eOstroleka.pl
Polska,

Avocado Przeworsk, czyli real time marketing po polsku. NIE PODOBA SIE TO...

REKLAMA
zdjecie 1171
zdjecie 1171
REKLAMA

To może być jeden z największych hitów internetu 2020 roku. Jedna z restauracji w Przeworsku padła ofiarą ataku hakerskiego. Konto restauracji na Facebooku zostało zhakowane i pojawił się tam wulgarny wpis. Okazało się, że... stało się to przyczyną prawdziwego wybuchu marketingowego szału. Wpis wciąż jest powielany.

"Dla wszystkich, którym nie smakuje nasze jedzenie. Nie podoba się to wypier..." - taki wpis pojawił się na stronie Avocado Przeworsk. Wpis stał się niezwykle popularny - polubiono go i udostępniono tysiące razy.

zdjecie

Szybko okazało się, że to atak hakerski, a pracownicy restauracji stracili kontrolę nad facebookowym kontem:



No i się zaczęło... Wiele znanych kont na Facebooku postanowiło skorzystać z tej "techniki marketingowej".









To idealny przykład tego, czym jest real time marketing. To strategia marketingowa opierająca się na nawiązywaniu w prowadzonych kampaniach do bieżących wydarzeń. Działania real-time marketingowe podejmowane są często przy użyciu Internetu, a w szczególności mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Twitter.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
kwiecień 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
dk1 dk2 dk3 dk4 dk5 dk6 dk7
dk8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13 dk14
dk15 dk16 dk17 dk18 dk19 dk20 dk21
dk22 dk23 dk24 dk25 dk26 dk27 dk28
dk29 dk30  1  2  3  4  5
×