Jak się reklamować, to tak jak Mr. Chicken [WIDEO]
fot. kadr z YouTube.plWiemy, że film walentynkowy zrealizowany na zlecenie ostrołęckiego baru jest reklamą, ale publikujemy go, bo doceniamy ogrom pracy oraz kreatywność, jaką właściciele włożyli w przygotowanie takiego dzieła. Reklama reklamie nierówna, a w dobie takiego zaawansowania technologicznego ciężko wyróżnić się na tym tle. Trzeba przyznać, że nagranie z Ostrołęki ogląda się z uśmiechem na twarzy, a przecież chyba o to chodziło. Jakby nie patrzeć, promuje się nie tylko jedzenie, ale również nasze piękne miasto - dlatego autorom filmu można pogratulować. Nagranie, które pojawiło się na YouTubie, dostępne jest poniżej. Jak je oceniacie?
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Interwencja czytelnika: Kto odpowiada za parkingi w Płatnej Strefie Parkowania? [AKTUALIZACJA]
Radia zwiększają wpływy z reklamy
"LTE bez limitu" z limitem? UOKiK nałożył gigantyczne kary dla Polsatu i Polkomtelu

Nowa odsłona serwisu sportowego eOstrołęki!
Przemówienie dr. Józefa Psarskiego z 1936 roku o wolnej Polsce, handlu i rzemiośle
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |



1
2
22