Wasze opinie
STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Wątpliwy, 20:42 26-09-2019, 60%
Pisowcy bronią portfela kolegów tylko ciekawe czy bezinteresownie ?
~Gość, 05:50 27-09-2019, 52%
@~Wątpliwy
Z drugiej strony prezydent swoim by nie chciał podnosić podatków.
~Gość, 08:32 27-09-2019, 39%
@~Wątpliwy
Ludzie na mieście mówią że brakuje kasy ma wynagrodzenie pełnomocników Kulika ?
czyżby po to ten projekt
~Gość, 08:34 27-09-2019, 69%
Po co te kłamstwa jak wynagrodzenia są uregulowane ustawą? Podnoszenie podatku miało służyć głownie na spłatę zadłużenia, które odziedziczyło miasto po poprzednikach.
https://www.eostroleka.pl/oto-najnowsze-dane-o-zadluzeniu-miasta,art69505.html
~Gość, 17:42 27-09-2019, 72%
@~Wątpliwy
https://www.eostroleka.pl/dariusz-maciak-dla-eostrolekapl-8222nie-lubia-mnie-klamcy-i-lawiranci8221,art23623.html
~Gość, 21:15 26-09-2019, 46%
A wg mnie to obrona polskich inwestorów.
~,, 23:49 26-09-2019, 27%
Zgadza się, tam same polskie marki sprzedają...
~Gość, 08:40 27-09-2019, 69%
@~,
A które to polskie? Wymień?
~Gość, 17:45 27-09-2019, 58%
Taka obrona polskich inwestorów, że bez problemu radni są w stanie żeby mieszkańcom podatki podnosić. Ale tam gdzie ma się swoje biznesy bezpośrednio lub pośrednio tam "ZA" zgody nie będzie. Prawda pisiorki z RM,niektórzy wiedzą o co chodzi.
~Gość, 18:40 27-09-2019, 38%
Tak, to prawda, tam, gdzie ma się biznesy bezpośrednio lub pośrednio, tam się podatków nie podniesie, tylko tam się chce podnieść podatki, gdzie własnego biznesu się nie posiada.
~Gość, 12:05 28-09-2019, 100%
A ty gdzie masz biznes? W galerii? I dorabiasz zagraniczne firmy? a co z lokalnymi małymi polskimi sklepami?
~Gość, 21:17 26-09-2019, 43%
Lubię Galerię nie chce by ją zlikwidowano przez podniesione podatki. Galerię ostrolęczanie pobudowali. Trzeba pomagać swoim, a nie dobijać.
~Gość, 21:42 26-09-2019, 62%
O to bym się nie martwił.
~Gość, 21:58 26-09-2019, 36%
Prezydent chce pomagać swoim.
~Gość, 08:36 27-09-2019, 70%
Swoim wyborcom i redukować zadłużenie miasta.
~Gość, 10:52 27-09-2019, 50%
Ostrołęcznie nic nie pobudowali tylko kapitaliści rękami polskich robotników, aby czerpać korzyści.
~Gość, 17:47 27-09-2019, 13%
Ostrołęczanin z Łomży między innymi.
~Gość, 21:19 26-09-2019, 49%
Logika radnych: człowiek, który posiada dom na uboczu o powierzchni 120 metrów kwadratowych ma płacić taki sam podatek, jak moloch w centrum miasta o powierzchni 27 tysięcy metrów kwadratowych.
~Gość, 21:27 26-09-2019, 77%
Przecież podatki od metra kwadratowego w obu przypadkach są takie same.
~Gość, 03:46 27-09-2019, 48%
No właśnie, a czy powinien być taki sam? Moim zdaniem nie.
~Gość, 08:26 27-09-2019, 70%
No właśnie nie są takie same, osoby prywatne mają dużo niższy podatek niż przedsiębiorcy
~Gość, 08:35 27-09-2019, 72%
Mają również niższe dochody, a może zróbmy proporcionalnie do dochodów?
~Gość, 08:45 27-09-2019, 34%
Tak człowieku, wiesz na czym polega procent ?
~Gość, 10:51 27-09-2019, 100%
A ty wiesz? Widać, że nie za bardzo? 1% od 100 000zł dochodu to ile?
~Gość, 14:19 27-09-2019, 100%
1% od 100 000zł to 1000zł, a tu taki szloch, a w kieszeni zostaje bogaczom 99 000zł.
~Tomek, 21:23 26-09-2019, 44%
Zostawić go samego. Co pomysł to głupszy. Wstyd. Zmarnowany głos.
~Gość, 08:33 27-09-2019, 70%
@~Tomek
12 lat miałeś przykład!!od stadionu po stary basen
~Gość, 17:49 27-09-2019, 67%
@~Tomek
Tomek, jesteś idiotą.
~Gość, 21:41 26-09-2019, 44%
Możecie podawać kto jak głosował. Bo mam wrażenie że te frytki i mierzejki grają do jednej bramki z pisiorkami.
~Gość, 21:43 26-09-2019, 49%
( „za” głosowali: Ewa Szatanek, Stanisław Szatanek, Piotr Wierzba, Wojciech Zarzycki, Paweł Niewiadomski, Mariusz Łuba, Andrzej Jaskólski, Wojciech Parzychowski).
~Gość, 21:45 26-09-2019, 69%
Grają sami do swojej bramki. Najlepiej nie szanować i mieć oczekiwania?
~Brzydal, 22:15 26-09-2019, 37%
To, że komuniści głosowali za podnoszeniem podatków burżuazji to rozumiem. Ale przedsiębiorcy? Wstyd.
~Gość, 06:55 27-09-2019, 70%
@~Brzydal
Wstyd to, że podnoszą opłaty mieszkańcom kosztem zagranicznych przesiebiorców, ktorym się bardzo dobrze powodzi.
~Gość, 18:55 27-09-2019, 32%
Czas pomyśleć o zmianę samorządu na sąsiedni, kto może, niech pisze wniosek o przyłączenie do sąsiedniej gminy. Tam jest taniej.
~skk, 20:40 27-09-2019, 9%
Do gosc 18:55 najpierw przejmujecie nasze tereny a teraz chcesz do nas ?
~Gość, 20:56 27-09-2019, 31%
@~skk
Zmiana władzy, która okazała się na gorsze.
~Gość, 22:09 27-09-2019, 65%
Na gorsze dla partii?
~Gość, 23:53 27-09-2019, 31%
Zmiana władzy okazała się gorsza dla miasta.
~Gość, 12:07 28-09-2019, 88%
Czy dla partii?
~Gość, 21:43 26-09-2019, 40%
A nie pomyślałes, że grają dla Ostrołęki i mieszkańców miasta?
~Mis, 21:47 26-09-2019, 10%
I cona to te podatki! Będą płakać ze nie maja podwyżek
~Komandos, 22:04 26-09-2019, 62%
Chciałbym w to wierzyć, grają na siebie a nie dla Ostrołęki, zobaczymy kiedy ludzie przejrzą na oczy.
~Gość, 14:20 27-09-2019, 76%
@~Komandos
Galerie grają na siebie, bo podatków nie chcą płacić dla Ostrołęki?
~Gość, 23:08 26-09-2019, 78%
Prezydencie, zlikwiduj galerię, zaoraj i posiej trawę (najlepiej kupioną w ogrodniczym) będzie łąka i miejsce dla żulików jak przed laty.
~Gość, 23:14 26-09-2019, 47%
No i wróci łąka i podatki z tej łąki.
~Gość, 14:22 27-09-2019, 73%
Widzisz ciołku, gdyby zamiast galerii powstały bloki mieszkalne, to wpływy do budżetu z podatków byłyby większe i ludzie szczęsliwi, a tak dorabiamy kapitalistów, którym szkoda dopłacać do miasta kilka tysiecy złotych, a ich kienci drogi niszczą.
~Gość, 23:28 26-09-2019, 42%
No dziś to prezydentowi sesja nie poszła :)
~Gość, 06:49 27-09-2019, 37%
Mu nic nie idzie ;)
~Gość, 08:36 27-09-2019, 64%
Oczyścił miasto z partyjnych członków.
~Klekota, 12:13 27-09-2019, 27%
Został jeden członek
~Expert, 12:14 27-09-2019, 28%
@~Klekota
Myster Kaszana
~Gość, 06:16 28-09-2019, 40%
Oczyścił miasto z fachowców i dlatego rada nie daje mu zgody na pomysły.
~Gość, 12:08 28-09-2019, 84%
Których fachowców masz na myśli?
https://www.eostroleka.pl/audyt-w-urzedzie-miasta-mamy-raport-wnioski-sa-szokujace,art70449.html
~Gość, 07:56 27-09-2019, 68%
żenujące zachowanie radnych w obu przypadkach .Wielu lradnych przd wyborami popierało likwidację Straży miejskiej a tu co mamy To instytucja która się niczym nie zajmuje do roboty Panowie
~Bububu, 08:20 27-09-2019, 48%
Proponuję obłożyć dodatkowym podatkiem kafeterię Pana Jaskólskiego, ciekawe czy będzie za.
Wstyd przedsiębiorca (jaki by nie był) przeciwko drugiemu przedsiębiorcy.
~artur, 12:39 27-09-2019, 67%
@~Bububu
nic nie kumasz.... a szkoda
~Gość, 17:52 27-09-2019, 60%
@~Bububu
Jak gość który podpisuje się jako bubu może coś kumać?
~Ja, 08:21 27-09-2019, 73%
Powinni podnieść natężenie ruchu w tych miejscach jest bardzo duże nie da się okna otworzyć A jak ktoś kupił mieszkanie kilka lat wcześniej to nikt nie mówił o powstaniu tam tego molocha. Fajnie galeria jest zakupy jest gdzie zrobić i na spacer iść ale nie zmienia to faktu że wokół są teraz cztery główne drogi w mieście i jeździ po nich mnóstwo samochodów A galerie i jej najemców stać na zapłacenie paru groszy więcej. Może w ten sposób prezydent zdobędzie fundusze na nowe krzesła do szkół A naszym dzieciom nie będzie wydzielany papier toaletowy.
~Gość, 08:39 27-09-2019, 70%
@~Ja
Zakorkowli miasto.
~Gość, 10:13 27-09-2019, 75%
@~Ja
Jak jadę do pracy przed 8, przy galerii parkingi puste, a korek na Nila jak cholera. Jeszcze gorzej jest przy nowym Lidlu po prostu masakra.
Według mnie po prostu jest więcej samochodów, którymi ludzie się poruszają i to jest główny powód korków.
~Gość, 10:49 27-09-2019, 70%
Nie pitol. Przy galerii korki jak cholera prawie cały dzień.
~Sk/mUTEK, 08:31 27-09-2019, 31%
Podatki to część biznesu
Ale podatki powinny być uczciwe.
Kto zainwestuje w Ostrołęce ?
Jak zobaczy, że Miasto jest w stanie oddzielić podatkowo i dołożyć podatków na wybrany fragment miasta.
~Gość, 08:37 27-09-2019, 17%
@~Sk/mUTEK
A kto inwestuje w Warszawie gdzie centrum ma wyższe podatki?
~Gość, 08:38 27-09-2019, 74%
@~Sk/mUTEK
Kolego z PiS jakie masz udziały w galerii?
~Hihihi, 09:27 27-09-2019, 30%
Jak tam Towarzyszu Kulikow samopoczucie.
~Wyborcy za niedługo, 09:54 27-09-2019, 71%
Ten się śmieje kto się śmieje ostatni. Jest takie powiedzenie. Ostrołęka to nie Ciemnogrod a jej mieszkańcy na wszystko patrzą I wyrabiają sobie sami zdanie. Z pustego i Salomon nie naleje. Ciężko się pracuje, jeśli trzeba szukać pieniędzy ażeby Ostrołęka mogła wreszcie zacząć się rozwijać. Prezydent pokazał że jest w porządku wobec tych wszystkich, którzy na niego głosowali. Dobro Naszych Mieszkańców leży mu na sercu.
~Gość, 10:51 27-09-2019, 27%
@~Wyborcy za niedługo
malutki człeku, co Ty wypisujesz????? A tu masz rację, ze mieszkancy to nie ciemnogród, raz popełnili błąd pezy głosowaniu, juz wiecej tego błedu nie popelnią
~rgW, 10:51 27-09-2019, 15%
@~Wyborcy za niedługo
ZA TO PŁACIMY MY WSZYSCY. DOŚC TEGO.
~Gość, 10:55 27-09-2019, 74%
A jaki to błąd popełnili? Jak przewietrzono urzędy z dyrektorów i prezydent chce ogarnąć miasto tonące w długach?
~Gość, 19:04 27-09-2019, 32%
Dobre zarządzanie miastem czy przedsiębiorstwem nie odbywa się poprzez podnoszenie podatków, oszczędzanie i zwalnianie ludzi. Trzeba się rozwijać, tworzyć nowe dobrze płatne miejsca pracy, ściągać inwestorów, wspierać biznes lokalny, pozyskiwać środki z zewnątrz, w innym przypadku taka działalność kończy się bankructwem.
~Gość, 19:11 27-09-2019, 54%
kto tę bzdurę napisał? I twoi koledzy z PiS tak wspierali lokalny biznes, że wybudowno molocha w centrum, w którym rządzi zagraniczny kapitał, a wykończono lokalne małe firmy.
~Gość, 19:15 27-09-2019, 32%
Przewietrzył i urzędy?
Wielkość zatrudnienia w etatach w poszczególnych wydziałach, referatach i biurach Urzędu Miasta Ostrołęki ogółem wynosi 259,05 etatów
A tak było:
2007 - 217,33 etatów;
2008 - 222,33 etatów;
2009 - 230,30 etatów;
2010 - 224,30 etatów;
2011 - 226,30 etatów;
2012 - 233,30 etatów;
2013 - 239,30 etatów;
2014 - 241,80 etatów;
2015 - 244,80 etatów;
2016 - 246,80 etatów;
2017 - 248,55 etatów;
2018 - 249,55 etatów;
~Gość, 19:17 27-09-2019, 78%
I kto tę bzdurę napisał? Twoi koledzy zwalniają, oszczędzają i chcą podnosić podatki zamiast się rozwijać, tworzyć nowe dobrze płatne miejsca pracy, ściągać inwestorów, wspierać biznes lokalny, pozyskiwać środki z zewnątrz.
~skk, 20:29 27-09-2019, 58%
do ~Gość, 19:15 zapomniałeś ze mamy 2019.
~Gość, 21:00 27-09-2019, 28%
@~skk
2018 - 249,55 etatów
2019 - 259,05 etatów
~Gość, 22:10 27-09-2019, 75%
Z dyrektorów.
~Gość, 22:12 27-09-2019, 78%
Przewietrzają?
~Gość, 00:01 28-09-2019, 25%
Przewietrzają i wstawiają swoich dyrektorów
~tak trzymać, 12:09 28-09-2019, 88%
Jest mniej dyrektorów, a więcej pracowników. Nowych dyrektorów potrzeba w ostatniej elektrowni węglowej.
~x, 12:04 27-09-2019, 29%
No i mamy ,,janosika,, który chce opodatkować niezgodnie z prawem tych bogatszych i łatać dziurę budzetową miasta.Jak w średniowieczu!
~Gość, 14:17 27-09-2019, 73%
@~x
A skąd wiesz, że niezgodnie z prawem? W średniowieczu to właśnie bogacze opodatkowywali biednych czyli mieszkańcy zapłacą, aby bogaci byli jeszcze bardziej bogaci, ponieważ szkoda im przeznaczyć parę procent z dochodu na funkcjonowanie miasta, z którego korzystają?
~x, 14:23 27-09-2019, 12%
Nie można różnicować stawek podatku od nieruchomości wg podmiotów czy lokalizacji ale jedynie wg przedmiotu działalności np na wszystkie usługi poligraficzne w miescie albo handlowe można nałożyć wyższe lub niższe stawki .Na wszystkie podmioty które mają taka działalnosc ale nie wybrany podmiot .Tyle mówi prawo-no ale trzeba trochę czytać umieć
~Gość, 16:31 27-09-2019, 84%
@~x
Bajki opowiadasz. Spytaj czy w Warszawie w centrum mają takie same podatki jak w mniej atrakcyjnych lokalizacjach?
~x, 14:26 27-09-2019, 10%
na przykład uchwała RIO XXVI/157/S/20122 w Szczecinie i inne .Wystarczy czytać
~Gość, 17:09 27-09-2019, 38%
Obrońców ,,Bursztynowej,, zapamiętam.
~wyborca, 18:16 27-09-2019, 69%
W następnych wyborach Bye Bye.
~Obywatel, 18:12 27-09-2019, 77%
W końcu człowiek, który rozpiep_rza układy. Brawo Panie Prezydencie.
Tacy ludzie w polityce się praktycznie nie zdarzają!!! Brawo Pan!
~ani kroku w tył, 18:17 27-09-2019, 76%
@~Obywatel
Poparcie tylko rośnie.
~Gość, 06:18 28-09-2019, 15%
@~ani kroku w tył
Coś innego mu rośnie, m. im. opozycja.
~Gość, 12:11 28-09-2019, 17%
Co ty? Opozycja ma poparcie 30-35%, więc nie rośnie.
~Gość, 13:06 28-09-2019, 86%
@~Obywatel
Brawo bezpartyjne miasto.
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.