eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Jest praca w Urzędzie Miasta! Zobacz, jakie wymagania trzeba spełnić

REKLAMA
zdjecie 9825
REKLAMA
Posłuchaj

Urząd Miasta Ostrołęki ogłosił otwarty konkurs na stanowisko inspektora ds. realizacji inwestycji drogowych oraz bieżącego utrzymania dróg i mostów. To doskonała okazja dla osób, które chcą przyczynić się do rozwoju infrastruktury drogowej w mieście i posiadają odpowiednie kwalifikacje.

Jakie wymagania musi spełnić kandydat?

Aby móc ubiegać się o to stanowisko, należy spełnić szereg wymagań, zarówno formalnych, jak i merytorycznych. Przede wszystkim konieczne jest wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, preferowane kierunki to budownictwo lub drogownictwo. Dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

Kandydaci powinni wykazać się także znajomością szerokiego zakresu przepisów prawa, w tym prawa budowlanego, ustawy o zamówieniach publicznych oraz przepisów dotyczących samorządu gminnego.

Praca w ratuszu - do kiedy można składać dokumenty?

Oprócz wiedzy teoretycznej, przyszły inspektor powinien posiadać również szereg umiejętności miękkich. Zalicza się do nich m.in. sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole oraz zdolność do podejmowania decyzji.

Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz sposobu składania aplikacji można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Miasta Ostrołęki. Dokumenty można składać do 20 grudnia do godz. 12:00.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
grudzień 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
dk1 dk2 dk3 dk4 dk5 dk6 dk7
dk8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13  14
dk15  16 dk17  18  19  20  21
dk22  23  24  25  26  27  28
dk29  30  31  1  2  3  4
×