CUK Ubezpieczenia nie zwalnia tempa i rozwija sieć w regionie. Po 10 latach obecności w Ostrołęce firma otwiera drugą placówkę w Ostrowi Mazowieckiej. To potwierdzenie rosnącego zaufania klientów do marki, ale przede wszystkim wyraz docenienia wysokiego poziomu doradztwa i jakości obsługi.
Placówki CUK w Ostrołęce i Ostrowi Mazowieckiej oferują kompleksową obsługę ubezpieczeniową we wszystkich kluczowych obszarach – od polis komunikacyjnych, przez majątkowe, rolne, turystyczne i biznesowe, po ubezpieczenia na życie. Ich misją nie jest jedynie sprzedaż, ale przede wszystkim edukacja i budowanie świadomości ubezpieczeniowej mieszkańców regionu. Dzięki wiedzy i doświadczeniu doradców, klienci zyskują realne wsparcie w ochronie przed współczesnymi zagrożeniami.
Ubezpieczenia dopasowane do potrzeb mieszkańców i lokalnych uwarunkowań
Coraz większym wyzwaniem staje się m.in. postępująca susza – 2024 rok w regionie Ostrołęki przyniósł jedne z najniższych opadów w Polsce, co niesie ze sobą wzrost ryzyka pożarów oraz znaczące szkody dla rolnictwa. W takich warunkach odpowiednie zabezpieczenie majątku, upraw czy gospodarstw staje się kluczowe. Nieustannie dużym zainteresowaniem cieszą się również ubezpieczenia komunikacyjne oraz ochrona nieruchomości, które pozostają podstawą codziennego bezpieczeństwa wielu rodzin. Dzięki ofercie CUK mieszkańcy regionu mają dostęp do najlepszych rozwiązań ubezpieczeniowych, dopasowanych do zmieniających się realiów i indywidualnych potrzeb.
– W codziennej pracy stawiamy na rozmowę oraz indywidualne podejście do klienta. Dokładnie analizujemy jego potrzeby i sytuację, by zaproponować najlepszą możliwą ochronę. Ogromnym atutem CUK jest porównanie oferty z całego rynku. Klienci cenią też elastyczność, czyli np. rozmowę w placówce, a jeśli brakuje czasu, dokończenie zakupu online. To połączenie doradztwa z wygodą i nowoczesną technologią – mówi Monika Chełstowska, Właścicielka Placówek CUK Ubezpieczenia w Ostrołęce i Ostrowi Mazowieckiej.
Indywidualne doradztwo i porównanie ofert wielu ubezpieczycieli
Dzięki rozbudowanej ofercie i narzędziom do porównywania dostępnych na rynku polis, doradcy CUK są w stanie wskazać najkorzystniejsze rozwiązanie, rozwiać wątpliwości i pomóc w formalnościach. Wiele osób dopiero podczas rozmowy z agentem uświadamia sobie, że ich aktualne polisy nie zapewniają wystarczającej ochrony lub pomijają ważne aspekty.
CUK był także pierwszą multiagencją w regionie, która wprowadziła nowoczesną sprzedaż polis przez system OmniCUK. Dzięki temu klienci mogą kupić lub wznowić ubezpieczenie w dogodny dla siebie sposób – online, telefonicznie, przez aplikację lub podczas spotkania w placówce. To rozwiązanie łączy wygodę technologii z siłą tradycyjnego doradztwa.
Na terenie kraju funkcjonuje już ponad 580 placówek CUK Ubezpieczenia, a z usług multiagencji korzysta ponad 900 000 klientów. Firma została wyróżniona prestiżowymi tytułami Multiagencji Roku oraz Pracodawcy Roku.
Placówki CUK pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 16:30.
Ostrowi Mazowieckiej ul. 3 Maja 5/1U
Kontakt: 503-501-558 lub e-mail ostrowmazowiecka@cuk.pl
Ostrołęce ul. Kilińskiego 35
Kontakt: 505-743-133 oraz 600-614-510 lub e-mail ostroleka@cuk.pl
Artykuł sponsorowany.