eOstroleka.pl
Polska,

Krystyna Pawłowicz kontra Kaufland. Supermarket musi zmienić hasła reklamowe

REKLAMA
zdjecie 9324
zdjecie 9324
REKLAMA
zdjecie 9324
Posłuchaj
Niemiecka sieć supermarketów Kaufland musi zmienić swoje hasła reklamowe po interwencji poseł PiS Krystyny Pawłowicz. Kaufland posługiwał się sloganem "nasze rodzime produkty", na co uwagę zwróciła polityk partii rządzącej. Według niej, niemiecki sklep nie powinien używać haseł sugerujących polskie pochodzenie produktów.

"Nasze rodzime produkty" to nie jedyny slogan reklamowy wykorzystywany przez Kaufland. Było to też "nasze polskie produkty" oraz "rodzimi dostawcy".  Krystyna Pawłowicz swoje wątpliwości co do wymienionych haseł zgłosiła Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a ten przyznał jej rację i zobowiązał Kaufland do zmiany kampanii reklamowych. Miała ona nastąpić do 4 lutego br. Zmiana ma polegać na zaniechaniu używania słowa "nasze", co miałoby budzić wątpliwości jeżeli chodzi o pochodzenie spółki. Słowa "rodzime" i "polskie" nie będą już odnosiły się do pochodzenia spółki, a do dostawców z Polski, z których Kaufland chętnie korzysta.

- Obserwujmy czy zmiany tej dokonano - apeluje poseł Krystyna Pawłowicz w swoim wpisie na Facebooku.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
listopad 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
 27  28  29  30  31  1 dk2
dk3 dk4 dk5 dk6  7 dk8 dk9
dk10 dk11 dk12  13  14 dk15  16
dk17  18 dk19  20 dk21  22  23
dk24  25 dk26  27  28  29  30
×