Nawierzchnia na moście tymczasowym - dlaczego wybrano inny projekt, niż pierwotnie zakładano?

Jaki był powód wykonania innego projektu?
- Głównym powodem wykonania projektu zamiennego była opinia techniczna ppłk. Pytel, dowodzącego brygadą odpowiedzialną za montaż konstrukcji mostu DMS-65, który konsultował przygotowany projekt. Miasto nie ponosiło kosztów w związku z projektem zamiennym, który zaczął obowiązywać 21 listopada 2017 roku - wyjaśnia prezydent Janusz Kotowski.
Projekt pierwotny zakładał:
- nawierzchnię asfaltową mostową z asfaltu lanego, grubość 4-6 cm;
- zbrojenie nawierzchni siatką zgrzewaną z prętów;
- geomembrana HDPE;
- wypełnienie spoin masą zalewową;
Projekt zastępczy obejmuje:
- gumę EPDM zbrojoną;
- siatkę wzmacniającą mesh track (MT1 typ ciężki);
- mocowanie siatki MMA Slurry Seal MSK grubości 1 cm;
- nawierzchnię ścieralną AC 11S 2x4 cm;
Wasze opinie
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Zobacz również
Kalendarz imprez
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 | 20 |
21 |
22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |




1
2
20
22