Urząd Miasta poszukuje chętnego do pracy na stanowisku inspektora ds. realizacji inwestycji drogowych. Specjalisty w tym zakresie nie udaje się wybrać od miesięcy. Może tym razem władzom miasta dopisze szczęście?
Ósme podejście w naborze na stanowisko podinspektora do spraw realizacji inwestycji drogowych w Urzędzie Miasta Ostrołęka zakończyło się niepowodzeniem. Nikt się nie zgłosił. Pisaliśmy o tym tutaj. Tym razem do pracy w ratuszu poszukuje się inspektora ds. realizacji inwestycji drogowych. Czy uda się znaleźć odpowiednią osobę? Chętni dokumenty mogą składać do 10 maja do godz. 12.00.
Jakie są wymagania?
Wymagania niezbędne, jakie musi spełnić kandydat na to stanowisko to:
1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 2. Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. 3. Wykształcenie: wykształcenie: wyższe lub średnie, kierunki: budownictwo, drogownictwo. 4. Uprawnienia specjalistyczne: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 5. Doświadczenie zawodowe: staż pracy przy wykształceniu wyższym 3 lata, natomiast przy wykształceniu średnim 5 lat, w tym 2 lata przy wykonywaniu podobnych czynności.
Wymagania dodatkowe:
Znajomość regulacji prawnych z zakresu:
a) Kodeksu postępowania administracyjnego, b) ustawy o ochronie danych osobowych, c) ustawy o samorządzie gminnym, d) ustawy o pracownikach samorządowych, e) ustawy o finansach publicznych, f) ustawy Prawo budowlane, g) przepisów prawa miejscowego.
Wymagane cechy osobowe:
sumienność, bezstronność, zdolność organizacji pracy, komunikatywność.
Wymagane umiejętności:
a) obsługi komputera w zakresie Microsoft Office (Word i Excel), b) stosowania odpowiednich przepisów, c) czytania dokumentacji technicznej, d) czynne prawo jazdy kategorii B.