2019-08-01T10:45:00+02:00 eOstroleka.pl
Ostrołęka,

Nieoczekiwany zwrot akcji. Sąd podjął decyzję w sprawie elektrowni w Ostrołęce

REKLAMA
REKLAMA
6
7
66

Nieoczekiwany zwrot akcji w sprawie nowej elektrowni w Ostrołęce. Sąd Okręgowy w Poznaniu stwierdził nieważność uchwały Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Enea SA w sprawie wyrażenia kierunkowej zgody na przystąpienie do etapu budowy w ramach projektu Ostrołęka C.

Jak czytamy w komunikacie Enei:

W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 57/2018 w sprawie wniesienia przez akcjonariusza Fundację "CLIENTEARTH Prawnicy dla ziemi" z siedzibą w Warszawie pozwu o stwierdzenie nieważności lub ewentualnie ustalenie nieistnienia lub ewentualnie o uchylenie uchwały nr 3 Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia ENEA S.A. z 24 września 2018 roku w sprawie wyrażenia kierunkowej zgody na przystąpienie do Etapu Budowy w ramach projektu Ostrołęka C ("Uchwała"), Zarząd ENEA S.A. ("Spółka") informuje, iż w dniu 31 lipca 2019 r. powziął informację o ogłoszeniu w tym samym dniu przez Sąd Okręgowy w Poznaniu ("Sąd Okręgowy") wyroku w ww. sprawie.

Sąd Okręgowy uwzględnił powództwo w zakresie roszczenia głównego (o stwierdzenie nieważności Uchwały) i stwierdził nieważność Uchwały. Wyrok Sądu Okręgowego jest nieprawomocny.

REKLAMA

Wasze opinie

STOP HEJT. Twoje zdanie jest ważne, ale nie może ranić innych.
Zastanów się, zanim dodasz komentarz
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.
~Gość, 10:20 01-08-2019,   52%
Lewacy, zieloni  inni ruscy agenci nie odpuszczają.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:43 01-08-2019,   62%
Kurde ale na tej stronie aż roji się od pseudo ekologów i ekoterrorystow którzy tak bardzo cieszą się, że ta imwestycja tak sprzyjającą rozwojowi naszego miasta może być opozniona
odpowiedz   •   oceń :  
~Koniec elektrowni węglowy, 12:31 01-08-2019,   32%
- Aby elektrownia Ostrołęka C mogła dostarczać prąd, to każdego dnia do elektrowni muszą wjeżdżać 4 składy 70 wagonowe z węglem. Elektrownia będzie spalała na dobę od 9 do 11 tysięcy ton węgla. Te składy trzeba będzie codziennie rozładować, oprócz tego elektrownia będzie musiała mieć 30 dniowy zapas węgla - wyjaśnił minister energii.

Gdy Europa ogranicza lub wręcz całkowicie likwiduje emisję gazów ze spalania surowca, rząd Prawa i Sprawiedliwości chce realizować inwestycję w Ostrołęce. I to pomimo tego, że nie przemawiają za tym ani względy ekologiczne, ani ekonomiczne.

Jeszcze w tym roku Polska Grupa Energetyczna ma ogłosić przetarg na budowę w Dolnej Odrze dwóch olbrzymich bloków gazowych po ok. 700 MW. W sumie w ciągu najbliższych sześciu lat może powstać w naszym kraju ponad 4 tys. MW gazowych elektrowni i elektrociepłowni.

Dotychczas PGE zapowiadała dwa bloki, ale o nieco mniejszej mocy – ok. 500 MW. Analizy wykazały jednak, że większe jednostki będą bardziej efektywne. - W pierwszej połowie 2019 r. planowane jest ogłoszenie jednego przetargu na oba bloki – mówi rzecznik PGE Maciej Szczepaniuk.

Bloki o mocy 650- 700 MW przeszły certyfikację do rynku mocy, co oznacza, że będą mogły wystartować w aukcji na moc organizowanej przez Polskie Sieci Elektroenergetyczne. To będą pierwsze elektrownie gazowe w Polsce produkujące wyłącznie prąd – obecnie w systemie działają tylko zasilane błękitnym paliwem elektrociepłownie m.in. w Płocku i Włocławku (PKN Orlen), Zielonej Górze i Gorzowie (PGE) oraz Nowej Sarzynie (Polenergia). Elektrociepłownie są znacznie bardziej wydajne, ale w Dolnej Odrze nie ma klientów na ciepło.

Budowa elektrowni gazowych jest nieco tańsza niż węglówek – to ok. 4 mln zł na megawat, przy węglówce co najmniej 6 mln zł. Nowa Dolna Odra będzie więc kosztować ok. 5,6 mld zł. Oczywiście gaz jest droższy od węgla, ale o połowę mniej emisyjny. Elektrownia o takich parametrach bez trudu zmieści się w unijnym limicie 550 g na 1 KWh i będzie mogła skorzystać ze wsparcia w postaci rynku mocy.

Tak wielkich bloków gazowych nie ma nigdzie w Europie – zbudowano je w USA, Japonii czy Rosji. Faworytami do wygrania przetargi będą japoński Mitsubishi Hitachi, który ma w ofercie największe bloki gazowe o mocy 700 MW, niemiecki Siemens, który dysponuje nieco mniejszymi jednostkami powyżej 600 MW oraz amerykański GE. O ile oczywiście przezwycięży problemy z turbiną, które ostatnio trapią amerykański koncern, a które objawiły się niedawno we Włocławku.

To nie koniec gazowych planów PGE. Nasz narodowy czempion chce także budować gazowe elektrociepłownie, które skorzystają z uchwalonej w zeszłym roku ustawy o wsparciu kogeneracji. Największa o mocy 110 MW ma powstać w Siechnicach pod Wrocławiem (110 MWe), nieco mniejsze w Bydgoszczy (50 MW) i Zielonej Górze (30 MW), a całkiem małe w Kielcach i Zgierzu. Jak poinformował nas rzecznik PGE, rozważane są także inwestycje w gazowe elektrociepłownie w Gdańsku, Gdyni i Wrocławiu. Wszędzie tam mogłyby zastąpić stare jednostki węglowe.

Jeśli ziszczą się także plany innych firm, to budowniczych elektrowni gazowych czeka prawdziwy boom. Energa chce wybudować dwa bloki po 400 MW w Grudziądzu ( również elektrownia). PKN Orlen rozwijał projekt gazowego bloku szczytowego w Płocku (500 MW) i być może do niego wróci. Tauron cały czas analizuje inwestycję w gazową elektrociepłownię o zbliżonej mocy w Łagiszy.

Do tego trzeba dorzucić plany firm prywatnych – analizy w sprawie inwestycji w nowe jednostki kogeneracyjne prowadzą m.in. Synthos i Ciech, które dysponują obecnie starymi węglówkami.

Dorzućmy do tego budowane obecnie bloki na Żeraniu w Warszawie (400 MW, PGNiG Termika) oraz w Stalowej Woli (460 MW, Tauron i PGNiG) i w 2025 możemy mieć niemal 4 tys. MW nowych elektrowni i elektrociepłowni gazowych.
odpowiedz   •   oceń :  
~Dd, 13:40 01-08-2019,   79%
@~Koniec elektrowni węglowy W elektrowni spala się węgiel :o
Co ty nie powiesz??
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:47 01-08-2019,   23%
@~Dd Ale takich elektrowni się już nie buduje.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:49 01-08-2019,   80%
A jakie się buduje?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:52 01-08-2019,   70%
Czemu się nie buduje?
Bo Angela tak ci powiedziała? Hahahha
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:05 01-08-2019,   27%
Gazowe tak powiedziały polskie spółki PGE i PGNiG
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:05 01-08-2019,   83%
To są elektrociepłownie albo elektrownie szczytowe
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:15 01-08-2019,   34%
Budowa elektrowni gazowych jest nieco tańsza niż węglówek – to ok. 4 mln zł na megawat, przy węglówce co najmniej 6 mln zł. Nowa Dolna Odra będzie więc kosztować ok. 5,6 mld zł. Oczywiście gaz jest droższy od węgla, ale o połowę mniej emisyjny. Elektrownia o takich parametrach bez trudu zmieści się w unijnym limicie 550 g na 1 KWh i będzie mogła skorzystać ze wsparcia w postaci rynku mocy.

Tak wielkich bloków gazowych nie ma nigdzie w Europie – zbudowano je w USA, Japonii czy Rosji. Faworytami do wygrania przetargi będą japoński Mitsubishi Hitachi, który ma w ofercie największe bloki gazowe o mocy 700 MW, niemiecki Siemens, który dysponuje nieco mniejszymi jednostkami powyżej 600 MW oraz amerykański GE.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:25 01-08-2019,   100%
KE broni środowiska: Nowe przepisy kupno węgla do elektrowni tylko z akcyzą.
odpowiedz   •   oceń :  
~Olek, 10:33 01-08-2019,   49%
Jakie mamy sądy ? Sami widzimy.
Tylko jeszcze one pozostały totalnej opozycji i lewakom do walki z narodem polskim, ale myślę że już niedługo i one zaczną wydawać bardziej sprawiedliwe wyroki
odpowiedz   •   oceń :  
~Do Olka, 11:04 01-08-2019,   44%
@~Olek Jeśli się nie zgadzasz z wyrokiem Sądu, to wcale nie oznacza, że ten jest niesprawiedliwy. Twoja wypowiedź świadczy raczej o twoim podejściu: "sąd, sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie" (kojarzysz taki tekst? :-)
Najgorsze czasy dla ludzi (może z pominięciem tłuszczy) przypadały na czasy, gdy sądy wydawały wyroki dyktowane .... ale co ty o tym możesz wiedzieć... Może jeśli się poedukujesz przez kilka, kilkanaście lat to zaczniesz rozumieć. Pamiętaj, coś co dla ciebie jest sufitem dla innych jest podłogą....
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:35 01-08-2019,   82%
@~Do Olka Tylko d**** wierzy w wolne sądy. Przykładów na nadużycia masz mnóstwo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:35 01-08-2019,   38%
@~Do Olka Wow, ale błysnęłeś intelektem.
Wyrok sądu jest wyrokiem człowieka w jakiejś sprawie. Przykładów pomyłek można by wyliczać długo.
Wyroki sądu można komentować, co nie jest równoznaczne z niestosowaniem.
odpowiedz   •   oceń :  
~~, 19:46 01-08-2019,   0%
Ty to dopiero "błysnąłeś" - do szkoły, do słownika i dopiero do komentowania
odpowiedz   •   oceń :  
~M, 19:30 02-08-2019,   -
@~Olek Olek! Powinienes sie przedstawiac łoooleek
odpowiedz   •   oceń :  
~Gosc, 11:02 01-08-2019,   46%
Sąd miał racje  i wie ze to wszystko propaganda pisowska przed wyborami
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:05 01-08-2019,   67%
@~Gosc Tak? A sąd jest antypisowski a nie obiektywny?
odpowiedz   •   oceń :  
~Polka, 11:09 01-08-2019,   39%
Sąd jest obiektywny. Nie wydaje wyroku na temat propagandy, tylko czy budowa elektrowni to działanie na szkodę spółki. Gdyby ten projekt forsowało PO, SLD czy Wiosna - byłby dokładnie tak samo szkodliwy i bezsensowny.
odpowiedz   •   oceń :  
~Polka kalkulująca, 11:07 01-08-2019,   49%
Zgoda na budowę głęboko nieopłacalnej i nierentownej elektrowni to działanie na szkodę spółki i akcjonariuszy. Wyrok nie mógł być inny. Min. Energii chciał traktować spółki skarbu państwa jak swój folwark, którym może rządzić i doić. Widzę, że jego ludzie już tu są i próbują odwrócić kota ogonem atakując... sąd. Ale jak się nie ma argumentów merytorycznych, zawsze zostaje paranoiczna bajka o obcej agenturze.    
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 11:50 01-08-2019,   36%
@~Polka kalkulująca Popieram Cię..co nie którzy wierzą też w zamach w Smoleńsku
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:36 01-08-2019,   67%
A dałbyś rękę sobie obciąć że nie było zamachu?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:44 01-08-2019,   45%
A ty dałbyś sobie jaja obciąć, że był?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:49 01-08-2019,   50%
Więc nie wolno podważać śledztwa na ten temat, skoro są wątpliwości. Tak żeś cwaniakował.
odpowiedz   •   oceń :  
~spot, 11:20 01-08-2019,   49%
Wygląda na to, że jakaś instytucja stoi jeszcze po stronie rozsądku w tym kraju. Jeżeli projekt udało by się przepchnąć pisowi, to by znaczyło, że bliżej nam do krajów wschodnich, gdzie liczy się tylko interes partyjny..
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:06 01-08-2019,   54%
@~spot Tak jest to najbardziej wiarygodna instytucja w "tym kraju". Twierdzi również, że "nawalony" pijak z 2,6 promilami za kierownicą na autostradzie nie jest zagrożeniem dla ruchu drogowego. Gratuluję autorytetu!!!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:38 01-08-2019,   40%
A jakim jest zagrożeniem w tej chwili?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 21:13 01-08-2019,   50%
Każdy pijany za kierownicą jest zagrożeniem na drodze. Ten jeden nie był?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:57 02-08-2019,   75%
historia o niejakim Wiesławie G., który został zatrzymany na jeździe po pijanemu. Okazało się jednak, że wcześniej, prowadząc po alkoholu, spowodował bardzo groźny wypadek. Co więcej - uciekł wtedy z miejsca wypadku, pozostawiając bez pomocy ciężko rannych! W tym jedną osobę, która wskutek ran zmarła.

Chodzi jednak na wolności bo... poręczył za niego poseł Prawa i Sprawiedliwości! Niemożliwe? A jednak. Zrobił to ostrołęcki poseł PiS Arkadiusz Czartoryski.

Portal lokalny portal informuje (relacja sprzed kilku dni) o sprawie podając szczegóły: Rzecz zdarzyła się wieczorem, około godziny 21.00. Zatrzymany przez policję jechał Peugeotem. Podkomisarz Dariusz Wesołowski, rzecznik prasowy ostrołęckiej policji, stwierdza:

    49-letni Wiesław G. mieszkaniec Rzekunia kierował samochodem marki Peugeot 206. Przeprowadzone dwukrotne badanie wykazało, że w wydychanym powietrzu miał około 0,3 promila alkoholu. Wiesław G. nie posiadał też uprawnień do kierowania. Dodam, że wobec tego mężczyzny aktualnie toczy się postępowanie w związku z wypadkiem, do którego doszło w grudniu 2009 roku w Rzekuniu.


Moja-ostroleka.pl przypomina tę sprawę z 2009 roku - do wypadku doszło na ul. Mazowieckiej w Rzekuniu. Wiesław G., znany ostrołęcki przedsiębiorca potrącił 48-letniego mieszkańca tej miejscowości. Prokuratura opublikowała następnie komunikat:

    W dniu 5 grudnia 2009 r. ok. godz. 19:00 w miejscowości Rzekuń Wiesław G. będąc w stanie nietrzeźwości kierował samochodem marki BMW-X5. Na wysokości ulicy Mazowieckiej potrącił 4 osoby idące lewą stroną jezdni. W wyniku tego zdarzenia - jeden z pieszych - Andrzej K. doznał ciężkich obrażeń ciała, skutkujących chorobą realnie zagrażającą życiu. Sprawca zbiegł z miejsca wypadku. 8 grudnia 2009 r. Sąd Rejonowy w Ostrołęce na wniosek Prokuratora Rejonowego zastosował wobec podejrzanego środek zapobiegawczy w postaci tymczasowego aresztu na okres 3 miesięcy.


48-letni mężczyzna w wyniku wypadku miał amputowaną całą jedną nogę oraz palce u drugiej nogi. Jego stan pogarszał się. Został przewieziony do szpitala w Warszawie. Następnie wrócił do ostrołęckiego szpitala, gdzie zmarł.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:02 02-08-2019,   0%
 Najsztub uniewinniony. Można?  oczywiście, że można. Sędziowie cacy. Brawo.

Już i Durczok na wolności, a Cimoszewicz wcale nie musiał mieć badania technicznego...
odpowiedz   •   oceń :  
~ciocia Julii, 11:24 01-08-2019,   48%
Jest nadzieja! Po co ładować pieniądze w nieperspektywiczną, trującą ludzi, niszczącą klimat inwestycję.
odpowiedz   •   oceń :  
~po prostu, 11:31 01-08-2019,   43%
Eksperci od energetyki, ekonomiści, banki i ubezpieczyciele mieli i mają poważne zastrzeżenia do budowy Ostrołęki C. Nie licząc oczywiście spółek skarbu państwa - bo są zmuszone wspierać tę policzoną tylko na polityczny zysk inwestycję. A teraz okazuje się, że w przepychaniu jej na siłę, dochodzi do naruszeń prawnych. Zamknąć ten cyrk i zacząć wdrażać transformację energetyczną, którą może być prawdziwą szansą rozwoju dla regionu – ZIELONE KURPIE!
odpowiedz   •   oceń :  
~GGość., 12:16 01-08-2019,   78%
Najsztub uniewinniony. Można?  oczywiście, że można. Sędziowie cacy. Brawo.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 17:16 01-08-2019,   55%
@~GGość. Już i Durczok na wolności, a Cimoszewicz wcale nie musiał mieć badania technicznego...
odpowiedz   •   oceń :  
~Puszczyk, 12:16 01-08-2019,   43%
Jestem mile zaskoczony i zdumiony. Obiektywny sąd dostrzegł działalność spółki jako szkodliwą dla niej. Czyli  jest szansa, aby nie doszło do budowy tej nierentownej, niszczącej  środowisko elektrowni.
odpowiedz   •   oceń :  
~po prostu, 13:14 01-08-2019,   24%
Eksperci od energetyki, ekonomiści, banki i ubezpieczyciele mieli i mają poważne zastrzeżenia do budowy Ostrołęki C. Nie licząc oczywiście spółek skarbu państwa - bo są zmuszone wspierać tę policzoną tylko na polityczny zysk inwestycję. A teraz okazuje się, że w przepychaniu jej na siłę, dochodzi do naruszeń prawnych. Zamknąć ten cyrk i zacząć wdrażać transformację energetyczną, którą może być prawdziwą szansą rozwoju dla regionu – ZIELONE KURPIE!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:31 01-08-2019,   71%
Opłacone ekoterrorystyczne ****y szczekają, wolne sondy też bez zaskoczenia.
Ale psy szczekają, karawana idzie dalej.
Budowa trwa, teraz mogą nas cmoknąć :)
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:46 01-08-2019,   27%
Prosty chłopie ty zdania po polsku bez błędów nie potrafisz napisać, a w sprawach energetyki się wypowiadasz? Wracaj do łopaty chyba, że partia ci dała stołek dyrektora? Tylko za co?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:48 01-08-2019,   83%
Won opłacony śmieciu
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:52 01-08-2019,   16%
Trwa u ciebie na podwórku pod trzepakiem
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 13:54 01-08-2019,   83%
To mi kup mieszkanie na PGO cwaniaczku
odpowiedz   •   oceń :  
~Qwert, 14:02 01-08-2019,   80%
To teraz jest ostateczny argument, by dokończyć te wszystkie reformy z sądami.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:09 01-08-2019,   74%
Ciekawe czy ten pozew napisali po polsku
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:24 01-08-2019,   25%
Oczywiście to akcjonarjusze Polacy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 14:52 01-08-2019,   67%
W Targowicy też udział brali „Polacy”. To właśnie jest ten słynny gorszy sort.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:44 01-08-2019,   86%
Konstytucja 3 maja, targowica, wieszanie biskupów-zdrajców i insurekcja kościuszkowska w Warszawie.
odpowiedz   •   oceń :  
~Libra, 14:43 01-08-2019,   44%
Cieszą dobre decyzje! Jest nadzieja, że ta chybiona inwestycja nigdy nie powstanie i że zaczniemy wreszcie inwestować w Odnawialne Źródła Energii.
odpowiedz   •   oceń :  
~mika, 16:29 01-08-2019,   31%
@~Libra Masz rację,  cieszą dobre decyzje. Ale ja nie mam nadzieji, że aktualnie rządzący wycofają się z tej budowy. Musieliby przyznać się do błędu a na to ich nie stać. Jedyna nadzieja w wyborach. Kto kocha nasz kraj i chcę w nim zdrowego i bezpiecznego jutra ten zagłosuje przeciw rządzącym szkodnikom.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:41 01-08-2019,   43%
@~mika Dbam o zdrowie swoich najbliższych i mój głos pójdzie na KO. Nie chcę ostatniej elektrowni węglowej w Ostrołęce.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:06 01-08-2019,   53%
Obca agentura podnieca się działaniem sądownictwa w kraju.
Znamienne
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:43 01-08-2019,   89%
To Ci co sami się powybierali na sędziów? a teraz nie chcą ujawnić swoich nazwisk na listach po mimo prawomocnego wyroku sądu?
odpowiedz   •   oceń :  
~slawek, 15:30 01-08-2019,   58%
Następna pseudofundacja , która pierze pieniądze jakiegoś zachodniego koncernu , który chce w Polsce coś sprzedać. O co może walczyć na terenie Polski gość o nazwisku ,,Walker Edward John'' ?? założyciel tej pralni
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 15:41 01-08-2019,   43%
@~slawek Zgłoś gdzie trzeba, a nie marudzisz jak upośledzony: " jakiegoś" "coś" itd... same bzdury wyssane z palca, albo gorzej jakiś przygłup pod budką z piwem mówił.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 06:37 02-08-2019,   50%
To niestety nie Węgry. U nas takie antypolskie fundacje mogą siać zamęt do woli w imię „demokracji”. W wolnej Polsce trafią do Berezy.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 09:03 02-08-2019,   100%
To przeprowadz się do Węgier. Tam przynajmniej airbus fabrykę buduję, której nie chcieli rządzacy z PiS.
odpowiedz   •   oceń :  
~Obserwator, 16:26 01-08-2019,   67%
Widzisz Rumiany, a nie trzeba było pozbywać się jedynego człowieka, który chciał i potrafił zbudować tą elektrownię z oddawać projektu w lepkie ręce Miśka Przekręta.
odpowiedz   •   oceń :  
~Edek, 17:01 01-08-2019,   64%
@~Obserwator Racja obserwator. Rumiany mieszał i zamieszał!
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 18:33 01-08-2019,   60%
@~Obserwator A ty obsrator z edkiem  "pocałujta w stopę wójta i tyle".
odpowiedz   •   oceń :  
~Ochara, 19:05 01-08-2019,   43%
I bardzo dobrze że nie będzie
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:35 01-08-2019,   64%
@~Ochara Dla Niemców i Ruskich na pewno. Dla nas - wcale.
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 19:46 01-08-2019,   47%
Dla nas to znaczy dla kogo? Partyjnych cwaniaków? Ktoś pytał mieszkańców Ostrołęki w referendum czy wyrażają zgodę na budowę elektrowni węglowej jak w jej miejsce można postawić gazową?
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 22:52 01-08-2019,   34%
ty nie mieszkasz w Ostrołęce opłacony kutafonie, więc nie wypowiadaj się za nas
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 05:59 02-08-2019,   50%
zróbicie referendu w Ostrołęce
odpowiedz   •   oceń :  
~Gość, 16:22 02-08-2019,   100%
Chcemy referendum! Mieszkańcy chcą referendum! Referendum dla tych, co będą mieli do elektrowni maksymalnie 3km.
odpowiedz   •   oceń :  
~BIG LEBOWSKI, 09:56 03-08-2019,   -
ZIELONE ROGATE PRZEKLETE BYDLO!!!!!!
odpowiedz   •   oceń :  
Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Kalnedarz imprez
sierpień 2020
PnWtŚrCzPtSoNd
 27  28  29  30  31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
 24 25 26 27 28 29 30
 31  1  2  3  4  5  6