Kampania wyborcza w Ostrołęce. Na jaką promocję stawiają kandydaci? [ZDJĘCIA]
fot. eOstroleka.plWszyscy przywykliśmy już, że w okresie kampanii wyborczej kandydaci każdej maści, a właściwie ich uśmiechnięte i zatroskane o losy kraju twarze „atakują” nas z każdego miejsca, są na każdym dostępnym w mieście i regionie bilbordzie. Wszędzie, gdzie tylko pozwala na to ordynacja wyborcza, zobaczyć można ulotki, gazetki, członkowie komitetów wyborczych rozdają baloniki, długopisy i inne reklamowe gadżety.
Kandydaci na posłów i senatorów promują się też w sposób bezpośredni – podczas spotkań z mieszkańcami oraz na konferencjach prasowych, których w ostatnich dniach jest nad wyraz dużo, a im bliżej wyborów, tym będzie ich więcej.
Z biegiem lat i kolejnych kampanii wyborczych takie formy promocji powszednieją, politycy więc próbują innych sposobów na zwrócenie na siebie uwagi. Od niedawna popularne stało się np. wywieszanie ogromnych bilbordów z sylwetkami kandydatów na ścianach wieżowców, wyklejanie przystanków autobusowych, ale też zdarzają się jeszcze kreatywniejsze pomysły, takie jak choćby piosenka promująca własny komitet czy event z bezpłatnymi badaniami dla mieszkańców.
Na ciekawą i dotychczas niespotykaną w Ostrołęce formę promocji zdecydował się np. Mariusz Popielarz, kandydat Koalicji Obywatelskiej z naszego regionu. Polityk wynajął miejsca reklamowe oferowane przez MZK Ostrołęka na kursujących po terenie miasta autobusach.

Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 | 28 |
29 |
30 |






2
3
10
25