eOstroleka.pl
Polska,

Avocado Przeworsk, czyli real time marketing po polsku. NIE PODOBA SIE TO...

REKLAMA
REKLAMA
zdjecie 4503
To może być jeden z największych hitów internetu 2020 roku. Jedna z restauracji w Przeworsku padła ofiarą ataku hakerskiego. Konto restauracji na Facebooku zostało zhakowane i pojawił się tam wulgarny wpis. Okazało się, że... stało się to przyczyną prawdziwego wybuchu marketingowego szału. Wpis wciąż jest powielany.

"Dla wszystkich, którym nie smakuje nasze jedzenie. Nie podoba się to wypier..." - taki wpis pojawił się na stronie Avocado Przeworsk. Wpis stał się niezwykle popularny - polubiono go i udostępniono tysiące razy.

zdjecie

Szybko okazało się, że to atak hakerski, a pracownicy restauracji stracili kontrolę nad facebookowym kontem:



No i się zaczęło... Wiele znanych kont na Facebooku postanowiło skorzystać z tej "techniki marketingowej".









To idealny przykład tego, czym jest real time marketing. To strategia marketingowa opierająca się na nawiązywaniu w prowadzonych kampaniach do bieżących wydarzeń. Działania real-time marketingowe podejmowane są często przy użyciu Internetu, a w szczególności mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i Twitter.
REKLAMA

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
czerwiec 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
 26  27  28  29  30  31 dk1
dk2 dk3 dk4 dk5 dk6 dk7 dk8
 9 dk10 dk11 dk12 dk13 dk14 dk15
 16 dk17 dk18 dk19 dk20 dk21 dk22
 23  24 dk25 dk26 dk27 dk28 dk29
 30  1  2  3  4  5  6
×