Local Some (reklamujący się jako "to jedyna w Polsce konferencja całkowicie dedykowana skutecznej komunikacji samorządowej") zmierzył zaangażowanie miast w social mediach w maju 2025 r., biorąc uwagę kanały Facebook miast powyżej 3 tys. mieszkańców, bez miast wojewódzkich.
Ostrołęka na 16. miejscu, Myszyniec - 63.
I tak, w tym kryterium na Mazowszu zwyciężyło Legionowo, które miało aż 49,7 tys. interakcji przy 17 tys. fanów i przy 71 postach. Na miejscu drugim znalazł się Sochaczew, dalej Radom, Pruszków i Przasnysz na piątym miejscu.
Ostrołęka zajęła w województwie mazowieckim szesnaste miejsce w rankingu z sumą interakcji na poziomie 3571. Liczba fanów wyniosła 13 082, suma komentarzy to 217, zaangażowanie na poziomie 0,89 proc., a postów - 71. W rankingu odnotowany jest też Myszyniec - na 63. miejscu z 68 sklasyfikowanych miast. Myszyniec ma 4457 fanów na Facebooku, suma interakcji wyniosła 375 przy 24 postach; komentary było 13, a zaangażowanie zmierzono na 0,27 proc.