Jak się reklamować, to tak jak Mr. Chicken [WIDEO]

Wiemy, że film walentynkowy zrealizowany na zlecenie ostrołęckiego baru jest reklamą, ale publikujemy go, bo doceniamy ogrom pracy oraz kreatywność, jaką właściciele włożyli w przygotowanie takiego dzieła. Reklama reklamie nierówna, a w dobie takiego zaawansowania technologicznego ciężko wyróżnić się na tym tle. Trzeba przyznać, że nagranie z Ostrołęki ogląda się z uśmiechem na twarzy, a przecież chyba o to chodziło. Jakby nie patrzeć, promuje się nie tylko jedzenie, ale również nasze piękne miasto - dlatego autorom filmu można pogratulować. Nagranie, które pojawiło się na YouTubie, dostępne jest poniżej. Jak je oceniacie?
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
![Interwencja czytelnika: Kto odpowiada za parkingi w Płatnej Strefie Parkowania? [AKTUALIZACJA]](./luba//dane/pliki/obrazy/20170208_090925_icon.jpg)
Interwencja czytelnika: Kto odpowiada za parkingi w Płatnej Strefie Parkowania? [AKTUALIZACJA]

Radia zwiększają wpływy z reklamy

"LTE bez limitu" z limitem? UOKiK nałożył gigantyczne kary dla Polsatu i Polkomtelu

Nowa odsłona serwisu sportowego eOstrołęki!

Przemówienie dr. Józefa Psarskiego z 1936 roku o wolnej Polsce, handlu i rzemiośle
Kalendarz imprez
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
9 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
16 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
21 | ![]() |
23 | 24 | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |