Mazowieckiego Forum Pełnomocników
Mazowieckie Forum PełnomocnikówPrzykłady współpracy z trzecim sektorem, nowe wzory ofert i umów przy rozliczaniu dotacji czy zmiany w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie to główne tematy, które zostały poruszone na spotkaniu przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z województwa mazowieckiego. Pełnomocnicy, którzy zajmują się współpracą z organizacjami pozarządowymi omówili również znaczenie rad działalności pożytku publicznego oraz sposoby prawidłowego sporządzania sprawozdań z realizacji zadania publicznego. Podczas forum prelegentami byli przedstawiciele Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Urzędu m.st. Warszawy oraz Stowarzyszenia BORIS.
Mazowieckie Forum Pełnomocników działa od lutego 2009 roku. Powstanie grupy zainicjowali przedstawiciele 7 największych mazowieckich samorządów oraz pełnomocnik wojewody mazowieckiego wspólnie z Federacją Organizacji Służebnych Mazovia i Stowarzyszeniem BORIS. Pełnomocnicy są osobami odpowiedzialnymi za współpracę z organizacjami pozarządowymi.
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |



1
2
22