eOstroleka.pl
Region,

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie ze Znakiem Jakości „Przyjazny Urząd”

REKLAMA
zdjecie 2860
zdjecie 2860
REKLAMA
zdjecie 2860
Posłuchaj
Quality Institute, na podstawie rekomendacji Kapituły VI edycji Konkursu „Przyjazny Urząd”, nadał Znak Jakości „Przyjazny Urząd” oraz przyznał Wyróżnienie Nadzwyczajne „Innowacyjny Urząd” Mazowieckiemu Urzędowi Wojewódzkiemu w Warszawie. Statuetkę oraz certyfikaty z rąk Prezesa Zarządu Quality Institute, Piotra Celeja odebrała Kamila Jeziorska-Chojecka, Dyrektor Generalny MUW w Warszawie.

Ceremonia wręczenia statuetek i certyfikatów miała miejsce 15 czerwca 2021 roku w Katowicach, w trakcie Gali Artystycznej, podsumowującej VI edycję Konkursu „Przyjazny Urząd”, organizowanego przez Quality Institute. W atmosferze koncertu, wypełnionego przebojami z polskich i światowych list przebojów, reprezentanci instytucji administracji publicznej z całej Polski poznali wyniki pracy Kapituły Konkursu, która przyznała swoje doroczne wyróżnienia dla najbardziej innowacyjnych i nowoczesnych urzędów w Polsce. Uhonorowano m.in. urzędy gmin, starostwa powiatowe, urzędy pracy, urzędy wojewódzkie, urzędy marszałkowskie oraz inne instytucje sektora administracji rządowej i samorządowej.

W wydarzeniu Dyrektorowi Generalnemu Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie towarzyszyła Magdalena Kubis, Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością MUW w Warszawie.


W tym roku wyniki konkursu ogłosiliśmy podczas specjalnego koncertu, który połączyliśmy z prezentacją Laureatów i ich osiągnięć w zarządzaniu publicznym i marketingu terytorialnym. Nagrodziliśmy instytucje administracji publicznej z całej Polski, wyróżniając zarówno małe urzędy gminne, jak i potężne instytucje o złożonej strukturze, zatrudniające kilkanaście tysięcy osób. Łączy je jedno – wysoka kultura obsługi klienta oraz wdrażanie nowatorskich rozwiązań organizacyjnych usprawniających świadczenie usług publicznych

– powiedział Piotr Celej, Prezes Zarządu Quality Institute.

Konkurs „Przyjazny Urząd” to tzw. „konkurs jakości” – proces certyfikacji, który ocenia i promuje  jednostki szeroko rozumianego sektora publicznego, cechujące się wysoką jakością obsługi klienta (interesanta), profesjonalizmem, uczciwością i rzetelnością w działaniu oraz nowoczesnymi rozwiązaniami w zakresie kultury pracy. Godło „Przyjazny Urząd” przyznaje Kapituła złożona z naukowców i praktyków administracji publicznej. Wyróżnienie w Konkursie może służyć budowaniu pozytywnego wizerunku nagrodzonej instytucji, kreowaniu zaufania w relacjach z interesantami czy partnerami zewnętrznymi, a także dalszemu podnoszeniu jakości obsługi klienta, zgodnie ze standardami określonymi w regulaminie Konkursu.

Ideą projektu jest nie tylko nagradzanie uczestników Konkursu, ale przede wszystkim obiektywna i rzetelna ocena wprowadzonych w urzędach rozwiązań organizacyjnych w celu ich doskonalenia. Kapituła Konkursu przekazuje urzędom swoje rekomendacje i zalecenia, które mają przyczyniać się do poprawiania jakości obsługi interesanta. Przy okazji najwyżej ocenione urzędy otrzymują certyfikaty i godła jakości „Przyjazny Urząd”, które porównać można do takich certyfikatów jak ISO, Teraz Polska czy Gmina Fair Play.

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
Komentarze po 7 dniach są czyszczone.
Kalendarz imprez
listopad 2025
PnWtŚrCzPtSoNd
 27  28  29  30  31  1 dk2
dk3 dk4 dk5 dk6 dk7 dk8 dk9
dk10 dk11 dk12  13  14 dk15  16
dk17  18 dk19  20 dk21  22  23
dk24  25 dk26  27  28  29  30
×