~Polak Kolejna osoba dała się wkręcić że bezpartyjny.
Kulik z SLD. A jego sprzymierzeńcem gość z PO. I gdzie tu bezpartyjność?
odpowiedz   •   oceń :  
~Ostrołęczanin do Obywatel, 12:16 23-10-2018,   10%
A co masz do tego PIS-u, spragniony jesteś do PO co okradali jak mogli, może zapomniałeś ile zabrali ci z OFE, ile kradli jak mogli może chcesz by taka opcja wróciła, a tych Komuchów i ich pokoleń może zapomniałeś ile złego zrobili dla kraju ile krzywdy zrobili ludziom za swoich rządów, oj, oj myślę że jesteś spragniony tych czasów.
odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjne miasto, 14:00 23-10-2018,   100%
@~Ostrołęczanin do Obywatel Ale tu jest samorząd, a nie partyjny grajdoł. Napisz ile miałeś w OFE lub w Amber Gold? Jak ktoś Ci coś ukradł to do prokuratury, pan ZIOBRO chętnie się tym zajmie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:44 23-10-2018,   0%
@~bezpartyjne miasto To duet Kulik i Kleczkowski trzeba również pogonić bo jeden z SLD a drugi z PO
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:00 23-10-2018,   100%
To oddaj głos przeciwko, ale nie mów innym jak mają głosować. Czlowieku uruchomiles się na tym portalu jak jakiś wściekły. Boisz się czegos? Oddaj głos na Pana Kotowskiego a inni beda głosować na kogo chcą. Na tym polega DEMOKRACJA.
odpowiedz   •   oceń :  
~Eh, 13:58 23-10-2018,   0%
Niech Kotowski weźmie na Vive prezydenta Frydryka w zamian za poparcie!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Pracujący Polak, 14:38 23-10-2018,   100%
@~Eh Bezpartyjni nie łączą się z partiami. Bezpartyjne miasto to nie TPO . My chcemy samorządu wolnego od partii. Nigdy nie poprzemy Kotowskiego. Powiat jest bezpartyjny, sejmik mazowiecki należy do KO i PSL, nikt z prezydentem PIS nie będzie współpracował. Za rok PIS prawdopodobnie przegra wybory lub nie będzie mógł samodzielnie rządzić. Bezpartyjne miasto zadba o mieszkańców, partii PIS już podziękujemy (tak opluwali w kampanii BMO) niech im partia szuka nowych miejsc pracy, albo do Ostrady do kolegi z PIS budować drogę Ostrołęka _Rzekuń, aby nie było opóźnień. (żadna praca nie hańbi)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:49 23-10-2018,   10%
@~Pracujący Polak O jakich bezpartyjnych piszesz? Kulik z SLD czy jego sojusznik z PO?
odpowiedz   •   oceń :  
~pa pa PO PIS, 17:04 23-10-2018,   100%
Nie chcemy PO PIS, KULIK jest bezpartyjny
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:19 25-10-2018,   -
@~pa pa PO PIS Szef ostrołęckich struktur SLD to faktycznie bezpartyjny A jego sojusznik z PO to również klasyczny przykład bezpartyjność. Ja osobiście nie mam nic przeciwko kandydatom powiązanym z partiami. Tylko dlaczego dwaj panowie Kulik i Kleczkowski tak zawzięcie promują się jako bezpartyjni? Liczą na to ....jak mawiali ich koledzy z partii że ciemny lud to kupi. Trafili na mało podatny grunt bo ostrołęczanie myślą i widzą te ściemy i nie kupią ich bezpartyjność.
odpowiedz   •   oceń :  
~Ssycha, 13:59 23-10-2018,   0%
Wpiszcie w google Łukasz Kulik SLD :D
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:23 23-10-2018,   100%
@~Ssycha No i?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:15 23-10-2018,   0%
W najnowszym rankingu pisma samorządowego „Wspólnota” oceniającego mijającą kadencję samorządu nasze miasto zdobyło 1 miejsce wśród powiatów grodzkich w kategorii „Sukces społeczny”.  Awansowaliśmy w niej o 26 pozycji. Poprawiliśmy też nasze notowanie w klasyfikacji ogólnej „Sukces kadencji” awansując z 32 miejsca w roku 2014 na 18 pozycję obecnie.


Ostrołęka poprawiła także swoją pozycję w dziale „Sukces ekonomiczny” przeskakując do góry o 20 miejsc – z 47. na 27. To znaczący awans, świadczący o ciągłym wzroście gospodarczym w naszym mieście i dobrej formie lokalnych przedsiębiorstw. 
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:25 23-10-2018,   100%
Powtarzasz się z sianiem tej propagandy.
odpowiedz   •   oceń :  
~nie damy się nabrać, 14:26 23-10-2018,   90%
Napisz lepiej ile w 2014, 2015, 2016, 2017 poszło na inwestycje, a ile milionów na nagrody? Takie sukcesy, a w mieście nic nie ma, ani mostów, ani dworców, ani dobrego rozkładu jazdy MZK, ani połączeń autobusowych i kolejowych, dzieci uczą się do późna i ćwiczą na korytarzach , przedszkoli i żłobków nie budujecie, osiedli nie odnawiacie, dróg rowerowych , placów zabaw. Gdzie i na co poszły te twoje miliony złotych 380 mln rocznie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:38 23-10-2018,   100%
Wstawaj! Zesrałeś się
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:39 23-10-2018,   80%
Skoro obywatele odnoszą w Ostrołęce nagle taki sukces społeczny to zaczynają głosować na mądrych ludzi. Proste
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:41 25-10-2018,   -
@~nie damy się nabrać Że szkołami to jest ciekawy temat. Jedne nie mają problemów żeby dzieci uczyły się na jedną zmianę A w drugiej np. 10 jest przepełnienienie. Tylko czyja to wina? Miasta że rodzice posyłają swoje pociechy do 10 zamiast do najbliższej ich zamieszkania szkoły?
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 18:07 23-10-2018,   84%

Dzień dobry!

Kochani!

Połączone głosy z pierwszej tury Janusza Kotowskiego i Jakuba Frydryka dają nam dużą przewagę nad POlszewio-lewicą Łukasza Kulika. Nie możemy jednak spocząć na laurach. Zwycięstwo mamy w kieszeni, lecz jak widać, hydra POlszewicko-lewacka nadal podnosi swój obleśny, ohydny łeb. 4 listopada pokażmy lewactwu i POlszewii, że w Ostrołęce mieszkają ludzie o wartościach patriotyczno-katolickich a nie POmiot lewacki.  Pójdźmy i gremialne dodajmy swój głos na JANUSZA KOTOWSKIEGO!

(Chi chi... Chciałabym widzieć minę gnidona Koń-Walskiego, POlszewickiego łachudry, kłamcy, łgarza, oszusta i nieuka, gdy dowie się o wygranej Janusza Kotowskiego).

Pozdrawiam serdecznie... Życzę miłego wieczoru...


odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 18:19 23-10-2018,   72%

Najmilsi!

Bądźcie rozsądni. Czy myślicie, że gdyby stał się cud i wygrałby Łukasz Kulik, to Ostrołęka dostałaby jakiekolwiek pieniądze z budżetu centralnego? A figę z makiem, z pasternakiem...Nie dostaniemy ani złocisza.Tylko zwycięstwo Janusza Kotowskiego daje nam rękojmię hojnego finansowania potrzeb miasta.

Pamiętajcie najmilsi! Kulik to marazm, zastój, bieda, niemoc, "zamknięty kurek", odwet... Kotowski, to dalsze finansowanie, rozwój, nowe inwestycje, spokojne zarządzanie miastem...

Pozdrawiam...

odpowiedz   •   oceń :  
~bezpartyjne miasto, 19:03 23-10-2018,   60%
@~Anna - Kurpiowska Panna Bezpartyjne miasto i Kulik dostanie fundusze od sejmiku mazowieckiego i bezpartyjnego powiatu, a PIS nie. Od rządu PIS nic nie dostaniemy wystarczy spojrzeć w program wyborczy pana Kotowskiego ( nic nada) , a za rok wybory. Tylko bezpartyjni mają szanse na środki z sejmiku i powiatu. Z PIS nikt nie chce mieć nic do czynienia
odpowiedz   •   oceń :  
~Anna - Kurpiowska Panna, 21:10 23-10-2018,   100%
@~bezpartyjne miasto Miluni! A figa! Sejmikiem Mazowieckim Prawo I Sprawiedliwość będzie rządziło samodzielnie. Z upływem czasu okazuje się, że zdobywamy coraz więcej sejmików wojewódzkich... Na pohybel POlszewii i chłopakom lewakom...

Pozdrawiam...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:38 23-10-2018,   29%
@~Anna - Kurpiowska Panna Kulik jedyne co dostanie to po raz trzeci NIE od ostrołęczan.
To że publicznie skłamał za co został skazany przez sąd  czyni to "mało" wiarygodnym kandydatem.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:29 23-10-2018,   13%
Kulik w 2017 został skazany przez sąd za pomówienia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:03 23-10-2018,   23%
Kulik w 2017 został skazany przez sąd za pomówienia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:17 23-10-2018,   23%
Kulik boi się debaty z Kotowskim. Kulik  odmówił debaty z Kotowskim - czego tak się boi? Że Kotowski wykaże jego brak doświadczenia, powiązania z SLD czy to że został skazany przez sąd za pomówienia?
Ale bohater...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 20:30 23-10-2018,   100%
A taka informacja to skąd? Żaden z panów nie wypowiedział się o tym publicznie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:40 23-10-2018,   0%
A właśnie że się wypowiedział. P. Kotowski na FB.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:00 23-10-2018,   100%
Już widzę. Oo sytuacja się odwróciła ;)

Ps. Cos mi się obilo o uszy, że miała być tez debata przed 1 tura. Dlaczego do niej nie doszlo?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:23 23-10-2018,   0%
A właśnie że się wypowiedział. P. Kotowski na FB.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:36 23-10-2018,   80%
A czy Kotowski 4 lata temu nie odmówił 2 debat? Jeżeli tak było, to niech teraz nie narzeka. Karty rozdaje zwycięzca 1 tury.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 23:22 23-10-2018,   34%
A właśnie że się wypowiedział. P. Kotowski na FB.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:06 24-10-2018,   34%
A właśnie że się wypowiedział. P. Kotowski na FB.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:32 23-10-2018,   23%
Kulik boi się debaty z Kotowskim. Kulik  odmówił debaty z Kotowskim - czego tak się boi? Że Kotowski wykaże jego brak doświadczenia, powiązania z SLD czy to że został skazany przez sąd za pomówienia?
Ale bohater...
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:32 23-10-2018,   10%
Kulik w 2017 został skazany przez sąd za pomówienia.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:48 23-10-2018,   34%
myślę ze te dane powinny przekonać Państwa ze ten prezydent i sprzyjający mu radni te cztery lata wykorzystali dla miasta Ostrołęki należycie żeby mogła się prawidłowo rozwijać i to dzięki rządowi w kraju:
Dochody w 2010 roku - 193.118.962 zł Dochody w 2017 roku-334.183.697,32 zł Dochody w 2018 roku - 364.577.202,90 zł
Wydatki w 2010 roku - 225.024.162 zł Wydatki w 2017 roku - 319.060.172,44 zł Wydatki w 2018 roku - 380.274.278,00 zł Wydatki inwestycyjne na 2010 rok - 52,5 min zł Wydatki inwestycyjne na 2017 rok - 17,9 min zł Wydatki inwestycyjne na 2018 rok - 83,3 min zł
Środki zewnętrzne na inwestycje i projekty - 230 milionów złotych
Kadencja 2014 - 2018 -159 milionów złotych
Wprowadziliśmy własny system gospodarki odpadami. Jesteśmy niezależni do prywatnych firm.
Zbudowaliśmy Samorządową Stację Segregacji Odpadów. Koszt - 40 min zł. Dotacja ze środków unijnych około 25,5 miliona złotych.
Powołaliśmy spółkę miejską - Ostrołęckie Przedsiębiorstwo Komunalne. Sami odbieramy śmieci od mieszkańców.
Wybudowaliśmy 11 boisk ze sztuczną nawierzchnią za ok. 10 milionów złotych Powstał nowoczesny zespół basenowy przy ul. Witosa
50% środków finansowych uzyskało Miasto na modernizację i przebudowę hali sportowej w Wojciechowicach
325 tys. złotych dofinansowania ze środków rządowych trafiło na przebudowę kortów tenisowych przy ul. Hallera
205 tys. - tyle osób skorzystało z basenu w 2017 roku

to tylko nie które dziedziny którymi zajmowało się miasto i udało się to zrobić dla mieszkańców tego miasta jeśli Państwo potrzebuje więcej informacji to służę sadze ze ta skala pracy która została zrobiona dla miasta to zasługa Prezydenta Miasta Janusza Kotowskiego i Radnych którzy pracowali dla mieszkańców a nie uprawiali polityki . to dzięki rządowi i wsparciu Ostrołęka się rozwija .
Macie Państwo racje że potrzeba nam jeszcze więcej inwestycji remontów dróg, chodników, ścieżek rowerowych żeby miasto jeszcze bardziej piękniało ale to może tylko dokonać Prezydent Janusz Kotowski
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:09 23-10-2018,   60%
Wyp******aj
odpowiedz   •   oceń :  
~haha, 09:32 24-10-2018,   0%
Kto rozpoznał tą specyficzną budowę zdań ?? :-)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 08:55 25-10-2018,   100%
@~haha Przyglądam się  zwolennikom Kulika i nie wierzę w to co czytam.totslny brak obiektywnego spojrzenia na kandydatów.
Moi drodzy, decydujemy o wyborze prezydenta na bardzo ważny okres dla Ostrołęki. Nikt z nas...poza sztabem Kulika nie wie kim otoczy się Kulik. W każdej grupie znajdą się czarne owce - W ekipie Kulika również.  Nie dajmy się zwariować ludziom którzy promują Kulika że wymieni dotyczsaczowych urzędników na aniołów.
Zanim kulik wejdzie w relacje z osobami  decydującymi o funduszach kinie ok dwóch lat. Złożenie projektów i i przygotowanie dokumentacji to kolejny rok . Nie wierzę że w rok swojej kadencji zrealizuje swoje projekty.
Kotowski ma już to wypracowane. Do tego już pozyskał zewnętrzne fundusze więc nowe projekty będą znacznie szybciej. Proszę schowany subiektywne opinie o kandydatach i rozważmy kto więcej zrobi w mieście. Do obu kandydatów mamy wiele zastrzeżeń. Jednak że jeśli o rozwój miadta na najbliższe lata to jednak Kotowski ma szansę więcej pozyskać / zrobić. Oczywiście możemy naiwnie założyć że skoro fundusze już pozyskano to kulik je zrealizuje. Otóż nie do końca tak jest. Podczas rządów PO PSL wiele projektów było wstrzymanych ponieważ prezydent  był nie ich.
Wiele osób przywołuje wynik pis jako dużo niższy w badaniach ogólnopolskich jako prognostyk że w parlamentarnych przegrają. Ale spójrzmy na fakty. Od 1989 tylko AWS  otrzymała nieznacznie lepszy wynik w wyborach samorządowych. Zatem wynik pis jest bardzo dobrym prognostykiem na kolejne wybory. Tak,  powtórzę : żadna partia w wyborach samorządowych nie uzyskała tak znakomitego wyniku (Tylko AWS kilkanaście lat temu miał nieco lepszy Wynik)
Proszę nie kierujemy się sympatami czy antypatiami. Wybierzmy tego który więcej zrobi dla Ostrołęki.
Narzekacze na remonty w mieście. A niestety tak to już jest że jak się remontuje to przez krótki czas jest bałagan. W tym roku odświeżałem mieszkanie no i niestety nie udało się przez remont uniknąć utrudnień w funkcjonowaniu domu. Podobnie z samochodem...był unieruchomiony przez kilka dni bo był w warsztacie. Tylko czy utrudnienia to wina ekipy malarzy czy mechanika. Robiłem to żeby mieć p9źniej pewne auto i odświeżone mieszkanie.
Każdy kto zmagał się na przykład że skrzyżowaniem Jana Pawła i Blachnickiego szczególnie w godzinach porannych wie do jakich tam dochodziło scen, wypadków.
Na szczęście remonty to stan przejściowy ale po zakończeniu prac będzie łatwiej, bezpieczniej i szybciej.
Wybierzmy rozsądnie. Tak by w Ostrołęce żyło nam się lepiej. I nie spłycajmy wyboru do urzędu miasta.kulik aniołów tam nie zatrudni.
Wierzę w rozsądek ostrołęczan.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:13 25-10-2018,   -
@~haha Przyglądam się  zwolennikom Kulika i nie wierzę w to co czytam.totslny brak obiektywnego spojrzenia na kandydatów.
Moi drodzy, decydujemy o wyborze prezydenta na bardzo ważny okres dla Ostrołęki. Nikt z nas...poza sztabem Kulika nie wie kim otoczy się Kulik. W każdej grupie znajdą się czarne owce - W ekipie Kulika również.  Nie dajmy się zwariować ludziom którzy promują Kulika że wymieni dotyczsaczowych urzędników na aniołów.
Zanim kulik wejdzie w relacje z osobami  decydującymi o funduszach kinie ok dwóch lat. Złożenie projektów i i przygotowanie dokumentacji to kolejny rok . Nie wierzę że w rok swojej kadencji zrealizuje swoje projekty.
Kotowski ma już to wypracowane. Do tego już pozyskał zewnętrzne fundusze więc nowe projekty będą znacznie szybciej. Proszę schowany subiektywne opinie o kandydatach i rozważmy kto więcej zrobi w mieście. Do obu kandydatów mamy wiele zastrzeżeń. Jednak że jeśli o rozwój miadta na najbliższe lata to jednak Kotowski ma szansę więcej pozyskać / zrobić. Oczywiście możemy naiwnie założyć że skoro fundusze już pozyskano to kulik je zrealizuje. Otóż nie do końca tak jest. Podczas rządów PO PSL wiele projektów było wstrzymanych ponieważ prezydent  był nie ich.
Wiele osób przywołuje wynik pis jako dużo niższy w badaniach ogólnopolskich jako prognostyk że w parlamentarnych przegrają. Ale spójrzmy na fakty. Od 1989 tylko AWS  otrzymała nieznacznie lepszy wynik w wyborach samorządowych. Zatem wynik pis jest bardzo dobrym prognostykiem na kolejne wybory. Tak,  powtórzę : żadna partia w wyborach samorządowych nie uzyskała tak znakomitego wyniku (Tylko AWS kilkanaście lat temu miał nieco lepszy Wynik)
Proszę nie kierujemy się sympatami czy antypatiami. Wybierzmy tego który więcej zrobi dla Ostrołęki.
Narzekacze na remonty w mieście. A niestety tak to już jest że jak się remontuje to przez krótki czas jest bałagan. W tym roku odświeżałem mieszkanie no i niestety nie udało się przez remont uniknąć utrudnień w funkcjonowaniu domu. Podobnie z samochodem...był unieruchomiony przez kilka dni bo był w warsztacie. Tylko czy utrudnienia to wina ekipy malarzy czy mechanika. Robiłem to żeby mieć p9źniej pewne auto i odświeżone mieszkanie.
Każdy kto zmagał się na przykład że skrzyżowaniem Jana Pawła i Blachnickiego szczególnie w godzinach porannych wie do jakich tam dochodziło scen, wypadków.
Na szczęście remonty to stan przejściowy ale po zakończeniu prac będzie łatwiej, bezpieczniej i szybciej.
Wybierzmy rozsądnie. Tak by w Ostrołęce żyło nam się lepiej. I nie spłycajmy wyboru do urzędu miasta.kulik aniołów tam nie zatrudni.
Wierzę w rozsądek ostrołęczan.
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Najlepszy komentarz
~Gość, 22:13 22-10-2018,   89%
Przede wszystkim idźmy 4 listopada tłumnie , tak jak 21 października na drugą turę i zagłosujmy . Historia pokazuje , że wszystko się jeszcze może zdarzyć ( jak będzie m.in. mała frekwencja ).
odpowiedz   •   oceń :