2017-02-21T12:13:53+01:00 eOstroleka.pl
Polska,

Krystyna Pawłowicz kontra Kaufland. Supermarket musi zmienić hasła reklamowe

REKLAMA
0
0
0

Niemiecka sieć supermarketów Kaufland musi zmienić swoje hasła reklamowe po interwencji poseł PiS Krystyny Pawłowicz. Kaufland posługiwał się sloganem "nasze rodzime produkty", na co uwagę zwróciła polityk partii rządzącej. Według niej, niemiecki sklep nie powinien używać haseł sugerujących polskie pochodzenie produktów.

"Nasze rodzime produkty" to nie jedyny slogan reklamowy wykorzystywany przez Kaufland. Było to też "nasze polskie produkty" oraz "rodzimi dostawcy".  Krystyna Pawłowicz swoje wątpliwości co do wymienionych haseł zgłosiła Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a ten przyznał jej rację i zobowiązał Kaufland do zmiany kampanii reklamowych. Miała ona nastąpić do 4 lutego br. Zmiana ma polegać na zaniechaniu używania słowa "nasze", co miałoby budzić wątpliwości jeżeli chodzi o pochodzenie spółki. Słowa "rodzime" i "polskie" nie będą już odnosiły się do pochodzenia spółki, a do dostawców z Polski, z których Kaufland chętnie korzysta.

- Obserwujmy czy zmiany tej dokonano - apeluje poseł Krystyna Pawłowicz w swoim wpisie na Facebooku.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.

Brak Waszych opinii do tego artykułu, bądź pierwszy.

Zobacz również
Kalnedarz imprez
kwiecień 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
 30  31  1  2  3  4 5
 6  7  8  9  10  11  12
 13  14  15  16 17  18  19
 20  21  22  23  24  25  26
 27  28  29  30  1  2  3