eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Milion klientów zaledwie w dwa miesiące odwiedziło Galerię Bursztynową

REKLAMA
zdjecie 2000
zdjecie 2000
fot. eOstroleka.plfot. eOstroleka.pl
REKLAMA

Największe centrum handlowe w promieniu 120 km cieszy się dużą popularnością, nie tylko wśród ostrołęczan. Zakupy w Galerii Bursztynowej robią okoliczni mieszkańcy, a także przyjezdni, np. z Łomży, Ostrowi Mazowieckiej, czy Ciechanowa. Do końca lipca galerię odwiedziło około milion klientów,.

– To ogromny sukces – przyznaje Wacław Karolak z działu marketingu i promocji Galerii Bursztynowej – Na tak dobry wynik złożyło się kilka czynników. Klientów głównie zachęciła obecność wielu znakomitych marek odzieżowych. Niewątpliwie dużym atutem galerii są sklepy, których nie było dotychczas w Ostrołęce, np. H&M, Mohito, Lavard czy Martes Sport, a także market OBI.

Najwięcej klientów jest w soboty i niedziele i w dniach organizowania imprez.

Najwięcej klientów jest w weekendy – potwierdza Ewelina, sprzedawczyni z salonu obuwniczego. W sezonie letnim, okresie kiedy organizowane są wesela, klientki chętnie kupowały szpilki na wysokim obcasie, z drugiej strony dużym zainteresowaniem cieszyły się wygodne balerinki. Obecnie na topie są buty typu kalosze, gumowe, oryginalnej marki Melissa.

W weekendy klienci przychodzą do Galerii całymi rodzinami. Nierzadko po to, żeby dobrze zjeść.

– Przychodzą nawet 5 minut przed zamknięciem – przyznaje pani Edyta z bistro przy hipermarkecie Tesco. – Z tego co widać najbardziej smakują im dania mięsne: gyros, polędwiczki, schabowy, karkówka i nuggetsy – bez przerwy musimy je wypiekać. Klienci lubią też sałatkę grecką i sosy: czosnkowy i tzatziki.

– Można tu smacznie zjeść za nieduże pieniądze i jest miła obsługa – chwali pani Marzena.

Duży ruch panuje także w Cukieterii. – Od samego rana sprzedajemy kawę, to najczęściej wybierany produkt, ale hitem są także lody, zwłaszcza te osmaku słonego karmelu – przyznaje pani Ewelina.

Okazuje się, że uwielbiamy desery. – Mrożone jogurty znane sąw większych miastach, za granicą już od dawna, w Stanach Zjednoczonych to wręcz modne. Najczęściej wybierany jest smak naturalny i mango – opowiada Ewelina Kuczyńska, właścicielka lokalu Blueberry.

W Galerii Bursztynowej równie często kupujemy odzież. – Uwielbiam wyprzedaże, zwykle na nie poluję, a tutaj zdarzają się naprawdę dobre ceny – przyznała pani Małgorzata, jedna z klientek sklepu Top Secret.

Ubrania to jednak nie wszystko na czym zawieszają oko klienci. – Najwięcej sprzedajemy tanich telefonów. Ostatnio także tabletów.

Źródło: Gazeta Bursztynowa.

Kalendarz imprez
kwiecień 2024
PnWtŚrCzPtSoNd
dk1 dk2 dk3 dk4 dk5 dk6 dk7
dk8 dk9 dk10 dk11 dk12 dk13 dk14
dk15 dk16 dk17 dk18 dk19 dk20 dk21
dk22 dk23 dk24 dk25 dk26 dk27  28
dk29  30  1  2  3  4  5
×