Gmina Baranowo przystąpiła do realizacji programu usuwania azbestu

W związku z powyższym prosi się wszystkich mieszkańców, którzy posiadają płyty azbestowe (eternit) w swoich gospodarstwach o złożenie stosownych wniosków. W terminie do 28 lutego 2015 r. mieszkańcy gminy mogą składać wnioski do Urzędu Gminy w Baranowie pokój nr 17 na odbiór i utylizację płyt azbestowych. Formularz wniosku w wersji papierowej dostępny będzie w pokoju nr 17 Urzędu Gminy oraz na stronie internetowej (www.baranowo.pl). - informuje Wójt Gminy Henryk Toryfter
Ilość posiadanych płyt azbestowych należy podać w sztukach ewentualnie w m2. W pierwszej kolejności uwzględnione będą wnioski tych mieszkańców , którzy posiadają już zdjęte płyty azbestowe oraz którzy planują w terminie do 15 września 2015 r. wymianę pokryć dachowych.
Odbiór i utylizacja płyt azbestowych finansowany będzie w 85% ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz 15% z budżetu Gminy Baranowo.Wnioski złożone po terminie nie będą uwzględnione. Decyduje kolejność składania wniosków.
Zobacz również
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 | 20 |
21 |
22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |



1
2
20
22