eOstroleka.pl
Region,

Internetowe badanie satysfakcji Klienta Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego

REKLAMA
zdjecie 2232
zdjecie 2232
REKLAMA

Chcesz wyrazić opinię na temat obsługi klienta Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie? Weź udział w internetowym badaniu satysfakcji Klienta.

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, w celu osiągnięcia i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klienta, wdrożył System Zarządzania Jakością. Dostarczanie klientom usług wysokiej jakości, dostosowanych do potrzeb współczesnego otoczenia oraz stworzenie wartości dodanej, poprzez poprawianie efektywności usług, są celami priorytetowymi kierownictwa Urzędu.

Stosownie do art. 14a KPA, „organy administracji publicznej umożliwiają stronom ocenę działalności urzędów kierowanych przez te organy, w tym pracowników tych urzędów”. Kierując się tą zasadą, zwracam się z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Uzyskane wyniki ankiety będą stanowiły ważny element procesu doskonalenia jakości pracy Urzędu.
- informuje Pełnomocnik do spraw Zintegrowanego  Systemu Zarządzania Jakością w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie.

Ankieta jest dostępna
TU

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
kwiecień 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
dk1 dk2 dk3 dk4 dk5 dk6 dk7
dk8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13 dk14
dk15 dk16 dk17 dk18 dk19 dk20 dk21
dk22 dk23 dk24 dk25 dk26 dk27 dk28
dk29 dk30  1  2  3  4  5
×