Dyrektor MZOS-TiIT wezwany do wyjaśnień. Pod lupą zakupy i kadry oraz... kruszenie betonu

Dyrektor Juchniewicz musiał dziś pojawić się w ratuszu ze sporządzonym na piśmie wykazie spraw pilnych wraz z listą planowanych od dziś do 31 grudnia zakupów w kwocie powyżej 5.000 zł netto. Na dostarczenie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia ma tydzień.
Jakie dokładnie zadania otrzymał dyrektor MZOS-TiIT?
1) Udzielenie na piśmie wyjaśnień w sprawie przebiegu procesu kruszenia gruzu na Targowisku Miejskim wraz z przedstawieniem dokumentacji dotyczącej przeprowadzenia procesu kruszenia gruzu pozyskanego z rozbiórki „starego mostu”;
2) Dostarczenie dokumentacji dotyczącej procedury zakupowej maszyn, urządzeń, pojazdów i sprzętu mechanicznego w kwocie powyżej 5.000 netto, od stycznia 2017r. do dnia dzisiejszego. W dokumentacji należy wskazać: listę zakupów, wraz z fakturami zakupów oraz dokumentacją dotyczącą sposobu przeprowadzenia procedury zakupowej (np. dokumentacja przetargowa, zapytania ofertowe, odpowiedzi oferentów, umowy zakupu i warunki świadczenia gwarancji);
3) Dokumentacji wskazującej strukturę zatrudnienia w MZOSTiIT, wskazującej dane osobowe, zajmowane stanowisko, historię zatrudnienia w okresie ostatnich 24 miesięcy (jakie stanowisko zajmowała dana osoba pierwotnie), charakter umowy (np. na zlecenie, na czas nieokreślony) i okres jej trwania, zakres wypłacanych wynagrodzeń z przypisaniem do konkretnego stanowiska oraz wypłacane danej osobie nagrody i premie oraz wszelkie inne dodatkowe świadczenia. (podziale na podległe jednostki, np. hostel, korty itd.),
O wynikach tego postępowania dowiedzieć się możemy po 20 grudnia, kiedy to mija termin dostarczenia dokumentów dotyczących zatrudnienia w MZOS-TiIT.
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
| 29 | 30 | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 | 1 | 2 |






1
6
13
20